betclic

Real zapłaci Granadzie za dobry wynik z Barceloną? "To normalne"

Ostatnia aktualizacja: 12/05/16 08:15, Komentarzy: 102

39
102
Fot. Oleh Dubyna / Shutterstock.com

Walka o mistrzostwo Hiszpanii rozstrzygnie się w ostatniej kolejce Primera Division. Rywalizacja Barcelony i Realu na finiszu sezonu budzi niezdrowe emocje.

Sytuacja jest klarowna. Jeśli w ostatniej kolejce Barcelona wygra na wyjeździe z Granadą, to zdobędzie mistrzostwo Hiszpanii. Jeśli straci punkty, to wielkie szanse na wywalczenie tytułu będzie miał Real, który zagra na własnym boisku z Deportivo La Coruna. "Królewscy" muszą jednak wygrać w tym spotkaniu.

W hiszpańskiej prasie pojawiły się plotki, że Real mógłby zapłacić piłkarzom Grandy za urwanie punktów Barcelonie. O tego typu procederze mówi się w Hiszpanii od lat. Jest zakazany, ale piłkarze Granady otwarcie mówią, że liczą na dodatkową motywację do gry.

- Moi koledzy przyznają, że Real może dać nam bonus za pokonanie z Barcelony. Według nich bonusy od innych klubów są normalne - opowiada Ivan Kelava, bramkarz Granady.

Oburzony takimi plotkami jest Joan Gaspart, który w przeszłości był wpływowym działaczem Barcelony. W latach 2000-2003 pełnił nawet funkcję prezydenta klubu z Camp Nou.

- Real szkodzi piłce nożnej. Gdybym był piłkarzem Granady, to czułbym się urażony takimi plotkami. Oznaczałoby to, że ktoś myśli, że można mnie kupić - grzmi Gaspart.

- Wierzę w uczciwość w futbolu. Jeśli jednak taki proceder zostałby odkryty, to uczestniczące w nim kluby powinny zostać ukarane - dodaje były prezydent Barcelony.

Na kolejkę przed końcem sezonu liderem tabeli jest Barcelona. Real Madryt ma o jeden punkt mniej.
Źródło: fourfourtwo.com
Dodaj komentarz
Junior starszy
juliusz17
Zarejestrowany od: 1093 dni
Ilość komentarzy: 303
Oceny: +1461
Kibicuje:
Chelsea Londyn
13.05.2016 / 21:46:41
ile by Real nie proponował to może na zatrzymanie Barcy nie wystarczyć ;) umiejętności ciężko kupić
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1239 dni
Ilość komentarzy: 7144
Oceny: -7919
13.05.2016 / 02:01:32
Achaaaa...to jak Grenada sie podlozy Barcelonie bo zaplaca to tez powinna byc ukarana?
Junior starszy
cFFaniak123
Zarejestrowany od: 1010 dni
Ilość komentarzy: 269
Oceny: +2810
Kibicuje:
Real Madryt Lechia Gdańsk
12.05.2016 / 21:06:11
To nie jest żadna nowość rok temu w ostatniej kolejce Legia też proponowała Wisle wzamian za wygrana z Lechem oczywiscie Wisla uznala ze nie trzeba jej dodatkowo motywowac.
Senior
mandman23
Zarejestrowany od: 744 dni
Ilość komentarzy: 422
Oceny: +2115
Kibicuje:
Juventus Turyn Legia Warszawa Polska FC Basel Orlęta Łuków
12.05.2016 / 20:56:58
korupcja? przeciez to motywacja a to juz coinnego jesli by placili zeby przegrali to by byla korupcja. Niby nie normalne ale taki zawodnik grenady nie zarabia nie wiadomo ile...
no a tak serio to bajka :)
Solidny ligowiec
suchy1149
Zarejestrowany od: 1578 dni
Ilość komentarzy: 1738
Oceny: +8024
Kibicuje:
Arsenal Londyn AC Milan Polska Real Madryt
12.05.2016 / 20:53:34
Ale jak Romek kupował mercedesy zawodnikom Chorwacji to skandalu nie było ;p
Junior
NIKEy
Zarejestrowany od: 272 dni
Ilość komentarzy: 19
Oceny: +168
Kibicuje:
Arsenal Londyn
12.05.2016 / 19:10:06
Przynajmniej jak barca straci punkty, to jej kibice będą mieli jakąś wymówkę :P
Junior starszy
wojciech8881
Zarejestrowany od: 383 dni
Ilość komentarzy: 306
Oceny: +1344
Kibicuje:
Argentyna Belgia Brazylia Chile Kolumbia Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Newcastle United
12.05.2016 / 18:12:13

Nie kazdy zawodnik zarabia tyly co Messi czy Ronaldo
Solidny ligowiec
K.R.U.L.
Zarejestrowany od: 950 dni
Ilość komentarzy: 1390
Oceny: +11037
Kibicuje:
Manchester United Francja Parma Atlético Madryt
12.05.2016 / 17:59:04
/ -15
Tak przegladam temat i minusy dostaja tylko kibice Barcelony, zastanawiajace XD
Junior starszy
sebik34
Zarejestrowany od: 1188 dni
Ilość komentarzy: 454
Oceny: -1579
Kibicuje:
Real Madryt
12.05.2016 / 18:13:02
Pewnie Real zapłacił adminom meczyków żeby nabijali minusy kibicom Barcy
Senior
kibic barcy 4
Zarejestrowany od: 621 dni
Ilość komentarzy: 436
Oceny: +2366
Kibicuje:
Liverpool FC Inter Mediolan Holandia Ruch Chorzów Polska FC Barcelona Villarreal
12.05.2016 / 17:52:57
Jeśli to prawda to sie nie dziwie że normalne. teraz korupcja w świecie futbolu to normalka
Junior starszy
wojciech8881
Zarejestrowany od: 383 dni
Ilość komentarzy: 306
Oceny: +1344
Kibicuje:
Argentyna Belgia Brazylia Chile Kolumbia Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Newcastle United
12.05.2016 / 18:11:43
przeczytaj w slowniku co to znaczy korupcja!!
Junior
drągal401
Zarejestrowany od: 1356 dni
Ilość komentarzy: 37
Oceny: +393
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium Borussia Dortmund Ajax Amsterdam Wisła Kraków Legia Warszawa Polska Real Madryt Wisła Puławy
12.05.2016 / 17:49:29
Ludzie dajcie spokuj. Specjalnie tak pier.......lą żeby zainteresowanie było. A gazety mogły zarobić. Mecze się.odbędą a kazdy niech kibicuje swojemu klubowi.
Junior
Raytuz
Zarejestrowany od: 1326 dni
Ilość komentarzy: 147
Oceny: +1399
12.05.2016 / 17:44:19
Korupcja jest jak się komuś płaci za przegraną. Płacenie za dobry wynik to ew premią można nazwać ;P
Solidny ligowiec
John_Cena
Zarejestrowany od: 308 dni
Ilość komentarzy: 1083
Oceny: +5959
Kibicuje:
FC Barcelona
12.05.2016 / 17:15:51
Mam rozumieć że Granada nie może sama zagrać na 100%?Trzeba ja motywować bo Barca przyjezdza.da fuq
Kapitan
chamstwo
Zarejestrowany od: 1363 dni
Ilość komentarzy: 6927
Oceny: +35876
Kibicuje:
Juventus Turyn
12.05.2016 / 16:59:51
Granada już nie ma o co grać, ale jeśli honor ich nie motywuje do dobrego występu przeciwko Barcelonie to żadne pieniądze nie pomogą.
Junior
sebi227
Zarejestrowany od: 275 dni
Ilość komentarzy: 99
Oceny: +349
Kibicuje:
Manchester United Juventus Turyn Polska
12.05.2016 / 16:30:49
Taaa, napewno Granada wygra, może conajwyżej zremisować ;)
Solidny ligowiec
radzik834
Zarejestrowany od: 1073 dni
Ilość komentarzy: 953
Oceny: +6634
Kibicuje:
Arsenal Londyn Real Madryt
12.05.2016 / 16:30:43
Wierzycie w to ze barca nie wygra z Granada i wypusci mistrza??? Barca to nie Ajax!!choc nie przepadam za nimi to jest to bardzo silna ekipa i nie dadza sobie wydrzec mistrzostwa
Junior starszy
Pixario
Zarejestrowany od: 294 dni
Ilość komentarzy: 374
Oceny: +824
Kibicuje:
Brazylia Manchester United Leicester City FC Francja Bayern Monachium Inter Mediolan Polska Portugalia Real Madryt FC Barcelona
12.05.2016 / 16:27:44
Jakie ustawianie zapłacenie komuś zęby wygrał to jest ustawianie przecież drużyna gra po to żeby wygrywać wiec w czym problem, jeżeli ktoś che dawać pieniądze ludziom za wygrywanie niech daje kto komu broni
Junior
Hubix720
Zarejestrowany od: 256 dni
Ilość komentarzy: 57
Oceny: +24
Kibicuje:
Chelsea Londyn Manchester United Bayern Monachium Borussia Dortmund Juventus Turyn Wisła Kraków Lech Poznań Polska Real Madryt
12.05.2016 / 15:34:01
ja za realem chociąż wolę czysty futbol bez żadnego ustawiania
Junior starszy
Tofix30
Zarejestrowany od: 435 dni
Ilość komentarzy: 215
Oceny: +1569
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium Ajax Amsterdam Widzew Łódź Polska Real Madryt Termalica Nieciecza
12.05.2016 / 15:17:11
Pare lat temu jak Wisła wyszła z grupy LE dzięki postawie jednej z drużyn która tak naprawdę grała o pietruszkę, mecz był w Belgii/Holandii nie jestem pewien do końca. To prezes Wisły zapowiedział że wyślę do nich nie tylko szampana.
Junior starszy
smiszek
Zarejestrowany od: 297 dni
Ilość komentarzy: 453
Oceny: +3148
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium Inter Mediolan Polska FC Barcelona
12.05.2016 / 15:16:57
Ani nie jest to kupowanie, sprzedwanie meczu, tylko bonus za utarcie nosa przeciwnikowi, zresztą szansa jest na to tak mała, że niepotrzebnie ból dupy, zagrywka specjalnie po to, żeby zrobić zamieszanie.
Junior
calisia
Zarejestrowany od: 1377 dni
Ilość komentarzy: 146
Oceny: +1473
Kibicuje:
Polska Real Madryt
12.05.2016 / 15:13:17
Hehe co za bzdury. To wygląda tak, jakby Granada była tak potężna, że mogłaby sobie wybierać, wygrać z Barcą czy nie wygrać. Granada będzie tu miała bardzo mało do powiedzenia, szczególnie po ostatnich meczach Barcy, w których to Barca jedzie z wszystkimi jak chce. Jeśli jakimś cudem będzie remis, to będzie wszystko. I nie będzie to zasługą pieniędzy Realu. Oczywiście po meczu kibice Barcelony zaraz by się doszukiwali przekupstwa piłkarzy bądź sędziów, ale nie ma co tego roztrząsać przed meczem, bo zdaje się, że wszystko jest już przesądzone i to Barca na 90% zostanie mistrzem. Realowi życzę przynajmniej wygrania LM po raz 11 :) Hala Madrid!
Kluczowy zawodnik
ClassicStrikers
Zarejestrowany od: 669 dni
Ilość komentarzy: 3442
Oceny: +32633
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
12.05.2016 / 14:20:43
Nie powinno tak być
Solidny ligowiec
jajajakberety
Zarejestrowany od: 333 dni
Ilość komentarzy: 857
Oceny: +7822
Kibicuje:
Pogoń Szczecin Polska Real Madryt
12.05.2016 / 13:55:16
Ależ widać tu ból zadów kibiców Barcy, aż w oczy kole. Co robi wasza ekipa 28 maja? :P
Kluczowy zawodnik
Fives
Zarejestrowany od: 1120 dni
Ilość komentarzy: 4039
Oceny: +23067
Kibicuje:
Borussia Dortmund Polska FC Barcelona Stomil Olsztyn
12.05.2016 / 18:12:06
Przypominam, że Barca ma większe szanse na 2 puchary niż Real na LM :)
Solidny ligowiec
cebulowyskrzat
Zarejestrowany od: 775 dni
Ilość komentarzy: 1212
Oceny: +9113
Kibicuje:
Pogoń Szczecin
14.05.2016 / 09:19:06
A niby jak to obliczyłeś że mają większe szanse na dwa puchary niż Real na jeden? Z rachunku prawdopodobieństwa wynika inaczej ;)
Junior starszy
Blaziken56
Zarejestrowany od: 475 dni
Ilość komentarzy: 188
Oceny: +785
Kibicuje:
Manchester United Leicester City FC Borussia Dortmund Inter Mediolan Polska FC Barcelona Atlético Madryt
12.05.2016 / 14:13:52
Jak to co robią ? Śmieją sie z Realu jak ich Atleti rozjeżdża :) Typowy sezonowiec sie odezwał , w połowie sezonu nawet mordy nie otworzyłeś
Senior
Madrista7
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 538
Oceny: +1164
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Polska Real Madryt
12.05.2016 / 14:39:53
Ale masz ból zadka... trzymaj plusa na pocieszenie :*
Solidny ligowiec
jajajakberety
Zarejestrowany od: 333 dni
Ilość komentarzy: 857
Oceny: +7822
Kibicuje:
Pogoń Szczecin Polska Real Madryt
12.05.2016 / 14:19:13
Sezonowiec od ponad 20 lat, taaaa. Brakuje mi Puyola i Raula, wtedy było walecznie, ale normalnie. Jak można kibicować Atletico, tego nigdy nie zrozumiem, nawet na złość Realowi?
Junior starszy
jOhnson46
Zarejestrowany od: 268 dni
Ilość komentarzy: 290
Oceny: +3136
Kibicuje:
Argentyna Lech Poznań Polska FC Barcelona
12.05.2016 / 13:24:53
Śmieszni jesteśmy, kłócimy się o pieniądze, których nawet nigdy nie zobaczymy. Polaczki cebulaczki.
Trampkarz
Konradzik
Zarejestrowany od: 253 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: +22
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Real Madryt Atlético Madryt
12.05.2016 / 13:03:34
Szczerze? Jestem kibicem Realu i życzę im tytułu,ale co z tego jeśli Real zapłaci granadzie? Wtedy zagrają lepiej/ Nawet jeśli to raczej cieżko będzie im pokonać barcelonę. Jakby tak było ,że jak dostajesz hajsy to wygrywasz to każdy wygrywałby z każdym bo za każde meczę są dodatkowe premię ,więc takie pierdolenie jest bezsensowne ;)
Senior
Madrista7
Zarejestrowany od: 741 dni
Ilość komentarzy: 538
Oceny: +1164
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Polska Real Madryt
12.05.2016 / 14:43:16
Zawodnicy Granady zagrają tak czy tak na 100% swoich możliwości mecze z takimi ekipami jak Barca Real czy ATLetico są szansą dla mniej znanych zawodników na wybicie się i na transfer do lepszego klubu. Sam jestem fanem Realu ale faktycznie niechce mi się wierzyć że nie będzie jakiejś premii dla Granady za do bry wynik
Senior
Hiro9
Zarejestrowany od: 1485 dni
Ilość komentarzy: 675
Oceny: +4224
Kibicuje:
Polska Real Madryt
12.05.2016 / 12:49:25
Powiem tak, w tym sezonie pojedynki Realu z Barceloną wyszły na remis, Real zgubił cenne punkty w meczu z ogórkami i przez to pewnie pozbędzie się mistrzostwa bo nie wieżę w to, że Barca straci punkty z Granadą.
Junior starszy
kapek1411
Zarejestrowany od: 686 dni
Ilość komentarzy: 158
Oceny: +1076
Kibicuje:
Manchester United Real Madryt
12.05.2016 / 12:19:01
Jest błąd w artykule bo Real chyba zagra na wyjeździe z Deportivo a nie u siebie ;)
Junior
pawelfcb22
Zarejestrowany od: 426 dni
Ilość komentarzy: 136
Oceny: +650
Kibicuje:
Arsenal Londyn Bayern Monachium Borussia Dortmund Juventus Turyn FC Barcelona
12.05.2016 / 11:57:20
W każdym sporcie jest korupcja, mamy wierzyć że piłka nożna to perełka wśród sportów i nie ma tam przekretów ? zawsze o pieniądze chodziło nie oszukujmy się
Junior starszy
BARCA-NEYMAR-JR
Zarejestrowany od: 322 dni
Ilość komentarzy: 361
Oceny: -2275
Kibicuje:
FC Barcelona
12.05.2016 / 11:56:53
/ -27
to jasne przeciez ze kupują wszystko co mozliwe pierdolona mafia poczawszy od losowania LM a czemu real nie dostanie zakazu transferowego za rejestrowanie niepelnoletnich pilkarzy?? czemu to wszystko juz ucichlo? przeciez mialbyc zakaz kurwa Barca dostala z miejsca fakt ze za co innego ale dostala real to jest taka mafia ze wam sie kurwa ludzie nie snilo myslicie ze czemu są w finale lm? i dostaja znowu slabszych jak rok temu to jest pierdolona UEFALONA zajebana nie mam checi przebierac w slowach dla tych kurw !!!! 0 szacunku dla tego gowna
Solidny ligowiec
radzik834
Zarejestrowany od: 1073 dni
Ilość komentarzy: 953
Oceny: +6634
Kibicuje:
Arsenal Londyn Real Madryt
12.05.2016 / 14:40:12
Ale ty jestes zjeb genetyczny, nie chce mi sie komentowac twoich bzdur, -przypomnij.sobie tylko pojebie kto.losowal realowi rywali??? Czasem nie byly gracz barcelony!!!
Solidny ligowiec
Maldini
Zarejestrowany od: 1470 dni
Ilość komentarzy: 1230
Oceny: +12634
Kibicuje:
Kolumbia Juventus Turyn Włochy
12.05.2016 / 12:15:23
Wdech - wydech, wdech - wydech
Kluczowy zawodnik
manutd1987
Zarejestrowany od: 1018 dni
Ilość komentarzy: 1887
Oceny: +3806
Kibicuje:
Manchester United FC Barcelona
12.05.2016 / 11:48:51
"Real zapłaci Granadzie za dobry wynik z Barceloną?"

Jak Real może zapłacić Granadzie za dobry wynik z Barceloną?Przecież to w ogóle nie jest logiczne!!!Jakby Real chciał żeby Granada zremisowała ,albo wygrała mecz to by kupili sędziego żeby wszystko robił żeby tylko Barca nie wygrała!!!! Real jedynie mógłby zapłacić Granadzie za to żeby do meczu podeszli poważnie,z wolą walki i żeby nie podstawili sie Barcelonie tylko zagrali na 100% swoich możliwości,bo podejrzewam że Real właśnie tego sie boi,że Granada może olać mecz i podłożyć sie Barcelonie!!!!
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1239 dni
Ilość komentarzy: 7144
Oceny: -7919
13.05.2016 / 02:09:25
A co ma sedzia zrobic,i jak podyktowac karnego dla Grenady w przypadku gdy ci nie wyjda ze swojej polowy?
Junior starszy
ingv
Zarejestrowany od: 559 dni
Ilość komentarzy: 163
Oceny: +1125
12.05.2016 / 18:24:29
Brawo, geniuszu, tylko że zaangażowanie jest niemierzalne. Mierzalna jest natomiast wygrana, a jeśli Granada zremisuje lub wygra z Barcą to pewnym będzie, że musieli dać z siebie 100%, aby uzyskać taki wynik.
Junior
Karas13
Zarejestrowany od: 289 dni
Ilość komentarzy: 96
Oceny: +403
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Borussia Dortmund Inter Mediolan Wisła Kraków Polska Real Madryt Atlético Madryt
12.05.2016 / 11:34:53
Ciekawe,kto normalny w to wierzy jeżeli nawet padły takie słowa ze
Strony Realu to chyba tylko dla jaj albo zeby wkurzyc Barce.
Solidny ligowiec
jeanvanhamme
Zarejestrowany od: 1033 dni
Ilość komentarzy: 1173
Oceny: +6779
Kibicuje:
Arsenal Londyn Borussia Dortmund
12.05.2016 / 11:16:48
Niesamowite, BBVA i PL zamieniły się rolami. Walka o mistrzostwo do ostatniej kolejki? Trzech pretendentów na 3 kolejki przed? To chyba nigdy nie miało miejsca w La Lidze. W przeciwieństwie do BPL, w której była to codzienność, ale w tym sezonie zdominował jeden klub.
Junior
Silvereye
Zarejestrowany od: 872 dni
Ilość komentarzy: 52
Oceny: +134
Kibicuje:
Inter Mediolan Real Madryt FC Barcelona
12.05.2016 / 11:15:02
O czym my wogole gadamy, Barca ma mnóstwo czasu na odpoczynek. Będzie 4-0. Wykrakalem już miesięc temu że La Liga będzie otwarta do ostatniej kolejki.
Kapitan
rzepek1
Zarejestrowany od: 1578 dni
Ilość komentarzy: 6090
Oceny: +43376
Kibicuje:
Leeds United AFC West Ham United 1. FC Nürnberg Legia Warszawa
12.05.2016 / 11:14:55
A wydawać by się mogło, że tylko u nas takie precedensy.
Senior
gilon
Zarejestrowany od: 582 dni
Ilość komentarzy: 628
Oceny: +4210
Kibicuje:
Manchester United Borussia Dortmund Juventus Turyn Ajax Amsterdam Widzew Łódź FC Barcelona
12.05.2016 / 11:09:31
Takie plotki to czysta głupota i szkodzą całemu środowisku piłkarskiemu w Hiszpanii. Jeśli Barca ogra Granadę to jakiś idiota może powiedzieć, że zawodnicy Granady podłożyli się Barcy mieli obiecaną kasę. Jeśli Barca przegra bądź zremisuje to inny idiota powie, że to Real zapłacił Granadzie. Ktoś zrobił kupę w pokoju a smród obejdzie wszystkich!!!
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 537 dni
Ilość komentarzy: 3298
Oceny: -6138
Kibicuje:
Real Madryt
12.05.2016 / 11:08:02
Czyli teraz Real ma mieć zakaz kontaktów z Granadą? Może nawet nie powinni od teraz rozgrywać pomiędzy sobą meczów?
Kluczowy zawodnik
Mustafa
Zarejestrowany od: 329 dni
Ilość komentarzy: 2681
Oceny: +16380
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Bayern Monachium AC Milan Napoli Wisła Kraków Polska Real Madryt
12.05.2016 / 11:03:17
XDDDD
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 537 dni
Ilość komentarzy: 3298
Oceny: -6138
Kibicuje:
Real Madryt
12.05.2016 / 11:01:48
Poza tym nawet nie wiem jak miałby w praktyce taki bonus wyglądać. Po prostu są tutaj tacy (Granada), którzy po prostu liczą na wdzięczność innego klubu (Realu) i tyle. Dlaczego Real ma nigdy nie wynagrodzić Granadzie wykonania zadania? To dopiero byłaby bezczelność ze strony Realu. Natomiast Barca chce jedynie zdemotywować Granadę, i to oni powinni zostać ukarani. Właśnie oni.
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1239 dni
Ilość komentarzy: 7144
Oceny: -7919
13.05.2016 / 02:12:59
A co w tym dziwnego,lub nielegalnego,Kopacze Termaliki mieli obiecana premie motywacyjna za mecz z Legia,i ja dostali wedlug umowy,za ogranie Legi 3:0
Senior
PanSzkodnik
Zarejestrowany od: 324 dni
Ilość komentarzy: 511
Oceny: -1101
Kibicuje:
Dijon FCO MSV Duisburg Persebaya Surabaya Ilves Sarajevo Rochester Rhinos Al Jazira Nõmme Kalju Guangzhou Evergrande El Jaish
12.05.2016 / 10:59:07
Niech płaci jak ich stać!
Barcelona i Atletico zazdroszczą hahahahaha

ale Granada to takie czopki że i tak przegrają xD
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 537 dni
Ilość komentarzy: 3298
Oceny: -6138
Kibicuje:
Real Madryt
12.05.2016 / 10:54:20
W futbolu zawsze powinno chodzić o to, żeby płacić za wygrywanie meczów, więc uważam, że cała ta sprawa jest oczywistym urojeniem jakichś żenujących obrońców moralności i sprawiedliwości (bo im się to opłaca).
Kluczowy zawodnik
escobar81
Zarejestrowany od: 632 dni
Ilość komentarzy: 2131
Oceny: +13139
Kibicuje:
Arsenal Londyn Olympique Lyon Borussia Dortmund Fiorentina Napoli Górnik Zabrze Polska Real Madryt
12.05.2016 / 10:53:39
To co teraz, Granada ma odpuścić Barcelonie tylko dlatego żeby nie być oskarżonym o przekupstwo? Chyba każdy piłkarz i drużyna marzy o tym ażeby pokazać się z jak najlepszej strony w meczu z Barcelonie/Realowi. Taki motywator nie jest niczym złym. Real Madryt oczekuję sportowej postawy i gry do końca Granady. Barcelona gdyby była w podobnej sytuacji postąpiłaby tak samo. Kto wie, może La Coruna też ma "motywatora" aby urwać punkty Realowi ale jeszcze się nie wydało. Nie dajmy się zwariować, takie zagrywki są stosowane na całym świecie !
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 537 dni
Ilość komentarzy: 3298
Oceny: -6138
Kibicuje:
Real Madryt
12.05.2016 / 11:04:44
No właśnie, sprawa jest niejasna, a w Katalonii już krzyczą, bo coś ich zabolało. Tak jakby w futbolu nikt nigdy nie mógł być nikomu wdzięczny za wygrywanie, kiedy celem drużyn piłkarskich zawsze powinno być właśnie wygrywanie.
Senior
Qax
Zarejestrowany od: 953 dni
Ilość komentarzy: 469
Oceny: +4769
Kibicuje:
Liverpool FC Juventus Turyn Feyenoord Polska Real Madryt
12.05.2016 / 10:51:27
Tutaj przede wszystkim chodzi o to jak się to potraktuje. Jeśli tą informacje uznamy za łapówkę ze strony Realu to łagodnie rzecz biorąc, chyba wszystkich tutaj popierdoliło, że w ogóle o tym dyskutujemy. Ale można to uznać też jako bonus za wygranie meczu. Tylko, że dziwne, że bonus miałby płacić inny zespół...
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 537 dni
Ilość komentarzy: 3298
Oceny: -6138
Kibicuje:
Real Madryt
12.05.2016 / 10:48:00
Myślał indyk o niedzieli. Najpierw niech Granada osiągnie dobry wynik, a dopiero potem się zobaczy.
Junior starszy
Kamil88020
Zarejestrowany od: 345 dni
Ilość komentarzy: 239
Oceny: +1761
Kibicuje:
VfB Stuttgart Ruch Chorzów Polska Real Madryt
12.05.2016 / 10:43:49
Czy każdy kto jest za Barceloną lub związany z nią jest taki przyjebany???
Junior starszy
ingv
Zarejestrowany od: 559 dni
Ilość komentarzy: 163
Oceny: +1125
12.05.2016 / 18:27:06
Nie, ja kibicuję Barcy, ale nie widzę tu żadnego problemu. Mogą graczom Grenady oferować nawet własne usługi seksualne w zamian za wygraną.
Senior
Catalunya1986
Zarejestrowany od: 317 dni
Ilość komentarzy: 433
Oceny: +707
Kibicuje:
Liverpool FC Pogoń Szczecin Polska FC Barcelona
12.05.2016 / 10:52:56
/ -17
Przyjebany to jesteś ty i musisz się z pogódź
Mistrz
Halamadrid319
Zarejestrowany od: 737 dni
Ilość komentarzy: 8538
Oceny: +40060
Kibicuje:
Arsenal Londyn Leicester City FC AS Monaco PSG Juventus Turyn PSV Eindhoven Feyenoord Lech Poznań Polska Portugalia
12.05.2016 / 10:26:16
I jak im zapłacą to mają pewność że Granada wygra?
Junior starszy
ingv
Zarejestrowany od: 559 dni
Ilość komentarzy: 163
Oceny: +1125
12.05.2016 / 18:27:49
Nie, dlatego zapłacą im, jeśli wygrają :)
Kluczowy zawodnik
Makaveli
Zarejestrowany od: 1502 dni
Ilość komentarzy: 4029
Oceny: +10697
Kibicuje:
FC Barcelona Mordovia Saransk
12.05.2016 / 10:25:53
/ -17
Płacenie sędziom przez kluby też jest zakazane, a Real sobie nic z tego nie robi.
Senior
usztafe
Zarejestrowany od: 1055 dni
Ilość komentarzy: 509
Oceny: +4008
Kibicuje:
Wigry Suwałki
12.05.2016 / 10:38:44
Twoje wypociny na meczykach powinny być zakazane, a admini nic z tym nie robią.
Junior
Osmulak
Zarejestrowany od: 1578 dni
Ilość komentarzy: 30
Oceny: +210
12.05.2016 / 09:59:09
Czytam te Wasze wypociny i nie dowierzam... Granada musi wygrać ten mecz. I tu nie chodzi o to kto wygra ligę... Tak samo jak wygrać swój mecz musi Deportivo, Barcelona, czy Real. Prezes wierzy w uczciwość piłki nożnej ? Prawidłowo, ale ja tutaj nie widzę nic złego, owszem może to źle wygląda ale nie chodzi tutaj o zapłacenie sędziemu, czy jakiejś drużynie o podłożenie, a o to, żeby wygrali, co i tak powinni chcieć zrobić.

A odchodząc od samej kwestii zasadności tych oskarżeń, to oczywiście klub się ustosunkował do tych wypowiedzi i nic takiego nie miało miejsca w co szczerze wierzę.
Solidny ligowiec
Falalala
Zarejestrowany od: 1578 dni
Ilość komentarzy: 1010
Oceny: +6680
Kibicuje:
Argentyna Polska FC Barcelona Radomiak Radom
12.05.2016 / 10:39:20
Dlaczego twierdzisz ,że Granada musi wygrać ten mecz ,skoro w poprzednim zapewnili sobie utrzymanie w lidze :o
Junior
Osmulak
Zarejestrowany od: 1578 dni
Ilość komentarzy: 30
Oceny: +210
12.05.2016 / 13:30:35
Żeby nie podkładać się przeciwnikowi, bo masz gdzieś kto wygra tylko walczyć o honor jak przystało i o większą ilość punktów. Uważasz, że jak wygrali to co mają wygrać to teraz nie muszą wygrywać i lepiej aby dali Barcie wygrać tytuł ?
Junior
Osmulak
Zarejestrowany od: 1578 dni
Ilość komentarzy: 30
Oceny: +210
12.05.2016 / 13:31:26
Wygrać, wygrać, wygrać, wygrać :D Dopiero teraz to przeczytałem...
Kluczowy zawodnik
Makaveli
Zarejestrowany od: 1502 dni
Ilość komentarzy: 4029
Oceny: +10697
Kibicuje:
FC Barcelona Mordovia Saransk
12.05.2016 / 10:26:20
W uczciwość hiszpańskich sędziów pewnie też szczerze wierzysz :)
Solidny ligowiec
mefeklwa123
Zarejestrowany od: 540 dni
Ilość komentarzy: 1224
Oceny: +6150
Kibicuje:
Arsenal Londyn Polska Real Madryt
12.05.2016 / 09:56:45
W ogóle nie wiem o co takie halo? dobre pieniążki od zawsze są sporą motywacją
Solidny ligowiec
mefeklwa123
Zarejestrowany od: 540 dni
Ilość komentarzy: 1224
Oceny: +6150
Kibicuje:
Arsenal Londyn Polska Real Madryt
12.05.2016 / 09:55:15
Pamiętam jak podczas eliminacji do euro 2008 Serbowie obiecali nagrodę pieniężną kadrze Belgii jeżeli ta zdoła powstrzymać polaków no ale niestety nie udało im się ;)
Solidny ligowiec
mefeklwa123
Zarejestrowany od: 540 dni
Ilość komentarzy: 1224
Oceny: +6150
Kibicuje:
Arsenal Londyn Polska Real Madryt
12.05.2016 / 09:55:41
Polaków* :D
Junior
slavoy
Zarejestrowany od: 1535 dni
Ilość komentarzy: 92
Oceny: +708
12.05.2016 / 09:54:56
nie widzę w tym nic złego i oburzenie tego działacza Barcelony to zwykła złość. Ktoś odwdzięcza Ci się za dobrą robotę i ci płaci. Niemoralne płacić i brać pieniądze za złą robotę czyli przegranie meczu. Kiedyś Polacy na MŚ74 wzięli kasę od Argentyńczyków za pokonanie Włochów w grupie z której mieli awans. I tak chcieli wygrać ale skoro jeszcze chcieli im płacić? Tym bardziej, że PZPN robił ich w kulki. A Barca niech się lepiej martwi o siebie wygrywając bo przebąbiła taką przewagę...
Trampkarz
monti
Zarejestrowany od: 504 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +86
Kibicuje:
Arsenal Londyn Wisła Kraków FC Barcelona Siarka Tarnobrzeg
12.05.2016 / 09:32:03
"Jeśli straci punkty, to wielkie szanse na wywalczenie tytułu będzie miał Real, który zagra na własnym boisku z Deportivo La Coruna". Z tego co mi wiadomo mecz jest naEstadio de Riazor.
Junior
piecia1990
Zarejestrowany od: 852 dni
Ilość komentarzy: 34
Oceny: +14
Kibicuje:
Real Madryt
12.05.2016 / 09:22:04
Totalna manipulacja- autorze tekstu wklej całość
http://www.realmadryt.pl/index.php?co=aktualnosci&id=66682
Kluczowy zawodnik
zzzdjziom
Zarejestrowany od: 1579 dni
Ilość komentarzy: 2640
Oceny: +21304
Kibicuje:
Polska Real Madryt
12.05.2016 / 09:02:44
Nikt pewnie nie pamięta jak to Barca w roku 1992 dała kaskę Teneryfie za zwycięstwo z Realem :). Gaspart to krętacz jakich mało.
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1239 dni
Ilość komentarzy: 7144
Oceny: -7919
13.05.2016 / 02:24:15
Rownie dobrze mogl powiedziec ze sie Grenada podlozy za kase Barcelony.
Kluczowy zawodnik
Idwtlitpa
Zarejestrowany od: 1083 dni
Ilość komentarzy: 2696
Oceny: +14208
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
12.05.2016 / 08:55:03
Nie wiem czemu ale czuje że to jednak Real będzie mistrzem :)
Junior
zzzoro
Zarejestrowany od: 450 dni
Ilość komentarzy: 73
Oceny: +443
Kibicuje:
Arsenal Londyn Legia Warszawa
12.05.2016 / 08:39:25
Ojejujeju.... ktoś ich kupił! Straszne! Kupił ich klub - Granada! I dla niego mają odnosić zwycięstwa i zawsze na 100% walczyć o zwycięstwo! Jakby mi ktoś w pracy dał dodatkowy $$$ za to co i tak mam robić/robię, to bym się nie obraził. I myślę, że chyba nikt by się nie obraził ... ?
Junior
dzj92
Zarejestrowany od: 1212 dni
Ilość komentarzy: 31
Oceny: +128
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
12.05.2016 / 09:12:51
/ -29
o czym ty mówisz człowieku? takie coś właśnie zabija piękno sportu bo wszystko kręci się w okół pieniędzy. jak by to Granada dała im premie - dlaczego nie ? Natomiast co ma do tego Real ? inna drużyna ? Kiedyś to nazywało się korupcja :)
Junior
slavoy
Zarejestrowany od: 1535 dni
Ilość komentarzy: 92
Oceny: +708
12.05.2016 / 10:03:12
korupcja to dawanie kasy za przekręt, za pozorowanie porażki a tu jest wdzięczność za bycie lepszym. To takie zebranie kasy do kapelusza bez żadnej presji
Junior starszy
jOhnson46
Zarejestrowany od: 268 dni
Ilość komentarzy: 290
Oceny: +3136
Kibicuje:
Argentyna Lech Poznań Polska FC Barcelona
12.05.2016 / 08:55:47
/ -39
Jakbyś miał w pracy podpierdolić komuś projekt z biurka i zapisać go na swoje konto, aby dostać premię zrobiłbyś to? Niezły z Ciebie skurwiel. :D
Junior starszy
jOhnson46
Zarejestrowany od: 268 dni
Ilość komentarzy: 290
Oceny: +3136
Kibicuje:
Argentyna Lech Poznań Polska FC Barcelona
12.05.2016 / 13:23:37
Minusujcie pierdolce, które myślą tylko schematami.....
Junior
Adelaide2010
Zarejestrowany od: 1560 dni
Ilość komentarzy: 150
Oceny: +1436
Kibicuje:
Polska Real Madryt
12.05.2016 / 09:11:45
idiotyczny przykład ! zupełnie nie związany z tą sprawą !
Solidny ligowiec
Andrew Bączyńsky
Zarejestrowany od: 629 dni
Ilość komentarzy: 1242
Oceny: +12256
Kibicuje:
Polska Real Madryt
12.05.2016 / 16:04:29
To ja dam przykład:
Czy jak pacjent zawdzięcza życie lekarzowi i z radości da bombonierkę temu lekarzowi, to czy ten pacjent, bądź lekarz będzie wtedy strasznym skurwielem oszustem i łapówkarzem? Bo ja myślę, że to jest zwykła wdzięczność..
Junior starszy
jOhnson46
Zarejestrowany od: 268 dni
Ilość komentarzy: 290
Oceny: +3136
Kibicuje:
Argentyna Lech Poznań Polska FC Barcelona
12.05.2016 / 16:51:17
Czekam na to, aby piłkarze Granady nawpierdalali się bombonierkami i cieszyli się jak głupi do sera. Tutaj też chodzi o pieniądze.
Junior starszy
jOhnson46
Zarejestrowany od: 268 dni
Ilość komentarzy: 290
Oceny: +3136
Kibicuje:
Argentyna Lech Poznań Polska FC Barcelona
12.05.2016 / 08:32:18
Moim zdaniem powinno się to wszystko rozgrywać w ramach sportowej rywalizacji. Jeżeli to prawda, że Real jest skłonny zapłacić Granadzie za wygranie meczu, to można wywnioskować, że są w stanie także zapłacić komuś za przegranie danego spotkania. Według mnie absurdalna sytuacja.
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1239 dni
Ilość komentarzy: 7144
Oceny: -7919
13.05.2016 / 02:26:18
Naprzyklad Barcelona.
Junior
zzzoro
Zarejestrowany od: 450 dni
Ilość komentarzy: 73
Oceny: +443
Kibicuje:
Arsenal Londyn Legia Warszawa
12.05.2016 / 08:44:34
To co mówisz jest nieracjonalne. Równie dobrze mógłbyś stwierdzić, że jeśli np. dziadek da Ci w prezencie 10 zł to równie dobrze może być złodziejem i kradnie pieniądze ;)
Junior starszy
jOhnson46
Zarejestrowany od: 268 dni
Ilość komentarzy: 290
Oceny: +3136
Kibicuje:
Argentyna Lech Poznań Polska FC Barcelona
12.05.2016 / 08:54:29
Nie pisałem o przejściu pieniędzy z ręki do ręki, ani ich obiegu, tylko o skutkach idących z dokonania transakcji. Zalecam czytanie ze zrozumieniem.
Junior
PokiPokson
Zarejestrowany od: 572 dni
Ilość komentarzy: 49
Oceny: +587
Kibicuje:
PSG Borussia Dortmund Polska Real Madryt
12.05.2016 / 08:31:08
Tak, zapłacą Granadzie, a ona rozgromi Barcelonę 10:0, to jest przecież oczywiste.
Junior
zzzoro
Zarejestrowany od: 450 dni
Ilość komentarzy: 73
Oceny: +443
Kibicuje:
Arsenal Londyn Legia Warszawa
12.05.2016 / 08:43:38
/ -21
To co mówisz jest nieracjonalne. Równie dobrze mógłbyś stwierdzić, że jeśli np. dziadek da Ci w prezencie 10 zł to równie dobrze może być złodziejem i kradnie pieniądze ;)
Junior
zzzoro
Zarejestrowany od: 450 dni
Ilość komentarzy: 73
Oceny: +443
Kibicuje:
Arsenal Londyn Legia Warszawa
12.05.2016 / 08:44:56
/ -15
Sorry to komentarz do wypowiedzi powyżej, 5.
Solidny ligowiec
kwiatek666
Zarejestrowany od: 351 dni
Ilość komentarzy: 1498
Oceny: -1053
12.05.2016 / 08:26:38
Ciekawe czy to prawda, może tak może nie. Ale jeśli to prawda to faktycznie kara powinna być sroga za przekupstwo
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 1029 dni
Ilość komentarzy: 3808
Oceny: +26840
12.05.2016 / 08:46:19
wg mnie kara to powinna byc gdyby real im placil zeby przegrali, a to ze im placi zeby ich zmotywowac do lepszej gry powinno byc jak najbadziej legalne
bo z drugiej strony jesli granada oczekuje bonusu od realu to sie moze celowo podlozyc barcelonie jesli go nie dostanie, zeby zaszkodzic realowi
Solidny ligowiec
kwiatek666
Zarejestrowany od: 351 dni
Ilość komentarzy: 1498
Oceny: -1053
12.05.2016 / 11:19:08
No tak bo dawanie łapówek jest czymś cudownym. ehhhh.... co za PeeReL-lowskie myślenie. Mam nadzieję ze to był tylko żart i na prawdę nikt tutaj nie chce piłki nożnej pełnej przekupnych piłkarzy, sędziów, trenerów i drużyn !!!
Junior starszy
jOhnson46
Zarejestrowany od: 268 dni
Ilość komentarzy: 290
Oceny: +3136
Kibicuje:
Argentyna Lech Poznań Polska FC Barcelona
12.05.2016 / 08:57:07
Jedyny podmiot, który powinien płacić zawodnikom Granady za grę jest sama Granada... Tyle w temacie.
Junior starszy
ownenemy1
Zarejestrowany od: 590 dni
Ilość komentarzy: 268
Oceny: +809
Kibicuje:
Liverpool FC AS Roma Polska
12.05.2016 / 14:03:58
A jak żona jakiegoś piłkarza zorganizuje mu upojną noc w ramach zapłaty za wspaniały występ to już zbrodnia, bo płacić może tylko Grenada?
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 1029 dni
Ilość komentarzy: 3808
Oceny: +26840
12.05.2016 / 08:49:24
oczywiscie mowie tutaj o takich kwestiach zdroworozsadkowych, bo zakazywac to mozna wszystkiego, ale to nie znaczy zeby sprawa bedzie zalatywiona, np postytucji czy narkotykow sie zakazuje i co? i jajco, prostytucja i narkotyki sa wszedzie dostepne dla kazdego, jeszcze nie slyszalem zeby ktos mial z tym problem bo policja tak dzielnie walczy z przestepczoscia
Solidny ligowiec
bytom1920
Zarejestrowany od: 1426 dni
Ilość komentarzy: 1163
Oceny: +329
Kibicuje:
CA Boca Juniors Argentyna Zagłębie Lubin Arka Gdynia Polska FC Barcelona Odra Opole Polonia Bytom
12.05.2016 / 08:42:42
/ -23
Gdyby to okazało sie prawdą i zostało udowodnione,Granada powinna leciec dwie klasy w dół i zapłacic olbrzymią karę finansową za przyjmowanie dóbr materialnych od osób trzecich bez płacenia podatku dochodowego .A wiadomo jak w Hiszpanii fiskus jest surowy .
Senior
audiomatic
Zarejestrowany od: 1082 dni
Ilość komentarzy: 767
Oceny: +5147
Kibicuje:
Chelsea Londyn Middlesbrough Juventus Turyn Legia Warszawa Atlético Madryt
12.05.2016 / 09:31:47
Nikt nie poleci 2 klasy w dół. Przpominam,że nie bez powodu na pewien klub z Katalonii mówi się uefalona. Innych to się jebie ale siebie to się nie widzi. Nie żebym popierał takie zachowanie ale taka hipokryzja wypala oczy!
Solidny ligowiec
kwiatek666
Zarejestrowany od: 351 dni
Ilość komentarzy: 1498
Oceny: -1053
12.05.2016 / 11:17:02
Dla mnie to każdy zespół który stosuje takie metody karalne powinien lecieć kompletnie z historii futbolu. Łapówki są jak najbardziej czymś najgorszym w piłce nożnej. Powinny być karane i są w większości wypadków na szczęście!
Junior starszy
wojciech8881
Zarejestrowany od: 383 dni
Ilość komentarzy: 306
Oceny: +1344
Kibicuje:
Argentyna Belgia Brazylia Chile Kolumbia Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Newcastle United
12.05.2016 / 08:24:19
Nie kazdy zawodnik zarabia tyly co Messi czy Ronaldo

Tabela