betclic

Benzema: Ronaldo jest najlepszy w historii. Ten z Brazylii

Ostatnia aktualizacja: 15/02/16 17:00, Komentarzy: 28

23
28
Fot. Marcos Mesa Sam Wordley / Shutterstock.com

Karim Benzema uważa, że najlepszym piłkarzem w historii jest Ronaldo. Nie chodzi jednak o jego klubowego kolegę, ale słynnego Brazylijczyka, który w 2002 roku poprowadził drużynę "Canarinhos" do mistrzostwa świata.

Ronaldo w swojej karierze grał w wielu klasowych klubach - w PSV Eindhoven, Barcelonie, Interze, Realu Madryt i Milanie. Jego karierę w dużej mierze zniszczyły ciężkie kontuzje.

- Kiedy byłem młodszy, to gra brazylijskiego Ronaldo miała na mnie duży wpływ. To według mnie najlepszy napastnik i piłkarz w historii futbolu. Ciągle oglądam jego grę i próbuję go naśladować, ale to nie jest łatwe. Powtórzenie jego ruchów jest niemożliwe - mówi Benzema.

Francuski napastnik ma teraz okazję trenować pod okiem innej gwiazdy przełomu XX i XXI wieku. Jego zdaniem zatrudnienie Zinedine'a Zidane'a wyszło Realowi na dobre.

- Był świetnym piłkarzem, a teraz jest dobrym trenerem z ogromnym bagażem doświadczeń. Daje drużynie dużo pewności siebie i przekazuje nam pomysły na grę, co jest dla nas bardzo pozytywne. Każdego dnia możemy się od niego dużo nauczyć - twierdzi Benzema.

W środę Real zagra na wyjeździe z Romą w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów. Benzema jest przekonany, że "Królewscy" przywiozą z Włoch dobry wynik.

- Bardzo chcemy wygrać ten mecz, bo pierwsze spotkanie jest bardzo ważne. Będziemy na to ciężko pracować - kończy napastnik Realu.
Źródło: fourfourtwo.com
Dodaj komentarz
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 819 dni
Ilość komentarzy: 1333
Oceny: +5086
02.03.2016 / 20:01:57
Zidane, Ronaldo, Maradona, Ronaldo 2, Messi, Romario to chyba top6 swiata ever ale imo Ronaldinho zagral jeden czy dwa sezony na takim poziomie, ktorego nikt nigdy nie osiagnal i chyba nie osiagnie. ponownie imo, wyniosl pilke nozna na wyzszy poziom. fajnie, ze przy tym wszystkim robil to bo to kochal i pieniadze mu nie zawrocily w glowie. szkoda, ze tak krotko chcialo mu sie grac taka magie.
Senior
suarez9
Zarejestrowany od: 453 dni
Ilość komentarzy: 565
Oceny: +1288
Kibicuje:
Liverpool FC FC Barcelona Atlético Madryt
16.02.2016 / 23:04:19
teraz krystyna sie zalamie i musi wpasc w ramiona kochanka z maroka
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1272 dni
Ilość komentarzy: 7359
Oceny: -8896
16.02.2016 / 00:06:36
Ot tak se ubzdural,kopacz jeden z wielu.
Junior starszy
Chris2903
Zarejestrowany od: 506 dni
Ilość komentarzy: 223
Oceny: +1267
Kibicuje:
Manchester United
15.02.2016 / 22:50:11
Nr 1 - > Ronaldinho
Junior starszy
rakaftan
Zarejestrowany od: 467 dni
Ilość komentarzy: 237
Oceny: +2410
Kibicuje:
Chelsea Londyn Bayern Monachium AC Milan Polska Real Madryt Lechia Gdańsk
15.02.2016 / 22:20:53
Sama wypowiedź nie jest aż tak miażdżąca jak nagłówek na to wskazuje.
Junior
modżajto
Zarejestrowany od: 410 dni
Ilość komentarzy: 104
Oceny: -3508
Kibicuje:
Real Madryt
15.02.2016 / 20:24:27
/ -43
Widać że jest zastraszany.On i każdy inny wie że to cr7 jest najlepszym piłkarzem w historii piłki nożnej.
Senior
damianorybnik
Zarejestrowany od: 878 dni
Ilość komentarzy: 426
Oceny: +2817
Kibicuje:
Vasco da Gama Beitar Jerusalem FC Yokohama F. Marinos CD Chivas de Guadalajara ROW Rybnik
15.02.2016 / 19:35:47
no i juz wiadomo kto bedzie na sprzedaz w letnim okienku ;)
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 1062 dni
Ilość komentarzy: 4002
Oceny: +28169
15.02.2016 / 22:35:33
no wlasnie nie wiadomo czy ronaldo, czy benzema

benzema juz byl na wylocie po tej aferze szantazowej, ale minie pare miesiecy, sprawa przycichnie i jego ziomal/rodak zidane moze sie za nim wstawic zeby zostal, w koncu francuzi (aka arabscy imigranci) musza sie trzymac razem

z kolei ronaldo strzela tylko leszczom malo wazne gole i karniaki, w dodatku lamie zakazy pereza i lata prywatnym odrzutowcem po treningach do swojego chlopaka do maroka, przez co forma mu spada, i tez starzeje sie no i to juz jest ostatni moment zeby na nim grubszy hajs zarobic
Junior
dis182
Zarejestrowany od: 437 dni
Ilość komentarzy: 91
Oceny: +319
Kibicuje:
Liverpool FC
15.02.2016 / 19:33:06
No nareszcie, przejzycie na oczy! Ronaldo byl tylko i wylacznie jeden, jedyny w swoim rodzaju. A Messi to swoja droga, gosc juz napisal nowa historie, teraz dodaje tylko kolejne rozdzaly..
Junior
Czukwebumbe
Zarejestrowany od: 457 dni
Ilość komentarzy: 118
Oceny: +989
Kibicuje:
Lech Poznań FC Barcelona
15.02.2016 / 19:30:04
To sie krystyna pogniewa
Junior
rysiu1990
Zarejestrowany od: 1466 dni
Ilość komentarzy: 59
Oceny: +61
Kibicuje:
RSC Anderlecht Manchester United Tottenham Hotspur PSG Nantes Bayern Monachium Napoli Wisła Kraków Zagłębie Lubin Portugalia
15.02.2016 / 19:13:19
Najlepszy jest Lewy
Junior starszy
Zdzisław-Kręcina
Zarejestrowany od: 374 dni
Ilość komentarzy: 204
Oceny: +127
Kibicuje:
Manchester United Juventus Turyn Real Madryt
15.02.2016 / 18:42:49
Benzema uważaj na słowa bo Kris Ci obciągnie z bani i będzie lipa ;d
Junior
messimiszczu@gmail.com
Zarejestrowany od: 430 dni
Ilość komentarzy: 119
Oceny: +43
Kibicuje:
Bayern Monachium Borussia Dortmund Napoli PSV Eindhoven Polska Portugalia Real Madryt Real Madrid II
15.02.2016 / 18:42:19
/ -20
Patrze skrócone Benzema: Ronaldo jest najlepszy w historii ja już dumny :D otwieram całe patrze Ten z Brazylii :D i takie dammmm
Kluczowy zawodnik
Dolor
Zarejestrowany od: 1531 dni
Ilość komentarzy: 2288
Oceny: +4100
Kibicuje:
Manchester United PSG AC Milan Legia Warszawa Polska Real Madryt
15.02.2016 / 18:04:03
No i już Benzema nie pogra
Senior
lokiec
Zarejestrowany od: 418 dni
Ilość komentarzy: 656
Oceny: +5224
Kibicuje:
Lech Poznań Polska
15.02.2016 / 19:19:36
Podania od CR7 już nie dostanie.
Kapitan
dawidinho
Zarejestrowany od: 1143 dni
Ilość komentarzy: 8148
Oceny: +48669
Kibicuje:
Borussia Dortmund
15.02.2016 / 17:50:42
Ronaldo ten z Brazylii... jego imię i nazwisko było długie w chuj, ale przecież można sobie chyba skrócić i powiedzieć Ronaldo de Lima
Senior
szpsz
Zarejestrowany od: 710 dni
Ilość komentarzy: 780
Oceny: +1774
15.02.2016 / 18:07:05
/ -19
wez niepierdol
Junior starszy
siwyx
Zarejestrowany od: 709 dni
Ilość komentarzy: 81
Oceny: +387
Kibicuje:
Juventus Turyn Ajax Amsterdam Legia Warszawa FC Barcelona
15.02.2016 / 19:03:42
Weź nie pierdol uśmiechnij się i żyj :)
Senior
szpsz
Zarejestrowany od: 710 dni
Ilość komentarzy: 780
Oceny: +1774
16.02.2016 / 14:55:57
racja . czepia sie jakiś szczegółów
Senior
gimbus2005
Zarejestrowany od: 1204 dni
Ilość komentarzy: 734
Oceny: +6661
Kibicuje:
Manchester United Manchester City Legia Warszawa Lech Poznań Real Madryt FC Barcelona
15.02.2016 / 17:46:17
Ooo wyczuwam dużego focha Ronaldo...tego z Portugalii z :D
Junior
Darianna
Zarejestrowany od: 442 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +4
Kibicuje:
Górnik Zabrze Real Madryt
15.02.2016 / 17:30:30
/ -13
Ronaldo najlepszy był ,jest i pozostanie amen
Junior starszy
sodasw
Zarejestrowany od: 1414 dni
Ilość komentarzy: 164
Oceny: +660
Kibicuje:
Stal Stalowa Wola
15.02.2016 / 17:13:33
no i git :) rozwial wszelkie watpliwosci :)
Senior
balcerona
Zarejestrowany od: 1611 dni
Ilość komentarzy: 818
Oceny: -3308
Kibicuje:
Manchester United Polska
15.02.2016 / 17:20:51
/ -33
won stad VEB'ie zasrany malay la,musie niedawno pisales ze Benzema słaby
Junior starszy
sodasw
Zarejestrowany od: 1414 dni
Ilość komentarzy: 164
Oceny: +660
Kibicuje:
Stal Stalowa Wola
15.02.2016 / 18:02:31
nie pamietam zebym to pisal :) ale nawet jak tak to jaki to ma zwiazek z tym ze przyznaje mu racje? rownie dobrze moge byc wielkim fanem innego pilkarza ale stwierdzic ze sie myli :)

Tabela