betclic

Cristiano Ronaldo wkurzył sponsora. Poszło o finał Ligi Mistrzów

Ostatnia aktualizacja: 01/06/16 15:45, Komentarzy: 29

6
29
Fot. Oleh Dubyna/Shutterstock

Adidas nie jest zadowolony ze sposobu, w jaki Cristiano Ronaldo cieszył się po wykorzystaniu decydującego o triumfie w Lidze Mistrzów rzutu karnego - informuje hiszpański dziennik "Sport".

Kiedy Ronaldo pochodził do piłki, wiadome było, że jeśli wykorzysta jedenastkę - wcześniej w słupek trafił piłkarz Atletico, Juanfran - to "Królewscy" sięgną po puchar Ligi Mistrzów. Portugalczyk strzelił karnego, a potem zerwał z siebie koszulkę i pobiegł do sektora zajmowanego przez kibiców Realu. I to nie spodobało się sponsorowi klubu z Madrytu, Adidasowi.

Według dziennika "Sport" niemiecka firma nie jest zadowolona z tego, że na zdjęciach i ujęciach widać cieszącego się Cristiano Ronaldo bez koszulki z logiem Adidasa. 

Nike i Adidas od dawna rywalizują między sobą o to, kto ubiera najlepsze kluby oraz piłkarzy na świecie. Ci pierwsi są jednym z głównych sponsorów Barcelony, a także Cristiano Ronaldo. Portugalczyk reprezentuje jednak barwy Realu, na którego koszulkach widnieje logo Adidasa.
Źródło: sport-english.com
Dodaj komentarz
Solidny ligowiec
7mari
Zarejestrowany od: 344 dni
Ilość komentarzy: 1712
Oceny: +3240
Kibicuje:
Arsenal Londyn Napoli Real Madryt
02.06.2016 / 15:27:28
pojebało ich, to lepiej żeby nie strzelił wcale i nie ściągał koszulki??
Solidny ligowiec
bartekkamyk91
Zarejestrowany od: 949 dni
Ilość komentarzy: 1376
Oceny: +5992
Kibicuje:
Widzew Łódź Polska Real Madryt
02.06.2016 / 07:45:11
Ten swiat robi sie coraz bardziej pojebany... tylko hajs. Juz nawet cieszyc nie mozna sie tak jak sie chce
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 787 dni
Ilość komentarzy: 1254
Oceny: +4809
01.06.2016 / 21:40:51
mogl podbiec do kamery i powiedziec, ze takie momenty sa bezcenne a za wszystko inne zaplacisz karta mastercard
Kluczowy zawodnik
Kamilcak
Zarejestrowany od: 1211 dni
Ilość komentarzy: 2345
Oceny: +20324
Kibicuje:
Lech Poznań Polska Real Madryt
01.06.2016 / 20:36:30
Przecież Ronaldo był cały zasłonięty przez swoich kolegów z drużyny, którzy rzucili się na niego. A oni mieli założone koszulki więc logo adidasa było widoczne na kilkunastu koszulkach na raz. Więc jebać adidasa. Ja osobiście wybieram Pume.
Senior
Madridista77
Zarejestrowany od: 752 dni
Ilość komentarzy: 579
Oceny: +2454
Kibicuje:
Real Madryt
01.06.2016 / 19:58:04
Ale nie ma o czym gadać! Przecież to napisał SPORT - KATALOŃSKA GAZETA! Sorry za te wielkie litery, ale już wypisujecie co niektórzy głupoty o Adidasie czy Ronaldo, więc muszę zareagować. Nie warto wierzyć we wszystko co wam podadzą.
Senior
MaximilianFCBarcelona
Zarejestrowany od: 269 dni
Ilość komentarzy: 734
Oceny: -12784
Kibicuje:
FC Barcelona
01.06.2016 / 23:22:33
/ -15
komentarz dno.. aż nie chce mi się go minusować.
Kluczowy zawodnik
bonzo
Zarejestrowany od: 1039 dni
Ilość komentarzy: 4105
Oceny: +888
Kibicuje:
Polska Błękitni Stargard Szczeciński
01.06.2016 / 19:40:21
hehe co za pojeby
Senior
MaximilianFCBarcelona
Zarejestrowany od: 269 dni
Ilość komentarzy: 734
Oceny: -12784
Kibicuje:
FC Barcelona
01.06.2016 / 23:22:08
/ -17
jaki klub taki sponsor techniczny.
Solidny ligowiec
jajajakberety
Zarejestrowany od: 334 dni
Ilość komentarzy: 857
Oceny: +7823
Kibicuje:
Pogoń Szczecin Polska Real Madryt
02.06.2016 / 07:42:05
Jaki klub taki zazdrosny troll
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 1030 dni
Ilość komentarzy: 3810
Oceny: +26866
01.06.2016 / 19:26:58
to nauczy adidasa zeby sprawdzac kogo sponsoruja, przeciez kazde dziecko wie ze christiano jak sie cieszy to zdejmie koszulke i sie napina do kamer, trzeba bylo mu zrobic spodenki z logiem
Kluczowy zawodnik
Darayavahus
Zarejestrowany od: 949 dni
Ilość komentarzy: 2096
Oceny: +7813
Kibicuje:
Bayern Monachium Juventus Turyn Polska Śląsk Wrocław
01.06.2016 / 18:58:17
niech wyrażą swoje "głębokie zaniepokojenie" i sssssssss....***ają.
Junior
spokojnie
Zarejestrowany od: 244 dni
Ilość komentarzy: 49
Oceny: +58
Kibicuje:
Polska
01.06.2016 / 17:58:26
powiem tyle: niech sie pierdolo
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 538 dni
Ilość komentarzy: 3298
Oceny: -6137
Kibicuje:
Real Madryt
01.06.2016 / 17:43:16
masakra
Junior starszy
rajzors
Zarejestrowany od: 609 dni
Ilość komentarzy: 258
Oceny: +1810
Kibicuje:
Arsenal Londyn Juventus Turyn Real Madryt
01.06.2016 / 17:25:09
to jest ciakawe Adidas sponsor Realu i Messiego, Nike sponsor Barcy i Ronaldo :)
Junior
m4rc1n
Zarejestrowany od: 278 dni
Ilość komentarzy: 42
Oceny: +289
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska FC Barcelona
01.06.2016 / 18:50:16
muszą się z Messim sponsorami albo klubami zamienić i nie będzie problemu :D
Solidny ligowiec
bytom1920
Zarejestrowany od: 1427 dni
Ilość komentarzy: 1163
Oceny: +327
Kibicuje:
CA Boca Juniors Argentyna Zagłębie Lubin Arka Gdynia Polska FC Barcelona Odra Opole Polonia Bytom
01.06.2016 / 17:05:47
Nie bardzo cenię CR7 jako człowieka ( w przeciwieństwie do CR 7-piłkarza). ale w tym momencie jestem całkowicie po stronie Portugalczyka .Niedługo w trakcie meczu pot nie bedzie mógł spłynąc z czoła piłkarza, bo sponsor uzna to za bezczeszczenie jego loga ....
Junior
pawelfcb22
Zarejestrowany od: 427 dni
Ilość komentarzy: 136
Oceny: +650
Kibicuje:
Arsenal Londyn Bayern Monachium Borussia Dortmund Juventus Turyn FC Barcelona
02.06.2016 / 00:34:54
Fajnie ze go znasz osobiście i masz prawo do tego by go właściwie ocenic jaki on jest. Każdy wie ze to media kreują wizerunek. Pozdrawiam
Solidny ligowiec
Andrew Bączyńsky
Zarejestrowany od: 630 dni
Ilość komentarzy: 1248
Oceny: +12391
Kibicuje:
Polska Real Madryt
01.06.2016 / 16:38:18
Jebać Adidasa i Nike, może od razu niech Cristiano do Barcy przejdzie, żeby się logo sponsora zgadzało na majtkach i spodenkach.
Mistrz
Halamadrid319
Zarejestrowany od: 738 dni
Ilość komentarzy: 8538
Oceny: +40059
Kibicuje:
Arsenal Londyn Leicester City FC AS Monaco PSG Juventus Turyn PSV Eindhoven Feyenoord Lech Poznań Polska Portugalia
01.06.2016 / 16:30:06
Skąd CR7 mógł o tym niby wiedzieć... A tak w ogóle przy takich emocje nikt o takich rzeczach nie pamięta.
Junior
Abraxas
Zarejestrowany od: 1033 dni
Ilość komentarzy: 103
Oceny: +1134
01.06.2016 / 16:24:22
Jakby został w koszulce to dojebała by się nike, że dwa sezony temu ściągnął, a teraz nie i dobrze widać logo adidasa a ma przecież kontrakt z nike.
Kluczowy zawodnik
titanum.87
Zarejestrowany od: 281 dni
Ilość komentarzy: 3861
Oceny: -15233
01.06.2016 / 16:22:42
/ -44
Nie dziwię się... dali kupę kasy, żeby ten pyszałek eksponował to logo, a on to olał... to tak jakby mi ktoś zapłacił za położenie kostki a ja bym trawę zasiał.
Solidny ligowiec
szatankurwo
Zarejestrowany od: 1124 dni
Ilość komentarzy: 1558
Oceny: +3033
Kibicuje:
Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Aston Villa Tottenham Hotspur Anglia AC Milan Legia Warszawa Real Madryt
01.06.2016 / 16:39:13
Niedojebany troll.
Kluczowy zawodnik
titanum.87
Zarejestrowany od: 281 dni
Ilość komentarzy: 3861
Oceny: -15233
01.06.2016 / 16:44:33
/ -23
o wypraszam sobie... tylko nie troll
Junior
dark123X
Zarejestrowany od: 306 dni
Ilość komentarzy: 96
Oceny: +677
Kibicuje:
Argentyna Liverpool FC Tottenham Hotspur Leicester City FC Olympique Lyon PSG Bayern Monachium Bayer Leverkusen Borussia Dortmund AC Milan
01.06.2016 / 16:22:26
JA PIERDOLE
Junior
FCArsenalMadrid
Zarejestrowany od: 487 dni
Ilość komentarzy: 57
Oceny: +1237
Kibicuje:
Arsenal Londyn Polska Real Madryt
01.06.2016 / 16:18:08
Powinien podbiec pod lożę VIP i ucałować herb Adidasa wskazując dziękczynnie na prezesa firmy, która go ubiera. x ]
Junior starszy
eddy8
Zarejestrowany od: 283 dni
Ilość komentarzy: 194
Oceny: +1581
Kibicuje:
Real Madryt Odra Opole
01.06.2016 / 16:18:04
niech się cieszą z dogrywki i karnych bo mieli dodatkowy czas na reklame...- Bzdura śmieszni są z adidasa!!!
Junior starszy
zexan
Zarejestrowany od: 1017 dni
Ilość komentarzy: 336
Oceny: +4369
01.06.2016 / 15:59:32
Pierd*leni materialiści... Zachłanność zasłania im oczy. Ciekawe jak oni zachowaliby się, gdyby ucieszyli połowę stadionu i miliony ludzi na całym świecie. Pewnie podeszli by do kamery i całowali znaczek Adidasa... hipokryci...
Trampkarz
bsnt27
Zarejestrowany od: 488 dni
Ilość komentarzy: 8
Oceny: +173
Kibicuje:
Manchester United Ruch Chorzów Atlético Madryt
01.06.2016 / 15:53:36
Jeszcze dojdzie do tego ze po strzeleniu gola zamiast sie cieszyc bedzie sie dziekowac sponsorom:)) hehe
Senior
Mario893
Zarejestrowany od: 1463 dni
Ilość komentarzy: 629
Oceny: +5301
Kibicuje:
Real Madryt
01.06.2016 / 15:49:21
Emocje wygrały z kapitalizmem. :)