Lech liderem Ekstraklasy. Medialnym

Lech liderem Ekstraklasy. Medialnym
LensTravel / Shutterstock.com
W tabeli Ekstraklasy mistrzowie Polski dopiero ostatnio wygrzebali się ze strefy spadkowej. Ale jest jednak dziedzina, w której są najlepsi. 


Dalsza część tekstu pod wideo
W ciągu 100 dni obecnego sezonu Ekstraklasy powstało ponad 50 tysięcy artykułów prasowych i relacji medialnych na temat klubów i samej piłkarskiej najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce. Liderem zestawienia przygotowanego przez Press Service Monitoring Mediów jest Lech Poznań - czytamy na oficjalnej stronie Kolejorza.


O Kolejorzu powstało w sumie 15.543 artykułów i relacji mediowych, które w okresie od 17 lipca do 24 października dały Poznańskiej Lokomotywie pierwsze miejsce na podium. Oznacza to, że średnio dziennie (w badanych na potrzeby raportu mediach) na temat Lecha pojawiało się ponad 150 publikacji - podaje lechpoznan.pl.


- Kibice powinni otrzymywać możliwie najwięcej wieści o swoich klubach i internet daje im taką możliwość. Coraz silniejszą rolę odgrywają też w tej materii media społecznościowe, a ich siła rośnie w błyskawicznym tempie, bo wszelkie reakcje w nich następują najszybciej, często „na żywo” - mówi Sebastian Starczewski, dyrektor komunikacji i marketingu Kolejorza, cytowany przez serwis Lecha.


Kolejna w raporcie medialności klubów ekstraklasy jest Legia Warszawa (15096 publikacji), a trzecie Śląsk Wrocław (10688).
Źródło: lechpoznan.pl

Przeczytaj również