betclic

"Barcelona jest chroniona bardziej niż inne kluby"

Ostatnia aktualizacja: 06/04/16 09:21, Komentarzy: 100

61
100
Fot. Christian Bertrand / Shutterstock.com

Obrońca Atletico Madryt Filipe Luis nie krył oburzenia po pierwszym meczu z Barceloną (1:2) w 1/4 finału piłkarskiej Ligi Mistrzów.

Na Camp Nou "Rojiblancos" prowadzili po trafieniu Fernando Torresa, ale jeszcze w pierwszej połowie "El Nińo" w kontrowersyjnych okolicznościach ujrzał drugą żółtą i zarazem czerwoną kartkę. "Duma Katalonii" osłabienie rywala wykorzystała po zmianie stron, kiedy to obie bramki dla gospodarzy strzelił Urugwajczyk Luis Suarez.

- Myślę, że Barcelona jest bardziej chroniona niż inne kluby. Kiedy się gra przeciwko nim, wszelkie działania przeciwnika są karane mocniej. To robi wielką szkodę dla UEFA - przyznał Filipe Luis w rozmowie z dziennikiem "Marca".

- Wyrzucenie Torresa było całkowicie niesprawiedliwe. To wpłynęło na całe spotkanie, zwłaszcza na takim boisku, jak w Barcelonie, gdzie sędzia w ten sposób poszerzył pole gry gospodarzy - kontynuował Brazylijczyk, którego także zdenerwowała sytuacja z Luisem Suarez, który za uderzenie łokciem w twarz, ujrzał tylko żółtą kartkę.

- Nie wiem, co oni muszą zrobić, żeby byli wyrzucani z boiska, tak jak my. Przetrwaliśmy i chcemy grać w półfinale, ale w takich okolicznościach trudno walczyć o dobry wynik. Gramy przeciwko wszystkim i wszystkiemu - dodał Filipe Luis.
Źródło: asinfo.
Dodaj komentarz
Senior
duki
Zarejestrowany od: 1644 dni
Ilość komentarzy: 742
Oceny: +1631
Kibicuje:
Bayern Monachium AC Milan
09.04.2016 / 16:35:32
Dokladnie tak, zgadza sie wszystko... sedziowie prawie zawsze graja z nimi.
Solidny ligowiec
GerAri
Zarejestrowany od: 642 dni
Ilość komentarzy: 1060
Oceny: +8220
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium Widzew Łódź Polska FC Barcelona Warta Sieradz
09.04.2016 / 06:09:19
Barcelona ma dobry atak MNS czyli Messi , Neymar , Suarez
Senior
duki
Zarejestrowany od: 1644 dni
Ilość komentarzy: 742
Oceny: +1631
Kibicuje:
Bayern Monachium AC Milan
09.04.2016 / 16:32:31
barcelona ma nie tylko dobry atak a i DOBRE PLECY...
Solidny ligowiec
rafi509
Zarejestrowany od: 1643 dni
Ilość komentarzy: 1836
Oceny: +10479
Kibicuje:
Lech Poznań FC Barcelona
08.04.2016 / 20:47:04
Taktyka miliona podań... 70% posiadania...
To i się kurwa mniej kartek dostaje, jak przeciwnik ledwo piłkę jest w stanie powąchać ;-)
08.04.2016 / 19:03:59
Ma rację tylko że ona po prostu kupuje mecze. Jeśli suarez faulóje to nic, jeśli Torres nic takiego nie robi to go się wyrzuca za to że strzelił bramkę i może zagrozić barcelonie. W barcelonie wszędzie są nurki, a inni za to że ktoś się położy dostają kartki. Na koniec UEFAlona.
Solidny ligowiec
bytom1920
Zarejestrowany od: 1524 dni
Ilość komentarzy: 1542
Oceny: +131
Kibicuje:
Argentyna Liverpool FC Olympique Marsylia 1. FC Kaiserslautern TSV 1860 Monachium AS Roma Arka Gdynia Polska FC Barcelona Odra Opole
07.04.2016 / 09:05:48
Ta jasne .Barcelona jest najczęściej na połowie rywala, najwięcej drybluje, i praktycznie zawsze atakuje. Nigdy nie stawia autobusu w polu karnym. Dlatego jest najczęściej faulowana drużyną na świecie i dlatego rywale mają tyle kartek.
Trampkarz
Tanather
Zarejestrowany od: 386 dni
Ilość komentarzy: 3
Oceny: -7
06.04.2016 / 22:11:25
Ci ktorzy ciagle mowie ze barca jest chroniona przez fifa to prosze to przeczytac (http://blaugrana.pl/9017-Mistrzowska-kradziez) . Jesli wam sie nie chce to nie zostawiajcie nipotrzebnie reakcji
Junior
pastorq
Zarejestrowany od: 747 dni
Ilość komentarzy: 73
Oceny: +632
Kibicuje:
Bayern Monachium Real Madryt FC Barcelona
06.04.2016 / 19:21:51
/ -19
oj Dzieciaki :( jak to wam wytłumaczyć:( ?
po 1 chyba nie gracie w piłkę .!
po 2 Atletico miało 9 Żółtych kartek!! gdzie na boisku biega 10 plus bramkarz ..z czego 2 Żółtych była jedna czerwona.
po 3 Barca miała tylko 3 żółte kartki ...


kwestia zastanowienia się i przemyślenia swoich wypowiedzi ..
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1336 dni
Ilość komentarzy: 7931
Oceny: -8855
07.04.2016 / 00:59:41
No wlasnie, potwierdziles opinie Luisa.
Solidny ligowiec
kwiatek666
Zarejestrowany od: 449 dni
Ilość komentarzy: 1940
Oceny: +404
06.04.2016 / 19:31:56
Z twojej wypowiedzi można wywnioskować że sędziowie sprzyjali barcelonie bo miałą mało żółtych a atletico miało dużo. Szkoda ze tak uważasz.
Dla mnie jedynie przekupni sędziowie są cwelami. A tacy co się mylą to są ludźmi.
Junior starszy
1985fcb
Zarejestrowany od: 431 dni
Ilość komentarzy: 481
Oceny: +1759
Kibicuje:
FC Barcelona
06.04.2016 / 19:28:22
I co w związku z tym?jak mało fauluja i nie brutalnie to i nie ma kartek.chcialbym tylko zwrócić uwagę na grę na czas mężczyzn z Madrytu,chłopów z jajami.przeciez mogli zagrać mniej agresywnie,atakować i iść na wymianę ciosów.maja swoją taktykę i jak pamiętam przeważnie po ich meczach było żółto przy nazwiskach podopiecznych cholo.
Junior starszy
crazykill
Zarejestrowany od: 847 dni
Ilość komentarzy: 401
Oceny: +1001
06.04.2016 / 19:16:24
sedzia usluszal ze barachlo ryja drze z trybun to walil kartki dla AM ........mecz na tym szczeblu a sedzia dal sie poniesc katalonom.... 2 kartka dla Torresa to powino byc cos ostrgo a nie byle gowno.....
busqets zrobil to samo za 2 min i kartki nie dostal ....bravo dla AM ...
o suarezie to nawet nie pisze bo burak z niego i kon szablozebny
Junior starszy
levy76
Zarejestrowany od: 883 dni
Ilość komentarzy: 153
Oceny: +481
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Real Madryt
06.04.2016 / 19:15:47
Dlatego JA ,przestalem ogladac mecze barcelony,wiadomo ze wygra,a sedziowie lubia lizac chyba lody bo barcelonskie sa moze wysmienite,,
Trampkarz
Bambus777
Zarejestrowany od: 387 dni
Ilość komentarzy: 2
Oceny: +4
Kibicuje:
Manchester United
06.04.2016 / 18:44:55
co tu gadac sedzia wypatrzyl wynik w tym meczu,w kadym da jakies bledy mniejsze lub wieksze ale tutaj ewidetne pchanie barcy do finalu,tylko niewiem poco takie akcje
Senior
krul
Zarejestrowany od: 549 dni
Ilość komentarzy: 463
Oceny: +3815
Kibicuje:
Leicester City FC Termalica Nieciecza
06.04.2016 / 18:58:19
wypaczył
Mistrz
Halamadrid319
Zarejestrowany od: 834 dni
Ilość komentarzy: 8770
Oceny: +40879
Kibicuje:
Arsenal Londyn Leicester City FC AS Monaco PSG Juventus Turyn PSV Eindhoven Feyenoord Lech Poznań Polska Portugalia
06.04.2016 / 18:29:39
Całkowicie się z nim zgadzam! UEFAlona i tyle w temacie.
Junior starszy
Exile
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 346
Oceny: +2852
Kibicuje:
FC Barcelona Atlético Madryt Hiszpania
06.04.2016 / 18:25:52
Jeśli chodzi o Torresa to wyleciał zasłużenie, przy drugiej żółtej kartce nawet się piłką nie interesował, więc polecam naczelnym hejterom kupic okulary i obejrzeć powtórki.

Co do Suareza niestety zgadza się powinien wylecieć już za akcje z Juanfranem, no ale cóż poradzic? nigdy nie chcę, żebysmy w taki sposób wygrywali, bo mimo wszystko nie czuć do konca satysfakcji z wykonanej pracy. Oby jak najszybciej dodali powtórki wideo, żeby w końcu nie było stronniczego sędziowania.
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1336 dni
Ilość komentarzy: 7931
Oceny: -8855
07.04.2016 / 01:11:19
A co ci da powtorka skoro polowa ludzi twierdzi ze faulu nie bylo,a polowa ze faul byl.Co by sedzia nie zrobil to i tak nie zgodnie z prawda jednej z polowek.
Junior starszy
Ramzesior
Zarejestrowany od: 1185 dni
Ilość komentarzy: 147
Oceny: +1175
Kibicuje:
Pogoń Szczecin Polska FC Barcelona
06.04.2016 / 18:22:05
Nie widziałem pierwszej żółtej kartki dla Torresa(niestety praca nie pozwoliła mi na oglądanie meczu), co do drugiej to ja nie rozumiem co było w tym kontrowersyjnego, atak od tyłu na nogi rywala(nie ma znaczenia, czy było to umyślnie, czy nie). Nawet jeśli Sergio coś dodał od siebie w tej sytuacji(choć każdy kto przynajmniej raz dostał kopniaka w achillesa zna ten ból) to kartka się należała. Co do Suareza to jak najbardziej zgadzam się z tym , że sędzia powinien wyrzucić go z boiska po tym udawaniu karateki, nie wiem czy arbiter tego nie zauważył, czy po prostu nie chciał zauważyć.
Junior starszy
progo9
Zarejestrowany od: 432 dni
Ilość komentarzy: 156
Oceny: +1141
Kibicuje:
AC Milan Wisła Kraków
06.04.2016 / 17:55:47
Pojebane dzieciaki mają ból dupy bo ktoś wreszcie otwarcie powiedział prawdę. Osobiście miałem wywalone kto wejdzie do półfinału ale po wczorajszym meczu mam nadzieję, że będzie to Atletico a nie te kurwy chronione przez sędziów. Wylecieć powinien nie tylko suarez ale i padaczka busquets. Przecież aktorów nawet dotknąć nie wolno. Piłka nożna to gra stykowa a jeżeli aktorom z katalonii to nie pasuje to niech przerzucą się na bierki, to jest spokojna gra. To co wczoraj wyprawiał sędzie to jest kpina w czystej postaci. Wyrzuceniem Torresa ustawił mecz i nikt nie powinien mieć innego zdania. Bo dlaczego torres dostał drugą kartę a chwilę później za bardziej brutalny atak kartki nie dostał busquets?
Trampkarz
zipper
Zarejestrowany od: 1457 dni
Ilość komentarzy: 26
Oceny: +152
Kibicuje:
FC Barcelona
06.04.2016 / 18:34:18
Widzę ogromny szacunek do klubu. Osobiście uważam ze każdy, nawet największy rywal zasługuje na słowa uznania, a nie wyzwiska. Mecz był pełen wielu nieporozumień, zgadzam się Suarez powinien dostać czerwona jeśli rzeczywiście go uderzył. Bądź co bądź nie w każdym meczu Barcelona ma sojusznika w postaci sędziego. Każdemu zdarzają się większe wpadki i z tym należy się liczyć, a nie hejtowac.
Junior
Skydrum
Zarejestrowany od: 519 dni
Ilość komentarzy: 72
Oceny: +442
Kibicuje:
Chelsea Londyn Olympique Lyon Borussia Dortmund Inter Mediolan PSV Eindhoven Polska
06.04.2016 / 20:14:01
Nie jeżeli go kopnął, on miał taki zamiar, to jest niesportowe zachowanie. Za takie coś się wylatuje.
Junior starszy
1985fcb
Zarejestrowany od: 431 dni
Ilość komentarzy: 481
Oceny: +1759
Kibicuje:
FC Barcelona
06.04.2016 / 18:28:15
Powiem jeszcze jedno,po golu Atletico postawiło autobus,kosilo i wybijalo piłki byle daje i uważasz że to jest grą męska. To już mi tak nie imponuje bo każdy głupi tak umie postawić 11 w obronie i stać jak chuj na weselu i czekać.
Senior
krul
Zarejestrowany od: 549 dni
Ilość komentarzy: 463
Oceny: +3815
Kibicuje:
Leicester City FC Termalica Nieciecza
06.04.2016 / 19:03:27
o czym ty człowieku mówisz, jaki znowu autobus. Od strzelenia bramki do czerwonej kartki dla Torresa minęło 10 minut. Odejmij czas celebracji i wznowienia to zostaje 8 minut gry. I przez te 8 minut Barcelona nie stworzyła żadnej okazji.
Junior starszy
1985fcb
Zarejestrowany od: 431 dni
Ilość komentarzy: 481
Oceny: +1759
Kibicuje:
FC Barcelona
06.04.2016 / 19:16:51
Człowieku nie widziałeś jak się cofneli Momentalnie?po golu i tej twojej celebracji od razu byli cofnięci i jedynie Torres latał w presingu.bo mało minut minęło to się nie zaczęli murowac po golu?weź się zastanów i obejrzyj jeszcze raz ten fragment.atletico zostało okradzione jak zawsze gdy naprzeciw staje barca i jest koszona bez sensu tak jak to wczoraj zrobił Torres.po chuj była ta ostra gra przy takim wyniku?ktoś słusznie zauważył że w ciągu 10 minut wsadził cztery kości p
Junior starszy
1985fcb
Zarejestrowany od: 431 dni
Ilość komentarzy: 481
Oceny: +1759
Kibicuje:
FC Barcelona
06.04.2016 / 19:18:36
Cztery kosy oczywiście.i gdyby sędzia nie dał tej kartki i barca by wygrała to już by nikt nie pierdolil że ktoś pod nią sedziuje pomimo że i na jej niekorzyść było wiele sytuacji.
Junior starszy
1985fcb
Zarejestrowany od: 431 dni
Ilość komentarzy: 481
Oceny: +1759
Kibicuje:
FC Barcelona
06.04.2016 / 18:25:38
Torres w swoim wieku że swoim doświadczeniem(mocno wątpliwym po tym meczu)kopie trzeci raz w pojedynku w którym piłki nie odbierze bo jest od niej daleko busiego po nogach na środku boiska gdzie obok jest tylko pique.sedzia gwizdal i dla jednych i dla drugich.ney jak dostał w udo od Lucasa było ok?znając jego szybkość wyszedłby sam na sam z oblakiem,była żółta ale mogło być gorzej bo są sędziowie którzy gwiazdza i dają czerwo za taki wyczyn.i powiem jeszcze
Junior
Sbcrew
Zarejestrowany od: 618 dni
Ilość komentarzy: 132
Oceny: +660
Kibicuje:
Polska
06.04.2016 / 18:11:57
Jedynym pojebanym dzieciaczkiem z bólem dupy jesteś tutaj ty, gdzie logika? Torres dostal 2 zolte bo mu zaczelo odpierdalac i na 4 faule w ciagu bodajze 10 minut dostal 2 zolte kartki, jesli jest sie debilem i samemu oslabia sie swoj zespol to nie wina w tym przeciwnika.
Trampkarz
PiterBonoD
Zarejestrowany od: 1104 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: -85
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Borussia Dortmund AC Milan Holandia Wisła Kraków FC Barcelona Hiszpania
06.04.2016 / 17:48:53
/ -33
Jebnięty BRUTAL filipe luis nie pamięta jak Messiego sfaulował ŚWIĘTY BRUTAL z brazylii polskiego pochodzenia, dlatego tak PIERDOLI bez sensu !!! KASMIRSKI to jego polskie nazwisko po dziadku który podczas II wojny światowej spierdolił do brazylii zamiast walczyć z okupantem !!!
Junior starszy
mqwer
Zarejestrowany od: 659 dni
Ilość komentarzy: 189
Oceny: +781
Kibicuje:
Real Madryt
06.04.2016 / 18:44:38
Jebniety Suarez koleś z problemami psychicznymi tym się zajmij a Luis w tamtym meczu dostał czerwień tak wiec o co chodzi
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 884 dni
Ilość komentarzy: 1386
Oceny: +3883
06.04.2016 / 17:30:53
Respekt Polskim Dresiarzom
Junior
Malychopin
Zarejestrowany od: 545 dni
Ilość komentarzy: 35
Oceny: +99
Kibicuje:
Argentyna Liverpool FC Tottenham Hotspur Manchester City Leicester City FC Bayern Monachium Borussia Dortmund VfL Wolfsburg AC Milan Inter Mediolan
06.04.2016 / 17:29:00
Za dotknięcie panie Filipe nie ma czerwonej kartki. Barca od kilku meczów ma problem z dobrymi arbitrami, a wczorajszy mecz pod względem sędziowania był do kitu.
Solidny ligowiec
kwiatek666
Zarejestrowany od: 449 dni
Ilość komentarzy: 1940
Oceny: +404
06.04.2016 / 17:13:12
HEHE fajny z niego człowiek , Zapomniał powiedzieć że nie tak dawno też wszyscy sędziowie pomagali Piastowi Gliwice, a teraz wszyscy pomagają Legii. Pomagają też Bayernowi w lidze i PSG w lidze i wszystkim najlepszym w każdych rozgrywkach :D

Luiz jak nie chcesz żeby sędziowie wpływali na twoje powodzenie w sporcie to może zamiast piłką kopaną zajmij się choćby bierkami, o słyszałęm że w szachach sędziowie nie wpływają na wynik, oo o i tych no jak się to nazywa ukłąda się takie kostki drewniane na sobie i ten który przewróci to przegrywa yyy zapomniałem :D
Junior
ascko
Zarejestrowany od: 814 dni
Ilość komentarzy: 151
Oceny: +785
Kibicuje:
Wisła Kraków
06.04.2016 / 17:35:17
Jinga!

Owszem masz racje i możemy sobie filozofować czy aby Suarez się faktycznie pilnował mając już jedną żółtą. A może przez to, że by się pilnował puściłby jakąś kontrę, zamiast przerywać na swojej połowie? Może wpłynęłoby to na jego zachowanie na tyle, że zmieniłoby to wynik? Możemy sobie gdybać i gdybać, ale gdy widzisz powtarzalność w stronniczości (nawet lekkiej) sędziowania, nóż ma prawo się otworzyć w kieszeni. Na szczęście zamiast machać nożem, my internetowi nieszczęśnicy psioczymy na forach i znajdujemy sobie wiernych obrońców barcy, których bezskutecznie próbujemy przekonać o naszej słuszności. Taka kolej rzeczy. Ja mogę tylko powiedzieć, że gdyby Barca strzeliła Realowi taką bramkę, jak Bale strzelił Barsie i ta bramka byłaby nieuznana, to niezależnie od wyniku wyszedłbym zniesmaczony i ze wstydu nie wchodził na internety.
Solidny ligowiec
kwiatek666
Zarejestrowany od: 449 dni
Ilość komentarzy: 1940
Oceny: +404
06.04.2016 / 17:45:32
A no to , grałem nie tak dawno i zapomniałem nazwy :) ehh alkohol niestety zabija ;)

A co do sędziów, to możecie mówić o stronniczosci i sprzyjaniu jednym czy drugim w ogóle mnie to za bardzo nie obchodzi. Znajdźcie sędziego w całej europie który w ostatniej kolejce każdej ligi nie popełnił żadnego błędu. Ba założę się o rękę że nie znajdziecie żądnego meczu bez błędu sędziowskiego w ostatnim roku!! Zawsze któryś sędzia nie zauważy spalonego, nie wychwyci faulu, bądź wychwyci za bardzo, da żółtą zamiast czerwonej i odwrotnie itp itd - TAKI SPORT!!
Senior
Muszka
Zarejestrowany od: 546 dni
Ilość komentarzy: 492
Oceny: +410
06.04.2016 / 17:00:32
/ -25
Posłuchajcie debile! Jakby ktoś wjechał mi od tyłu w nogi to bym mu wpierdolił. Druga żółta kartka dla Torresa należy mu się jak psu buda, co do sytuacji Suareza to sędzia nie widział sytuacji ale oczywiście żółtko się należało. Ktoś tam pierdoli że w drugiej połowie wampir by wyleciał za drugą. Ok tyle że jakby dostał w pierwszej to by się pilnował. Jak chcecie mieć do kogoś pretensje to do Torresa, kretynowi po strzeleniu gola zagotowała się głowa i dostał za swoje. Dziękuje za uwagę do widzenia !
Junior
rasit20
Zarejestrowany od: 418 dni
Ilość komentarzy: 69
Oceny: +598
06.04.2016 / 18:50:19
jakoś nie porwałeś ludzi swoją wypowiedzią... a tyle uwagi zająłeś....artykuł dotyczy czego innego... a Barcy owszem sędziowie sprzyjają:)
Trampkarz
Tanather
Zarejestrowany od: 386 dni
Ilość komentarzy: 3
Oceny: -7
06.04.2016 / 21:50:30
Mozesz to prosze uzasadnic ?
Junior
ascko
Zarejestrowany od: 814 dni
Ilość komentarzy: 151
Oceny: +785
Kibicuje:
Wisła Kraków
06.04.2016 / 16:44:47
do wszystkich fanów (tych prawdziwych i nie) FC Barcelona:
pretensje o sędziowski "parasol ochronny" w kontekscie meczu z Athletico polegają NIE na tym, że Torres rzekomo niesłusznie wyleciał z boiska, a na tym, że gracze Barcy za gorsze przewinienia z tego boiska nie wylecieli.

Po meczach Barcy jak na drugi dzień czytam prasę, to bardzo często czytam o kontrowersjach, albo wręcz skandalu sędziowskim. Ile to oni bramek strzelali "na granicy" spalonego, ale jak im bramkę strzelą ze spornej pozycji, to nigdy gola nie ma. W tych najbardziej elektryzujących meczach wszyscy się kopią, gryzą i plują, a jak przejrzymy historię meczów, to przecwnik Barcy zawsze prawie kończą w 10 (lub mniej), Barca zaś w komplecie. Jednak jest jakaś tendencja, że sędziowe boją się wycągać czerwień zawodnikom Barcelony.
Junior starszy
cadabra
Zarejestrowany od: 516 dni
Ilość komentarzy: 197
Oceny: +32
06.04.2016 / 16:44:03
bzdury tu gadacie o chronieniu Barcelony, po prostu sędziowie nie wytrzymują presji i mylą się w różne strony. Barcelona wiele razy była pokrzywdzona też.
Kluczowy zawodnik
Mati 09
Zarejestrowany od: 794 dni
Ilość komentarzy: 3185
Oceny: +15788
Kibicuje:
Arsenal Londyn Borussia Dortmund Pogoń Szczecin Polska
06.04.2016 / 16:35:45
Wszyscy wiedzą że kluby bogatsze mają przywileje jak i w lidze to i w LM .
Senior
Catalunya1986
Zarejestrowany od: 415 dni
Ilość komentarzy: 524
Oceny: +938
Kibicuje:
Liverpool FC Pogoń Szczecin Polska FC Barcelona
06.04.2016 / 16:24:06
/ -15
Powiem tak kto oglądał mecz to wie ze Torres juz wczesniej kilka razy faulował i ta druga żółta była kwestią czasu ...A za wypowiedź ze ,,Barca jest chroniona ,, to rozbawil mnie do łez ...HIPOKRYTA ... Tyle fauli a tylko jeden wyleciał ...i kto tu jest chronionyyyy MADRYT... VEB
Junior starszy
misiu325
Zarejestrowany od: 790 dni
Ilość komentarzy: 287
Oceny: +1209
Kibicuje:
Liverpool FC FC Barcelona
06.04.2016 / 16:23:03
Sędziowie ustawili mecz, owszem, ale moim zdaniem Torres zasłużył na dwie żółte. W dalszej części meczu Busquets bezpardonowo sfaulował gracza atlietico i nic nie dostał więc z tym że barcelona jest chroniona zgadzam się, ale to pewnie też zależy od sędziego.
Solidny ligowiec
=FCBARCA=
Zarejestrowany od: 975 dni
Ilość komentarzy: 764
Oceny: +9921
Kibicuje:
Argentyna Legia Warszawa Polska FC Barcelona Hiszpania
06.04.2016 / 16:05:34
/ -19
Barcelona jest bardziej chroniona ? Te teksy naprawdę mnie śmieszą. Torres wyleciał zasłużenie, za chamski faul na Neymarze, dostaje żółtą na uspokojenie (Aletico prowadzi już 0-1). Tymczasem Torres fauluje kolejny raz i też nie za bardzo przebiera w środkach, sędzia jednak puszcza mu to płazem. No to jakie trzeba mieć zwarcie w mózgu, gdy przy prowadzeniu twojej drużyny, mimo upomnień sędziego i 1 żółtej kartki na koncie, wjeżdża się w nogę przeciwnika przy której nawet nie ma piłki ? Torres jest sam sobie winien, kartka się należała. A co do złego sędziowania, to sędziowie mylili się w obie strony. O Suarezie to już nawet nie wspominam, bo też powinien wylecieć.
Junior
radekk133
Zarejestrowany od: 431 dni
Ilość komentarzy: 12
Oceny: +46
Kibicuje:
PSG Polska Atlético Madryt
06.04.2016 / 16:18:02
ale pierdolisz głupoty
Senior
sorpresa
Zarejestrowany od: 768 dni
Ilość komentarzy: 675
Oceny: +1956
Kibicuje:
West Bromwich Albion FC Barcelona
06.04.2016 / 15:13:00
/ -64
kazdy kto uwaza, ze barcelonie sprzyjaja sedziowie niech:

1.przeczyta to : http://blaugrana.pl/9017-Mistrzowska-kradziez

2.jesli pomoglo to fajnie, a jak nie to sie pierdol frajerze
Trampkarz
PilkaPoCzole
Zarejestrowany od: 394 dni
Ilość komentarzy: 8
Oceny: +77
Kibicuje:
Juventus Turyn
06.04.2016 / 15:53:40
Czy Ty chłopie jesteś poważny? dajesz tekst jakiegoś amatora, z subiektywnej strony fanów Barcelony i uważasz, że to położy kres podejrzeń, że sędziowie pomagają Barcelonie?? Po prostu żenujący argument...jakiś gimnazjalista napisał tekst i w ten sposób chcesz negować zdanie piłkarzy, zagranicznych mediów i zdrowemu rozsądkowi. Nie jestem fanem ani Realu, ani Atletico, ani żadnej innej hiszpańskiej drużyny, ale widzę i potrafię obiektywnie ocenić, że sędzia załatwił mecz Barcelonie. Nie wnikam, czy kolejny itd, ale w tym przypadku widać to jak na dłoni. Schowaj sobie ten kretyński artykuł w dupę, bo się ośmieszasz
Senior
sorpresa
Zarejestrowany od: 768 dni
Ilość komentarzy: 675
Oceny: +1956
Kibicuje:
West Bromwich Albion FC Barcelona
06.04.2016 / 18:42:09
jestem ciekaw czy ktokolwiek przeczytal ten artykul
Junior starszy
Malaka85
Zarejestrowany od: 577 dni
Ilość komentarzy: 355
Oceny: +766
Kibicuje:
FC Barcelona
06.04.2016 / 15:04:52
lubie torresa ale powinien sie wstydzic za wczoraj. przy 1:0 dla atletico chamski faul torresa. zolta na uspokojenie. chwile pozniej nastepny chamski faul torresa, sedzia przymknal oko. trzeci chamski faul, czego on sie spodziewal. ja rozumiem gdyby przegrywali, ale w takiej sytuacji, w pierwszej polowie, takie faule ? sam tego chcial. troche zimnej kalkulacji nikomu jeszcze nie zaszkodzilo.
Junior
hexon6
Zarejestrowany od: 568 dni
Ilość komentarzy: 81
Oceny: +330
Kibicuje:
Chelsea Londyn Napoli Lech Poznań Polska Atlético Madryt
06.04.2016 / 14:53:48
Sędzia dał niezły popis, kolejny raz pokazał, że Barcelona jest osobno sądzona i to nie pierwszy raz, mecze w LM z Chelsea, Arsenalem itp. też to samo się działo. Rozwaliłbym tą całą Uefe, bo widać, że to mafia od brania kasy i nic więcej. Wywalić te wszystkie niepotrzebne federacje, a piłka nożna znowu stanie się interesującym sportem. A co drugiej żółtej dla Torresa, to już totalna porażka sędziego, ja tam widziałem tylko symulacje busqetsa, lekkie dotknięcie o jego nogę, nawet uznałbym to za potkniecie się torresa o busqetsa i za takie coś druga żółta z kapelusza... Chyba piłka nożna polega na walce, ciekawe jak odebrać rywalowi piłkę w inny sposób żeby go nawet nie dotknąć...
Junior starszy
kamillo5
Zarejestrowany od: 1101 dni
Ilość komentarzy: 270
Oceny: +4230
Kibicuje:
Borussia Dortmund Real Madryt
06.04.2016 / 14:23:34
Powiem tak, najbardziej irytującym piłkarzem jest ''busquets'' pisze z małej bo nie mam do niego szacunku, to panienka której dotknąć nie można... Jak on wchodzi to wszystko ok, a jego już dotknąć nie można... Torres na pewno na żółtą nie faulował na żółtą, ale Barcelona musi obronić ligę mistrzów..
Kluczowy zawodnik
arthy
Zarejestrowany od: 1676 dni
Ilość komentarzy: 5335
Oceny: +17531
Kibicuje:
Manchester United PSG Borussia Dortmund Juventus Turyn Wisła Kraków Real Madryt
06.04.2016 / 13:38:21
Kartki dla Torresa raczej zasłużone, ale przymknięcie oka na Suareza to już inna bajka. Oczywiście faul nie był na tyle groźny, żeby spowodować kontuzje, ale karany jest sam zamiar no i to było już bez piłki.
Senior
gilon
Zarejestrowany od: 680 dni
Ilość komentarzy: 646
Oceny: +4354
Kibicuje:
Manchester United Borussia Dortmund Juventus Turyn Ajax Amsterdam Widzew Łódź FC Barcelona
06.04.2016 / 13:26:13
Takie wypowiedzi piłkarzy tylko szkodzą i to wszystkim. Bo wyobraźmy sobie, że w rewanżu Atletico dostaje rzut karny z kapelusza, albo strzela bramkę po ewidentnym spalonym lub gracz Barcy zostaje wyrzucony z boiska po błędzie sędziego ( podobna sytuacja do tej Torresa ). I co wtedy? UEFA decyzjami sędziego naprawia błędy arbitra z pierwszego meczu?
Przecież takie słowa wywierają niejako pośrednią presję na sędziego meczu, który odbędzie się za tydzień. To jest uczciwe?

A swoją drogą po jaką cholerę Torres atakował tak daleko od własnej bramki Busquets? Czy było jakiekolwiek zagrożenie dla bramki Oblaka? NIE! Trafił w nogi przeciwnika? TAK! Dał sędziemu podstawy do pokazania kartki? TAK! Busi dał trochę od siebie i było po sprawie. Ale wiecie co nikt by o tej kartce nie mówił gdyby Torres parę minut wcześniej w równie idiotycznej sytuacji nie faulował Neymara. Tam też zawodnik Barcy był daleko od bramki Oblaka i biegł z piłką w szerz boiska. Co chciał osiągnąć tym faulem Torres? Pokazał tylko swoją głupotę i nieodpowiedzialność taktyczną................. Nie wiem czy sędzia widział chamskie zachowanie Suareza czy nie ale skoro powtórki pokazują jednoznacznie, że ten kopie przeciwnika to powinien zostać zawieszony co najmniej na jedno spotkanie......... Czy wprowadzenie powtórek video jest naprawdę takie trudne?
Junior
KimTak
Zarejestrowany od: 425 dni
Ilość komentarzy: 43
Oceny: -47
Kibicuje:
Arsenal Londyn Ajax Amsterdam Real Madryt
06.04.2016 / 12:47:07
/ -18
Przez tyle lat każdy powinien się przyzwyczaić do pomyłek sędziów na korzyść Barcelony. Pieprzyć czy ktoś w tym macza/ł palce ważne, że nie długo zobaczymy kolejny wspaniały pojedynek tych ekip ! Wygra i tak lepszy!
Junior
endriuuu2
Zarejestrowany od: 387 dni
Ilość komentarzy: 130
Oceny: +556
Kibicuje:
FC Barcelona
06.04.2016 / 13:08:03
Podaj te przykłady, bo wszyscy jesteśmy ciekawi.
Trampkarz
chose1987
Zarejestrowany od: 1676 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +108
06.04.2016 / 12:09:34
Wystarczy przypomniec sobie finał LM z przed roku gdzie po pierwszych 30 minutach gry piłkarze Juve zwyczajnie bali sie podejsc do pilkarzy Barcelony bo kazde zblizenie sie na 30 cm bylo karane faulem a jakie kolwiek dotkniecie żółta kartka.Wczoraj bylo podobnie ,Atletico nie za bardzo mialo mozliwosc gry w pilke bo Barca chroniona...
Junior starszy
Fanatyk_Bianco
Zarejestrowany od: 540 dni
Ilość komentarzy: 380
Oceny: +1282
Kibicuje:
Juventus Turyn
06.04.2016 / 15:03:44
Czyli nie tylko ja to widziałem.
Senior
gilon
Zarejestrowany od: 680 dni
Ilość komentarzy: 646
Oceny: +4354
Kibicuje:
Manchester United Borussia Dortmund Juventus Turyn Ajax Amsterdam Widzew Łódź FC Barcelona
06.04.2016 / 13:30:03
/ -17
Oczywista oczywistość. Zapomniałem, że piłka nożna to taka odmiana rugby tylko bardziej finezyjna i subtelna ale krew też powinna się lać dla ubarwienia widowiska. Co to za mecz bez złamanej nogi czy rozbitej głowy. Nuda panie nuda
Trampkarz
PilkaPoCzole
Zarejestrowany od: 394 dni
Ilość komentarzy: 8
Oceny: +77
Kibicuje:
Juventus Turyn
06.04.2016 / 15:58:13
Problem w tym, że kiedy zawodnik Juve był faulowany w tym meczu, od razu wstawał, nie czekając na reakcję sędziego. Kiedy jednak przerwócił się piłkarz Barcelony, zaraz spoglądał na sędziego i darł się jakby mu nogę urwało. Dałbym Barcę tak na próbę, na równych prawach na jeden sezon do Anglii lub Włoch. Chcesz mi powiedzieć, że w którymś meczu Barcelony ktoś komuś złamał nogę? Idiotyzm. Wolę być kibicem każdego innego zespołu tylko nie Barcelony, gdzie każdy ma ich za cioty. Może i grają najlepszą piłkę ale facetami z jajami na pewno nie są
Senior
T-Bag1
Zarejestrowany od: 1676 dni
Ilość komentarzy: 605
Oceny: +1720
Kibicuje:
Inter Mediolan
06.04.2016 / 11:49:10
kiedy barca ostatnio zagrała przeciwko 11-stu do 90 minuty? nie liczę oczywiście ogórów z dołu tabeli nie wystarczy że gra w 12-stu?
Trampkarz
Mariusz2121
Zarejestrowany od: 387 dni
Ilość komentarzy: 13
Oceny: +11
Kibicuje:
FC Barcelona
06.04.2016 / 11:57:51
Czyli logika twojego rozumowania jest taka, że jak zawodnik dostanie czerwo to wina sędziego?
Senior
T-Bag1
Zarejestrowany od: 1676 dni
Ilość komentarzy: 605
Oceny: +1720
Kibicuje:
Inter Mediolan
06.04.2016 / 12:13:28
sprawiedliwość by była gbyby Suarez również dostał czerwo, chuj do tego mam moja logika
Trampkarz
Mariusz2121
Zarejestrowany od: 387 dni
Ilość komentarzy: 13
Oceny: +11
Kibicuje:
FC Barcelona
06.04.2016 / 12:18:03
/ -33
Racja. Logika nie jest twoją mocną stroną ...
Senior
majkelok
Zarejestrowany od: 796 dni
Ilość komentarzy: 517
Oceny: -566
Kibicuje:
Real Madryt
06.04.2016 / 14:10:14
Kolega napisał "kiedy barca ostatnio zagrała przeciwko 11-stu do 90 minuty", a Ty spytałeś czy czerwo to wina sędziego WTF? Taka logika, że aż mi skarpetki spadły.
Senior
88Madridista
Zarejestrowany od: 579 dni
Ilość komentarzy: 690
Oceny: -11530
Kibicuje:
Liverpool FC Inter Mediolan Legia Warszawa Polska Porto Real Madryt
06.04.2016 / 11:41:24
/ -12
Uefalona pierdolona jak zwykle ma przywileje u sędziego !
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 634 dni
Ilość komentarzy: 3302
Oceny: -6149
Kibicuje:
Real Madryt
06.04.2016 / 11:38:13
/ -38
Widocznie zasługują na to.
Junior starszy
BARCA-NEYMAR-JR
Zarejestrowany od: 420 dni
Ilość komentarzy: 455
Oceny: -2789
Kibicuje:
FC Barcelona
06.04.2016 / 11:25:20
wpadki sie zdarzają moim zdaniem te 2 zolte zasluzone a sedzia nie podyktowal karnego dla Barcy na faulu na królu kurwa jebany sedzia przerwal akcje chuj wie z jakiego chuja i cofał faule dla attletico jak Barca po dluzszym czasie pilke odebrala
Trampkarz
Mariusz2121
Zarejestrowany od: 387 dni
Ilość komentarzy: 13
Oceny: +11
Kibicuje:
FC Barcelona
06.04.2016 / 11:22:29
Co do aktorzenia to wolę się nie wypowiadać w KAŻDYM zespole wygląda to tak samo. Więc nie jęczcie, że ktoś z drużyny przeciwnej jest aktorem bo w Waszej też jest ich pełno :) To jedno.
Druga rzecz... Wszyscy mają pretensje do sędziego, ale torres święty i skrzywdzony. Nosz...k.. mać..
Zachował się jak debil i sam jest sobie winien. :)
Senior
Qax
Zarejestrowany od: 1051 dni
Ilość komentarzy: 589
Oceny: +6206
Kibicuje:
Liverpool FC Juventus Turyn Feyenoord Polska Real Madryt
06.04.2016 / 12:42:18
Myślę, że ludzie by przeboleli kartkę dla Torresa gdyby nie zachowanie Suareza przy (bodajże) Juanfranie. Gdyby oboje wylecieli nie byłoby takiej burzy
Senior
Saruto
Zarejestrowany od: 474 dni
Ilość komentarzy: 790
Oceny: +4346
Kibicuje:
Leicester City FC AC Milan Foggia Lewes
06.04.2016 / 11:27:59
Dlatego każdy aktor powinien dostać żółtą kartkę ;)
Trampkarz
Mariusz2121
Zarejestrowany od: 387 dni
Ilość komentarzy: 13
Oceny: +11
Kibicuje:
FC Barcelona
06.04.2016 / 11:40:18
Niestety aktorstwo już chyba na stałe będzie wpisane w tą dyscyplinę. Może się to zmieni jeśli sędziowie będą mogli sugerować się powtórkami.
Trampkarz
Halakids
Zarejestrowany od: 387 dni
Ilość komentarzy: 8
Oceny: -31
Kibicuje:
Real Madryt
06.04.2016 / 11:20:19
Czerwona kartka nie zasłużona! Mecz ma być ładny, a nie sprawiedliwy!
Trampkarz
Mariusz2121
Zarejestrowany od: 387 dni
Ilość komentarzy: 13
Oceny: +11
Kibicuje:
FC Barcelona
06.04.2016 / 11:27:28
3 faul. W każdym z przypadków brak jakiejkolwiek intencji by próbować uderzyć w piłkę. Miał go sędzia po ramieniu poklepać ?
Junior
KimTak
Zarejestrowany od: 425 dni
Ilość komentarzy: 43
Oceny: -47
Kibicuje:
Arsenal Londyn Ajax Amsterdam Real Madryt
06.04.2016 / 12:41:14
/ -12
No właśnie 3 lekki faul, a po 5 lekkich daję się żółtą
Trampkarz
Mariusz2121
Zarejestrowany od: 387 dni
Ilość komentarzy: 13
Oceny: +11
Kibicuje:
FC Barcelona
06.04.2016 / 13:26:42
To jest już głupota torresa. Jak masz już żółtą na koncie to nie wpierd...asz się w nogi zawodnikowi gdzie piłki nawet nie ma w pobliżu.
Solidny ligowiec
Dzielcelot
Zarejestrowany od: 1339 dni
Ilość komentarzy: 873
Oceny: +3575
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
06.04.2016 / 11:04:13
Nic tylko siedzieć i polewać z głupoty Torresa i teraz kolegów.
Trampkarz
Bart22
Zarejestrowany od: 811 dni
Ilość komentarzy: 4
Oceny: +1
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
06.04.2016 / 10:41:19
dobrze, że Real nie jest chroniony przy losowaniach. Grają agresywnie to wylatują z boiska to samo jest w lidze nie bez powodu mają najwięcej kartek. Sędzia był zły ale mylił się w obie strony a zakładać, ze Barcelona jest chroniona to trochę przesada jak dla mnie, niech mają pretensje do Torresa jest napastnikiem a szukał kontaktu z piłkarzami Barcelony bardziej niż niejeden obrońca.
Junior starszy
Klawisz84
Zarejestrowany od: 1663 dni
Ilość komentarzy: 400
Oceny: +1753
Kibicuje:
Polska Real Madryt
06.04.2016 / 11:13:34
Ty chyba oglądałeś inne spotkanie.
Faul Buscetsa i zero kartki ( faul od tyłu) dopiero drugi wjazd i żółta kartka, dziwne ze Torresa potraktowano z góry 2 kartkami gdzie druga była takim aktorzeniem Buscetsa że hoho.
I ten łokieć też pewnie nie widziałaś.
Jedyne co mogę powiedzieć to Real Madryt też ma czasem pomoc ale w ostatnim el clasico pokazali że Barca słabnie w oczach, gra z przerostem dumy nad checiami i przez to przegrali w sobotę.
Trampkarz
adi96
Zarejestrowany od: 523 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +36
Kibicuje:
Atlético Madryt
06.04.2016 / 10:52:38
Bart22 to widać chuja oglądasz La Lige, amatorze. Atletico jest NAJCZĘŚCIEJ faulowanym zespołem w lidze, a od czasu odejścia Costy i Garcii również nie grają brutalnie. W całym sezonie dostali tylko 1 rzut karny, ależ sedziowanie pod nich, prawda?
Senior
Mnx
Zarejestrowany od: 495 dni
Ilość komentarzy: 558
Oceny: +3385
Kibicuje:
Barcelona Polska FC Barcelona Śląsk Wrocław
06.04.2016 / 10:25:41
/ -16
Obiektywnie patrząc to 3/4 wypowiadających się pod tym artykułem to mający ból dupy prześcieradła i 4rsenalowcy. Nie macie własnych stron, żeby tam płakać jaka to Barcelona jest dobra? Czy już dostaliście bana na realmadryt.pl za płacz i wyrzucenie ze składu Ronaldo, Bale, Benzemy i innych bo mieli słabszą część sezonu, a 4rsenalowcy jak zwykle pełna napinka bo 1 Mistrzostwo w PL zamieniło się w walkę o utrzymanie miejsca w pierwszej czwórce? Beka z was gimby, won do szkoły pisać dyktanda!
Junior starszy
gunner4ever
Zarejestrowany od: 589 dni
Ilość komentarzy: 385
Oceny: +1730
Kibicuje:
Arsenal Londyn Juventus Turyn Lech Poznań Polska
06.04.2016 / 16:23:01
nie pierdziel durniu bo kibiców Arsenalu to tu 3 naliczyłęm
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 884 dni
Ilość komentarzy: 1386
Oceny: +3883
06.04.2016 / 17:26:41
wszystkich 3? czyli wenger sie tu wpisuje?
Senior
Mnx
Zarejestrowany od: 495 dni
Ilość komentarzy: 558
Oceny: +3385
Kibicuje:
Barcelona Polska FC Barcelona Śląsk Wrocław
06.04.2016 / 17:09:42
To przeczytaj ich komentarze. Rozumiem, ze to zwykli hejterzy, ale przynależność do sekty "4" wspominają za każdym razem kiedy mowa jest o przegranych z Barceloną i innymi potęgami piłki nożnej.
Junior
WhiteEurope
Zarejestrowany od: 403 dni
Ilość komentarzy: 97
Oceny: +618
06.04.2016 / 10:19:58
Alba, busquets, Alves i Pique to może i dobrzy piłkarze, ale za zachowanie na boisku płacz u sędziego i symulację na każdym kroku lał bym po mordach
Solidny ligowiec
onnn
Zarejestrowany od: 871 dni
Ilość komentarzy: 381
Oceny: +3780
Kibicuje:
Tottenham Hotspur Borussia Dortmund Polska FC Barcelona
06.04.2016 / 12:09:37
Do tego jeszcze czasami Suarez;P
Junior starszy
michalm7
Zarejestrowany od: 855 dni
Ilość komentarzy: 433
Oceny: +1452
Kibicuje:
Brazylia Arsenal Londyn Olympique Lyon Olympique Marsylia Juventus Turyn Ajax Amsterdam Benfica Lizbona Valencia FC Barcelona Hiszpania
06.04.2016 / 10:13:30
Sędzia się mylił w dwie strony tak jak w meczu z Realem.

Barca jest chroniona? No to dziwne bo np w poprzednim sezonie mieli na drodze samych mistrzów lig europejskich. Może warto przypomnieć drogę Realu do półfinału LM rok w rok?
Junior starszy
didek_st
Zarejestrowany od: 535 dni
Ilość komentarzy: 293
Oceny: +686
Kibicuje:
Chelsea Londyn Manchester United Tottenham Hotspur Inter Mediolan Napoli Polska Real Madryt Villarreal
06.04.2016 / 10:44:54
Proszę bardzo Real w tamtym roku trafiał na Shalke (wygrana tylko jedną bramką) potem na Atletico (wygrał Real bez pomocy sędziowskiej) potem Juve było ciut lepsze po bramce Moraty.
Nie wiem czym sie tu chwalić że trafili na PSG które Real nawet w pół rezerwowym składzie pokonuje (ostatnio Vazqez Jese Nacho Kovacić Arbeloa ) Ci zawodnicy grali z wielkim PSG :)
Noi mieli kontuzjowany Bayern :) naprawde mistrzowie buahahah
Solidny ligowiec
radzik834
Zarejestrowany od: 1170 dni
Ilość komentarzy: 1225
Oceny: +9656
Kibicuje:
Arsenal Londyn Real Madryt
06.04.2016 / 10:10:23
Ma racje, zgadzam sie w 100%, poza tym tam sa same cioty i twardo i czysto to gra jedynie Mascherano, reszta symulanty
Kapitan
zdzislawz
Zarejestrowany od: 884 dni
Ilość komentarzy: 4878
Oceny: +48125
Kibicuje:
Liverpool FC Borussia Dortmund
06.04.2016 / 10:06:15
Wczorajszy mecz pokazał jak silną i dobrą drużyną jest Atletico a Barca bez pomocy sędziego jest spokojnie do ogrania.
Junior starszy
kax8
Zarejestrowany od: 1103 dni
Ilość komentarzy: 295
Oceny: +709
Kibicuje:
Brazylia Liverpool FC Polska FC Barcelona
06.04.2016 / 10:22:41
Gdybyś oglądał wczorajszy mecz widział byś, że sędzia był beznadziejny i mylił się w obie strony. Ale jak jest się ślepo zapatrzonym tylko w jeden klub, a w innych widzi "pomoce sędziów" to nie ma co dłużej prowadzić rozmowy. Każdy widzi to co chce zobaczyć.
Solidny ligowiec
radzik834
Zarejestrowany od: 1170 dni
Ilość komentarzy: 1225
Oceny: +9656
Kibicuje:
Arsenal Londyn Real Madryt
06.04.2016 / 11:06:34
Jest tutaj za duzo dzieci barcy wpatrzonych w ten klub jak w obrazek, slepi na wyczyny sedziego i zaraz Cie zminusuja
Senior
wojciech8881
Zarejestrowany od: 480 dni
Ilość komentarzy: 457
Oceny: +1720
Kibicuje:
Argentyna Belgia Brazylia Chile Kolumbia Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Newcastle United
06.04.2016 / 09:50:56
w meczu z Realem sedzial mylil sie w dwie strony Ramos powinien wczesniej wyleciec, bramka Bale nie uznana nie wiem dlaczego
i wiele innych bledow

ale tutaj pomagal Barcelonie a oni przeciez tacy dobrzy to poco im pomoc sedziow
Junior starszy
kax8
Zarejestrowany od: 1103 dni
Ilość komentarzy: 295
Oceny: +709
Kibicuje:
Brazylia Liverpool FC Polska FC Barcelona
06.04.2016 / 10:25:11
Chyba oglądałeś inny mecz. W meczu z Atletico, także sędziowanie było mylne w jedną stronę jak i w drugą. Ale najłatwiejszym stwierdzeniem jest, że tylko Barcelonie sędzia pomagał. Pewnie dlatego, że każdy liczył na potknięcie się Barcy z takim przeciwnikiem, a tu nie wyszło i trzeba szukać teraz zaczepki wszędzie.
Junior
kalapita
Zarejestrowany od: 1676 dni
Ilość komentarzy: 138
Oceny: +881
Kibicuje:
Liverpool FC Jagiellonia Białystok
06.04.2016 / 09:50:04
Torres wyrzucony niesprawiedliwie? Mając już 1 żółtą kartkę nie można wjeżdżać na pełnej kurwie od tyłu w nogi przeciwnika. No sorry, ale to był ewidentny faul na żółtą i w konsekwencji czerwo.
Senior
OdegaardKing
Zarejestrowany od: 393 dni
Ilość komentarzy: 566
Oceny: +2557
Kibicuje:
Manchester United Newcastle United Manchester City Leicester City FC Bayern Monachium AC Milan Juventus Turyn Norwegia Legia Warszawa Lech Poznań
06.04.2016 / 09:44:54
Coś w tym jest. Niby w ostatnim el clasico i w tym meczu sędzia popełniał błędy w obie strony ale nie ma co ukrywać, ze to barcelona bardziej na tym korzystała
Junior starszy
suhar
Zarejestrowany od: 1630 dni
Ilość komentarzy: 203
Oceny: +2028
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska FC Barcelona Śląsk Wrocław
06.04.2016 / 09:43:35
Takie sytuacje zabijają football!
Junior
rasit20
Zarejestrowany od: 418 dni
Ilość komentarzy: 69
Oceny: +598
06.04.2016 / 09:43:11
W takiej sytuacj wystarczyłby challenge:) 2 sędziów technicznych i Suarez z boiska:) ale UEFie to na rękę... można robić pieniądze komercję a nie sport:(
Junior starszy
suhar
Zarejestrowany od: 1630 dni
Ilość komentarzy: 203
Oceny: +2028
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska FC Barcelona Śląsk Wrocław
06.04.2016 / 09:43:05
Stronniczość wśród sędziów to poważny problem, którym powinna się zająć komisja sędziowska.
Junior
cziken1
Zarejestrowany od: 557 dni
Ilość komentarzy: 96
Oceny: +574
Kibicuje:
Manchester United Polska FC Barcelona
06.04.2016 / 09:39:03
Na pewno nie bardziej niż prześcieradła.
Junior starszy
silesian87
Zarejestrowany od: 411 dni
Ilość komentarzy: 187
Oceny: +2324
Kibicuje:
Chelsea Londyn Ruch Chorzów Polska Atlético Madryt
06.04.2016 / 09:26:53
/ 118
brawo Filipe! trzeba mówić głośno i jak najczęściej o takiej piłkarskiej patologii!