betclic

Samir Nasri będzie grał w Primera Division

Ostatnia aktualizacja: 31/08/16 07:42, Komentarzy: 12

18
12
Fot. Vlad1988 / Shutterstock.com

Samir Nasri po pięciu latach opuszcza Manchester City. Nowym klubem Francuza będzie Sevilla FC.

29-letni reprezentant Francji od początku przygotowań nie mieścił się w składzie Manchesteru City i pewnym było, że zmieni klub. Hiszpański "AS" poinformował, że Nasri zostanie wypożyczony na rok do Sevilli. Triumfator Ligi Europejskiej zdecydował się pokrywać część pensji ofensywnego pomocnika.

Włodarze Sevilli liczą, że Nasri będzie sporym wzmocnieniem klubu. Francuz ma zastąpić Jewhena Konopliankę, który został wytransferowany do Schalke 04.

Nasri w przeciągu pięciu sezonów spędzonych w Manchesterze City rozegrał dla tego klubu 171 meczów, w których strzelił 26 bramek. Wcześniej reprezentował Arsenal Londyn i Olympique Marsylia.
Źródło: As
Dodaj komentarz
Kapitan
chamstwo
Zarejestrowany od: 1397 dni
Ilość komentarzy: 7115
Oceny: +37466
Kibicuje:
Juventus Turyn
31.08.2016 / 14:42:30
Czas najwyższy. Nie mieścił sie w składzie już w poprzednim sezonie. Może w Sevilli wreszcie poszaleje.
Solidny ligowiec
Szmugler
Zarejestrowany od: 204 dni
Ilość komentarzy: 1415
Oceny: -8260
Kibicuje:
Legia Warszawa Real Madryt
31.08.2016 / 14:00:44
jak to jest bandzior !!
Kluczowy zawodnik
arthy
Zarejestrowany od: 1612 dni
Ilość komentarzy: 3841
Oceny: +13724
Kibicuje:
Manchester United PSG Borussia Dortmund Juventus Turyn Wisła Kraków Real Madryt
31.08.2016 / 13:42:41
Bardzo ciekawy kierunek. Wydaje mi sie, ze to odpowiedni profil gracza na Primera Division
Trampkarz
Yankeszynol
Zarejestrowany od: 199 dni
Ilość komentarzy: 10
Oceny: +28
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Lech Poznań Polska Polska U17
31.08.2016 / 11:51:10
kasa kasa kasa ... nic wiecej w arsenalu zagral pare dobrych meczy mozna powiedziec ze nawet caly sezon ale w man city kasa kasa kasa ... przez takich pilkarzy meczy nie chce sie ogladac ... generalnie moze teraz zacznie grac wiecej to moze cos pokazac ale watpie ... do legii to pogra w LM ... heh
Solidny ligowiec
adamoman
Zarejestrowany od: 304 dni
Ilość komentarzy: 1072
Oceny: +3790
Kibicuje:
Manchester City Borussia Dortmund Polska Śląsk Wrocław
31.08.2016 / 11:10:51
Powinien się przydać
Solidny ligowiec
Mad_Mind
Zarejestrowany od: 194 dni
Ilość komentarzy: 890
Oceny: +7706
Kibicuje:
Polska
31.08.2016 / 10:33:25
Może Samir w końcu odbuduje formę w Sevilli. Swoją drogą jest to ciekawy transfer.
Senior
Mnx
Zarejestrowany od: 431 dni
Ilość komentarzy: 466
Oceny: +2768
Kibicuje:
Barcelona Polska FC Barcelona Śląsk Wrocław
31.08.2016 / 10:03:12
Nasri to taki sprzedawczyk co poleciał na kasę i nic już nigdy nie pokazał w światowym footballu. Kariera Sterlinga może wyglądać podobnie jeśli zacznie grac, a nie liczyć hajsy!
Junior starszy
ChaN7
Zarejestrowany od: 322 dni
Ilość komentarzy: 205
Oceny: +1922
Kibicuje:
Belgia Manchester City
31.08.2016 / 10:37:38
Sterling jest całkiem inny...
Senior
Mnx
Zarejestrowany od: 431 dni
Ilość komentarzy: 466
Oceny: +2768
Kibicuje:
Barcelona Polska FC Barcelona Śląsk Wrocław
31.08.2016 / 13:42:10
Jeśli kibicujesz ManC to znaczy że masz ok 10 lat więc h*ja wiesz o Nasrim, prawdopodobnie nawet nie wiesz gdzie grał w młodości, więc już nie otwieraj Wikipedii i marsz do szkoły :D
Junior
działowy13
Zarejestrowany od: 242 dni
Ilość komentarzy: 97
Oceny: +275
Kibicuje:
Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC West Ham United Bayern Monachium Ajax Amsterdam PSV Eindhoven Wisła Kraków Legia Warszawa Lech Poznań
31.08.2016 / 08:46:20
/ -10
ten guardiola jest chory ...
Junior
Camil
Zarejestrowany od: 526 dni
Ilość komentarzy: 112
Oceny: +857
Kibicuje:
FC Barcelona
31.08.2016 / 09:48:08
Podobnie można było o nim powiedzieć, gdy po przyjściu do Barcelony pozbył się Ronaldinho czy Deco. Mimo tego, a może dzięki temu Barcelona dominowała wtedy we wszystkich rozgrywkach.
Dlatego wstrzymaj się ze swoim ocenianiem do końca sezonu.
Kluczowy zawodnik
AndrijToJa15
Zarejestrowany od: 607 dni
Ilość komentarzy: 2345
Oceny: +20271
Kibicuje:
Liverpool FC Francja Bayern Monachium AC Milan Pogoń Szczecin Polska FC Barcelona Sevilla Lechia Gdańsk
31.08.2016 / 09:06:30
Dlaczego chory ? Sam bym się go pozbył, co on zrobił w Manchesterze City takiego, żeby go zostawić ?..

Tabela