expekt

Polscy mistrzowie olimpijscy ostro o Zielińskim: Wstyd, hańba, żenada

Ostatnia aktualizacja: 09/08/16 12:12, Komentarzy: 5

0
5
Fot. Jay the Expat, wikicommons

Nie milkną echa po dopingowej wpadce Tomasza Zielińskiego. W organizmie sztangisty wykryto nandrolon. Sprawę ostro komentują polscy mistrzowie olimpijscy.

Doping w organizmie Zielińskiego potwierdziło badanie obu próbek. Zawodnik twierdzi jednak, że jest niewinny.

- Nandrolon to steryd z średniowiecza. Musiałbym być głupi, żeby go brać - mówił.

Już wczoraj ostro wpadkę Zielińskiego skomentował Szymon Ziółkowski. Mistrz olimpijski z Sydney w rzucie młotem napisał, że Zieliński przyniósł Polsce wstyd. - Hańba! - oburza się Ziółkowski.


Jeszcze mocniej wypowiedział się Adam Korol. Mistrz olimpijski z Pekinu w wioślarstwie, a później minister sportu, napisał na Facebooku, że przyłapany sztangista nie ma prawa nosić koszulki z polskim godłem. - Wstyd, hańba, żenada. Facet powinien zwrócić pieniądze, które ministerstwo i my wszyscy wydaliśmy na jego przygotowania, zwrócić PKOl-owi za przelot, a przede wszystkim oddać sprzęt olimpijski. Gość nie ma prawa nosić koszulki z orłem na piersi i napisem Polska - grzmi były wybitny sportowiec.

Źródło: własne
dafabet
Dodaj komentarz
Junior starszy
Diego10
Zarejestrowany od: 294 dni
Ilość komentarzy: 187
Oceny: +1192
Kibicuje:
Kolumbia Arsenal Londyn Leicester City FC Polska Real Madryt Rayo Vallecano
09.08.2016 / 13:10:33
Doping jest od dawna obecny w sporcie a jak widac wielu woli ciagle udawac, ze go nie ma. Minister sportu dobrze o tym wiedzial i przymykal oko wiec jakim prawem domaga sie tego zeby chlopak oddawal kase? Pomijajac juz teksty o wstydzie i hanbie. Bledy popelnil caly sztab przygotowawczy bo doping stosuje sie tak aby nie wykryto go na testach lub daje sie odpowiednio wysokie lapowki wlasciwym osobom. Ale spoko lepiej znalezc kozla ofiarnego i po nim jechac. Oczywiscie jego blad, ze bral sterydy ( jezeli bral ) ale z drugiej strony robil to wg zalecen trenera i wszyscy o tym doskonale wiedzieli... Paranoja!
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 494 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6056
Kibicuje:
Real Madryt
09.08.2016 / 12:54:31
Justyna Kowalczyk też kiedyś miała problemy z dopingiem. Co wy na to?
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 494 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6056
Kibicuje:
Real Madryt
09.08.2016 / 12:49:25
chorzy ludzie
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 494 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6056
Kibicuje:
Real Madryt
09.08.2016 / 12:51:12
Ten Korol to był zdaje się w PO. To wiele wyjaśnia.
Junior
BBVA
Zarejestrowany od: 255 dni
Ilość komentarzy: 27
Oceny: +242
Kibicuje:
FC Barcelona
09.08.2016 / 12:31:17
"-Nandrolon to steryd z średniowiecza. Musiałbym być głupi, żeby go brać - mówił."

no to jednak jest głupi xD