expekt

Borussia ostrzega przed kibicami Legii: Mają skłonność do przemocy

Ostatnia aktualizacja: 04/09/16 07:32, Komentarzy: 101

84
101
Fot. MediaPictures.pl / Shutterstock.com

Po dwóch dekadach polski zespół awansował wreszcie do Ligi Mistrzów. Na razie nie budzi w Europie specjalnego respektu z powodów sportowych, ale jest dziedzina, w której napędza rywalom strachu. Chodzi o kibiców.

Borussia Dortmund w oficjalnym oświadczeniu klubowym przestrzegła właśnie przed polskimi fanami. W komunikacie możemy przeczytać między innymi:

- W pierwszym meczu fazy grupowej Ligi Mistrzów BVB spotka się na wyjeździe z Legią Warszawa. Dla wszystkich kibiców wycierających się do stolicy Polski mamy kilka wskazówek. 

- Mecz zostanie rozegrany na Stadionie Wojska Polskiego. Obiekt może pomieścić nieco ponad 30 tysięcy widzów, z czego my dostaliśmy 1750 biletów. 

Powyższe fragmenty nie budzą jeszcze wątpliwości. Ale zaraz potem dodano:

- Kibice warszawskiej drużyny znani się w kraju, a także za zagranicą ze swojej skłonności do przemocy. Właśnie dlatego chcemy ostrzec wszystkich fanów, którzy razem z nami będą na tym meczu, by uważali na siebie podczas podróży i spacerów po mieście. 

Dalej jest już bardziej "ugodowo": - O wszystkich ciekawych miejscach, jakie będziemy mogli zobaczyć będąc w Warszawie, powiemy za kilka dni. Lecimy tam z lokalną wizytą, by zdobyć więcej informacji".
Źródło: Borussia Dortmund

Borussia słusznie ostrzega przed polskimi kibicami?

dafabet
Dodaj komentarz
Junior starszy
abciu777
Zarejestrowany od: 1534 dni
Ilość komentarzy: 429
Oceny: +1625
Kibicuje:
FC Viktoria Plzen Arsenal Londyn Podbeskidzie Polska
06.09.2016 / 23:20:31
Ludzie !!! Powiedzcie jak to jest , kibolstwo i hooliganstwo wyszlo z wysp . Dzis idzie sie z dzieckiem na mecz i nie ma prawa sie nic stac. W Polsce niestety musi byc inaczej nawet przyjezdni sie u nas obawiaja , czyzby komus na tym zalezalo ? Przeciez wprowadzajac podobne restrykcje jak w anglii ta sytuacje by sie z pewnoscia poprawilo. Ktos powinien za to odpowiedziec .
Junior
60sekund
Zarejestrowany od: 181 dni
Ilość komentarzy: 63
Oceny: +319
Kibicuje:
Legia Warszawa Pogoń Szczecin FC Barcelona
06.09.2016 / 18:50:37
Wydaje mi sie ze bd spokojnie to juz nie te czasy. Chyba ze bd sie nawzajem prowokowac.
Solidny ligowiec
jerzyyyyyy
Zarejestrowany od: 1534 dni
Ilość komentarzy: 1405
Oceny: +4688
Kibicuje:
FC Baník Ostrava Arsenal Londyn Liverpool FC Bayern Monachium Borussia Dortmund Juventus Turyn Górnik Zabrze GKS Katowice Polska Rozwój Katowice
04.09.2016 / 19:01:29
I teraz Polacy mają skłonność do przemocy a jak Niemcy miały to co !! To już nikt nie pamięta
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1194 dni
Ilość komentarzy: 6888
Oceny: -7610
04.09.2016 / 15:46:38
W tym sondazu na nie glosowali same Warszawiaki.
Senior
dżonremboł
Zarejestrowany od: 552 dni
Ilość komentarzy: 568
Oceny: +4039
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska
04.09.2016 / 15:00:09
Chodziło im o to ze Polacy mają jaja i niech szwabiki lepiej nie prowokują.
Kluczowy zawodnik
janmudzyn2
Zarejestrowany od: 518 dni
Ilość komentarzy: 2255
Oceny: +13495
Kibicuje:
Polska Termalica Nieciecza
04.09.2016 / 13:44:29
Biedni kibice Borussi przyjado do wiochy i oberwio, miejmy nadzieje że Legia wyleci z LM, bo Dundalk powinien być na ich miejscu oni maja fajnych, spokojnych kibiców nie to co dzicz z Legły.
Solidny ligowiec
Americano
Zarejestrowany od: 132 dni
Ilość komentarzy: 1527
Oceny: +7216
Kibicuje:
FC Barcelona
04.09.2016 / 13:13:50
No tak, NIEMCY. Ja mam nadzieję, że jeśli będą rzeczywiście jakieś burdy, to dostanie tylko i wyłącznie to lewackie ścierwo
Junior starszy
Browareq
Zarejestrowany od: 319 dni
Ilość komentarzy: 270
Oceny: +1538
Kibicuje:
Manchester United Juventus Turyn Legia Warszawa Polska Zagłębie Sosnowiec Olimpia Elbląg
04.09.2016 / 12:37:57
Na bank ktoś ich napadnie bo ida z szalikiem Dortmundu... Ludzie gdzie wy żyjecie nie było nigdy czegoś takiego, a Legia gra co roku z różnymy drużynami z Europy.... Za całą otoczke trzeba podziękować mediom...
Solidny ligowiec
mefeklwa123
Zarejestrowany od: 495 dni
Ilość komentarzy: 1051
Oceny: +5653
Kibicuje:
Arsenal Londyn Polska Real Madryt
04.09.2016 / 15:54:26
"nie było nigdy czegoś takiego" to chyba ty nie bardzo wiesz gdzie żyjesz, nawet kibice Termaliki by zostali wyjebani ze swoich barw co już się we Wrocławiu zdarzyło ;)
Junior starszy
Browareq
Zarejestrowany od: 319 dni
Ilość komentarzy: 270
Oceny: +1538
Kibicuje:
Manchester United Juventus Turyn Legia Warszawa Polska Zagłębie Sosnowiec Olimpia Elbląg
07.09.2016 / 12:45:01
Takie zdarzenia sa normalne na świecie.... Sa idioci, ale nie mozna pakowac wszystkich do jednego wora... Jak czytam te wszystkie komentarze wyssane z dupy ludzi ktorzy siedza tylko przed komputerem cale zycie i nie byli nigdy za granica a co dopiero mowic tu o meczu swojej druzyny to nie ma o czym rozmawiac.... W Turcji co sie dzieje na meczach to jest szczyt ale uslyszysz tylko ze Polscy kibice to juz oh nie ma co jestesmy tacy i tacy. Mieszkam w Warszawie i nie widzialem nigdy na oczy czegos takiego, aby tluczono kogos za barwy druzyn przyjezdnych z Europy
Senior
patrio11
Zarejestrowany od: 457 dni
Ilość komentarzy: 464
Oceny: +4345
Kibicuje:
Bayern Monachium Borussia Dortmund Legia Warszawa Polska Stal Stalowa Wola
04.09.2016 / 12:16:13
Oczywiście, że chamstwo pojawia się na polskich stadionach, ale nie wykracza to w żadnym stopniu ponad przeciętną europejską, która obligowałaby do przestrzegania kibiców. Ten cały komunikat wpisuje się po prostu w narrację niemieckich mediów, że obecnie Polska to państwo na skraju upadku. A dla wszystkich matołów, użalających się nad "polskim bydłem" na stadionach kilka newsów wyłącznie z ostatnich kilku miesięcy:
-atak pokojowych i postępowych niemców na piłkarzy własnego klubu http://www.meczyki.pl/newsy/kibice-stuttgartu-zaatakowali-pilkarzy-po-meczu-video/27645-n
-bójki szkockich kiboli http://www.meczyki.pl/newsy/skandal-w-szkocji-potezna-bojka-po-finale-pucharu-video/28714-n
-walki kiboli angielskich z hiszpańskimi http://www.meczyki.pl/newsy/bojka-kibicow-przed-meczem-liverpoolu-z-sevilla-video/28494-n
-atak holenderskich kiboli na piłkarzy http://www.meczyki.pl/chuligani_zaatakowali_na_boisku_graczy_ga_eagles,62002,filmik.html
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 1154
Oceny: +4528
04.09.2016 / 16:49:48
dokladnie. niczym nie roznimy sie od tego "wzorowego" zachodu. u nas jedyna roznica polega na tym, ze jak sie chlopcy umawiaja na "miekka nawierzchnie" gdzies na uboczu to wygrywaja kazde starcie, czy to z ruskim, niemcem czy innym angolem.
Senior
italianfan30
Zarejestrowany od: 198 dni
Ilość komentarzy: 579
Oceny: +3095
Kibicuje:
AC Milan AS Roma Juventus Turyn Inter Mediolan Napoli Włochy
04.09.2016 / 12:15:52
pod wzgledem kibicow to kazdy klub Legii moze sie bac .Natomiast pod wzgledem pilkarskim to juz nie ma strachu.
Kluczowy zawodnik
Mustafa
Zarejestrowany od: 285 dni
Ilość komentarzy: 2207
Oceny: +13825
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Bayern Monachium AC Milan Napoli Wisła Kraków Polska Real Madryt
04.09.2016 / 12:07:31
smieszne xD
Junior starszy
BajerAspirin
Zarejestrowany od: 102 dni
Ilość komentarzy: 201
Oceny: +1887
Kibicuje:
Arsenal Londyn Leicester City FC Olympique Lyon AS Monaco PSG Bayern Monachium Borussia Dortmund VfL Wolfsburg Hannover 96 Sampdoria
04.09.2016 / 11:29:40
Żyleta to jedyne miejsce, gdzie doping jest "Non-Stop". I jeśli muzułmański kibic BVB będzie wyznawał prawo szariatu, to raczej pewne, że będzie w telewizji z biegającą racą w doopie.
Powinni dodać jeszcze, że 77 lat temu rozpieprzyli to miasto w pył ale i tak się odrodziło.
Przesłanie ma być jedno:
- Niemcy: socjal,
- Francja: socjal,
- Polska: wpi....erdol
Solidny ligowiec
Kolololo
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 1574
Oceny: +4146
Kibicuje:
AC Milan
04.09.2016 / 14:18:32
Dokładnie.
Solidny ligowiec
Szmugler
Zarejestrowany od: 125 dni
Ilość komentarzy: 1048
Oceny: -5701
Kibicuje:
Legia Warszawa Real Madryt
04.09.2016 / 11:03:12
Trzeba bić niemców na łeb
Senior
PanSzkodnik
Zarejestrowany od: 280 dni
Ilość komentarzy: 511
Oceny: -1101
Kibicuje:
Dijon FCO MSV Duisburg Persebaya Surabaya Ilves Sarajevo Rochester Rhinos Al Jazira Nõmme Kalju Guangzhou Evergrande El Jaish
04.09.2016 / 11:12:14
Idź lepiej zbij swojego konia i odrób lekcje bo jutro szkoła.
Kapitan
dawidinho
Zarejestrowany od: 1065 dni
Ilość komentarzy: 7832
Oceny: +45836
Kibicuje:
Borussia Dortmund
04.09.2016 / 11:02:53
Na pewno będą jakieś race, ale nie wiem czy będzie wpierdol
Junior
rusty
Zarejestrowany od: 565 dni
Ilość komentarzy: 135
Oceny: +4
Kibicuje:
Polska Real Madryt
04.09.2016 / 10:57:38
Ale co wy sie dziwicie??przeciez wszyscy wiemy jak jest:>na 4lige z dzieckiem nie pojde,bo nawet tam chodzi patologia ktora trzesie stadionem.polska dziki kraj.
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 492 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6056
Kibicuje:
Real Madryt
04.09.2016 / 10:30:46
Dortmund ma kosę ze wszystkimi. Ich nawet Red Bull parzy.
Junior starszy
7egła
Zarejestrowany od: 222 dni
Ilość komentarzy: 249
Oceny: +1220
Kibicuje:
Belgia Chelsea Londyn Leicester City FC Widzew Łódź Ruch Chorzów Atlético Madryt
04.09.2016 / 09:50:59
/ -19
Jebać legie warszawa życze im żeby dostali 7 od realu i borusi a od sportingu 4 na pedalskie zespoły nie ma miejsca ani w kraju i LM
Junior
antypol
Zarejestrowany od: 268 dni
Ilość komentarzy: 131
Oceny: +463
Kibicuje:
Niemcy
04.09.2016 / 11:57:57
za sam nick masz u mnie piwko , jebac warszawskie pomioty
Junior
flame
Zarejestrowany od: 115 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +237
04.09.2016 / 10:02:25
/ -11
Zgadza się ale Ruch nie lepszy. Jebać Ekstraklasę :)
Solidny ligowiec
błekitna liga
Zarejestrowany od: 1287 dni
Ilość komentarzy: 810
Oceny: +4819
Kibicuje:
PSG Stade Rennes Bayern Monachium Borussia Dortmund ADO Den Haag Ajax Amsterdam Legia Warszawa Wisła Płock Polska Atlético Madryt
04.09.2016 / 09:50:56
Powinni teraz ich kibice Legi godnie przywitać żeby ich zatkało...
Senior
Godzilla
Zarejestrowany od: 206 dni
Ilość komentarzy: 545
Oceny: +3755
Kibicuje:
Manchester United Borussia Dortmund Lech Poznań Polska
04.09.2016 / 10:12:15
Wódką i solą :)
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 12:31:43
Taaa..niech wiedzą jak smakuje polski chleb ;)
Kapitan
dawidinho
Zarejestrowany od: 1065 dni
Ilość komentarzy: 7832
Oceny: +45836
Kibicuje:
Borussia Dortmund
04.09.2016 / 13:16:48
Polski chleb kupiony za Niemieckie Euro...
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 13:41:44
Nie każdy, nie przesadzaj...są tacy, co kupują za złotówki zarobione w Polsce.
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 1154
Oceny: +4528
04.09.2016 / 16:45:34
co za roznica skad pochodza pieniadze? wazne zeby byly wydawane w Polsce, w polskich firmach, w polskich przedsiebiorstwach.
Solidny ligowiec
kwiatek666
Zarejestrowany od: 306 dni
Ilość komentarzy: 1445
Oceny: -1460
06.09.2016 / 19:21:19
odezwał się eduardo który pewnie robi zakupy w Tesco albo biedronce (oba sklepy zagraniczne) który pewnie kupuje serki ZOTT albo Dannonki, który pije Cole i Pepsi, a samochodem to jezdzi niemieckim bo najlepszy :D
Senior
Kacper123-456
Zarejestrowany od: 269 dni
Ilość komentarzy: 668
Oceny: +1327
Kibicuje:
Anglia Juventus Turyn Polska Portugalia FC Barcelona Hiszpania Warta Sieradz Wieluń
04.09.2016 / 09:37:18
Kibice Borussi zachowali się jak idioci. Piłka nożna to nie wojna
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 12:35:08
Piłka nożna to JEST wojna, a w niektórych przypadkach nawet dosłownie...wprawdzie to już zamierzchłe czasy, ale w historii zapisał się mecz Honduras-Salwador i wojna futbolowa. ;)
Junior starszy
Wiślak04
Zarejestrowany od: 117 dni
Ilość komentarzy: 307
Oceny: +658
Kibicuje:
Arsenal Londyn Wisła Kraków Widzew Łódź Ruch Chorzów Polska FC Barcelona Lechia Gdańsk
04.09.2016 / 09:26:33
Co tu dużo mówić...WSTYD.Piłka nożna to zawody,mecz,a nie bijatyki...
Junior
flame
Zarejestrowany od: 115 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +237
04.09.2016 / 09:21:37
To akurat nie zasługa tych ameb umysłowych tylko polityki. Z kiboli nie ma żadnego pożytku :)
Solidny ligowiec
kwiatek666
Zarejestrowany od: 306 dni
Ilość komentarzy: 1445
Oceny: -1460
04.09.2016 / 09:01:50
Nikt nie lubi kiboli. Ja chyba najbardziej :) Ale jest jeden plus tego ze nie dajemy sobie w kaszę dmuchać jako naród. U nas w sylwestra żadne pieprzone araby nie gwałcą Polek na ulicy....
Junior
Świnka_Mort
Zarejestrowany od: 249 dni
Ilość komentarzy: 11
Oceny: +33
Kibicuje:
FC Bohemians Praha 1905 Liverpool FC Olympique Marsylia Bayern Monachium FC Sankt Pauli Hapoel Tel Aviv FC Juventus Turyn Ajax Amsterdam Legia Warszawa Polska
06.09.2016 / 09:55:29
Bo u nas to Polacy gwałcą Polki na ulicach! Nikt nie będzie nam gwałcił naszych Polek, sami się tym zajmiemy!
Senior
PanSzkodnik
Zarejestrowany od: 280 dni
Ilość komentarzy: 511
Oceny: -1101
Kibicuje:
Dijon FCO MSV Duisburg Persebaya Surabaya Ilves Sarajevo Rochester Rhinos Al Jazira Nõmme Kalju Guangzhou Evergrande El Jaish
04.09.2016 / 11:13:33
/ -10
Bo ich tu nie ma głąbie :D
Solidny ligowiec
Kolololo
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 1574
Oceny: +4146
Kibicuje:
AC Milan
04.09.2016 / 14:19:14
A dlaczego ich tu nie ma?
Senior
Plague
Zarejestrowany od: 1534 dni
Ilość komentarzy: 720
Oceny: +6279
Kibicuje:
Arsenal Londyn Bayern Monachium Borussia Dortmund
04.09.2016 / 13:42:27
Gdyby nawet byli, to za napastowanie polskich kobiet dostaliby wpierdol i po ptokach.
Solidny ligowiec
Kolololo
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 1574
Oceny: +4146
Kibicuje:
AC Milan
04.09.2016 / 09:33:20
Dokładnie, bez kiboli to mamy polit.-poprawność i multi-kulti jak nic.
Solidny ligowiec
leniwiec
Zarejestrowany od: 100 dni
Ilość komentarzy: 1143
Oceny: +4670
Kibicuje:
Manchester United Tottenham Hotspur Real Madryt
04.09.2016 / 11:25:18
Tylko zauważ też tę drugą stronę medalu, że kiboli boi się nie tylko arab, czy turek ale też na przykład ja. Idąc ulicą nie chcę spotkać zaszalikowanych gości, którzy nawet jeśli nie zaczepią fizycznie to zaczną rzucać jakieś głupie komentarze albo się zachowają jak bydło, byle tylko siać strach.
Solidny ligowiec
gruntball
Zarejestrowany od: 1002 dni
Ilość komentarzy: 1382
Oceny: -747
Kibicuje:
Argentyna Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Leicester City FC Bayern Monachium Napoli Zagłębie Lubin Polska Śląsk Wrocław
04.09.2016 / 09:18:58
/ -10
dlatego że ładne Niemki idą do dobrych domów i telewizji...a ta przewyższająca część z natury brzydkich Niemek spaceruje ulicą w nocy z nadzieją - może a nóż się uda...
Junior
Świnka_Mort
Zarejestrowany od: 249 dni
Ilość komentarzy: 11
Oceny: +33
Kibicuje:
FC Bohemians Praha 1905 Liverpool FC Olympique Marsylia Bayern Monachium FC Sankt Pauli Hapoel Tel Aviv FC Juventus Turyn Ajax Amsterdam Legia Warszawa Polska
06.09.2016 / 09:57:12
Pisze się "a nuż się uda", głąbie. Wróć do szkoły.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 12:36:39
To są jakieś ładne Niemki..? ;)
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 08:55:36
"Lecimy tam z lokalną wizytą, by zdobyć więcej informacji"...
hahaha no tak...bo kto by w takim zapyziałym Dortmundzie wiedział cokolwiek o stolicy Polski.
Junior starszy
labudabc
Zarejestrowany od: 699 dni
Ilość komentarzy: 352
Oceny: +3652
Kibicuje:
Wisła Kraków Real Madryt Śląsk Wrocław Lechia Gdańsk
04.09.2016 / 11:43:39
A co mają wiedzieć? Z punktu widzenia "zachodu" jedyne w Polsce znane miasto to Kraków. I nie ma się co oszukiwać, że jest inaczej.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 12:41:15
hahaha poważnie aż takim ignorantem jesteś i naprawdę wierzysz w to, co piszesz..?
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 1154
Oceny: +4528
04.09.2016 / 11:57:32
to wez odpal wikipedie i poczytaj troche o swoim kraju bo prezentujesz postawe totalnego idioty i debila a moze nim nie jestes. Polska ma miliony interesujacych rzeczy, ktore moze zaoferowac innym i trzeba byc ignorantem zeby tego nie wiedziec.
Junior starszy
labudabc
Zarejestrowany od: 699 dni
Ilość komentarzy: 352
Oceny: +3652
Kibicuje:
Wisła Kraków Real Madryt Śląsk Wrocław Lechia Gdańsk
04.09.2016 / 14:01:27
1) Ja wiem że Polska ma wiele interesujących rzeczy
Ale na Zachodzie "Polen=Krakau" Tak jest i nie ma co spinać pośladów! ŚDM jeszcze pomogło w takim postrzeganiu. Trzeba się cieszyć i wykorzystywać turystyczne walory Krakowa.
2) Nie nazywaj mnie idiotą, debilem ani ignorantem bo nic dającego Ci powód nie napisałem. A jeśli już to TY jesteś idiotą, debilem i ignorantem o czym świadczy nieumiejętność czytania ze zrozumieniem. Przepraszam jeśli Cię uraziłem bo być może zwyczajnie jeszcze tego nie miałeś w szkole i dlatego nie umiesz. W takim razie nie przejmuj się pakuj kredki i odpocznij dziś jeszcze bo jutro szkoła.
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 1154
Oceny: +4528
04.09.2016 / 16:42:48
wlasnie tym sie roznimy, ze ja szkole dawno skonczylem i mam ta wiedze, ze Polska jest wspaniala a za granica nie jest znany tylko Krakow. przejezdzilem pol Europy, rozmawialem z wieloma nacjami i to na przestrzeni ostatnich 10lat, takze jakas tam wiedze mam. tornister juz spakowany, polozylem go kolo butow w przedpokoju, nie zapomnij jak jutro bedziesz wychodzil.
Junior starszy
labudabc
Zarejestrowany od: 699 dni
Ilość komentarzy: 352
Oceny: +3652
Kibicuje:
Wisła Kraków Real Madryt Śląsk Wrocław Lechia Gdańsk
04.09.2016 / 18:50:22
Skoro spakowany to dobrze nie zapomnisz. Wierz mi chętnie bym się zamienił i wziął ten tornister aby móc iść do szkoły.


Masz te wiedzę... A czy ja napisałem że Polska jest brzydka?
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 14:24:22
A co na to te tysiące turystów i wczasowiczów z Zachodu nad polskim Bałtykiem, nad Mazurskimi jeziorami (o najazdach żabojadów np. na Augustów nie wspomnę..), w polskich miastach i obiektach zabytkowych w każdej części kraju..? Wszyscy pewnie myślą, że są w Krakowie...
Junior starszy
labudabc
Zarejestrowany od: 699 dni
Ilość komentarzy: 352
Oceny: +3652
Kibicuje:
Wisła Kraków Real Madryt Śląsk Wrocław Lechia Gdańsk
04.09.2016 / 16:36:23
Widzę że mnie nie rozumiesz...

Wytykasz mi coś czego nie napisałem.
Jak jedziesz do Czech to jakie miasto byś najchętniej zobaczył? Pragę czy Pardupice?
Francję? Paryż Marsylię Bordeaux (jeśli lubisz dobre wina) i Saint-Tropez bo one są sławne na cały świat.
Portugalię? Porto lub Lizbonę

Nie mówię że Niemiec nie chce zwiedzić Augustowa lub Sopotu. Ale pierwszym wyborem jest jednak Kraków i jest on NAJBARDZIEJ rozpoznawalny za granicą z miast Polski. Czy tego chcesz czy nie. Mnogość zabytków przyciąga ludzi. Poza tym jest atrakcyjny także jako "baza wypadowa". Oświęcim, Częstochowa, Zakopane...

Napisałeś, że w Dortmundzie nic nie wiedzą na temat stolicy Polski. I odniosłem się do tego, że nie muszą być "zapyziali" aby nie wiedzieć. Powiedz mi co Ty wiesz o Bratysławie? Wilnie? Kijowie? Byłeś tam kiedyś? Oni też nie musieli być w Warszawie.

Odpisałem Ci, że po prostu na Zachodzie bardziej znany jest Kraków od Warszawy.
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 1154
Oceny: +4528
05.09.2016 / 16:04:50
"Z punktu widzenia "zachodu" jedyne w Polsce znane miasto to Kraków."

Nie, nie jedyne. Niemcy najbardziej znaja Gdansk, Szczecin i Warszawe. Angole Krakow. Szwedzi Szczecin i Gdansk. Holendrzy Warszawe, Poznan i Krakow. Czesi, Ruscy, Slowacy, Slowency, Litwini, Bulgarzy i Ukraincy znaja wiele Polskich miast ale najbardziej znana jest im Warszawa. Portugalczycy, Hiszpanie i Rumuni rowniez najbardziej kojarza Warszawe. Przynajmniej te osoby z ktorymi ja rozmawialem.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
05.09.2016 / 14:10:01
No dobra, niech Ci będzie ;) Tyle, że ja bym to ujął nieco inaczej: na Zachodzie Kraków jest bardziej CENIONY od Warszawy.

Czyli w sumie - tak jak i w Polsce. ;)
Solidny ligowiec
Mad_Mind
Zarejestrowany od: 116 dni
Ilość komentarzy: 833
Oceny: +7011
Kibicuje:
Manchester United Juventus Turyn Feyenoord Legia Warszawa Polska
04.09.2016 / 08:34:38
Zawsze mnie śmieszy to, że przez paru za przeproszeniem pajaców, którzy nie potrafią się zachować przyklejana jest łatka chuliganów wszystkim bez wyjątku. Poza tym już od dawna nie słyszałem o incydencie z udziałem kibiców Legii.
Junior starszy
labudabc
Zarejestrowany od: 699 dni
Ilość komentarzy: 352
Oceny: +3652
Kibicuje:
Wisła Kraków Real Madryt Śląsk Wrocław Lechia Gdańsk
04.09.2016 / 11:44:28
Akurat idealny przykład... Większej hołoty niż warszafka to nie ma
Junior
flame
Zarejestrowany od: 115 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +237
04.09.2016 / 08:34:23
Mają rację. Cywilizowani ludzie boją się takiej hołoty jaka jest na polskich stadionach. Tak jak kolega niżej wspomniał, te kurwy kibolskie zaprowadziłbym do komory gazowej i do krematorium.
Solidny ligowiec
Kolololo
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 1574
Oceny: +4146
Kibicuje:
AC Milan
04.09.2016 / 09:34:45
Dzięki tym kibolom nie mamy mas arabskich na ulicach. Ja tam wolę, żeby się nas bali i żeby złe informacje o nas trafiały na zachód.
Junior
Świnka_Mort
Zarejestrowany od: 249 dni
Ilość komentarzy: 11
Oceny: +33
Kibicuje:
FC Bohemians Praha 1905 Liverpool FC Olympique Marsylia Bayern Monachium FC Sankt Pauli Hapoel Tel Aviv FC Juventus Turyn Ajax Amsterdam Legia Warszawa Polska
06.09.2016 / 10:01:32
HAHAHAHA!!! Ty debilu, naprawdę wierzysz w to co piszesz? U nas nie ma uchodźców, bo mamy biedy kraj, bez pomocy społecznej, który jest dobry tylko dla bogatych i wpływowych, a nie dlatego, że boją się kibiców. Otwórz oczy i głowę.
Junior
flame
Zarejestrowany od: 115 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +237
04.09.2016 / 09:43:10
To nie dzięki nim, przestań pisać głupoty. Wolisz żeby złe informacje o nas trafiały na zachód, nie powiem, nawet się przy tym uśmiałem :)
Solidny ligowiec
leniwiec
Zarejestrowany od: 100 dni
Ilość komentarzy: 1143
Oceny: +4670
Kibicuje:
Manchester United Tottenham Hotspur Real Madryt
04.09.2016 / 11:20:11
Ja też kolego.
Solidny ligowiec
Kolololo
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 1574
Oceny: +4146
Kibicuje:
AC Milan
04.09.2016 / 11:13:30
/ -10
Tak, właśnie między innymi dzięki temu, że się nas boją. Nie wiem gdzie mieszkasz, ale w Warszawie szmatogłowych bab robi się już sporo, nie ma dnia żebym jakiejś nie zobaczył i na pewno nie chcę żeby było więcej. Informacje jak takie o burdach na stadionach pomagają w odstraszaniu takich ludzi.
Junior
Świnka_Mort
Zarejestrowany od: 249 dni
Ilość komentarzy: 11
Oceny: +33
Kibicuje:
FC Bohemians Praha 1905 Liverpool FC Olympique Marsylia Bayern Monachium FC Sankt Pauli Hapoel Tel Aviv FC Juventus Turyn Ajax Amsterdam Legia Warszawa Polska
06.09.2016 / 10:02:30
Szmatogłowe... Mówisz o zakonnicach?
Junior
flame
Zarejestrowany od: 115 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +237
04.09.2016 / 12:25:19
Odstraszają ich niskie zarobki, brak socjalu, itd. Tylko dlatego nie ma ich tutaj tyle co na zachodzie. Na miejscu Araba wybrałbyś Polskę czy Niemcy? Myślisz, że ktoś bierze pod uwagę bandę pajaców biegających z szalikami, nie rozmieszaj mnie.
Solidny ligowiec
Kolololo
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 1574
Oceny: +4146
Kibicuje:
AC Milan
04.09.2016 / 14:25:35
Tak, bierze, bo materiały z takich meczów byłyby we wszystkich magazynach informacyjnych na Zachodzie, to w końcu Liga Mistrzów. Analogicznie pochody antysislamskie, nawet jeśli brało w nich udział ledwo kilka tysięcy ludzi, to i tak odstraszają. I tak trzymać.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 08:59:30
Bo faktycznie to domena tylko polskich stadionów...i tak teraz jest dużo lepiej niż jeszcze kilkanaście lat temu.

P.S. Rodaków byś do komór gazowych i krematoriów prowadził..?
Nawet najbardziej zatwardziali spadkobiercy wujka Adolfa by tak nie postąpili.
Junior
flame
Zarejestrowany od: 115 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +237
04.09.2016 / 09:08:43
Rodak czy nie, człowieka oceniam nie po tym kim jest tylko po tym jak postępuje. Nie ważne skąd pochodzi, w co wierzy i jaki ma kolor skóry. I nie, nie jestem za poprawnością polityczną, przyjmowaniem imigrantów, etc.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 13:01:10
To skąd ktoś pochodzi, w co wierzy i jaki ma kolor skóry JEST ważne, bo są to nieodłączne elementy składowe tego kim ten ktoś jest i jak postępuje...nie uważasz?
Junior
Świnka_Mort
Zarejestrowany od: 249 dni
Ilość komentarzy: 11
Oceny: +33
Kibicuje:
FC Bohemians Praha 1905 Liverpool FC Olympique Marsylia Bayern Monachium FC Sankt Pauli Hapoel Tel Aviv FC Juventus Turyn Ajax Amsterdam Legia Warszawa Polska
06.09.2016 / 10:06:14
To o czym mówisz to generalizacja, stereotypizacja i arogancja. Cechy ludzi o ciasnych umysłach i wąskich horyzontach. Jest to zawsze szkodliwe i nie przyczynia się w żadnym stopniu do zrozumienia problemów, które Cię otaczają. Z takim podejściem już się w życiu niczego nie nauczysz.
Junior
flame
Zarejestrowany od: 115 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +237
04.09.2016 / 13:15:29
No właśnie te rzeczy nie zawsze wpływają na to jak ktoś w danej sytuacji postępuje i nie są dla mnie ważne jeśli postępuje wobec mnie w porządku. Wtedy ja odwdzięczam się tym samym.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 13:44:43
Ale "te rzeczy" w pewnych sytuacjach wręcz DETERMINUJĄ pewne zachowania, a wtedy już mogłoby Ci to przeszkadzać...
Solidny ligowiec
Kolololo
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 1574
Oceny: +4146
Kibicuje:
AC Milan
04.09.2016 / 11:50:01
I za to, że rzucają flarami albo leją się z policja prowadziłbyś ludzi do komór gazowych? Czym się różnisz od Hitlera? Tym że nie jesteś w stanie tego wykonać?
Junior
flame
Zarejestrowany od: 115 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +237
04.09.2016 / 12:18:00
Nie, za to że narażają na szwank zdrowie i życie niewinnych osób tylko dlatego, że nie kibicują albo kibicują innemu klubowi. Poza tym nic co jest związane z futbolem nie jest powodem żeby wyrządzić komuś jakąkolwiek krzywdę, bo to tylko sport. I nikt mi nie powie, że jest inaczej, gdyż przekonałem się o tym na własnej skórze, i nie zamierzam podawać szczegółów. Mało brakowało a mogłem stracić życie, a ten śmieć pozostał bezkarny bo policja nawet nie pilnowała sektora z zewnątrz stadionu, tłumacząc to później tym, że nie mogą "straszyć "kibiców"". Kurwa, co za absurd.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 12:57:19
Ok, zgodzę się z tym, że nic co jest związane z piłką nożną czy jakimkolwiek innym sportem, nie jest powodem żeby krzywdzić ludzi, ale co takim powodem niby może być..? Religia, polityka, przynależność społeczna czy narodowa..? NIC z tych rzeczy! a jednak pochłonęły i wciąż będą chłonęły miliony ofiar. Jest jak jest i nic tego nie zmieni, bo tacy są ludzie.
I mimo wszystko uważam, że "narażanie na szwank zdrowia i życia niewinnych osób tylko dlatego, że nie kibicują albo kibicują innemu klubowi" - też powodem do ich krzywdzenia (a co dopiero komory i krematoria!) NIE JEST i nie może być.
Junior
flame
Zarejestrowany od: 115 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +237
04.09.2016 / 13:21:38
Masz rację, jednak uważam, że jeśli ktoś robi komuś krzywdę to jest to powód żeby go skrzywdzić, a już na pewno zamknąć w więzieniu bo zagraża społeczeństwu. A hasło "tylko Bóg może nas sądzić" to największa bzdura, dla pewnych zachowań nie ma żadnego usprawiedliwienia. Pomyślałeś co by było gdyby z ich rąk coś stało się bliskiej ci osobie? Czy wtedy pisałbyś tak samo?
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 13:59:45
Od tego są sądy, o ile ktoś popełnił przestępstwo..a robienie komuś krzywdy i "narażanie na szwank" to są dwie różne rzeczy. Poza tym, jak już napisałem, idąc na mecz MUSISZ się liczyć z jakimś tam ryzykiem i wiesz czego się spodziewać, bo po to tam idziesz, a w każdym tłumie mogą znaleźć się nie tylko krzyczący idioci i zwykli zadymiarze, ale i np. skazańcy czy mordercy, dołóż do tego te emocje...
Niejednemu z moich bliskich/znajomych dostało się na stadionie czy też poza nim i żadnego krzyku z tego nie robią...Zdarza się.
A zatem - TAK, pisałbym (i piszę), dokładnie tak samo.
Nabywane doświadczenia nie zmienią już raczej moich zapatrywań na pewne sprawy, kształtowanie światopoglądu mam już dawno za sobą ;)
Junior
flame
Zarejestrowany od: 115 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +237
04.09.2016 / 14:37:50
Nie idę tam "po to" tylko tak jak napisałem obejrzeć spotkanie. I tylko to mnie interesuje. W każdym tłumie tacy się znajdą, jednak w Polsce znajduje się ich trochę więcej i właśnie przed tym ostrzega Borussia. Krzyk robiliby, gdyby to był trwały uszczerbek na zdrowiu, albo kalectwo. A dobrze wiesz, że to możliwe. Zauważyłem, że mamy całkiem inne, nie wiem czy światopoglądy, ale na pewno zapatrywanie na tą sprawę. Co do ostatniego, tak, zagraża bo jest to osoba z tak zjebanym beretem, że krzywo na takiego spojrzysz to cię pobije albo okaleczy. Albo np. dlatego, że jesteś w rurkach (nie, nie noszę rurek :p)
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 14:57:29
hehe to tylko pozornie odmienne zapatrywania i wbrew pozorom wiem o czym mówisz i (prawie) ze wszystkim się zgadzam...;)
O uszczerbek czy kalectwo nietrudno też np. w jakimś konkretnym koncertowym tłumie, nie tylko na stadionie, ale gdyby rozważać wszystkie takie najbardziej negatywne EWENTUALNE skutki naszych wyjść na jakiekolwiek "imprezy", to nie wychodzilibyśmy chyba nigdzie i gówno byśmy widzieli...ale i tak gra jest warta świeczki ;)
A szczęście w nieszczęściu, że osobniki "z tak zjebanym beretem" są już naprawdę coraz bardziej marginalnym zjawiskiem...zdechną śmiercią naturalną i nie trzeba będzie uruchamiać komór gazowych czy krematoriów ;) pozdro
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 14:02:56
P.S. Poza tym czy kibol robiący krzywdę innemu kibolowi na stadionie stanowi zagrożenie dla społeczeństwa..? Raczej nie.. Tylko dla małej jego części w postaci bywalców stadionów. ;)
Solidny ligowiec
kwiatek666
Zarejestrowany od: 306 dni
Ilość komentarzy: 1445
Oceny: -1460
04.09.2016 / 09:21:14
Czyli jak Niemcy kiedyś zabijali miliony żydów i Polaków to znaczy ze teraz też to robią?? i teraz też trzeba ich za to karać?? Dziwne podejście...
W Polsce i tak przez ostatnie kilkanaście lat dużo się zmieniło na plus. Można już iść na stadion z dzieciakami, itd. Wiadomo wszędzie zdarzają się debile, np : w Anglii zabili ostatnio Polaka bo jest Polakiem. - to niby jest dla ciebie lepsze? cywilizowane? To gratuluje podejścia do życia :D
Junior
flame
Zarejestrowany od: 115 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +237
04.09.2016 / 09:37:13
Nie rozumiem o co ci chodzi w pierwszych dwóch zdaniach. Mało się zmieniło, pójście z dzieciakami na mecz to wciąż spore ryzyko. Kamieniami rzucają skurwiali idioci. Na zachodzie ludzie nie idą na mecz żeby się napierdalać. Jaki to ma związek, że w Anglii zabili Polaka? Do takich incydentów dochodzi w każdym kraju, również u nas. Ja mówię o sytuacji na stadionach.
Solidny ligowiec
kwiatek666
Zarejestrowany od: 306 dni
Ilość komentarzy: 1445
Oceny: -1460
06.09.2016 / 19:26:18
No tak bo przecież my masowo zabijamy Anglików za to że są anglikami... A nie czekaj to Anglicy masowo zabijają nas za to że jesteśmy Polakami - wniosek wszystko co tu napisałeś to jedna wielka zachodnia propaganda. Jak tak kochasz zachód to może tam wyjedź, albo zacznij się chociaż udzielać na zagranicznych serwerach ?!?!?!? Super dzięki, skasuj najlepiej konto żeby cię nie korciło... AAAA i idź kiedyś na jakiś mecz bo przecie od razu widać że na żadnym nie byłeś :D
Solidny ligowiec
Kolololo
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 1574
Oceny: +4146
Kibicuje:
AC Milan
04.09.2016 / 12:08:55
Zabijałbyś Polaków za to, że rzucają kamieniami na stadionach? Jesteś ścierwem.
Junior
flame
Zarejestrowany od: 115 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +237
04.09.2016 / 12:33:01
Sam jesteś ścierwem skoro uważasz, że to nic takiego. Rzucają w LUDZI kamieniami. "Zabijałbyś Polaków" a co to ma do rzeczy, że Polaków? Każde życie liczy się tak samo. Widzę, że jesteś nieźle zacofany.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 13:13:57
Kurwa zacznijmy od tego, że takie rzucanie w ludzi kamieniami itp. to jakieś incydentalne zdarzenia i marginalne bandy idiotów nie mających ze sportem czy kibicowaniem NIC wspólnego i to NIE JEST norma czy jakaś specyfika polskich stadionów!! W jakich wy czasach żyjecie albo na jakie mecze chodzicie?? Domyślam się, że powtarzasz tylko stereotypowe banały o przedawnionym wizerunku polskich stadionów, bo rzeczywistość od lat wygląda już zupełnie inaczej. To nie lata 80. czy 90....
P.S. Zresztą kamieniem czy czymkolwiek innym możesz dostać w każdym innym miejscu, nie tylko na stadionie. Idąc na mecz liczysz się z jakimś tam ryzykiem, realnym bądź nie ale jednak...idąc zaś ulicą nikomu nie wadzisz, a też możesz wpierdol dostać. Rozumiesz do czego zmierzam..?
Junior
flame
Zarejestrowany od: 115 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +237
04.09.2016 / 13:35:42
Oczywiście, że incydentalne i tylko takich ludzi nazywam kurwami. Nie mówię o wszystkich kibicach. Ale oprócz kamieni dzieje się wiele innych rzeczy i nie jest to takie incydentalne. Jest to specyfiką polskich stadionów jeśli porównamy to np. do Niemiec. Nie powtarzam stereotypów, nie mówię o latach 80. tylko o kwietniu 2016 i meczu ekstraklasy. Z życia wzięte. Tak jak wspomniałem, nie będę podawać szczegółów. "Idąc na mecz liczysz się z jakimś tam ryzykiem, realnym bądź nie ale jednak" i to powinno się zmienić, bo niby z jakiej racji mam podejmować jakiekolwiek ryzyko skoro chcę tylko obejrzeć mecz? To, że na ulicy mogę wpierdol dostać nie ma nic do rzeczy, mówię o stadionach. Z kimś kto robi krzywdę na ulicy postąpiłbym tak samo.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 14:16:52
Zatem nie do końca załapałeś do czego zmierzałem...
czym się różni wpierdol na ulicy i wpierdol na stadionie..? Przecież tu i tu zazwyczaj nie ma kibiców...tu i tu są tłumy ludzi, tyle że na stadionie łączą ich wspólne hasła i - powiedzmy - idee, no i jeden tylko rywal...prawdopodobieństwo dostania po mordzie tu czy tu jest moim zdaniem tak samo niewielkie dla postronnych..no może w zależności od kryminalnych statystyk w danym regionie ;)
A z jakiej racji powinieneś się liczyć z ryzykiem idąc na mecz..? Choćby z tej racji, że sam tłum ludzi stwarza ryzyko. KAŻDY tłum ludzi.
Junior
flame
Zarejestrowany od: 115 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +237
04.09.2016 / 15:29:56
Ty z kolei nie do końca łapiesz o czym ja piszę. Przecież wspomniałem, że niczym się nie różnią. Artykuł dotyczy jednak tylko wpierdolu na stadionach :p Tu i tu prawdopodobieństwo jest tak samo niewielkie? Na prawdę? Każdy tłum ludzi stwarza ryzyko, z tym się zgadzam. Ale jest podstawowa różnica pomiędzy tłumem na imprezie/koncercie, a tłumem na meczu. Mianowicie to, że w pierwszym przypadku wszyscy słuchają tego samego zespołu/artysty, w drugim dzielą ich dwie różne ekipy, które wspierają. I to jest pretekst. Na meczu zawsze jest spora grupa osób negatywnie nastawionych, tudzież szukających zaczepki. Na imprezie - nie wydaje mi się, ewentualnie jednostki. Tam też nikt nie zakłada dresów czy kominiarek i nie idzie tylko po to żeby się bić. Na meczach są takie osoby. I powinno się ich tępić.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 17:06:52
Hmmm...trzeba było być na jakimkolwiek blackmetalowym spędzie pod koniec lat 90., ryzyko i szaleństwo o wiele większe niż na jakimkolwiek stadionie świata... Wtedy nie liczyło się to, że wszyscy przyszli na koncert tej samej kapelki, a ważniejsze były ideologiczne podziały na linii wyznawców Grishnakha i zwolenników Euronymousa...ważne było to, co miałeś na koszulce - pomimo tego, że jedno i drugie to blackmetalowe podwaliny gatunku. Czyż nie podobna to sytuacja do tej ze stadionu..? ;)
Bez spiny, tak mi się na taką dygresję zebrało...
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 1154
Oceny: +4528
04.09.2016 / 11:55:33
ja nie wiem o jakich wy zagrozeniach mowicie. lata 90' to byla rzez ale pozniej przyszly 2000 (98,99 tez juz byl spokoj) i nigdy w zyciu nie widzialem aby na meczu oberwal ktos postronny, chyba ze od policji bo ta leci i wali nie patrzac czy matka, czy ojciec. chyba, ze dla was niebezpieczenstwem jest przeklenstwo na trybunach, marna gastronomia albo zla architektura stadionu to rozumiem.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1496 dni
Ilość komentarzy: 3360
Oceny: +17735
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
04.09.2016 / 13:15:06
DOKŁADNIE tak, panie eduardo1986! ;)
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 1154
Oceny: +4528
04.09.2016 / 16:29:37
pozdrawiam!:)
Solidny ligowiec
leniwiec
Zarejestrowany od: 100 dni
Ilość komentarzy: 1143
Oceny: +4670
Kibicuje:
Manchester United Tottenham Hotspur Real Madryt
04.09.2016 / 08:33:05
Skłonność do przemocy, to mają idioci nie kibice. Kibice mają skłonność do głośnego dopingu, śpiewu i wzajemnego picia dużej ilości piwa, nawet z kibicami borussii.
Trampkarz
L1916
Zarejestrowany od: 108 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: -11
Kibicuje:
West Ham United Legia Warszawa
04.09.2016 / 08:14:13
/ -11
ta juz nakrecaja jakas chora atmosfere Legia to jest potega i ma najlepszy doping i najlepszych kibicow i o tym wlasnie sie przekonaja wszstcy ci ktorzy szpącą mącą i pierdolą farmaony
Junior
Anoo
Zarejestrowany od: 211 dni
Ilość komentarzy: 68
Oceny: +644
Kibicuje:
Manchester United
04.09.2016 / 07:55:06
Oni niech się lepiej martwią tym żeby nikt im stadionu nie wysadził...
Wrzucili kibiców Legi do jednego worka, człowieka aż krew zalewa.
Solidny ligowiec
shotek
Zarejestrowany od: 192 dni
Ilość komentarzy: 583
Oceny: +4258
Kibicuje:
Legia Warszawa
04.09.2016 / 07:45:22
Nie wszyscy kibice legi mają skłonność do przemocy
Senior
Behaviorakles
Zarejestrowany od: 458 dni
Ilość komentarzy: 474
Oceny: +565
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
04.09.2016 / 07:40:49
Czym się przejmujecie w tym Dortmundzie, weźcie ze sobą na wyjazd z 4 przenośne gazo komory i krematoria

Tabela