betclic

"Lewandowski wykracza poza Messiego i Ronaldo"

Ostatnia aktualizacja: 01/10/15 10:02, Komentarzy: 23

47
23
Fot. Kostas Koutsaftikis / Shutterstock.com

Portal Goal.com umieścił kolejne gole Roberta Lewandowskiego wśród najważniejszych wydarzeń drugiej serii gier Ligi Mistrzów.

Kapitan reprezentacji Polski w ostatnich trzech meczach zdobył aż 10 bramek. Łącznie w tych spotkaniach piłkarze Bayernu trafili do siatki rywali 13 razy.

Dziennikarze Goal.com piszą, że Lewandowski "odkrył inny poziom", który wykracza "nawet poza Leo Messiego i Cristiano Ronaldo".

Eksplozja formy polskiego napastnika wynika ze zmiany taktyki Bayernu. Goal.com zauważa, że teraz gra mistrzów Niemiec jest o wiele bardziej przyjazna dla Lewandowskiego, niż w zeszłym sezonie. Wtedy 27-letni napastnik był wystawiany nawet na lewym skrzydle. Nie miał też odpowiedniego wsparcia ze strony partnerów. Teraz Douglas Costa i Kingsley Coman zapewniają Polakowi dużo dośrodkowań, a ustawienie Thomasa Muellera powoduje, że nasz napastnik nie jest osamotniony pod bramką rywali. 

Goal.com podsumowuje, że Guardiola znalazł sposób na najlepsze wykorzystanie Lewandowskiego. Puentą artkułu jest pytanie, czy Hiszpanowi uda się zrobić to samo z Mario Goetze.
Źródło: Goal.com
Dodaj komentarz
Junior
Madridista123@wp.pl
Zarejestrowany od: 558 dni
Ilość komentarzy: 103
Oceny: -265
Kibicuje:
AS Monaco Francja Borussia Dortmund Niemcy PSV Eindhoven Holandia Portugalia Real Madryt Real Madrid II Hiszpania
01.10.2015 / 16:17:36
hahahaha dobry tytuł to ze zagrał dobrze trzy mecze nie czyni go drugim Messim czy Ronaldo no bez przesady
zobaczymy ile ta fprma sie utrzyma watpie ze do konca sezonu da rade
sory taka prawda
Junior starszy
Malaka85
Zarejestrowany od: 516 dni
Ilość komentarzy: 305
Oceny: +520
Kibicuje:
FC Barcelona
01.10.2015 / 15:09:22
Muller przez długi czas był określany napastnikiem, który przez większość meczu jest niewidoczny, po czym nagle wyłania się i niespodziewanie nokautuje przeciwnika bramką. Patrząc obiektywnie, co to za napastnik, który nie ściąga na siebie jednego lub dwóch obrońców ? Wprowadzono odpowiednie zmiany i efekty sa miażdżące :)
Trampkarz
j0x
Zarejestrowany od: 514 dni
Ilość komentarzy: 2
Oceny: +38
Kibicuje:
Juventus Turyn Jagiellonia Białystok
01.10.2015 / 14:50:35
Można lubić lub nie Lewandowskiego, ale on jest najlepszym napastnikiem świata. Dlatego że jest wszechstronny i radzi sobie w każdej sytuacji. Strzela z nogi, głowy, z przed pola karnego, świetnie wspomaga kolegów i bardzo dobrze się ustawia do szybkiego rozegrania piłki. Po prostu kompletny napastnik.
Kluczowy zawodnik
Fives
Zarejestrowany od: 1156 dni
Ilość komentarzy: 4229
Oceny: +24251
Kibicuje:
Hull City Borussia Dortmund Polska FC Barcelona Stomil Olsztyn
01.10.2015 / 19:06:43
Ja myślę, że aktualnie w tym sezonie to jest najlepszym zawodnikiem świata. Ale wątpie, żeby do końca sezonu grał tak genialnie. Wątpie, choć życzę, aby nie schodził poniżej tego poziomu :D
Junior starszy
Malaka85
Zarejestrowany od: 516 dni
Ilość komentarzy: 305
Oceny: +520
Kibicuje:
FC Barcelona
01.10.2015 / 15:11:15
/ -11
Nie przesadzaj z najlepszym.
Solidny ligowiec
Falalala
Zarejestrowany od: 1615 dni
Ilość komentarzy: 1055
Oceny: +7227
Kibicuje:
Argentyna Polska FC Barcelona Radomiak Radom
01.10.2015 / 15:05:36
Suarez,Aguero,Ibra
Solidny ligowiec
bytom1920
Zarejestrowany od: 1463 dni
Ilość komentarzy: 1305
Oceny: +517
Kibicuje:
CA Boca Juniors Argentyna Zagłębie Lubin Arka Gdynia Polska FC Barcelona Odra Opole Polonia Bytom
01.10.2015 / 14:43:41
Z leksza przesada .Poziomu CR 7(CR7 własnie-bo Ronaldo zakończył kariere kilka lat temu i udziela sie teraz na jakimś portalu poswieconemu grze w pokera),a zwłaszcza Messiego zaden piłkarz nie osiagnie przez najblizsze kilkanascie(kilkadziesiąt?)lat.Fajnie ze Lewy tak z formą wystrzelił ale zobaczymy czy utrzyma taki poziom pzrez dłuższy okres,np do konca sezonu.Pierwszy poważny test bedzie przeciw BVB,bo oprócz Wolfsburga to strzelał te bramki raczej przecietnym druzynom-Mainz i Dinamo Z to nie są potentaci europejskiego futbolu czy Bundesligi.A jak utrzyma regularnie taka fką forme przez 6-7 lat,wtedy ewentualnie mozna sie pokusic o porównania z CR7 a zwłaszcza z Messim.,choc powtarzam -poziomu tych dwóch wirtuozów długo nikt nie osiągnie....
Junior
balo90
Zarejestrowany od: 536 dni
Ilość komentarzy: 78
Oceny: +609
Kibicuje:
Manchester United Juventus Turyn PSV Eindhoven Polska FC Barcelona Raków Częstochowa
01.10.2015 / 13:54:31
Messi i Ronaldo, medialna nagonka. Jeśli chodzi o umiejętności to lewy uważam jest równie wartościowy !!
Kluczowy zawodnik
qrviq
Zarejestrowany od: 806 dni
Ilość komentarzy: 1571
Oceny: +37684
Kibicuje:
SG Dynamo Dresden Vitesse Real Madryt Real Madrid II
01.10.2015 / 13:34:10
Czekam na rewanż Bayern - Barcelona. Chociaż, w sumie to nie. Lepiej niech Barcelona nie wychodzi z grupy LM.
Kluczowy zawodnik
Fives
Zarejestrowany od: 1156 dni
Ilość komentarzy: 4229
Oceny: +24251
Kibicuje:
Hull City Borussia Dortmund Polska FC Barcelona Stomil Olsztyn
01.10.2015 / 19:05:55
Co ty ćpasz?
Solidny ligowiec
FCBseba
Zarejestrowany od: 515 dni
Ilość komentarzy: 1022
Oceny: +7937
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska
01.10.2015 / 12:52:14
Teraz to jest raj do Lewego, ale jak wróci Ribery to się nic nie zmieni, ale jak Robben wróci to tyle goli już nie strzeli, ja bym sprzedał Robbena mając takich skrzydłowych jak Costa, Coman, Ribery, cz nawet Goetze albo Mueller
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 1066 dni
Ilość komentarzy: 4022
Oceny: +28432
01.10.2015 / 13:12:33
teraz roznica jest taka ze nikt wokol robbena skakac nie musi, nowi zawodnicy dobrze sie sprawuja, wiec jak robben bedzie strzelal fochy to go mozna usadzic na lawie i tyle, a jak sie mu nie podoba to raczej nikt go blagal nie bedzie zeby nie odchodzil
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 1066 dni
Ilość komentarzy: 4022
Oceny: +28432
01.10.2015 / 14:46:36
robben co by nie mowic (nie liczac samolubosci) jest pilkarzem z wysokiej polki, ale nie da sie budowac zespolu wokol kogos kto tyle czasu spedza w szpitalu i mam nadzieje ze w bayernie teraz to widzą, ze bardziej sie oplaca budowac zespol wokol lewego
Junior starszy
olekc
Zarejestrowany od: 523 dni
Ilość komentarzy: 123
Oceny: +1169
Kibicuje:
Arsenal Londyn Atlético Madryt
01.10.2015 / 12:21:46
Odważne słowa jednak mysle ze 3 mecze nie robią z niego zawodnika klasy Messiego i Ronaldo :P
Junior starszy
antoniabc
Zarejestrowany od: 1244 dni
Ilość komentarzy: 299
Oceny: +34
Kibicuje:
Chojniczanka Chojnice
01.10.2015 / 15:47:08
Tutaj chodzi o to, że w tych 3 meczach w 1 tygodniu sumując wykroczył na taki poziom, którego w 1 tydzień nie może osiągnąć Messi/Ronaldo. Nigdy nie zrobili czegoś takiego w 1 tydzień, co Lewy.
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 1066 dni
Ilość komentarzy: 4022
Oceny: +28432
01.10.2015 / 12:41:29
acz co ugral to jego, wnukom bedzie mogl opowiadac ze przez tydzien byl lepszy niz messi i ronaldo ;))
Junior starszy
olekc
Zarejestrowany od: 523 dni
Ilość komentarzy: 123
Oceny: +1169
Kibicuje:
Arsenal Londyn Atlético Madryt
01.10.2015 / 13:36:44
to sie zgadza ale 3 mecze to nie porownanie do sezonu Ronaldo albo Messiego. Jednak jeśli uda mu sie z Reprezentacja np wyjsc z grupy na Euro w przyszłym roku to zaryzykuje i powiem ze moze sie liczyc w walce o złotą piłke :) Jeśli oczywiscie utrzyma sie forma
Kluczowy zawodnik
bonzo
Zarejestrowany od: 1074 dni
Ilość komentarzy: 4300
Oceny: +1618
Kibicuje:
Polska Błękitni Stargard Szczeciński
01.10.2015 / 12:12:20
moim zdaniem najlepiej by bylo dla Bayernu i Lewego zeby Robben nie wrocil z Oktoberfest;)

Costa i Coman radza sobie na skrzydlach lepiej niz mozna bylo wymarzyc i graja zespolowo

no ale zobaczymy jak to bedzie i czym nas Guardiola zaskoczy przeciwko BvB
Kapitan
chamstwo
Zarejestrowany od: 1400 dni
Ilość komentarzy: 7124
Oceny: +37584
Kibicuje:
Juventus Turyn
01.10.2015 / 12:24:53
Guardiola jeszcze Borussi niczym nie zaskoczył. Za to Borussia jego już tak. Jeśli wydarzy się coś niespodziewanego to raczej ze strony klubu z Dortmundu. Bayern teraz trybi elegancko, zagrają to co zawsze i jeśli jakimś cudem Borussia zatrzyma ich szybkie skrzydła to już będzie połowa sukcesu.
Junior starszy
Klawisz84
Zarejestrowany od: 1602 dni
Ilość komentarzy: 377
Oceny: +1667
Kibicuje:
Polska Real Madryt
01.10.2015 / 11:50:46
Nie same 3 mecze mają ten odgłos. Lewy w tym sezonie złapał wiatr w żagle, brak Robbena chyba wychodzi mu na dobre :D i sam jest kowalem swojego losu a wiecie samie "kuj żelazo puki gorące"
Senior
mahmoud ahmadinejad
Zarejestrowany od: 1615 dni
Ilość komentarzy: 915
Oceny: +1249
Kibicuje:
Wybrzeże Kości Słoniowej Chelsea Londyn Ghana Nigeria Polska U17
01.10.2015 / 11:58:22
klawisz póki
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 1066 dni
Ilość komentarzy: 4022
Oceny: +28432
01.10.2015 / 11:25:32
to milo ze go tak chwala za granica, ale ja jeszcze zaczekam do meczu z bvb zanim sobie wyrobie opinie na temat machiny guardioli i lewego
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 1066 dni
Ilość komentarzy: 4022
Oceny: +28432
01.10.2015 / 11:26:32
mialem napisac "to milo ze go tak chwala po 3 meczach..."