Gwiazdor Arsenalu zaskoczył wszystkich. Stworzył swój produkt w nowej branży. "Limitowana edycja"

Gwiazdor Arsenalu zaskoczył wszystkich. Stworzył swój produkt w nowej branży. "Limitowana edycja"
MB Media / pressfocus
Bukayo Saka zadebiutował w branży gastronomicznej. 22-latek wypuścił własny produkt na rynek.
W aktualnym sezonie Arsenal odnotowuje fenomenalne wyniki. "Kanonierzy" są liderami tabeli Premier League i zagrają w ćwierćfinale Ligi Mistrzów z Bayernem Monachium.
Dalsza część tekstu pod wideo
Jedną z kluczowych postaci w szeregach zespołu niewątpliwie jest Bukayo Saka. W obecnej kampanii 22-latek rozegrał 37 spotkań, w których zdobył 16 bramek i zanotował 15 asyst.
Niedawno Anglik podjął decyzję o spróbowaniu swoich sił w zupełnie nowej branży. Gwiazdor Arsenalu zadebiutował na gastronomicznym rynku.
22-latek wypuścił własny sos. Produkt został stworzony we współpracy z siecią restauracji Nando’s. Na butelce znalazły się nazwisko piłkarza oraz jego podobizna.
- Bukayo Saka stworzył limitowaną edycję sosu Nando's Peri-Peri, który jest "słodki, pikantny i czuć w nim aromat wędzenia" - przekazał portal ACL Soccer.
- Sos łączy w sobie słodycz, pikanterię i aromat wędzenia. Uwielbiam go i nie mogę się doczekać, aż zostanie spróbowany przez ludzi. Od małego chodzę do Nando’s, więc posiadanie własnego sosu Peri-Peri w każdej restauracji w kraju jest dość szalone. Moja rodzina jest dla mnie bardzo ważna, więc chciałem upewnić się, że im też zasmakuje. Gdy tylko mój tata powiedział, że jest fanem, wiedziałem, że to ten jedyny – mówił Saka.
Sos Saki jest serwowany w lokalach Nando’s w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii. Na chwilę obecną produkt nie jest dostępny w sklepie internetowym restauracji.
Bukayo Saka
Mark Cosgrove/News Images / pressfocus
Redakcja meczyki.pl
Filip Węglicki19 Mar · 10:00
Źródło: ACL Soccer

Przeczytaj również