PZPN tłumaczy kłopoty z biletami na finał PP

PZPN tłumaczy kłopoty z biletami na finał PP
MediaPictures.pl / Shutterstock.com
Niskie ceny biletów - to zdaniem Polskiego Związku Piłki Nożnej główny powód, dla którego pojawił się problem z zakupem wejściówek na finał Pucharu Polski. 


Dalsza część tekstu pod wideo
Dziś ruszyła sprzedaż biletów na to spotkanie. Zainteresowanie ze strony kibiców przekroczyło jednak możliwości serwerów i wielu fanów nie było w stanie dostać się na platformę zajmującą się rozprowadzaniem wejściówek.


Rzecznik PZPN tłumaczy, że problemy są niezależne od Związku, a jeszcze większe zainteresowanie towarzyszyło meczowi z Niemcami. 


Przy okazji ujawniono podział biletów na finał PP:


10 500 biletów – dystrybuowanych przez Legię Warszawa;

10 500 – dystrybuowanych przez Lecha Poznań;

6000 – przekazano uczestnikom, ich rodzicom, opiekunom i trenerom, a także partnerom i sponsorom turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którzy 2 maja również rozgrywają finały na Stadionie Narodowym;

4800 – (po 300 biletów na województwo) dystrybuowanych poprzez odpowiednie Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej dla kibiców z lokalnych środowisk piłkarskich;

4000 – przeznaczono do sprzedaży w kategorii Biznes. 

2000 – dla sponsorów, partnerów i gości Polskiego Związku Piłki Nożnej;

8000 – sektory buforowe (wyłączone ze sprzedaży);

500 – miejsca przeznaczone na stanowiska dziennikarskie;

pozostałe (ponad 10 000 biletów) przeznaczonych do otwartej sprzedaży poprzez portal Kupbilet.pl.
Źródło: laczynaspilka.pl/Przegląd Sportowy

Przeczytaj również