expekt

Mourinho usprawiedliwia Pogbę. "Problemem nie jest pozycja"

Ostatnia aktualizacja: 26/10/16 08:25, Komentarzy: 37

0
37
Fot. mr3002 / Shutterstock.com

Jose Mourinho tłumaczy przeciętną grę Paula Pogby. Portugalski menedżer Manchesteru United uważa, że najdroższy piłkarz świat musi zaadaptować się w nowym otoczeniu.

- Problemem Pogby nie jest jednak ani pozycja, ani system taktyczny. Według mnie problem polega na tym, że przyszedł z ligi, w której obowiązywał zupełnie inny styl gry. W takich przypadkach piłkarze potrzebują czasu, żeby pokazać swój najwyższy poziom. Dotyczy to przede wszystkim pomocników - mówi Mourinho.

- Paulowi jest trudno przystosować się do nowych realiów, ale to przecież fenomenalny piłkarz. Ma niebywały potencjał. Przed nim jeszcze wiele lat rozwoju, więc inwestycja klubu bazowała właśnie na tym. To super piłkarz na następne siedem, osiem lat - uważa portugalski szkoleniowiec.

- Oczekujemy, że Pogba będzie coraz lepszy. Nie spodziewaliśmy się, że dzień po transferze będzie grał na najwyższym poziomie - kończy Mourinho.

W tym sezonie Pogba rozegrał dla Manchesteru United jedenaście meczów we wszystkich rozgrywkach. Strzelił w nich trzy gole.
Źródło: skysports.com
dafabet
Dodaj komentarz
Senior
ElScouser'o
Zarejestrowany od: 613 dni
Ilość komentarzy: 489
Oceny: -377
Kibicuje:
Liverpool FC
26.10.2016 / 15:28:56
Ten pierdoli jak polamany, czytalem gdzies ,ze Pogba wedlug nieSpecjalnego bylby swietnym stoperem :) jaja jakies :) Mnie ciagle ten transfer zaskakuje, juz pal liczo cene ALE...sciaga sie kopacza, ktory tak naprawde nie gra jakos defensywny ani ofensywny pomocnik, nie rozgrywa, nie nadaje tempa grze i wogole nie ma przypisanej roli na boisku...po jaki chuj poza medialna strona futboul (koszulki itd) kupuje sie takie cos?? Chyba tylko dla ogolnej beki jaka z tego transferu wyszla :)
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 743 dni
Ilość komentarzy: 1154
Oceny: +4528
26.10.2016 / 14:32:53
"- Zarobiliśmy około 95 milionów euro. Mino Raiola, agent piłkarza, otrzyma 27 milionów euro. Zysk netto na tym transferze wyniósł około 72 milionów euro - dodał Marotta."

http://devilpage.pl/index/news/komentarze/48324/raiola-otrzymal-27-milionow-euro-prowizji/

Jak na jego gre to faktycznie przeplacony ale w dzisiejszych czasach za pilkarza w takim wieku, z takimi umiejetnosciami i takim nazwiskiem to calkiem nie duzo.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1498 dni
Ilość komentarzy: 3361
Oceny: +17737
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
26.10.2016 / 14:11:44
"Nie spodziewaliśmy się, że dzień po transferze będzie grał na najwyższym poziomie"...
Dzień po transferze nie, ale minęły już prawie 3 miesiące panie Mou...
Kluczowy zawodnik
Fives
Zarejestrowany od: 1077 dni
Ilość komentarzy: 3856
Oceny: +21577
Kibicuje:
Borussia Dortmund Polska FC Barcelona Stomil Olsztyn
26.10.2016 / 14:08:27
Te zdjęcie zawsze rozpierdala :D
Senior
PanOczywisty
Zarejestrowany od: 110 dni
Ilość komentarzy: 550
Oceny: +3651
26.10.2016 / 13:56:26
Gosc za tyle hajsu to powinien strzelać gola za golem jak Suarez który kosztował zasłuzenie 80 baniek, a nie młoda gwiazdeczka bez większych sukcesów. Ale szkoda strzępić ryja... Niech wydadzą jeszcze na Dybale 120 baniek to nie moj hajs.
Senior
italianfan30
Zarejestrowany od: 200 dni
Ilość komentarzy: 582
Oceny: +3101
Kibicuje:
AC Milan AS Roma Juventus Turyn Inter Mediolan Napoli Włochy
26.10.2016 / 13:40:34
mou pierdoli od rzeczy.Poki jest trenerem Mu to musi bronic swoich pilkarzy.W koncu to on tez chcial Pogbe w MU .Sciagneli go za grube pieniadze to przeciez nie powie ze jest slaby i przeplacili za niego.Teraz bedzie o adaptacji bo jakby wczesniej nie gral w PL ! .Pozniej bedzie o zgrywaniu z innymi pilkarzami .Nastepnie jeszcze cos innego itd..
Senior
italianfan30
Zarejestrowany od: 200 dni
Ilość komentarzy: 582
Oceny: +3101
Kibicuje:
AC Milan AS Roma Juventus Turyn Inter Mediolan Napoli Włochy
26.10.2016 / 13:39:56
mou pierdoli od rzeczy.Poki jest trenerem Mu to musi bronic swoich pilkarzy.W koncu to on tez chcial Pogbe w MU .Sciagneli go za grube pieniadze to przeciez nie powie ze jest slaby i przeplacili za niego.Teraz bedzieo adaptacji bo jakby wczesniej nie gral w PL ! .Pozniej bedzie o zgrywaniu z innymi pilkarzami .Nastepnie jeszcze cos innego itd..
Junior starszy
PBSzewc27
Zarejestrowany od: 58 dni
Ilość komentarzy: 179
Oceny: +2354
Kibicuje:
PSG Islandia Napoli Legia Warszawa Polska San Marino
26.10.2016 / 13:21:11
Nie wiem co ma adaptacja w lidze do szybkości na boisku i celności podań
Junior
proso
Zarejestrowany od: 57 dni
Ilość komentarzy: 89
Oceny: +340
Kibicuje:
Liverpool FC
26.10.2016 / 13:14:38
nie spodziewaliście się , że dzień po transferze będzie grał na najwyższym poziomie ? Jeśli daje się za kogoś 105 mln to znaczy , że to gwarant bramek co mecz i motor napędowy drużyny. Wystarczy po prostu powiedzieć , że się przepłaciło , bo on jest wart max 50 mln.. Jeśli ten gość jest wart 105 mln to ile wart jest taki Sanchez , Coutinho , De Bruyne ? Nie mówiąc już o Messim czy Ronaldo
Senior
italianfan30
Zarejestrowany od: 200 dni
Ilość komentarzy: 582
Oceny: +3101
Kibicuje:
AC Milan AS Roma Juventus Turyn Inter Mediolan Napoli Włochy
26.10.2016 / 12:23:59
problem z adaptacja ? Buuaaahhaa A co wczesniej nie znal realiow PL jak gral czy trenowal w MaNU ?.Ten Mou to juz nie wie co mowic .
Junior
Regon22
Zarejestrowany od: 288 dni
Ilość komentarzy: 34
Oceny: +263
Kibicuje:
Juventus Turyn Włochy
26.10.2016 / 11:25:24
A ja się nie zgodzę, bo problemem Pogby jest pozycja. Mou na siłę chce zrobić z Paula gracza o charakterystyce Pirla do czego się nie nadaje. Widać to w reprezentacji gdzie gra jako defensywny pomocnik.
Junior starszy
PeeM
Zarejestrowany od: 1535 dni
Ilość komentarzy: 167
Oceny: +830
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska
26.10.2016 / 11:52:31
Widac nie oglądasz meczów, przejrzyj statystyki.
Dokładnie zobacz gdzie grywał Pirlo a gdzie gra Pogba dopiero wtedy komentuj.
Junior
Regon22
Zarejestrowany od: 288 dni
Ilość komentarzy: 34
Oceny: +263
Kibicuje:
Juventus Turyn Włochy
26.10.2016 / 20:45:13
"- Mourinho chce, żebym grał trochę jak Pirlo, a to inny styl niż ten, do którego jestem przyzwyczajony - powiedział Pogba, cytowany przez "Manchester Evening News"." Jak widzisz Mou próbuje zrobić z Pogby gracza o charakterystyce Pirla i sam Paul o tym mówi.
Kluczowy zawodnik
mateo89
Zarejestrowany od: 122 dni
Ilość komentarzy: 1475
Oceny: +9188
Kibicuje:
Borussia Dortmund Niemcy Juventus Turyn Polska Real Madryt
26.10.2016 / 10:04:08
Swietny pilkarz, młody i perspektywiczny... ale przepłacili :P
Junior
Miczas
Zarejestrowany od: 80 dni
Ilość komentarzy: 88
Oceny: +1122
Kibicuje:
PSV Eindhoven
26.10.2016 / 10:00:00
Problemem nie jest pozycja, tylko trener
Senior
damianorybnik
Zarejestrowany od: 802 dni
Ilość komentarzy: 414
Oceny: +2799
Kibicuje:
Vasco da Gama Beitar Jerusalem FC Yokohama F. Marinos CD Chivas de Guadalajara ROW Rybnik
26.10.2016 / 09:17:51
najwiekszym problemem jest poprostu to ze jest mega slaby,nie pozycja ani nie taktyka, poprostu czorny jest slaby i tyle a teraz na dodatek dostal mega chajs i juz dopiero ma wyjebane,do konca zycia bedzie go juz stac na banany i fryzjera
Senior
kgtrako
Zarejestrowany od: 1535 dni
Ilość komentarzy: 838
Oceny: +421
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
26.10.2016 / 10:03:51
/ -10
widze ktos ma kompleksy i jest rasista plepsa polskiego ludu
Kluczowy zawodnik
Mustafa
Zarejestrowany od: 286 dni
Ilość komentarzy: 2230
Oceny: +13962
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Bayern Monachium AC Milan Napoli Wisła Kraków Polska Real Madryt
26.10.2016 / 09:01:45
Wkoncu jakies w miare razsadne słowa ...
Senior
kgtrako
Zarejestrowany od: 1535 dni
Ilość komentarzy: 838
Oceny: +421
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
26.10.2016 / 08:41:58
to nie zmienia faktu ze przeplaciliscie:)))
Kapitan
chamstwo
Zarejestrowany od: 1320 dni
Ilość komentarzy: 6753
Oceny: +34600
Kibicuje:
Juventus Turyn
26.10.2016 / 09:53:05
To się tak naprawde okaże przy ewentualnej sprzedaży Pogby dopiero. Wtedy będzie można podliczyć ewentualne zyski/straty. Biorą pod uwagę ile United za niego dało oraz pensję, ale też ile zarobiło na jego wizerunku, sukcesach sportowych oraz kwocie odsprzedaży.
Senior
kgtrako
Zarejestrowany od: 1535 dni
Ilość komentarzy: 838
Oceny: +421
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
26.10.2016 / 10:02:09
/ -19
stracic nie stracili zarobili na samych koszulkach kwote jaka za niego wydali
Junior
pietrasM
Zarejestrowany od: 449 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +510
Kibicuje:
Arsenal Londyn
26.10.2016 / 10:27:12
Poszperaj w internecie, co dokładnie się dzieje z pieniędzmi ze sprzedaży koszulek United, a dopiero potem pisz komentarze.
Senior
kgtrako
Zarejestrowany od: 1535 dni
Ilość komentarzy: 838
Oceny: +421
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
26.10.2016 / 10:32:46
/ -14
no pogbe kupili ze sprzedazy koszulek zlatana wiec chyba inwestuja te pieniadze w klub a ty co sobie wymysliles
Junior
pietrasM
Zarejestrowany od: 449 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +510
Kibicuje:
Arsenal Londyn
26.10.2016 / 10:38:25
http://www.devilpage.pl/forum/viewtopic/3945/kto-zarabia-na-koszulkach-united/

Senior
kgtrako
Zarejestrowany od: 1535 dni
Ilość komentarzy: 838
Oceny: +421
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
26.10.2016 / 10:53:50
/ -12
jeszcze tam pisze jak byk w tym co mi wyslales sam sie wjebales
Senior
kgtrako
Zarejestrowany od: 1535 dni
Ilość komentarzy: 838
Oceny: +421
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
26.10.2016 / 10:49:41
/ -13
i co kupili go za koszuli i czego sie rzucasz
Senior
kgtrako
Zarejestrowany od: 1535 dni
Ilość komentarzy: 838
Oceny: +421
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
26.10.2016 / 10:42:42
/ -12
http://sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/618408/koszulka-zlatana-ibrahimovicia-rozchodzi-sie-jak-swieze-buleczki-76-milionow-prz
Senior
kgtrako
Zarejestrowany od: 1535 dni
Ilość komentarzy: 838
Oceny: +421
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
26.10.2016 / 10:42:07
/ -13
wow wyslales mi forum tez sobie tam moge popisac
Junior
pietrasM
Zarejestrowany od: 449 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +510
Kibicuje:
Arsenal Londyn
26.10.2016 / 10:59:37
Serio? Naprawdę wierzysz jakiejś dziennikarzynie ze sportowefakty(wp).pl ?

http://mufclatest.com/can-paul-pogbas-shirt-sales-pay-for-his-transfer-no-heres-why/
Senior
kgtrako
Zarejestrowany od: 1535 dni
Ilość komentarzy: 838
Oceny: +421
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
26.10.2016 / 11:02:29
/ -13
wierze w to co mi wyslales tam pisze wyraznie wiec znalazles nowe gowno przetan i nie wierze ze nie maja profitow z koszulek
Junior
pietrasM
Zarejestrowany od: 449 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +510
Kibicuje:
Arsenal Londyn
26.10.2016 / 11:01:55
Co by Ci najprościej to przetłumaczyć. United od razu dostaję od adidasa pieniądze bez względu na to ile koszulek się sprzeda, ale dzięki temu, adidas, zastrzega sobie, że lwia część z ewentualnej sprzedaż trafi do nich. Jest to na pewno ponad 80%. Nie znam dokładnych danych finansowych.
Junior
pietrasM
Zarejestrowany od: 449 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +510
Kibicuje:
Arsenal Londyn
26.10.2016 / 11:04:00
Nie wykluczam, że dzięki takim transferom United zyskuje marketingowo i dzięki temu może, a nawet musi spłacić transfer, ale że dzieje się to dzięki sprzedaży koszulek to bzdura.
Senior
kgtrako
Zarejestrowany od: 1535 dni
Ilość komentarzy: 838
Oceny: +421
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
26.10.2016 / 11:09:00
dziwne bo w innych klubach placa firmy nike adidas puma itd za to by w ich koszulkach chodzili a tu widzisz MU charytatywnie dziala
Senior
kgtrako
Zarejestrowany od: 1535 dni
Ilość komentarzy: 838
Oceny: +421
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
26.10.2016 / 11:09:28
/ -10
tz sponsor czyli cos sponsoruje daje za darmo
Senior
kgtrako
Zarejestrowany od: 1535 dni
Ilość komentarzy: 838
Oceny: +421
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City AS Monaco PSG Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
26.10.2016 / 11:03:21
kazdy klub dostaje kase od sponsora
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 743 dni
Ilość komentarzy: 1154
Oceny: +4528
26.10.2016 / 14:30:37
ale ty kurwa jestes debil.

co do transferu Pogby
http://devilpage.pl/index/news/komentarze/48324/raiola-otrzymal-27-milionow-euro-prowizji/

w ostatnim akapicie Marotta mowi o kwotach. wydaje mi sie, ze jednak tak zle z tym transferem nie jest.
Kluczowy zawodnik
Poncjusz
Zarejestrowany od: 145 dni
Ilość komentarzy: 2610
Oceny: +8109
Kibicuje:
Manchester United Legia Warszawa Polska
26.10.2016 / 08:34:11
No już najwyższy czas aby Pogba pokazał ile jest wart.

Tabela