expekt

Barcelona rozbiła Manchester City! Hat-trick Messiego!

Ostatnia aktualizacja: 19/10/16 22:43, Komentarzy: 26

1
26
Fot. Ververidis Vasilis/Shutterstock

FC Barcelona pokonała przed własną publicznością Manchester City 4:0 (1:0) w szlagierowo zapowiadającym się spotkaniu 3. kolejki grupy C rozgrywek Ligi Mistrzów. 

Na Camp Nou do przerwy kibice oglądali jedną bramkę, którą po fatalnym błędzie defensywy przyjezdnych zdobył Leo Messi, a także dwie wymuszone zmiany w szeregach gospodarzy. Z powodu kontuzji murawę musieli bowiem opuścić Jordi Alba i Gerard Pique. 

Osiem minut po zmianie stron Claudio Bravo zagrał piłkę ręką poza polem karnym i od tego momentu podopieczni Josepa Guardioli grali w osłabieniu. Mistrzowie Hiszpanii, a konkretnie Messi, szybko wykorzystali przewagę. 

Argentyńczyk najpierw podwyższył precyzyjnym strzałem zza linii pola karnego, a później skutecznie przyłożył tylko nogę po zagraniu od Luisa Suareza. Efektowny sukces przypieczętował jeszcze minutę przed końcem Neymar, który wcześniej zmarnował także rzut karny.

Dzięki trzeciej z rzędu wygranej podopieczni Luisa Enrique umocnili się na prowadzeniu w tabeli. "The Citizens" doznali pierwszej porażki i są na drugiej pozycji. 

Na trzecią lokatę awansowała Borussia Moenchengladbach, która pokonała w Glasgow miejscowy Celtic 2:0. Na obiekcie mistrzów Szkocji gole dla "Źrebaków" zdobyli w drugiej połowie Lars Stindl i Andre Hahn. 

* * * * * *
Wyniki 3. kolejki grupy C: 

FC Barcelona - Manchester City 4:0 (1:0)
Bramki: Messi 17, 60, 68, Neymar 89. 
Czerwone kartki: Mathieu (73, FCB) - Bravo (53, MC). 

Celtic Glasgow - Borussia Moenchengladbach 0:2 (0:0)
Bramki: Stindl 57, Hahn 77.
Źródło: asinfo.
dafabet
Dodaj komentarz
Solidny ligowiec
leniwiec
Zarejestrowany od: 99 dni
Ilość komentarzy: 1143
Oceny: +4666
Kibicuje:
Manchester United Tottenham Hotspur Real Madryt
20.10.2016 / 20:39:44
Barca pokazała to co robi najlepiej. Ofensywnie jest prawdopodobnie najlepszą obecnie grającą drużyną globu. Messi powinien zbierać krótkie recenzje - fenomen. To co ten człowiek robi jest niewiarygodne, to samo z Suarezem i Neymarem. Barcelona to kompletna drużyna, bardzo dobrze ogląda się ich grę. Gratuluję.
Kluczowy zawodnik
Poncjusz
Zarejestrowany od: 142 dni
Ilość komentarzy: 2610
Oceny: +8110
Kibicuje:
Manchester United Legia Warszawa Polska
20.10.2016 / 08:20:29
Dał pokaz Messi. Miałby może nawet i 4gole żeby podszedl do karnego. :)
Junior
SuperCR7king
Zarejestrowany od: 108 dni
Ilość komentarzy: 200
Oceny: -2944
Kibicuje:
Real Madryt
20.10.2016 / 08:02:56
/ -12
Sędzia jak zwykle pomaga aktorom z barcwelony karnymi i czerwoną kartką, Ronaldo dostanie ZP a messi Oscara
Solidny ligowiec
shotek
Zarejestrowany od: 191 dni
Ilość komentarzy: 582
Oceny: +4259
Kibicuje:
Legia Warszawa
20.10.2016 / 07:05:00
Głównie i nie tylko dlatego kibicuje Barcelonie,że Blaugrana nie tylko gra dobrze ze słabymi przeciwnikami lecz także jak ten mecz pokazał i nie tylko ten że Barcelona potrafi lać/ośmieszać klasowe drużyny świetny mecz Leo Messiego pokazał w tym meczu swój geniusz.
Senior
suarez9
Zarejestrowany od: 374 dni
Ilość komentarzy: 545
Oceny: +1121
Kibicuje:
Liverpool FC FC Barcelona Atlético Madryt
20.10.2016 / 04:43:04
W ogole nie poznaje bravo straszna chujnie gra po przejsciu do city szkoda no ale nie byle kto go skarcil Sam krol fudbolu brawo Messi tak trzymaj chlopie Visce El Barca
Senior
robin hood
Zarejestrowany od: 1472 dni
Ilość komentarzy: 547
Oceny: +10555
Kibicuje:
Argentyna Brazylia Manchester United Manchester City AC Milan Włochy Polska FC Barcelona Real Madrid II
20.10.2016 / 02:11:16
Panie Guardiola jak tam gra nogami bramkarzy? Zajebista frajda dla kibiców co nie?
Senior
robin hood
Zarejestrowany od: 1472 dni
Ilość komentarzy: 547
Oceny: +10555
Kibicuje:
Argentyna Brazylia Manchester United Manchester City AC Milan Włochy Polska FC Barcelona Real Madrid II
20.10.2016 / 00:28:25
Przegrali taka sama roznica bramek co legia z realem.Legia chociaz honorowego strzelila
Junior starszy
smiszek
Zarejestrowany od: 252 dni
Ilość komentarzy: 415
Oceny: +2875
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium Inter Mediolan Polska FC Barcelona
19.10.2016 / 23:08:53
Messi pokazal klase, City gralo bez polotu, chociaż mieli parę sytuacji, ale dobre parady ter Stegna, a co Bravo zrobil no to bez komentarza. Zasluzona wygrana, moglo być nawet więcej.
Solidny ligowiec
AdrianArsenal4
Zarejestrowany od: 684 dni
Ilość komentarzy: 1090
Oceny: +6522
Kibicuje:
Arsenal Londyn
19.10.2016 / 23:07:32
Ma ku#wa Guardiola swojego Bravo, Bóg go każe za to jak zachował się z Hartem, a teraz Bravo odkupuje jego winy hahahaha śmiech na sali, jebać to $ity
Senior
lemur
Zarejestrowany od: 960 dni
Ilość komentarzy: 750
Oceny: +5819
Kibicuje:
Arsenal Londyn
19.10.2016 / 23:01:13
Przecież Bravo to perełka Pepa. Jest zajebisty bo tak super gra nogami. Tymi nogami to może Cię wykopać z rozgrywek Panie Guardiola.
Junior
Ilusioniesta
Zarejestrowany od: 87 dni
Ilość komentarzy: 98
Oceny: +461
Kibicuje:
FC Barcelona
19.10.2016 / 22:59:14
Najpierw błąd Bravo, a później głupota. Lepiej zrobiłby przepuszczając ten strzał Suareza. A tak szydzili z Ter Stegena, który dzisiaj pokazał klasę. To Niemca w pierwszej kolejności chciał Guardiola. I całe szczęście, że Barca go nie oddała bo ma przed sobą przyszłość. Z kolei szkoda Harta, gdyż Bravo tak samo się myli, a w dodatku jest zbyt niski na Premier League. To świetny bramkarz ale lepiej pasuje do ligi hiszpańskiej.
Trampkarz
Keiser
Zarejestrowany od: 196 dni
Ilość komentarzy: 11
Oceny: -1
Kibicuje:
Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Manchester City Leicester City FC PSG Bayern Monachium Borussia Dortmund AC Milan
19.10.2016 / 22:58:04
Dla City byłoby lepiej jakby Bravo puścił tą bramę w 53 min, może udałoby się strzelić kontaktowego gola, a tak cała taktyka się rozsypała. Po pierwszej połowie ciężko było stwierdzić kto ten mecz wygra, trochę szkoda tych błędów City, bo mecz mógłby być emocjonujący do samego końca.
Junior starszy
User401
Zarejestrowany od: 101 dni
Ilość komentarzy: 213
Oceny: +2723
Kibicuje:
Manchester City
19.10.2016 / 22:55:35
Beznadzieja :(
Kapitan
ZielonYyy
Zarejestrowany od: 1533 dni
Ilość komentarzy: 3792
Oceny: +25804
Kibicuje:
Liverpool FC Borussia Dortmund FC Barcelona Raków Częstochowa
19.10.2016 / 22:50:47
Bravo wyruchał siebie samego i MC, gorzej powrotu na Camp Nou nie mógł sobie chyba wyobrazić.
Junior
Obiektywny7
Zarejestrowany od: 48 dni
Ilość komentarzy: 25
Oceny: +289
Kibicuje:
Real Madryt FC Barcelona
19.10.2016 / 22:47:39
podziele sie z wami moja obiektywna opinia po meczu

- tak razace bledy jakie city zaprezentowalo to kurwa głowa mała, bravo jest bramkarzem jak po samej nazwie pozycji mozna sie kurwa domyslic ze trzeba stac kolo bramki a ja sie pytam na jaki huj on wychodzil do tej pilki, no ale huj wyszedl nie dosc ze zle podal to jeszcze bronil rekami gdzie prawdopodobnie by glowa mogl pierdolnac i by nie wpadla do siatki, ale jak przystalo musial spierdolic sprawe. bravo brawo dla ciebie za pozbawienie zludzen na wygrana
- jestem myslacym czlowiekiem ja nie wiem co guardiola odpierdala wystawiajac fernandinho, no ale nolito zamiast aguero to jest juz kurwa wygiecie XDD
- stones moze i potrafi wyprowadzic pilke ale na linii to pozostawia wiele do zyczenia, zwlaszcza po tym ile oni kurwa za niego zaplacili
- dzialacze barcelony mieli kurwa chyba trociny w glowie jak sprowadzali mathieu, juz bym tam kurwa rasiaka wolal sprowadzic zamiast niego albo rzezniczaka, co i tak jest juz kurwa przegieciem
- obrona city to pacholki, jak macie egzamin z koszykowki na czas w szkole to trudniej jest kurwa marszem je ominac niz obrone city, kompany niech wraca i niech sciagna kogos ofensywnego porzadnego na boki obrony bo jak tak dalej bedzie to straca wkurwe punktow
city zero strzalow z dystansu, jezeli sterling i debruyne wchodza w pole to ja sie kurwa pytam gdzie jest nolito????
messi dojebał hatricka, chociaz wiecej w tym było drewna city niz ognia barcelony



Podsumowując postawe city:
te jebane wózki co wożą kontuzjowanych sie zaprezentowaly lepiej niz manchester city w dzisiejszym meczu.
Junior
jasonstatham0
Zarejestrowany od: 1307 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +333
Kibicuje:
FC Barcelona
19.10.2016 / 23:28:43
Nie wiem kogo kibicem jesteś i czy w ogóle masz swojego faworyta, ale przede wszystkim troszkę więcej kultury, bo tymi ''kurwami'' to zwolenników nie zyskasz. Co do Twoich podpunktów to większość się zgadza, ale od Mathieu się odczep, bo jest przysłowiową zapchaj dziurą, bez rytmu meczowego, a swoje zadania z reguły wykonuje. Nieco więcej obiektywizmu Panie obiektywny, choć to zdecydowanie naciągane, bo nie popierając tezy suchymi faktami to typowy subiektywizm ;) Pozdrawiam
Junior
Obiektywny7
Zarejestrowany od: 48 dni
Ilość komentarzy: 25
Oceny: +289
Kibicuje:
Real Madryt FC Barcelona
19.10.2016 / 23:54:21


Nie wiesz kim jestem i sie kurwa nie dowiesz, moge miec faworyta, a moge go nie mieć, jakie to ma znaczenie ? jak ci brakuje kultury to zrób sobie zdjecie z pałacem kultury albo zapierdalaj na lekcje edukacji kulturalnej, btw, co rozumiesz pod pojęciem kultura? więcej kultury? bo słowa kultura ma kilka znaczeń, a bądz co bądz wulgaryzmy są jej częścią. co do moich podpunktów to wiekszosc sie zgadza bo taka jest prawda a mówie(pisze) jak jest, co do mathieu to nie odpierdole sie bo jest najslabszym ogniwem w barcelonie, a zdarza mi sie ogladac ich mecze. ja nie wiem czemu ty go bronisz może jesteś rudy tak jak i on ? swój swojego broni ja to wiem i ty to wiesz. roznica miedzy subiektywizmem a obiektywizmem jest niezauwazalna, aktorze. w dupie mam to czy zyskam zwolenników czy nie, jak ci tak wulgaryzmy przeszkadzaja to nie czytaj albo zgłoś to huj wie gdzie, zasłoń monitor, takiego zwolennika jak ty to o kant dupy rozbić
Junior
jasonstatham0
Zarejestrowany od: 1307 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +333
Kibicuje:
FC Barcelona
20.10.2016 / 00:42:40
Swoją drogą dlaczego taki z Ciebie agresywny popierdoleniec, odstawiając kulturę na bok. Do tego wielki ekspert, a obstawia w bukmaherce jakiekolwiek szanse City w meczu z Barceloną. Przypomnij mi, kiedy oni ostatnio wygrali z Katalończykami w LM? Nie bronię Mathieu, kolorem włosów nieco odbiegam od tych Francuza, chodzi o to, że masz tendencję do krytyki typowego Polaka. 10 razy dobrze, ok, raz zle fatalnie, zgnoić kurwe aż wiury polecą. Wracając do Obywateli, już w lidze radzą sobie dobrze, nie ma żadnych wątpliwości, ale z topowymi ekapami La Ligi nie mają polotu, bo ten poziom techniczny ich po prostu przerasta. Zresztą już 2 lata temu było widać jak z obecną Barcą sobie radzi Guardiola. A z tymi wulgaryzmami, które są częścią kultury, jak już (antykultury) to poleciałeś... Ułańskie fantazje :D
Junior
jasonstatham0
Zarejestrowany od: 1307 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +333
Kibicuje:
FC Barcelona
20.10.2016 / 00:32:03
Nie mam zamiaru się dowiadywać, bo takich nabuzowanych pajaców spotykałem na pęczki. Nie będę rozwijał tematu, bo zysk z tego żaden. Piszę o Mathieu, bo oglądam Barcelonę od 11 lat. Widzę jak sobie radzi, ale jak wielmożny Obiektywny widzi w 30min, że sobie nie radzi i jest najsłabszym ogniwem, to musi tak koniecznie być. Jednym z wyznaczników kultury jest ukazywanie jej na papierze, a tego w Twoich wypowiedziach zdecydowanie brakuje. Jednak nie pozdrawiam i po raz kolejny rozczarowuję się, bo mam kolejny przykład obywatela z orderem virtutti cebulari.
Junior
Obiektywny7
Zarejestrowany od: 48 dni
Ilość komentarzy: 25
Oceny: +289
Kibicuje:
Real Madryt FC Barcelona
20.10.2016 / 00:55:20
Skoro jednym z wyznaczników kultury jest ukazywanie jej na papierze to odpierdol sie odemnie mnie bo pisze na klawiaturze, papier nie ma z tym nic wspólnego cieniasie . przypierdol pięścią w stół i sie zdecyduj czy mnie pozdrawiasz czy nie bo może dla mnie to ważne a ty miotasz sie bardziej niż gówno w przeremblu. pierdol sobie że masz kolejny przykład obywatela z jakims hujowym orderem życie cie zweryfikuje skoro spotykałeś takich nabuzowanych pajaców to jedyne co posiadasz to order wpierdolu pod nosem elo śpiku
Junior
jasonstatham0
Zarejestrowany od: 1307 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +333
Kibicuje:
FC Barcelona
20.10.2016 / 01:08:34
A przepraszam, skoro nie zrozumiałeś aluzji papier a słowa przelane na ekran monitora, przepraszam bardzo. Z reguły pozdrawiam, bo nauczony jestem być życzliwym, ale skoro taki z Ciebie egocentryk i typ z zabujałym ego to nie ma takiej potrzeby. Jebać ordery, to po prostu kolejna aluzja do Twojego podejścia. Czekam na ten wpierdol i się doczekać nie mogę. Tak więc z tym orderem to się wstrzymaj i nie odznaczaj mnie Panie. 3m się wariajcie i stonuj nieco, bo te stracone 5zł na zakładach to nie koniec świata ;)
Junior
Korbel
Zarejestrowany od: 47 dni
Ilość komentarzy: 21
Oceny: +138
Kibicuje:
Borussia Dortmund Polska FC Barcelona
19.10.2016 / 22:52:37
Dużo postawiłeś na City? ;)
Junior
Obiektywny7
Zarejestrowany od: 48 dni
Ilość komentarzy: 25
Oceny: +289
Kibicuje:
Real Madryt FC Barcelona
19.10.2016 / 23:10:50
właśnie nie dużo bo wiedziałem że mogą spierdolić, ale nie spodziewałem sie że lepiej bede ocenial obrone legii niż city, jakby city kupilo hlouska na obrone to by zagwarantował wiecej bezpieczenstwa i rozprowadzenia akcji w meczu niż cała 4 obronców city, która prawdopodobnie dostanie wiecej $ za ten mecz niz hlousek zarobi za caly rok XD
Junior starszy
erris
Zarejestrowany od: 216 dni
Ilość komentarzy: 81
Oceny: +1841
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska
19.10.2016 / 22:46:53
Bravo to chyba zapomniał że zmienił klub w tym okienku transferowym xD
Senior
Kibic2015
Zarejestrowany od: 373 dni
Ilość komentarzy: 304
Oceny: +1903
Kibicuje:
Legia Warszawa FC Barcelona
19.10.2016 / 22:45:25
Czuję się zaszczycony mogąc żyć w czasach tej drużyny :D
Junior starszy
ChaN7
Zarejestrowany od: 243 dni
Ilość komentarzy: 188
Oceny: +1660
Kibicuje:
Belgia Manchester City
19.10.2016 / 22:44:09
Tak szczerze, to Bravo rozbił City XDDDDD

Tabela