Adam Małysz taksówkarzem

Dodano: 01.04.2014 (11:25) przez
Tuxedo_AM
Zarejestrowany od: 218 dni
Ilość komentarzy: 49
Oceny: +1080
Kliknij po szczegóły
(26 komentarzy)
+4

Dodaj komentarz:

NEON21
Zarejestrowany od: 702 dni
Ilość komentarzy: 976
Oceny: +12372
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 19:58:32
-9
Podstawieni ludzie ;/
bimber27
Zarejestrowany od: 414 dni
Ilość komentarzy: 39
Oceny: +213
Kibicuje:
Arsenal Londyn AC Milan Real Madryt
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 19:11:57
+16
pozytywna akcja, pozytywnego czlowieka :)
Davidxd17
Zarejestrowany od: 492 dni
Ilość komentarzy: 368
Oceny: +3805
Kibicuje:
Pogoń Szczecin Real Madryt
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 18:56:41
+18
Adam mistrzu jak ja cię lubie Heh :D
wazky
Zarejestrowany od: 760 dni
Ilość komentarzy: 138
Oceny: +1488
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 16:48:05
+27
Fajny wkręt:)) kiedys Kryszak tez robił za taksówkarza i sprzedawce w kiosku to było niezłe, wiecej takich wkretów.
RealowiecHM
Zarejestrowany od: 431 dni
Ilość komentarzy: 2811
Oceny: +49013
Kibicuje:
Real Madryt
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 15:50:52
+25
Małysz to bardzo fajny koleś ;d
Mickell
Zarejestrowany od: 288 dni
Ilość komentarzy: 64
Oceny: +380
Kibicuje:
FC Barcelona
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 16:35:34
-10
Brawo dostajesz nagrodę Odkrycie roku 2014
kowal555
Zarejestrowany od: 337 dni
Ilość komentarzy: 108
Oceny: +470
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 15:40:54
+13
Nie wiedziałem że to wrzucą do internetu! 4:28 to jestem ja :D
kowal555
Zarejestrowany od: 337 dni
Ilość komentarzy: 108
Oceny: +470
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 20:29:41
0
I to ja powiedziałem na koniec Czujesz?
Aroniero
Zarejestrowany od: 659 dni
Ilość komentarzy: 2896
Oceny: +15999
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 17:22:36
+6
Piszczysz jak baba w tej rajdówce.
kowal555
Zarejestrowany od: 337 dni
Ilość komentarzy: 108
Oceny: +470
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 20:23:38
0
No troche się bałem ale byłem szczęśliwy po tym Miałem szczęście:D
bolo85
Zarejestrowany od: 597 dni
Ilość komentarzy: 390
Oceny: +1517
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 16:02:05
-12
Masz się czym chwalić,niezły muł z ciebie.
Messi na sterydach
Zarejestrowany od: 376 dni
Ilość komentarzy: 406
Oceny: -88
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 18:41:08
+6
zazdrość
szymi96messi
Zarejestrowany od: 676 dni
Ilość komentarzy: 119
Oceny: +1678
Kibicuje:
FC Barcelona
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 15:21:14
+11
5:20 AAAdam!! (Ty dziku ;))
Grynius4
Zarejestrowany od: 462 dni
Ilość komentarzy: 77
Oceny: +1079
Kibicuje:
Arsenal Londyn Southampton FC Swansea City AFC Borussia Dortmund Torino Ajax Amsterdam
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 15:17:17
+25
Adam jest naprawde pozytywnym gościem :3 Zazdroszcze tym ludziom ;)
19Gustaw22
Zarejestrowany od: 530 dni
Ilość komentarzy: 51
Oceny: +418
Kibicuje:
Arsenal Londyn Napoli Lech Poznań Real Madryt
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 14:56:45
+14
Kurwa moje pole!
Seba234
Zarejestrowany od: 210 dni
Ilość komentarzy: 563
Oceny: +5200
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 14:13:34
+11
fajne:). hehe i reklama red bula
Machorek
Zarejestrowany od: 495 dni
Ilość komentarzy: 33
Oceny: +138
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 13:34:47
+31
popatrzcie tylko co on robi z tym samochodem , zwykły Gość który kiedyś skakał !!!!!
Kozak !!!!
MajkiPGWCh04
Zarejestrowany od: 760 dni
Ilość komentarzy: 829
Oceny: +3143
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 12:50:28
+42
kiedyś w Vancouver byłem, akurat jak olimpiada tam była :D spadłem z krzesła
naczelnik
Zarejestrowany od: 257 dni
Ilość komentarzy: 473
Oceny: +2773
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 12:38:14
-31
Kończ dekarzu!! :D
sojomontol
Zarejestrowany od: 251 dni
Ilość komentarzy: 160
Oceny: -3825
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 12:09:49
-74
Przykro się patrzy gdy gwiazdy sportu po zakończeniu swych karier muszą łapać się mniej prestiżowych zawodów aby się utrzymać. Gdzie oni roztrwonili pieniądze zarobione poprzez uprawianie sportu? Podobny przykład jaki mi się nasuwa to Radek Kałużny, który teraz pracuje w magazynie w Anglii...
robert8319
Zarejestrowany od: 602 dni
Ilość komentarzy: 11
Oceny: +119
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 14:35:44
+34
Ale ty głupi jesteś
ToMek0
Zarejestrowany od: 447 dni
Ilość komentarzy: 158
Oceny: +918
Kibicuje:
Real Madryt
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 12:06:14
+27
Dużo lepszy żart od Żyły xD ;d
GutekPL
Zarejestrowany od: 244 dni
Ilość komentarzy: 36
Oceny: +312
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 11:40:34
+38
Super idea z przyjemnoscia karnàł bym sie z Naszym Mistrzem!
Laska przy koñcu najlepiej skwitowala zdaniem: ale ja nie chce wysiadac :-)
Diogenes
Zarejestrowany od: 226 dni
Ilość komentarzy: 323
Oceny: +4983
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 11:37:17
+31
Uwielbiam tego typa
razorE36
Zarejestrowany od: 458 dni
Ilość komentarzy: 51
Oceny: +768
Kliknij po szczegóły
01.04.2014; 11:35:45
+48
Małysz to jest kozak :D