expekt

Rewolucja w Lidze Mistrzów? Szesnaście drużyn, dwie grupy...

Ostatnia aktualizacja: 24/03/16 11:19, Komentarzy: 99

22
99
Fot. marco iacobucci / Shutterstock.com

UEFA prowadzi rozmowy z klubami na temat reformy Ligi Mistrzów - informują brytyjskie media.

Zmiany w kształcie przedstawianym przez prasę oznaczałyby prawdziwą rewolucję w europejskich pucharach. W fazie grupowej Ligi Mistrzów znów miałoby grać tylko szesnaście drużyn, które zostałyby podzielone na dwie grupy. Każdy z uczestników na tym etapie rozgrywek rozegrałby czternaście meczów. Do wielkiego finału awansowaliby zwycięzcy obu grup.

Podobnie rozgrywki o Puchar Europy wyglądały w sezonie 1991/92. Wtedy po dwóch rundach wstępnych wyłoniono dwie grupy składające się z czterech drużyn. Ich zwycięzcy spotkali się w meczu o trofeum.

Nowy format rozgrywek miałby być zażegnać niebezpieczeństwo ucieczki największych klubów do Superligi. W ostatnich miesiącach media szeroko informowały o takiej możliwości. Doszło nawet do sondażowych rozmów przedstawicieli najbogatszych angielskich klubów z pomysłodawcami tego projektu.

Szefowie największych europejskich klubów głośno mówili też o potrzebie zmian w obecnej formule Ligi Mistrzów. Josep Maria Bartomeu, prezydent Barcelony, wzywał do rozmów na temat przyznawania niektórym drużynom "dzikich kart" na grę w tych rozgrywkach. Z kolei Karl-Heinz Rummenigge z Bayernu krytykował obecny sposób losowania par w fazie pucharowej Champions League.

Poza tym eksperci wskazują, że proponowane zmiany sprawiłyby, że Liga Mistrzów stałaby się bardziej atrakcyjna, bo doszłoby do większej liczby gier między europejskimi potęgami. To z kolei przełożyłoby się na wzrost wpływów do ich kasy.

- Liga Mistrzów traci na zainteresowaniu. Trzeba sprawić, że będzie więcej ciekawych meczów. Spotkania Realu z BATE Borysów takie nie są. W proponowanym systemie każda drużyna zagra czternaście atrakcyjnych meczów - mówi źródło dziennika "The Times".

Zmiany w Lidze Mistrzów mogłyby wejść w życie najwcześniej od sezonu 2018/19. Do tego czasu obowiązują obecne kontrakty telewizyjne i marketingowe, które uniemożliwiają przeprowadzenie reform.
Źródło: espn.co.uk
dafabet
Dodaj komentarz
Junior
1z10
Zarejestrowany od: 221 dni
Ilość komentarzy: 124
Oceny: -300
19.05.2016 / 14:15:44
Dla samej atrakcyjnosci zdecydowanie lepszy jest format pucharowy.
Liga jest uczciwsza, bo kazdy graz z kazdym, ale wtedy poszczegolne mecze traca na znaczeniu. Ludzie chca byc swiadkami czegos co ma znaczenie, wiec interesowaliby sie dopiero koncowka sezonu, tak jak to sie dzieje w rozgrywkach krajowych.
Junior
1z10
Zarejestrowany od: 221 dni
Ilość komentarzy: 124
Oceny: -300
19.05.2016 / 14:04:33
W tej chwili to ani liga, ani mistrzow, wiec powinni grac mistrzowie wszystkich krajow Europy jak nazwa wskazuje i tyle.
Oczywiscie to by bylo za duzo, wiec mozna zrobic pierwsza lige europejska , druga, trzecia i juz, ale z mozliwosciami spadku i awansu , a nie zamknieta.
Alternatywa jest jak kombinuja zrobic po prostu lige najlepszych klubow, a nie mistrzow , ale tez nie powinna byc zamknieta.
Junior
przemoo2
Zarejestrowany od: 405 dni
Ilość komentarzy: 12
Oceny: -9
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska FC Barcelona Zagłębie Sosnowiec
26.03.2016 / 21:53:52
Rewolucja jest Niezbędna Tak jak Niezbędne Zmiany W słabszych Ligach.To Narzekanie że Liga Mistrzów Będzie Dla Bogaczy Mnie Denerwuje
(Poprostu Liga Mistrzów Nie Bedzie Dla Działaczy Szkodników którzy Rozwój Piłki Nożnej mają w nosieInteresuje Ich Tylko nnielegalne zarabianie Pieniędzy i Baranie łapówek).

Jestem Za Rewolucja I Zaostrzeniem Wymagąń Wobec Klubów W kązdej Dziedzinie Marketingu Sportowego. Może W końcu Działacze Słabszych klubów Wezmą Się Do Roboty i Przestaną Marudzić Że jacy To Oni Są Biedni ( Hiszpania jakoś Nie należy Do G7 A Tam Jest Coraz lepsza Liga)
Junior
przemoo2
Zarejestrowany od: 405 dni
Ilość komentarzy: 12
Oceny: -9
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska FC Barcelona Zagłębie Sosnowiec
26.03.2016 / 22:29:40
Liga Mistrzów Powinna Być Otwarta na Cała Europę Pod Warunkiem Reform . Mój Post Pod Żadnym Pozorem Nie był Antypolski . Wydaje mi Się Jeżeli układ Obowiązujący by Obowiązywał To Pretensje Klubów Będą Coraz Większe( Nie Mam Zamiaru Mówić jakie Zmiany Powinny nastąpić Od Tego Są Działacze -Od Szczególów)
Junior starszy
igorplock
Zarejestrowany od: 267 dni
Ilość komentarzy: 410
Oceny: -51
Kibicuje:
Manchester United PSG Wisła Płock Polska Real Madryt
26.03.2016 / 11:35:32
REAL MADRID !!!!
Junior
$Sergio$Ramos4
Zarejestrowany od: 258 dni
Ilość komentarzy: 13
Oceny: +64
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG AC Milan Widzew Łódź Polska Real Madryt
25.03.2016 / 10:01:23
w tym trybie polskie kluby przez najbliższe 20 lat się nie załapią...
Solidny ligowiec
EmilioZlatanBarca
Zarejestrowany od: 1531 dni
Ilość komentarzy: 1588
Oceny: +22089
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Legia Warszawa Lech Poznań Polska Real Madryt FC Barcelona Hiszpania
25.03.2016 / 00:53:30
Nie tylko świat zmierza w złą stronę, ale i piłka... :(((
Niech dadzą sobie siana z jakąś $uperligą i zmienią może jedynie system losowania par w fazie pucharowej...
Ciekawe jakby każda drużyna miała zagrać po 14 spotkań to jak by Angielscy piłkarze to znosili... xD
Tam już są przeciążenia na maksa, ale kasa rządzi światem... ;/
Nawet pięknym sportem... ;(
Kasa wszystko potrafi spierdolić... ;(((
Kluczowy zawodnik
qrviq
Zarejestrowany od: 721 dni
Ilość komentarzy: 1463
Oceny: +36864
Kibicuje:
SG Dynamo Dresden Vitesse Real Madryt Real Madrid II
24.03.2016 / 23:37:23
Niech będzie te 16 drużyn, tylko niech wszyscy biorą udział w eliminacjach na tych samych zasadach. Żadnych wyjątków. Wszyscy startują w eliminacjach. Po dwie najlepsze drużyny z każdej ligi Europy.
Tak na marginesie 32 drużyny startowały dopiero od sezonu 1999/2000.
Senior
lokiec
Zarejestrowany od: 337 dni
Ilość komentarzy: 492
Oceny: +4015
Kibicuje:
Lech Poznań Polska
24.03.2016 / 21:39:26
Kurwa, mniejsze kluby nigdy nie wyrosną na nowe potęgi jak się nie ograją w pucharach i nie zarobią kapuchy, a tym chujom z UEFA nie zależy na rozwoju futbolu tylko na forsie i za to serdecznie ich pierdolę.
Junior
Artto
Zarejestrowany od: 434 dni
Ilość komentarzy: 145
Oceny: +96
Kibicuje:
Bayern Monachium
24.03.2016 / 22:14:53
W obecnej formule tez nie, wiec co za roznica?
Junior
mqwer
Zarejestrowany od: 513 dni
Ilość komentarzy: 111
Oceny: +502
Kibicuje:
Real Madryt
25.03.2016 / 17:06:23
Przecież wszyscy narzekają że obecna forma promuje małych i słabych, zawsze lepsze to niż całkiem odciąć te mniej bogate kluby od europejskich pucharów
Kluczowy zawodnik
Mati 09
Zarejestrowany od: 649 dni
Ilość komentarzy: 2925
Oceny: +13869
Kibicuje:
Arsenal Londyn Borussia Dortmund Pogoń Szczecin Polska
24.03.2016 / 18:53:02
Po co zmieniać jak jest dobrze ?!... Niech zrobią tak żeby mistrz swojego kraju miał bezpośredni awans do LM.
Junior starszy
sodasw
Zarejestrowany od: 1333 dni
Ilość komentarzy: 150
Oceny: +598
Kibicuje:
Stal Stalowa Wola
24.03.2016 / 19:08:34
jeszcze wiecej ogorkow. wlasnie o to im chodzi, zeby grali tylko najwieksi. i bogatym klubom i UEFA zaczyna sie z tym liczyc aby ich nie stracic i kasy
Junior starszy
komkacper
Zarejestrowany od: 475 dni
Ilość komentarzy: 398
Oceny: +526
Kibicuje:
Burton Albion Bayern Monachium Niemcy Ajax Amsterdam Holandia Legia Warszawa Polska
24.03.2016 / 18:48:07
nie
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 738 dni
Ilość komentarzy: 1154
Oceny: +4529
24.03.2016 / 17:39:45
czy wy naprawde jestescie tacy tepi? w tym kraju nie ma takich zwierzat. jest zubr, bobr, kurwa los, lis, wilk, kuna, kon, wydra, ryjowka, zajac, to sa zwierzeta, ktore zyja w Polsce
Trampkarz
Xubub
Zarejestrowany od: 254 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: +3
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 17:36:39
Tu chodzi o szejkow moim zdaniem. Szejkji kupuja kluby i liczy sie kasa poniewaz kluby stac na kupienie cristyny messiego czy neymara.. Sport + SZEJk = GÓWNO. Sport dla ogatych.
Junior
Marass
Zarejestrowany od: 631 dni
Ilość komentarzy: 63
Oceny: +221
Kibicuje:
Chelsea Londyn Real Madryt Śląsk Wrocław
24.03.2016 / 22:36:47
hahahaha "Chlopaki Nie Placza"
dojebales haha
Kluczowy zawodnik
arthy
Zarejestrowany od: 1531 dni
Ilość komentarzy: 2692
Oceny: +10928
Kibicuje:
Manchester United PSG Borussia Dortmund Juventus Turyn Wisła Kraków Real Madryt
24.03.2016 / 16:56:41
Jakieś kosmetyczne porawaki by się przydały, bo z całym szacunkiem, ale mecz psv-atletico a bayern-juventus nie zgromadzą takiej samej publiki. Nie wiem co by mogło pomóc, może np. to co zaprponował Cruyff o rozstawieniach?
Senior
mucha0802
Zarejestrowany od: 361 dni
Ilość komentarzy: 845
Oceny: -9261
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
24.03.2016 / 17:52:10
Żadne poprawki nie są potrzebne bo gdyby MU wyszedł z grupy kosztem PSV to mecz z Atletico byłby nie mniejszym szlagierem niż mecz Juve-Bayern ale że Angielskie kluby dają ciała w europie to nie znaczy że trzeba coś zmieniać bo ich kibice tak chcą
Junior
mqwer
Zarejestrowany od: 513 dni
Ilość komentarzy: 111
Oceny: +502
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 15:54:14
A może tak od razu zrobić ligę z takich zespołów jak barca Real Bayern Chelsea City i wogóle tych najbiedniejszych wywalić graja tylko najbogatsi z najbardziej wartościową 11 top 8 klubów którzy graja miedzy sobą ligę a resztę mieć w dupie bo po co nam sport i rywalizacja liczy się kasa.
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 16:05:31
No taki pomysł już mają, tylko nieco się ociągają z jego realizacją
Junior
mqwer
Zarejestrowany od: 513 dni
Ilość komentarzy: 111
Oceny: +502
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 16:56:57
To powiem Ci że to gówniany pomysł bo wole żeby w lidze mistrzów grało takie słabiutkie coś jak Porto Benfika czy PSV, chociaż to już może nie są kluby bo teraz to się liczy tylko barca City czy United, niż jakieś przereklamowane angielskie potęgi
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 15:38:08
/ -19
Jeśli ktoś ma dołączyć do wielkiej trójki to w pierwszej kolejności przede wszystkim PSG. Tu można się zgodzić, natomiast z BVB, Juve, Atletico czy Anglikami to jeszcze nie szalejmy.
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 16:58:12
Nie wiem za co te minusy. Nikt nawet nie próbuje tego wytłumaczyć.
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 15:08:10
Myślę, że ostatnie 5 lat to optymalny okres. Ostatnie 5 lat to jest więc w pierwszej kolejności dominacja Barcy, a w następnej Bayernu i Realu. Takie są fakty i dobrze się jest ich trzymać. Czy to się kiedyś zmieni? Jest na to szansa, ale kto powiedział, że prędko ma do tego dojść?
Junior
Darsonz
Zarejestrowany od: 254 dni
Ilość komentarzy: 18
Oceny: -151
Kibicuje:
Bayern Monachium Wisła Kraków Real Madryt
24.03.2016 / 14:57:53
załosne kazda druzyna z europy ktora ma 1 miejsce powinna wystapywac w tych rozgrywakach a nei kurwa pieniezne kurwy karakany .
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 15:07:40
W sumie tak byłoby lepiej, a te najlepsze drużyny niech zrobią Superligę. I niech kibic sam wybierze czy woli oglądać przepłacane gwiazdy z PL i La Liga grające między sobą, czy mistrzów z Ekstraklasy, Kazachstanu czy Białorusi. Każdy byłby zadowolony :D
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 14:37:36
Nie jestem pewien, ale mam wrażenie że niektóre komentarze tutaj są próbą zaklinania rzeczywistości. Ogólna sytuacja obecnie wygląda tak, że dominuje Barca, a potem na zbliżonym poziomie są Bayern i Real. Ale teraz można próbować temu zaprzeczać mówiąc, że PSG rośnie, że Juve zdominuje Włochy, że kluby angielskie choć mają kryzys to potężnie zarabiają i w przyszłości będą potężne, że BVB też cały czas się rozwija i jest położone w strefie największego zagęszczenia ludności w Europie i że ogólnie teraz to zachód dominuje (co skazuje Bayern na niebyt ze względu na położenie na wschodnim zadupiu). Można tak robić. Proszę bardzo.
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 14:41:33
Oprócz tego jednak istnieje taki kraj jak Polska, który ma dużą liczbę ludności i gwiazdę w Bayernie, klubie ciągle uważanym za potęgę i mającym wielką historię. Monachium jest najbliżej najgęściej zaludnionych rejonów w Polsce z miast posiadających potężne kluby piłkarskie. Dzięki Polsce więc Bayern nie upadnie.
Senior
mucha0802
Zarejestrowany od: 361 dni
Ilość komentarzy: 845
Oceny: -9261
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
24.03.2016 / 21:49:44
Pierdolisz bez sensu jak chuj do kredensu
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 981 dni
Ilość komentarzy: 3643
Oceny: +25547
24.03.2016 / 14:12:47
ano by bylo fajnie zobaczyc wiecej meczow miedzy najlepszymi klubami
Trampkarz
Janusz_Dzieciol
Zarejestrowany od: 254 dni
Ilość komentarzy: 10
Oceny: +45
Kibicuje:
Legia Warszawa Real Madryt
24.03.2016 / 14:09:37
Bez sensu i kto miałby grać wśród tych 16 klubów?
a) mistrzowie swoich krajów ? to od razu stworzyć Ligę Mistrzów składającą się z 6 klubów ( mistrzów Anglii , Hiszpanii , Niemiec , Włoch , Francji i od biedy albo Holandii albo Portugalii niech grają między sobą w eliminacjach o to 6 miejsce.) Inne rozwiązanie jest bez sensu bo jak mają w tej lidze grać mistrz Grecji , Polski , Szwecji czy Bułgarii to kto będzie chciał zapłacić za oglądanie meczu Legii/Lech i Malmo... wtedy w grupie było by na poziomie 6 meczy w pozostałych mógłby grać rezerwy..
b) miałoby grać 16 najlepszych klubów w Europie np wg rankingu ? wtedy są same świetne mecze , dużo pieniędzy za bilety transmisje ale wtedy mamy SUPERLIGE.
Moim zdaniem jeżeli chcą więcej dobrych meczy w LM i uniknąć płaczu o losowanie to po pierwszej rundzie grupowej przywrócić kolejna rundę grupową jak już to miało miejsce wczesniej wtedy uniknie się szczęścia w losowaniu, zmniejszenie innych czynników jak błąd sędziego.
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 13:58:35
Bayern z Realem miałyby grać już w pierwszej rundzie? To byłby szok termiczny dla wszystkich (oprócz Barcy).
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 14:04:23
Jeśli zmieścimy wszystkie te trzy potęgi w jednej grupie, to w drugiej gra będzie się odbywała o porażkę w finale. Jeśli zmieścimy dwie potęgi w jednej a trzecią w drugiej, to dzięki braku tej rywalizacji ta z drugiej grupy może być faworytem w finale, bo nie będzie musiała się tak eksploatować przez całą pierwszą rundę, skoro z nikim poważnym nie będzie rywalizować.
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 14:20:14
Co za brednie gadacie. Mówicie tak jakby były tylko 3 kluby. W tym sezonie Bayern mało co nie odpadł z Juventusem. Mam teraz nadzieję, ze Real (to moze byc trudne) i Barca odpadną w najblizszej rundzie, bo już słuchać nie moge o tych przereklamowanych drużynach.
Senior
mucha0802
Zarejestrowany od: 361 dni
Ilość komentarzy: 845
Oceny: -9261
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
24.03.2016 / 21:53:02
/ -17
Twoje niedoczekanie baranie
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 14:26:01
Oczywiście można się łudzić, że tak nie jest. Zobaczymy, co pokaże przyszłość.
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 14:32:55
Zresztą, trudno się nie zgodzić, że Bayern i Barca swoją grą się wyróżniają, ale Real? To jest tylko 3 siła w La Liga. Już wyrzej ustawił bym chociażby PSG (i oczywiście Atletico, które regularnie od lat bije Królewskich) gdyby nie wystawiało by Davida Luzia miało by na prawdę dobrą drużynę.
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 15:00:14
kryzys jak kryzys
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 16:04:07
No to trzymajmy się faktów. Po wygranie w LM Real już drugi sezon z rzędu jest słaby i nic nie zapowiada zmiany. 3 siła tak, ale w La Liga, a nie w Europie!
Trampkarz
LatamJakVanGaal
Zarejestrowany od: 257 dni
Ilość komentarzy: 15
Oceny: +14
Kibicuje:
Bayern Monachium Legia Warszawa Polska
24.03.2016 / 13:37:25
Wg mnie w Lidzie Mistrzów powinny grać następujące drużyny: Mistrz danego kraju (zagwarantowany awans) i wicemistrz danego kraju (eliminacje). W Lidze Europejskiej 3 i 4 miejsce danego kraju (4 miejsce eliminacje). Każdy bogacz myśli tylko o swoich klubach "potęgach" lub o swoich idolach. Dajcie szanse innym klubom a nie co sezon 80% drużyn to te same zespoły co w poprzedniej edycji LM.
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 13:59:37
Ale po co? Z perspektywy kibica to nie ma znaczenia kto zarobi. Chodzi o to, żeby oglądać jak grają najlepsi z najlepszymi. Co mi z tego, że będzie "sprawiedliwie" i tak lewicowo. Ja bym chciał cały czas oglądać mecze PSG z Bayernem. Barceolny z City, itd. itd. Mecze najlepszych z najlepszymi to jest to co kazdy kibic chce oglądać. Co mi z meczu rezerw Barceolny z Bate?
Junior starszy
spartakuskrk
Zarejestrowany od: 951 dni
Ilość komentarzy: 180
Oceny: +688
Kibicuje:
Manchester United Juventus Turyn Lech Poznań Cracovia FC Barcelona
24.03.2016 / 13:20:26
A może dalej 32 drużyny 8 grup po 4. Mistrzowie Hiszpanii Włoch Anglii Niemczech Francji Holandii Portugalii i kolejnego kraju w rankingu np(Rosji czy Ukrainy) rozstawieni. Reszta zostaje tak jak jest. Wychodzi po jednaj z każdej grupy i grają ze sobą mini ligę(mecz i rewanż).
Czyli 8 zespołów 14 meczy i kto pierwszy w tabeli wygrywa.
Jedyny minus to brak finału...
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 13:26:02
Drugi minus, co z odpadami? Chyba, żeby wszystkich co odpadną wrzucić do LE. Podniosło by to atrakcyjność tamtej Ligi, a odpadający dalej grali by w jakiś pucharach.
Junior starszy
spartakuskrk
Zarejestrowany od: 951 dni
Ilość komentarzy: 180
Oceny: +688
Kibicuje:
Manchester United Juventus Turyn Lech Poznań Cracovia FC Barcelona
24.03.2016 / 13:32:33
No racja tego nie wziąłem w ogóle pod uwagę. Ale masz racje znacznie by podniosło range Pucharu Uefa a dodatkowym smaczkiem byłby finał zwyciezcy Ligi mistrzów i ligi europy która powinna być przez to silniejsza
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 14:08:09
Nom, w takim wypadku wszyscy by skorzystali. Neutralni kibice cieszyli by się z meczy najlepszych w LM, a fani poszczególnych drużyn przez cały sezon mogli by się ekscytować grą w pucharach. I faktycznie LE byłaby na wiosnę niesamowicie mocno obsadzona :)
Junior
Abraxas
Zarejestrowany od: 985 dni
Ilość komentarzy: 100
Oceny: +1055
24.03.2016 / 13:11:39
No to sobie pogramy w Lidze Mistrzów ;)
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 13:26:23
Mówisz tak jakbyś teraz grali :D
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 12:49:00
Już lepiej dwie rundy grupy. Najpierw 4 grupy po cztery kluby, potem 2 grupy też po cztery kluby, potem półfinały. Zwycięzca jednej grupy z drugim miejscem w drugiej. Zwycięzca drugiej grupy z drugim miejscem w pierwszej. A potem finał. To mogłoby dać w sumie 6+6+2+1= równe 15 meczów do rozegrania przez kluby które doszłyby do finału. To jest bardzo prosty format i już chyba lepszego nie da się wymyślić.
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 13:35:00
/ -12
A
FC Barcelona
Chelsea FC
Schalke 04
AS Roma
B
Bayern Monachium
Manchester United
SSC Napoli
FC Porto
C
Real Madryt
Manchester City
Atletico Madryt
Benfica Lizbona
D
Juventus FC
Paris Saint-Germain
Borussia Dortmund
Liverpool FC
A
FC Barcelona
Juventus FC
Manchester City
Manchester United
B
Bayern Monachium
Real Madryt
Paris Saint-Germain
Chelsea FC
A
FC Barcelona
Real Madryt
B
Bayern Monachium
Juventus FC
F
FC Barcelona
Bayern Monachium
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 13:03:13
Taki format powinien dobrze wpływać na formę czołowych klubów. Najpierw lightowo, potem trochę bardziej wymagająco, potem jeszcze bardziej i na koniec finał. To powinno gwarantować zrównoważony rozwój itp.
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 13:02:58
Nie do końca. To już lepiej walnąc 4 grupy po 8 drużyn a potem final four. Więcej dobrych meczów. W sumie da to jedno spotkanie więcej, a po drodze będzie wiecej pojedynków mocarzy.
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 13:18:15
Poza tym sam się walnij. Liga mistrzów jest zbyt poważną sprawą żeby można było coś po prostu "walnąć".
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 13:10:18
Przy dużej liczbie klubów w jednej grupie pomysł wychodzenia tylko jednej z nich musi oznaczać że wiele klubów szybko straci na to szansę i przez większość czasu będzie tylko sparingowo dogrywać mecze.
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 13:14:04
chodzi mi o pomysł wychodzenia tylko jednego z klubu z nich jakby ktoś nie zrozumiał
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 13:31:36
Nie do końca, bo w przeciwieństwie do Polskiej ligi gdzie czy się stoi czy leży kasa się należy w LM największą kasę dostaje się za zwycięstwa. Poza tym to nie Bundesliga, gdzie po 10 kolejkach znamy już mistrza albo La Liga gdzie przed 1 kolejką wiemy które 3 drużyny będą walczyły o mistrzostwo. Poziom bedzie tak wysoki i wyrównany, że zapewne do samego końca będzie wiele drużyn walączych o to miejsce.
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 13:44:36
W jednej grupie Barca wszystkich by zgwałciła, w drugiej Bayern z Realem do końca walczyłyby o finał. Tyle byłoby rywalizacji.
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 14:11:02
LM to nie La Liga. LM to nie Bundesliga. Już to powiedziałem, ale widzę, że trzeba powtórzyć.
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 489 dni
Ilość komentarzy: 3288
Oceny: -6041
Kibicuje:
Real Madryt
24.03.2016 / 14:31:51
Przyszłość wszystko zweryfikuje.
Trampkarz
batonik24
Zarejestrowany od: 791 dni
Ilość komentarzy: 2
Oceny: +4
Kibicuje:
Bayern Monachium Lech Poznań Polska
24.03.2016 / 12:44:05
jaka to liga mistrzów jak grają w niej 3 a nawet 4 drużyny swoich lig dla mnie to powinny grac tylko mistrzowie swoich lig :)
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 981 dni
Ilość komentarzy: 3643
Oceny: +25547
24.03.2016 / 14:17:38
no tak tylko ze sa ligi gdzie poziom jest zalosny, wiec bycie mistrzem w takiej lidze to nie jest zaden mistrzowski wyczyn, juz to widze jak wielki mistrz ekstraklasy dostaje 0:10 i co to ma byc za widowisko? ty bys to ogladal? bo ja nie, no chyba zeby sie posmiac
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 12:53:44
To sobie zrób taką lige. Zobaczymy kto poza Toba będzie to oglądał.
Solidny ligowiec
Xherdan Shaqiri 91
Zarejestrowany od: 629 dni
Ilość komentarzy: 1552
Oceny: +11463
Kibicuje:
Belgia Stoke City Bayern Monachium Inter Mediolan Holandia Polska FC Barcelona Szwajcaria
24.03.2016 / 12:42:29
W miarę ciekawe ale obecnie to lepiej wygląda
Junior
calisia
Zarejestrowany od: 1329 dni
Ilość komentarzy: 145
Oceny: +1465
Kibicuje:
Polska Real Madryt
24.03.2016 / 12:37:07
Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę. Kiedyś to była prawdziwa Liga Mistrzów, bo jak sama nazwa wskazuje, grali tam tylko mistrzowie z poszczególnych Europejskich lig. Później przekształcili to na obecną formę, z którą jeszcze się można zgodzić. Wiadomo, że lepiej obejrzeć 4 zespoły z ligi angielskiej niż jakiegoś cieniasa z ligi polskiej czy łotewskiej przykładowo. No ale teraz to już trochę przesadzają. Jeszcze jakieś dzikie karty wymyśla jeden z drugim, albo zmianę sposobu losowania. Podsumowując wszystko to ma na celu, żeby bogaty dalej się bogacił a ci biedni żeby nie mieli wstępu do elity.
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 12:56:27
Nie do końca. PL finansowo już dawno odjechało LM. Ta przestarzała forma, w której w grupach mocarze rezerwami łupią kelnerów, a później w pucharach defensywka i eliminowanie najlepszych zamiast danie im możliwości gry ze soba to nonsens. Już dawno powinni to zmienić, ale jaki beton w piłce jest to wiemy doskonale z naszego podwórka.
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 12:26:12
/ -11
W końcu! W końcu coś się rusza w tym skostniałym komunistycznym i beznadziejnym formacie.
Junior starszy
spartakuskrk
Zarejestrowany od: 951 dni
Ilość komentarzy: 180
Oceny: +688
Kibicuje:
Manchester United Juventus Turyn Lech Poznań Cracovia FC Barcelona
24.03.2016 / 12:24:37
Real na to by na pewno nie poszedł bo z takimi potęgami jak Juventus Barcelona Bayern Atletico United Liverpool a nawet Inter Milan Psg nie zdobywa się tylu bramek i nie nabija strzeleckich rekordów Ronaldo
Junior starszy
dominqez
Zarejestrowany od: 532 dni
Ilość komentarzy: 187
Oceny: +2550
Kibicuje:
Liverpool FC Borussia Dortmund Real Madryt
24.03.2016 / 12:15:21
Po co zmieniać to co dobre?
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 12:25:42
Co niby jest dobre w obecnym formacie?
Senior
Bartek25
Zarejestrowany od: 1531 dni
Ilość komentarzy: 610
Oceny: +5530
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Śląsk Wrocław
24.03.2016 / 12:10:23
Na głowę upadli. Obecny system jest od wielu sezonów , sprawdza się i nie widzę powodu żeby to zmieniać. Co mi się podobało to wtedy gdy była 2 runda grupowa zamiast 1/16 i do tego mogli by wrócić.
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 12:27:54
Co niby się sprawdza? Dobrych meczów jest jak na lekarstwo. w grupach lanie kelnerów a później pucharowa forma która promuje grę defensywną . Po za tym kiedy w końcu zostają najlepi to nie grają ze soba, bo co chwilę ktoś odpada.
Junior starszy
michalm7
Zarejestrowany od: 710 dni
Ilość komentarzy: 430
Oceny: +1423
Kibicuje:
Brazylia Arsenal Londyn Olympique Lyon Olympique Marsylia Juventus Turyn Ajax Amsterdam Benfica Lizbona Valencia FC Barcelona Hiszpania
24.03.2016 / 12:06:23
Tak jak jest, jest dobrze. Każda zmiana tylko pogorszy ten wspaniały turniej. Już wystarczy że namieszali z tymi koszykami z pierwszego miejsca mistrzowie lig europejskich. Nie wiem czy ktoś tu pamięta czasy jak po wyjściu z grupy były jeszcze raz grupy i właściwie tylko ta zmiana to była tą dobrą decyzją.
Junior starszy
Kamil88020
Zarejestrowany od: 297 dni
Ilość komentarzy: 235
Oceny: +1749
Kibicuje:
VfB Stuttgart Ruch Chorzów Polska Real Madryt
24.03.2016 / 12:05:54
Daremny pomysł....za mało im kasy jeszcze....a za 15 lat znów coś zmienią bo dalej mało kasy.....
Kluczowy zawodnik
Makaveli
Zarejestrowany od: 1454 dni
Ilość komentarzy: 3892
Oceny: +10394
Kibicuje:
FC Barcelona Mordovia Saransk
24.03.2016 / 12:00:39
Reforma - tak.
Zmniejszenie ilości klubów - TAK.
3/4 meczy o pietruszkę - NIE NIE NIE

W tym formacie zdecydowana większość spotkań nie ma żadnego znaczenia. Przegrasz 2-3 mecze i w zasadzie resztę możesz olać, bo niby czemu nie? Nigdzie dalej nie awansujesz, niczego nie zdobędziesz. Dla mniejszych klubów w ogóle byłby to problem, bo po 3 kolejkach odrabialiby tylko pańszczyznę. Brak szans na cokolwiek. Co to w ogóle dla kogoś za różnica, czy będzie 3 czy 5 w takiej grupie?

Zmniejszyć LM do 16 klubów. Mistrzowie 3-6 najlepszych lig grają od razu w fazie grupowej, a kluby z 2 miejsc w eliminacjach. Mistrzowie słabszych lig też do eliminacji. Reszta klubów ląduje w Lidze Europy, z której zwycięzca i finalista trafiają bezpośrednio do grup LM. Mniej meczów podniesie ich prestiż i odciąży zawodników. Finansowo powinno wyjść mniej więcej an to samo.

Problemem LM jest obecnie to, że rozgrywki grupowe są zupełnie nieciekawe. Realna gra jest tam o 3 miejsce. Pierwsze 2 są niemal zawsze zaklepane przy losowaniu. Takie rozmemłanie LM powoduje, że LE też jest mniej ciekawa i zdecydowanie mniej prestiżowa, bo wierchuszka nie trafia do niej nigdy. Obecnie z "wielkich firm" są tam tylko mocno przereklamowane kluby angielskie, które jak przychodzi co do czego, dostają tęgie lanie (BVB-TOT). Wszystkie straty finansowe w LM odbiłyby się z nawiązka w Lidze Europy, a taki rozkład finansowy zmniejszyłby przewagę wierchuszki nad środkiem stawki. A co pokazuje chociażby Sparta Praga, do peletonu naprawdę da się dołączyć.
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 12:32:06
Przede wszystkim likwidacją Ligi Europy, zwiększenie liczby drużyn w LM o 1/3 i granie wtorek środa czwartek. Dopuszczenie jak największej liczby drużyn do eliminacji, czyli nawet z Polski 5 drużyn. Niech grają tylko najlepsi a nie za zasługi (jak najmniej z awansem za miejsce w lidze). Grupy 6 albo 8 drużynowe i wielki Finał "Final Four" na koniec jak w Siatkówce.
Senior
mucha0802
Zarejestrowany od: 361 dni
Ilość komentarzy: 845
Oceny: -9261
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
24.03.2016 / 16:50:43
/ -14
Ty jesteś jakiś chory
Kluczowy zawodnik
Makaveli
Zarejestrowany od: 1454 dni
Ilość komentarzy: 3892
Oceny: +10394
Kibicuje:
FC Barcelona Mordovia Saransk
24.03.2016 / 12:03:05
Dodam do tego jeszcze, że argumentem za "Superligą" jest to, że jak zespół "wielki" raz wyleci z LM, jest to dla niego katastrofa. W obecnym układzie na pewno i w tym proponowanym też. Gdyby jednak Liga Europy miała większy prestiż, byłoby to nieprzyjemne, ale w miarę miękkie lądowanie dla klubów. Puchar UEFA był takim miejscem i nikt nie traktował go w sposób pobłażliwy.
Junior starszy
vs
Zarejestrowany od: 296 dni
Ilość komentarzy: 225
Oceny: +2102
Kibicuje:
Bayern Monachium
24.03.2016 / 11:52:35
To praktycznie taki system równałby się "superlidze".
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 12:50:39
No tak ale UEFA nie zostanie wywalona z pośredniczenia w tym procederze (czytaj udziału w zyskach). Jakby się nei dogadali to najwieksi by powiedzieli nara do UEFA, żeby sami sobie grali w tej LM. I grałyby Legia, BATE, Stoke City itd.
Senior
Qax
Zarejestrowany od: 905 dni
Ilość komentarzy: 447
Oceny: +4555
Kibicuje:
Liverpool FC Juventus Turyn Feyenoord Polska Real Madryt
24.03.2016 / 11:51:44
I co wtedy z zespołami. 16 miejsc w LM, więc albo grają mistrzowie 16 lig, albo co roku będą grały te same zespoły + kilka które się zmieniają. Bo kto będzie grał, 3 z Hiszpani (Real, Barca, Atletico), 2 z Niemiec ( Bayern, Borussia), ze 3 z Anglii (powiedzmy że Chelsea, MC, Arsenal), PSG, Juve + ktoś z Włoch, Benfica albo Porto, ktoś z Ukrainy i Rosji, i do tego ktoś z grona Live, MU, Monaco, Sevilla, Villareal, Bayer, Shalke, Inter, Roma, MIlan, może Ajax albo PSV. A takie np BATE, APOEL, zespoły z Turcji, Czech, Belgii, czy (tutaj następuje śmiech) Polski? Wyobraźcie sobie, że Legia żeby awansować musi pokonać najpierw PSV a potem Real. No śmiech na sali. No i teraz jest fajnie jak np Juve zagrałoby z Barcą, PSG z Bayernem, czy Real z Chelsea. Ale jak rok w rok będziemy widzieli te same mecze to chyba straci to swój urok.
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 12:33:46
Liga Europy będzie ciekawsza. Teraz LE nikt nie oglaa poza najbardziej fanatycznymi kibicami.
Senior
Qax
Zarejestrowany od: 905 dni
Ilość komentarzy: 447
Oceny: +4555
Kibicuje:
Liverpool FC Juventus Turyn Feyenoord Polska Real Madryt
31.03.2016 / 21:20:14
Ale LE już jest ciekawa. Mecze Live vs MU. Albo Borussia vs Tottenham (czyli aktuali wiceliderzy BPL i Bundesligi). Co jest złego w takich meczach?
Junior starszy
Exile
Zarejestrowany od: 596 dni
Ilość komentarzy: 275
Oceny: +2121
Kibicuje:
Legia Warszawa FC Barcelona Hiszpania
24.03.2016 / 11:51:32
No już srają w gatki, bo żałosne klubiki z BPL nawet nie umieją się do tej LM załapać i już szukają zastępstwa.
Junior starszy
teteobeii
Zarejestrowany od: 332 dni
Ilość komentarzy: 154
Oceny: +1027
Kibicuje:
Arsenal Londyn Manchester United Bayern Monachium Borussia Dortmund Juventus Turyn Polska Real Madryt FC Barcelona
24.03.2016 / 11:50:30
łysy niech się uspokoji
Kapitan
dawidinho
Zarejestrowany od: 1062 dni
Ilość komentarzy: 7813
Oceny: +45629
Kibicuje:
Borussia Dortmund
24.03.2016 / 11:46:27
A co to kurwa jest siatkówka? Jest dobrze tak jak jest tylko żeby losowanie było LOSOWE, a nie ustawione
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 12:34:18
Co niby jest dobrze?
Senior
mucha0802
Zarejestrowany od: 361 dni
Ilość komentarzy: 845
Oceny: -9261
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
24.03.2016 / 16:37:01
To że Arsenal rok w rok odpada w 1/8 finau
Kluczowy zawodnik
bebdzia
Zarejestrowany od: 1372 dni
Ilość komentarzy: 2677
Oceny: +20002
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska
24.03.2016 / 11:43:51
Jeśli już coś zmieniać, to tak, aby każdy kraj wpuszczał swojego mistrza. Bez żadnych eliminacji. Jesteś mistrzem w swoim kraju. Grasz w Lidze Mistrzów.
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 12:34:49
Tak, wtedy tego badziewia już nikt by nie oglądał.
Kluczowy zawodnik
Mati 09
Zarejestrowany od: 649 dni
Ilość komentarzy: 2925
Oceny: +13869
Kibicuje:
Arsenal Londyn Borussia Dortmund Pogoń Szczecin Polska
24.03.2016 / 18:51:44
Dokładnie ! To by mogli wprowadzić !
Kluczowy zawodnik
Dolor
Zarejestrowany od: 1450 dni
Ilość komentarzy: 2100
Oceny: +4232
Kibicuje:
Manchester United PSG AC Milan Legia Warszawa Polska Real Madryt
24.03.2016 / 11:37:56
Jak coś jest dobrze to trzeba to zjebać....
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 12:35:31
A niby co jest dobrze? Ta formuła jest tak kiepska, że spierdolic jej się już bardziej nie da.
Senior
mucha0802
Zarejestrowany od: 361 dni
Ilość komentarzy: 845
Oceny: -9261
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
24.03.2016 / 16:35:16
Formuła jest kiepska bo Twój Arsenal odpada w 1/8? Niech zdobędą majstra w Anglii to nie trafią w grupie LM na jakiś Bayern i wtedy ją wygrają i będzie łatwiej awansować dalej a nie ciągle 4 miejsce w lidze 2 w grupie LM i potem baty od każdego kogo wylosują w 1/8
Junior
Hawker85
Zarejestrowany od: 258 dni
Ilość komentarzy: 84
Oceny: +195
Kibicuje:
Brazylia Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Manchester City Leicester City FC Anglia PSG Bayern Monachium
24.03.2016 / 11:35:46
zobaczamy ale wątpie
Junior
rydwadydwa
Zarejestrowany od: 267 dni
Ilość komentarzy: 149
Oceny: +1626
Kibicuje:
Chelsea Londyn Borussia M'gladbach Juventus Turyn Włochy Polska Valencia Atlético Madryt
24.03.2016 / 11:26:27
Ciekawy format, ale...myślę, że kibicom nie przeszkadzają obecne rozwiązania. A kluby z mniejszych krajów mogą już nigdy nie zakwalifikować się do Ligi Mistrzów :/
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 12:36:06
Będzie lepsza LE. Bardziej atrakcyjna, ktoś zacznie ją w końcu oglądać :D
Trampkarz
wojtaszkiewicz
Zarejestrowany od: 461 dni
Ilość komentarzy: 4
Oceny: +42
Kibicuje:
Arsenal Londyn Manchester City Juventus Turyn Lech Poznań Polska Real Madryt
24.03.2016 / 11:36:39
Wtedy to Polska mogłaby przestać nawet marzyć o szansie awansu do LM :P
Junior
Pinek
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 93
Oceny: +298
Kibicuje:
Arsenal Londyn Niemcy Real Madryt
24.03.2016 / 12:52:44
I dobrze już teraz LM dla Polski to jak granie w Lotka. Niepotrzebnie ludzie się łudzą. Z reszta nawet jakby było 8 drużyn to polacy by się co sezon łudzili.

Tabela