betclic

Forbes: Jordan najbogatszym sportowcem świata. Piłkarze? Na odległych miejscach

Ostatnia aktualizacja: 09/12/16 09:28, Komentarzy: 32

27
32
Fot. lev radin / Shutterstock.com

Magazyn finansowy "Forbes" opublikował swój ranking najbogatszych sportowców. Na pierwszym miejscu uplasowała się legenda koszykówki - Michael Jordan.

Dawna gwiazda Chicago Bulls podczas swojej kariery zarobiła aż 1,7 miliarda dolarów. Tuż za nim znalazł się golfista Tiger Woods z 1,65 miliarda. Trzecie miejsca zajął również golfista, Arnold Palmer (1,35 miliarda).

Czwarta lokata to znów gracz golfa - Jack Nicklaus, którego zarobki w trakcie kariery wycenia się na 1,15 miliarda. 

Piątą pozycję przyznano Michaelowi Schumacherowi, znakomitemu kierowcy Formuły 1. Niemiec miał zarobić okrągły miliard. 

Szósta lokata to kolega Jordana z boiska, Kobe Bryant, z sumą 770 milionów dolarów. 

Kolejne miejsca zajęli bokser Floyd Mayweather - 765 mln,  golfista Phil Mickelson - 760 mln, piłkarz David Beckham - 730 mln i koszykarz Shaquille O'Neal - 700 mln.
Źródło: Forbes
Dodaj komentarz
Mistrz
Halamadrid319
Zarejestrowany od: 861 dni
Ilość komentarzy: 8826
Oceny: +41179
Kibicuje:
Arsenal Londyn Leicester City FC AS Monaco PSG Juventus Turyn PSV Eindhoven Feyenoord Lech Poznań Polska Portugalia
09.12.2016 / 20:28:32
Ja pierdole to jest chore żeby tyle kasy zarabiać... Sport to tylko kasa i nic więcej. Chyba nie ma takich sportowców których nie interesuje wyłącznie pieniądz. Ci wszyscy sportowcy mają ogólnie przyjemną i łatwą pracę i zarabiają w chuj kasy, a taki zwykły człowiek codziennie ciężko zapierdala w robocie i ile zarabia w porównaniu do nich...? I kurwa nie wiem też czemu ci golfiści tyle zarabiają. Pomachają se kilka razy kijkiem i co? Przecież tego gówna nawet nikt nie ogląda. Ten świat jest kurwa pojebany...
Kluczowy zawodnik
mateo89
Zarejestrowany od: 290 dni
Ilość komentarzy: 2072
Oceny: +14965
Kibicuje:
Borussia Dortmund Niemcy Juventus Turyn Polska Real Madryt
09.12.2016 / 16:43:25
Astronomiczne pieniądze! I to jeszcze w golfie... Skad tam takie sumy? Cos mi sie wydaje ze nie wzgledy sportowe, a kontrakty reklamowe kumuluja te bogactwa.
Junior
Drimnagh
Zarejestrowany od: 383 dni
Ilość komentarzy: 26
Oceny: +148
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska Sandecja Nowy Sącz Termalica Nieciecza
09.12.2016 / 18:36:44
A wystarczy pomyslec. 40letni koszykarz jest emerytem. 40 letni golfista ma jeszcze ze 20 lat grania i zarabiania przed sobą.
Solidny ligowiec
truthandjustice
Zarejestrowany od: 187 dni
Ilość komentarzy: 1293
Oceny: -3320
Kibicuje:
AC Sparta Praga Juventus Turyn Legia Warszawa Lech Poznań
09.12.2016 / 18:42:30
Nie tylko o to chodzi. Golf to trudna dyscyplina indywidualna, w której dołki są bardzo małe w porównaniu do bramek w piłce nożnej. Do tego golfiści są inteligentniejszymi ludźmi od kopaczy piłki.
Solidny ligowiec
truthandjustice
Zarejestrowany od: 187 dni
Ilość komentarzy: 1293
Oceny: -3320
Kibicuje:
AC Sparta Praga Juventus Turyn Legia Warszawa Lech Poznań
09.12.2016 / 18:46:46
Już sam fakt że Messi może strzelać gole pomimo słabej formy pokazuje jak wielkimi czynnikami w piłce nożnej są posiadanie silnej drużyny oraz duże bramki. W golfie nie ma tak łatwo.
Kapitan
ClassicStrikers
Zarejestrowany od: 794 dni
Ilość komentarzy: 4102
Oceny: +33826
Kibicuje:
Liverpool FC Polska
09.12.2016 / 16:34:24
Golf?
Kurwa to takie nudne, a tyle kasy zarabiają...
Kluczowy zawodnik
EmilioZlatanBarca
Zarejestrowany od: 1703 dni
Ilość komentarzy: 2017
Oceny: +28746
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Legia Warszawa Lech Poznań Polska Real Madryt FC Barcelona Hiszpania
09.12.2016 / 16:04:31
Astronomiczne kwoty... :O
Becks 730 mln., a niektórych piłkarzy wycenia się już na 200 mln+...
Ciekawe za jaki czas będzie trzeba dać za najlepszego zawodnika na świecie z miliard? xD
Chore gówno...
Solidny ligowiec
truthandjustice
Zarejestrowany od: 187 dni
Ilość komentarzy: 1293
Oceny: -3320
Kibicuje:
AC Sparta Praga Juventus Turyn Legia Warszawa Lech Poznań
09.12.2016 / 14:10:39
/ -17
W sporcie żeby być najlepszym to trzeba mieć charakter a Messi tego nie posiada i właśnie dlatego nie ma go w czołówce.
Solidny ligowiec
truthandjustice
Zarejestrowany od: 187 dni
Ilość komentarzy: 1293
Oceny: -3320
Kibicuje:
AC Sparta Praga Juventus Turyn Legia Warszawa Lech Poznań
09.12.2016 / 15:46:33
Błyszczenie w zdemoralizowanym środowisku to żadne prawdziwe błyszczenie. Nawet tam zresztą jest jeden zawodnik, który przynajmniej okazuje jakieś pierwiastki charakteru, waleczności i pracowitości czyli CR7. Dobrze że chociaż on jeden istnieje choć to ciągle bardzo mało.
Kluczowy zawodnik
Football93MyLife
Zarejestrowany od: 363 dni
Ilość komentarzy: 2794
Oceny: +16183
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC West Ham United Polonia Warszawa Cracovia Polska Atlético Madryt
09.12.2016 / 13:52:07
Zawsze mnie to dziwi czemu za uderzenie piłeczki kijkiem tyle kasy sie zarabia..
Junior starszy
Mnilosz
Zarejestrowany od: 1504 dni
Ilość komentarzy: 300
Oceny: +1735
Kibicuje:
Manchester United
09.12.2016 / 14:13:30
Równie dobrze można powiedzieć dlaczego tyle płaci się gościom którzy kopią piłkę...
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 1154 dni
Ilość komentarzy: 4354
Oceny: +31615
09.12.2016 / 16:01:48
bo kopanie pilki oglada masa ludzi na calym swiecie, a z tego jest kasa
nie wiem jak ty ale ja nie znam nikogo kto by kupil bilet na ogladanie golfa, czy koszulke ulubionego zawodnika, nie znam nawet nikogo kto w tv by to ogladal
Kapitan
luNq69
Zarejestrowany od: 794 dni
Ilość komentarzy: 6070
Oceny: +30984
Kibicuje:
Liverpool FC Napoli Wisła Kraków Polska Sevilla Guangzhou Evergrande Termalica Nieciecza
09.12.2016 / 13:47:28
jakim cudem golfisci tyle zarabiaja... ktos to wogole oglada? skad w tym sporcie taka kasa...
Junior
Drimnagh
Zarejestrowany od: 383 dni
Ilość komentarzy: 26
Oceny: +148
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska Sandecja Nowy Sącz Termalica Nieciecza
09.12.2016 / 18:39:02
Duzo dluzsza kariera, wyobrazasz sobie ile $ mialby Jordan gdyby do 60 grał (i zarabiał) na wysokim poziomie
Kapitan
luNq69
Zarejestrowany od: 794 dni
Ilość komentarzy: 6070
Oceny: +30984
Kibicuje:
Liverpool FC Napoli Wisła Kraków Polska Sevilla Guangzhou Evergrande Termalica Nieciecza
09.12.2016 / 18:46:05
ale powiedz mi w jaki sposob sa tanm generowane srodki finansowe... pilke siatke kosza skoki, sporty motorowe itp itd generuja ogromne srodki z praw do transmisji, z reklam, od sponsorow i takie tam, powiedz mi kolego kto oglada golfa? kto oprocz eurosportu chce kupowac prawa do transmisji? wreszcze jaki sponsor chce sponsorowac sport tak malo popularny, z bardzo mizerna goladalnoscia w porownaniu np do NBA czy NHL czy nawet NFL...
Junior
Drimnagh
Zarejestrowany od: 383 dni
Ilość komentarzy: 26
Oceny: +148
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska Sandecja Nowy Sącz Termalica Nieciecza
09.12.2016 / 19:00:07
W Polsce być może tak. W krajach zachodnich golf to dosc popularna niszowa gra przeznaczona początkowo dla elit. Część zawodników wywodzi sie z wpływowych i zamożnych rodzin, a turnieje których jest dość sporo mają bogatych sponsorów - bo nie wypada się tam nie pokazać. Mają swoje dedykowane kanały sportowe. Coś jak wyścigi konne. Tyle że nudniejsze. A pieniądze robi fakt ze kariera moze trwać i 40 lat +
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 1154 dni
Ilość komentarzy: 4354
Oceny: +31615
09.12.2016 / 13:59:48
no wlasnie, zagrac to bym zagral czemu nie, ale ogladac to? nie, dziekuje
Kluczowy zawodnik
manieqxxx
Zarejestrowany od: 1703 dni
Ilość komentarzy: 1733
Oceny: +10904
09.12.2016 / 13:45:32
Ja tam Jordana podziwiam raczej za osiągnięcia sportowe i fakt, że w wieku 53 lat wciąż potrafi wpakować wsad do kosza.
Solidny ligowiec
evertos
Zarejestrowany od: 217 dni
Ilość komentarzy: 1588
Oceny: +6475
Kibicuje:
Arsenal Londyn Legia Warszawa II Polska U17
09.12.2016 / 11:58:20
golfisci nic nie powinni zarabiać
Solidny ligowiec
HancockKlopp
Zarejestrowany od: 375 dni
Ilość komentarzy: 2138
Oceny: -9515
09.12.2016 / 11:14:13
A ja mam minus na koncie -16 zl.
Senior
Xtremebass
Zarejestrowany od: 531 dni
Ilość komentarzy: 546
Oceny: +3718
09.12.2016 / 10:39:24
Wzbogacil sie na butach sprzedawanych od 1000zl do nawet 10000zl I przez to ze jest wlascicielem druzyny. Jordany jeszcze sa w modzie. Dalej nie rozumiem tej mody. Buty jak buty. Kiedys kupywalo sie jedna pare za 50 zl I nie bylo w tym nic zlego. Dzisiaj jak nie masz superstarow, limitowanych edycji za 100000zl to jestes zerem wsrod dzieciakow.
Kluczowy zawodnik
EmilioZlatanBarca
Zarejestrowany od: 1703 dni
Ilość komentarzy: 2017
Oceny: +28746
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Legia Warszawa Lech Poznań Polska Real Madryt FC Barcelona Hiszpania
09.12.2016 / 16:00:43
Z butów i odzieży Jordan największy profit ma zapewne Nike jako producent, a nie Michael jako twarz sygnująca produkt czyli reklamująca...
Co do samych butów to większość nie jest zbyt ładna... ^^
Miałem jednak kiedyś parę modelu xx8 camo z chin i to były najlepsze buty jakie wżyciu miałem...
Co do astronomicznych cen za niektórą parę to dzieje się tak pewnie tylko dlatego, że kolekcjoner trzymający taką parę oryginalnych butów w szafie przez kilka czy kilkanaście lat i są one praktycznie niedostępne...
Wtedy taki pener życzy sobie fortuny, a ktoś kto ma za dużo kasy czy jest jakimś fanatykiem takie buty kupuje...
Ten hajs też nie idzie do Jordana, a do kolekcjonerów...
Myślę, że większość kasy zarobił na kontraktach i reklamach...
Kluczowy zawodnik
Dolor
Zarejestrowany od: 1623 dni
Ilość komentarzy: 2365
Oceny: +3963
Kibicuje:
Manchester United PSG AC Milan Legia Warszawa Polska Real Madryt
09.12.2016 / 10:50:36
Bo to dla upośledzonych. Gdyby te buty przynajmniej ładne były..
Junior
makarons
Zarejestrowany od: 215 dni
Ilość komentarzy: 26
Oceny: +176
Kibicuje:
Manchester United Bayern Monachium Legia Warszawa Polska
09.12.2016 / 10:29:48
Jordan był zajebistym graczem, zasłużył sobie na te ...miliardy
Senior
BMW_M5_e60
Zarejestrowany od: 167 dni
Ilość komentarzy: 851
Oceny: +642
Kibicuje:
Bayern Monachium AC Milan Juventus Turyn Polska Real Madryt FC Barcelona
09.12.2016 / 09:57:34
/ -10
a ja mam buty Jordany i jestem fajny
Solidny ligowiec
HancockKlopp
Zarejestrowany od: 375 dni
Ilość komentarzy: 2138
Oceny: -9515
09.12.2016 / 11:28:06
Ja mam buty Nike
Junior
rasit20
Zarejestrowany od: 445 dni
Ilość komentarzy: 69
Oceny: +599
09.12.2016 / 09:34:42
a który odprowadził w całości podatki?
Junior
sankyat
Zarejestrowany od: 172 dni
Ilość komentarzy: 178
Oceny: +1054
Kibicuje:
Chelsea Londyn
09.12.2016 / 12:39:12
Ty narazie tez nie odprowadzasz bo doisz mame i tate , nawet Internet Ci oplacac musza .
Junior
Jedyny_wolny_login
Zarejestrowany od: 344 dni
Ilość komentarzy: 66
Oceny: +644
Kibicuje:
Manchester United
09.12.2016 / 10:41:55
aha. nikt z was nigdy nie dostał części pensji pod stołem? Od fryzjera zawsze braliście paragony?
Ciekawe.
Jakby któryś wygrał 10 milionów w lotka, fajnie byłoby oddać od tak milion podatku?
Mam znajomych co pracują od działalności i to normalne, że każdy chce zapłacić jak najniższy podatek.
Łatwo oskarżać innych.
Senior
Xtremebass
Zarejestrowany od: 531 dni
Ilość komentarzy: 546
Oceny: +3718
09.12.2016 / 10:44:04
Bo za przeproszeniem od duzej gotowki sie we lbach pierdoli.
Senior
Saruto
Zarejestrowany od: 501 dni
Ilość komentarzy: 800
Oceny: +4426
Kibicuje:
Leicester City FC AC Milan Foggia Lewes
09.12.2016 / 10:33:19
W USA zamykają za oszukiwanie ;) Więc oni tam sporadycznie oszukują.
Kluczowy zawodnik
jerzyyyyyy
Zarejestrowany od: 1703 dni
Ilość komentarzy: 2379
Oceny: +8642
Kibicuje:
FC Baník Ostrava Arsenal Londyn Liverpool FC Bayern Monachium Borussia Dortmund Juventus Turyn Inter Mediolan Górnik Zabrze GKS Katowice Polska
09.12.2016 / 09:42:00
Haha afera z tymi podatkami się ludzie porobiła ;-)