expekt

Sędzia pomógł gospodarzom? Hajto: Skandal. Tylko włoski arbiter mógł tak zrobić [AKTUALIZACJA]

Ostatnia aktualizacja: 07/07/16 23:22, Komentarzy: 125

102
125
Fot. Marco Iacobucci EPP / Shutterstock.com

Francja ograła Niemcy 2:0 i zagra w finale EURO. Ale nie obyło się bez kontrowersji. 

Pierwsza bramka padła po rzucie karnym podyktowanym za rękę Schweinsteigera. Nie brak opinii, że sędzia Rizzoli pospieszył się z tą decyzją.

Cała sytuacja wyglądała tak:



Oburzenie wyraził już Tomasz Hajto, były piłkarz i trener, komentator telewizyjny. Na Twitterze napisał: "Tylko arbiter z ITA Rizzoli takie coś zrobił. Dla mnie to skandal. Niech wygra lepszy, a nie komuś pomaga sędzia."

Odmiennego zdania był szef PZPN, Zbigniew Boniek, który napisał: "żadna kontrowersja, po prostu nie skacze się do głowy z rękoma z przodu".

Ostatecznie rzut karny wykorzystał Griezmann, a w finale zagrają Francuzi (wynik oraz inne zdarzenia meczu Trójkolorowych z Portugalią możecie typować na stronie Bet.pl).

[AKTUALIZACJA -  8. lipca, 7:58]

Również eksperci angielskiej telewizji Sky nie są zgodni. Alan Shearer, w przeszłości znakomity napastnik, stwierdził, że Schweinsteiger próbował jedynie ochronić twarz i decyzję sędziego określił jako "wyjątkowo trudną". Z kolei dawny defensor m.in. Manchesteru United, Rio Ferdinand, uznał, że ręce Niemca były ułożone w bardzo nienaturalnej pozycji i arbiter zareagował jak najbardziej słusznie.
Źródło: własne/Twitter

Sędzia słusznie podyktował karnego?

dafabet
Dodaj komentarz
Junior starszy
PLSD
Zarejestrowany od: 1126 dni
Ilość komentarzy: 327
Oceny: +444
Kibicuje:
FC Barcelona
10.07.2016 / 11:38:04
Powiem tak , takiego karnego w tym okresie gry sędzia nie powinien dyktować i wypaczać wynik meczu .Również by sie wybronił z tego gdyby nie zagwizdał . Taki karny zmienia całą taktykę i cały mecz . Gdyby np Francja przegrywała 1-0 to powinien zagwizdać karnego dla większego widowiska . Dlatego takie karne wypaczają wyniki zmieniając mentalność i taktykę co ma ogromny wpływ na reszte gry i całej drużyny .Wiem bo sam grałem :)
Junior starszy
BCK
Zarejestrowany od: 437 dni
Ilość komentarzy: 286
Oceny: +2604
Kibicuje:
Juventus Turyn
15.07.2016 / 15:48:39
Większego debilizmu dawno nie czytałem. Nie ma czegoś takiego jak "zły okres gry na karnego". Sytuacja: gość wchodzi wyprostowaną nogą w kolano zawodnika bez piłki:
-Panie sędzie karny!
-Sorry, w tym okresie gry nie dam karnego. Nie chcę psuć widowiska i będzie trzeba zmieniać taktykę, po co wam to? Gramy dalej!
Solidny ligowiec
gruntball
Zarejestrowany od: 1006 dni
Ilość komentarzy: 1387
Oceny: -763
Kibicuje:
Argentyna Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Leicester City FC Bayern Monachium Napoli Zagłębie Lubin Polska Śląsk Wrocław
09.07.2016 / 16:30:09
Może mieć Hajto racje,ja bym podyktował rzut wolny pośredni...
Junior starszy
misiu325
Zarejestrowany od: 652 dni
Ilość komentarzy: 287
Oceny: +1209
Kibicuje:
Liverpool FC FC Barcelona
09.07.2016 / 08:26:23
Hajto przestań już się tak lizać do Niemców słuchać tego się nie da. Moim zdaniem sędzia był wzorcowy w tym meczu. Niemcy nie potrafili wykorzystać sytuacji a Francuzi świetnie wykorzystali ich błędy i tyle.
Junior
Punisher72
Zarejestrowany od: 155 dni
Ilość komentarzy: 33
Oceny: -72
Kibicuje:
Bayern Monachium
09.07.2016 / 22:53:22
Nie masz racji.
1 karny z d._._
2 sędzia włoski?
3 brak choćby jednego karnego dla Niemców
4 nawet w 1 akcji dla francuzów obrońca niemiecki był faulowany
Proszę was.
Kluczowy zawodnik
Lechu4444
Zarejestrowany od: 1538 dni
Ilość komentarzy: 2999
Oceny: +13256
Kibicuje:
Chile Arsenal Londyn Olympique Marsylia Borussia Dortmund Legia Warszawa Polska Real Madryt
08.07.2016 / 19:01:04
W takich sytuacjach każda decyzja podjęta przez sędziego będzie słuszna bo to on decyduje co można grać w meczu a co nie, ważne żeby był konsekwentny. Skoro zdania są podzielone to nawet powtórka nic by nie dała.
Junior
Dani_Quintana
Zarejestrowany od: 398 dni
Ilość komentarzy: 11
Oceny: +42
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Polska
08.07.2016 / 18:48:01
Karny do odgwizdania. A tak stronniczego goscia jak Hajto to dawno nie widzialem. W meczu z Wlochami kazda decyzja sedziego na niekorzysc Niemcow to plakal. To samo teraz. Nie rozumiem jak mozna dopuscic takiego goscia do komentowania tych meczow skoro wiadomo, ze nie bedzie obiektywny. Jego motto: wszystko co najlepsze w PN to Niemcy..co za baran
Senior
Fameczko
Zarejestrowany od: 737 dni
Ilość komentarzy: 641
Oceny: +5652
Kibicuje:
Liverpool FC Leicester City FC Bayern Monachium Legia Warszawa Polska FC Barcelona Ruch Radzionków
08.07.2016 / 16:58:57
Ja wiem, że Bastian witał się pewnie z kilka razy z trenerem Loewem i jego ręce moga nie pachnieć najlepiej, ale po co te łapy pcha tak daleko ;d tak samo Boateng ...
Junior
Punisher72
Zarejestrowany od: 155 dni
Ilość komentarzy: 33
Oceny: -72
Kibicuje:
Bayern Monachium
09.07.2016 / 01:23:56
Baranami są ci którzy patrzą na niemiecką piłkę tylko przez pryzmat historii . Niemcy byli od Francji sporo lepsi .Ale sędzia.._._.._..
Junior
Punisher72
Zarejestrowany od: 155 dni
Ilość komentarzy: 33
Oceny: -72
Kibicuje:
Bayern Monachium
09.07.2016 / 01:25:17
Twój wpis jest żałosny.
Senior
kari17
Zarejestrowany od: 1398 dni
Ilość komentarzy: 459
Oceny: +4099
Kibicuje:
Manchester United Polska Portugalia Valencia Zawisza Bydgoszcz
08.07.2016 / 16:52:11
Jak Polak może bronić Niemców??? To dopiero skandal, a karny był słuszny!
Junior
Punisher72
Zarejestrowany od: 155 dni
Ilość komentarzy: 33
Oceny: -72
Kibicuje:
Bayern Monachium
09.07.2016 / 01:35:09
Niemcy grają solidną i efektywną piłkę. Ale teraz jest era Atletico Madryt strzelić gola , autobus może dwa kontrataki i 35% posiadania piłki. Football idzie w złą stronę.
Junior
.Vesper
Zarejestrowany od: 156 dni
Ilość komentarzy: 10
Oceny: +105
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium Niemcy Juventus Turyn Lech Poznań Polska FC Barcelona
08.07.2016 / 18:09:42
Skandalem jest bronienie Niemców kiedy jest się Polakiem? Niby dlaczego?
Junior
siarrrra
Zarejestrowany od: 1228 dni
Ilość komentarzy: 39
Oceny: +535
Kibicuje:
Arsenal Londyn Bayern Monachium Borussia Dortmund Ajax Amsterdam Legia Warszawa Polska
08.07.2016 / 16:47:40
Wychodzą bezsensowne zmiany przepisów, ręka powinna być ręką i karny, a nie jak teraz zależy od interpretacji danego sędziego.
Junior starszy
gunner4ever
Zarejestrowany od: 452 dni
Ilość komentarzy: 385
Oceny: +1732
Kibicuje:
Arsenal Londyn Juventus Turyn Lech Poznań Polska
08.07.2016 / 16:44:19
Dla mnie skandalem jest że Hajto mecze komentuje, przecież to imbecyl
Mistrz
Halamadrid319
Zarejestrowany od: 697 dni
Ilość komentarzy: 8385
Oceny: +41094
Kibicuje:
Arsenal Londyn Leicester City FC PSG Juventus Turyn PSV Eindhoven Feyenoord Lech Poznań Polska Portugalia Real Madryt
08.07.2016 / 16:31:20
Jak dla mnie karny zasłużony, a sędzia sędziował całkiem dobrze :)
Junior
Punisher72
Zarejestrowany od: 155 dni
Ilość komentarzy: 33
Oceny: -72
Kibicuje:
Bayern Monachium
09.07.2016 / 01:26:22
Tak. A masz już 8 lat?
Junior
NikeR9
Zarejestrowany od: 545 dni
Ilość komentarzy: 25
Oceny: +420
08.07.2016 / 15:53:44
Na początku też byłem pewien, że nie powinno być karnego, ale po zobaczeniu powtórki z kamery na której dobrze wszystko widać zmieniłem zdanie. Karny 100%. Ewidentnie przyblokował ręką piłkę.
Niemcy byli cholernie nieskuteczni w tym meczu no i mieli po prostu pecha, trzeba przyznać.
Solidny ligowiec
eeeSynek
Zarejestrowany od: 755 dni
Ilość komentarzy: 1056
Oceny: +5283
08.07.2016 / 15:52:39
Niemcy w drugiej połowie grali taki piach, że nawet sędzia by im nie pomógł.
Junior
.Vesper
Zarejestrowany od: 156 dni
Ilość komentarzy: 10
Oceny: +105
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium Niemcy Juventus Turyn Lech Poznań Polska FC Barcelona
08.07.2016 / 15:22:26
Skandalem to już jest fakt, że włoski sędzia gwiżdże mecz Niemców, którzy dopiero co Włochów wyeliminowali. Po drugie Niemcom też się karny należał. Po trzecie sędziowie pomagają Francji od początku turnieju - gdyby gwizdali uczciwie, to Francja kończyłaby grupę z trzema remisami i w NAJLEPSZYM wypadku przeszłaby dalej na farcie jak Portugalia. Oprócz tego niepodyktowany karny dla Islandii, który, owszem, najprawdopodobniej nic by w ćwierćfinale nie zmienił, ale jednak niesmak pozostaje. No i trafił w finale swój na swego, jedni na farcie, drudzy wepchnięci na siłę przez sędziów...
Kluczowy zawodnik
ClassicStrikers
Zarejestrowany od: 629 dni
Ilość komentarzy: 3232
Oceny: +29905
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
08.07.2016 / 14:23:44
Hajto i jego hejty
Trampkarz
heldor
Zarejestrowany od: 163 dni
Ilość komentarzy: 4
Oceny: +22
Kibicuje:
Real Madryt Atlético Madryt
08.07.2016 / 14:02:51
Powinni wprowadzić w końcu coś typu "challenge", tak jak w siatkówce.
Junior
irek770801
Zarejestrowany od: 192 dni
Ilość komentarzy: 75
Oceny: +63
Kibicuje:
Borussia Dortmund
08.07.2016 / 14:01:20
hajto juz ma problemy ze wzrokiem,lepiej niech nie komentuje juz niczego brzed badaniem u okulisty,reka byla widoczna nawet z ostatnich miejsc na trybunach,nawet niemcy sami przyznali ze schweinsteiger spierdzielil.
Junior starszy
BCK
Zarejestrowany od: 437 dni
Ilość komentarzy: 286
Oceny: +2604
Kibicuje:
Juventus Turyn
08.07.2016 / 13:05:08
Evra trafia pilke glowa, pilka lecac w kierunku bramki odbija sie od reki Schweinstigera. Reka, karny, tyle dziekuje. Hajto ktory praktycznie cala kariere spedzil w Niemczech nie jest obiektywny i jeski nie widzi tam reki to albo nie chce widziec albo jest slepy
Junior starszy
seba456789
Zarejestrowany od: 172 dni
Ilość komentarzy: 314
Oceny: +1700
Kibicuje:
Polska
08.07.2016 / 12:54:05
A jak Anglii nie uznał gola w 2010 roku na MŚ to już nie ma skandalu dla Hajto.
Niech lepiej wypali całą paczkę fajek to się uspokoi :)
Kluczowy zawodnik
arthy
Zarejestrowany od: 1538 dni
Ilość komentarzy: 2778
Oceny: +11101
Kibicuje:
Manchester United PSG Borussia Dortmund Juventus Turyn Wisła Kraków Real Madryt
08.07.2016 / 12:45:36
Wszyscy mowia o podyktowanym karnym, a zapominja o niepodyktowanych dwoch karnych. Pierwszy jak Pogba wycina kroosa od tylu podzczas strzalu, a drugi jak przy dosrodkowaniu pogba w zapasniczym chywcie powala schweinsteigera.
Junior
tomaszsmolen
Zarejestrowany od: 220 dni
Ilość komentarzy: 33
Oceny: +205
Kibicuje:
Polska
08.07.2016 / 12:53:20
Bo ten artykul tyczy sie podyktowanego karnego a nie karnych nie podyktowanych, wiec czym taki zdziwiony ?
Kluczowy zawodnik
gryzior
Zarejestrowany od: 1320 dni
Ilość komentarzy: 1868
Oceny: +14467
Kibicuje:
Chelsea Londyn Wisła Kraków Polska
08.07.2016 / 12:19:04
zablokowal reka strzal z głowki kiedy ta byla na poziomie jego glowy, o czym my tu mowimy, ewidentny karny!
Solidny ligowiec
Delfinek
Zarejestrowany od: 332 dni
Ilość komentarzy: 1110
Oceny: -4945
Kibicuje:
Brazylia Chelsea Londyn Anglia Olympique Marsylia Bayern Monachium AC Milan Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Porto
08.07.2016 / 12:39:43
/ -12
Niemcom należał się też karny. Jak ma sędziować to sprawiedliwie. Jakby Polska grała to byście gadali inaczej :) Ale jak chcecie żeby Francja była mistrzem to proszę bardzo.
Solidny ligowiec
Delfinek
Zarejestrowany od: 332 dni
Ilość komentarzy: 1110
Oceny: -4945
Kibicuje:
Brazylia Chelsea Londyn Anglia Olympique Marsylia Bayern Monachium AC Milan Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Porto
08.07.2016 / 12:35:20
/ -21
Ręka Bastiana opadała gdyby piłka była wyżej by zdążyła opaść, równie dobrze mogła trafić Evre. Taki strzał i tak nie mógł zagrozić bramce Niemców.
Junior
tomaszsmolen
Zarejestrowany od: 220 dni
Ilość komentarzy: 33
Oceny: +205
Kibicuje:
Polska
08.07.2016 / 12:52:24
Jakies wymowki ze reka opadala, ze strzal by nie zagrozil bramce, ze niemcom tez sie nalezal karny, ale co to ma do tej sytuacji ? Nic.
Senior
semafor
Zarejestrowany od: 422 dni
Ilość komentarzy: 523
Oceny: +2423
Kibicuje:
Argentyna Manchester City Borussia Dortmund FC Barcelona Atlético Madryt Sevilla
08.07.2016 / 12:12:16
Hajto ma i nie ma racji, gdyby nie podyktowano karnego tez byly by kontrowersje, uderzyl reka i tyle
Boniek ma racje nie skacz sie do glowki z rekoma w gorze i przy glowie. reka zmienil kierunek lotu pilki

Polscy komentatorzy maja jakis szczegolny namaszczeniowy stosunek do kadry Niemiec, wciaz i wszedzie musza gore brac kompleksy?

Wreszcie Niemcy przestali jechać na fuksie, ledwie sie przecisneli przez Włochów i teraz na szczescie wygrała inna reprezentacja.
Solidny ligowiec
Delfinek
Zarejestrowany od: 332 dni
Ilość komentarzy: 1110
Oceny: -4945
Kibicuje:
Brazylia Chelsea Londyn Anglia Olympique Marsylia Bayern Monachium AC Milan Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Porto
08.07.2016 / 12:04:11
/ -15
Zauważcie, że Pogba też miał recę ułożone tak samo jak Bastian. Z Boatengiem to była inna sytuacja, bo miał całkowicie rozłożone ręce jakby stawiał blok w siatkówce. Tutaj obaj piłkarze mieli ręce rozłożone na podobnej wysokośći. Zazwyczaj jest taki odruch jak się skacze wysoko do piłki. Ta piłka równie dobrze mogła dotknąć Pogbe. To był czysty przypadek, że spadła na Bastiana. W takim meczu o stawkę podyktowanie takiej ręki nie powinno mieć miejsca.
Junior
tomaszsmolen
Zarejestrowany od: 220 dni
Ilość komentarzy: 33
Oceny: +205
Kibicuje:
Polska
08.07.2016 / 12:10:22
Ale o co chodzi z tym Pogba ? Jak to nie powinno miec miejsca podyktowanie rzutu karnego, tu nie chodzio o ulozenie rąk, Evra oddal strzal glowa a Bastian mu go zablokowal reka, wiec chyba jasne ze ręka w takiej sytuacji jest bardzo istotna, wiec karny.
Solidny ligowiec
Delfinek
Zarejestrowany od: 332 dni
Ilość komentarzy: 1110
Oceny: -4945
Kibicuje:
Brazylia Chelsea Londyn Anglia Olympique Marsylia Bayern Monachium AC Milan Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Porto
08.07.2016 / 12:33:20
Evra* miało być zamiast Pogby. Pogba wcześniej faulował i karnego nie dał więc jak tam przymknął oko to tutaj też powinien. Nikt by wtedy nie miał pretensji. Ale jak sędziuje tylko dla jednej drużyny to tak jest. Francja dostała najtrudniejszego rywala jakiego można było to musieli coś zrobić żeby ich wyrzucić z rozgrywek. Tylko szkoda że to nie była rywalizacja czysto sportowa.
Junior
tomaszsmolen
Zarejestrowany od: 220 dni
Ilość komentarzy: 33
Oceny: +205
Kibicuje:
Polska
08.07.2016 / 12:48:04
Wystarczy nauczyc sie przegrywac. Karny oczywisty i nie ma dyskusji z tym.
Junior
tomaszsmolen
Zarejestrowany od: 220 dni
Ilość komentarzy: 33
Oceny: +205
Kibicuje:
Polska
08.07.2016 / 11:49:38
Ogladajac to wczoraj i bedac za francja uwazalem ze karny sie nie nalezal, jednak dzis po glebszej analizie i glownie spojrzeniu na to z tej strony boiska, w tej powtorce widac wyraznie iz francuz oddal strzal glowa a bastian mu go zablokowal, karny bezdyskusyjny, niemcy do domu ! :)
Senior
rozert
Zarejestrowany od: 717 dni
Ilość komentarzy: 420
Oceny: +3082
Kibicuje:
Arsenal Londyn Newcastle United Polska
08.07.2016 / 11:44:48
ból dupy u folksdojczów i tyle, trzeba było kończyć swoje sytuacje a nie szukać winnych tam gdzie ich nie ma
Kluczowy zawodnik
Idwtlitpa
Zarejestrowany od: 1042 dni
Ilość komentarzy: 2644
Oceny: +13946
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
08.07.2016 / 11:40:27
Wiele tego typu sytuacji sędziowie olewają dając po prostu piłkarzom grać i zdobywać bramki z akcji a nie z wątpliwego karnego, którego gwiżdżę co 5 sędzia ... pomyślcie sobie co by było gdyby w tym półfinale grała Polska to dzisiaj wszyscy pisalibyśmy że sędzia nas wydymał, i że na siłę UEFA wepchnęła gospodarzy do finału.
Junior starszy
poohatz
Zarejestrowany od: 1351 dni
Ilość komentarzy: 282
Oceny: +1237
Kibicuje:
Borussia Dortmund
08.07.2016 / 11:26:34
Hajto, który kopę lat spędził w Niemczech, rzeczywiście jest bezstronną osobą ;)
Solidny ligowiec
7mari
Zarejestrowany od: 303 dni
Ilość komentarzy: 1532
Oceny: +3086
Kibicuje:
Arsenal Londyn Napoli Real Madryt
08.07.2016 / 11:14:09
sedzia miał podstawy do podyktowania karnego, ja tu nie widze szczególnego faworyzowania gospodarzy, tak jak w 2014 w Brazylii czy w 2002 u tych jebanych żółtków w korei. A Schweinsteiger to pierwszy raz w piłkę gra? nie wie żeby nie skakać z rękami w górze bo akurat może w te ręce trafić piłka? chyba chciał zaimponować Boatengowi
Solidny ligowiec
Delfinek
Zarejestrowany od: 332 dni
Ilość komentarzy: 1110
Oceny: -4945
Kibicuje:
Brazylia Chelsea Londyn Anglia Olympique Marsylia Bayern Monachium AC Milan Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Porto
08.07.2016 / 12:37:12
Sędzia miał podstawy tak samo dla Niemców żeby podyktować karnego. Z Włochami też Niemcy w dogrywce powinni mieć jedenastkę. Tutaj też im się należała. Więc przypadek? 2 karne w ciągu dwóch meczy nie podyktowane. Nie sądzę żeby to był przypadek.
Junior starszy
poohatz
Zarejestrowany od: 1351 dni
Ilość komentarzy: 282
Oceny: +1237
Kibicuje:
Borussia Dortmund
08.07.2016 / 11:27:27
niech się Niemcy nauczą od trenera trzymać ręce bilsko dupy
Junior starszy
Damian94
Zarejestrowany od: 438 dni
Ilość komentarzy: 371
Oceny: +2031
Kibicuje:
AS Roma Włochy Polska
08.07.2016 / 11:08:34
karny wielki jak stodoła.Hajto to niech lepiej zajmie sie macaniem kur bo wcale nie widac ze grał kiedys w Niemczech i jest stronniczy...
Junior starszy
elber
Zarejestrowany od: 470 dni
Ilość komentarzy: 361
Oceny: +3231
Kibicuje:
Arsenal Londyn Bayern Monachium Niemcy
08.07.2016 / 11:04:50
Karnego jak najbardziej można podyktowac. Problem w tym że kilka chwil wcześniej shweinsteiger wciśnięty był na ziemię w polu karnym Francuzów i sędzia nie miał zamiaru gwizdać, karnego. Kilkanaście minut wcześniej Kroos przy strzale kobiety w nogę w polu karnym i nic. Stąd eksperci są oburzeni, bo gdyby ta sama ręką była zrobiona była wczoraj przez Francuza to sędzia by karnego nie dał. Wszystkie decyzje sędziego wczoraj były na korzyść Francji i nie chodzi tylko o te sytuacje o których wspomniałem.
Junior starszy
poohatz
Zarejestrowany od: 1351 dni
Ilość komentarzy: 282
Oceny: +1237
Kibicuje:
Borussia Dortmund
08.07.2016 / 11:22:49
Każdy sędzia miał w tej sytuacji psi obowiązek podyktować karny. Sędziowanie było ok, to Niemcy spaprali sprawę, a trochę zabrakło im szczęścia, no i te zabawy we własnym polu karnym...
Junior starszy
Bellerin
Zarejestrowany od: 291 dni
Ilość komentarzy: 240
Oceny: -1583
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG Borussia Dortmund Real Madryt
08.07.2016 / 11:02:04
Oczywiscie, ze pomogl. Cholerne zabojady
Solidny ligowiec
arantar
Zarejestrowany od: 847 dni
Ilość komentarzy: 1351
Oceny: +7601
Kibicuje:
Leicester City FC Borussia Dortmund Juventus Turyn Real Madryt
08.07.2016 / 11:00:08
Bastian sam zjebał źle się ustawił to później próbował się ratować ale to też źle wyszło i dotknął ręką.
Trampkarz
AProvocatore
Zarejestrowany od: 202 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +6
Kibicuje:
FC Barcelona
08.07.2016 / 10:46:16
Mogli Niemcy strzelić gola lub dwa i było by po sprawie...A tak biadolenie ...
Solidny ligowiec
jeanvanhamme
Zarejestrowany od: 993 dni
Ilość komentarzy: 1167
Oceny: +6718
Kibicuje:
Arsenal Londyn Borussia Dortmund
08.07.2016 / 10:43:16
Haha, cała piłka nożna. Nie da się jednoznacznie stwierdzić, czy naruszono przepisy czy nie nawet w powtórkach slo mo. Największe autorystety mogą mieć zupełnie inne zdanie w kwestii najważniejszej akcji w meczu. Tego nie ma ani w koszykówce, ani siatkówce, ale jest w piłce ręcznej.
Junior
WhiteEurope
Zarejestrowany od: 265 dni
Ilość komentarzy: 71
Oceny: +375
08.07.2016 / 10:39:03
Żadna nowość.. Mecze piłkarskie są ustawiane!! Chcecie piłki nożnej rozwiązać FIFA,UEFA zatrudnienic ludzi pracujących za średnią krajową i pozamykac bukmacherów;)
Senior
malarzinho7
Zarejestrowany od: 1499 dni
Ilość komentarzy: 507
Oceny: +2920
Kibicuje:
Manchester United Legia Warszawa Polska
08.07.2016 / 10:35:55
Na początku byłem też zdziwiony,myślałem,że widział tam faul,ale karny za rękę słusznie podyktowany.
Trampkarz
cinek882
Zarejestrowany od: 1266 dni
Ilość komentarzy: 27
Oceny: +223
08.07.2016 / 10:33:46
Karny ok był do gwizdnięcia, ale wcześniej był faul na Kroosie, którego nie widział! Z resztą tej ręki też nie widział tylko dostał info od sędziego liniowego. Niby taki dobry sędzia, a nie potrafi sie ustawiać w odpowiednich miejscach na boisku. Jak dla mnie to faworyzował fracuzów.
Trampkarz
L31
Zarejestrowany od: 196 dni
Ilość komentarzy: 9
Oceny: -30
Kibicuje:
Manchester United Bayern Monachium Polska Real Madryt
08.07.2016 / 11:35:21
Debilu, po to są właśnie sędyiowie liniowi!
Junior
JacekGmoch
Zarejestrowany od: 167 dni
Ilość komentarzy: 54
Oceny: +1001
Kibicuje:
Panathinaikos Ateny Polska
08.07.2016 / 10:27:04
To taka sama sytuacja jak z Boatengiem. Po co leci z wysuniętymi rękami w stronę piłki
Kapitan
chamstwo
Zarejestrowany od: 1323 dni
Ilość komentarzy: 6762
Oceny: +34718
Kibicuje:
Juventus Turyn
08.07.2016 / 10:25:39
Bardzo dobre ujęcie na tej powtórce. Bastian ewidentnie robi supermana tą rączką i nie jest to przypadek. Z resztą po incydencie się nie awanturował zbyt mocno, to tez o czymś świadczy. Boniek dobrze gada.
Solidny ligowiec
ArturoJR44
Zarejestrowany od: 1538 dni
Ilość komentarzy: 893
Oceny: +7089
Kibicuje:
Polska Real Madryt
08.07.2016 / 10:22:14
Ja nie wiem po co się kłócić to jest ewidentna ręka !!!
Junior
Radomsky
Zarejestrowany od: 679 dni
Ilość komentarzy: 108
Oceny: +561
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Hiszpania
08.07.2016 / 10:03:34
Hajto ty volksdeutschu
Senior
jajajakberety
Zarejestrowany od: 293 dni
Ilość komentarzy: 757
Oceny: +7094
Kibicuje:
Pogoń Szczecin Polska Real Madryt
08.07.2016 / 10:02:40
Oczywiście, że pomógł. Był wcześniej karny dla Niemiec oraz faul na Kross'ie na skraju 16tki których to nie gwizdnął. Było ewidentne, że faworyzował Francuzów, zwłaszcza w pierwszej połowie. Niemieccy kibice pokazujący faki do kamer cała drugą połowę to potwierdzają :D
Junior starszy
poohatz
Zarejestrowany od: 1351 dni
Ilość komentarzy: 282
Oceny: +1237
Kibicuje:
Borussia Dortmund
08.07.2016 / 09:47:58
Raz na wozie, raz pod wozem... Nie będzie powtórki z dominacji Hiszpanii i dobrze. Owszem szczęście im nie sprzyjało, ale po wojnie z Włochami brakowało podstawowych zawodników obrony Hummelsa, Boateng - kontuzja w trakcie meczu, brakowało dobrego napadziora - Muller bez formy, brak Gomeza no i przede wszystkim zgubiła ich zbytnia pewność siebie, co pokazała druga bramka (jak można się tak bawić we własnym polu karnym? na treningu to ok, ale nie w takim meczu...)
Trampkarz
1Shot1Goal
Zarejestrowany od: 238 dni
Ilość komentarzy: 9
Oceny: +70
Kibicuje:
Liverpool FC Real Madryt
08.07.2016 / 09:42:49
Każdy ma własne zdanie co do karnego. Kibic Francji powie że karny się należał, a z kolei kibic reprezentacji Niemiec powie, że karny nie powinien być uznany. Gdyby grała Nasza Reprezentacja każdy kulturalny kibic krzyknąłby sędzia CHU* no ale cóż bramka ręka była koniec tematu.
Senior
ECIII
Zarejestrowany od: 389 dni
Ilość komentarzy: 736
Oceny: +1240
Kibicuje:
Arsenal Londyn Everton West Ham United PSG Bayern Monachium Borussia Dortmund Inter Mediolan Napoli Jagiellonia Białystok Polska
08.07.2016 / 09:51:57
Sędzia Chuj xD.
Junior starszy
Rafiozo318
Zarejestrowany od: 1313 dni
Ilość komentarzy: 269
Oceny: +2019
Kibicuje:
Bayern Monachium Legia Warszawa Polska FC Bayern Monachium II Legia Warszawa II
08.07.2016 / 09:40:58
Uuuu byłem przeciwko sędziemu ale ta powtórka dużo pokazuje... Spóźniony Schweinsteiger biegnie z wyciągniętą ręką i gdyby to było tak ze on tą piłkę "musnął" to jeszcze pół biedy ale on zmienia jej lot a więc jednak karny ewidentny a Bastian zalicza kichę na wieki...
Trampkarz
maciekj1985
Zarejestrowany od: 1135 dni
Ilość komentarzy: 11
Oceny: +76
08.07.2016 / 09:20:35
Przede wszystkim powinni jasno określić przepisy co do ręki. Bo dla mnie ręka to ręka i nie ważne czy nabita czy nie nabita. Zawsze powinna być gwizdana (poza ręką przy ciele). A tu ręka ewidentna!!!
Kluczowy zawodnik
pawel997402
Zarejestrowany od: 1262 dni
Ilość komentarzy: 2416
Oceny: +15412
Kibicuje:
AS Roma Juventus Turyn Inter Mediolan Udinese Włochy
08.07.2016 / 09:19:22
Przegrali to przegrali na chuj drążyć temat
Szwaby do domu hahahah :D
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 989 dni
Ilość komentarzy: 3674
Oceny: +25785
08.07.2016 / 09:11:19
pamietajcie ze sedzia nie moze obejrzec powtorki, a cala akcja to sekunda i wygladalo jak wygladalo, czyli ze szwajsztajger atakuje pilke reka i jesli nawet jej nie trafil to sie minal o milimetry, mysle ze wiekszy by byl skandal jakby sedzia w takiej sytuacji nie podyktowal karnego
Kapitan
chamstwo
Zarejestrowany od: 1323 dni
Ilość komentarzy: 6762
Oceny: +34718
Kibicuje:
Juventus Turyn
08.07.2016 / 10:27:16
Dokładnie. Taki dylemat miał do rozwiązania sędzia i uznał że zaufa temu co widział w tym ułamku sekundy. Jak pokazują powtórki - słusznie. Wolał gwizdnąć niż ryzykować że nie wyjedzie żywy z Francji ;d
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 989 dni
Ilość komentarzy: 3674
Oceny: +25785
08.07.2016 / 09:11:55
zreszta ja powtorke ogladam i nie potrafie na 100 procent powiedziec czy dotknal pilki czy nie
Junior
wlk_1991
Zarejestrowany od: 760 dni
Ilość komentarzy: 69
Oceny: +135
Kibicuje:
Arsenal Londyn Borussia Dortmund Jagiellonia Białystok Polska Ukraina Czarni Olecko
08.07.2016 / 09:17:40
dotknął widać od razu ... najpierw Evra uderza głową i trafia w ręke Schwainstaigera
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 989 dni
Ilość komentarzy: 3674
Oceny: +25785
08.07.2016 / 09:15:54
nie no cofam to, jednak widac ze odbija sie od glowy, ale nie zmienia mocno kierunku, robi to dopiero po zetknieciu z reka, cos takiego moznaby uznac za rykoszet, ale nie jak sie w ten sposob unosi reke
Junior starszy
Mnx
Zarejestrowany od: 357 dni
Ilość komentarzy: 384
Oceny: +2247
Kibicuje:
Barcelona Polska FC Barcelona Śląsk Wrocław
08.07.2016 / 08:55:08
To była decyzja po konsultacji z sędzią za bramką więc wydaje się słuszna, ale przypomina mi się zawsze sytuacja kiedy na Euro 2008 jeden taki łysawy kelner, który ma konto w szwajcarskim banku i spierdolił z wielkiej piłki zanim zajęła się nim prokuratura jak Platinim itp. podyktował przeciw Polsce takiego karnego z sytuacji tak naprawdę z dupy, więc wiem co czują Niemcy po takiej decyzji i się nie dziwi, że to kontrowersja.
Junior
Lepus
Zarejestrowany od: 280 dni
Ilość komentarzy: 19
Oceny: +191
Kibicuje:
Real Madryt
08.07.2016 / 09:54:13
A pamiętasz bramkę który my (Roger :D) zdobyliśmy? Tam był tak ewidentny spalony, że nie bardzo wiem jak można narzekać że sędzia nas okradł w tym meczu.
Junior starszy
Mnx
Zarejestrowany od: 357 dni
Ilość komentarzy: 384
Oceny: +2247
Kibicuje:
Barcelona Polska FC Barcelona Śląsk Wrocław
08.07.2016 / 10:08:04
oj tam oj tam :D Nie byliśmy gospodarzami, nikt nam tego nie wypomina.
Junior
bayern000
Zarejestrowany od: 195 dni
Ilość komentarzy: 29
Oceny: +14
Kibicuje:
Bayern Monachium
08.07.2016 / 08:53:43
Zmieniam zdanie karny słuszny:"Rozważania co do naturalności/nienaturalności ułożenia ręki w przypadku uderzenia w nią piłki mogą dotyczyć jedynie sytuacji, gdy zawodnik walczy o piłkę lub znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie akcji, jednak nie na drodze piłki dośrodkowanej lub strzelonej na bramkę". Co nie zmienia faktu,że decyzja zmieniła mecz. Zresztą nie miałbym nic przeciwko gdyby od razu zagwizdał, a ten się zastanawiał myślał. Dziwne to. A fala hejtu spadła na Hajtę, zresztą czekam co powie Schweinii.
Senior
Wojtek-YNWA
Zarejestrowany od: 487 dni
Ilość komentarzy: 567
Oceny: +2885
Kibicuje:
Liverpool FC Polska
08.07.2016 / 08:49:28
Nie mozna miec pretensji do sedziego, podjąl sluszną decyzje odgwizdujac rzut karny. Nastepnym razem Schweinsteiger niech trzyma reke nizej glowy a nie nad glową. Dlatego sedzia jest usprawiedliwiony.
Trampkarz
piotreqc
Zarejestrowany od: 1538 dni
Ilość komentarzy: 35
Oceny: -24
08.07.2016 / 08:25:51
Nie wiem nad czym tu się jeszcze zastanawiać. Francuz dobrze ustawiony uderzył głową. Schweinsteiger kompletnie spóźniony, wiedząc, że głowy dołożyć nie zdąży, wyciągnął rękę i zablokował nią strzał. Piszecie, że przeciw Francji takiej decyzji by nie było. A moim zdaniem o wiele trudniej w dzisiejszych czasach podjąć właśnie prawidłową decyzję na korzyść gospodarzy, ze względu na ogromne przeczulenie ludzi na punkcie ich faworyzowania, co było widać zresztą we wczorajszych komentarzach i fali hejtu pod adresem arbitra na tej stronie. Gratulacje dla sędziego za odwagę i dobrą decyzję.
Junior starszy
Kaczi14
Zarejestrowany od: 330 dni
Ilość komentarzy: 204
Oceny: +1047
Kibicuje:
Arsenal Londyn
08.07.2016 / 08:24:30
Też miałem wątpliwości co do karnego, za bardzo nie wiedziałem o co chodzi, ale na powtórkach już się dowiedziałem i przyznaję rację sędziemu. Ręka była i fajnie że sędzia wyłapał taką sytuację. A Hajto to wiadomo że pół życia spędził w Niemczech i dlatego tak z nimi sympatyzuje. W ogóle ci eksperci z polsatu to się chuja znają. Tam komentatorzy to są chyba od wszystkich dyscyplin świata, a Borek to niedługo będzie nawet łyżwiarstwo figurowe komentował!!!
Solidny ligowiec
Falalala
Zarejestrowany od: 1538 dni
Ilość komentarzy: 965
Oceny: +6285
Kibicuje:
Argentyna Jagiellonia Białystok Polska FC Barcelona
08.07.2016 / 08:21:59
Zgadzam sie w 100% z Bońkiem ,Niemców nic nie nauczył przypadek Boatenga z poprzedniego meczu .
Junior
whzgud
Zarejestrowany od: 1039 dni
Ilość komentarzy: 179
Oceny: +351
Kibicuje:
Chelsea Londyn Real Madryt
08.07.2016 / 08:23:09
Nie wiesz, że idiotów trzeba uczyć jednej rzeczy kilka razy żeby zrozumieli?
Junior
bayern000
Zarejestrowany od: 195 dni
Ilość komentarzy: 29
Oceny: +14
Kibicuje:
Bayern Monachium
08.07.2016 / 07:58:41
/ -21
Pewnie,że pomógł.Karny nie był ewidentny. Nie musiał go odgwizdywać. Zresztą to ciekawe,że po raz pierwszy bramkowy ingeruje w decyzje głównego, w takim meczu, z gospodarzami. Zastanawia mnie,że Schweini się nie odzywa, przecież jakby przyznał,że zagrał celowo to ucięło by to wszystkie spekulacje.
Senior
tyskie871
Zarejestrowany od: 1538 dni
Ilość komentarzy: 480
Oceny: +2685
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Pogoń Szczecin Real Madryt
08.07.2016 / 07:58:23
był karny ty przemytniku!
Junior starszy
banan5005
Zarejestrowany od: 1214 dni
Ilość komentarzy: 299
Oceny: +1806
Kibicuje:
Atlético Madryt
08.07.2016 / 07:14:33
Strzał w kierunku bramki zatrzymany ręką to jak ma nie być karnego? Nie ma chyba znaczenia czy goście byli blisko siebie czy jakby stał na linii bramkowej i wybił
Junior
rZYTek
Zarejestrowany od: 1054 dni
Ilość komentarzy: 51
Oceny: +493
08.07.2016 / 07:10:44
sędzia za bramkowy poinformował głównego o ręce...
Junior
TheXbox
Zarejestrowany od: 193 dni
Ilość komentarzy: 126
Oceny: +861
Kibicuje:
Borussia Dortmund Lech Poznań Polska
08.07.2016 / 07:02:29
Hajto zamknij się i przestań komentować!
Kluczowy zawodnik
Mustafa
Zarejestrowany od: 289 dni
Ilość komentarzy: 2256
Oceny: +14243
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Bayern Monachium AC Milan Napoli Wisła Kraków Polska Real Madryt
08.07.2016 / 06:31:20
/ -31
Kurwa sedzi w chuj pomogl francji , w pol finale 2 swietne zespoly a glowna role gra arbiter...
Junior
whzgud
Zarejestrowany od: 1039 dni
Ilość komentarzy: 179
Oceny: +351
Kibicuje:
Chelsea Londyn Real Madryt
08.07.2016 / 08:23:50
Ale Ty jesteś pierdolnięty. Prawie jak ten zjeb Hejto.
Solidny ligowiec
sugawolf
Zarejestrowany od: 589 dni
Ilość komentarzy: 620
Oceny: +2964
Kibicuje:
Chelsea Londyn
08.07.2016 / 04:46:23
tak doswiadczony pilkarz jak Szwajni powinien sie lepiej zachowac w takiej sytuacji, tymbardziej po tym co sie przydarzylo Boatengowi w poprzednim meczu. dla mnie sytuacja 50/50, sedzia sie wybroni z tej decyzji, a Hajto wiadomo, ze kibicowal Niemcom, wiec teraz szuka winnych :D
Junior starszy
Matys666
Zarejestrowany od: 1035 dni
Ilość komentarzy: 306
Oceny: -116
08.07.2016 / 03:35:32
O jeju biedne szwaby pokrzywdzeni jakos nikt niepisze jak bramkarz wylazl pol metra zanim blaszczyk kopna. Idzcie grzebac w dupie lewa
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1198 dni
Ilość komentarzy: 6901
Oceny: -7698
08.07.2016 / 03:05:56
/ -17
Karny naciagany,ale to normalne,Wlosi musieli sie jakos zemscic za wyeliminowanie przez Niemcow.
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1198 dni
Ilość komentarzy: 6901
Oceny: -7698
08.07.2016 / 03:05:22
/ -19
Karny naciagany,ale to normalne,Wlosi musieli sie jakos zemscic za wyeliminowanie przez Niemcow.
Junior
cinu77
Zarejestrowany od: 1500 dni
Ilość komentarzy: 74
Oceny: +34
08.07.2016 / 02:16:09
/ -17
z jednej strony racja, że Bastian w tym wieku nie powinien skakać do główki jakby szalał na parkiecie, ale jak Włoski sędzia może sędziować mecz Niemców, którzy wyeliminowali włochów w poprzedniej rundzie, to niedorzeczne
Trampkarz
BastFan
Zarejestrowany od: 156 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: -37
Kibicuje:
GKS Katowice
08.07.2016 / 01:25:41
/ -37
Boniek, Ty sie ocknij... Od kiedy sie wyskakuje do glowki z palcami obu rak w dupie? Kazdy w walce o gorne pilki ma rece uniesione na wysokosc barkow przeciwnika, zeby go blokowac... Kazdy... I mniej wiecej kazdy wie, ze uderzenie pilki w reke nieruchoma, kompletnie nie zainteresowana jej zagraniem nie moze byc potraktowane jako zagranie pilki reka, o ile nie powieksza powierzchni broniacego... Dla mnie nie zwiekszyl swojej powierzchni przez to, bo nie wyskoczyl z rekami podniesionymi do gory, zeby zrobic siatkarski blok, ale sie oparl na ramieniu atakujacego, co i naszym sie zdarzalo w kazdym meczu po 78 razy i mu pilka na reke spadla...
Junior
whzgud
Zarejestrowany od: 1039 dni
Ilość komentarzy: 179
Oceny: +351
Kibicuje:
Chelsea Londyn Real Madryt
08.07.2016 / 08:24:56
Debil. Zwyczajny debil.
Junior
kibic8181818181
Zarejestrowany od: 168 dni
Ilość komentarzy: 128
Oceny: +427
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
08.07.2016 / 01:16:01
jak dla mnie ewidentny karny ,spozniny w kryciu szwani celowo przyblokowal pilke reka a przynajmniej zdawal sobie sprawe ze moze zaistniec taka sytuacja i przetnie jej tor machajac lapami;ryzyko bylo na wage awansu jak widac,kluczowya akcja meczu.
Solidny ligowiec
Delfinek
Zarejestrowany od: 332 dni
Ilość komentarzy: 1110
Oceny: -4945
Kibicuje:
Brazylia Chelsea Londyn Anglia Olympique Marsylia Bayern Monachium AC Milan Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Porto
08.07.2016 / 01:09:25
Ludzie tu chodzi o to. Schweinsteiger był faulowany wcześniej przez Pogbe w polu karnym i sędzie nie pokazał jedenastki. Natomiast po zagraniu ręką przez Schweinsteigera wskazał na 11 metr. Jakby podyktował karnego dla obu reprezentacji nikt by nie miał pretensji do arbitra.
Solidny ligowiec
Delfinek
Zarejestrowany od: 332 dni
Ilość komentarzy: 1110
Oceny: -4945
Kibicuje:
Brazylia Chelsea Londyn Anglia Olympique Marsylia Bayern Monachium AC Milan Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Porto
08.07.2016 / 01:12:34
UEFA musi wprowadzić powtórki wideo, nie jedna drużyna została pokrzywdzona i nie jedna zostanie dopóki nie wprowadzą tego.
Senior
kibol95
Zarejestrowany od: 221 dni
Ilość komentarzy: 526
Oceny: +4220
Kibicuje:
Śląsk Wrocław
08.07.2016 / 00:49:08
Panie Tomku, karny był ponieważ ta ręka na pewno nie była przy ciele a o nabiciu nie ma mowy.
Junior
koniu5097
Zarejestrowany od: 180 dni
Ilość komentarzy: 40
Oceny: +124
08.07.2016 / 00:42:00
uefa=gowno Politycznie wygrana francjiiiii jest wskazana Biedna nekana przez terorystow i niepokoje spoleczne zakrawajace na wojne domowa Nic tak nie umacnia wiezi narodowej jak sukces Nie ma takiej opcji zeby portugalia wygrala Beda faule i kartki w jedna strone moze karny z kapelusza albo czerwona jak nie bedzie wynik odpowiedni Trojkolorowi zagrali najbardziej brutalnie z wszystkich druzyn sedziowie slepi nie gwizdzacy skapo z kartkami Takie szczegoly jak eliminowanie pikarzy przeciwnikow granie co 7 dni i madre gwizdanie w jedna strone wystarcza zeby wykreowac mistrza z gorszej druzyny
Senior
Luur1946
Zarejestrowany od: 575 dni
Ilość komentarzy: 469
Oceny: +4235
Kibicuje:
Manchester United Polska FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
08.07.2016 / 00:38:01
Boniek pozamiatał...
Senior
robin hood
Zarejestrowany od: 1477 dni
Ilość komentarzy: 567
Oceny: +10908
Kibicuje:
Argentyna Brazylia Manchester United Manchester City AC Milan Włochy Polska FC Barcelona Real Madrid II
08.07.2016 / 00:30:58
Hajto wielki "fachowiec"
Junior
K.O.S..I.O.R
Zarejestrowany od: 158 dni
Ilość komentarzy: 19
Oceny: -21
Kibicuje:
Brazylia PSG Portugalia Real Madryt Śląsk Wrocław
08.07.2016 / 00:26:41
po co wogule wskoczyl z reka do przodu?a no poto zeby zblokowac strzal bo wiedzial ze jest spuzniony ! zal mi baranow co pojecia nie maja o pilce noznej i kometuja ze sedzia zle pdyktowal karnego ! pole karny reka nie wlasciwie ulozona nie przy ciele ! ewidetna jedenastka tyle !
Senior
krul
Zarejestrowany od: 411 dni
Ilość komentarzy: 431
Oceny: +3433
Kibicuje:
Leicester City FC Termalica Nieciecza
08.07.2016 / 00:05:19
Karny raczej prawidłowy, ale na pewno nie podyktowałby takiego przeciwko Francji.
Junior starszy
Pan_Pysiul
Zarejestrowany od: 434 dni
Ilość komentarzy: 330
Oceny: +3850
Kibicuje:
Arsenal Londyn Bayern Monachium Zagłębie Lubin
07.07.2016 / 23:55:42
Oglądam powtórkę sytuacji z "zagraniem ręką". Sędzia liniowy nic nie sygnalizuje, sędzia bramkowy również. Główny pozwala się akcji toczyć i dopiero po kilku sekundach wskazuje na 11m. Bardzo to ciekawe, bo z jego perspektywy nie mógł widzieć dobrze tej sytuacji, bo względem niego zawodnicy byli plecami. Jeśli chodzi o samą interwencję Schweinsteigera to nawet powtórki dobrze tego nie wyjaśniają. Ewidentnie ręce ułożone wysoko, ale naturalnie, bo 2 zawodników walczy między sobą w wyskoku o piłkę. Nie było szans na reakcję. "Prezent" dla Francji, nie musieli dziś grać żeby wygrać.
Junior starszy
brommik
Zarejestrowany od: 242 dni
Ilość komentarzy: 210
Oceny: +1942
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska Real Madryt
08.07.2016 / 00:06:45
oni nie musza sygnalizować :D maja łączność wiec sobie podpowiadają :D
nie potrzebne jest wymachiwanie rękoma jak Ronaldo :D wystarczy :D ewidentna ręka czy była ręka jest karny i tyle
Junior
koniu5097
Zarejestrowany od: 180 dni
Ilość komentarzy: 40
Oceny: +124
08.07.2016 / 00:47:27
to powiedz mi kolego ile bylo takich zgran reka w calym euro i ile karnych sedziowie gwizdneli i dla kogo
Junior
whzgud
Zarejestrowany od: 1039 dni
Ilość komentarzy: 179
Oceny: +351
Kibicuje:
Chelsea Londyn Real Madryt
08.07.2016 / 08:26:30
Ja Ci powiem kabanosie. Były przynajmniej dwie takie sytuacje. Obie u tych zjebanych "Niemców".
Junior
Afro
Zarejestrowany od: 957 dni
Ilość komentarzy: 86
Oceny: +640
Kibicuje:
Arsenal Londyn Piast Gliwice FC Barcelona
08.07.2016 / 00:02:08
Nie musieli grać żeby wygrać? A ile jest drużyn na świecie, które nie dałyby sobie strzelić gola Niemcom przez 90 minut w tak ważnym meczu? Odp. to mało, a Francuzi mocno zapracowali na to zwycięstwo.
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 989 dni
Ilość komentarzy: 3674
Oceny: +25785
07.07.2016 / 23:54:28
jesli nie bylo reki to winic za nieprawidlowego karnego mozna tylko szwajnsztajgera
Junior
niggis96
Zarejestrowany od: 158 dni
Ilość komentarzy: 105
Oceny: +613
Kibicuje:
Chelsea Londyn Manchester United Francja Borussia Dortmund Niemcy Juventus Turyn Polska Real Madryt
07.07.2016 / 23:54:21
Hajto ty już lepiej skończ pierdolic glupoty w tym polsacie jebnietym
Junior starszy
gunner4ever
Zarejestrowany od: 452 dni
Ilość komentarzy: 385
Oceny: +1732
Kibicuje:
Arsenal Londyn Juventus Turyn Lech Poznań Polska
08.07.2016 / 16:50:02
jaki kanał taki komentator
Junior
Wiulk
Zarejestrowany od: 480 dni
Ilość komentarzy: 142
Oceny: +767
Kibicuje:
Manchester United Polska
07.07.2016 / 23:53:24
Karny może i prawidłowy, ale zepsuł widowisko.
Junior starszy
Siwus121
Zarejestrowany od: 1229 dni
Ilość komentarzy: 177
Oceny: +1266
Kibicuje:
AC Milan
07.07.2016 / 23:49:23
Jeden z najlepszych sędziów świata jak dobrze pamiętam finał MŚ sędziował na ten finał też był brany pod uwagę jako jeden z faworytów uznana marka, sędziuje mecze LM bez wielkich kontrowersji ten mecz od strony sędziowania też bardzo przyjemnie oglądało a Hajto go obraża pseudo-znawca, człowiek którego głos wystarczy usłyszeć by chcieć przełączyć kanał i on się wypowiada powinni zainwestować i sprowadzić prawdziwego specjalistę bo równie dobrze ja mógłbym tam siedzieć i zrobiłbym to lepiej
Solidny ligowiec
7mari
Zarejestrowany od: 303 dni
Ilość komentarzy: 1532
Oceny: +3086
Kibicuje:
Arsenal Londyn Napoli Real Madryt
08.07.2016 / 11:16:29
zgadzam się w 100%
Junior starszy
brommik
Zarejestrowany od: 242 dni
Ilość komentarzy: 210
Oceny: +1942
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska Real Madryt
07.07.2016 / 23:43:53
heheh :D Tomek Hajto jak przechodził do szalkę to do lokalnej gazety czy telewizji :D strzelił tekst życia :D e od dziecka chciał grać dla tego zespołu :D błahahahha :D jak on nawet nie wiedział ze taki zespół istnieje :D
Junior starszy
Apwel
Zarejestrowany od: 156 dni
Ilość komentarzy: 206
Oceny: +1907
Kibicuje:
Polska Real Madryt
07.07.2016 / 23:43:25
Słuszny karny jak i wygrana Francji.
Junior starszy
brommik
Zarejestrowany od: 242 dni
Ilość komentarzy: 210
Oceny: +1942
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska Real Madryt
07.07.2016 / 23:41:44
dziwne:D bo jak Hajto przemycał papierosy do Niemiec to właśnie Niemcy go złapali :D
Junior starszy
AveC
Zarejestrowany od: 544 dni
Ilość komentarzy: 185
Oceny: +271
Kibicuje:
AC Milan Pogoń Szczecin
07.07.2016 / 23:41:18
Właśnie takie detale decydują o meczu, także.. szczęście odgrywa w takich meczach dużą rolę. Shit happens.
Kluczowy zawodnik
bebdzia
Zarejestrowany od: 1380 dni
Ilość komentarzy: 2711
Oceny: +20335
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska
07.07.2016 / 23:40:59
Tak wygląda komentarz podczas meczu, gdy komentator jest stronniczy. Chyba się Tomkowi przypomniały czasy w Schalke, że tak im mocno kibicował...
Junior starszy
zipi11
Zarejestrowany od: 446 dni
Ilość komentarzy: 241
Oceny: +445
Kibicuje:
Arsenal Londyn Borussia Dortmund Legia Warszawa Polska Real Madryt
07.07.2016 / 23:38:24
Ale kogo obchodzi to co uwaza ten gamon hajto? ludzie ogarnijcie sie ... czy to jest jakikolwiek autorytet? co on wie o pilce? sklad 1 druzyny z 1 meczu zna i tyle wie o pilce o0
Solidny ligowiec
eeeSynek
Zarejestrowany od: 755 dni
Ilość komentarzy: 1056
Oceny: +5283
07.07.2016 / 23:52:28
Reinke, Kadlec, H. Koch (31. Hristov), Kuka, Marschall, Ratinho (75. Reich), Roos, Schjönberg, Schäfer, Sforza, M. Wagner. I jeszcze Ballack.
Junior
matt_777
Zarejestrowany od: 156 dni
Ilość komentarzy: 20
Oceny: +580
Kibicuje:
FC Barcelona
07.07.2016 / 23:38:04
Nie rozumiem dyskusji, przecież karny był ewidentny. Schweinsteiger sam nawet za bardzo nie protestował, a zrobił coś podobnego do tego co Boateng w poprzednim meczu, ręce były w nienaturalnej pozycji i za to zapłacił.

A cytaty tego Pana wiecie gdzie można sobie wsadzić :) słuchać się go nie da, wielki znawca i doradca, poziom komentarza dramat.
Junior
pietrasM
Zarejestrowany od: 452 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +513
Kibicuje:
Arsenal Londyn
07.07.2016 / 23:37:37
Jak niżej. Nie wiem po co ten bajkopisarz w studio. Wyciągnięta ręka. Karny. Proste.
Junior starszy
savo944
Zarejestrowany od: 405 dni
Ilość komentarzy: 147
Oceny: +1207
Kibicuje:
Wisła Kraków Lech Poznań Real Madryt
07.07.2016 / 23:36:10
Tak samo buc Tomaszewski w studiu sędziego od "drukarza" wyzywał.
Solidny ligowiec
7mari
Zarejestrowany od: 303 dni
Ilość komentarzy: 1532
Oceny: +3086
Kibicuje:
Arsenal Londyn Napoli Real Madryt
08.07.2016 / 11:19:43
w ogóle w tej tv sami znawcy, wczoraj pojawiały się zdania typu "Ronaldo potrzebował 3 ME do strzelenia 9 goli" (de facto czterech); "polski sędzia" Rizzoli Polakiem? oraz w 90:00 minucie "jeszcze minuta do końca podstawowego czasu gry". I tacy to geniusze jeszcze oceniają pracę sędziego...
Junior starszy
brommik
Zarejestrowany od: 242 dni
Ilość komentarzy: 210
Oceny: +1942
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska Real Madryt
07.07.2016 / 23:34:22
ręka ewidentna :D karny zasłużony :) chyba Hajto zapomniał jak przemycał Fajki do Niemiec :D
Junior
dawson
Zarejestrowany od: 163 dni
Ilość komentarzy: 49
Oceny: +477
Kibicuje:
Manchester City Bayern Monachium Borussia Dortmund Polska Real Madryt
07.07.2016 / 23:28:01
Przecież kazdy wie że Hajto to farmazoniasz