expekt

Guardiola po 0:4 z Barceloną: To nie była moja najgorsza porażka

Ostatnia aktualizacja: 20/10/16 07:48, Komentarzy: 34

10
34
Fot. Vlad1988 / Shutterstock.com

Josep Guardiola nie będzie miło wspominał kolejnego powrotu na Camp Nou. Jego Manchester City przegrał z Barceloną aż 0:4. Hiszpan nie uważa jednak, żeby była to największa porażka w jego karierze.

- Najgorsze było 0:4 z Realem, gdy byłem trenerem Bayernu. Popełniłem wtedy błędy przy wyborze podstawowego składu - mówi Guardiola.

I tym razem hiszpański szkoleniowiec zaskoczył przy ustalaniu wyjściowego składu. Mecz na ławce rezerwowych rozpoczął Sergio Aguero. Na środku ataku Guardiola ustawił Kevina De Bruyne.

- Potrzebowaliśmy na boisku dodatkowego pomocnika - tłumaczy Hiszpan.

- Kiedy w 2014 roku grałem tutaj jako trener Bayernu, to nie stworzyliśmy żadnych okazji bramkowych. Tym razem moja drużyna miała szansę na strzelenie jednego czy dwóch goli. Barcelona jednak w każdej chwili może ukarać rywala. Ma bardzo dużo jakości. Sporo kosztowały nas błędy Fernandinho i Claudio Bravo, ale takie rzeczy zdarzają się w piłce - komentuje Guardiola.

Manchester City po trzech kolejkach fazy grupowej ma na koncie tylko cztery punkty. Podopieczni Guardioli wygrali z Borussią Moenchengladbach i zremisowali z Celtikiem.
Źródło: as.com
dafabet
Dodaj komentarz
Solidny ligowiec
adamoman
Zarejestrowany od: 227 dni
Ilość komentarzy: 1030
Oceny: +3651
Kibicuje:
Manchester City Borussia Dortmund Polska Śląsk Wrocław
21.10.2016 / 18:32:58
Teraz Hart by się przydał. Bardzo słaba passa City kiedy w końcu się przełamią czekam na ten moment.
Junior
żemykowski91
Zarejestrowany od: 77 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: -67
Kibicuje:
Legia Warszawa
20.10.2016 / 16:02:19
A najsmieszniejsze sa te lamenty w anglii, ze barcelona czy real w 15 minut prowadza 4:0 i graja na pol gwizdka. Takie gadanie jest żałosne. Gdyby m city gralo w hiszpanii to na koniec srodek tabeli.
Junior
żemykowski91
Zarejestrowany od: 77 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: -67
Kibicuje:
Legia Warszawa
20.10.2016 / 15:58:52
ja mówie jaka jest rzeczywistość a wy mi pierdolicie o rankingach. Te rankingi w wiekszosci dyscyplinach sportowych to kpina. Rankingi fifa, w ogole w boksie. Szpila co walczyl z samymi ogorkami w wbc mial kiedys 6 miejsce o ile sie nie myle hehe. Sugerujcie sie rankingami dalej naiwniacy
Kluczowy zawodnik
Mustafa
Zarejestrowany od: 286 dni
Ilość komentarzy: 2230
Oceny: +13955
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Bayern Monachium AC Milan Napoli Wisła Kraków Polska Real Madryt
20.10.2016 / 15:24:31
Brawa dla Bravo :D
Junior starszy
HancockKlopp
Zarejestrowany od: 207 dni
Ilość komentarzy: 323
Oceny: -430
20.10.2016 / 13:50:28
Hart pewnie ogladal ten mecz przy piwku w swoim salonie i cedzil z guardioli i jego tormana.
Trampkarz
Koczi92
Zarejestrowany od: 84 dni
Ilość komentarzy: 13
Oceny: +167
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska
20.10.2016 / 13:06:28
Wywal Harta "bo popełnia dużo błędów", ściągnij Bravo "bo świetnie umie grać nogami"...
Junior
Voyton
Zarejestrowany od: 229 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +65
Kibicuje:
Węgry Polska Słowacja FC Barcelona Lechia Gdańsk
20.10.2016 / 12:10:29
Liga angielska taka silna, taka fizyczna mowili..
Junior
Andrzej_I.
Zarejestrowany od: 291 dni
Ilość komentarzy: 140
Oceny: +865
Kibicuje:
FC Barcelona
20.10.2016 / 13:17:45
Może MC nie gra typowo angielskiej piłki (tak nawiasem to żaden rodzaj futbolu im kurwa nie wychodzi), ale trafne spostrzeżenie nt. fizyczności. Barcelona bramkę nr.2 i 3 strzeliła po odbiorach, a pierwszej nie było by gdyby przebitek nie wygrali Masche i Iniesta (33-latkowie notabene). Rakitic wyglądał lepiej fizycznie niż cała środkowa linia MC, nie mówiąc że Messi po kontuzji zamiatał obrońcami jak chciał.
Senior
semafor
Zarejestrowany od: 419 dni
Ilość komentarzy: 523
Oceny: +2423
Kibicuje:
Argentyna Manchester City Borussia Dortmund FC Barcelona Atlético Madryt Sevilla
20.10.2016 / 12:04:40
niestety Fernandinio i Bravo polożyli mecz, jeszcze po pierwszej bramce wakla była równa, niestety Bravo dobił City.

Szkoda, jestem fanem obu kapel i lepiej by było aby bramki padały po pieknych akcjach a nie po błędach. Ta Messiego z Neymarem (bramka brazylijczyka) klasa!
Junior
żemykowski91
Zarejestrowany od: 77 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: -67
Kibicuje:
Legia Warszawa
20.10.2016 / 11:41:47
Dodam. Ci co pierdola ze liga angielska jest poziomem najlepsza to jakies niedorozwoje i kompletnie nie znajacy sie na pilce. Liga Angielska jest identyczna, jeśli chodzi o poziom z reprezentacja anglii. Jeszcze troche to wloska ich wyprzedzi i francuska.
Solidny ligowiec
Delfinek
Zarejestrowany od: 329 dni
Ilość komentarzy: 1094
Oceny: -4783
Kibicuje:
Brazylia Chelsea Londyn Anglia Olympique Marsylia Bayern Monachium AC Milan Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Porto
20.10.2016 / 12:04:31
Włoska ich nie wyprzedzi zobacz co robi Napoli w LM czy wcześniej co robiła Roma. Francuska liga prędzej może Włoską wyprzedzić. Jak dla mnie Monaco i Lyon to są lepsze zespoły niż Napoli i Roma.
Junior starszy
piotrus8268
Zarejestrowany od: 1092 dni
Ilość komentarzy: 180
Oceny: +1507
Kibicuje:
Arsenal Londyn Śląsk Wrocław Lechia Gdańsk
20.10.2016 / 14:43:59
akurat w rankingu UEFA liga włoska jest bardzo bliska przegonienia ligi angielskiej, gdyby wziąć pod uwagę tylko 3 ostatnie lata to nawet byłaby wyżej (uefa liczy 5 ostatnich sezonów)

także ta przewaga już wisi na włosku, lada moment Angole mogą stracić miejsce w LM
a Francuzom akurat sporo brakuje
Solidny ligowiec
Delfinek
Zarejestrowany od: 329 dni
Ilość komentarzy: 1094
Oceny: -4783
Kibicuje:
Brazylia Chelsea Londyn Anglia Olympique Marsylia Bayern Monachium AC Milan Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Porto
20.10.2016 / 12:02:02
Nie prawda. Chelsea zawsze była utrapieniem dla Barcelony i nigdy nie przynieśli wstydu. Liga Angielska potrzebuję właśnie silnej Chelsea, silnego MU i Liverpoolu.
Junior
milan220
Zarejestrowany od: 1360 dni
Ilość komentarzy: 34
Oceny: +138
Kibicuje:
Southampton FC PSG AC Milan AS Roma
20.10.2016 / 13:52:42
Chlopie Francuzi traca 15 i pol pkt do Wlochow , czyli ci drudzy musieli chyba ze 2 sezony w ogole nie grac w pucharach zeby spadli nizej.W dodatku dla twojej informacji za Lige Europy punktuje sie tak samo jak za LM , gdzie Wlosi maja 4 zespoly a Francuzi 2 , ale po co tlumaczyc to komus kto nie ma zielonego pojecia...
Solidny ligowiec
Delfinek
Zarejestrowany od: 329 dni
Ilość komentarzy: 1094
Oceny: -4783
Kibicuje:
Brazylia Chelsea Londyn Anglia Olympique Marsylia Bayern Monachium AC Milan Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Porto
21.10.2016 / 23:50:50
Te ich punkciki są warte tyle co ranking UEFA.
Solidny ligowiec
Delfinek
Zarejestrowany od: 329 dni
Ilość komentarzy: 1094
Oceny: -4783
Kibicuje:
Brazylia Chelsea Londyn Anglia Olympique Marsylia Bayern Monachium AC Milan Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Porto
21.10.2016 / 23:50:21
Chyba ty się nie znasz. Chuj mnie obchodzą jakieś punkciki jak każdy Włoski klub dostaje łomot w Europie poza Juventusem.
Junior
żemykowski91
Zarejestrowany od: 77 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: -67
Kibicuje:
Legia Warszawa
20.10.2016 / 11:34:54
Powtarzam, liga angielska z poziomem schodzi na dno. Za duzo kasy tam wala i im sie po prostu nie chce grac, bo nie mozna mowic, ze w hiszpanii czy niemiec zawodnikow maja lepszych, bo to jest smieszne. W Anglii powinni cos z tym zrobic, albo "zachce" im sie grac i myslec na boisku albo powinni im pensje obnizyc o polowe, jakies ultimatum powinni zrobic bo to wszystko w złym kierunku idzie i z roku na rok jest coraz gorzej. W tym momencie moim zdaniem liga angielska jest na równo z włoską. 1. Hiszpanska 2. Bundesliga. 3. Premier league / serie a
Kluczowy zawodnik
mateo89
Zarejestrowany od: 122 dni
Ilość komentarzy: 1475
Oceny: +9187
Kibicuje:
Borussia Dortmund Niemcy Juventus Turyn Polska Real Madryt
20.10.2016 / 11:24:56
Mysle ze odeslanie Hart'a to był bląd. Bravo nie jest zly ale chyba jeszcze sie nie zaaklimatyzował bo robi sporo glupich bledow. Bez tej czerwonej dla Bravo mecz moze inaczej by sie ulozyl, tym bardziej ze Aguero mial wejsc.
Kapitan
chamstwo
Zarejestrowany od: 1320 dni
Ilość komentarzy: 6753
Oceny: +34600
Kibicuje:
Juventus Turyn
20.10.2016 / 11:02:48
Zgadzam się że nie była to najgorsza porażka. Ale jedna z gorszych decyzji, żeby Aguero wprowadzić tak późno. Chociaż na 3:1 może wtedy by wbili i jakoś by to wyglądało, brakowało go tam z przodu jak wody w Afryce. Ter Stegen był świetny, ale reszta defensywy spokojnie do ogrania, zwłaszcza po czerwie Mathieu.
Junior
kibic8181818181
Zarejestrowany od: 165 dni
Ilość komentarzy: 126
Oceny: +429
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
20.10.2016 / 11:01:28
przypomne jednak kto w pojedynke zrobil roznice,miec messiego w druzynie to polowa sukcesu,glodnego gry to ...sami widzieliscie.
Junior starszy
HancockKlopp
Zarejestrowany od: 207 dni
Ilość komentarzy: 323
Oceny: -430
20.10.2016 / 10:46:15
Pieknie pozbyłeś się bramarza żeby mieć takiego co gra dobrze nogami. Porażka na własne życzenie. Masz to co chciałes.
Solidny ligowiec
Delfinek
Zarejestrowany od: 329 dni
Ilość komentarzy: 1094
Oceny: -4783
Kibicuje:
Brazylia Chelsea Londyn Anglia Olympique Marsylia Bayern Monachium AC Milan Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Porto
20.10.2016 / 10:04:17
Zawsze broniłem Guardioli ale teraz co wyprawia mam wątpliwości, że w Barcelonie miał szczęście i trafił na Messiego w szczytowej formie. Jak można nie wystawić Aguero w takim meczu i De Bruyne na swojej pozycji? Już nie wspomnę że obrona City to cykająca bomba. Niech się modli żeby Kompany wrócił jak najszybciej.
Junior starszy
Skorpion_1988
Zarejestrowany od: 559 dni
Ilość komentarzy: 199
Oceny: +1926
Kibicuje:
Bayern Monachium Wisła Kraków
20.10.2016 / 09:56:30
To pokazuje ze Pep jest trenerem, a nie bostwem jakim go robia, z gwiazdami kazdy moze prowadzic zespol. Pokazala to BArca i Real ogrywajac go
Trampkarz
Koczi92
Zarejestrowany od: 84 dni
Ilość komentarzy: 13
Oceny: +167
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska
20.10.2016 / 09:26:16
Guardiola jest marnym trenerem i tyle... Najpierw kozaczył po ograniu angielskich drużyn z końcówki tabeli i bezbarwnego jeszcze United. Później wpiernicz od solidnych Totków, słabizna z Evertonem i teraz ten wpierdziel... Może to go sprowadzi na ziemie. Jeszcze niedawno gadał, że liga angielska nie jest taka trudna, strzelam, że jeszcze dwie porażki w lidze i śpiewka będzie inna. ;)

Jeszcze wystawia De Bryne na ataku zamiast Aguero "bo potrzebował do swojej idiotycznej taktyki kolejnego pomocnika". I postawił De Bryne, który chyba nigdy jako napastnik ani fałszywa 9 nie grał, podobnie jak takiej taktyki nigdy nie grało City, a teraz nagle są z tym rzuceni na Barcelonę...
Kluczowy zawodnik
Idwtlitpa
Zarejestrowany od: 1040 dni
Ilość komentarzy: 2637
Oceny: +13916
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
20.10.2016 / 09:48:22
Z oceną pracy Mourinho i Guardioli poczekałbym do końca sezonu
Trampkarz
Koczi92
Zarejestrowany od: 84 dni
Ilość komentarzy: 13
Oceny: +167
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska
20.10.2016 / 10:54:21
Tyle, że ja nie rozliczam jego pracy w City, ale całej kariery. Trafiło się ślepej kurze ziarno i tyle.
Kluczowy zawodnik
Poncjusz
Zarejestrowany od: 145 dni
Ilość komentarzy: 2610
Oceny: +8109
Kibicuje:
Manchester United Legia Warszawa Polska
20.10.2016 / 08:10:52
Bravo, bravo Barca. Hahahaaa.
Junior
SuperCR7king
Zarejestrowany od: 110 dni
Ilość komentarzy: 200
Oceny: -2944
Kibicuje:
Real Madryt
20.10.2016 / 07:56:23
/ -16
Pseudotrener co musi wydać 200 milionów żeby coś osiągnąć, zniszczył Bayern to teraz zniszczy City
Kluczowy zawodnik
Idwtlitpa
Zarejestrowany od: 1040 dni
Ilość komentarzy: 2637
Oceny: +13916
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
20.10.2016 / 08:44:55
Tak masz racje a wcześniej zniszczył Real 5:0 i 6:2
Trampkarz
Koczi92
Zarejestrowany od: 84 dni
Ilość komentarzy: 13
Oceny: +167
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska
20.10.2016 / 09:00:40
Za to później, gdy w drużynie myśl trenerska miała już większe znaczenie, niż indywidualności, to ten sam Real, tego samego trenera na pożegnanie pobił go rezerwami.

Nie ma to jak wspominać stare mecze z początków sezonu, gdzie oboje trenerzy byli świeży i nie zdążyli wdrożyć swojej taktyki...
Kluczowy zawodnik
Idwtlitpa
Zarejestrowany od: 1040 dni
Ilość komentarzy: 2637
Oceny: +13916
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
20.10.2016 / 09:11:32
Możesz wyjaśnić co miałeś na myśli pisząc "Za to później, gdy w drużynie myśl trenerska miała już większe znaczenie" ? :D Jaka myśl ? W Realu mieli kiedyś jakąś myśl trenerską :D ? Przeciez tam trenerów wymienia się co dwa sezony :D
Junior
didek_st
Zarejestrowany od: 394 dni
Ilość komentarzy: 120
Oceny: +206
Kibicuje:
Real Madryt
20.10.2016 / 13:47:04
Chodzi pewnie o mecze z MoU. I ma racje. 5:0 to był debiut Mourinho przeciwko Barcelonie Realem. 6:2 zemasta za upokorzenie szpalerem rok temu 4:1 dla Realu. Im dłużej grali przeciw sobie MoU i Guardiola tym bilans był bardziej korzystnyna korzyśc Realu. Nie licząc błędnie sędziowanego Superpucharu Hiszpanii. Bramka Higuaina nie uznana :)
Solidny ligowiec
bytom1920
Zarejestrowany od: 1383 dni
Ilość komentarzy: 997
Oceny: -159
Kibicuje:
CA Boca Juniors Argentyna Zagłębie Lubin Arka Gdynia Polska FC Barcelona Odra Opole Polonia Bytom
20.10.2016 / 08:21:38
Idąc twoim tokiem myślenia,jak juz tak oceniasz po jednej porażce -to Mourinho niszczy United, a Ancelotti Bayern....Przecież Bayern przegrał z Atleti, a MU z Feynordem...
Junior
eloczelsi
Zarejestrowany od: 355 dni
Ilość komentarzy: 85
Oceny: +614
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska Atlético Madryt
20.10.2016 / 09:21:36
Ale robienie na sile Barcelonki z City, ze Sterlinga-Neymara i wystawianie De Bruyne pomiedzy dwoma skrzydlowymi to jednak troche niszczy ten zespol. Nudny, jednostronny mecz, dwa chore czerwa, Messi vs przedszkolaki i przereklamowany Pep.

Tabela