betclic

Szykują się zmiany w Lidze Mistrzów... Mistrzowi Polski będzie trudniej?

Ostatnia aktualizacja: 19/05/16 13:37, Komentarzy: 61

11
61
Fot. photo_master2000 / Shutterstock.com

Szykują się zmiany w Lidze Mistrzów. Mistrzowi Polski będzie jeszcze trudniej w eliminacjach do elitarnych rozgrywek - mówi Zbigniew Boniek w portalu Sport.pl.

Dyskusje na temat kształtu Ligi Mistrzów toczą się od kilku miesięcy. Najbogatsze kluby spoza Anglii obawiają się finansowej potęgi klubów z Premier League, które niedługo otrzymają potężny zastrzyk z tytułu największego w dziejach kontraktu telewizyjnego. Z kolei angielscy potentaci chcą uniezależnić się od wyników sportowych i ryzyka poniesienia strat w wyniku braku awansu do Champions League. Stąd też pomysły na utworzenie zamkniętej Superligi albo rewolucję w Lidze Mistrzów.

Na razie omawiane są mniej poważne zmiany. Według Bońka bogate kluby chcą otwartych eliminacji Ligi Mistrzów. Obecnie do elitarnych rozgrywek wiodą dwie ścieżki. W mistrzowskiej rywalizują najlepsze drużyny niżej notowanych państw, w niemistrzowskiej - zespoły z najlepszych lig Europy. Byłby to powrót do rozwiązania sprzed tzw. reformy Platiniego, którą przeprowadzono w 2009 roku.

Takie zmiany byłyby fatalne dla polskich klubów, które i tak nie radzą sobie w obecnym formacie rozgrywek i odpadają w rundach wstępnych. Gdyby proponowane rozwiązania obowiązywały już w przyszłym sezonie, to Legia mogłaby trafić w eliminacjach do Ligi Mistrzów na takie firmy jak Manchester City, AS Roma, czy Villarreal. Obecnie jej to nie grozi.

Niektóre federacje forsują też pomysł preeliminacji dla mistrzów najsłabszych lig. Te miałyby się zaczynać z... rocznym wyprzedzeniem.

Zmiany mogłyby wejść najwcześniej od 2018 roku. Wtedy wejdzie w życie nowy kontrakt telewizyjny.
Źródło: sport.pl

Czy Liga Mistrzów potrzebuje zmian?

Dodaj komentarz
Junior
luk31
Zarejestrowany od: 420 dni
Ilość komentarzy: 25
Oceny: +67
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska FC Barcelona
21.05.2016 / 17:01:15
zaczyna mnie to juz denerwowac od paru lat sie slyszy ze bogaci chca swoja lige i co jakis czas temat powraca. niech zostawia lige mistrzów taka jak jest teraz bo obiektywnie patrzac trudno wymyslic lepsze system. a to ze nie ma w niej MU, milanu czy liverpoolu wcale nie znaczy ze poziom jest nizszy bo jesli te kluby graja tak jak graja to niz nie wniosa co podniesie poziom rozgrywek
Kluczowy zawodnik
Makaveli
Zarejestrowany od: 1536 dni
Ilość komentarzy: 4180
Oceny: +11041
Kibicuje:
FC Barcelona Mordovia Saransk
21.05.2016 / 13:43:56
Bardzo popieram pomysł otwartych eliminacji. Liga Mistrzów nie może wyglądać tak, że 90% wyników w grupach znane jest w dniu losowania, a zespoły "mające szczęście w losowaniu" na dobrego przeciwnika trafiają dopiero w finale.
Solidny ligowiec
kitkas
Zarejestrowany od: 585 dni
Ilość komentarzy: 1320
Oceny: +11610
Kibicuje:
Barcelona Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Manchester City PSG Bayern Monachium Borussia Dortmund AC Milan
21.05.2016 / 11:28:43
Zasadniczo to ma się już oglądania porażek naszych drużyn w LM,wiecznie w plecy,jesteśmy za słabi więc nic to nie zmieni.
Solidny ligowiec
bartekkamyk91
Zarejestrowany od: 982 dni
Ilość komentarzy: 1406
Oceny: +6158
Kibicuje:
Widzew Łódź Polska Real Madryt
20.05.2016 / 07:50:21
Dla naszych to i tak bez roznicy, sa za slabi na te rozgrywki w kazdym formacie eliminacji
Junior
DamnIvory
Zarejestrowany od: 755 dni
Ilość komentarzy: 140
Oceny: +379
Kibicuje:
Chelsea Londyn Juventus Turyn Legia Warszawa Polska
21.05.2016 / 13:59:29
Tak tylko jakby naszym trafil sie w grupie real to bys tam pierwszy zapierdalal
Junior
sqrzany1
Zarejestrowany od: 1613 dni
Ilość komentarzy: 21
Oceny: +74
Kibicuje:
Lech Poznań Górnik Łęczna Polska Hetman Zamosc
20.05.2016 / 02:46:02
zmiany potrzebne duże- po pierwsze nie powinny w niej brać udziału kluby z Izraela,Armenii,Kazachstanu,Gruzji,Azerbejdżanu i Turcji bo te państwa nie są europejskie, dwa- skoro to liga mistrzów to niech grają mistrzowie, trzy-eliminacje dla wszystkich,wszyscy do jednego kosza i losowanie par aż zostanie 16 par, które tworzyć będą LM tak jak kiedyś było, wtedy można te rozgrywki nazwać elitarnymi bo teraz to jarmark się z tego zrobił...jak któryś bogaty klub nie chce grać to nie musi, nie ma przymusu...
Solidny ligowiec
cebulowyskrzat
Zarejestrowany od: 810 dni
Ilość komentarzy: 1320
Oceny: +10135
Kibicuje:
Pogoń Szczecin
20.05.2016 / 06:59:19
No rzeczywiście elitarne by były... Po jednej drużynie z kraju... To by oznaczało tyle że tylko max 7-8 drużyn by coś mogło ugrać reszta byłaby chłopcami do bicia.
Senior
suarez9
Zarejestrowany od: 454 dni
Ilość komentarzy: 565
Oceny: +1288
Kibicuje:
Liverpool FC FC Barcelona Atlético Madryt
20.05.2016 / 01:54:42
pewnie ze potrzebuje a zwlaszcza powtorki video i wulapywanie nurkow w polu karnym i symulek i brzydkich fauli to by sie przydalo zmienic
Senior
robin hood
Zarejestrowany od: 1553 dni
Ilość komentarzy: 636
Oceny: +12628
Kibicuje:
Argentyna Brazylia Manchester City Leicester City FC AC Milan Włochy Polska FC Barcelona Real Madrid II
20.05.2016 / 01:21:37
dla naszych to i tak nic nie zmienia bo sie konczy bardzo szybko czy przegraja z Manchesterem czy z LZS Kozia Wolka to jeden huj
Junior
patriota08551
Zarejestrowany od: 416 dni
Ilość komentarzy: 44
Oceny: +236
Kibicuje:
Chelsea Londyn Inter Mediolan Polska
19.05.2016 / 23:59:19
Bardzo dobry pomysl. LM to tylko taka nazwa, Wole zobaczyc w (LM) liverpool, chelsea , milan, inter np. a nie jakies patalachy huj wie skad, o nazwie huj wie co to jest... Zadajcie sobie proste pytanie, kogo wolicie ogladac?...........
Junior starszy
ingv
Zarejestrowany od: 594 dni
Ilość komentarzy: 167
Oceny: +1143
21.05.2016 / 12:37:02
Wolę oglądać kluby nie posiadające wielkiej renomy, ale po prostu dobrze grające w danej chwili (patrz: Leicester City), niż Milan i Inter, które są przeciętniakami nawet w lidzie włoskiej i jedyne co teraz mają, to nazwę i pieniądze.
Junior
elbiaauawy
Zarejestrowany od: 622 dni
Ilość komentarzy: 126
Oceny: +1093
Kibicuje:
Manchester United Newcastle United Anglia Wyspy Owcze Polska
20.05.2016 / 01:47:21
Pewnie, że tak. O wiele lepiej oglądać dobre firmy niż jakieś badziewiaste kluby z Rumunii czy Izraela, którym akurat siadły eliminacje.
Solidny ligowiec
Omega31
Zarejestrowany od: 1613 dni
Ilość komentarzy: 1041
Oceny: +5572
Kibicuje:
Chelsea Londyn AC Milan Torino Polska Atlético Madryt Sevilla FC Bayern Monachium II
19.05.2016 / 23:40:13
Zmienia czy nie,Polska druzyna i tak bedzie miala problem,a chcialbym w koncu zobaczyc kogos w lm z Polskich druzyn
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1273 dni
Ilość komentarzy: 7361
Oceny: -8927
19.05.2016 / 22:36:45
Dla polskich patalachow zatrzasna furtke dozywotnio.Granie ligi straci sens.
Junior
ronaldomi1998
Zarejestrowany od: 285 dni
Ilość komentarzy: 90
Oceny: +383
Kibicuje:
Juventus Turyn Real Madryt
19.05.2016 / 21:49:56
lepiej żeby w LM grało więcej ekip typu liverpool milan inter niż partizan maccabi
Solidny ligowiec
cebulowyskrzat
Zarejestrowany od: 810 dni
Ilość komentarzy: 1320
Oceny: +10135
Kibicuje:
Pogoń Szczecin
20.05.2016 / 10:10:22
Dla Twojej wiadomości takie drużyny jak Partizan, Maccabi, Sparta Praga grały w LM nawet przed zmianą systemu kwalifikacji.
Mistrz
Halamadrid319
Zarejestrowany od: 772 dni
Ilość komentarzy: 8612
Oceny: +40181
Kibicuje:
Arsenal Londyn Leicester City FC AS Monaco PSG Juventus Turyn PSV Eindhoven Feyenoord Lech Poznań Polska Portugalia
19.05.2016 / 21:46:53
Czyli chyba za kolejne 20 lat nie zobaczymy polskiego zespołu w LM...
Kluczowy zawodnik
arthy
Zarejestrowany od: 1613 dni
Ilość komentarzy: 3846
Oceny: +13731
Kibicuje:
Manchester United PSG Borussia Dortmund Juventus Turyn Wisła Kraków Real Madryt
19.05.2016 / 19:43:47
I dobrze, bo obecny system jest niesprawiedliwy, poniewaz daje wieksze szanse na awans slabszym klubom, ajak sama nazwa wskazuje to ma byc liga MISTRZOW
Junior
Carlitho
Zarejestrowany od: 570 dni
Ilość komentarzy: 211
Oceny: +683
Kibicuje:
Manchester United
19.05.2016 / 19:34:26
a moze czas na zmiany w na stanowiskach federacji UEFA?
Kapitan
rzepek1
Zarejestrowany od: 1613 dni
Ilość komentarzy: 6218
Oceny: +44096
Kibicuje:
Leeds United AFC West Ham United 1. FC Nürnberg Legia Warszawa RB Lipsk
19.05.2016 / 19:14:40
Przeraża mnie to, co dzieje się teraz w świecie futbolu.
Piłka nożna to prosta gra i nikt od wieków nie przejmował się jakimiś głupimi zasadami. Główną zasadą było to, że piłka musi wpaść do bramki, a teraz ? Zielone kartki, sytuacje, gdzie piłkarz dotknie piłki ręką, która prawdopodobnie wpadłaby do bramki i mamy uznanie takiego "gola". Tak samo z wyjściem sam na sam z bramkarzem - jeśli sędzia uzna, że zawodnik nie zasłużył na czerwoną kartkę po faulu to da mu żółtą. Głupota, gdy zawodnik wychodzi sam na sam z bramkarzem i jest faulowany to automatycznie musi być czerwona. Pieprzy się w głowach włodarzom tych korupcyjnych korporacji.
Kluczowy zawodnik
Makaveli
Zarejestrowany od: 1536 dni
Ilość komentarzy: 4180
Oceny: +11041
Kibicuje:
FC Barcelona Mordovia Saransk
21.05.2016 / 13:42:12
"nikt od wieków nie przejmował się jakimiś głupimi zasadami"

Tak z ciekawości zapytam, jak ci się wydaje, kiedy piłka nożna została wymyślona?
Kluczowy zawodnik
Makaveli
Zarejestrowany od: 1536 dni
Ilość komentarzy: 4180
Oceny: +11041
Kibicuje:
FC Barcelona Mordovia Saransk
21.05.2016 / 13:42:48
PS. W pełni się z Tobą zgadzam, ale ten fragment mnie zaciekawił.
Junior starszy
roger86
Zarejestrowany od: 549 dni
Ilość komentarzy: 251
Oceny: +2238
Kibicuje:
Lech Poznań Polska FC Barcelona
19.05.2016 / 17:39:28
Liga Mistrzów dla Mistrzów, a nie dla zespołów z 3-ich, 4-tych miejsc i Eliminacje dla wszystkich, tak jak na Euro i MŚ.
Junior
Czukwebumbe
Zarejestrowany od: 459 dni
Ilość komentarzy: 118
Oceny: +989
Kibicuje:
Lech Poznań FC Barcelona
19.05.2016 / 18:20:04
I jaki w tym sens? Naprawde nie chcialbys zobaczyc Borussi, Realu, Arsenalu a w zamian takie potegii jak Legia, Slavia Praga czy inne gowna?
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1273 dni
Ilość komentarzy: 7361
Oceny: -8927
19.05.2016 / 22:40:46
A kto bogatemu zabroni? czy Legi ktos zamyka furtke do banku?
Junior starszy
roger86
Zarejestrowany od: 549 dni
Ilość komentarzy: 251
Oceny: +2238
Kibicuje:
Lech Poznań Polska FC Barcelona
19.05.2016 / 20:05:50
Masz Rację, wolałbym ich zobaczyć, ale z drugiej strony to jest nieuczciwe wobec innych krajów. Dlaczego taka Anglia, czy Hiszpania, mają mieć po 3, czy 4 drużyny w tym 2 pierwsze bez żadnych eliminacji, a reszta krajów po 1 drużynie i musi się bić od 1-ej rundy eliminacji. Bo co, mają więcej osiągnięć, czy pieniędzy? I co z tego? W sporcie powinni być wszyscy równo traktowani.
Junior starszy
demix
Zarejestrowany od: 427 dni
Ilość komentarzy: 351
Oceny: +2489
Kibicuje:
Manchester United Polska
19.05.2016 / 20:46:33
Widzę młody komunista, dac komuś miejsce choć nie zasługuje. Te klubu które obecnie grają w LM zasłużyły sobie na to. LM to tylko nazwa, to jesy liga najlepszych zespołów europy. Jeszcze wychodzi kwestia biznesowa;D
Senior
dżonremboł
Zarejestrowany od: 631 dni
Ilość komentarzy: 601
Oceny: +4260
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska
20.05.2016 / 02:49:45
Szanowny kolego Demix zauważ, że to właśnie komuna spodowowała, że jesteśmy daleko za europą. Kule w tył głowy, zsyłki na sybir, masowe mordy, zawłaszczanie majątków, grabienie nawet biednych wsi... Biorąc to wszystko pod uwagę i tak dobrze sobie radzimy.
Kapitan
rzepek1
Zarejestrowany od: 1613 dni
Ilość komentarzy: 6218
Oceny: +44096
Kibicuje:
Leeds United AFC West Ham United 1. FC Nürnberg Legia Warszawa RB Lipsk
20.05.2016 / 19:10:44
Fakt, teraz to samo zaczyna robić KOD. Dobrze, że są normalni Polacy, którzy nie chcą iść za tymi idiotami. Jako jedyny kraj jeszcze mamy swoje zdanie, nie wchodzimy w dupę innym państwom, a zwłaszcza nie jesteśmy tak tolerancyjni jak chociażby Szwedzi. Teraz mają za swoje, a Norwegia to śmiech, a nie kraj - Breivik morderca pokazał, gdzie jest Norwegia na mapie świata - rząd boi się go, a on robi sobie jaja z nich.
Solidny ligowiec
ka68987
Zarejestrowany od: 1013 dni
Ilość komentarzy: 1651
Oceny: -474
Kibicuje:
Liverpool FC Hamburger SV Napoli Ajax Amsterdam Legia Warszawa Polska Real Madryt
19.05.2016 / 21:15:47
widzę młody nazista. w latach 70-tych właśnie w uczciwej formule m.in Legia grała w 1/2 ówczesnej LM czyli PEMK. rywalizacja wyrównuje braki finansowe. może od razu stwórzmy LM z 8 drużyn z ESP, ENG i GER plus 4 z ITA, FRA i POR, a reszta won?
Solidny ligowiec
cebulowyskrzat
Zarejestrowany od: 810 dni
Ilość komentarzy: 1320
Oceny: +10135
Kibicuje:
Pogoń Szczecin
20.05.2016 / 10:16:13
W latach 70-tych... Nie chcę nic mówić ale gdyby była teraz taka formuła z samymi mistrzami krajów to rozgrywki byłby mega nudne. Mistrzowie Hiszpanii, Niemiec, Anglii, Włoch, Francji lali by ogórków z Polski, Słowacji, Litwy, Azerbejdżanu itd.
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1273 dni
Ilość komentarzy: 7361
Oceny: -8927
19.05.2016 / 22:43:51
No przeciez juz nad tym debatuja te zainteresowane kraje,stworzyc alternatywne rozgrywki od UEFA.
Junior starszy
FanUFC
Zarejestrowany od: 540 dni
Ilość komentarzy: 302
Oceny: +246
Kibicuje:
Chelsea Londyn Real Madryt
19.05.2016 / 16:33:51
"Najbogatsze kluby spoza Anglii obawiają się finansowej potęgi klubów z Premier League, które niedługo otrzymają potężny zastrzyk z tytułu największego w dziejach kontraktu telewizyjnego" - co jak co ale czy liga niemiecka czy hiszpanska wiedza o tym od ladnych kilku lat i nic z tym nie robia. Jaraja sie sukcesami barcy i realu w lidze mistrzow i "gowno" ich obhodzi ich wlasna liga, ktora z roku na rok traci widzow i biednieje. Kibicom przejadlo sie ogladanie meczow, gdzie atmosfera jest jak w ameryce poludniowej
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1273 dni
Ilość komentarzy: 7361
Oceny: -8927
19.05.2016 / 22:47:10
No tak,te 80 tysi na meczach Bundes-ligi,Pl,BPL,to rzeczywiscie bieda.
Kapitan
chamstwo
Zarejestrowany od: 1398 dni
Ilość komentarzy: 7124
Oceny: +37575
Kibicuje:
Juventus Turyn
19.05.2016 / 16:31:26
W zasadzie wszystko jedno czy trafimy na City, czy na Basel albo Ludogorets. I tak nie mamy w LM czego szukać. Chyba że pieniędzy za sam awans. LE to jest turniej dla naszej drużyny, choć i tak za mocny.
Junior starszy
elMaestro
Zarejestrowany od: 424 dni
Ilość komentarzy: 224
Oceny: +1594
Kibicuje:
Bayern Monachium Niemcy
19.05.2016 / 18:06:46
chodzi właśnie o pieniądze za sam awans, a o co innego? 10 milionów dla polskiego klubu to potężny zastrzyk gotówki. Gdyby tak Legia awansowała przez 5 kolejnych lat do fazy grupowej LM i nawet gdyby dostawała tam od każdego srogie lanie, to i tak całkowicie zdominowałaby polskie rozgrywki i pociągnęłaby całą ligę do góry za sobą.
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1273 dni
Ilość komentarzy: 7361
Oceny: -8927
19.05.2016 / 22:49:58
I tak wiekszosc idzie na kary za "zabawy " kiboli.
Kluczowy zawodnik
arthy
Zarejestrowany od: 1613 dni
Ilość komentarzy: 3846
Oceny: +13731
Kibicuje:
Manchester United PSG Borussia Dortmund Juventus Turyn Wisła Kraków Real Madryt
19.05.2016 / 19:42:41
A skad ta cala reszta mialaby kase zeby gonic legie?
Senior
mahmoud ahmadinejad
Zarejestrowany od: 1613 dni
Ilość komentarzy: 906
Oceny: +1252
Kibicuje:
Wybrzeże Kości Słoniowej Chelsea Londyn Ghana Nigeria Polska U17
20.05.2016 / 08:41:39
Wydaje mi się że w tym sezonie najwięcej kasy miała Lechia Gdańsk
Junior
Naalek
Zarejestrowany od: 1424 dni
Ilość komentarzy: 146
Oceny: +947
Kibicuje:
Lech Poznań Polska Valencia
19.05.2016 / 22:44:34
Wtedy mógłby się pojawić Pan Abdullah Ahmed bin Kasa, i by wykupił jakiś klub żeby zdetronizowac potentata :D
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 572 dni
Ilość komentarzy: 3301
Oceny: -6135
Kibicuje:
Real Madryt
19.05.2016 / 16:26:21
Wasze poniższe komentarze są zdradą.
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 572 dni
Ilość komentarzy: 3301
Oceny: -6135
Kibicuje:
Real Madryt
19.05.2016 / 16:25:30
Świat powinien zbuntować się a zamiast tego coraz bardziej tapla się w nieswoim sosie, że tak to ujmę. Zero patriotyzmu, pracy na konto własnego narodu a zamiast tego tylko potężna elita wszystko zgarnia.
Solidny ligowiec
schnor25
Zarejestrowany od: 1613 dni
Ilość komentarzy: 1134
Oceny: +8809
Kibicuje:
Arsenal Londyn Pogoń Szczecin
19.05.2016 / 15:44:46
Kuźwa, było dobrze, to Platini cudował. Teraz można uznać, że jest okej, to dalej się dopieprzają. Niech się zajmą drukowaniem meczów, wprowadzaniem powtórek video, a nie szukają, debilnych tematów zastępczych. Nie grzebie się przy czymś, co ze sportowego punktu widzenia dobrze funkcjonuje. No, ale kasa...ta do końca się nie zgadza.
Junior starszy
dzik_us
Zarejestrowany od: 354 dni
Ilość komentarzy: 208
Oceny: +2505
Kibicuje:
Liverpool FC Napoli Polska
19.05.2016 / 15:37:56
W sumie już i tak powoli tracę wiarę na awans polskiej drużyny do Ligi Mistrzów. Więc wolę żeby odpadali z City, czy Romą, niż z jakimiś Łotyszami, czy Kazachami.
Solidny ligowiec
błekitna liga
Zarejestrowany od: 1366 dni
Ilość komentarzy: 952
Oceny: +5978
Kibicuje:
PSG Stade Rennes Bayern Monachium Borussia Dortmund ADO Den Haag Legia Warszawa Wisła Płock Polska Atlético Madryt Dolcan Ząbki
19.05.2016 / 15:33:29






Nasza piłka to i tak poraszka !!!
Mistrz
Halamadrid319
Zarejestrowany od: 772 dni
Ilość komentarzy: 8612
Oceny: +40181
Kibicuje:
Arsenal Londyn Leicester City FC AS Monaco PSG Juventus Turyn PSV Eindhoven Feyenoord Lech Poznań Polska Portugalia
19.05.2016 / 21:46:18
"poraszka" to twoja ortografia
Kluczowy zawodnik
ClassicStrikers
Zarejestrowany od: 704 dni
Ilość komentarzy: 3650
Oceny: +27982
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
19.05.2016 / 15:09:54
Nasze zespoły i tak mają trudno...
Nie ważne czy to stary format czy nowy...
poza tym zmiany w LM nie są potrzebne :)
Kluczowy zawodnik
manieqxxx
Zarejestrowany od: 1613 dni
Ilość komentarzy: 1672
Oceny: +10394
19.05.2016 / 14:56:01
Czyli najwcześniej zobaczymy polski klub w LM, kiedy Legię, Wisłę lub Lecha przejmie Roman Abramowicz lub jego potomek (w 2058r.)
Solidny ligowiec
lamps
Zarejestrowany od: 1472 dni
Ilość komentarzy: 1157
Oceny: +11339
Kibicuje:
Chelsea Londyn
19.05.2016 / 14:41:18
szczerze? jakie to ma znaczenie na kogo trafią, skoro nawet ogórków nie potrafią ograć...
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 1064 dni
Ilość komentarzy: 4014
Oceny: +28252
19.05.2016 / 14:37:17
mysle ze to dla naszych bez roznicy, a jak trafia na lepsze zespoly to przynajmniej nie bedzie wstydu ze odpadaja z jakimis amatorami
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1273 dni
Ilość komentarzy: 7361
Oceny: -8927
19.05.2016 / 22:52:12
No i kasa z meczu bedzie wieksza.
Junior
MaxiLobo
Zarejestrowany od: 937 dni
Ilość komentarzy: 19
Oceny: +154
Kibicuje:
Chelsea Londyn Liverpool FC Manchester City AC Milan Juventus Turyn Włochy Polska Atlético Madryt New York City
19.05.2016 / 14:36:09
Zmiany jak najbardziej by się przydały ale nie takie jak tu proponują. Dla mnie liga mistrzów w obecnym formacie jest całkowicie pozbawiona sensu no chyba ze zmienia nazwę, w lidze mistrzów powinny grać tylko zespoły które w poprzednich rozgrywkach wygrały ligę w swoim kraju a nie drugie i trzecie miejsca. Takie jest moje zdanie.
Senior
Misiek3
Zarejestrowany od: 1613 dni
Ilość komentarzy: 398
Oceny: +2657
Kibicuje:
Bayern Monachium
19.05.2016 / 19:32:40
Wicemistrz to też "mistrz" jak sama nazwa mówi.
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 821 dni
Ilość komentarzy: 1339
Oceny: +5114
19.05.2016 / 18:47:12
szanuje twoje zdanie. ja mam inne. liga mistrzow to dla mnie liga najlepszych zespolow bo z calym szacunkiem mistrz armenii czy andory wogole mnie nie obchodzi. 4 zespol angielski czy 3 hiszpanski bije o 3 klasy naszego mistrza a ja chce zobaczyc w turnieju najlepsze zespoly a nie mistrzow z nazwy.
Solidny ligowiec
mefeklwa123
Zarejestrowany od: 575 dni
Ilość komentarzy: 1320
Oceny: +6761
Kibicuje:
Arsenal Londyn Polska Real Madryt
19.05.2016 / 14:18:58
Co oni odpierdalają zmiany w Pucharze Uefa na Ligę Europy i drobne zmiany w Lidze Mistrzów przeprowadzone w 2009 przez Platiniego roku były dobrymi zmianami a teraz znowu coś kombinują... najgorzej będzie jak bez kitu wprowadzą jakąś superligę...
Junior starszy
pierninio10
Zarejestrowany od: 382 dni
Ilość komentarzy: 355
Oceny: +2873
Kibicuje:
Kolumbia Juventus Turyn Włochy Polska Urugwaj
19.05.2016 / 14:13:57
Trudniej to chyba się już nie da :P i tak co roku historia taka sama
Kapitan
dawidinho
Zarejestrowany od: 1145 dni
Ilość komentarzy: 8163
Oceny: +48847
Kibicuje:
Borussia Dortmund
19.05.2016 / 14:01:01
Co roku już od paru lat mają być zmiany, a jedyne co się zmienia to kluby grające w LM... Tak czy siak Polskim klubom zawsze wiatr w oczy.
Junior starszy
Malaka85
Zarejestrowany od: 514 dni
Ilość komentarzy: 305
Oceny: +520
Kibicuje:
FC Barcelona
19.05.2016 / 13:58:59
preeliminacje z rocznym wyprzedzeniem ?
a czy zawodnik, ktory dolaczyl do klubu po preeliminacjach ale przed wlasciwymi rozgrywkami, moze grac we wlasciwym turnieju ? w ciagu roku wiele w klubie moze sie zmienic. kilku odejdzie po skonczonych kontraktach, kilku sie sprzeda bo duzo oferuja, kilka zlapie kontuzje itd ...
Senior
gilon
Zarejestrowany od: 617 dni
Ilość komentarzy: 631
Oceny: +4237
Kibicuje:
Manchester United Borussia Dortmund Juventus Turyn Ajax Amsterdam Widzew Łódź FC Barcelona
19.05.2016 / 13:51:09
UEFA powinna pomyśleć nad stworzeniem LM oldboyów tylko tam nasi genialni kopacze z e-klasy mieliby jakiekolwiek szansę
Kluczowy zawodnik
Darayavahus
Zarejestrowany od: 982 dni
Ilość komentarzy: 2160
Oceny: +8129
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska Śląsk Wrocław
19.05.2016 / 13:49:38
Gazeta W. to nie źródło... to ściek.
Kluczowy zawodnik
Makaveli
Zarejestrowany od: 1536 dni
Ilość komentarzy: 4180
Oceny: +11041
Kibicuje:
FC Barcelona Mordovia Saransk
21.05.2016 / 13:45:03
Taki jest poziom intelektualny przeciętnego polaczka, a wy się potem dziwicie, że stado takich polaczków nie potrafi awansować do LM.