betclic
Lewandowski śmieje się z wyników Złotej Piłki, francuska gazeta ripostuje
14 gru 2016 | 10:28 104
Lewandowski śmieje się z wyników Złotej Piłki, francuska gazeta ripostuje
Robert Lewandowski zajął dopiero szesnaste miejsce w plebiscycie Złotej Piłki. Dalekie miejsce Polaka wywołało spore kontrowersje.

Zdaniem elektorów lepsi od Lewandowskiego w minionym roku byli choćby Jamie Vardy, Rui Patricio, czy Riyad Mahrez. Wyniki prestiżowego plebiscytu skomentował sam piłkarz, który wyśmiał je we wpisie na Twitterze.


Słowa Polaka odbiły się głośnym echem na całym świecie. Komentarzem Lewandowskiego zajął się choćby francuski dziennik "L'Equipe". Notkę zamieszczoną na jego łamach można traktować jako kąśliwą ripostę. 

"Napastnik Bayernu Monachium na swój sposób zareagował na wieści o klasyfikacji Złotej Piłki. Na najlepszego strzelca poprzedniego sezonu Bundesligi czekano podczas Euro 2016, ale tam zdobył tylko jedną bramkę w pięciu meczach" - podkreśla redakcja.

Źródło: L'Equipe, sportowefakty.pl, twitter
Komentarze
17 gru 2016 | 10:27
0
{{votes_count}}
{{message}}
Lewy w Bundeslidze nigdy nie wygrasz złotej piłki. Tłumaczę to za każdym razem.
16 gru 2016 | 22:31
+2
{{votes_count}}
{{message}}
NA mistrzostwach zagral dobre zawody, tylko bramek nie zdobył , wiec argument redakcji z dupy.
16 gru 2016 | 17:47
0
{{votes_count}}
{{message}}
Brak klasy. Zamiast to przemyslec, to jakeis durne komentarze na tliterku...
15 gru 2016 | 10:06
-2
{{votes_count}}
{{message}}
Co wy macie z tym lewym. Jego w ogóle nie powinno być na liście. Bundesliga nie jest brana pod uwagę. Nie liczy się. Vardy to inna liga. Gdyby lewy mial jaja to idź dawno odszedlby z Niemiec.
16 gru 2016 | 15:03
+5
{{votes_count}}
{{message}}
Ale ty rak jesteś xD
15 gru 2016 | 01:39
+6
{{votes_count}}
{{message}}
To w ogóle nie CHODZI kto lepiej gra w piłkę tylko O PIENIĄDZE z transmisji na cały świat. Francuski Canal+ ma prawa transmisji na cały świat następujących meczów piłki nożnej i z pewnością robi na tym niezły biznes:
Liga Mistrzów UEFA
Liga Europy UEFA
Superpuchar Europy UEFA
Liga Młodzieżowa UEFA
sama Polska Ekstraklasa - ma możliwość eksportu na 55 krajów
Anglia Premier League
Hiszpania Puchar Króla
Hiszpania Superpuchar Hiszpanii.
Te mecze to FF.
Czy was jeszcze dziwi że w świecie głosują głównie na Ronaldo i Messiego? Dziennikarze głosują bo ich znają. Bo oglądają ich mecze.
Francuzi nie będą głosować na zespoły z Bundesligi bo jeszcze ktoś na świecie by chciał ich oglądać i może mniej by oglądał w/w. Bundesliga jest po prostu mniej znana na świecie. Bundesliga jest też nastawiona na kasę ale oni celują w Chiny. Bo tam wiadomo, że ludzie interesują się piłką a jakby w każdym zespole Bundesligi był Chińczyk to by oglądały takie mecze od razu miliony... TU NIE CHODZI W OGÓLE O TO KTO DOBRZE GRA W PIŁKĘ.
A teraz 22 państwa, których dotyczy umowa Eurosportu o transmisji Bundesligi: Albania, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Węgry, Islandia, Kosowo, Łotwa, Litwa, Macedonia, Czarnogóra, Norwegia, Polska, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwecja. Z tych krajów mogłyby się pojawić punkty dla Lewego. Ale oczywiście w tych wszystkich krajach są też transmisje Francuzów. Więc przeciętny Kowalski kupuje Canal+ i ogląda to co tam ma.
Tak że nie dziwię się że UEFA się specjalnie nie utożsamia z FF ani z ich złotą piłką.
I Lewandowski to doskonale podsumował: "Kabaret". Oczywiście nie powiedział że nie liczy się kto jak gra tylko kasa, bo jest za mądry...
14 gru 2016 | 22:38
+3
{{votes_count}}
{{message}}
Tata tam krotka historyjka.
Pewnego razu w stumilowym lesie zebrala sie grupa znajomkow wzajemnej adoracji aby radzic co to robic, bo zabkozjadki chca zbudowac dla zlego Gargamela Władymira potezne łódki niszczycielskie co moglo byc dac owemu Gargamelowi zbyt duza sile do lapania smerfow. Dlugo radzono i probowano przekonywac zabkojadkow ze to nienajlepszy pomysl i ze wszyscy moga na tym stracic, nie tylko smerfy ale takze zabkojadki wlasnie. Ale zabkojadki nie chcialy sluchac, one juz w marzeniach swoich widzieli te gory Gargamelowego zlota i juz sobie rozkminiali co z owym zlotem sobie zrobią. Gdy juz sie wydawalo ze nikt nic na to nie poradzi to Smerfetka Angela wpadla na genialny pomysl. Tylko trzeba bylo jakos naklonic do jego realizacji smerfa Donaldzika, ktory to akurat byl wielkim Papą Smerfem w malej biednej wiosce na obrzezach stumilowego lasu. Smerfetka Angela dobrze wiedziala ze Wielki Papa Smerf Donaldzik uwielbia wladze i wysokie urzedy wiec obiecala mu stanowisko Najwyzszego Papy Smerfa Stumilowego Lasu, tylko ten musi naklonic biedne ciezko pracujace smerfy ze swojej wioski aby te zgodzily sie kupic od zabkojadkow latajace domki za podwojna cene w smerfojagodach, bo wtedy zabkojadkowie zgodza sie nie sprzedawac swoich niszczycielskich łódek brzydkiemu Gargamelowi Władymirowi. Papa Smerf Donaldzik zaslepiony pespektywa wladzy przystal na ta propozycje i naklonil swoje smerfy aby zgodzily sie kupic od zabkojadkow latajace domki za podwójna cene w smerfojagodach. Nim jednak zdazylo dojsc do realizacji genialnego planu Smerfetki Angeli to niestety Papa Smerf Donaldzik stracil wladze w swojej wiosce na rzecz Krzysia Jarka i Andrzejka Puchatka. Tygrysek jeszcze raz policzyl wszystko na swoim liczydelku i wraz z Kroliczkiem stwierdzili ze te latajace domki owszem sa fajne ale nie za tyle miodku, gumijagod ani smerfojagod. Zdazyli oni zerwac negocjacje z zabkojadkami zanim bylo za pozno... Niestety zabkojadki rownierz zdazyly juz odmowic brzydkiemu Gargamelowi realizacji zamowienia na niszczycielskie łódki, a gdy chcieli wznowic negocjacje to obrazony Gargamel Władymir poszczół ich swoim kotkiem Klakierkiem i dla zabkojadkow wkoncu stało sie jasne ze zostaną z niczym, ze ich marzenia o górze zlota prysneły... Sprytna Smerfetka Angela oczywiscie zwalila wine na Papę Smerfa Donaldzika oraz na jego wioske, ze to wszystko zesmerfowało sie wlasnie z ich winy. Zabojadki chetnie łyknęły tą wymówke i teraz juz na wiele lat będą zywiły uraze do wioski Papy Donaldzika, ktory wie ze nabroił. Teraz Papa Smerf Donaldzik boi sie wrocic do swojej wioski bo wie ze tam czekaja na niego Krzysiu Jarek z Andrzejkiem Puchatkiem, z Tygryskiem, z Prosiaczkiem, z Kroliczkiem, z Osiołkiem, Jest nawet Madra Sowa i Kangurzyca z broszka... Wszyscy oni czekaja na powrot niesfornego Papy Smerfa Donaldzika aby mu odpowiednio podziekowac za zaslugi jakie on poczynil dla swojej wioski w Stumilowym Lesie. Lecz niestety Zabojadki tak latwo nie chca zapomniec psikusa jakiego zgotowal im Papa Smerf Donladzik i po dzis dzien daja upust swojej niechceci dla biednych smerfow z jego wioski...
14 gru 2016 | 22:47
+1
{{votes_count}}
{{message}}
sry za bledy ort. skladnie, interpunkcje itp itd, jednak mam nadzieje ze wiernie oddalem panujaca obecnie sytuacje oraz przyblizylem motywy kierujace dziennikarzynami z FF odsylajacymi Lewego na 16 miejsce w swoim plebiscycie.
14 gru 2016 | 21:41
+3
{{votes_count}}
{{message}}
Błąd logiczny idiotów z L'Equipe polega na tym, ze jesli wytykają Polakowi tylko jedno trafienie w Euro- jakim prawem w zestawieniu ma prawo znajdować sie np. Buffon?
14 gru 2016 | 21:33
+1
{{votes_count}}
{{message}}
żałosne
14 gru 2016 | 21:23
+6
{{votes_count}}
{{message}}
wszystko to jest komercja, Lewy to wie dlatego się śmieje, a gazeta niech próbuje dalej się tłumaczyć dając podobe komentarze.
14 gru 2016 | 21:03
+14
{{votes_count}}
{{message}}
Nom lewy strzelil tylko 1 bramke ale nie zauwazyli tego co robil na boisku biegal w ta i spowrotem zeby pomoc w obronie np. Z niemcami wrocil sie az na prawa obrone aby zabrac pilke... Zdobyl 1 bramke lecz ile okazji robil innym bo obroncy glownie na nim sie skupiali
14 gru 2016 | 20:28
+51
{{votes_count}}
{{message}}
nie przypominam sobie ile bramek zdobyl Vardy na Euro i na ktorym miejscu Anglia wyszla z grupy oraz nie potrafie sobie przypomniec ile Vardy rozegral calych meczow na Euro... napisze za to tak: juz od dawna mam w dupie wszystko co uwazaja francuzcy dziennikarze, zwlaszcza jesli chodzi o pilke na ktorej znaja sie jak osioł na programowaniu
14 gru 2016 | 20:57
Komentarz usunięty
14 gru 2016 | 21:07
+15
{{votes_count}}
{{message}}
roznice co rok pokazuja Europejskie Puchary, przypomnij mi kiedy ostanim razem jakis Angielski klub zagral w finale bo nie pamietam?
14 gru 2016 | 21:09
+12
{{votes_count}}
{{message}}
poza tym juz widze jak wyglada mecz Bayern - Leicester (70%-30% posiadanie dla Bayernu, 20-5 w strzalach to optymistyczna wersja dla Leicester...)
14 gru 2016 | 21:26
Komentarz usunięty
14 gru 2016 | 21:41
+8
{{votes_count}}
{{message}}
Guardiola to akurat dobry trener ktory ma slabych przeplaconych dwukrotnie pilkarzy przez ludzi ktorzy mysleli ze za pieniadze kupia sobie mistrzostwo Anglii, a jak widac nie tedy droga, co pokazalo chociazby Leicester w zeszlym sezonie, a w tym sezonie udowadnia to MU ze nie da sie za pieniadze kupic mistrzostwa Anglii.
15 gru 2016 | 21:17
+7
{{votes_count}}
{{message}}
Czy Ty jestes powazny chlopie?
14 gru 2016 | 20:00
+9
{{votes_count}}
{{message}}
Jak najbardziej za niskie miejsce Roberta, ale przypomnijcie sobie sami kogo lewy wybierał na 3 pierwsze miejsca w tamtym roku, Neuer, Müller i Vidal. Czy te osoby zaslugiwały na tak wysokie miejsca? Niech lewy odpowie sobie sam.
14 gru 2016 | 19:58
+1
{{votes_count}}
{{message}}
Robert, bardzo dobrze podsumował cały ten żałosny plebiscyt, mam takie same zdanie jak Lewandowski jeśli chodzi o ten temat. Jak, taki Ibrahimowić, Pogba lub Mahrez który zagrał dobrze tylko pół sezonu, może być przed Robertem który gra regularnie na wysokim poziomie cały sezon.
14 gru 2016 | 19:48
+19
{{votes_count}}
{{message}}
Francefootball pokazała, że słabo się zna na piłce. Lewy na Euro 2016 odciągał obrońców i zbierał faule i kopniaki po kostkach a strzelał ktoś inny. To oznacza wielkie opanowanie i profesjonalizm tak się dostosować do założeń trenera, gdy jest się napastnikiem i ma naturalną chęć na zdobywanie goli... Ale o taktyce to te dziennikarzyny raczej nie słyszały. Poza tym wspomniane 5 goli w 9 minut ,korona króla strzelców bundesligi... Szanowne FF bycie piłkarzem to nie tylko żel na włosach i wywiady... Nie umniejszając nikomu z piłkarzy... Ale wam żabojady powinno być po prostu wstyd przez taką niewiedzę... Jak ktoś zna żabi język to niech im to przetłumaczy i podeśle ;)
14 gru 2016 | 19:39
-12
{{votes_count}}
{{message}}
Myślę, że Lewadnowski swoim wpisem na twiterze, chciał podsumować swoją grę. Hehe
14 gru 2016 | 19:35
Komentarz usunięty
14 gru 2016 | 19:43
+14
{{votes_count}}
{{message}}
Człowieku, co ty piepszysz. To jest, temat o Robercie, a ty nagle z dupy, mówisz coś o Ronaldo.
14 gru 2016 | 19:47
Komentarz usunięty
14 gru 2016 | 19:50
+10
{{votes_count}}
{{message}}
Ty, chyba człowieku nie rozumiesz co się do ciebie mówi, albo jesteś po prostu jednym słowem głupi.
14 gru 2016 | 20:39
+3
{{votes_count}}
{{message}}
nie jego wina ze przedawkowal metafedron, diller zapomnial napisac na sreberku ile wynosi jedna dopuszczalna dawka tego gowna dla jednej osoby w wieku gimnazjalnym, takze nie smiejscie sie z niego, jemu trzeba wspolczuc
14 gru 2016 | 20:55
Komentarz usunięty
14 gru 2016 | 21:10
0
{{votes_count}}
{{message}}
x D
14 gru 2016 | 22:26
-4
{{votes_count}}
{{message}}
Ale o huj chodzi? Napisal o ronaldo ciekawie, nigoko nie obrazil zajebista analiza . Mefedron to ty pewnie zapodales a nie on
14 gru 2016 | 19:50
Komentarz usunięty
14 gru 2016 | 20:24
Komentarz usunięty
14 gru 2016 | 19:30
-7
{{votes_count}}
{{message}}
Drewna zawsze płaczą i narzekają na coś...
14 gru 2016 | 20:40
+4
{{votes_count}}
{{message}}
drewno to ci wylazi tylem jak sie najesz trocin slaby prowokatorze
14 gru 2016 | 19:26
+8
{{votes_count}}
{{message}}
Nawet jeśli to jakim kurwa prawem Aubameyang jest wyżej od lewego? Przecież przegrał z lewym króla strzelców
14 gru 2016 | 19:20
+13
{{votes_count}}
{{message}}
Do tego Polska zaszla na Euro dalej niz Anglia.
14 gru 2016 | 19:19
+13
{{votes_count}}
{{message}}
W tym samym roku strzelil 5bramek w 9minut, zostal krolem strzelcow Bundesligii a w lidze mistrzow graly chyba 4 zespoly bundesligii.
14 gru 2016 | 19:14
+11
{{votes_count}}
{{message}}
Lewy świetnie ich podsumował i zgasił. Ale gdzie jest ta ich riposta?
14 gru 2016 | 22:30
-4
{{votes_count}}
{{message}}
No jak? Bo zapodal jakies 4 buzki? Moze przypadkiem sie wyslalo a ty sie kirwa jarasz riposta.
15 gru 2016 | 21:42
+4
{{votes_count}}
{{message}}
Może to nie była riposta, ale po prostu dobre podsumowanie tego całego gównianego plebiscytu.
14 gru 2016 | 19:01
+6
{{votes_count}}
{{message}}
Co za obłuda.. W obecnej piłce napastnik nie jest tylko od strzelania bramek ale też od pracy w swojej strefie, absorbowania swoją jakością kilku przeciwników co stwarza więcej okazji i miejsca dla jego kolegów... Tak gra RL.. FF od już kilku lat organizuje tylko plebiscyt na najpopularniejszego piłkarza.. Kto jest najlepszy to widać w statystykach czysto piłkarskich
Pozdr dla prawdziwych kibiców
14 gru 2016 | 19:13
+4
{{votes_count}}
{{message}}
Po pierwsze to pierwszy plebiscyt FF od paru lat bo ostatnio razem z Fifą wybierali gdzie wtedy był konkurs popularności. Gdzie Milito kropiący bramę za bramą nie został nawet uwzględniony w pierwszej 30, Sneijder który ciągnął Inter i rozegrał sezon życia przegrał z Messim. Teraz mam nadzieję, że ZP będzie przyznawana tym którzy rozegrają najlepszy sezon pos względem gry, osiągnięć drużynowych a nie tylko napastnicy bo strzelają bramki i ich wszyscy znają.
15 gru 2016 | 21:23
+1
{{votes_count}}
{{message}}
A kto by sluchal skorumpowanych Francuzow...?
14 gru 2016 | 18:12
+18
{{votes_count}}
{{message}}
Witam. Mnie najbardziej dziwi Auba przed Lewym. No ludzie to on zdobyl mistrzostwo i k9rone krola strzelcow.
14 gru 2016 | 22:33
0
{{votes_count}}
{{message}}
Bo z frencuzkiej ligi i do tego jescze afto fryzura, fajne gwiazdki i wycinani salta. a lewandowski parkije na miescu dla niepelnostrawnych Glutenem
14 gru 2016 | 18:10
+25
{{votes_count}}
{{message}}
I wyszło szydło z worka na podstawie czego przyznawane są ZP - nie liczy się cały rok tylko Euro/MŚ. Po drugie widać, że eksperci oceniają na podstawie statystyk a nie tego jak kto gra. Ronaldo może strzelić 3 fuksiarskie bramki (jak w meczu z Atletico), prócz tego niecelne podania, strzały w kosmos a np. taki Bale obsłuży go, Benzeme itd pięcioma wspaniałymi, prostopadłymi podaniami, będzie oddawał strzały po dryblngu, będzie wracał do obrony po stracie piłki (jak wiemy CR macha wtedy łapami) to idę o zakład, że najlepszym piłkarzem meczu (a nawet całego roku) ogłosiliby CR.
14 gru 2016 | 17:56
+5
{{votes_count}}
{{message}}
16 miejsce. To kpina. Teraz uwaga do tych wszystkich ktorzy nie sa za lewym i uwazaja ze sluszne to miejsce, sprawdzcie sobie statystyki lewego i porownajcie do nich reszte zawodnikow ktorzy byli sa na przed lewym.
Byl krolem strzelcow
Gral na euro
Nie marnuje zutow karnych
Jest jednym z najlepszych napastnikow na swiecie i to sa wypowiedzi trenerow, gazet, komentatorow. Prosze sobie porownac lewego z reszta zawodnikow.
14 gru 2016 | 17:32
+37
{{votes_count}}
{{message}}
Się kurwa ocenia za rok czy za 5 meczy?
14 gru 2016 | 17:19
+18
{{votes_count}}
{{message}}
rozbrajająca swoją głupotą wypowiedź i to dziennikarzy, którzy bardzo dobrze wiedzą, że jest inaczej niż piszą. Idąc tym tokiem myślenia nie rozumiem, dlaczego Mahrez jest wyżej, skoro W OGÓLE nie zagrał na Euro...
14 gru 2016 | 20:30
+2
{{votes_count}}
{{message}}
Albo nie zauważyłeś, że Algieria nie jest w Europie albo po prostu ja nie zauważyłem ze to byl sarkazm xD
14 gru 2016 | 20:47
-1
{{votes_count}}
{{message}}
sarkazm, nie sarkazm: zauważyłem, że ich odpowiedź na tweeta Roberta była oparta jedynie na tym "argumencie", więc napisałem, że gdyby iść takim samym tokiem "argumentacji", to FF jeszcze bardziej się pogrąża - stracili szansę, by siedzieć cicho:)
14 gru 2016 | 16:45
+12
{{votes_count}}
{{message}}
Ja tam na podium nie liczyłem ale do szóstki powinien wejść śmiało.
14 gru 2016 | 16:36
+22
{{votes_count}}
{{message}}
A gdzie ta riposta? Chyba zapomnieliście wkleić.
14 gru 2016 | 16:29
-58
{{votes_count}}
{{message}}
Żałosny kurwa gwiazdorek pierdolony co on sobie kurwa myśli ze miał wygrać ta złota piłkę cymbał jebany! byli lepsi od niego którzy na jego miejscu powinni się znaleźć...
14 gru 2016 | 16:26
+33
{{votes_count}}
{{message}}
Nie mają czym umotywować swojej beznadziejnej decyzji to wyciągają jakieś bzdety. Ja się pytam co wspaniałego zrobił taki Vardy na przykład?
15 gru 2016 | 21:25
+2
{{votes_count}}
{{message}}
Jest rasista tak jak Francuzi...
14 gru 2016 | 16:16
+55
{{votes_count}}
{{message}}
Ale te francuzy są durne... Lewy świetnie zareagował, 5-ty najlepszy strzelec w Europie, najlepszy strzelec eliminacji mistrzost Europy, i król strzelców Bundesligi... I za cos takiego 16 miejsce?! KPINA i tyle!
14 gru 2016 | 16:00
-16
{{votes_count}}
{{message}}
Hehe dobra riposta, polać mu.
14 gru 2016 | 15:47
-57
{{votes_count}}
{{message}}
Oj drewniaczku drewniaczku... Jestes bardziej zalosny niz myslalem. Dawaj emotki na twiterze bo tylko to potrafisz.
14 gru 2016 | 19:36
0
{{votes_count}}
{{message}}
dobre hehe
14 gru 2016 | 15:37
+9
{{votes_count}}
{{message}}
Nie ma się co przejmować. Wystarczy, ze Bayern wygra CL a lewy w finale strzeli gola, podtrzymując formę w lidze i reprezentacji i ma złotą piłkę. To wcale nie jest jakiś nieprawdopodobny scenariusz. Ma na to jeszcze kilka sezonów
14 gru 2016 | 15:34
-9
{{votes_count}}
{{message}}
kto wygrywa z klubem LM czy z reprezentacja osiaga wielki wynik ten jest na topie .Niestety Lewy z Bayernem nie wygral czy nawet nie zagral w finale LM.
14 gru 2016 | 15:39
+13
{{votes_count}}
{{message}}
Ribery gdy ostatnio Bayern wygrywał LM też miał fenomenalne statystyki a mimo to nie wygrał...

Komercja...
14 gru 2016 | 17:27
-5
{{votes_count}}
{{message}}
bo Ribery jest brzydki
14 gru 2016 | 15:29
-12
{{votes_count}}
{{message}}
To już jest kompletna żenada.
To że ktoś ma więcej asyst czy bramek to nie znaczy że jest lepszy..
14 gru 2016 | 15:28
+8
{{votes_count}}
{{message}}
LA CABARET to jest... jak mozna dopuscic do sytuacji gdzie dziennikarze glosują na najlepszego pilkarza swiata?zenada
14 gru 2016 | 15:58
+9
{{votes_count}}
{{message}}
Nagroda fundowana przez gazetę sportową to i dziennikarze głosują. Dlatego teraz ta nagroda jest gówno warta. Bardziej liczy się tutaj marketing i popularność niż prawdziwe umiejętności .
Złota piłka powinna być przyznawana tylko i wyłącznie za statystki i powinna być rozdzielona na pozycje tj. Napastnik, Pomocnik, Obrońca i Bramkarz. Wtedy byłoby sprawiedliwie i mielibyśmy więcej nazwisk a nie od dekady tylko Messi i Krystyna
14 gru 2016 | 22:40
-1
{{votes_count}}
{{message}}
To zacznij taka fundowac powodzenia
14 gru 2016 | 22:39
-1
{{votes_count}}
{{message}}
A co to obchodz cie. Chcesz niedopuszczac? Kurwa policja antyglosowaniowa. Edzie pilnowac?
14 gru 2016 | 15:26
+9
{{votes_count}}
{{message}}
Ci debile z Francji patrzą tylko na bramki? Pewnie nie oglądali żadnego meczu Lewandowskiego na Euro
14 gru 2016 | 15:19
+12
{{votes_count}}
{{message}}
1 bramka ale mistrzowi Europy. Bo i wiele wspanialych spotkań.
{{comment.created_datetime}}
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Pełna tabela
Bundesliga
#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
34
25
67
82
2
34
20
27
67
3
34
18
32
64
4
34
16
27
62
5
34
12
9
49
6
34
15
-4
49
7
34
14
-18
48
8
34
13
-3
45
9
34
12
-4
45
10
34
11
5
43
11
34
11
-7
42
12
34
11
-2
41
13
34
9
-16
38
14
34
10
-28
38
15
34
10
-11
37
16
34
10
-18
37
17
34
8
-21
32
18
34
7
-35
25
Zawodnicy
#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
22 (2)
2
21 (2)
3
19 (0)
4
18 (0)
5
16 (0)
6
16 (2)
7
13 (0)
8
13 (0)
9
12 (0)
10
12 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking
Promocje bukmacherskie
Bonus 350 PLN dla nowych graczy u najpopularniejszego bukmachera w Polsce
200 PLN cashback dla nowych graczy. Zacznij grać bez ryzyka
Wpisz kod 'meczyki' i wpłać min. 100zł, a poza bonusem 100% do 600zł, otrzymasz też dodatkowych 50zł na start!
Odbierz bonus 400PLN na start i korzystaj z szerokiej oferty zakładów i wysokich kursów