expekt

Benitez: Wybrałem niewłaściwych ludzi

Ostatnia aktualizacja: 22/11/15 09:21, Komentarzy: 45

66
45
Fot. Marcos Mesa Sam Wordley / Shutterstock.com

Po przegranym 0-4 meczu z Barceloną trener Realu, Rafa Benitez powiedział, że popełnił błąd dobierając skład na to spotkanie.

- Już po meczu muszę przyznać, że wybrałem niewłaściwą "jedenastkę". Nasz zespół miał umiejętności, które powinny pozwolić mu wypaść lepiej niż to się stało. Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni i musimy odpowiednio zareagować - powiedział.

- Czy wygrywasz, czy przegrywasz, zawsze masz w tym udział. Przegrać z Barceloną to bolesna sprawa, ale musimy już myśleć o kolejnym meczu. Podejście piłkarzy mnie nie rozczarowało. To dobra drużyna, ale popełniła błędy, za które zapłaciliśmy - dodał.

Zapytany o występ Jamesa nie chciał wypowiadać jednoznacznej opinii: 

- To nie jest dzień na indywidualne analizy. Musimy trzymać się w grupie i przygotować do następnych spotkań. Traciliśmy piłki przeciwko dobremu zespołowi i to boli. Musimy się pozbierać, żeby pokazać swoją odpowiedzialność wobec kibiców - zakończył.

Porażka sprawiła, że zespół Beniteza traci już 6 punktów do Barcelony, a kibice domagają się dymisji hiszpańskiego menedżera.
Źródło: goal.com
dafabet
Dodaj komentarz
Junior starszy
Nikaer13
Zarejestrowany od: 563 dni
Ilość komentarzy: 265
Oceny: +1457
Kibicuje:
Arsenal Londyn Brighton & Hove Bayern Monachium Polska Fleetwood Town Gibraltar Termalica Nieciecza
22.11.2015 / 22:05:41
A Franco się w grobie przewraca...
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1194 dni
Ilość komentarzy: 6888
Oceny: -7609
22.11.2015 / 21:31:01
Perez: wybralem niewlasciwego trenera.
Solidny ligowiec
mefeklwa123
Zarejestrowany od: 495 dni
Ilość komentarzy: 1051
Oceny: +5644
Kibicuje:
Arsenal Londyn Polska Real Madryt
22.11.2015 / 20:30:40
K**wa jaki ten Perez to jest ped*ł każdy chciał żeby został Ancelotti kibice jak i sami piłkarze to ten ped*ł musiał go zwolnianiać... a nawiązując do nagłówka "Benitez: Wybrałem niewłaściwych ludzi" jedyni nie właściwi ludzie wczoraj to Perez, Benitez i może danilo na prawej obronie...
Solidny ligowiec
mefeklwa123
Zarejestrowany od: 495 dni
Ilość komentarzy: 1051
Oceny: +5644
Kibicuje:
Arsenal Londyn Polska Real Madryt
22.11.2015 / 20:31:32
zwolnić* Danilo* :P
Senior
EkspertFutbolu
Zarejestrowany od: 547 dni
Ilość komentarzy: 697
Oceny: -240
Kibicuje:
VfL Wolfsburg
22.11.2015 / 19:39:00
do widzenia grubasie xD
Senior
PoprostuM
Zarejestrowany od: 389 dni
Ilość komentarzy: 464
Oceny: -3485
Kibicuje:
Manchester United Juventus Turyn Włochy Polska
22.11.2015 / 18:58:12
on niewłaściwych ludzi wybiera od zawsze przykład zamiast Dudka wolał Reine w Liverpoolu
Junior starszy
Konrad1
Zarejestrowany od: 1534 dni
Ilość komentarzy: 425
Oceny: +2935
Kibicuje:
Polska
22.11.2015 / 18:53:45
Jak patrze na ten Real to boli mnie że Perez pognał Ancelotti'ego. Przy Carlo to każdy z piłkarzy widać było że gra to co chce i pracuje na zespół. Benitez wszędzie daje tą samą taktykę, słabą dla najlepszych klubów świata i najlepszych piłkarzy. Oni są stworzeni do kreowania, a nie czysto do bronienia. Liczę że zanim go wywalą, a zrobią to w tym albo po tym sezonie, nie zdąży narobić za dużo szkód i smrodu.
Kluczowy zawodnik
qrviq
Zarejestrowany od: 724 dni
Ilość komentarzy: 1463
Oceny: +36869
Kibicuje:
SG Dynamo Dresden Vitesse Real Madryt Real Madrid II
22.11.2015 / 18:49:55
Większość kibiców Realu wiedziała, że ta tłusta morda zrujnuje Real, ale chyba nikt nie przypuszczał, że zacznie się taką masakrą. Jak tak dalej pójdzie to w lutym zobaczymy Ronaldo w Manchesterze albo PSG. Ciekawe co musiał zrobić Benitez, że został trenerem Realu? Obciągał Perezowi czy co?
Senior
krul
Zarejestrowany od: 407 dni
Ilość komentarzy: 430
Oceny: +3412
Kibicuje:
Leicester City FC Termalica Nieciecza
22.11.2015 / 17:41:15
Już abstrahując zupełnie od tego kogo wystawił w pierwszej jedenastce, wczorajsze zmiany Beniteza to był jakiś sabotaż. Obiektywnie patrząc największą padakę grali Benzema, Bale i Danilo. Natomiast najlepszy w ofensywie był James. Największym problemem była olbrzymia dziura w środku pola. Tymczasem Gruby zmienia Jamesa oraz Marcelo, który w tym sezonie robi całą grę na lewym skrzydle, a przesuwa tam tragicznego Danilo, który z tego co pamiętam, od przyjścia do Realu nie grał na tej pozycji ANI RAZU! Wciąż się zastanawiam czy Benitez był pijany czy sabotował. Ja na jego miejscu (wiem, że nie jestem trenerem, ale jednocześnie nie jestem ślepy i obejrzałem w życiu dobrze ponad tysiąc meczy) już po pierwszej połowie zmieniłbym Benzeme na Casemiro (dla wzmocnienia środka, bo umówmy się, Modric ani Kroos to nie są typowi defensywni) oraz Danilo na Carvajala. A w trakcie drugiej połowy jeszcze Bejla na Jese lub Isco. Tymczasem Gruby debil nie wykorzystał trzeciej zmiany, mając na ławce Casemiro, Jese i Kovacica... Smuda na Euro robił lepsze zmiany.
Junior
pappgarcia
Zarejestrowany od: 784 dni
Ilość komentarzy: 34
Oceny: +149
Kibicuje:
Juventus Turyn Polska Real Madryt
22.11.2015 / 17:24:51
Prosili go piłkarze, żeby na ten mecz wystawił najmocniejszy skład a on teraz tłumaczy, że źle wybrał(chyba nie uczestniczy w treningach), piłkarze tacy jak Ronaldo i Benzema powinni odpocząć od piłki co najmniej miesiąc, może wtedy do nich dotrze że mają zapier#$%^ za 2, bo to oni w tym klubie mają strzelać bramki. Po tym co wczoraj zobaczyłem to albo mają już to w dupie(Ronaldo prawdopodobnie odchodzi a Karim myśli o Valbuenie:) ), albo Real musi bardzo szybko poszukać ich zastępców, żeby powalczyli trochę o skład. Prezes jako pierwszy do zwolnienia i zaraz za nim powinien lecieć Benitez. Miał Perez zachciankę żeby zmienić trenera. PO CO??? W czym gorszy był Ancelotti od Beniteza, wyleciał dlatego bo nie dogadywał się z trenerem? No to ma teraz "dobrego" trenera, który przegrywa 0:4 z Barcą.
Junior
przemek_s1990
Zarejestrowany od: 458 dni
Ilość komentarzy: 84
Oceny: +481
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Francja Polska Real Madryt
22.11.2015 / 16:19:27
Taka porazka, z takim rywalem, w takim meczu i to w dodatku na wlasnym obiekcie, sprawienie bolesnego zawodu tysiacam wiernych kibicow, ktorzy wydali niemale pieniadze majac nadzieje, ze ujrza przelamanie swojej druzyny w takim wlasnie momencie...
0-4 i odskoczenie glownego przeciwnika w walce o tytul na 6 pkt(a w tej lidze to juz jest bardzo duza przewaga, biorac pod uwage ze Barca wygrywa ok. 30 spotkan ligowych na sezon), a na koniec zalosna wypowiedz typu "nie ci powinni zagrac" - jak dla mnie zenada i totalna kompromitacja.
We wczesniejszym komentarzu kolega gilon slusznie zauwazyl, ze Barcelona ma swoj styl gry niezmienny od lat i ciagle go ulepsza, to prawda. Real natomiast zmieniajac co chwile trenera i wydajac kolosalne pieniadze na transfery, wielokrotnie przeplacajac, za duzo nie osiagnie jezeli wogole cos sie uda. Mysle ze pod wodza Beniteza moze cofnac sie do momentu, kiedy nie mogli przebrnac przez 1/8 finalu LM, a o krajowym tytule jedynie zaczac marzyc.
Jak dla mnie Benitezowi i Perezowi powinno sie jak najszybciej pokazac drzwi. Tyle w temacie ode mnie.
Junior starszy
wermacht
Zarejestrowany od: 401 dni
Ilość komentarzy: 364
Oceny: +615
Kibicuje:
Bayern Monachium
22.11.2015 / 15:16:34
cytuje mega przyjaciela Benitez wczoraj na ławce trenerskiej robił kupe i huj mu w duoe
Senior
2fast
Zarejestrowany od: 1505 dni
Ilość komentarzy: 560
Oceny: +4944
Kibicuje:
FC Barcelona Stal Mielec Korona Kielce
22.11.2015 / 15:00:15
Ok trener trenerem ale już przestańcie obwiniać tylko tego Beniteza.. o ile sięgam pamięcią od zawsze na boisku gra drużyna złożona z 11 zawodników a nie trener więc przegrana nie jest winą tylko trenera lecz całej ekipy.. po 2 przegrana to przegrana ja się bardzo cieszę ponieważ kibicuje Barcelonie ale nie mam zamiaru się pastwić nad kibicami Realu bo wiem jak to jest jak Barcelona przegra mecz ze zwykłym klubem w lidze co dopiero z takim rywalem jakim jest Real :))
Junior
Amaq
Zarejestrowany od: 381 dni
Ilość komentarzy: 91
Oceny: +163
Kibicuje:
Manchester City Olympique Marsylia Schalke 04 AS Roma Zenit FC Basel
22.11.2015 / 14:28:51
Benitez do wyjebania
Trampkarz
OfficialEX
Zarejestrowany od: 381 dni
Ilość komentarzy: 2
Oceny: +32
Kibicuje:
Real Madryt
22.11.2015 / 14:03:43
Ym... to nie mógł wybrać właściwych ludzi? Po pierwsze wystawił Benzemę,Bale'a i Ronaldo za ich nazwiska. Po drugie co to jest za kurwa taktyka 4-2-4!? Z Barceloną? I na dodatek jeszcze ta dwójka w środku to nie są defensywni gracze, Kroos i Modric zostali zdominowali przez większych i silniejszych Busquetsa i Rakiticia. Dlaczego nie zagrał Casemiro? Dlaczego zdjął James'a który był najlepszym graczem z atakującej 4 i jedynym który wracał i chciał odebrać piłkę? Dlaczego nie zagrał Carvajala zamiast Danilo? Bo jest gównianym trenerem i debilem dlatego , a Perez jest jeszcze większym po tym jak pozbył się Carlo po jednym 'słabym' sezonie.. ale jak to był słaby sezon to nie wiem co musi zrobić Benitez by pozostać w pracy...
Kapitan
chamstwo
Zarejestrowany od: 1319 dni
Ilość komentarzy: 6753
Oceny: +34599
Kibicuje:
Juventus Turyn
22.11.2015 / 17:26:34
Jak zobaczyłem że Danilo wychodzi w podstawie to już wiedziałem że Neymar zrobi z niego zagubionego świeżaka i to będzie dramat dla gospodarzy. A potem zobaczyłem taktyke, zejście Jamesa... Daj pan spokój.
Junior
gucio96
Zarejestrowany od: 382 dni
Ilość komentarzy: 33
Oceny: +286
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
22.11.2015 / 13:59:49
Benitez: Wybrali niewłaściwego trenera :D
Kluczowy zawodnik
Makaveli
Zarejestrowany od: 1457 dni
Ilość komentarzy: 3898
Oceny: +10404
Kibicuje:
FC Barcelona Mordovia Saransk
22.11.2015 / 13:51:53
Real został przez Barcelonę kompletnie zmiażdżony w środku pola. Wielką winę za to ponosi Benitez, ale podstawowa wina spada na samych zawodników Realu. Nie doskakiwali do graczy Barcelony, pozwalali im spokojnie rozgrywać, zazwyczaj po prostu się cofali i grali mniej więcej tak, jak Barcelona w słynnym meczu z Celtą. Zabrakło kapitana, który zmusiłby Real do biegania. Z Casillasem na pewno by to inaczej wyglądało.

Najbardziej znamienne były często pokazywane przez realizatora statystyki pokonywanego dystansu. Kiedy Barcelona prowadzi grę, trzeba za nią biegać. To jest normalne. A w tym meczu to Barcelona była bardziej ruchliwa. Długimi okresami Real dreptał. Takie podejście wystarcza na ligową szarzyznę, z dużą dozą szczęścia można pokonać PSG czy Celtę, ale już Sewilla im pokazała, co z takim przeciwnikiem zrobi klasowy zespół. Navas nie moze cudownie ratować Realu w każdym meczu.
Junior starszy
kolejorz1
Zarejestrowany od: 1534 dni
Ilość komentarzy: 241
Oceny: +1261
Kibicuje:
Lech Poznań Polska Real Madryt
22.11.2015 / 13:43:15
Carvajal i Jese powinni grać od początku. Danilo nie nadaje się jeszcze na tak ważne mecze, Jese zamiast Benzemy który był bez produktywny przez cały mecz był cieniem samego siebie nie potrafił utrzymać się przy piłce.
Junior
Morciaty
Zarejestrowany od: 1179 dni
Ilość komentarzy: 56
Oceny: +252
Kibicuje:
Polska Real Madryt
22.11.2015 / 13:05:24
Niech spierdala z Madrytu jak najprędzej.
Senior
gilon
Zarejestrowany od: 538 dni
Ilość komentarzy: 605
Oceny: +4114
Kibicuje:
Manchester United Borussia Dortmund Juventus Turyn Ajax Amsterdam Widzew Łódź FC Barcelona
22.11.2015 / 12:17:38
zgadzam się z Benitezem. Postawił na złych ludzi bo po prostu uległ presji. Wszyscy chcieli żeby Real zagrał ofensywnie. Po za Danilo i Navasem był to ten sam Real, który w zeszłym sezonie prowadził Carlo Ancelotti. Problem polega na tym, że Benitez nie ma zmysłu do gry ofensywnej i tyle. Ulegając presji otoczenia sprzeniewierzył się własnej filozofii gry. Myślę, że gdyby zagrał po swojemu Real też by przegrał ale nie tak wysoko. Jedyną winą Beniteza jest to, że nie potrafi przekonać innych do taktyki, którą proponuje. Przypomnijcie sobie Mourinho, który ustawiając Real ofensywnie poległ na Camp Nou 5:0 ale udowodnił tym samym, że z Barca tak grać nie można.........
Myślę też, że problemem kibiców Realu jest to, że wszyscy chcieliby żeby ich drużyna grała taki futbol jaki prezentuje Barca. tylko oczywiście nikt tego nie potwierdzi. Barca ma swój styl, swoją filozofię gry, która ewoluuję. A Real. Jaki jest jego styl gry, co jest cechą charakterystyczną jego gry? Kontrataki? - u Mourinho tak było. Posiadanie piłki? Pressing? Jeśli zespół posiada bazę i ma gotowy fundament to może go tylko rozwijać przez dodawanie nowych elementów i Real musi od czegoś takiego zacząć. Samo wydawanie grubych milionów nie wystarczy...............
Solidny ligowiec
1642573
Zarejestrowany od: 461 dni
Ilość komentarzy: 1444
Oceny: +6237
Kibicuje:
Górnik Zabrze Polska
22.11.2015 / 12:14:50
Wypowiedż Beniteza "wybrałem niewłaściwych ludzi " to moim zdaniem kogo miał wybrać ? skład Realu był niezły ale to Barca narzuciła tempo i zasłużona wygrana .
Kluczowy zawodnik
WhiteStar98
Zarejestrowany od: 795 dni
Ilość komentarzy: 1236
Oceny: +14142
Kibicuje:
Bayern Monachium Wisła Kraków Wisła Płock Polska Sevilla
22.11.2015 / 11:58:58
Jestem zażenowany jego wypowiedzią.
Junior starszy
Wert Back
Zarejestrowany od: 592 dni
Ilość komentarzy: 340
Oceny: +2724
Kibicuje:
Manchester United
22.11.2015 / 11:51:32
Rafa, prawda jest taka że od czasu galacticos głównym sprawcą nieszczęść nie są ani trenerzy ani piłkarze. Jest nim szanowny Pan Florentino Perez. Również wpływ kibiców na zespół jest czymś niewyobrażalnym w futbolu na takim poziomie. A tymczasem kibice pokrzyczą i zarząd zaraz zwalnia piłkarza/trenera. To chore
Solidny ligowiec
AntyMadryt
Zarejestrowany od: 421 dni
Ilość komentarzy: 1142
Oceny: +4761
Kibicuje:
Manchester United FC Barcelona
22.11.2015 / 11:47:55
Obyś prowadził Real jak najdłużej :-) dam na ofiarę w tej intencji :-)
Junior starszy
savo944
Zarejestrowany od: 400 dni
Ilość komentarzy: 147
Oceny: +1207
Kibicuje:
Wisła Kraków Lech Poznań Real Madryt
22.11.2015 / 11:43:56
Uwaga błąd w tytule, on powiedział "Niewłaściwi ludzie MNIE wybrali" :D
Solidny ligowiec
Machorek
Zarejestrowany od: 1269 dni
Ilość komentarzy: 1074
Oceny: +5723
Kibicuje:
FC Barcelona
22.11.2015 / 11:38:42
kpina!! jakby miał jaja to by wziął odpowiedzialność za wynik na siebie a tak szuka już kozła ofiarnego !!!
Junior starszy
wermacht
Zarejestrowany od: 401 dni
Ilość komentarzy: 364
Oceny: +615
Kibicuje:
Bayern Monachium
22.11.2015 / 11:36:22
ja bym nie atakował beniteza:) Bale widac ze gra słabo ,oczekiwania go przerosły... benzema ma problemy sad afery itp:) ronaldo nie dostanie złotej piłki i juz teraz płacze. zajety kreceniem filmow itd wszystkim innym niz graniem... to jak oni maja wygrac z barca?? hehe tam pana pereza powinni zmienic
Junior
Rybson XDawl
Zarejestrowany od: 890 dni
Ilość komentarzy: 163
Oceny: +1235
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska Real Madryt
22.11.2015 / 11:19:21
ta kurwa sład zły wybrałes chuj kurwa najlepszy skład wystawił i teraz wymówek szuka
Senior
=FCBARCA=
Zarejestrowany od: 833 dni
Ilość komentarzy: 554
Oceny: +6825
Kibicuje:
Argentyna Legia Warszawa Polska FC Barcelona Hiszpania
22.11.2015 / 11:02:59
To ty jesteś niewłaściwym gościem na niewłaściwym miejscu. Nie zganiaj na piłkarzy lamusku, bo to ty jesteś od tego, żeby zespół poukładać !
Senior
Interfan
Zarejestrowany od: 895 dni
Ilość komentarzy: 514
Oceny: +1131
Kibicuje:
Arsenal Londyn Inter Mediolan FC Barcelona
22.11.2015 / 14:11:15
Ty do końca chyba tego nie rozumiesz nawet najlepsze poukładanie zespołu + słaba gra zawodników = porażka. Najgorsze poukładanie + dobra gra = zwycięstwo. Taktyka była do dupy? Tak powinien wzmocnić środek kosztem induywidualnych raidów, tylko szkoda, że tych indywidualnych raidów było jak na lekarstwo- piłkarze byli pod kreską i sa sami sobie winni.
Senior
Madrista7
Zarejestrowany od: 696 dni
Ilość komentarzy: 520
Oceny: +1118
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Polska Real Madryt
22.11.2015 / 11:00:16
To nie ty wybrałeś to Perez wybrał niewłaściwego człowieka na trenera...
Junior
whzgud
Zarejestrowany od: 1035 dni
Ilość komentarzy: 179
Oceny: +351
Kibicuje:
Chelsea Londyn Real Madryt
22.11.2015 / 10:51:57
Perez na ten sezon wybrał niewłaściwego człowieka, przynajmniej do tej chwili tak może się wydawać. Ocenimy go (w najlepszym wypadku) na koniec sezonu, który jeszcze się przecież nie skończył.
Senior
!Madrid!
Zarejestrowany od: 381 dni
Ilość komentarzy: 423
Oceny: +2252
Kibicuje:
PSG Borussia Dortmund Ajax Amsterdam Legia Warszawa Polska Real Madryt Hiszpania
22.11.2015 / 10:36:52
No bez jaj. Jebany grubas bd pierdolił że wybrał niewłaściwych ludzi. Tylko że to on jest nie właściwym trenerem dla nich on ich niszczy.
Trampkarz
kibicbarcy24
Zarejestrowany od: 381 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: +12
Kibicuje:
Górnik Zabrze Polska FC Barcelona
22.11.2015 / 10:35:21
Problem w tym, że od tego ten Benitez jest, żeby wybierać odpowiednich ludzi...
Kluczowy zawodnik
kowalkiPPP
Zarejestrowany od: 1389 dni
Ilość komentarzy: 3380
Oceny: +32356
Kibicuje:
Liverpool FC Ajax Amsterdam Polska Real Madryt Zawisza Bydgoszcz
22.11.2015 / 10:32:05
i to jest różnica między tym Panem, a np. Mourinho czy Kloppem. Mourinho zawsze zrzuci winę na osobę trzecią, nawet jeśli to jest absurdalne tylko po to, żeby ściągnąc presję z piłkarzy, w mediach później przewija się twarz Mourinho i powtarzane są jego cytaty, Klopp robi podobnie, aczkolwiek bierze odpowiedzialność na siebie. Benitez zrzuca winę tylko i wyłącznie na piłkarzy, jak można powiedzieć, że wybrał nieodpowiednich ludzi skoro w Realu, Barcelonie, Bayernie nie ma miejsca dla takich piłkarzy?
Solidny ligowiec
JanuszTracz
Zarejestrowany od: 391 dni
Ilość komentarzy: 661
Oceny: +10136
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska Real Madryt
22.11.2015 / 10:28:53
To Perez wybrał niewłaściwych ludzi wybierając ciebie szmaciarzu na trenera.
Junior
michal12466
Zarejestrowany od: 381 dni
Ilość komentarzy: 115
Oceny: +638
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska Real Madryt
22.11.2015 / 10:27:28
Co on rozumie przez "Niewłaściwych ludzi" dla niego najlepiej by się przydało zmienić cały zespół . Po jego mordzie widać ze to nie jest właściwy człowiek na właściwym miejscu. Osobiście zatrudnił bym go do wymieniania kostek klozetowych a nie takich gwiazd. Sam już na samym początku wiedziałem że to będzie kompletnie zero i że, nic nie wniesie do gry zespołu i nie dziwi mnie zachowanie piłkarzy, każdy wie co kibice skandowali a ten jeszcze kłamie w żywe oczy że, dobrał nie właściwych ludzi.
Junior starszy
Stillx
Zarejestrowany od: 794 dni
Ilość komentarzy: 264
Oceny: +2068
Kibicuje:
Lech Poznań FC Barcelona
22.11.2015 / 10:19:50
a mi się wydaje ,że to Real Madryt wybrał niewłaściwego trenera
Solidny ligowiec
Digors
Zarejestrowany od: 1000 dni
Ilość komentarzy: 1210
Oceny: +6252
Kibicuje:
Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Anglia Bayern Monachium Borussia Dortmund VfL Wolfsburg Borussia M'gladbach Juventus Turyn
22.11.2015 / 10:13:52
Nie ma to jak wytykać błędów u innych a u siebie widzieć doskonałość ...
Solidny ligowiec
sebastian840918
Zarejestrowany od: 409 dni
Ilość komentarzy: 1415
Oceny: +14226
Kibicuje:
Manchester United Legia Warszawa Polska
22.11.2015 / 10:11:50
Wybrałem nieodpowiednich ludzi?
Panie Benitez, jedynym nieodpowiednim człowiekiem w Madrycie, jest tylko i wyłącznie Pan ...
Junior starszy
PjotrHere
Zarejestrowany od: 481 dni
Ilość komentarzy: 140
Oceny: +500
Kibicuje:
Arsenal Londyn Manchester United West Ham United Olympique Lyon Bayern Monachium AC Milan Juventus Turyn Ajax Amsterdam Legia Warszawa Polska
22.11.2015 / 09:33:20
Dlaczego on zawsze po ważnym meczu mówi że wybrał złych ludzi.... ? ;]
Junior
Shaun
Zarejestrowany od: 720 dni
Ilość komentarzy: 42
Oceny: +385
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC PSG Bayern Monachium Polska Real Madryt FC Barcelona
22.11.2015 / 09:47:16
Bo to styl człowieka który nie może/umie przyznać się do błędu i obwinia innych.
Junior starszy
Klawisz84
Zarejestrowany od: 1521 dni
Ilość komentarzy: 364
Oceny: +1615
Kibicuje:
Polska Real Madryt
22.11.2015 / 09:54:48
zgadzam się z Tobą. Co lepsze, ma skład z reprezentantów swoich krajów i powie że złych ludzi wybrał ;] bezczelny grubas.

Tabela