Lech Poznań stracił sponsora strategicznego. Prezes opublikował list otwarty

Lech Poznań stracił sponsora strategicznego. Prezes opublikował list otwarty
asinfo
Firma STS zrezygnowała z bycia sponsorem strategicznym Lecha Poznań. Decyzję ogłosił prezes firmy Mateusz Juroszek.



Poznański klub korzystał z pomocy firmy zajmującej się zakładami bukmacherskimi od ponad czterech lat. Pierwotna umowa została podpisana wiosną 2013 roku.
Prezes Mateusz Juroszek opublikował na Twitterze list otwarty do Kolejorza, dziękując za wielosezonową współpracę. 



Dalsza część tekstu pod wideo


Mateusz Juroszek zaznaczył, że rezygnacja z bycia sponsorem nie oznacza całkowitego rozstania z Lechem. Firma zamierza "w dalszym ciągu wspierać klub oraz inicjować i realizować kolejne przedsięwzięcia skierowane do kibiców".
Źródło: sportowefakty.pl

Przeczytaj również