betclic

Koniec z remisami na mundialach? Kolejny pomysł FIFA

Ostatnia aktualizacja: 11/01/17 08:37, Komentarzy: 110

1
110
Fot. asinfo

Od 2026 roku w mistrzostwach świata będzie grało 48 drużyn. To wcale nie musi być koniec rewolucji fundowanej przez FIFA. Federacja zastanawia się nad rezygnacją z remisów w fazie grupowej turnieju.

Pomysł ma związek z nowym formatem mundialu. 48 reprezentacji zostanie podzielonych na szesnaście trzyzespołowych grup. W tej sytuacji istniałoby duże ryzyko, że po rozegraniu wszystkich meczów drużyny miałyby taki sam bilans punktowy i bramkowy. Byłaby też duża możliwość kalkulacji i układania wyników spotkań.

Tym problemom miałaby zapobiec rezygnacja z remisów. Gdyby po 90 minutach mecz nie miał rozstrzygnięcia, sędzia zarządzałby rzuty karne, które wyłaniałyby zwycięzcę spotkania. Takie rozwiązanie popierają m.in Gianni Infantino i Zbigniew Boniek. 

- Oczywiście, może być i tak że wszystkie mecze w grupie skończą się takimi samymi remisami i każdy w grupie po razie wygra karne. I wtedy FIFA będzie mieć problem, będzie potrzebne dodatkowe kryterium. Ale karne muszą być - podkreśla Boniek w rozmowie z portalem Sport.pl

Decyzja nie została jeszcze podjęta. Działacze rozważają także inne propozycje. Według jednej z nich w przypadku równej liczby punktów decydujący o układzie tabeli byłby ranking FIFA.
Źródło: sportowefakty.pl

Czy rezygnacja z remisów w fazie grupowej MŚ to dobry pomysł?

Dodaj komentarz
Senior
Bartek25
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 645
Oceny: +6072
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Śląsk Wrocław
24.01.2017 / 10:03:17
Jak już chcą coś zmieniać to powinni dać 40 drużyn na mundialu. 8 grup po 5 zespołów. Wychodzą po 2 najlepsze z każdej grupy i tyle. A tak mieszają udziwniają nie wiem po co. A zresztą może i wiem , kasa , kasa , kasa.
Kluczowy zawodnik
jerzyyyyyy
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 2391
Oceny: +8676
Kibicuje:
FC Baník Ostrava Arsenal Londyn Liverpool FC Bayern Monachium Borussia Dortmund Juventus Turyn Inter Mediolan Górnik Zabrze GKS Katowice Polska
13.01.2017 / 19:58:14
Spoko rzuty karne to będzie "coś" bo po meczu 1-1 czuć niedosyt a jak będą karne to rozstrzygnięcia tutaj nastąpią ...
Junior starszy
marcin_82_
Zarejestrowany od: 496 dni
Ilość komentarzy: 258
Oceny: +2033
Kibicuje:
Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Manchester City Leicester City FC PSG Bayern Monachium Borussia Dortmund VfL Wolfsburg
13.01.2017 / 17:34:03
ale kombinacje, ja pierd......
Senior
szpsz
Zarejestrowany od: 806 dni
Ilość komentarzy: 809
Oceny: +2008
12.01.2017 / 20:39:26
niedługo obrzydzą mi już każdą dyscyplinę sportu :(
Junior
emerHK
Zarejestrowany od: 1269 dni
Ilość komentarzy: 158
Oceny: +591
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Olympique Marsylia Borussia Dortmund Wisła Płock Polska
12.01.2017 / 16:27:20
Acha, nikt chyba nie zwrócił uwagi na jeszcze jeden aspekt - drużyny będą mogły zdobyć w grupie tylko 9, 6 lub 3 pkt. Wzrośnie zatem znacząco waga bilansu bramkowego...
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1368 dni
Ilość komentarzy: 8144
Oceny: -8798
12.01.2017 / 00:56:27
A po co grac,niech druzyny zglosza do sedziego przed meczem ze sa umuwione na remis,i niech sedzia od razu zarzadzi strzelanie karnych.Proponuje to aby rudy podal ten pomysl tym debilom z FIFA,napewno to kupia.
Junior starszy
andreassky
Zarejestrowany od: 563 dni
Ilość komentarzy: 243
Oceny: +1058
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Leicester City FC Bayern Monachium Borussia Dortmund Legia Warszawa Zagłębie Lubin Polska Real Madryt
12.01.2017 / 00:27:23
Ech... Wcześniejsze wieści jakoś przyjąłem do wiadomości, bo cóż zrobić, ale to? Jak to się będzie oglądało? Ale by były jaja jakby takie Panamy, Arabie, Oceanie i Jamajki zagrały na remis, a potem w karnych wypunktowały np. Hiszpanię, Argentynę, Chile, czy Włochy. Wyszła by im ta reforma bokiem. Pożyjemy, zobaczymy, jeśli w 2026 jeszcze będziemy na tej planecie...
Kluczowy zawodnik
KolorowaN
Zarejestrowany od: 230 dni
Ilość komentarzy: 1563
Oceny: +6778
Kibicuje:
Arsenal Londyn Manchester United Bayern Monachium Polska
11.01.2017 / 22:20:59
Mieszają jak cholera... było dobrze to muszą wprowadzać zmiany ..
Kapitan
arthy
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 5736
Oceny: +19142
Kibicuje:
Manchester United PSG Borussia Dortmund Juventus Turyn Wisła Kraków Real Madryt
11.01.2017 / 22:08:04
Bardzo dobry pomysl, bo lepsze druzyny beda sie musialy bardziej postarac wygrac w regulaminowym czasie gry zeby nie isc w karne, ktore bywaja loteria, a poza tym jeszcze powinni zrezygnowac z dogrywek, bo ogladac nudne 0-0 miedzy slabym druzynami przez 90min to juz jest meczarnia, a co dopiero przez 120min.
Solidny ligowiec
HancockKlopp
Zarejestrowany od: 380 dni
Ilość komentarzy: 2166
Oceny: -9836
11.01.2017 / 22:02:49
Będa remisy bo bukmaherzy będą mniej zarabiać bez tej opcji. Znowu tłumaczę wam prawidła piłki nożnej, można tylko przeczytać mój komentarz i zamknąć całą tą dyskusje. Dziekuje
Kluczowy zawodnik
7mari
Zarejestrowany od: 473 dni
Ilość komentarzy: 2819
Oceny: +2724
Kibicuje:
Arsenal Londyn Olympique Marsylia Napoli Feyenoord Wisła Kraków Real Madryt Betis Sevilla Stany Zjednoczone
11.01.2017 / 21:28:48
co pomysł to gorszy

nie ma się czemu dziwić bo te zmiany są podyktowane czystym marketingiem a nie dobrem sportu.
Junior
olszumiszcz
Zarejestrowany od: 177 dni
Ilość komentarzy: 11
Oceny: +69
Kibicuje:
Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC West Ham United PSG Bayern Monachium Borussia Dortmund VfL Wolfsburg Napoli
11.01.2017 / 21:09:10
Po prostu Błazenada...
Trampkarz
Waszka69
Zarejestrowany od: 140 dni
Ilość komentarzy: 8
Oceny: +24
11.01.2017 / 20:33:39
Witam,powiem tylko że rzuty karne to bdb pomysł.
Junior starszy
Jaszcz
Zarejestrowany od: 685 dni
Ilość komentarzy: 111
Oceny: +925
Kibicuje:
Arsenal Londyn Polska Valencia
11.01.2017 / 20:11:06
A może tak zamiast karnych zdjąć bramkarzy i rozegrać dogrywkę 2 x 5 min z pustymi bramkami.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1671 dni
Ilość komentarzy: 3438
Oceny: +19565
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
11.01.2017 / 19:13:30
"w przypadku równej liczby punktów decydujący o układzie tabeli byłby ranking FIFA" - buahahahahahahaha serio?
Solidny ligowiec
Ugolf
Zarejestrowany od: 271 dni
Ilość komentarzy: 822
Oceny: +4779
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City Olympique Lyon Juventus Turyn Porto Valencia
11.01.2017 / 19:08:44
A moze by tak rozwiazac FIFA?
Junior
Rafinja16
Zarejestrowany od: 283 dni
Ilość komentarzy: 32
Oceny: +20
Kibicuje:
Manchester United Bayern Monachium Borussia Dortmund Lech Poznań Polska Górnik Wałbrzych
11.01.2017 / 18:59:31
Moi zdaniem super pomysł. Lecz ta drużyna która przegra w karnych po wina dostać 1 pkt
Junior
emerHK
Zarejestrowany od: 1269 dni
Ilość komentarzy: 158
Oceny: +591
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Olympique Marsylia Borussia Dortmund Wisła Płock Polska
12.01.2017 / 04:26:44
Po trzy wina, a co!
Junior starszy
Kamilek9
Zarejestrowany od: 204 dni
Ilość komentarzy: 219
Oceny: +2151
Kibicuje:
FC Barcelona
11.01.2017 / 18:45:11
Po co psuć coś co dobrze funkcjonuje. I jeszcze te karne po zremisowanym meczu grupowym, kto to wymyślił. Kiedyś było może mniej meczy ale były one zdecydowanie ciekawsze, i jeszcze brak dogrywki. Trochę szkoda bo mecz trzymał w niepewności aż do ewentualnych rzutów karnych.
Solidny ligowiec
vilando
Zarejestrowany od: 751 dni
Ilość komentarzy: 1019
Oceny: +4703
Kibicuje:
Chelsea Londyn Inter Mediolan Real Madryt
11.01.2017 / 18:05:36
Szkoda gadać najpierw 48 drużyn to na chuj grać te eliminacje niech już wszyscy grają na mundialu a teraz to szkoda gadać prawdziwa piłka umiera liczy sie tylko $$$ to jest dramat kurwa
Junior starszy
$wager
Zarejestrowany od: 1057 dni
Ilość komentarzy: 172
Oceny: +1104
Kibicuje:
Bayern Monachium Juventus Turyn Holandia Polska Real Madryt Lechia Gdańsk Drutex - Bytovia
11.01.2017 / 17:29:22
A co jeśli byłoby to w formie takiej, że normalne zwycięstwo to 3pkt wygrana po karnych 2pkt a porażka po karnych 1pkt?
Junior
emerHK
Zarejestrowany od: 1269 dni
Ilość komentarzy: 158
Oceny: +591
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Olympique Marsylia Borussia Dortmund Wisła Płock Polska
12.01.2017 / 04:29:00
Czy to by się różniło od obecnego systemu, jeśli chodzi o możliwość kombinacji i układów? Nie mówiąc już o tym, że konkurs karnych łatwiej ustawić niż dogrywkę ;) Nam wystarcza punkt, strzelamy lekko albo obok, bo wy potrzebujecie dwóch.
Junior starszy
Righer
Zarejestrowany od: 959 dni
Ilość komentarzy: 273
Oceny: +3048
Kibicuje:
Juventus Turyn Ruch Chorzów Polska
11.01.2017 / 17:17:01
Ale kombinują, piłkarze i tak po sezonie nie mają sił na tak wielki turniej to jeszcze go powiększyć o tyle drużyn i przedłużać mecze karnymi, brawo!
Solidny ligowiec
schnor25
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 1148
Oceny: +8947
Kibicuje:
Arsenal Londyn Pogoń Szczecin
11.01.2017 / 17:13:49
Zajebiste zmiany, nie ma co. Będziemy oglądać większą ilość beznadziejnych spotkań, a jeśli wejdzie ten durny przepis z karnymi, to wgl będziemy oglądać mega pasjonujące, przechodzone spotkania, gdzie królować będzie obrona Częstochowy itd. itp. byleby dotrwać do karnych i tam przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę.
Junior
emerHK
Zarejestrowany od: 1269 dni
Ilość komentarzy: 158
Oceny: +591
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Olympique Marsylia Borussia Dortmund Wisła Płock Polska
11.01.2017 / 17:10:39
Pod warunkiem, że karne z połowy, jak w hokeju :)
Junior starszy
slap
Zarejestrowany od: 171 dni
Ilość komentarzy: 302
Oceny: +1889
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Borussia Dortmund Napoli Valencia Hiszpania
11.01.2017 / 18:28:52
A może od karnych zaczynać mecz.
Kluczowy zawodnik
MattBoy_Lfc
Zarejestrowany od: 468 dni
Ilość komentarzy: 2012
Oceny: +10291
Kibicuje:
Liverpool FC
11.01.2017 / 17:10:25
Ale wymyślają, Boże widzisz i nie grzmisz !
Solidny ligowiec
kari17
Zarejestrowany od: 1568 dni
Ilość komentarzy: 803
Oceny: +8943
Kibicuje:
Manchester United Polska Portugalia Valencia
11.01.2017 / 16:58:25
Nie róbmy sobie jaj, karne owszem są ekscytujące itd, ale wtedy jedna reprezentacja zawsze byłaby pokrzywdzona, mimo włożonego wysiłku. Zdecydowane nie!
Junior starszy
Toxic 18
Zarejestrowany od: 1240 dni
Ilość komentarzy: 206
Oceny: +1918
Kibicuje:
Manchester United PSG AC Milan Polska Sporting Lizbona Zenit
11.01.2017 / 16:40:23
Dno i wodorosty,o ile pomysł powiększenia grona reprezentacji podczas mistrzostw europy był dobry (choć i tak cały klimat zjebał złodziejski polsat) o tyle tak poważna ingerencja w mundial nie ma sensu kombinują już za bardzo i zaraz tak przekombinują,że obrzydzą nawet tak piękne święto piłkarskie.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1671 dni
Ilość komentarzy: 3438
Oceny: +19565
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
11.01.2017 / 19:20:09
Nie no, przecież każdy będzie czekał z niecierpliwością na mecze w grupie np. Niemcy, Fidżi, Trynidad i Tobago.... ;)
Kluczowy zawodnik
KysiuS
Zarejestrowany od: 1698 dni
Ilość komentarzy: 3316
Oceny: +17702
Kibicuje:
Manchester United Anglia Holandia Wisła Kraków Polska
11.01.2017 / 16:30:43
To tez moze nic nie dac, bo np. zalozmy ze w grupie wszystkie mecze byly na 2:2. W karnych druzyna X wygrywa z Y, Y wygrywa z Z, a Z wygrywa z X. Wszystkie serie koncza sie 5:3 dla wygranych. I co wtedy? Dalej jestesny w dupie i trzeba rzucac moneta.
Trampkarz
liverpoolczyk17@gmail.com
Zarejestrowany od: 510 dni
Ilość komentarzy: 2
Oceny: +12
Kibicuje:
Brazylia Arsenal Londyn Chelsea Londyn Liverpool FC Bayern Monachium Juventus Turyn Wisła Kraków Polska Real Madryt Atlético Madryt
11.01.2017 / 16:25:37
Ja tam wole by dali zlotego gola
Kluczowy zawodnik
Mati 09
Zarejestrowany od: 827 dni
Ilość komentarzy: 3220
Oceny: +15956
Kibicuje:
Arsenal Londyn Borussia Dortmund Pogoń Szczecin Polska
11.01.2017 / 16:15:57
Było dobrze i musieli zjebać
Solidny ligowiec
Darth_Vader
Zarejestrowany od: 796 dni
Ilość komentarzy: 1517
Oceny: +13837
Kibicuje:
Juventus Turyn Włochy Polska
11.01.2017 / 15:56:01
Proponuję by w przypadku remisu wygrywała drużyna, która będzie miała większe posiadanie piłki.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1671 dni
Ilość komentarzy: 3438
Oceny: +19565
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
11.01.2017 / 19:25:19
Taaa..a jak i tu będzie po równo, to niech decyduje liczba wykonywanych rzutów rożnych albo autów.
Junior
emerHK
Zarejestrowany od: 1269 dni
Ilość komentarzy: 158
Oceny: +591
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Olympique Marsylia Borussia Dortmund Wisła Płock Polska
12.01.2017 / 04:35:54
Można też dodać sędziów punktujących wrażenie artystyczne i technikę :) Maciej Terlecki byłby głównym jurorem techniki, zawsze ma coś do powiedzenia :) Hajto powinien być sędzią "teoretycznym" - testowałby piłkarzy ze znajmośći składów różnych meczów oraz taktyki. Za każde kopnięcie "z kija" 0.05 pkt do wyniku.
Podanie diagonalne to 0.06 pkt od Strejlaua, a ręka w polu karnym -0.1 od Webba. Chyba, że jesteś piłkarzem MU, wtedy Webb przymyka oko :)
Ogólnie, lepiej przejść na system karciany, nazwijmy to roboczo "Football Magic", i nie zawracać sobie głowy FIFĄ :)
Senior
Malaka85
Zarejestrowany od: 609 dni
Ilość komentarzy: 418
Oceny: +431
Kibicuje:
FC Barcelona
11.01.2017 / 15:52:18
to zabije pilke esencje pilki noznej.
beda rodzic sie defensywne taktyki ala bus chelsea w finale LM.
slabsze druzyny przeroznymi taktykami beda murowac bramke byleby do karnych i w ten sposob wygrac.
nie mam nic do chelsea ale ten mecz byl chyba najbrzydszym meczem jakim widzialem. i nie wazne czy przeciwnikiem byla barcelona czy inna topowa druzyna. tego nie dalo sie ogladac.
jezeli do tego zmierza ten sport - sorry ale ja wysiadam.
milego dnia.
Junior starszy
saviolles
Zarejestrowany od: 214 dni
Ilość komentarzy: 230
Oceny: +2145
Kibicuje:
Juventus Turyn
11.01.2017 / 16:38:39
Popieram:) po h.. wogole zrobili 48 druzyn. Moze papier nozyce kamien zrobia w przypadku remisow?
Junior starszy
Klawisz84
Zarejestrowany od: 1695 dni
Ilość komentarzy: 421
Oceny: +2013
Kibicuje:
Polska Real Madryt
11.01.2017 / 17:21:40
kasa, kasa :D
Junior
OknoZLewusa
Zarejestrowany od: 168 dni
Ilość komentarzy: 144
Oceny: +1686
11.01.2017 / 15:36:03
Teraz słabe drużyny będą bronić w 11 cały mecz, byle do karnych. I tak nie strzelając gola można wygrać cała grupę.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1671 dni
Ilość komentarzy: 3438
Oceny: +19565
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
11.01.2017 / 19:30:00
Teoretycznie w ten sposób to można by było wygrać i cały mundial, nie tylko grupę..
Solidny ligowiec
=FCBARCA=
Zarejestrowany od: 1008 dni
Ilość komentarzy: 775
Oceny: +10090
Kibicuje:
Argentyna Legia Warszawa Polska FC Barcelona Hiszpania
11.01.2017 / 15:23:46
Po jaką cholerę zmieniać coś co dobrze funkcjonuje ? Może jeszcze przerwę na reklamy co 20 min meczu, wprowadzą cymbały.
Junior starszy
slap
Zarejestrowany od: 171 dni
Ilość komentarzy: 302
Oceny: +1889
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Borussia Dortmund Napoli Valencia Hiszpania
11.01.2017 / 18:27:31
Super. Będę mógł co 20 minut wyjść na papierosa.
Senior
Mnx
Zarejestrowany od: 527 dni
Ilość komentarzy: 567
Oceny: +3396
Kibicuje:
Barcelona Polska FC Barcelona Śląsk Wrocław
11.01.2017 / 15:22:47
Remis remisowi nierówny więc to akurat dobre rozwiązanie.
Junior starszy
kamillo5
Zarejestrowany od: 1133 dni
Ilość komentarzy: 280
Oceny: +4351
Kibicuje:
Borussia Dortmund Real Madryt
11.01.2017 / 15:04:29
Za jakiś czas na tym mundialu, mecz będzie trwał 40 min, jak mecze juniorów, bo jest dużo meczy, i trzeba to jakoś skrócić. Niech jeszcze wymyślą że bramkarz, może wychodzi do 5 metra, żeby skrócić kąt(jak w piłce ręcznej)... Faktycznie piłka podąża w bardzo złym kierunku...;/
Kluczowy zawodnik
kamilcieslar1999
Zarejestrowany od: 934 dni
Ilość komentarzy: 2813
Oceny: +8734
Kibicuje:
Manchester United Newcastle United Napoli Holandia Polska Besiktas JK Śląsk Wrocław Krasnodar
11.01.2017 / 14:59:43
To akurat byłby dobry pomysł ,najlepiej było by tak jak w siatkówce z tie-breakiem czyli zwycięstwo w karnych to 2 punkty a porażka w karnych to 1.
Junior
emerHK
Zarejestrowany od: 1269 dni
Ilość komentarzy: 158
Oceny: +591
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Olympique Marsylia Borussia Dortmund Wisła Płock Polska
11.01.2017 / 17:09:30
Dobry pomysł (mniejsze zło), ale w całym tym zamieszaniu chodzi o to żeby zminimalizować ilość możliwych kombinacji punktowych (jak z remisem - po 1 pkt, tu to samo, tylko 2-1). System binarny gwarantuje jak najmniejszą liczbę drużyn, które celowo odpuszczą mecz.

Żeby była, jasność - cały pomysł jest do dupy, ale Twoje ulepszenie jest wbrew intencji pomysłodawcy :)
Kapitan
luNq69
Zarejestrowany od: 799 dni
Ilość komentarzy: 6074
Oceny: +31003
Kibicuje:
Liverpool FC Napoli Wisła Kraków Polska Sevilla Guangzhou Evergrande Sandecja Nowy Sącz Termalica Nieciecza
11.01.2017 / 14:56:35
za duzo kombinuja... czemu nie moze byc po staremu jak zawsze... przecierz bylo zajebiscie, super ogladalo sie turnieje
Solidny ligowiec
vector_orange
Zarejestrowany od: 716 dni
Ilość komentarzy: 441
Oceny: +4817
Kibicuje:
Manchester United Borussia Dortmund Wisła Kraków Polska AFC Wimbledon
11.01.2017 / 14:54:57
Pomysł z NHL. Jeszcze dwuminutowe kary, time-outy (więcej przerw reklamowych) i może karne z zawiązanymi oczami... Pogarsza swoją sytuację łysa pała.
Junior
Lesiub
Zarejestrowany od: 1051 dni
Ilość komentarzy: 25
Oceny: +121
Kibicuje:
Polska
11.01.2017 / 14:52:28
Co! 48 drużyn? Odbiło im większość meczy nie będzie sensu oglądać.
Junior
irek770801
Zarejestrowany od: 362 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +80
Kibicuje:
Borussia Dortmund
11.01.2017 / 14:42:27
moze odrazu mecz zaczac od rzutow karnych,po jaki huj mecz,? wypic piwo zobaczyc karne i gotowe,chca fifowce zarobic kase bo nawpuszczaja wiecej drozyn,a potem kombinuja jak kon pod gore.jaki sens tego futbolu,skoro bezsensu jest wklejanie drozyn slabych na mundial,tam moim zdaniem jest miejsce tylko dla NAJLEPSZYCH!!!1
Solidny ligowiec
MeoLessi
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 1483
Oceny: +13362
Kibicuje:
AS Monaco
11.01.2017 / 14:39:46
Ciekawe czy Blatter wpadłby na tak durny pomysł. Naprawdę nie będę zdziwiony, jeśli ci uznają, że słabsze drużyny potrzebują wyrównania szans i na start dadzą im 2 punkty. Pięknie byłoby, gdyby parę reprezentacji siadło do jednego stółu i utworzyło inny związek piłki nożnej, który byłby konkurencją dla FIFY, a normalnością przyciągnąłby coraz to więcej reprezentacji. Ale zawsze i tak pieniądze będą na pierwszym miejscu.
Kluczowy zawodnik
kornel.fcl
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 2573
Oceny: +10595
Kibicuje:
Liverpool FC Polska Rozwój Katowice
11.01.2017 / 14:11:36
Ludzie z sezonu na sezon to kibice najwięcej za to płacą jak były takie czasy żeby chuj Lato kazał płacić za oglądanie reprezentacji to do czego to zmierza? Niech tylko pomyślą że bez kibiców ten sport jest gowno wart
Kluczowy zawodnik
kornel.fcl
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 2573
Oceny: +10595
Kibicuje:
Liverpool FC Polska Rozwój Katowice
11.01.2017 / 14:03:58
Piłka nożna ⚽ schodzi na psy ,teraz tylko kasa i kasa ,kasa jest potrzebna ale te pieniądze robią teraz z futbolu gowno bo piłkarze i kibice już tak nie identyfikują się z klubami jaki sens jest grać przez piłkarza 65 meczy w sezonie skoro 20 gra na oparach tego jest za dużo,ale najważniejsza kasa a prawda jest taka że przez ten zapierdol jaki piłkarze mają coraz mniej pięknych meczy,bo co ta za mecz jak piłkarz eksperymentuje czy zrobi sprint i się zapierdoli czy odpuścić,oczywiście zgadzam się piłka nożna się szybko zmienia i piłkarze są coraz lepsi ale drużynowo to lata temu było lepiej
Junior starszy
Mati1415
Zarejestrowany od: 410 dni
Ilość komentarzy: 216
Oceny: +1618
Kibicuje:
Borussia Dortmund Legia Warszawa Polska FC Barcelona Pogoń Siedlce
11.01.2017 / 13:59:39
Wszystko fajnie i piękne tylko że na pewno znajdą się drużyny które będą grać defensywnie i tylko czekać na te karne
Senior
smiszek
Zarejestrowany od: 427 dni
Ilość komentarzy: 532
Oceny: +3912
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium Inter Mediolan Polska FC Barcelona
11.01.2017 / 13:50:17
Piłka nożna jest prosta, dlatego ją tyle ludzi kocha, to po co ja zmieniac?
Junior starszy
slap
Zarejestrowany od: 171 dni
Ilość komentarzy: 302
Oceny: +1889
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Borussia Dortmund Napoli Valencia Hiszpania
11.01.2017 / 18:25:37
Zmieniać trzeba, ale akurat nie w tym kierunku. Dobre by było wprowadzenie powtórek (chalenge'y).
Junior
si3mki
Zarejestrowany od: 1175 dni
Ilość komentarzy: 60
Oceny: +237
11.01.2017 / 13:48:22
Moim zdaniem bardzo dobry pomysł z tymi karnymi po 90 minutach. Następnym kryterium powinny być żółte i czerwone kartki. Kot mniej zgromadził ten przechodzi dalej. Widowisko by było inne i może mniej kontuzji by było
Junior
lukasz81996
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 59
Oceny: +677
Kibicuje:
Arsenal Londyn Bayern Monachium Lech Poznań
11.01.2017 / 13:46:44
I co jeszcze kurwa, może rzut monetą będzie decydować kto ma wygrać.
Junior starszy
slap
Zarejestrowany od: 171 dni
Ilość komentarzy: 302
Oceny: +1889
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Borussia Dortmund Napoli Valencia Hiszpania
11.01.2017 / 18:21:24
Możesz nie pamiętać takich czasów. W 1970 Górnik Zabrze grał z AS Roma w półfinale Pucharu Zdobywców Pucharów (wtedy nie było żadnej Ligi Mistrzów). Rozegrali trzy mecze, ten trzeci w Strasbourgu, bo we wcześniejszych meczach był remis. W tym trzecim meczu po dogrywce był też remis i o awansie Górnika do finału zdecydował rzut monetą. Niestety w finale Górnik przegrał z MC. To dopiero były mecze. Plus komentarz Ciszewskiego.

Z tym rzucaniem monetą to nie pamiętam żadnego innego meczu, żeby to decydowało o wyniku. I oby nie wrócili do tego.
Solidny ligowiec
ka68987
Zarejestrowany od: 1108 dni
Ilość komentarzy: 1892
Oceny: -702
Kibicuje:
Bayern Monachium Legia Warszawa Polska
11.01.2017 / 20:56:21
Ale był Puchar Europy Mistrzów Klubowych czyli prekursor dzisiejszej Ligi Mistrzów, w którego półfinale grała Legia więc nie jaraj się tym mało prestiżowym finałem Górnika bo wtedy PZP w porównaniu do PEMK to było jak LM do LE
Junior
olsza94
Zarejestrowany od: 1531 dni
Ilość komentarzy: 162
Oceny: +1226
Kibicuje:
Manchester United Polska
11.01.2017 / 13:46:26
Karne to loteria, ciekawe jak w takich okolicznościach poodpadają ci najwięksi wtedy to będzie ból dupy
Junior
Carola
Zarejestrowany od: 145 dni
Ilość komentarzy: 8
Oceny: +23
Kibicuje:
Brazylia Polska FC Barcelona
11.01.2017 / 13:33:21
Moim zdaniem to niezbyt dobry pomysł aby zrezygnować z remisów w fazie grupowej.
Junior starszy
juve_mw
Zarejestrowany od: 294 dni
Ilość komentarzy: 238
Oceny: +3126
Kibicuje:
Juventus Turyn Włochy
11.01.2017 / 13:31:22
Niech jeszcze sposób wykonania karnego zmienią na taki jak w hokeju - biegniesz z piłką od połowy boiska. Jak się bawić to na całego :D

Chociaż z drugiej strony przy takim karnym Zaza musiałby zacząć biec poprzedniego dnia.
Kluczowy zawodnik
KysiuS
Zarejestrowany od: 1698 dni
Ilość komentarzy: 3316
Oceny: +17702
Kibicuje:
Manchester United Anglia Holandia Wisła Kraków Polska
11.01.2017 / 16:33:42
Dawniej gdzies byly takie karne. Chyba w USA tak strzelali w lidze. Z tym ze musiales oddac strzal w ilus sekundach. Chyba tylko jeden koles strzelil w calej serii ;)

Chyba nawet na meczykach to gdzies bylo wrzucone.
Kluczowy zawodnik
sebastian840918
Zarejestrowany od: 583 dni
Ilość komentarzy: 2407
Oceny: +27529
Kibicuje:
Manchester United Werder Brema Legia Warszawa Polska
11.01.2017 / 13:17:55
Piłka nożna podąża w złym kierunku. Bez przerwy kombinowanie, co by tu zrobić aby więcej zarobić. Ehh
Kluczowy zawodnik
Football_Transfers
Zarejestrowany od: 261 dni
Ilość komentarzy: 1805
Oceny: +14617
Kibicuje:
Valencia FC Barcelona
11.01.2017 / 13:17:19
Za niedługo wprowadzą możliwość wykupienia czerwonych kartek przed meczem dla drużyny przeciwnej :)
Junior
petric
Zarejestrowany od: 432 dni
Ilość komentarzy: 114
Oceny: +522
Kibicuje:
West Ham United Borussia Dortmund Inter Mediolan Widzew Łódź Jagiellonia Białystok Real Madryt
11.01.2017 / 12:45:24
Nie dość ze takie mistrzostwa nie będą możliwe w jednym kraju to jeszcze kombinują z karnymi tylko po to by powiększyć koryto. 32 drużyny najlepsze rozwiązanie tyle w temacie.
Kluczowy zawodnik
titanum.87
Zarejestrowany od: 410 dni
Ilość komentarzy: 3864
Oceny: -15316
11.01.2017 / 12:39:08
Zjebali Euro nową formułą a teraz biorą się za zjebanie mundialu. Póki co jedyne co sensownego próbują prowadzić to powtórki wideo.
Kluczowy zawodnik
kornel.fcl
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 2573
Oceny: +10595
Kibicuje:
Liverpool FC Polska Rozwój Katowice
11.01.2017 / 12:19:50
Sami sobie szkodzą niech już będą 64 zespoły
Senior
patrio11
Zarejestrowany od: 631 dni
Ilość komentarzy: 665
Oceny: +7190
Kibicuje:
Bayern Monachium Legia Warszawa Polska Stal Stalowa Wola
11.01.2017 / 12:05:48
Klasyczny przykład "bohaterskiej" walki z problemami, które samemu się wywołało...
Solidny ligowiec
Aleksander Macedoński
Zarejestrowany od: 1196 dni
Ilość komentarzy: 1183
Oceny: +9951
Kibicuje:
Manchester United Polska
11.01.2017 / 12:03:05
Wy zajmijcie się kurwa sędziowaniem a nie przepisami to oni wypaczają wyniki spotkań.....nie mówiąc już o jebanym spalonym gdzie każdy sędzia inaczej widzi......odnośnie karnych może jak strzelasz słabszą nogą to X2 piętka X3.....
Junior starszy
slap
Zarejestrowany od: 171 dni
Ilość komentarzy: 302
Oceny: +1889
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Borussia Dortmund Napoli Valencia Hiszpania
11.01.2017 / 13:51:00
To już lepiej wprowadzić chalenge. Np. po dwa dla drużyny w danej połowie, a zrezygnować z dogrywek.
Junior
SIL3NT''
Zarejestrowany od: 162 dni
Ilość komentarzy: 125
Oceny: +1100
Kibicuje:
Polska
11.01.2017 / 11:57:07
Ciekawe rozwiązanie ale za zwycięstwo w karnych zamiast trzech punktów powinno doliczać się dwa.
Junior starszy
slap
Zarejestrowany od: 171 dni
Ilość komentarzy: 302
Oceny: +1889
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Borussia Dortmund Napoli Valencia Hiszpania
11.01.2017 / 17:51:38
A dlaczego dwa. Po remisie i zwycięstwie w karnych 1 pkt, a dla przegranego 0. Jak dasz 2 pkt, to będzie mecz dwóch autobusów.
Junior starszy
juve_mw
Zarejestrowany od: 294 dni
Ilość komentarzy: 238
Oceny: +3126
Kibicuje:
Juventus Turyn Włochy
11.01.2017 / 11:37:45
Hehe, no to nagle wzrośnie liczba ekip które będą przyjeżdżać "autobusami" na mecze + trenować karne :D
Junior starszy
mitras
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 224
Oceny: +1090
11.01.2017 / 12:19:56
właśnie NIE bo jak za autobusowy remis i wygrana na karne dostaniesz 1 pkt to nie wiele uzyskasz
Kluczowy zawodnik
Makaveli
Zarejestrowany od: 1631 dni
Ilość komentarzy: 4523
Oceny: +11521
Kibicuje:
FC Barcelona Mordovia Saransk
11.01.2017 / 12:52:56
Lepsze to chyba od porażki, nie?
Junior starszy
mitras
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 224
Oceny: +1090
11.01.2017 / 11:30:48
Poważnie to wolę by na mundialu zagrało max 32 drużyny, a najlepiej 16. Wtedy wykluczymy ogóry z mistrzostw. Karne po 90 minutach przy remisie ..... ok można zobaczyć. Jeśli chodzi o punkty to pojechałbym po bandzie za wygraną po remisie w karnych 1 pkt, za przegraną po remisie w karnych 0 pkt. To by oznaczało że każdy by zapier.... żeby wygrać i skasować 3 pkt.
Senior
czelsilondyn
Zarejestrowany od: 1335 dni
Ilość komentarzy: 554
Oceny: +3657
Kibicuje:
AC Milan Podbeskidzie Polska
11.01.2017 / 11:29:15
ja pierdole
wszystko było zajebiście to spierdolili
Senior
Alucard
Zarejestrowany od: 260 dni
Ilość komentarzy: 514
Oceny: +1156
Kibicuje:
Chelsea Londyn
11.01.2017 / 11:21:00
karne spoko ale wedlug mnie powinna byc jeszcze dogrywka
Junior starszy
slap
Zarejestrowany od: 171 dni
Ilość komentarzy: 302
Oceny: +1889
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Borussia Dortmund Napoli Valencia Hiszpania
11.01.2017 / 11:26:34
W rozgrywkach grupowych nie ma dogrywek.
Senior
Alucard
Zarejestrowany od: 260 dni
Ilość komentarzy: 514
Oceny: +1156
Kibicuje:
Chelsea Londyn
11.01.2017 / 11:29:39
wow serio :D ? czytaj ze zrozumieniem
Junior starszy
slap
Zarejestrowany od: 171 dni
Ilość komentarzy: 302
Oceny: +1889
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Borussia Dortmund Napoli Valencia Hiszpania
11.01.2017 / 13:47:16
Żeby nie było, że nie rozumiem. Codzi o to, żeby niepotrzebnie nie wydłużać meczu, bo jeżeli w ciągu 90 minut jest remis - najczęściej będzie to 0:0 - to po co męczyć graczy i widzów.
Junior starszy
slap
Zarejestrowany od: 171 dni
Ilość komentarzy: 302
Oceny: +1889
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Borussia Dortmund Napoli Valencia Hiszpania
11.01.2017 / 12:02:55
To chyba ty musisz coś zrozumieć. W części pucharowej turnieju takie rozwiązania jest od kilkudziesięciu lat. Jeżeli tu coś zmieniać, to eliminując dogrywkę. Zobacz Puchar Francji.
Kluczowy zawodnik
escobar81
Zarejestrowany od: 762 dni
Ilość komentarzy: 2438
Oceny: +15069
Kibicuje:
Arsenal Londyn Olympique Lyon Napoli Górnik Zabrze Polska Porto Real Madryt
11.01.2017 / 11:07:35
Karne to loteria... nie wygrywajac meczu w regulaminowym czasie ktoras z druzyn moglaby wygrac mistrzostwa... podobnie jak Portugalia na Euro... nonsens...
Kluczowy zawodnik
mateo89
Zarejestrowany od: 295 dni
Ilość komentarzy: 2072
Oceny: +14965
Kibicuje:
Borussia Dortmund Niemcy Juventus Turyn Polska Real Madryt
11.01.2017 / 10:55:26
Jeszcze wiele się zmieni, temat jest do przemyślenia i dopracowania, a do 2026 maja jeszcze kupę czasu.
Junior
CeSarr
Zarejestrowany od: 207 dni
Ilość komentarzy: 53
Oceny: +580
Kibicuje:
Manchester United Leicester City FC AS Monaco Legia Warszawa Jagiellonia Białystok FC Barcelona
11.01.2017 / 10:49:07
Troche idotyzm bo słabsza drużyna zaparkuje autobus w polu karnym dowiezie rezultat bezbramkowy i bedzie szukać szczęścia w karnych trochę niesprawiedliwie. Piłka idzie w złym kierunku zamiast widowiska coraz większa komercja...
Junior starszy
.Robert
Zarejestrowany od: 367 dni
Ilość komentarzy: 397
Oceny: +4522
Kibicuje:
Wisła Kraków
11.01.2017 / 12:57:39
A wydawać by się mogło, że większe widowisko = większa komercja.
Junior
CeSarr
Zarejestrowany od: 207 dni
Ilość komentarzy: 53
Oceny: +580
Kibicuje:
Manchester United Leicester City FC AS Monaco Legia Warszawa Jagiellonia Białystok FC Barcelona
11.01.2017 / 13:20:17
masz rację ale widowisko można podzielić na wielkie drużyny rozgrywające mecz jak np gran derbi co później może sie okazać kiepskim meczem dla widza lub mecz dwóch podrzędnych drużyn które walczą o każdy metr boiska i strzelają bramkę za bramką aż chce sie oglądacć takie spotkania ja jestem za tym drugim podziałem chyba nikt nie lubi nudy w sporcie :)
Kluczowy zawodnik
Lechu4444
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 3230
Oceny: +14085
Kibicuje:
Chile Arsenal Londyn Olympique Marsylia Borussia Dortmund Legia Warszawa Polska Real Madryt
11.01.2017 / 10:47:50
Ustalanie zwycięzcy na podstawie rankingu Fifa byłoby mniej sprawiedliwe niż rzut monetą. Karne to zawsze emocje więc im więcej tym lepiej będą ciekawsze mecze w tych fazach grupowych, ale w fazie pucharowej najpierw musi być dogrywka, a dopiero później rzuty karne :)
Junior starszy
slap
Zarejestrowany od: 171 dni
Ilość komentarzy: 302
Oceny: +1889
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Borussia Dortmund Napoli Valencia Hiszpania
11.01.2017 / 11:24:21
Lepiej zobacz Puchar Francji. Tam nie męczą graczy dogrywkami, od razu są karne.
Kluczowy zawodnik
Football93MyLife
Zarejestrowany od: 368 dni
Ilość komentarzy: 2808
Oceny: +16259
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC West Ham United Polonia Warszawa Cracovia Polska Atlético Madryt
11.01.2017 / 10:46:44
Co oni się zjarali w tej FIFA i wmyślają co komu do głowy przyjdzie ?
Senior
Qax
Zarejestrowany od: 1083 dni
Ilość komentarzy: 610
Oceny: +6524
Kibicuje:
Liverpool FC Juventus Turyn Feyenoord Polska Real Madryt
11.01.2017 / 10:10:08
Karne - tak. Ale żeby ranking? Bezsens
Senior
mareq133
Zarejestrowany od: 1461 dni
Ilość komentarzy: 657
Oceny: +1318
Kibicuje:
Bayern Monachium Borussia Dortmund Unia Tarnów Termalica Nieciecza
11.01.2017 / 09:55:10
Po konsultacji z Kononowiczem postuluje zeby zlikwidowano również:
różowe i seledynowe buty, klepanie się po pośladkach i robienie "kupa na trupa" po strzelonej bramce.
Senior
pietrek14
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 691
Oceny: +7115
Kibicuje:
Arsenal Londyn Jagiellonia Białystok Polska FC Barcelona
11.01.2017 / 09:51:17
Ja jestem za formułą Złotego Gola
Junior
fistaszek1990
Zarejestrowany od: 823 dni
Ilość komentarzy: 96
Oceny: +828
Kibicuje:
Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC AC Milan Juventus Turyn Wisła Kraków Polska Real Madryt
11.01.2017 / 09:28:36
Nie dość ze na mundialu będą grały ogóry to jeszcze będą grac na remis i liczyć na zgarniecie 3 pkt w karnych(loteria). Rozumiem w fazie pucharowej brak dogrywki od razu karne to spoko bo i tak dogrywka to męczarnia. Ewentualnie brak remisów i karne zwycięzca karnych zgarnia 2 pkt przegrany 1. Ale ta cała reforma to jedno wielkie g....
Junior starszy
slap
Zarejestrowany od: 171 dni
Ilość komentarzy: 302
Oceny: +1889
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Borussia Dortmund Napoli Valencia Hiszpania
11.01.2017 / 11:20:31
Pomysł jest rzeczywiście do bani. Ale Twój podział punktów jest też marny. Myślę że 1 pkt dla zwycięzcy po karnych, a dla przegranego 0. W Twoim rozwiązaniu zwycięzca zyskiwałby dodatkowy punkt (przegrany też), podczas, gdy w czasie meczu żadna z drużyn nie postarała się o wygraną.
Kluczowy zawodnik
Lechu4444
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 3230
Oceny: +14085
Kibicuje:
Chile Arsenal Londyn Olympique Marsylia Borussia Dortmund Legia Warszawa Polska Real Madryt
11.01.2017 / 10:50:46
Czy w obecnym formacie takie ogóry nie grają na remis, grają w każdym meczu próbują zdobyć ten 1 punkt i co i najczęściej przegrywają, jeśli zespół który jest faworytem będzie lepszy to choćby cała drużyna weszła do bramki i postawiła autobus to i tak powinni to wygrać w regulaminowym czasie gry a jeśli nie to w karnych zawsze lepiej jest wygrać niż zremisować z takim ogórem, a o porażkę w karnych nikt raczej nie będzie się czepiał. :)
Kluczowy zawodnik
1642573
Zarejestrowany od: 635 dni
Ilość komentarzy: 2154
Oceny: +8148
Kibicuje:
Górnik Zabrze Polska
11.01.2017 / 09:27:05
Jestem tego samego zdania żeby po 90min rozpocząć rzuty karne przecież będzie aż 48 drużyn?
Solidny ligowiec
Plague
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 856
Oceny: +7741
Kibicuje:
Arsenal Londyn Bayern Monachium Borussia Dortmund
11.01.2017 / 09:24:41
Dobry pomysł, ale za zwycięstwo w karnych drużyna powinna dostac 2pkt a przegrana 1pkt
Kluczowy zawodnik
KolorowaN
Zarejestrowany od: 230 dni
Ilość komentarzy: 1563
Oceny: +6778
Kibicuje:
Arsenal Londyn Manchester United Bayern Monachium Polska
11.01.2017 / 22:21:59
Mądre ;p ale zapewne osoby, które to ustalają nie wezmą twojego komentarza pod uwage ;p ale fajny pomysl
Solidny ligowiec
slowik68
Zarejestrowany od: 192 dni
Ilość komentarzy: 1281
Oceny: +16424
Kibicuje:
AS Monaco Bayern Monachium Napoli Legia Warszawa Polska FC Barcelona Zagłębie Sosnowiec
11.01.2017 / 09:22:06
Ciekawie się zapowiada
Kluczowy zawodnik
Mateo_Piano3
Zarejestrowany od: 1021 dni
Ilość komentarzy: 2273
Oceny: +20510
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska Real Madryt
11.01.2017 / 09:20:10
Wogole bez sensu że 48 drużyn. Karne w grupie? Sam nie wiem.
Senior
october
Zarejestrowany od: 188 dni
Ilość komentarzy: 545
Oceny: +926
Kibicuje:
Liverpool FC PSG Celta de Vigo Polska U17
11.01.2017 / 09:10:06
Zapowiadają sie reformy w futbolu,ale pamiętajcie ze nic nie robią bez interesownie,kto na tym zarobi???
Kluczowy zawodnik
Mustafa
Zarejestrowany od: 459 dni
Ilość komentarzy: 4194
Oceny: +25442
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium AC Milan Napoli Wisła Kraków Polska Real Madryt
11.01.2017 / 09:07:50
W fazie grupowej to spoko nie beda sie wykanczac :)
Solidny ligowiec
iamunited
Zarejestrowany od: 386 dni
Ilość komentarzy: 343
Oceny: +3067
Kibicuje:
Manchester United West Ham United Polska Real Madryt Śląsk Wrocław
11.01.2017 / 08:54:13
Gianni Infantino przejął fotel i od razu zmiany, zmiany, zmiany.. przynajmniej coś się dzieje :) A nie myli sie tylko ten który nic nie robi więc czas pokaże co te zmiany przyniosą.
Solidny ligowiec
leniwiec
Zarejestrowany od: 274 dni
Ilość komentarzy: 2015
Oceny: +7118
Kibicuje:
Manchester United Tottenham Hotspur Real Madryt
11.01.2017 / 09:09:22
Mądre słowa, jednym to pasuje innym nie jednak masz rację. Choć 48 zespołów to przesada i dla mnie tylko elita powinna grać w finałach, tak koniec z remisami byłby dobry dla tego przypadku skoro już 48 drużyn jest.
Junior starszy
User401
Zarejestrowany od: 276 dni
Ilość komentarzy: 359
Oceny: +5149
Kibicuje:
Manchester City
11.01.2017 / 08:52:53
W hokeju się sprawdza :)
Solidny ligowiec
błekitna liga
Zarejestrowany od: 1461 dni
Ilość komentarzy: 1106
Oceny: +7179
Kibicuje:
Bayern Monachium Borussia Dortmund ADO Den Haag Legia Warszawa Wisła Płock Polska Dolcan Ząbki Huragan Wołomin
11.01.2017 / 08:42:59
Ciekawie się zapowiadają te zmiany

Tabela

  • #
    Druzyna
    M
    Z
    +/-
    PKT
  • Grupa A

  • 1
    0
    0
    0
    0