betclic

Masakra w Syrii. ISIS dokonało egzekucji piłkarzy na oczach dzieci

Ostatnia aktualizacja: 08/07/16 18:41, Komentarzy: 68

15
68
Fot. esfera/Shutterstock

Bojownicy Państwa Islamskiego zamordowali czterech piłkarzy na oczach dzieci w syryjskim mieście Ar-Rakka - informuje angielski dziennik "The Mirror".

ISIS przejęło władzę w Ar-Rakka - stolica Państwa Islamskiego - dwa lata temu i od tego czasu zakazało uprawiania futbolu oraz innych dyscyplin - sport uznają za niezgodny z zasadami islamu. W mieście wciąż jednak funkcjonował klub piłkarski, Al-Shabab, a ludzie po kryjomu uczęszczali na jego mecze.

To właśnie czterej zawodnicy Al-Shabab FC zostali zamordowani w centrum Ar-Rakka na oczach zgromadzonych nastolatków i dzieci. Piłkarze nie zostali jednak zabici za uprawianie sportu, za co i tak grozi kara śmierci. Graczy oskarżono o szpiegowanie na rzecz kurdyjskiej grupy zbrojnej YPG.
Źródło: The Mirror
Dodaj komentarz
Trampkarz
Pulinho
Zarejestrowany od: 321 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: +1
09.07.2016 / 15:50:24
Wiem, ze czepiam się szczegółu, ale skoro zamordowano ich za współpracę z YPJ to flaga reżimu jest tu nie na miejscu.
Junior
abradrb
Zarejestrowany od: 405 dni
Ilość komentarzy: 63
Oceny: +443
Kibicuje:
Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC PSG Bayern Monachium Borussia Dortmund Inter Mediolan Legia Warszawa Arka Gdynia Polska
09.07.2016 / 14:20:07
Walić ISIS !
Senior
Agbah
Zarejestrowany od: 529 dni
Ilość komentarzy: 613
Oceny: +5237
Kibicuje:
Polska Atlético Madryt
09.07.2016 / 13:27:19
Ale co wy z tym "rozjebaniem ich wszystkich przez Amerykanów czy Rosjan". To się nigdy nie wydarzy bo ISIS czy Al-Kaida nie powstały same z siebie, to wszystko polityka, prowokacja. Oni tylko czekają na ruch USA żeby mieć powód do kolejnych zamachów. To jest efekt jojo, oni i tak ciągle będą powracać, rodzić się, tworzyć nowe armie itd. Wyczuli, że nikomu nie spieszy się z wchodzeniem z nimi w konflikt, bo np tacy Amerykanie też wyszli by na tym na minus. Zresztą ich to bezpośrednio nie dotyczy więc po co mają brudzić sobie rączki? Po atakach na WTC Bush wysłał wojska do Iraku, potem Afganistanu, bo to dotyczyło USA, a teraz Obama może sobie tylko pogadać, pogrozić paluszkiem. Bo tak naprawdę ma to głęboko w dupie. ISIS jest tylko czymś co miało wywołać burzę, stworzyć ogólnoświatowy rozpierdol, żeby ludzie się bali, a tak naprawdę to im nie chodzi o to żeby narzucić reszcie świata prawo Szariatu. Tu chodzi o wiele, wiele więcej.
Senior
Pixario
Zarejestrowany od: 420 dni
Ilość komentarzy: 510
Oceny: +1718
Kibicuje:
Brazylia Manchester United Francja Bayern Monachium Inter Mediolan Polska Portugalia Real Madryt FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
09.07.2016 / 02:50:50
Może nie wiecie ale piłka nożna oficjalnie jest zakazana przez ISIS wg nich jest niezgodna z nauczaniem Mahometa, Za grę w nią grozi śmierć przypomnę tylko 2 zamachy w Iraku jeden na stadionie drugi na fanów Realu z mass mediów się tego nie dowiecie bo przecież Islam to religia pokoju
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1365 dni
Ilość komentarzy: 8139
Oceny: -8835
09.07.2016 / 00:53:25
Mistrzostwa w Qatarze zapowiadaja sie masakra.
Solidny ligowiec
Bombadil97
Zarejestrowany od: 353 dni
Ilość komentarzy: 1422
Oceny: +6778
Kibicuje:
Arsenal Londyn Manchester United Liverpool FC Newcastle United Fulham Ajax Amsterdam Polska Real Madryt
08.07.2016 / 23:32:01
W Syrii i na całym Bliskim Wschodzie dzieją się takie rzeczy, a politycy siedzą, politykują, zgarniają gruby hajs i kurwa nic z tym nie robią. Gdyby USA i inne kraje o znaczącym potencjale militarnym chciały to można by rozjebać to ISIS, a tak to aby pierdolą o tym, że jest źle. A będzie jeszcze gorzej. Europę w dodatku zalewa fala tych brudasów, którzy w nie chcą się podporządkować tylko sami narzucają nam swoje prawa i obyczaje. Dlaczego? Bo Merkel chciała Nobla, bo pierdolą, że powinniśmy być dobrzy, humanitarni i postępować jak ludzie cywilizowani. Ale chyba ci wszyscy kolesie w garniturkach i żelem w włosach nie zdają sobie sprawy, że jak tym religijnym fanatykom uda się podporządkować własne tereny to z Europą poradzą sobie bez problemu (bo kupa takich samych popierdolców jest już na miejscu). I co robią wielcy tego świata? Nic kurwa nie robią. Nadal przyjmują tych brudasów, nadal bezczynnie przyglądają się temu co się dzieje, a na dodatek kłócą się ze sobą zamiast zjednoczyć i położyć kres temu szaleństwu. Ilu jeszcze niewinnych ludzi będzie musiało zginąć żeby uświadomili sobie, że jesteśmy w gównie i nie wyczuwamy dna?
Senior
Pixario
Zarejestrowany od: 420 dni
Ilość komentarzy: 510
Oceny: +1718
Kibicuje:
Brazylia Manchester United Francja Bayern Monachium Inter Mediolan Polska Portugalia Real Madryt FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
09.07.2016 / 03:09:19
Kolego muszę cie zmartwić to właśnie wielcy tego świata stoją za destabilizacją bliskiego wschodu i afryki północnej, nie pamiętasz Wiosny ludów Egipt, Libia, Tunezja ect. kto im pomagał oficjalnie USA Francja Anglia, na Kadafiego nawet wojsko wysłali a teraz z tych krajów mafia wysyła nielegalnych imigrantów za grubą kasę. Nie udało im się z Syrią bo to kumpel Rosji więc zaczęli wspomagać opozycję i z powstało postało ISIS. Cały czas wysyłana jest broń do Syrii z USA nawet teraz jak piszemy, Hilaria potwierdziła nawet że jak wygra wybory to w Syrii będzie jeszcze większy rozpierdol bo che odsunąć Asada od władzy, patrz jeszcze więcej uchodźców do EU. jak widzicie USA razem z kumplami destabilizuje kraje ale to kraje UE płacą za to cenę
Solidny ligowiec
SirAlexDelPiero
Zarejestrowany od: 628 dni
Ilość komentarzy: 1436
Oceny: +5801
Kibicuje:
Chorwacja Chelsea Londyn Juventus Turyn Jamajka Polska Valencia GKS Jastrzębie Zdrój
08.07.2016 / 23:03:52
kolejne mistrzostwa swiata proponuje zoorganizowac w Syrii
Solidny ligowiec
jajajakberety
Zarejestrowany od: 459 dni
Ilość komentarzy: 1117
Oceny: +10162
Kibicuje:
Pogoń Szczecin Polska Real Madryt
08.07.2016 / 22:37:29
Religia miłości
Junior
KALIBER44
Zarejestrowany od: 409 dni
Ilość komentarzy: 20
Oceny: +41
Kibicuje:
Real Madryt
08.07.2016 / 22:15:08
Panoweie i Panie czy wy dalej uwarzacie ze to jest tak jak wam opisuja brukowce i tv mowia. Przeciez to jest wiadome ze to wszystko jest zaplanowane zeby nas nakarmic strachem a pozniej wziasc miec nad nami wieksza kontrole. dlaczego kurwa nie wezma sie panstwa do kupy i nie zrobia z tym pozadek tylko sie przygladaja a co wiecej to jest sponsorowane skad oni niby maja tyle kasy zeby to wszystko zaplanowac i sfinansowac? przeciez tam jest bieda ze az piszczy
Kapitan
arthy
Zarejestrowany od: 1704 dni
Ilość komentarzy: 5720
Oceny: +19043
Kibicuje:
Manchester United PSG Borussia Dortmund Juventus Turyn Wisła Kraków Real Madryt
08.07.2016 / 21:48:44
Popierdolone skurwysyny, Wujek Sam powinien ich poczestowac jakas zgrabna atomowka
Senior
szymc
Zarejestrowany od: 526 dni
Ilość komentarzy: 562
Oceny: +5050
Kibicuje:
Polska Real Madryt Śląsk Wrocław
08.07.2016 / 22:14:03
Wujek sam to może wywoływać konflikty i rewolucje, przez co tworzy problemy, a także finansować terrorystów. Jedynie Rosja coś tam może pomóc, co i tak zrobiła.
Junior
nischni27
Zarejestrowany od: 392 dni
Ilość komentarzy: 71
Oceny: +304
Kibicuje:
FC Barcelona
08.07.2016 / 21:36:01
gdzie jest kurwa onz?
Senior
szymc
Zarejestrowany od: 526 dni
Ilość komentarzy: 562
Oceny: +5050
Kibicuje:
Polska Real Madryt Śląsk Wrocław
08.07.2016 / 22:20:38
ONZ, to fajnie na papierze wygląda. Jakiś czas temu czytałem, że ochraniali jakiś tam obóz uchodźców w afryce - jakoś nie udało im się to, pomimo klarownych rozkazów, w razie ataku mieli użyć ognia, nie zrobili tego. Jakoś nie kwapili się walczyć w obronie kogoś innego, to nie Polacy. Kontyngent składał się głownie z mieszkańców Indii i kogoś tam jeszcze...
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1365 dni
Ilość komentarzy: 8139
Oceny: -8835
09.07.2016 / 00:32:18
ONZ moze tyle co kosciol,czyli pomodlic sie.
Solidny ligowiec
kamilovsky15
Zarejestrowany od: 1704 dni
Ilość komentarzy: 675
Oceny: +4785
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska FC Barcelona
08.07.2016 / 21:28:44
Ja tego nie rozumiem za chuja. Są te unię europejskie całe, jest NATO. To czemu nie sa w stanie zrobić jednej konkretnej armii i rozpierdolič w popiół to całe isis!
Solidny ligowiec
MeoLessi
Zarejestrowany od: 1704 dni
Ilość komentarzy: 1483
Oceny: +13358
Kibicuje:
AS Monaco
08.07.2016 / 21:41:54
Unia Europejska nie ma charakteru militarnego (dzięki Bogu) a NATO to zabawka USA.
Senior
szymc
Zarejestrowany od: 526 dni
Ilość komentarzy: 562
Oceny: +5050
Kibicuje:
Polska Real Madryt Śląsk Wrocław
08.07.2016 / 22:15:01
USA = masoni = żydzi = nwo = zło
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1365 dni
Ilość komentarzy: 8139
Oceny: -8835
09.07.2016 / 00:34:19
Masoni nie rzadza Ameryka,ale jestes blisko prawdy,Zydzi rzadza Ameryka.
Solidny ligowiec
Szczecinianin
Zarejestrowany od: 825 dni
Ilość komentarzy: 1416
Oceny: +6428
08.07.2016 / 21:25:46
Debile, bydło i nic więcej. Takich ludzi nawet nie powinno być na świecie
Kapitan
nemrod51021
Zarejestrowany od: 1185 dni
Ilość komentarzy: 5551
Oceny: +34698
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska Real Madryt
08.07.2016 / 20:49:40
Wszystkim pizdom i debilom, którzy chcą wpuszczać tych idiotów mam dla nich historyjkę:
masz miseczkę cukierków ale wiesz, że 10% z nich jest zatrutych. Poczęstujesz się?
Solidny ligowiec
SirAlexDelPiero
Zarejestrowany od: 628 dni
Ilość komentarzy: 1436
Oceny: +5801
Kibicuje:
Chorwacja Chelsea Londyn Juventus Turyn Jamajka Polska Valencia GKS Jastrzębie Zdrój
08.07.2016 / 23:12:36
ile cukierkow mam w miseczce?
Junior
KPZR
Zarejestrowany od: 474 dni
Ilość komentarzy: 186
Oceny: -2618
Kibicuje:
Niemcy Izrael
08.07.2016 / 21:13:48
/ -27
No a ta historyjka gdzie?
Solidny ligowiec
MeoLessi
Zarejestrowany od: 1704 dni
Ilość komentarzy: 1483
Oceny: +13358
Kibicuje:
AS Monaco
08.07.2016 / 20:47:43
Dla mnie Koran i Biblia, a zwłaszcza Stary Testament, to mniej więcej to samo. Problemem jest, że Koran, powiedzmy sobie szczerze, jest bardzo luźno interpretowany. Niektóre fragmenty, które na przykład nawołują do mordowania "niewiernych", są błędnie rozumiane jako uniwersalne. A przecież dotyczyły postępowania w chwili ich spisania, tj. wojny obronnej wyznawców islamu w VII wieku. Przecież ci ludzie ginący w krajach arabskich nie myślą sobie: "znów ten cholerny islam zabija". Przecież tam 0,1% muzułmanów zabija resztę muzułmanów. Nie mam nic do islamu, ale nie powinien się mieszać z kulturą europejską, chrześcijańską. Niech respektują swoje prawa u siebie.
Senior
szymc
Zarejestrowany od: 526 dni
Ilość komentarzy: 562
Oceny: +5050
Kibicuje:
Polska Real Madryt Śląsk Wrocław
08.07.2016 / 22:22:35
Koran koranem, do tego dochodzą Hadisy i inne wyjaśniające księgi i opracowania, które są bardziej ekstremistyczne.
Kapitan
arthy
Zarejestrowany od: 1704 dni
Ilość komentarzy: 5720
Oceny: +19043
Kibicuje:
Manchester United PSG Borussia Dortmund Juventus Turyn Wisła Kraków Real Madryt
08.07.2016 / 21:50:16
Ale oni maja wg pisma rozpowszechnic sharia na caly swiat
Senior
Agbah
Zarejestrowany od: 529 dni
Ilość komentarzy: 613
Oceny: +5237
Kibicuje:
Polska Atlético Madryt
08.07.2016 / 20:30:02
Nie macie racji, że istnieją normalni wyznawcy islamu. Otóż chcąc nie chcąc ta religia ma własne zasady których muszą przestrzegać. Oglądałem kiedyś dokument o pewnej kobiecie, która uciekła z Iranu do Szwecji by rozpocząć nowe życie bo miała dość ówczesnego życia. Ojciec ją maltretował i bił za każde nawet najmniejsze złamanie praw Koranu. Po kilku latach mieszkania w Sztokholmie w końcu całkiem porzuciła islam, przechodząc na chrześcijaństwo. Opowiadała ludziom, że głównym prawem koranu jest ZABICIE KOGOKOLWIEK kto złamie jego zasady. Bo tak nakazał Mahomet, itp itd. Także to nie jest tak że tylko ISIS to ci źli, wedle islamu oni są...normalni (?). To jest poprostu chora religiai nikt z nas jej nie zrozumie. My tylko widzimy ISIS, dawniej Husein i Bin Laden. Ale tylko dlatego że nie żyjemy tam i nie widzimy co robią przecietni ludzie. A oni od rana do nocy tylko sie modlą bo boją się gniewu Allaha, tudzież kulki między oczy od jego "posłańców".
Junior
topkek
Zarejestrowany od: 322 dni
Ilość komentarzy: 74
Oceny: +661
Kibicuje:
AC Milan Polska San Marino Athletic Bilbao
08.07.2016 / 20:41:23
Przykro mi, ale to ty nie masz racji. Próbujesz budować opinię o całej społeczności na podstawie historii jednej kobiety (nie do końca wiadomo, czy nawet prawdziwej, bo prawdopodobnie jest znana tylko jej wersja). Taki człowiek jak z tej historii którą przytoczyłeś może się zdarzyć na każdej szerokości geograficznej niezależnie od narodowości, wyznania czy rasy. Nie możemy w ocenie kierować się stereotypami, zresztą my Polacy winniśmy to wiedzieć najlepiej.

I wyprzedzając oskarżenia jestem wysoce sceptyczny wobec polityki poprawności politycznej itp. Lecz trzeba na wszystko patrzeć z "chłodną" głową.
Senior
Agbah
Zarejestrowany od: 529 dni
Ilość komentarzy: 613
Oceny: +5237
Kibicuje:
Polska Atlético Madryt
09.07.2016 / 09:11:26
Można tylko tak mówić że istnieją ci dobrzy wyznawcy islamu, ale z drugiej strony dlaczego tak uważasz? To tylko przypuszczenia. My tylko widzimy to co pokazują media i co jest nagłośnione na cały świat, tj aktualnie ISIS. Ale nie wiemy czy przeciętny kozojebca jest tak bardzo święty i miły dla chrześcijan, bo nikt nie lata z kamerą po arabskich wiochach. Koledzy niżej bardzo dobrze mówią- prawo Koranu nakazuje zabicie osoby która jest mu przeciwna. Dla nich to normalne. No a tam gdzie rządzi Państwo Islamskie w głównej mierze łamanie praw Koranu wiąże się ze śmiercią.
Kapitan
arthy
Zarejestrowany od: 1704 dni
Ilość komentarzy: 5720
Oceny: +19043
Kibicuje:
Manchester United PSG Borussia Dortmund Juventus Turyn Wisła Kraków Real Madryt
08.07.2016 / 21:58:09
Na dupie nie na szerokosci geograficznej, mowisz jek te pedalskie media: "przeciez kazdy moze zrobic zamach terrorystyczny bez wzgledu na wiare", tylko szkoda ze robia je muzulmanie w imie allaha. Juz widze mnicha z shaolin wrzeszczacego buddha akhbar naciskajacego detonator :D
Kolega Agbah w wiekszosci ma racje.
Poza tym mowisz, ze jestes sceptyczny, a kompletnie tak nie brzmisz.
Junior
topkek
Zarejestrowany od: 322 dni
Ilość komentarzy: 74
Oceny: +661
Kibicuje:
AC Milan Polska San Marino Athletic Bilbao
08.07.2016 / 22:34:45
Eh zapowiada się na politykierską gównoburzę, a ja nie chcę w niej uczestniczyć, jednakże odpowiem.

Po pierwszy bycie sceptycznym wobec polityki poprawności politycznej nie oznacza bycia wrogim wobec jakiejkolwiek rasy, narodowości czy wyznania. Wy zawsze musicie świat postrzegać w czarno-białych barwach, że albo jesteś z nami albo przeciw nam? ;]

Te "pedalskie" media jak je określiłeś mają po części racje, bo chociażby dawniej baskijska ETA detonowała bomby w Paryżu dla wyrażenia swojej sprawy. Sam Paryż i Baskonia mają niewiele wspólnego. Obecnie to prawda główne ramie terroryzmu stanowią ekstremiści muzułmańscy i nie boję się tego przyznać.

Co do Buddyjskiego mnicha to nie rozumiem co mi chciałeś przekazać.
Solidny ligowiec
sugawolf
Zarejestrowany od: 755 dni
Ilość komentarzy: 624
Oceny: +2915
Kibicuje:
Chelsea Londyn
08.07.2016 / 22:22:54
Wystarczy na wlasna reke sprawdzic w internecie czego uczy Koran, a wszystko bedzie wiadome. Wersy namawiajace do zabijania niewiernych, uczace nienawisci glownie do Chrzescijan. To jest religia zbudowana na krwi, przemocy i perwersji, ktorej glowny prorok Muhamad ozenil sie z 6-letnia dziewczynka (sprawdzony fakt). Wystarczy podstawowa znajomosc genezy powstania tego wyznania, zeby samemu sobie wyrobic na ten temat opinie.

I te wszystkie zapewnienia muzulmanow, ze Islam to religia milosci i nie ma nic wspolnego z terroryzmem to zwykle klamstwa i obracanie kota ogonem. A to, ze samo ISIS to prawdopodobnie stuczny wytwor rzadowy na podobienstwo Al Kaidy to inna sprawa.
Senior
szymc
Zarejestrowany od: 526 dni
Ilość komentarzy: 562
Oceny: +5050
Kibicuje:
Polska Real Madryt Śląsk Wrocław
08.07.2016 / 22:42:17
Wszystko zależy ile jest Islamistów w kraju gdzie przybywają - w zależności od tego są 3 etapy Islamu.

Przykład Polska, 1 stopień: niewielki odsetek, siedzą cicho, czasami se meczet wybudują, są mili dla ludzi, sprowadzają rodziny, otwierają kebsy.

2 stopień,np. Anglia, Francja i inne kraje europejskie: Większy odsetek Muslimów, zaczynają mieć coraz więcej do gadania, przejmują urzędy, startują w wyborach, tworzą enklawy, przejmują dzielnice, gdzie policja boi się przyjeżdżać, mają coraz więcej do powiedzenia, w dupie mają prawo, powoli wprowadzają prawo Sharija.

3 stopień,np. terytorium Isis, Arabia Saudyjska, Emiraty: Koran jest najwyższym prawem, rządzi jakiś duchowny albo król, nie ma innych mniejszości, nie ma kościołów, nie ma prawa kobiet.

Pamiętajcie o tym, gdy wybieracie się na Kebsa - może lepiej zamówić u Polaka w barze ;)
Kluczowy zawodnik
janmudzyn2
Zarejestrowany od: 689 dni
Ilość komentarzy: 2324
Oceny: +14125
Kibicuje:
Polska Termalica Nieciecza
08.07.2016 / 20:25:11
Kara śmierci za uprawianie sportu? Ja pierdziele dzicz i nic więcej te islamskie gówno to chyba zostało mentalnie na czasach Mahosreta.
Kluczowy zawodnik
Fives
Zarejestrowany od: 1246 dni
Ilość komentarzy: 4866
Oceny: +28392
Kibicuje:
Hull City Borussia Dortmund Polska FC Barcelona Stomil Olsztyn
08.07.2016 / 20:08:21
Gdyby USA było spoko i faktycznie chciało pokonać ISIS zrobili by to w kilka dni.
Kapitan
nemrod51021
Zarejestrowany od: 1185 dni
Ilość komentarzy: 5551
Oceny: +34698
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska Real Madryt
08.07.2016 / 22:52:45
Racja USA żyje z wojen! To tu, to tam sprzedadzą broń, wojna napędza przemysł zbrojeniowy i te kutasy z juesej dobrze o tym wiedzą.
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1365 dni
Ilość komentarzy: 8139
Oceny: -8835
09.07.2016 / 00:43:40
Ale ten przemysl zbrojeniowy jest w prywatnych rekach.Panstwo za wiele z tego nie ma,jedynie powieksza dlug krajowy.
Senior
szymc
Zarejestrowany od: 526 dni
Ilość komentarzy: 562
Oceny: +5050
Kibicuje:
Polska Real Madryt Śląsk Wrocław
08.07.2016 / 22:25:07
Oni wiedzą co robią, wszystko jest ukartowane dużo do przodu ;)
Junior starszy
skend24
Zarejestrowany od: 458 dni
Ilość komentarzy: 311
Oceny: +4292
Kibicuje:
Manchester City Bayern Monachium Juventus Turyn Zagłębie Lubin Real Madryt
08.07.2016 / 19:48:44
Odrzucając jakikolwiek rasizm, mam pytanie:

co w głowach mają ludzie, którzy pomimo przejęcia ich terenu przez ludzi, którzy bez skrupułów potrafią zabić innych, nieważne czy to dziecko czy dorosły (nie, nie wszyscy muzułmanie są tacy..) wciąż postanawiają żyć w tym miejscu jak i również specjalnie robić coś, co zakazali? Ja rozumiem, że spierdalając gdzieś indziej tracą dorobek życia. Ale czy jakakolwiek rzecz jest ważniejsza od ludzkiego życia?
Kluczowy zawodnik
Fives
Zarejestrowany od: 1246 dni
Ilość komentarzy: 4866
Oceny: +28392
Kibicuje:
Hull City Borussia Dortmund Polska FC Barcelona Stomil Olsztyn
08.07.2016 / 20:10:51
My tego nie zrozumiemy, bo im od małego paczy się mózg i myślenie. Dla nich zabicie niewiernego jest normalne. Przecież tak chce allah. A tych muzułmanów, którzy są spoko jest coraz mniej. Prawdziwy islam reprezentuje ISIS, które trzeba zgładzić. Islam jest aktualnie największym zagrożeniem dla świata.
Junior starszy
Konraddd
Zarejestrowany od: 344 dni
Ilość komentarzy: 184
Oceny: +2431
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska
08.07.2016 / 20:09:08
Co jest ważniejsze?
Ojczyzna, Honor, Rodzina, Wiara...

Gdyby życie ludzkie było najważniejsze to byś koleś nie był Polakiem ,bo kto by poszedł bić się z liczniejszą armią Niemiecką, skoro życie ludzkie jest najważniejsze...
Senior
szymc
Zarejestrowany od: 526 dni
Ilość komentarzy: 562
Oceny: +5050
Kibicuje:
Polska Real Madryt Śląsk Wrocław
08.07.2016 / 22:26:47
W stu procentach popieram. Bóg, Honor, Ojczyzna! Podziękujcie przodkom, bo bez nich nas by nie było!
Junior
enieklinho
Zarejestrowany od: 418 dni
Ilość komentarzy: 22
Oceny: +213
Kibicuje:
Bayern Monachium AC Milan Polska FC Barcelona
08.07.2016 / 19:43:10
I co pani Merkel, my mamy to bydło wpuszczać do Europy?
Junior
topkek
Zarejestrowany od: 322 dni
Ilość komentarzy: 74
Oceny: +661
Kibicuje:
AC Milan Polska San Marino Athletic Bilbao
08.07.2016 / 19:40:51
To nie ludzie, to zwierzęta, bo żaden człowiek tak nie postępuje.

Jednakże proszę was drodzy użytkownicy nie wkładajcie wszystkich muzułmanów do jednego wora z imigrantami (lub. przychodźcami) czy tymi zbrodniarzami z tzw. Państwa Islamskiego. Jak można zauważyć głównymi ofiarami ich działań terrorystycznych są właśnie muzułmanie - szyici czy wiele innych odłamów jak alawici.


A bierność "państw zachodu" można tłumaczyć ich polityką, od której włos się może zjeżyć, a o której my szarzy obywatele nie mamy bladego pojęcia.
Przykładem może być taka Turcja, która skupuje ropę naftową z zajętych przez Islamistów rafinerii, jednocześnie kreuje siebie na jednego z głównych wrogów.
Solidny ligowiec
kitkas
Zarejestrowany od: 676 dni
Ilość komentarzy: 1600
Oceny: +14651
Kibicuje:
Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Bayern Monachium Borussia Dortmund AS Roma Juventus Turyn Real Madryt FC Barcelona
08.07.2016 / 19:38:00
Przecież to przechodzi ludzkie pojęcie,ten Islam to sami chorzy ludzie,powinno się coś z tym zrobić,gorsze niż zaraza :(
Junior starszy
alexis37
Zarejestrowany od: 1081 dni
Ilość komentarzy: 372
Oceny: +1613
Kibicuje:
Besiktas JK Turcja
08.07.2016 / 19:43:56
Nie wrzucajcie tych fałszywych muzułmanów terrorystów do worka z innymi normalnymi ludźmi. Niektórzy z Was myślą, że każdy muzułmanin to terrorysta, ale ludzie tak nie jest! Odłamek terrorystów islamskich jest bardzo mały. W większości są to normalni, spokojni i pełni miłości ludzie i wiem co mówię, bo z Turcją mam trochę wspólnego.
Senior
Agbah
Zarejestrowany od: 529 dni
Ilość komentarzy: 613
Oceny: +5237
Kibicuje:
Polska Atlético Madryt
08.07.2016 / 20:41:18
Zakładam że macie jakiś Cycrowy Polsat czy coś w ten deseń. Polecam znaleźć arabską stację Al-Jazira. Co na niej znajdziemy? Dziennie po 12h pokazują jak używać broni, uczą tego zwykłych cywili. Oprócz tego jakieś zjebane manifestacje sił zbrojnych.
Solidny ligowiec
eeeSynek
Zarejestrowany od: 921 dni
Ilość komentarzy: 1242
Oceny: +6332
08.07.2016 / 20:37:31
Gdybym był twoim sąsiadem i miał kozy, to trzymałbym je pod kluczem.
Junior starszy
seba456789
Zarejestrowany od: 338 dni
Ilość komentarzy: 377
Oceny: +2388
Kibicuje:
Polska
08.07.2016 / 19:30:39
Ja pierdole ale bydło. Ja mówię że najlepiej było by wysłać wojsko tam i załatwić to raz na zawsze.
Senior
sorpresa
Zarejestrowany od: 797 dni
Ilość komentarzy: 683
Oceny: +2019
Kibicuje:
West Bromwich Albion FC Barcelona
08.07.2016 / 19:30:27
Jeżeli ktoś ceni sobie logikę, jest otwarty na prawdę i ma wrażenie, że partie polityczne mimo, że przy władzy się zmieniają to w gruncie rzeczy nic się nie zmienia polecam zapoznać się z osobą Janusza Korwin-Mikkego. Człowieka prawicy, który być może wam znany jest jako dziwak, bo taki wizerunek wykreowały mu media, ale tak na prawdę jest geniuszem.
Junior starszy
AveC
Zarejestrowany od: 711 dni
Ilość komentarzy: 213
Oceny: +537
Kibicuje:
AC Milan Pogoń Szczecin
09.07.2016 / 00:25:24
Nie polecam Korwina Mikkego, to zjeb i psychol
Junior starszy
Konraddd
Zarejestrowany od: 344 dni
Ilość komentarzy: 184
Oceny: +2431
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska
08.07.2016 / 23:50:12
Również polecam Korwina Mikkego jako jego wyborca, możecie minusować, ale to jedyny człowiek który może coś zmienić na dobre w tym kraju!Zgadzam się z jego poglądami ponad w 90%, kto nie jest zbyt inteligentny może mieć z tym problem...

Pozdrawiam
Senior
szymc
Zarejestrowany od: 526 dni
Ilość komentarzy: 562
Oceny: +5050
Kibicuje:
Polska Real Madryt Śląsk Wrocław
08.07.2016 / 22:46:11
Zapytajcie rodziców co mówił Janusz Korwin-Mikke 20 lat temu, i zobaczcie co mówi teraz - pomogę wam, praktycznie to samo. Nie zmienia on zdania jak te marionetki, co co 4 lata zmieniają ugrupowanie i poglądy. Zobaczcie co mówił o Unii 1-3 lata wstecz, i przyrównajcie do obecnej sytuacji, znowu się zdziwicie.
Junior starszy
Trance
Zarejestrowany od: 1112 dni
Ilość komentarzy: 163
Oceny: +2016
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium Borussia Dortmund Polska Real Madryt
08.07.2016 / 19:20:36
Ja pierdolę co się dzieje z tą ludzkością.
Solidny ligowiec
AdrianArsenal4
Zarejestrowany od: 856 dni
Ilość komentarzy: 1207
Oceny: +7559
Kibicuje:
Arsenal Londyn
08.07.2016 / 19:11:01
Tęskni się za takimi ludźmi jak chociażby Jan III Sobieski, który wyrżnął Turasów w Bitwie pod Wiedniem. Jebane ciapate kozy zabraniają grać w piłkę nożną... do czego to doszło.
Kluczowy zawodnik
Mustafa
Zarejestrowany od: 455 dni
Ilość komentarzy: 4152
Oceny: +25195
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium AC Milan Napoli Wisła Kraków Polska Real Madryt
08.07.2016 / 18:58:53
kurwa , a tak nazekaliscie ze Putin ich bombardowal , gdyby ich wyjebali do konca to tez byscie mieli pretensje chciales to masz na hiv odpornosc.
Junior starszy
Skorpion_1988
Zarejestrowany od: 728 dni
Ilość komentarzy: 199
Oceny: +1927
Kibicuje:
Bayern Monachium Wisła Kraków
08.07.2016 / 18:50:12
Nie wiem na co czeka świat by rozpierdolic to ISIS czy jak mu tam. Wejsc wyrznac kazdego i wyjsc, spokoj raz na zawsze, albo chociaz twardo pokazac ze sie nie damy. Rosja nie ma homosow, ciapatych itd maja spokoj, da sie. a reszta, japierdole
Senior
Agbah
Zarejestrowany od: 529 dni
Ilość komentarzy: 613
Oceny: +5237
Kibicuje:
Polska Atlético Madryt
08.07.2016 / 20:37:01
To nie jest takie proste żeby ich wyrżnąć i wyjść. Po atakach na WTC Bush mścił się na nich w Iraku. PS- tak to były zamachy. I co? Kilkanaście lat później oni mszczą się na niewinnych ludziach w Paryżu czy Brukseli. Synowie Osamy też zapowiadają odwet po śmierci ojca. Więc to jest tak- zginie jeden, na jego miejsce jest 2 kolejnych. Niestety.
Junior
rusty
Zarejestrowany od: 735 dni
Ilość komentarzy: 151
Oceny: +21
Kibicuje:
Polska Real Madryt
08.07.2016 / 18:59:33
Komu ty sie kurwo nie dasz??jestes pelnoletni to jedz kurwa walczyc z nimi do syri cwaniaczek,kozaczek spierdolina umyslowa!!!tam zabijaja a ten sie kurwa nie da z odleglosci kurwa kilku tysiecy kilometrow:>kurwa czemu polacy debilnieja??
Senior
sorpresa
Zarejestrowany od: 797 dni
Ilość komentarzy: 683
Oceny: +2019
Kibicuje:
West Bromwich Albion FC Barcelona
08.07.2016 / 19:23:45
rusty od czego są żołnierze? Jesli nie wypowie im sie wojny tylko bedzie sie malowalo kredkami czy czyms tam po ulicach to sie ich nie wystraszy i ciagle ataki beda sie zdarzac. Natomiast jak ich sie zlikwiduje nastepni potencjalni terrorysci bede wiedzieli, ze wladze panstw Europejskich z nimi sie pierdolicc nie beda.
Junior
Thompson86
Zarejestrowany od: 1664 dni
Ilość komentarzy: 30
Oceny: +260
Kibicuje:
Borussia Dortmund Islandia Podbeskidzie Polska Orzeł Międzyrzecz
08.07.2016 / 19:56:39
Problem w tym, że tak łatwo ich nie zlikwidujesz. Wjazd do Iraku pokazał, że Zachód nie ma pojęcia jak walczyć z terroryzmem. Samo wysłanie tam żołnierzy niczego nie da.
Junior
rusty
Zarejestrowany od: 735 dni
Ilość komentarzy: 151
Oceny: +21
Kibicuje:
Polska Real Madryt
08.07.2016 / 18:57:40
Typowy przyglup nie majacy pojecia doslownie o niczym!!!!
Junior
MackyDucky
Zarejestrowany od: 532 dni
Ilość komentarzy: 122
Oceny: +490
Kibicuje:
PSG Francja Bayern Monachium Niemcy AC Milan
08.07.2016 / 18:56:41
Nie rozpierdoli bo opłaca im się sprzedawać im broń...
Kluczowy zawodnik
Fives
Zarejestrowany od: 1246 dni
Ilość komentarzy: 4866
Oceny: +28392
Kibicuje:
Hull City Borussia Dortmund Polska FC Barcelona Stomil Olsztyn
08.07.2016 / 18:45:21
Zdelegalizować islam zanim do nas to dotrze i wymknie się spod kontroli.
Junior
MackyDucky
Zarejestrowany od: 532 dni
Ilość komentarzy: 122
Oceny: +490
Kibicuje:
PSG Francja Bayern Monachium Niemcy AC Milan
08.07.2016 / 18:59:00
Tylko wiesz, że ci goście są takimi wyznawcami islamu, że na bank nie przeczytali nigdy koranu, a to co robią to po prostu terroryzm, który zwalany jest na Islam... Oni robią to, bo chcą przejąć władzę, mało tu podtekstów religijnych...
Kluczowy zawodnik
Fives
Zarejestrowany od: 1246 dni
Ilość komentarzy: 4866
Oceny: +28392
Kibicuje:
Hull City Borussia Dortmund Polska FC Barcelona Stomil Olsztyn
08.07.2016 / 20:07:30
W Koranie jest właśnie napisane, że Islam ma być rozprzestrzeniony na cały świat. Kto nie będzie wierzył w allaha ma być zabity. Ci muzułmanie co są spoko i tolerancyjni dla innych nie żyją zgodnie z Koranem. Prawdziwy muzułmanin to morderca.
Junior
Thompson86
Zarejestrowany od: 1664 dni
Ilość komentarzy: 30
Oceny: +260
Kibicuje:
Borussia Dortmund Islandia Podbeskidzie Polska Orzeł Międzyrzecz
08.07.2016 / 20:00:26
Robią to bo chcą przejąć władzę, ale Koran znają pewnie na pamięć. Wszystkie pisma święte możesz interpretować, jak ci się podoba. I to jest problem.