expekt

"Sterling popełnił błąd przechodząc do Manchesteru City"

Ostatnia aktualizacja: 23/03/16 07:14, Komentarzy: 27

0
27
Fot. Dmytro Larin / Shutterstock.com

John Barnes uważa, że Raheem Sterling popełnił błąd przechodząc z Liverpoolu do Manchesteru City. Były reprezentant Anglii twierdzi, że młody piłkarz powinien rozwijać swoją karierę na Anfield Road.

Sterling był bohaterem jednego z większych transferów 2015 roku. Manchester City zapłacił za niego Liverpoolowi 49 milionów funtów.

- Zawsze powtarzam, że utalentowani piłkarze, którzy rozegrali dopiero jeden dobry sezon, powinni zostać na kilka lat w swoim klubie, a nie od razu decydować się na transfer - mówi Barnes.

- Sterling powinien był machnąć ręką na pieniądze oferowane przez Manchester City i zostać w Liverpoolu. Byłoby to lepsze dla jego rozwoju. Poza tym nie byłby teraz oceniany przez pryzmat ceny i wysokich zarobków - twierdzi były gwiazdor Liverpoolu.

- Z tego samego powodu Ross Barkley powinien zostać w Evertonie, a Harry Kane w Tottenhamie. Ci piłkarze muszą udowodnić, ze mogą grać na wysokim poziomie przez kilka lat, a nie tylko w jednym sezonie. Jeśli to zrobią, to mogą pomyśleć o przejściu do większego klubu - komentuje Barnes.

Sterling w tym sezonie rozegrał dla Manchesteru City 42 mecze we wszystkich rozgrywkach. Strzelił w nich 11 goli i zaliczył 10 asyst.
Źródło: Goal.com
dafabet
Dodaj komentarz
Kapitan
chamstwo
Zarejestrowany od: 1322 dni
Ilość komentarzy: 6762
Oceny: +34714
Kibicuje:
Juventus Turyn
23.03.2016 / 15:18:17
Może i jest w klubie wyżej uplasowanym i zarabia lepiej. Jego gra jednak nie kładzie na kolana i zginie w gąszczu taktycznym Guardioli jeszcze bardziej. Jeśli chodzi o kształtowanie młodzików na wartościowych piłkarzy Klopp jest absolutnie dużo lepszy.
Junior starszy
benqx
Zarejestrowany od: 795 dni
Ilość komentarzy: 115
Oceny: +397
Kibicuje:
Juventus Turyn Polska Lechia Gdańsk Zawisza Bydgoszcz
23.03.2016 / 14:51:42
Zrobił błąd rezygnując ze środka tabeli na rzecz dużej kasy, walki bądź co bądź o mistrza, perspektywiczny zespół i ćwierćfinał (narazie) Ligi Mistrzów? Gorszego pierdolenia nie słyszałem. Czyli wg niego Dybala po jednym dobrym sezonie nie powinien przechodzić do Juventusu, tylko udowodnić swoją przydatność w Palermo?
Junior
FanUFC
Zarejestrowany od: 464 dni
Ilość komentarzy: 178
Oceny: -58
Kibicuje:
Chelsea Londyn Real Madryt
23.03.2016 / 14:40:14
Kane 2 raz z rzedu ma w sezonie 20 bramek. Obecnie ma ich 22 i jesli utrzyma forme to moze strzelic 30. Jeszcze 2/3 lata i bedzie jednym z najlepszych napastnikow swiata. Rowniez lukaku ma duzo bramek. Sterling jest przeplacony u tyle. Jedynie ma ta szybkosc, ktora w premier league na nic sie zdaje bo w anglii obroncy sa cholernie szybcy.
Junior
GrabiCr7
Zarejestrowany od: 1346 dni
Ilość komentarzy: 104
Oceny: +602
Kibicuje:
Bayern Monachium Lech Poznań Real Madryt
23.03.2016 / 13:46:49
nie to City popelniło błąd że go kupiło ;)
Solidny ligowiec
sugawolf
Zarejestrowany od: 588 dni
Ilość komentarzy: 620
Oceny: +2964
Kibicuje:
Chelsea Londyn
23.03.2016 / 13:41:42
Póki co to w ciągu 1 słabego sezonu w City, wygrał więcej niż przez cały okres spędzony w Liverpoolu, co chyba wszystko tłumaczy. :D

Wiadomo, każdy chciałby myśleć o LFC jak o potężnym gigancie pokroju Barcelony, ale niestety to nie te czasy. Obecnie to jest drużyna na standardzie Ligi Europy i dopóki to się nie zmieni, najlepsi piłkarze będą od nich odchodzić, a zastępować ich będą piłkarze pokroju Benteke.
Solidny ligowiec
EmilioZlatanBarca
Zarejestrowany od: 1537 dni
Ilość komentarzy: 1607
Oceny: +22217
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Legia Warszawa Lech Poznań Polska Real Madryt FC Barcelona Hiszpania
23.03.2016 / 13:35:01
"Hajs, hajs, hajs tak to czytaj..." xD
Owszem może się rozwijać w tym czy w innym klubie, ale moim zdaniem piłkarz, który jest jedną z głównych postaci w klubie i zagrał fenomenalny sezon czy 2 nie powinien od razu lecieć na grubą kasę z bogatszych klubów...
Te astronomiczne kwoty za transfery i płace dla zawodników sprawiają, że później bardzo wiele się od nich wymaga i są pod ciągłą presją...
Guardiola jako szkoleniowiec jest bardzo dobry, ale jako człowiek to mam zdanie jak Ibra... xD
Klopp jest również bardzo dobrym szkoleniowcem, ale ma coś czego inni mogą mu pozazdrościć...
WSPANIAŁĄ OSOBOWOŚĆ!
Carlo podobno też jest bardzo dobrym człowiekiem jak i bardzo dobrym trenerem...
Tak czy inaczej trener ma bardzo duży udział w rozwoju zawodnika, a jeśli to trener z bardzo dobrą osobowością to niczego więcej już nie potrzeba...
Junior starszy
aAdaskOo
Zarejestrowany od: 1537 dni
Ilość komentarzy: 171
Oceny: +1586
Kibicuje:
Liverpool FC Widzew Łódź Polska Real Madryt
23.03.2016 / 13:18:58
Takie czasy ze pieniądze sa ważniejsze od zrobienia kariery tak jak wspomniał kolega niżej ze Klopp by zrobił z niego wielkiego piłkarza zgadzam sie ale uważam również ze Guardiola może zrobić z niego świetnego piłkarza tak jak uczynił to z Lewym czy za czasów Barcelony Messi.
Kapitan
zdzislawz
Zarejestrowany od: 745 dni
Ilość komentarzy: 4837
Oceny: +47785
Kibicuje:
Liverpool FC Borussia Dortmund
23.03.2016 / 12:27:40
Pod okiem Kloppa zostałby wielkim piłkarzem , szkoda Sterlinga
Junior starszy
AriGks
Zarejestrowany od: 710 dni
Ilość komentarzy: 404
Oceny: +2397
Kibicuje:
Chelsea Londyn FC Barcelona
23.03.2016 / 11:52:39
Popatrzmy na to inaczej Sterling zarabia teraz dużo więcej niż w Live, obie te drużyny biją się w sumie o to samo w tym sezonie a City juz w połowie sezonu wiedzieli że w następnym przyjdzie Guardiola. Czyli w następnym sezonie Guardiola i moc pieniądza mogą wygrać wiele. Tak uważam ale to tylko na logikę
Junior starszy
Suski01
Zarejestrowany od: 343 dni
Ilość komentarzy: 277
Oceny: +649
Kibicuje:
Liverpool FC Leicester City FC PSG Bayern Monachium Borussia Dortmund AC Milan AS Roma Juventus Turyn Ajax Amsterdam Wisła Kraków
23.03.2016 / 10:37:51
Niech sobie tam gra :) Będzie żałował tego i tyle. Łyso będzie mu jak Liverpool zacznie wygrywać a MC przegrywać. Taka prawda ,jak by nie szejkowie to by byli takim średniakiem jak west ham nadal. A jak widzę te komentarze że wygraliście w tym roku z nami a ja wam powiem tak 2 razy wygraliśmy z wami jedna porażka w pucharze. W dwóch meczach nic nie mieliście do powiedzenia.
Junior starszy
skend24
Zarejestrowany od: 291 dni
Ilość komentarzy: 311
Oceny: +4291
Kibicuje:
Manchester City Bayern Monachium Juventus Turyn Zagłębie Lubin Real Madryt
23.03.2016 / 11:07:21
A jakby nie dudek, to LV nie wygralby LM.. I po co te spekulacje? Nie rozumiem
Solidny ligowiec
EmilioZlatanBarca
Zarejestrowany od: 1537 dni
Ilość komentarzy: 1607
Oceny: +22217
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Legia Warszawa Lech Poznań Polska Real Madryt FC Barcelona Hiszpania
23.03.2016 / 13:25:21
Nie tylko znakomita postawa Jurka wtedy zapewniła Liverpool'owi zwycięstwo...
Steven Gerrard, Vladimír Šmicer i Xabi Alonso zdobywali wyrównujące bramki i dla nich też jak i zresztą dla całej drużyny należy się pokłon, bo powstali jak feniks z popiołów...
Owszem Dudi zasługuje jednak na szczególne uznanie za fenomenalne bronienia rzutów karnych i Dudek Dance... ^^
Solidny ligowiec
cantbelieveit
Zarejestrowany od: 316 dni
Ilość komentarzy: 1254
Oceny: +11243
Kibicuje:
Arsenal Londyn
23.03.2016 / 09:29:31
Taktyka City poprostu mu nie pasuje. Jak przyjdzie Pep to go zniszczy swoimi podaniami. On potrzebuje miejsca zeby sobie pohasac na skrzydle, a MC gra zazwyczaj 4-2-3-1 z dwoma def. pomocnikami.
Wedlug mnie sprawdzil by sie w Arsenalu, szczegolnie teraz jak Theo i Ox sa praktycznie na wylocie.
Arsenal podobno w lecie ma zrobic gruntowna przemiane.
Zobaczymy
Kapitan
chamstwo
Zarejestrowany od: 1322 dni
Ilość komentarzy: 6762
Oceny: +34714
Kibicuje:
Juventus Turyn
23.03.2016 / 15:16:32
Po pierwsze zgadzam sie, ze pasowałby nieźle do Arsenalu. Po drugie Arsenal miał robić gruntowne przemiany już z 5 razy. Po trzecie to fakt, że Guardiola nie stawia na jednostki, a wiemy że Sterling lubi być gwiazdą co oznacza że na dobre mu obecność Pepa nie wyjdzie.
Junior
irek051
Zarejestrowany od: 363 dni
Ilość komentarzy: 37
Oceny: +338
Kibicuje:
Arsenal Londyn Jagiellonia Białystok
23.03.2016 / 09:15:35
Akurat Harry i Ross grają na rozgrywają równe bardzo dobre sezony już od 2 sezonów więc jeżeli by chcieli się przenieść gdzieś indziej to po Euro 2016 jest najlepszy czas na to..druga sprawa czy sami chcą się gdzieś przenieść bo akurat ci dwaj panowie są przywiązani do swoich klubów...co do Sterlinga to oczywiście się zgadzam :)
Kluczowy zawodnik
kowalkiPPP
Zarejestrowany od: 1393 dni
Ilość komentarzy: 3382
Oceny: +32381
Kibicuje:
Liverpool FC Ajax Amsterdam Polska Real Madryt Zawisza Bydgoszcz
23.03.2016 / 09:03:08
młody jest, w City też ma szansę rozwoju. John Barnes 10 lat grał w Liverpoolu, więc pewnie ma na myśli ten klub, aniżeli Sterlinga - ze Sterlingiem w składzie LFC graliby po prostu lepiej, to tylko i wyłącznie wina klubu, że nie kupiono za "przepłaconego" piłkarza kogoś kto godnie go by zastąpił, bo za te pieniądze mogło przyjść dwóch takich jak Firmino
Junior
tom3k8
Zarejestrowany od: 1538 dni
Ilość komentarzy: 64
Oceny: +493
23.03.2016 / 08:38:07
Gdzie ten błąd, bo ja nie rozumiem? 11 goli, 10 asyst to całkiem dobry wynik, szczególnie w klubie, w którym jest więcej takich asów jak on. Do tego City gra w LM i jest wyżej w tabeli od Liverpoolu. Ja osobiście nie widzę w tym kroku w tył.
Junior starszy
Siwus121
Zarejestrowany od: 1228 dni
Ilość komentarzy: 177
Oceny: +1266
Kibicuje:
AC Milan
23.03.2016 / 08:46:34
Może statystyki tego nie pokazują ale bardzo często gra Sterlinga woła o pomstę do nieba bo stara się kiwać i nic więcej
Senior
Interfan
Zarejestrowany od: 898 dni
Ilość komentarzy: 517
Oceny: +1122
Kibicuje:
Arsenal Londyn Inter Mediolan FC Barcelona
23.03.2016 / 09:57:28
Okej, ale czy w Liverpoolu nie motał by się??? Tu trzeba z nim porozmawiać, lub dobrego trenera który wpoi mu więcej teamplay a mniej solówek.
Junior starszy
Siwus121
Zarejestrowany od: 1228 dni
Ilość komentarzy: 177
Oceny: +1266
Kibicuje:
AC Milan
23.03.2016 / 10:49:02
Gdyby został miał by idealnego trenera jakim jest Klopp
Junior starszy
vs
Zarejestrowany od: 303 dni
Ilość komentarzy: 229
Oceny: +2109
Kibicuje:
Bayern Monachium
23.03.2016 / 08:00:41
Pewnie,że popełnił błąd Liverpool chociaż na razie nie gra w LM to jest to wielki klub z tradycjami i wieloma trofeami, a te City jeszcze dekadę temu było niczym sztucznie stworzony klub "gigant na drewnianych nogach" przez szejków. Sterling poszedł tam dla kasy i wizji zdobywania corocznych trofeów, ale z tych planów została tylko kasa.
Junior starszy
skend24
Zarejestrowany od: 291 dni
Ilość komentarzy: 311
Oceny: +4291
Kibicuje:
Manchester City Bayern Monachium Juventus Turyn Zagłębie Lubin Real Madryt
23.03.2016 / 09:23:36
Ah, tradycje, tradycję.. Nie wiem czy wiesz, ale city już wygrało trofeum w tym sezonie, pokonali liverpool.
Czyli według ciebie warto teraz być piłkarzem górnika Zabrze a nie legii, bo ma większą historię?
Junior starszy
vs
Zarejestrowany od: 303 dni
Ilość komentarzy: 229
Oceny: +2109
Kibicuje:
Bayern Monachium
23.03.2016 / 09:48:36
Proszę cię :) z tym pucharem wygranym przez City, jestem ciekawy czy City w następnym sezonie zagra w LM bo w odróżnieniu od Liverpoolu City ma grubą kasę i skład nieporównywalnie lepszy od Liverpoolu,a w jakim jest miejscu City? na ten moment eliminacje LM ,a może i tego nie będzie.
Junior starszy
skend24
Zarejestrowany od: 291 dni
Ilość komentarzy: 311
Oceny: +4291
Kibicuje:
Manchester City Bayern Monachium Juventus Turyn Zagłębie Lubin Real Madryt
23.03.2016 / 10:15:10
Liverpool w LM? A co ty, jasnowidz? Jeszcze nawet borussi nie przeszła. Jak chcemy patrzeć na fakty (a podejrzewam, że chcemy) to:
-póki co 4 miejsce.
-1/4 LM, co ostatnio dla drużyn angielskich jest bardzo znaczące
-wygrany puchar ligi

Dodajmy do tego kontuzje nasriego, toure, harta, otamendiego i kompanego. Tak, wiem, że kontuzjami nie można się usprawiedliwiać ale wyniki w tym sezonie mimo wszystko są lepsze od LV i to są fakty, a nie opinie. City ma historię, ciężko mówić, że klub który ma +100 lat nie ma historii i zaskocze cię, wygrali mistrzostwo jeszcze 2 razy przed 'szejkami'. Do tego frekwencja na stadionie jest w czołówce klubów z anglii. Czyli, ponawiam pytanie: lepiej być w słabym klubie z historią, czy w dobrym który swoje najlepsze czasy ma przed sobą? Za sterlinga zapłacono tyle przez angielskie władze - po prostu anglicy w BL są warci więcej, bo musi być ileś tam wychowanków w składzie itd.
Junior starszy
vs
Zarejestrowany od: 303 dni
Ilość komentarzy: 229
Oceny: +2109
Kibicuje:
Bayern Monachium
23.03.2016 / 10:26:22
Więc jak piszesz o faktach to teraz wiesz jak daleko City do Liverpoolu nawet pomimo tego, że teraz City jest troszkę wyżej dlatego się trochę dziwię Sterling bo wiele nie zyskał i pewnie nie zyska nie liczą większej tygodniówki tyle w temacie kolego miły.
Junior starszy
skend24
Zarejestrowany od: 291 dni
Ilość komentarzy: 311
Oceny: +4291
Kibicuje:
Manchester City Bayern Monachium Juventus Turyn Zagłębie Lubin Real Madryt
23.03.2016 / 10:43:33
Jak daleko city do liverpoolu? A na podstawie czego to wysnuwasz? W lidze city jest wyżej, w pucharze ligi wygrało city. Więc pytam ponownie, na podstawie czego wysnuwasz takie wnioski? Patrzmy na fakty, na teraz a nie na historię. Mocniejszy klub jest wyżej w tabeli. Mistrzostwo wygrywa klub z największą ilością punktów, a nie z najbardziej bogatą historią.
Kluczowy zawodnik
Mustafa
Zarejestrowany od: 288 dni
Ilość komentarzy: 2255
Oceny: +14243
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Bayern Monachium AC Milan Napoli Wisła Kraków Polska Real Madryt
23.03.2016 / 07:48:03
No powinien zostac na 2-3sezony na Anfield Road

Tabela