expekt

Media: Chelsea aktywowała klauzulę N'Golo Kante

Ostatnia aktualizacja: 05/06/16 08:05, Komentarzy: 22

1
22
Fot. Youtube

Wygląda na to, że mistrzowski skład Leicester City przed nowym sezonem uszczupli się o dwa duże nazwiska. Mistrzów Anglii może opuścić nie tylko Jamie Vardy, ale również N'Golo Kante.

Zdaniem beIN Sports Chelsea zaoferowała 20 milionów funtów za francuskiego pomocnika "Lisów", czyli tyle, ile podobno wynosi klauzula odstępnego za zawodnika.

"The Blues" przed nowym sezonem poszukują środkowego pomocnika. Początkowo Antonio Conte chciał sprowadzić na Stamford Bridge Radję Nainggolana, ale gracz AS Romy najwyraźniej woli pozostać na Półwyspie Apenińskim. Chelsea więc zainteresowała się 25-letnim piłkarzem Leicester City.

Sam zawodnik chce podobno pozostać w Premier League, ale niekoniecznie musi to być zespół Claudio Ranieriego. Media donoszą, że N'Golo Kante odbył już pierwsze rozmowy w sprawie transferu i jego przeprowadzka do klubu z Londynu jest bardzo prawdopodobna.
Źródło: goal.com/beIN Sports
dafabet
Dodaj komentarz
Junior starszy
Exile
Zarejestrowany od: 595 dni
Ilość komentarzy: 275
Oceny: +2121
Kibicuje:
Legia Warszawa FC Barcelona Hiszpania
05.06.2016 / 19:10:12
Z Mistrza Anglii do ligowego średniaka który sie nawet nie załapał do europejskich pucharów...
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 737 dni
Ilość komentarzy: 1154
Oceny: +4529
05.06.2016 / 17:24:42
no i tu sie okazuje jak chujowego dyrektora maja lisy. powinien po takim sezonie renegocjowac kontrakty najlepszym graczom i usunac badz zwiekszyc klauzule. przeciez to bylo oczywiste, ze bedzie masa chetnych na the best of Leicester
Junior
Krys Zawada
Zarejestrowany od: 605 dni
Ilość komentarzy: 25
Oceny: +167
Kibicuje:
Arsenal Londyn
05.06.2016 / 16:39:25
Wkurza mnie to jak wszyscy chcą rozpieprzyć tą drużynę. Jakoś sezon wcześniej nikt się nie upominał o Vardiego, Kante czy innych. Mieli dobry sezon i nagle wszyscy zaczynają znajdować prawne zawijasy żeby tylko trochę zdobyć dla siebie. To jest walka o przetrwanie, wyścig szczurów dla Chelsea czy Arsenalu. Zero honoru,czysta polityka!
Solidny ligowiec
szatankurwo
Zarejestrowany od: 1075 dni
Ilość komentarzy: 1558
Oceny: +3031
Kibicuje:
Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Aston Villa Tottenham Hotspur Anglia AC Milan Legia Warszawa Real Madryt
05.06.2016 / 15:44:02
Wanyama i Slimani i nie bedzie różnicy, ale potrzeba jeszcze więcej wzmocnień.
Junior starszy
NeverSurrender
Zarejestrowany od: 590 dni
Ilość komentarzy: 206
Oceny: +1193
Kibicuje:
Bayern Monachium Niemcy Pogoń Szczecin
05.06.2016 / 15:31:39
ACh panie kurwa mac. Wkurwia mnie to , ze kazdy tak na kase leci bo o niczym innym nie mozna gadac. Na serio ! Pilkarz I tak zarabia fortune to na chuj me to jedno 0 wiecej skoro nie bedzie tak dobrze gra jak gral w klubie ,ktory mu dal sznase byc kim teraz jest. Wkurwiaja mnie ci milionerzy co mysla , ze moga wszystko kupic na tym swiecie.
Solidny ligowiec
Football93MyLife
Zarejestrowany od: 190 dni
Ilość komentarzy: 1622
Oceny: +8119
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC West Ham United Polonia Warszawa Cracovia Polska Atlético Madryt
05.06.2016 / 14:49:22
Jak tak zaczną wysprzedawac za sezon Leicester spadnie
Junior starszy
samson123
Zarejestrowany od: 1108 dni
Ilość komentarzy: 139
Oceny: +1249
Kibicuje:
Legia Warszawa
05.06.2016 / 14:33:54
Mahrez, Kante, Drinkwater, Vardy zmienią kluby - cały szkielet drużyny. Chyba średnio będą wyglądać w LM
Mistrz
Halamadrid319
Zarejestrowany od: 688 dni
Ilość komentarzy: 8293
Oceny: +40444
Kibicuje:
Arsenal Londyn Leicester City FC PSG Juventus Turyn PSV Eindhoven Feyenoord Lech Poznań Polska Portugalia Real Madryt
05.06.2016 / 14:24:01
Niby wszyscy najlepsi zawodnicy Leicester mieli zostać w klubie... a niedługo to już chyba nikt nie zostanie :P
Senior
Omega31
Zarejestrowany od: 1530 dni
Ilość komentarzy: 857
Oceny: +4364
Kibicuje:
Chelsea Londyn AC Milan Torino Polska Atlético Madryt Sevilla FC Bayern Monachium II
05.06.2016 / 13:50:29
To super wiadomosc,kante jest tytanem jesli chodzi o defensywe,makelele jak sie patrzy,mam nadzieje ze ten transfer dojdzie do skutku
Junior
adam34689
Zarejestrowany od: 846 dni
Ilość komentarzy: 64
Oceny: +708
Kibicuje:
FC Barcelona
05.06.2016 / 13:24:41
Tylko czekać, aż PSG i Barca zgłoszą się po Mahreza.
Junior
PhilipFCB
Zarejestrowany od: 866 dni
Ilość komentarzy: 65
Oceny: +833
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Bayern Monachium Bayer Leverkusen AS Roma Juventus Turyn Inter Mediolan Polska
05.06.2016 / 12:09:04
Myślę, że jeśli odejdzie to do klubu który gra w LM
Senior
italianfan30
Zarejestrowany od: 195 dni
Ilość komentarzy: 563
Oceny: +3018
Kibicuje:
AC Milan AS Roma Juventus Turyn Inter Mediolan Napoli Włochy
05.06.2016 / 11:34:16
zaczyna sie z Leicester wykupywanie za smieszne jak na budzety angielskich klubow klauzule odstepnego.
Junior
swag7331
Zarejestrowany od: 467 dni
Ilość komentarzy: 65
Oceny: +83
Kibicuje:
Chelsea Londyn Bayern Monachium Borussia Dortmund Lech Poznań Polska FC Barcelona
05.06.2016 / 12:08:45
/ -13
40 mln za vardiego i kante to niezly hajs ;d
Solidny ligowiec
kwiatek666
Zarejestrowany od: 303 dni
Ilość komentarzy: 1431
Oceny: -1574
05.06.2016 / 11:30:07
Wykupią wszyscy Lisów i będzie nieciekawie w przyszłym sezonie. Mam nadzieje ze chłopaki nie dadzą sie tak łatwo. Pewnie zaraz jakis kibic Chealse czy MU zacznie krzyczeć - Sprzedawczyki! Jak tak można! No ale nie ma co obwiniać zawodników ze chcą polepszyć swoja sytuację i zmienić pracę na lepszą. Lisy niestety nie są tak bogate jak konkurencja..
Junior starszy
skend24
Zarejestrowany od: 284 dni
Ilość komentarzy: 311
Oceny: +4290
Kibicuje:
Manchester City Bayern Monachium Juventus Turyn Zagłębie Lubin Real Madryt
05.06.2016 / 15:12:24
Przestańcie opowiadać te plotki. Leicester ma właściciela MILIARDERA, nie są biedni. To, że nie robił transferów za setki milionów nic nie zmienia.
Senior
Wilku89
Zarejestrowany od: 493 dni
Ilość komentarzy: 407
Oceny: +3987
Kibicuje:
Chelsea Londyn SV Darmstadt 98
05.06.2016 / 11:27:31
To jest dobra informacja. Dużo lepiej jest kupić defensywnego pomocnika który jest młody niż Vardy'ego który ma już 29 lat i wyskoczył tylko w jednym sezonie. Kante przypomina mi bardzo Makélele nie tylko wyglądem, ale również umiejętnościami.
Junior
ingv
Zarejestrowany od: 511 dni
Ilość komentarzy: 142
Oceny: +937
05.06.2016 / 15:59:19
AFC ma inne potrzeby (brak alternatywy dla Giroud), a CFC inne (mówi się o odejściu Maticia).
Junior
WhiteEurope
Zarejestrowany od: 257 dni
Ilość komentarzy: 71
Oceny: +375
05.06.2016 / 10:52:09
Leicester dostanie za owe transfery dobre pieniądze na nowych zawodników, więc przekonamy się jakim dobrym trenerem jest Ranieri
Solidny ligowiec
sebastian840918
Zarejestrowany od: 405 dni
Ilość komentarzy: 1373
Oceny: +12347
Kibicuje:
Manchester United Legia Warszawa Polska
05.06.2016 / 09:54:38
Najlepsi zawodnicy powinni zostać na jeszcze jeden sezon w Leicester. Niech pokażą coś fajnego w LM.
Solidny ligowiec
kitkas
Zarejestrowany od: 501 dni
Ilość komentarzy: 1143
Oceny: +10219
Kibicuje:
Barcelona Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Manchester City PSG Bayern Monachium Borussia Dortmund AC Milan
05.06.2016 / 09:46:07
No szkoda że tak to działa,duże kluby wykupią tych najlepszych i Leicester będzie walczyć o utrzymanie ,bo tak może być ...a nie jak w tym sezonie ustawiać innych w szeregu.
Junior
degarus
Zarejestrowany od: 248 dni
Ilość komentarzy: 56
Oceny: +408
Kibicuje:
Arsenal Londyn
05.06.2016 / 09:34:48
Szczerze watpie ze odejdzie do klubu ktory nie gra w LM
Senior
jajajakberety
Zarejestrowany od: 285 dni
Ilość komentarzy: 746
Oceny: +7056
Kibicuje:
Pogoń Szczecin Polska Real Madryt
05.06.2016 / 08:18:56
No to sezon na rozkupowanie Leicester uważam za otwarty

Tabela