betclic

Marca: City z Camp Nou nie jest lepsze niż Legia z Santiago Bernabeu

Ostatnia aktualizacja: 20/10/16 16:15, Komentarzy: 45

20
45
Fot. CosminIftode/Shutterstock

Manchester City przegrał aż 0:4 z Barceloną w Lidze Mistrzów. Dziennikarz "Marki" Juanma Rodriguez oceniając wczorajszą grę angielskiego klubu, stwierdził, że podopieczni Josepa Guardioli na Camp Nou wcale nie byli lepsi od Legii Warszawa na Santiago Bernabeu.

"To wszystko, co może nam zaoferować Josep Guardiola po tym, jak wydał 210 milionów euro, odkąd przyszedł do Manchesteru City?" - dopytuje się żurnalista. "Obiecano nam najlepszy mecz na świecie, wielkie widowisko, futbol z innej galaktyki, a zobaczyliśmy jedynie krwawą jatkę, i to nie dlatego, że Messi i jego koledzy z zespołu byli wspaniali, a ponieważ City miało tak mało do zaoferowania" - pisze dalej Juanma Rodriguez.

Dziennikarz użył następnie zaskakującego porównania: "Szczerze, i odkładając na bok uprzedzenia, Manchester City z Camp Nou nie jest lepszą drużyną niż Legia z Santiago Bernabeu".

"Pierwszy i trzeci gol Messiego to był żart. Zachowanie Bravo ciężko nawet nazwać, choć brytyjskie tabloidy już je określiły" - ocenił, a następnie dopytywał się - "Dlaczego posadziłeś na ławie swojego najlepszego zawodnika, Kuna Aguero? Tylko dlatego, żeby wystawić dodatkowego gracza w pomocy? To ma być trener, który zmieni futbol? Zmieniasz go wtedy, gdy z Porto albo Interem wygrywasz Ligę Mistrzów. A nie, gdy nie potrafisz z Bayernem Monachium przejść przez półfinał".

Równie ostro o meczu Manchesteru City z Barceloną pisała angielska prasa. "The Sun" skupił się jednak na Claudio Bravo, nazywając go "Clownio", sugerując, że bramkarz podczas wczorajszego pojedynku zachował się niczym klaun. Również zdaniem "Daily Telegraph" Claudio Bravo był negatywnym bohaterem hiszpańsko-angielskiego starcia, a "Metro" pisało o "bałaganie u Guardioli".
Źródło: Marca/Daily Telegraph/Metro/The Sun
Dodaj komentarz
Trampkarz
bratekpilki
Zarejestrowany od: 1285 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: 0
22.10.2016 / 10:58:48
Moze jest jednak inaczej. Moze to Barcelona zagrala swietny mecz(majac przy tym duzo szczescia i farta- patrz nieodgwizdany karny przy zagraniu reka przez Digne) podczas gdy Réal zagral naprawde slaby mecz(majac duzo szczescia i farta- patrz rykoszet przy golu
,Slupek legii i nieodgwizdany drugi karny dla legii). To nie Legia jest lepsza Od City. To byla slabsza dyspozycja Realu.
Junior starszy
Hiszpanx
Zarejestrowany od: 418 dni
Ilość komentarzy: 267
Oceny: +444
Kibicuje:
Chelsea Londyn
21.10.2016 / 10:14:23
ale co prawda to prawda City zagrało tak samo jak Legia :))) cyfry nie kłamią :))
nastepne kolejki pokażą ile wart jest PEP ,.. City 4pkt po 3 meczach??? kolejny minus dla Pepa :) z Bayernem czy Barca zdobycie 7-9pkt po 3 kolejkach pewnie nawet Smuda by zrobil ":D
Kluczowy zawodnik
Poncjusz
Zarejestrowany od: 253 dni
Ilość komentarzy: 5330
Oceny: +16350
Kibicuje:
Manchester United Legia Warszawa Polska
21.10.2016 / 09:54:59
Jeszcze Legię w to mieszają! :(
Junior starszy
żemykowski91
Zarejestrowany od: 185 dni
Ilość komentarzy: 178
Oceny: -140
Kibicuje:
Legia Warszawa
21.10.2016 / 09:29:06
Jeśli chodzi o Guardiole to przecietny trener, nie jest bogiem. Widac po prostu, ze nie ma planu b ani c w trakcie meczu jesli plan a nie wychodzi. Pokazał to w meczu z realem 2 lata temu jak przegrali 0:4. Od tej pory to dla mnie przecietny trener. Mou jest wedlug mnie lepszym coachem
Junior starszy
żemykowski91
Zarejestrowany od: 185 dni
Ilość komentarzy: 178
Oceny: -140
Kibicuje:
Legia Warszawa
21.10.2016 / 09:26:12
henry1414: zmiażdzył taktycznie united ? nie badz smieszny. A z ocena Ancelottiego poczekajmy do konca sezonu, bo cos czuje, ze wygraja potrojna korone. Za guardioli zawsze na poczatku dobrze grali a przyszedl kwiecien, maj i byli wypaleni. A tu chodzi o to, zeby pod koniec sezonu złapali wiatr, bo mistrz i tak jest zaklepany, wiec po co głupio pierdolisz na Ancelottiego po paru kolejkach frajerze. Nie jestem kibicem zadnego klubu, ale wydaje mi sie, ze united siegna po mistrzostwo w tym roku. Minusujcie mnie lamusy zobaczymy kto sie bedzie smial w maju
Trampkarz
Kaperek
Zarejestrowany od: 257 dni
Ilość komentarzy: 4
Oceny: -1
Kibicuje:
Manchester City
21.10.2016 / 01:47:34
Coś dla hejterów
Nie będę pisać tutaj o wyniku i przebiegu meczu bo na chuj marnować czas na tłumaczenie czegoś ludzią którzy pojęcie o piłce mają z FM
Napisze tylko o różnicy między City a Barcą
Piszecie o tym jak bardzo City jest słabe Guardiola też hmm no cóż tak ja wiem dupa boli bo hajs mamy itd
Po pierwsze każdy wymaga od City gry z Barcą jak równy z równym mimo że uczą sie stylu gry Pepa a Barca gra tak od hmm kilku lat równie dobrze możecie powiedzieć że w 2 miesiące jesteście w stanie ogarnąć wiedze którą posiada Wasz nauczyciel kurwa litości możecie hejtować i jechać po City a kibice City będą z Was sie śmiać za rok lub dwa pozdrawiam
Junior starszy
Hiszpanx
Zarejestrowany od: 418 dni
Ilość komentarzy: 267
Oceny: +444
Kibicuje:
Chelsea Londyn
21.10.2016 / 10:10:23
powiem ci tyle gogusiu? ogladales Real - City? pół finał LM???
stary City nie grało, oni po prostu chodzili po boisku -- druzyna bananowa nie ma jaj, nie mowiac o team spirit --- takie pompowane kluby nie maja zadnych szans dogonic światowe Potęgi a co do Guardioli --- widac Luis Enriqe robi to samo w Barcie, trener ktory mało co nie spuscił z ligi włoskiej do serie B 2 klubów :))) wiec po co przepłacac? :))
Junior
Leon123456
Zarejestrowany od: 255 dni
Ilość komentarzy: 125
Oceny: +816
21.10.2016 / 01:13:14
"Szczerze, i odkładając na bok uprzedzenia..." - LOL, to mówi wszystko o pseudo-dziennikarzu. Barca grała na 100% przez długi czas, a Real grał jak w sparingu bez pressingu, ale w sumie jesli już na wstępie dziennikarz pisze o swoich często przelewanych uprzedzeniach i braku szczerości to można tylko parsknąć śmiechem :D
Junior starszy
DzizuSS
Zarejestrowany od: 243 dni
Ilość komentarzy: 240
Oceny: +1406
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
21.10.2016 / 09:39:10
Lepsze jest przywołanie Porto i Interu, tutaj widać jaki jest bezstronny.. Do kwintesencji bólu dupy jeszcze powinien porównać jakoś Messiego i CR7.. co za marny pisak
Junior
60sekund
Zarejestrowany od: 290 dni
Ilość komentarzy: 125
Oceny: +643
Kibicuje:
Legia Warszawa Pogoń Szczecin FC Barcelona
20.10.2016 / 23:45:57
Zobaczymy jak bd dalej to jego pierwsze miesiace. Dostal 4 od barcy moim zdaniem to moglo sie zdarzyc. Ogolnie to fragmentami barca grala na sto procent.
Solidny ligowiec
shotek
Zarejestrowany od: 301 dni
Ilość komentarzy: 696
Oceny: +4728
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska FC Barcelona
20.10.2016 / 21:03:50
Dla mnie głupie jest to, że teraz większość osób pisze Brawo dał zwycięstwo Barcelonie, słaba obrona City rozumiem może obrona City mogła się lepiej zachować czy też ich bramkarz ale ludzie nie zapominajmy jaką drużyną jest Barcelona i Barca potrafi ośmieszać nawet najlepsze drużyny.Nawet jakby City popełniało mniej błędów to i tak na 90% by przegrali mecz np 2:0.Więc dla mnie szukanie jakichś wymówek czy zganianie winy na bramkarze City lub obronę jest po prostu żałosne.
Kluczowy zawodnik
arthy
Zarejestrowany od: 1643 dni
Ilość komentarzy: 4530
Oceny: +15394
Kibicuje:
Manchester United PSG Borussia Dortmund Juventus Turyn Wisła Kraków Real Madryt
20.10.2016 / 21:15:10
Masz racje, ale...Pep jest/byl kreowany na najwiekszego wizjonera trenerskiego i w angli mial pozamiatac lige, a barcelone lykac na sniadanie. Jednak okazuje sie, ze nie jest tak rozowo i powoli nawet wyznawcy guardioli dostrzegaja, ze nie jest takim bogiem trenerki za jakiego byl postrzegany
Solidny ligowiec
shotek
Zarejestrowany od: 301 dni
Ilość komentarzy: 696
Oceny: +4728
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska FC Barcelona
20.10.2016 / 21:35:12
Po pierwsze sezon się jeszcze nie skończył i Guardiola jeszcze może wygrać ligę Angielską na razie dobrze mu idzie jest na razie na 1 miejscu w Angli.
Po drugie trener jest ważną częścią zespołu ale trener nie gra,i to nie Guardiola grał przeciwko Barcelonie tylko zawodnicy City.Więc nie ma co się kłócić tylko się pogodzić Barcelona zasłużenie wygrała ten mecz.
Solidny ligowiec
kgtrako
Zarejestrowany od: 1643 dni
Ilość komentarzy: 1195
Oceny: +629
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
20.10.2016 / 20:45:35
pep to trener ktory dostaje najlepsze kluby wszystko na tacy wiec i ja bym cos wygral miejac jego druzyny
Junior
Leon123456
Zarejestrowany od: 255 dni
Ilość komentarzy: 125
Oceny: +816
21.10.2016 / 01:17:23
Że też nikt ci nie chce dać szansy, może Abramowicz przeczyta twój komentarz i się odezwie, LOL
Solidny ligowiec
kgtrako
Zarejestrowany od: 1643 dni
Ilość komentarzy: 1195
Oceny: +629
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
20.10.2016 / 21:00:05
nie MAM RACJI
Kluczowy zawodnik
kowalkiPPP
Zarejestrowany od: 1498 dni
Ilość komentarzy: 3645
Oceny: +36087
Kibicuje:
Liverpool FC Ajax Amsterdam Polska Real Madryt Zawisza Bydgoszcz
20.10.2016 / 19:52:19
niestety, ale Guardiola jest trenerem, który zawsze gra tak samo, nie dostosowuje się do przeciwnika wychodząc z założenia, że jego filozofia jest najlepsza. Początek sezonu City miało obiecujący, ale ostatnio spuścili mocno z tonu, a mecz z Barceloną to kompletna kompromitacja.
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 601 dni
Ilość komentarzy: 3301
Oceny: -6137
Kibicuje:
Real Madryt
20.10.2016 / 19:17:53
/ -15
Co mogę powiedzieć o Atletico?
- chorzy kibice o totalitarnej mentalności (zarówno w Polsce jak i w Hiszpanii, gdyż hiszpańscy kibice Atletico są znani jako najwięksi faszyści w kraju i kolegują się z drugimi największymi faszystami czyli kibicami Sportingu Gijon i mordują razem z nimi fanów innych klubów)
- czerwone barwy to barwy wielu owoców i warzyw, tak więc trudno jest je pominąć w jedzeniu, gdyż nie ma odmian tych owoców i warzyw w innych kolorach lub nie są tak dobre, ale kiedy ma się wiele kolorów do wyboru po to żeby je eksponować i manifestować a nawet utożsamiać się z nimi to należy wiedzieć że to był bardzo popularny kolor u komunistów i faszystów
- ich sponsorem jest jeden z najbardziej radykalnych i najkrwawszych dyktatorów na świecie (wystarczy popatrzeć na rankingi democracy index i global peace index)
- nigdy nie wygrali ligi mistrzów i nie wygrają, bo nie dla psa kiełbasa
Junior starszy
Henry1414
Zarejestrowany od: 440 dni
Ilość komentarzy: 296
Oceny: +3045
Kibicuje:
CA River Plate Argentyna Manchester United Ajax Amsterdam Polska Valencia FC Barcelona Sevilla Celta de Vigo
20.10.2016 / 19:12:43
Jesli Guardiola jest dla was kiepskim trenerem to w takim razie jestem ciekaw kto poza Diego Simeone jest trenerem dobrym. Mourinho? ktorego ten slaby Guardiola po prostu zmiażdzyl taktycznie w ostatnich derbach Manchesteru, czy może Ancelotti? ktory z Bayernu po odejsciu Guardioli mial stworzyc niewiadomo jakiego potwora a jak pokazują wyniki ligowe jego druzyna mimo wszystko zawodzi, Smieszy mnie ocenianie trenera z topu przez takich gimbospseudoekspertów, ktorzy o trenerce wiedzą jedynie tyle co pograli na kompie w Football Managerze.
Solidny ligowiec
kgtrako
Zarejestrowany od: 1643 dni
Ilość komentarzy: 1195
Oceny: +629
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
20.10.2016 / 20:53:48
oceniac moze kazdy wolny kraj a ty kim jestes ze mozesz a my nie chodz nie jestem gimbusem. po to sa komentarze zeby sie dzielic swoimi przemysleniami a jak sie nie podoba to nie czytaj proste
Solidny ligowiec
kgtrako
Zarejestrowany od: 1643 dni
Ilość komentarzy: 1195
Oceny: +629
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
20.10.2016 / 20:52:23
wybitnym nie jest mial najlepsze druzyny zawsze. ja z jego barca bym wygral lige mistrzow.
Junior
Leon123456
Zarejestrowany od: 255 dni
Ilość komentarzy: 125
Oceny: +816
21.10.2016 / 01:22:00
Ty byś treningu poprowadzić nie potrafił nawet, przygotowan do sezonu, widze to już kolejny twój komentarz na poziomie gimbusa grające w fife.
Senior
miocinho
Zarejestrowany od: 664 dni
Ilość komentarzy: 498
Oceny: +2729
Kibicuje:
Manchester United Wisła Kraków
20.10.2016 / 20:01:32
to czemu oceniasz Carlo i Jose?
Junior starszy
Henry1414
Zarejestrowany od: 440 dni
Ilość komentarzy: 296
Oceny: +3045
Kibicuje:
CA River Plate Argentyna Manchester United Ajax Amsterdam Polska Valencia FC Barcelona Sevilla Celta de Vigo
20.10.2016 / 23:02:37
Gdzie ich niby ocenilem!? Porownalem jedynie do Guardioli jako, że też nalezą do trenerow z topki.
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 601 dni
Ilość komentarzy: 3301
Oceny: -6137
Kibicuje:
Real Madryt
20.10.2016 / 19:01:33
Nie ma sensu oceniać trenera po mniej niż pół roku pracy, to pewne. Może nawet więcej, ale pół roku to minimum.
Senior
miocinho
Zarejestrowany od: 664 dni
Ilość komentarzy: 498
Oceny: +2729
Kibicuje:
Manchester United Wisła Kraków
20.10.2016 / 18:43:20
arabskie kurwy bez historii,moze maja zajebista pake i trenera,ale nie maja mentalnosci by znalezc sie wsrod najlepszych,cos jak PSG pewnego punktu nie przekrocza.
Solidny ligowiec
kgtrako
Zarejestrowany od: 1643 dni
Ilość komentarzy: 1195
Oceny: +629
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
20.10.2016 / 20:43:42
bez histori czlowieku wygrali puchar zdobywcow pucharow wygrywaja z gornikem zabrze wiec juz 48 lat temu cos znaczyli ale nie mieli wielkich szans z kresusami ligi
Solidny ligowiec
kgtrako
Zarejestrowany od: 1643 dni
Ilość komentarzy: 1195
Oceny: +629
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
20.10.2016 / 20:44:11
46 bo bylo to w 1970
Trampkarz
Paragon
Zarejestrowany od: 377 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +97
Kibicuje:
Chelsea Londyn Lech Poznań Polska
20.10.2016 / 18:39:23
City miało ogromną szansę wywieźć jakieś punkty z Camp Nou, bo dramaturgia meczu układała się wyjątkowo na ich korzyść, nieprzewidziane zmiany Alby i Pique, już w pierwszej połowie filary obrony wymienione, ogromna szansa, ale na nic to się zda, kiedy City rok w rok gra tą samą padaczkę.. Oczekiwałem powrotu angielskich drużyn do czołówki w europejskich pucharach, miałem nadzieję, że Pep coś z nich zrobi, ale City jest skazane na słabą grę, dopóki będą grali tak przereklamowani piłkarze-najemnicy jak Sterling i de Bruyne, którzy byli mocno przepłaceni tu jeszcze długo nic się nie zmieni. Tu potrzeba serca do gry i walczaków..
Junior starszy
User401
Zarejestrowany od: 211 dni
Ilość komentarzy: 341
Oceny: +4705
Kibicuje:
Manchester City
20.10.2016 / 19:07:44
"najemnicy jak Sterling i de Bruyne"

pijany czy niespełna rozumu? To są ostatnio jedni z lepszych graczy w City jak i na wyspach.

Pomijam już nazywanie piłkarzy "najemnikami", co jest nie tyle śmieszne co żałosne.
Junior
Madesz
Zarejestrowany od: 1599 dni
Ilość komentarzy: 137
Oceny: +171
Kibicuje:
Manchester United Legia Warszawa
20.10.2016 / 20:03:34
Pewnie według Paragonu to prawdziwy piłkarz jest wierny całe życie jednemu klubowi. Jeśli odejdzie grać gdzieś za większe pieniądze to już jest najemnik, nie piłkarz...
Junior starszy
thez
Zarejestrowany od: 178 dni
Ilość komentarzy: 199
Oceny: +1763
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska
21.10.2016 / 05:38:53
Nie o to chodzi. Angielskie kluby tak mocno przepłacaja piłkarzy że część z nich traci motywację do gry. Nie czeka ich już nic lepszego. Sytuacja teraz jest taka że najlepszych bierze Real i Barca, bo piłkarze sami chcą tam iść. A dobrych wykupuje premier league za pieniądze czesto przekraczajace wartość tych najlepszych. Psuja rynek transferowy, psuja pilkarzy i do sukcesów daleko. Kiedyś piłkarze przechodzili do ManU zeby być w jednej z najlepszych drużyn, a teraz żeby pławic się w luksusach.
Kapitan
chamstwo
Zarejestrowany od: 1428 dni
Ilość komentarzy: 7238
Oceny: +38468
Kibicuje:
Juventus Turyn
20.10.2016 / 17:54:28
Biorąc pod uwage oczekiwania to można powiedzieć, że City wypadło nawet gorzej niż Legia. Guardiola zawiódł, najsłabszy punkt Barcy to była obrona a on trzymał Aguero na ławie 80 minut. Wiadomo, że Bravo i jego czerwo też namieszało, więc słusznie mu się obrywa w prasie.
Junior starszy
thez
Zarejestrowany od: 178 dni
Ilość komentarzy: 199
Oceny: +1763
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska
21.10.2016 / 05:43:03
Guardiola musi zgłosić poprawkę do zasad gry. Za każde 10min przetrzymywania piłki daje się jedna bramkę. Wtedy bez dwóch zdań będzie najlepszym trenerem na świecie. A napastnicy w jego klubie będą nosić ręczniki.
Kluczowy zawodnik
Makaveli
Zarejestrowany od: 1566 dni
Ilość komentarzy: 4328
Oceny: +11424
Kibicuje:
FC Barcelona Mordovia Saransk
20.10.2016 / 17:22:57
Pan z Marca'i dalej nie może przeżyć tego 5:0. Dobre kilka lat minęło, a dupa dalej nie zagojona.
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 850 dni
Ilość komentarzy: 1377
Oceny: +3890
20.10.2016 / 18:34:02
wlasnie wszyscy o tym zapomnieli ale w sumie milo, ze przypomniales. musi to byc dla ciebie najwazniejsze zdarzenie w zyciu.
Solidny ligowiec
robin hood
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 768
Oceny: +13506
Kibicuje:
Argentyna Brazylia Manchester City Leicester City FC AC Milan Włochy Polska FC Barcelona Real Madrid II
20.10.2016 / 17:07:07

Jak tam panie Guardiola bramkarze grajacy nogami?
Junior
daniel21061
Zarejestrowany od: 218 dni
Ilość komentarzy: 136
Oceny: +2126
Kibicuje:
Juventus Turyn FC Barcelona
20.10.2016 / 16:34:42
/ -19
Manchester ma ogromny budżet, światowej klasy piłkarzy i trenera. Takie porównanie do Legii to dla mnie powód do wstydu.
Junior starszy
thez
Zarejestrowany od: 178 dni
Ilość komentarzy: 199
Oceny: +1763
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska
21.10.2016 / 05:45:40
Mają ogromny budżet, światowej klasy piłkarzy i trenera, a zagrali gorzej od Legii. To jest powód do wstydu!!!
Solidny ligowiec
Darth_Vader
Zarejestrowany od: 731 dni
Ilość komentarzy: 1103
Oceny: +9465
Kibicuje:
Juventus Turyn Włochy Polska
20.10.2016 / 16:23:19
Guardiola mając skład Legii przegrałby chyba jeszcze wyżej niż Legia z Borussią za Hasiego. To co zaprezentował katarski klub to była żenada.
Kapitan
chamstwo
Zarejestrowany od: 1428 dni
Ilość komentarzy: 7238
Oceny: +38468
Kibicuje:
Juventus Turyn
20.10.2016 / 17:56:40
Gdyby wymagał od legionistów swojej filozofii to zajechaliby się po 20-30 minutach, więc pewnie racja. Pep nie miał wczoraj szans z Messim, ale powinien ratować honor bramkami, a nie zagęszczaniem środka pola. Beznadziejny występ.
Junior starszy
thez
Zarejestrowany od: 178 dni
Ilość komentarzy: 199
Oceny: +1763
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska
21.10.2016 / 05:48:42
jak oglądam te bramki to chyba sam Messi nie wierzył co oni odpierdalaja. Zgadzam się z artykułem to Man City zagrali tragicznie, a Barca to tylko wykorzystała.
Junior starszy
User401
Zarejestrowany od: 211 dni
Ilość komentarzy: 341
Oceny: +4705
Kibicuje:
Manchester City
20.10.2016 / 17:43:22
Manchester City jest angielski, ale pupa pewnie boli?

Idąc twoim tokiem myślenia to United jest żydowskie, Leicester malezyjskie, Chelsea rosyjskie itd?
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 850 dni
Ilość komentarzy: 1377
Oceny: +3890
20.10.2016 / 18:32:56
United jest angielskie bo zawsze takie bylo. to zydowscy wlasciciele kupili gotowy produkt. odmienna sytuacja jest z City. przyszly szejki i za rope kupili sobie miejsce wsrod poteg. dlatego powiedzial tak a nie inaczej.
Junior
Madesz
Zarejestrowany od: 1599 dni
Ilość komentarzy: 137
Oceny: +171
Kibicuje:
Manchester United Legia Warszawa
20.10.2016 / 20:05:38
Izraelskie