betclic

Prezydent Napoli ostro o Higuainie: To zdrajca i niewdzięcznik!

Ostatnia aktualizacja: 27/07/16 12:13, Komentarzy: 69

47
69
Fot. MediaPictures.pl / Shutterstock.com

Aurelio De Laurentiis, prezes Napoli, jest bardzo rozczarowany przejściem Gonzalo Higuaina do Juventusu Turyn. Sternik klubu z Stadio San Paolo uważa, że argentyński napastnik jest zdrajcą.

Higuain przeszedł z Napoli do Juventusu za 90 milionów euro. Z nowym klubem podpisał czteroletni kontrakt. Na jego mocy ma zarabiać 7,5 milionów euro rocznie.

- Pół godziny po tym, jak poinformowano nas, że Juventus zapłaci klauzulę odstępnego, zaczęliśmy planować naszą przyszłość. Wiedzieliśmy, od pierwszego oświadczenia brata Higuaina, że musimy szukać nowego napastnika - powiedział De Laurentiis w rozmowie z "Corriere dello Sport".

- Jednak naprawdę nie spodziewaliśmy się, że odejdzie. Nie w taki sposób, że wymaże swoje trzy lata w Neapolu. Niektórzy twierdzą, że mowa o zdradzie jest przesadą, ale ja tak nie uważam. Ten transfer jest pełen zdrady i niewdzięczności - przyznał prezes Napoli.

- Aby zamknąć polemikę, wiedziałem, że Juventus rozważa ten transfer, ale spodziewałem się po nich innego zachowania. Oczywiście była klauzula i formalnie nie popełniono wykroczeń, nie licząc tajnych testów medycznych zawodnika. Jednak w tej bezwzględnej piłce nożnej nie ma szacunku - stwierdził De Laurentiis.
Źródło: asinfo.
Dodaj komentarz
Junior
krutki
Zarejestrowany od: 1644 dni
Ilość komentarzy: 132
Oceny: +726
Kibicuje:
FC Barcelona
29.07.2016 / 21:01:28
A czego on się spodziewał po tym jak sam kupił tego zawodnika?
Senior
tyskie871
Zarejestrowany od: 1644 dni
Ilość komentarzy: 484
Oceny: +2688
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Pogoń Szczecin Real Madryt
28.07.2016 / 17:20:48
a prezes też pojebany zdrajca pff koń by sie uśmiał ale jaką kase dostanie dla niego to już nie łaska powiedzieć co? śmiechu warte! typowy cwel z napoli
Senior
tyskie871
Zarejestrowany od: 1644 dni
Ilość komentarzy: 484
Oceny: +2688
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Pogoń Szczecin Real Madryt
28.07.2016 / 17:16:13
a co on kurwa wychowanek napoli że zdrajca on jedyny idzie do lepszego klubu? popierdoliło tych cweli z neapolu
Mistrz
Halamadrid319
Zarejestrowany od: 803 dni
Ilość komentarzy: 8686
Oceny: +40441
Kibicuje:
Arsenal Londyn Leicester City FC AS Monaco PSG Juventus Turyn PSV Eindhoven Feyenoord Lech Poznań Polska Portugalia
28.07.2016 / 14:01:34
Jeszcze kilka miesięcy temu byłeś ulubieńcem całego Neapolu, a teraz każdy cię tam nienawidzi.
Solidny ligowiec
John_Cena
Zarejestrowany od: 374 dni
Ilość komentarzy: 1358
Oceny: +7846
Kibicuje:
FC Barcelona
28.07.2016 / 01:03:28
Zdrajcą a czy on tam od urodzenia grał.nie będę się tu za dużo wypowiadał bo nie wiem co i jak no ale przeszedł to przeszedł a w Napoli chyba grał 2 lata jak się nie myle.Pozatym Higuain też człowiek a w Juve na pewno ma większe szanse na cokolwiek niż z Napoli
Solidny ligowiec
kwiatek666
Zarejestrowany od: 417 dni
Ilość komentarzy: 1838
Oceny: -418
27.07.2016 / 22:26:11
Ciekawe że oni dowiedzieli się tylko pół godziny przed podpisaniem papierów a reszta świata mówiła już o tym z miesiac wcześniej :D

Takiego idiotę to powinni od razu zwolnić, albo niech zarabia 5 zł na godzinę i wtedy niech pojawi się jakiś koleś i da mu 5000 zł za godzinę. Jak nie skorzysta to przyznam mu rację. A jak skorzysta to tego idiotę prezydenta sam nazwę zdrajcą :D

Zmiana pracy na lepsze... to zdrada... ale tylko we włoszech. W Polsce to normalne :D
Solidny ligowiec
kitkas
Zarejestrowany od: 616 dni
Ilość komentarzy: 1389
Oceny: +12180
Kibicuje:
Barcelona Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Manchester City Bayern Monachium Borussia Dortmund AS Roma Juventus Turyn
27.07.2016 / 21:49:41
Kasa kasa i jeszcze raz kasa tu rządzi,Higuain nieźle na tym zarobi;)
Solidny ligowiec
mkkf
Zarejestrowany od: 375 dni
Ilość komentarzy: 903
Oceny: +2177
Kibicuje:
Manchester United Manchester City Leicester City FC PSG Francja Bayern Monachium AC Milan Juventus Turyn Napoli Włochy
29.07.2016 / 14:57:16
Właśnie
Solidny ligowiec
Mick1988pl
Zarejestrowany od: 1604 dni
Ilość komentarzy: 908
Oceny: +5226
Kibicuje:
Argentyna Polska Valencia
27.07.2016 / 21:23:24
Mówi tak bo w Neapolu nie lubią Juventusu..a czy to był dobry transfer to się okaże.
Solidny ligowiec
italianfan30
Zarejestrowany od: 309 dni
Ilość komentarzy: 1002
Oceny: +5304
Kibicuje:
AC Milan AS Roma Juventus Turyn Inter Mediolan Napoli Włochy
27.07.2016 / 20:30:30
De Laurentis nie chcial sprzedac Gonzalo.Jakby wiedzial ze taki Juve bedzie w stanie wylozyc tyle kasy to pewnie w klauzuli bylaby kwota ze 120 mln czy wiecej.Co mialzrobic De Laurentis jak Gonzalo chcial odejsc .Nic nie mogl zrobic.Teraz jest na niego wsciekly bo myslal ze z nim Napolimoze wygrac Scudetto i powalczyc w LM.Niestety prawda jest taka jaka mowil brat Gonzali ,a zarazem jego agent ze Napoli sciaga mlodych zawodnikow ,a wedlug nich nie mozna wygrac z takimi graczami.Projekt i transfery ich nie przekonywaly i wybrali Juve gdzie mozna wygrywac w lidze czy LM.Sam Gonzalo nie wiele sie wypowiadal bo dobrze wiedzial jakie oddzwięki beda w glosach fanow Napoli .Niestety Gonzalo tez pokazal ze dla niegomilosc fanow sie nie specjalnie liczy dla niego.Kiedy strzelal bramki calowal herb i swietowal zkibicami.Dobrze wiedzial jakie sa stosunki kibicow miedzy klubami ,a jednak ich zdradzil dla wygrywania i tez co by nie mowic kasy ,choc w Napoli tez malo nie zarabial bo ok.6 mln euro i mial dostac podwyzke.
Junior
Zielonkawy
Zarejestrowany od: 639 dni
Ilość komentarzy: 165
Oceny: +687
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Bayern Monachium AC Milan Polska FC Barcelona
27.07.2016 / 20:28:17
Ja rozumiem jak by był wychowankiem Napoli ale wiemy ze tak nie było , przeszedł do lepszego klubu poprostu. A ten cały prezes niech się cieszy ze Juventus się tak sfrajerował i dał za niego aż tyle hajsu.
Junior starszy
DominikFC
Zarejestrowany od: 394 dni
Ilość komentarzy: 279
Oceny: +1488
Kibicuje:
Chelsea Londyn Juventus Turyn Wisła Kraków Podbeskidzie Atlético Madryt
27.07.2016 / 19:43:23
Niech Go nazywają jak chcą, ale i tak jest wiadomo, że był jedną z osób, które najbardziej przykładały się do meczów i starały się coś wygrać. To niech Aurelio De Laurentiis wcieli się w rolę Higuaina . Wszyscy przecież wiedzą, że on też nie odpuściłby takiej oferty.
Kapitan
Blackrist
Zarejestrowany od: 1607 dni
Ilość komentarzy: 3397
Oceny: +18710
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
27.07.2016 / 19:10:32
Medialny cyrk i nic kurwa więcej.
Junior
pawelfcb22
Zarejestrowany od: 492 dni
Ilość komentarzy: 139
Oceny: +638
Kibicuje:
Arsenal Londyn Bayern Monachium Borussia Dortmund Juventus Turyn FC Barcelona
27.07.2016 / 18:50:18
Zdrajca powinien zostać wyrzucony... oh zaraz przecież napoli dostanie za niego 90 mln euro
Kluczowy zawodnik
jponekaj87
Zarejestrowany od: 1218 dni
Ilość komentarzy: 2597
Oceny: +16360
Kibicuje:
Termalica Nieciecza
27.07.2016 / 18:46:05
Będą w Neapolu gwizdać jak Juve przyjedzie
Kluczowy zawodnik
qrviq
Zarejestrowany od: 835 dni
Ilość komentarzy: 1582
Oceny: +37845
Kibicuje:
SG Dynamo Dresden Vitesse Real Madryt Real Madrid II
27.07.2016 / 18:43:21
Odstępne to zarobek dla klubu za opiekę nad zawodnikiem, a nie cena za piłkarza. To jest hajs za opiekę medyczną nad zawodnikiem podczas jego gry, opiekę trenerską, pilnowanie mu diety itp. A wy tu wszyscy opisujecie sytuację ile byliby warci zawodnicy na teoretycznie wolnym rynku, gdyby nie mieli żadnych kontraktów. Taki np Lewy: grał w Borussi - skończył mu się kontrakt - za bezcen poszedł do Bawarii. Ale czy to oznacza, że nie jest wart 20 - 30 mln? Nie. Jak nie rozróżniacie dwóch różnych pojęć to nie pierdolcie. Jeszcze inną wartością jest wycena na jakichś transfermarktach, gdzie cena + odstępne to nic innego jak aktualna wycena formy zawodnika.
Senior
lokiec
Zarejestrowany od: 451 dni
Ilość komentarzy: 680
Oceny: +5411
Kibicuje:
Lech Poznań Polska
27.07.2016 / 22:36:40
No no, bo opieka nad Higuainem kosztowała 90 mln. Zwłaszcza pilnowanie mu diety (sic!) Weż przestań się wymądrzać jak nic nie wiesz, kwota odstępnego wynika z porozumienia na linii piłkarz- klub. Piłkarz zyskuje możliwość transferu jeśli ktoś będzie na tyle zdeterminowany, żeby uruchomić klauzulę, a klub ustala kwotę odstępnego tak, żeby odstraszyć kupca, ewentualnie zabezpieczyć stosowny zysk. Jaka kurwa opieka...
Kluczowy zawodnik
LEGIONISTA3
Zarejestrowany od: 1644 dni
Ilość komentarzy: 2021
Oceny: +15144
Kibicuje:
Arsenal Londyn Manchester United AS Monaco PSG Bayern Monachium Borussia Dortmund AC Milan Napoli Legia Warszawa Polska
27.07.2016 / 18:39:53
Jeśli taki Higuain był wart 90 mln to za Lewego inne kluby powinny zapłacić ze 200 baniek .... To przegięcie 90mln za takiego zawodnika i raczej większość albo wszyscy się ze mną zgodzą.
Senior
Johny1990
Zarejestrowany od: 379 dni
Ilość komentarzy: 451
Oceny: +3029
Kibicuje:
Manchester United
27.07.2016 / 18:47:01
Nie zesrajcie sie z tym lewym, messim i ronaldo. Srać sie chce jak sie czyta te porównania
Trampkarz
Jeffreyo
Zarejestrowany od: 541 dni
Ilość komentarzy: 8
Oceny: -10
Kibicuje:
Argentyna Brazylia Kolumbia Southampton FC Tottenham Hotspur Manchester City Bayern Monachium Ajax Amsterdam Polska FC Barcelona
27.07.2016 / 18:16:16
90 milionów w akcji - http://www.marca.com/en/football/international-football/2016/06/27/57713b9de2704ea6148b46b0.html

Top 10 pudeł higuaina
Junior
RaraAvis
Zarejestrowany od: 278 dni
Ilość komentarzy: 130
Oceny: +1250
Kibicuje:
Ajax Amsterdam Widzew Łódź Polska FC Barcelona
27.07.2016 / 17:40:58
Strasznie mi was żal:)
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 1095 dni
Ilość komentarzy: 4163
Oceny: +29650
27.07.2016 / 17:37:18
jestem zaskoczony ze higuain sie zgodzil na tak marne zarobki, mial sezon zyciowke ktora sie moze juz nigdy nie powtorzyc, dziwie sie ze nie poszedl do jakiegos szejkoklubu, ktory by mu 2 razy tyle placil, ale jesli bardziej ceni trofea to chyba nawet szacun sie nalezy
Junior
andrev1331
Zarejestrowany od: 1120 dni
Ilość komentarzy: 77
Oceny: +314
Kibicuje:
Manchester United Śląsk Wrocław
27.07.2016 / 22:12:04
Przecież on ma 29 lat na karku , który mądry klub zapłacił by za niego taką kasę , wątpię by jakiś z ligi angielskiej ktoś by go chciał w takiej gigantycznej kwocie.
Junior
DW88
Zarejestrowany od: 425 dni
Ilość komentarzy: 98
Oceny: +582
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska
27.07.2016 / 17:27:24
po roku 'uciekl'?
Nie.
3 lata gral dla Napoli,teraz czas na zmiane.
Mogli jebnac klauzule 200baniek i chuj.
Junior
limak90
Zarejestrowany od: 347 dni
Ilość komentarzy: 31
Oceny: +37
Kibicuje:
Lech Poznań Real Madryt
27.07.2016 / 17:21:07
a według mnie a moje zdanie jest bardzo wazne na tym forum wśród wszelakich debili to przepłacony ten higuan
Kluczowy zawodnik
arthy
Zarejestrowany od: 1644 dni
Ilość komentarzy: 4557
Oceny: +15454
Kibicuje:
Manchester United PSG Borussia Dortmund Juventus Turyn Wisła Kraków Real Madryt
27.07.2016 / 17:06:19
Ciag dalszy bolu dupy neapolitanczykow o Higuaina, daliby se juz spokoj
Trampkarz
s3
Zarejestrowany od: 367 dni
Ilość komentarzy: 8
Oceny: +63
Kibicuje:
Polska
27.07.2016 / 16:52:59
Cóż jeśli klauzula odstępnego została zapłacona - wszystko gra. Zostają emocje prezesa Napoli. Nie przypominam sobie żeby Higuain ślubował Napoli grę do końca życia. A co do kwoty transferu to moim zdaniem przesada. Kto wie może Arek Milik będzie strzałem trafionym i szybko dzięki niemu zapomną o Argentyńczyku. Powodzenia.
Junior starszy
prawandowski
Zarejestrowany od: 1285 dni
Ilość komentarzy: 342
Oceny: +4302
Kibicuje:
Arsenal Londyn AS Monaco
27.07.2016 / 16:45:39
Moim zdaniem Juventus przepłacił aż 30-35 mln
Kluczowy zawodnik
Darayavahus
Zarejestrowany od: 1014 dni
Ilość komentarzy: 2206
Oceny: +8344
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska Śląsk Wrocław
27.07.2016 / 17:17:18
Moim pzdaniem przepłacił 50
Kluczowy zawodnik
Dolor
Zarejestrowany od: 1564 dni
Ilość komentarzy: 2325
Oceny: +4073
Kibicuje:
Manchester United PSG AC Milan Legia Warszawa Polska Real Madryt
27.07.2016 / 16:22:12
A z czego się cieszyć idioci? Że stracili największą gwiazdę na rzecz rywala w walce o mistrzostwo?
Trampkarz
Pilkarzyk01
Zarejestrowany od: 243 dni
Ilość komentarzy: 3
Oceny: +8
27.07.2016 / 16:18:16
Zobaczymy czy sie spisze czuje ze będzie jak z Torresem jak odchodził od Liverpoolu tylko ze to jest 90mln ale z tego co wiadomo to zrobilo sie miejsce dla Milika który ma kosztowac 40mln
Solidny ligowiec
lukasz-89-jakubowski@wp.pl
Zarejestrowany od: 284 dni
Ilość komentarzy: 147
Oceny: +872
Kibicuje:
AS Monaco PSG Bayern Monachium Borussia Dortmund AS Roma Napoli Lech Poznań Polska Real Madryt
27.07.2016 / 15:37:37
90 mln- to ile trzeba wyłożyć za piłkarza kompletnego takiego jak Mesii i Ronaldo ?
oni sa najlepszymi piłkarzami na świecie i tylko oni powinni tyle kosztować. Rynek oszalał
jak jeszcze Pogba przejdzie do Utd za 120 mln to już w ogóle będzie dla mnie niezrozumiałe...
Za te 90 mln to bym wolał Suareza
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 1095 dni
Ilość komentarzy: 4163
Oceny: +29650
27.07.2016 / 17:33:59
a nie wolalbys messiego za te 90mln?
puknij sie, na 90mln to suarez jest wyceniany i moze by za tyle poszedl gdyby barca chciala sie go pozbyc, ale jak nie chce to trzebaby ta kwote przebic przynajmniej ze 2 razy zeby ich przekonac do sprzedazy
Senior
Pixario
Zarejestrowany od: 360 dni
Ilość komentarzy: 438
Oceny: +1150
Kibicuje:
Brazylia Manchester United Francja Bayern Monachium Inter Mediolan Polska Portugalia Real Madryt FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
27.07.2016 / 16:02:19
300 MLN EURO za Messiego musisz zapłacić aktualnie jeżeli chciałbyś go kupić tyle jest w umowie z Barceloną
Junior starszy
x4r01
Zarejestrowany od: 1201 dni
Ilość komentarzy: 420
Oceny: +1953
Kibicuje:
Juventus Turyn Włochy Polska
27.07.2016 / 21:40:47
No chyba raczej nie 300
http://www.fcbarca.com/mobile/61136-chcesz-kupic-messiego-a-nie-interesuje-cie-zdanie-barcy-plac-580-milionow-euro.html
Junior
andrev1331
Zarejestrowany od: 1120 dni
Ilość komentarzy: 77
Oceny: +314
Kibicuje:
Manchester United Śląsk Wrocław
27.07.2016 / 22:13:54
Całkiem przyjemna sumka :)
Solidny ligowiec
italianfan30
Zarejestrowany od: 309 dni
Ilość komentarzy: 1002
Oceny: +5304
Kibicuje:
AC Milan AS Roma Juventus Turyn Inter Mediolan Napoli Włochy
27.07.2016 / 15:18:02
Cavani i Lavezzi to poszli dla kasy ,a nie ze sie ich pozbyto dla kasy.
Kluczowy zawodnik
bebdzia
Zarejestrowany od: 1486 dni
Ilość komentarzy: 3034
Oceny: +23345
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska
27.07.2016 / 15:14:50
Takie pieprzenie. Nie od dziś wiadomo, że de Laurentiis jest chytry na kasę co potwierdził z transferami Cavaniego i Lavezziego. Pewnie teraz w swoim biurze skacze z radości, że tyle kasy wyciągnął, a to oczernianie Higuaina to zwykła szopka dla mediów...
Trampkarz
mmz
Zarejestrowany od: 1644 dni
Ilość komentarzy: 15
Oceny: +39
27.07.2016 / 15:06:45
I to jest ich właśnie problem,czytaj Napoli.Myśleli że nikt takiej kasy nie wyłoży ale czasy się zmieniły i za byle grajka dają 40 baniek.Ma dobrą historię,strzelił dużo bramek i był głównym zawodnikiem,stąd to rozczarowanie :)
Solidny ligowiec
italianfan30
Zarejestrowany od: 309 dni
Ilość komentarzy: 1002
Oceny: +5304
Kibicuje:
AC Milan AS Roma Juventus Turyn Inter Mediolan Napoli Włochy
27.07.2016 / 14:36:43
dla De Laurentisa te 90 baniek to dla niego nie ma znaczenia.On wolalby Gonzalo w Napoli w LM niz te pieniadze.Jak nie rozumiecie goscia to glupio sie nie wypowiadajcie w stylu ze kase z usmiechem na ustach wział.Dlatego tez taka byla wysoka klauzula zeby nikt go nie wykupil.Niestety dla Napoli zrobilo to Juve. Co na pewno moglo byc dla nich zaskoczeniem bo nigdy wczesniej takiej kasy na zadnego grajka nie wydawali.De Laurentis zawsze mowil ze Gonzalo jest nie na sprzedaz i gotow jest zaoferowac mu jeszcze lepsze warunki kontraktu przyblizone te do ktorych ma dostac w Juve
Solidny ligowiec
Machorek
Zarejestrowany od: 1380 dni
Ilość komentarzy: 1190
Oceny: +6189
Kibicuje:
FC Barcelona
27.07.2016 / 14:24:09
to na h** ta klauzula i szopka z 94 bańkami ??? oni po prostu się zdziwili że ktoś zapłacił taką kasę !!!!
Junior
cinu77
Zarejestrowany od: 1606 dni
Ilość komentarzy: 74
Oceny: +34
27.07.2016 / 14:17:52
co za idiota XD cavani i lavezzi byly większymi gwiazdami w Napoli niż Higauin jest teraz, ich zdrajcami nie nazywał, bo Cavani nie miał tylu bramek, pewnie jakby Hamsik odszedł to nawet by tak nie płakał, a hajs przecież się zgadza, ile to pieprzone napoli zarabia na sprzedawaniu to jak porto pare lat temu z hulkiem, falcao i jamesem do monaco, co za dureń, Higuain grał w Madrycie, to oczywiste, że chce coś wygrywać a z Napoli niestety szans na to nie miał
Trampkarz
glaca
Zarejestrowany od: 299 dni
Ilość komentarzy: 8
Oceny: -89
Kibicuje:
Tottenham Hotspur
27.07.2016 / 14:16:34
Typowe prawiczkowe pie...olenie.
Kluczowy zawodnik
Idwtlitpa
Zarejestrowany od: 1149 dni
Ilość komentarzy: 2832
Oceny: +15165
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
27.07.2016 / 14:10:21
Ja się mu nie dziwie i kibicom zresztą też. Najpierw całuje herb Napoli mówi o miłości itd a później odchodzi do ich największego rywala w lidze ... serio :D ? czy w Piłce liczą się jeszcze jakieś zasady moralne czy to już tylko jeden wielki biznes... ?
Solidny ligowiec
schnor25
Zarejestrowany od: 1645 dni
Ilość komentarzy: 1143
Oceny: +8904
Kibicuje:
Arsenal Londyn Pogoń Szczecin
27.07.2016 / 14:06:46
Gość przez te lata ciągnął grę ofensywną Neapolu, poniekąd dzięki bramkom Argentyńczyka Napoli było gdzie było (czyli wysoko w lidze i LM), na dodatek przytulili ogromny hajs za transfer i jeszcze źle? Co innego gdyby miała miejsce historia w stylu, nie przedłużam kontraktu i czmycham za frajer do Juve - wtedy to mogłoby rozsierdzić kibiców. A tak, pogadają i zapomną.
Junior
hubi7
Zarejestrowany od: 475 dni
Ilość komentarzy: 59
Oceny: +629
Kibicuje:
Arsenal Londyn
27.07.2016 / 14:03:44
Ale 90 baniek przytulił z uśmiechem na twarzy
Solidny ligowiec
radzik834
Zarejestrowany od: 1139 dni
Ilość komentarzy: 1161
Oceny: +8929
Kibicuje:
Arsenal Londyn Real Madryt
27.07.2016 / 13:49:38
Jeszcze bedzie plakal ze do Juve przyszedl, bo Dybala zjada go na sniadanie, mozr w pucharze Wloch go wypuszcza
Solidny ligowiec
Wypij7upa
Zarejestrowany od: 1403 dni
Ilość komentarzy: 1031
Oceny: +7833
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska
27.07.2016 / 13:44:51
Tytuł newsa: "Prezydent Napoli ostro o Higuainie: To zdrajca i niewdzięcznik!"
Treść newsa: "Ten transfer jest pełen zdrady i niewdzięczności."

Zaczynacie być jak onet, meczyki.
Junior starszy
vs
Zarejestrowany od: 410 dni
Ilość komentarzy: 293
Oceny: +3042
Kibicuje:
Bayern Monachium
27.07.2016 / 13:43:31
Nie rozumiem takiego gadania w sensie transferu, że ktoś jest "zdrajcą". Czy ktoś jest wychowankiem jakiegoś kluby czy jest wielką gwiazdą danego kluby czy nawet taki piłkarz obiecał "gruszki na wierzbie" klubowi i kibicom to według przepisów ma prawo zmienić klub tak czy siak więc jaka zdrada piłkarz i jego klub to nie małżeństwo, żeby się zdradzać. Zawsze byłem zdania aby nigdy się nie przywiązywać do danego piłkarz w klubie czy to polak, czy pupilek, czy wielka gwiazda chce odejść z klubu takie jego prawo i dla czego mam go wyzywać od zdrajców nawet gdy przerzedł do najgorszego rywal nikt mu tego nie zabroni.
Junior starszy
kibic8181818181
Zarejestrowany od: 274 dni
Ilość komentarzy: 179
Oceny: +538
Kibicuje:
Southampton FC Polska FC Barcelona
27.07.2016 / 13:38:46
e tam ,do figo to mu kosmos brakuje.
Junior
MaxiLobo
Zarejestrowany od: 968 dni
Ilość komentarzy: 19
Oceny: +154
Kibicuje:
Chelsea Londyn Liverpool FC Manchester City AC Milan Juventus Turyn Włochy Polska Atlético Madryt New York City
27.07.2016 / 13:21:47
Ja bym to jeszcze zrozumiał jak by on za darmo tam przeszedł, ale za takie pieniądz? Im się w dupach poprzewracało
Kluczowy zawodnik
M4v3r!ck
Zarejestrowany od: 1547 dni
Ilość komentarzy: 2732
Oceny: +10720
Kibicuje:
Chelsea Londyn Widzew Łódź Ruch Chorzów Porto Real Madryt
27.07.2016 / 13:21:24
Co za koleś.. Dostał ogromną kasę za 29 letniego zawodnika i jeszcze płacze. Chłopie, co Ty dopiero piłka zacząłeś się interesować? Jest wielu piłkarzy którzy lecą na kasę i naweet tego nie ukrywają - przykład Hulka, który powiedział otwarcie że traktuje piłkę nożna jako pracę i nic więcej.. Gonzalo chce też zdobywać trofea dlatego wybrał Juve, a kibice i ludzie z Neapolu to jacyś krerynie, którzy uważali go za jakiegoś Boga i wychowanka Napoli..
Junior starszy
mitthian
Zarejestrowany od: 1644 dni
Ilość komentarzy: 218
Oceny: +1249
Kibicuje:
Inter Mediolan Legia Warszawa Polska
27.07.2016 / 13:12:00
Hipokryzja - dostać tyle kasy i jeszcze mówić że niewdzięcznik - co się dzieje na tym świecie ?
Solidny ligowiec
lansbansomg
Zarejestrowany od: 787 dni
Ilość komentarzy: 948
Oceny: +8153
Kibicuje:
Polska
27.07.2016 / 13:02:06
Napoli dostała kosmiczne pieniądze za nie-kosmicznego zawodnika i jeszcze coś tam płaczą.
Solidny ligowiec
jajajakberety
Zarejestrowany od: 399 dni
Ilość komentarzy: 1008
Oceny: +9334
Kibicuje:
Pogoń Szczecin Polska Real Madryt
27.07.2016 / 13:11:50
Racjonalnie, tak to właśnie wygląda.
Solidny ligowiec
Ninja0808
Zarejestrowany od: 1337 dni
Ilość komentarzy: 854
Oceny: +5714
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska
27.07.2016 / 13:01:22
I tak najlepsi są Ci którzy idą gdzieś na wschód do chin czy innego kataru.
Junior starszy
Toxic 18
Zarejestrowany od: 1177 dni
Ilość komentarzy: 176
Oceny: +1530
Kibicuje:
Manchester United PSG AC Milan Polska Sporting Lizbona Zenit
27.07.2016 / 13:01:06
Nie dziwi mnie taka reakcja,choć jest może trochę rozpaczliwa i dziecinna,to jednak Higuain właśnie w Napoli rozkwitł i zachwycił swoją grą,nie mam pretensji że przeszedł bo takie jest prawo rynku transferowego,szkoda tylko że zadał taki cios i wybrał klub z którym Napoli toczy wyrównane boje w lidze.
Senior
audiomatic
Zarejestrowany od: 1148 dni
Ilość komentarzy: 776
Oceny: +5407
Kibicuje:
Chelsea Londyn Middlesbrough Juventus Turyn Legia Warszawa Atlético Madryt
27.07.2016 / 12:43:28
Chyba szanowny pan szefunio zapomniał gdzie Napoli byłoby bez Higuaina. Byliby zwykłymi średniakami i nawet nie zagroziliby Juve w ubiegłych sezonach w walce o mistrza. Ponadto góra pieniędzy spłynęła za wiekowego już zawodnika.. Cóż.. Będą utrzymywać rozgłos takim gadaniem o zdradzie;]
Senior
dżonremboł
Zarejestrowany od: 663 dni
Ilość komentarzy: 601
Oceny: +4260
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska
27.07.2016 / 12:41:24
ja bym za nim nie płakał gdybym dostał tyle siana. nie był tego wart.. Wystarczy drobna kontuzja, przerwa w grze i cena spadnie 10 krotnie.
Solidny ligowiec
Dawid HM
Zarejestrowany od: 929 dni
Ilość komentarzy: 1039
Oceny: +5528
Kibicuje:
AC Milan Real Madryt Stomil Olsztyn
27.07.2016 / 15:53:42
dobrze ,ze nie 20
Junior
dark123X
Zarejestrowany od: 371 dni
Ilość komentarzy: 98
Oceny: +673
Kibicuje:
Argentyna Liverpool FC Tottenham Hotspur Leicester City FC Olympique Lyon PSG Bayern Monachium Bayer Leverkusen Borussia Dortmund AC Milan
27.07.2016 / 12:40:36
higuain gra dla nich 3 lata i to nie jest zawodnik jak Gerrard Lampard albo Totti ktuzy pszez całe zycie grajom w jednym klubie,oszywiscie nie jest fajnie jak zawodnik odchodzi do rywala ale ma tam wieksze mozliwosci
Junior
srebrnyrab
Zarejestrowany od: 1138 dni
Ilość komentarzy: 21
Oceny: +442
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska Real Madryt
27.07.2016 / 13:38:00
z trójki którą wymieniłeś tylko Totti gra od początku w jednym klubie :) Gerrard - Liverpool , LA Galaxy ; Lampard - WestHam Utd , Chelsea , Manchester City i coś tam teraz w Stanach :P
Solidny ligowiec
Gadocha59
Zarejestrowany od: 274 dni
Ilość komentarzy: 1140
Oceny: +6678
Kibicuje:
Polska
27.07.2016 / 12:40:36
To bardzo niedobrze, że takie słowa padają z ust Prezesa SCN.. Rozumiem emocje ale kto jak nie On powinien ważyć słowa i studzić emocje.. Takie wypowiedzi mogą nakręcić jakieś b.głupie zachowania ich kibiców [ i tak już były zamieszki w Neapolu w tej sprawie]..
To tylko sport i niektórzy powinni zluzować majty..
Kapitan
dawidinho
Zarejestrowany od: 1176 dni
Ilość komentarzy: 8289
Oceny: +50501
Kibicuje:
Borussia Dortmund
27.07.2016 / 12:37:56
Człowiek do zlikwidowania numer 1 we Włoszech
Senior
browq11
Zarejestrowany od: 1361 dni
Ilość komentarzy: 407
Oceny: +3567
Kibicuje:
Manchester United Polska
27.07.2016 / 12:36:58
Bez przesady... Góra pieniędzy im wpadła!
Kapitan
ZielonYyy
Zarejestrowany od: 1644 dni
Ilość komentarzy: 4001
Oceny: +27144
Kibicuje:
Liverpool FC Borussia Dortmund FC Barcelona Raków Częstochowa
27.07.2016 / 12:35:52
Pierdolenie o zdrajcy, a Napoli zrobił transfer stulecia za tak starego zawodnika 90 baniek oni powinni skakać po same sufity, że sprzedali go za taką sumę.
Senior
scorpionPL
Zarejestrowany od: 292 dni
Ilość komentarzy: 442
Oceny: +4335
Kibicuje:
Manchester United PSG Borussia Dortmund AS Roma Ajax Amsterdam Legia Warszawa Polska Real Madryt
27.07.2016 / 12:33:44
Zdrajca? To chyba normalne, że zawodnik idzie do klubu. który ma większe aspiracje. Dla piłkarzy to jest praca. Ja rozumiem, gdyby był wychowankiem...a tak to nie rozumiem czego się oburzają. To nie jest ich własność przecież. FORZA JUVE!
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 603 dni
Ilość komentarzy: 3301
Oceny: -6137
Kibicuje:
Real Madryt
27.07.2016 / 12:17:23
widocznie na południu Włoch brakuje lekarzy od zdrowia psychicznego
Junior
trenerprzygotowaniapsychicznego
Zarejestrowany od: 689 dni
Ilość komentarzy: 35
Oceny: +203
Kibicuje:
Arsenal Londyn FC Barcelona
27.07.2016 / 13:23:25
Jedziem tam! w końcu klient dla mnie

Tabela