expekt

"Uważali Guardiolę za świętego. Jeśli nie wygra LM, to jego era będzie tylko dobra"

Ostatnia aktualizacja: 08/02/16 15:31, Komentarzy: 28

7
28
Fot. Ververidis Vasilis/Shutterstock

Dietmar Hamann, były gracz m. in. Bayernu Monachium, skrytykował Josepa Guardiolę za to, w jaki sposób ten postąpił z niemieckim klubem, nie informując o swoim odejściu znacznie wcześniej.

Hiszpański szkoleniowiec w grudniu ubiegłego roku ogłosił, że odchodzi z Bayernu. Kilka dni temu Manchester City oficjalnie potwierdził, że Guardiola będzie nowym menedżerem angielskiej drużyny. Takie postępowanie Hiszpana nie spodobało się Dietmarowi Hamannowi, byłemu reprezentantowi Niemiec i zawodnikowi m. in. Bayernu, Liverpoolu oraz Manchesteru City.

- Moim zdaniem Guardiola wziął Bayern na przejażdżkę. Cała ta sytuacja nie była czymś, co normalnie widzisz w takim klubie. Byłem zaskoczony, że Bayern na to pozwolił - ocenił odejście Hiszpana z ławki trenerskiej Bawarczyków po zakończeniu obecnego sezonu Hamann cytowany przez serwis goal.com.

- Sądzę, że Bayern stracił trochę szacunek do Guardioli, ponieważ on nie zawsze pokazywał swoje karty - stwierdził Niemiec.

- Bayern będzie teraz w inny sposób patrzył na swojego trenera, niż robił to chociażby jeszcze sześć tygodni temu. Dali mu dużo większą władzę niż kiedykolwiek wcześniej w ciągu ostatnich dwóch lat, nawet prawdopodobnie nie zdając sobie z tego sprawy - przekonywał.

- Skrytykowanie Guardioli było uznawane niemal za bluźnierstwo. Uważali go za świętego - ocenił były zawodnik Bayernu.

- Nie posunę się tak daleko, żeby powiedzieć, że postawili na niewłaściwego konia, ale to Liga Mistrzów będzie ostatecznym testem. Jeśli odpadną z niej tak jak w poprzednich dwóch sezonach, to era Pepa w klubie będzie tylko dobra, a nie wspaniała - zakończył Dietmar Hamann.
Źródło: goal.com
dafabet
Dodaj komentarz
Kluczowy zawodnik
bonzo
Zarejestrowany od: 989 dni
Ilość komentarzy: 3947
Oceny: +432
Kibicuje:
Polska Błękitni Stargard Szczeciński
08.02.2016 / 22:02:59
odezwał się teraz Didi, co się tak natrenował gdzieś w Stockport czy innej Koziej Wólce że aż dostał kopa w dupsko od prezesa

ciekawe co by powiedział szkop np o tych angielskich trenerach z "wielkiej 4" których Ranieri i Leicester dymają w wyścigu o mistrzostwo albo o swoim pobratymcu Kloppsiku który na razie ma wyniki nie różniące się od Rodgersa

ciekawe kiedy zdaniem tych idiotów miał Guardiola ogłosić że zmienia pracodawcę? Może rok wcześniej albo jeszcze lepiej, na samym początku swojego kontraktu z Bayernem xD

powinni dziękować że nie odchodzi pod koniec maja jak np hipokryta Pochettino, obecny trener Tottenhamu dla którego zostawił Southampton
Solidny ligowiec
kitkas
Zarejestrowany od: 502 dni
Ilość komentarzy: 1143
Oceny: +10221
Kibicuje:
Barcelona Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Manchester City PSG Bayern Monachium Borussia Dortmund AC Milan
08.02.2016 / 20:53:32
"w jaki sposób ten postąpił z niemieckim klubem, nie informując o swoim odejściu znacznie wcześniej." Odniosę się tylko do tego fragmentu,o reszta to już była przerabiana w innych tematach....Kuźwa Pep daje im pół roku wcześniej wypowiedzenie na tacy a oni mówią "dlaczego nie powiedział wcześniej ? " no ludzie,Niemcom się w głowach poprzewracało,pewnie ich to boli że chce odejść i nie wiedzą jak mu dogryźć.
Junior starszy
elMaestro
Zarejestrowany od: 341 dni
Ilość komentarzy: 218
Oceny: +1521
Kibicuje:
Bayern Monachium Niemcy
08.02.2016 / 20:05:29
Jeżeli Guardiola w tym sezonie nie wygra LM, to jego era w Bayernie przejdzie do historii jako całkiem przeciętna.
Kluczowy zawodnik
bonzo
Zarejestrowany od: 989 dni
Ilość komentarzy: 3947
Oceny: +432
Kibicuje:
Polska Błękitni Stargard Szczeciński
08.02.2016 / 22:07:41
lol z elPizdeczki xD

w porównaniu do jego ery w Barcy tak, ale w porównaniu do innych trenerów Bayernu, to nadal będzie zajebista era

3 mistrzostwa Niemiec z rzędu, zawsze minimum półfinał LM, czy gimbaza tego w ogóle nie ogarnia? Każdy trener by tak chciał
Kluczowy zawodnik
kowalkiPPP
Zarejestrowany od: 1385 dni
Ilość komentarzy: 3371
Oceny: +32267
Kibicuje:
Liverpool FC Ajax Amsterdam Polska Real Madryt Zawisza Bydgoszcz
09.02.2016 / 06:22:18
tu nie chodzi o to, że nie wygrał Ligi Mistrzów, tylko o to, że zespół wykonał regres względem tego co było za Juppa :)
2010 rok - finał Ligi Mistrzów;
2012 rok - finał Ligi Mistrzów;
2013 rok - wygrana Liga Mistrzów;

a po przyjściu Guardioli 2 półfinały, w których krótko mówiąc była kompromitacja, przecież Bayern w Bundeslidze nie ma sobie równych, tam jest większy monopol niż w Hiszpanii - a oto dowód: Bayern vs Wolfsburg 5-1 i Bayern vs BVB 5-1, a to zespół, który ma problem z kontuzjami
Junior
OnlyTheBlues
Zarejestrowany od: 299 dni
Ilość komentarzy: 22
Oceny: -323
Kibicuje:
Chelsea Londyn
08.02.2016 / 19:56:59
Guardiola jest słaby, Wielki Jose go niszczy
Kluczowy zawodnik
bonzo
Zarejestrowany od: 989 dni
Ilość komentarzy: 3947
Oceny: +432
Kibicuje:
Polska Błękitni Stargard Szczeciński
08.02.2016 / 22:09:33
Wielki głupi Hose wydymany przez Tinkermana Ranieriego i małe Leicester xD

co on teraz robi w ogóle? pewnie zasadza się na jakiś klub środka tabeli typu MU :D
Kluczowy zawodnik
kowalkiPPP
Zarejestrowany od: 1385 dni
Ilość komentarzy: 3371
Oceny: +32267
Kibicuje:
Liverpool FC Ajax Amsterdam Polska Real Madryt Zawisza Bydgoszcz
09.02.2016 / 06:32:34
jedni mówią, że MU to klub z środka tabeli, a inni mówią, że to najbardziej utytułowany angielski klub w historii :) zresztą to dobrze świadczy o Mourinho, że nie bierze gotowych zespołów, lecz pomaga wielkim firmom wejść na szczyt:
Porto rok po roku UEFA i Liga Mistrzów - a to "tylko" Porto;
Chelsea - on z tego klubu zrobił topowy zespół;
Inter - wyniki takie nie powtórzą się w tym klubie pewnie przez najbliższe 10 lat, patrząc na regres jaki poczyniła Serie A;
Real - 3 półfinały CL, każdy przegrany minimalnie w klubie, który przed jego przyjściem nie potrafił przez 6 lat przejśc 1/8 finału CL, zostawił zespół który wygrał Ligę Mistrzów;

Guardiola miał 2 kluby pod sobą z absolutnego topu, to są zespoły, które w każdym okresie są wymieniane jako kandydat do wygrania Ligi Mistrzów, w Barcelonie zbudował najmocniejszy zespół jaki dane było mi oglądać (aczkolwiek kto wie, czy zespół Enrique nie jest jeszcze lepszy), natomiast w Bayernie zaczęło się jego pajacowanie, zwalnianie lekarzy, co rusz wypływają jakieś konflikty itp. Jeśli zdobędzie coś wielkiego z City (nie mówię o Lidze Mistrzów tylko o stylu gry i wynikach na innych frontach) to publicznie przeproszę, ale wątpię, że będę musiał to zrobić
Kluczowy zawodnik
szajko93
Zarejestrowany od: 300 dni
Ilość komentarzy: 262
Oceny: +3454
Kibicuje:
Liverpool FC Charlton Athletic FC Polska FC Barcelona
08.02.2016 / 19:30:58
taki typ trenera i tyle, ma jakiś swój cel/misje i tego się trzyma. Ja osobiscie Pepa szanuję i życzę mu wszystkiego dobrego, gdziekolwiek by nie był :)
Solidny ligowiec
FCBseba
Zarejestrowany od: 430 dni
Ilość komentarzy: 922
Oceny: +6672
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska
08.02.2016 / 18:45:13
ta on miał wygrac lm i miała być do tego potrójna korona a on nawet w finale lm nawet nie był a Bayern zanim on przyszedł to co rok prawie był
Junior starszy
kirkhammet
Zarejestrowany od: 459 dni
Ilość komentarzy: 255
Oceny: +1715
Kibicuje:
AC Milan Polska
08.02.2016 / 16:22:19
Ok roku temu przeczytałem gdzieś że Pep zabrania prostopadlych podań i mają klepać do momentu aż takie podanie w 100% otworzy drogę do bramki. To prawda bo widać to na boisku. Majac tak postawnych napastnikow jak Lewy (przedewszystkim) i Muller Bayern powinien probowac czesciej takich podan. Dołem czy też górą. Lewy świetnie sobie radzi przedewszystkim w walce o pozycję. Jednak styl dominujący jaki wprowadził pep przez te 3 lata napewno w części pozostanie. A Carlo jeszcze bardziej tą piłkę urozmaici. Czy osiągnią sukces w LM czy nie to wydaje mi sie ze nie jest arcywazne. Wazne jest to co pozostawi na boisku po odejsciu i co zastanie Ancelotti. Presja jest co do wyniku w LM ale tak jak zauwazyla wiekszosc z Was apetyty większę maja Real i Barca. Więc opinia Hamanna raczej nie do konca jest obiektywna. Wzięła się raczej z urażonej, niemieckiej dumy.
Kluczowy zawodnik
kowalkiPPP
Zarejestrowany od: 1385 dni
Ilość komentarzy: 3371
Oceny: +32267
Kibicuje:
Liverpool FC Ajax Amsterdam Polska Real Madryt Zawisza Bydgoszcz
08.02.2016 / 18:08:36
dokładnie, wystarczy spojrzeć ile goli strzela Lewy w kadrze, gdzie nie ukrywajmy często z mocniejszymi rywalami, gramy lagę do przodu i niech się dzieje wola boska :) Pep jest trenerem, który ma swoje wizje i to piłkarze muszą się do nich dostosować, to nie jest normalne, bo dobry trener powinien dopasować styl gry do posiadanych piłkarzy.
Dlatego prawdziwym sprawdzianem Pepa będzie City, gdzie nie ma drużyny to jest zlepek wybitnych piłkarzy, którzy zostali kupieni za ogromne pieniądze
Senior
lokiec
Zarejestrowany od: 337 dni
Ilość komentarzy: 492
Oceny: +4015
Kibicuje:
Lech Poznań Polska
08.02.2016 / 19:22:53
I dlatego on obejmuje tylko kluby którzy mają w kadrze światowej klasy zawodników o wysokim wyszkoleniu technicznym.
Junior starszy
jayebe
Zarejestrowany od: 1018 dni
Ilość komentarzy: 234
Oceny: +3159
08.02.2016 / 16:02:39
Trochę nie rozumiem tego, ze Pep jest tak krytykowany za brak LM. Przecież jest jeszcze Barcelona i Real. U nich jest jeszcze większe ciśnienie na wygraną. Nie mówiąc o tym, że Bayern nie kupował w ostanich latach za fortunę Bale'a, Jamesa, Suareza czy Neymara. Bayern jest jednym z faworytów, ale nie głównym.
Junior starszy
Siwus121
Zarejestrowany od: 1221 dni
Ilość komentarzy: 176
Oceny: +1243
Kibicuje:
AC Milan
08.02.2016 / 16:43:33
Według mnie nie do końca to wygląda że krytykują go za brak zdobycia LM tylko bardziej za styl w jakim odpadali np po porażce z Realem 4:0 czy z Barceloną 3:0, bo uważam że minimalne porażki 1 czy 2 bramkami w dwumeczu by przeżyli ale nie pogrom u siebie
Kluczowy zawodnik
Idwtlitpa
Zarejestrowany od: 1034 dni
Ilość komentarzy: 2625
Oceny: +13822
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
08.02.2016 / 16:01:14
Ligę zdominowali totalnie ale tak naprawdę z kim oni tam mają rywalizować skoro ich największy przeciwnik musiał sprzedać swoje największe gwiazdy i to akurat przypadkiem do Bayernu ... W lidze mistrzów natomiast dostali mówiąc wprost WPIERDOL zarówno z Realem jak i z Barceloną tłumacząc to kontuzjami? ... Ok rozumiem że zespoły angielskie grająca z ogromną intensywnością przez cały sezon mogą narzekać na nadmierne kontuzje ale Bayern ? Przecież przez większość sezonu leją wszystkich bez większych problemów w dodatku mają taką kadrę że mogliby z niej złożyć 2 dobre drużyny. Patrząc na to wszystko można śmiało powiedzieć że okres kiedy u sterów Bayernu był Guardiola był po prostu słaby patrząc na to jakie możliwości ma ten klub.
Kluczowy zawodnik
bonzo
Zarejestrowany od: 989 dni
Ilość komentarzy: 3947
Oceny: +432
Kibicuje:
Polska Błękitni Stargard Szczeciński
08.02.2016 / 22:19:18
cipeczko chyba nie oglądasz wcale meczów Bayernu i tak jak to typowe dla meczykowej gimbazy wypowiadasz się o czymś o czym nie masz pojęcia

2 dobre drużyny z Bayernu? xD

co roku mają problem żeby jedną całą złożyć. Drewniany Badstuber, emeryt Alonso, nawet nie będę kontynuował tematu

nie tłumacz pizdeczko że w angielskiej lidze topowe drużyny częściej grają, bo oni akurat mają składy szersze - 4senal, Chelsea czy ManCity mogliby 2 nienajgorsze drużyny uzbierać, a w Bayernie jest przepaść między umiejetnościami
większości 1 składu a zmiennikami.

Zrozmum cipko, rok temu stary Pizarro był zmiennikiem Lewego. W tym roku Lewy nie ma zmiennika wcale...
Senior
Misiek3
Zarejestrowany od: 1530 dni
Ilość komentarzy: 387
Oceny: +2658
Kibicuje:
Bayern Monachium
08.02.2016 / 16:20:21
Kretyński wpis. Niemieckie zespoły mimo bardzo małego doświadczenia w Europejskich pucharach pokazuja Klase. Więc tekst z kim ma walczyć jest do bani. Z BVB z Bayerem z Wolfsburgiem a z kim walczy Barca z Realem i Atletico i daleko nic. A z kim walczą w Angli ? Leichester jest niesamowite ale jest też wyznacznikiem słabej ligi. Ktos kto pisze inaczej jest w błędzie. to tak jakby w BL dominowała Herta Berlin , za nią Augsburg Cała niemiecka czołówka grała piach a kibice sie zachwycali jaki to nie wspaniały i wyrównany jest poziom. Arsenal nic nie gra bo jesli Chelsea gra piach United Piach , City coś tam gra bez szału Liverpool piach , i mimo tego Arsenal nie potrafi być liderem no to sorry. Kiepa.
Senior
Ejkon
Zarejestrowany od: 1530 dni
Ilość komentarzy: 685
Oceny: +3332
Kibicuje:
Liverpool FC Borussia Dortmund Podbeskidzie Polska
08.02.2016 / 20:27:42
Niemieckie zespoły mają małe doświadczenie w Europejskich pucharach??
O czym ty gadasz w ogóle??
Kiedy jeszcze były rozgrywane Finały Pucharu Mistrzów na 39 edycji w 9 w finale grała niemiecka drużyna a w Finałach LM na 23 edycje 7 Niemieckich drużyn grało w finale.
Biorąc pod uwagę całość Bayern ustępuje miejsca jedynie Realowi (13 finałów) i Milanowi(11 finałów). A nie piszę już o Pucharze Europy :)
Kluczowy zawodnik
bonzo
Zarejestrowany od: 989 dni
Ilość komentarzy: 3947
Oceny: +432
Kibicuje:
Polska Błękitni Stargard Szczeciński
08.02.2016 / 22:20:23
ty chyba myślisz, że składy drużyn są wieczne i nigdy się nie zmieniają

#gimbazaforever po prostu xD
Junior starszy
elber
Zarejestrowany od: 462 dni
Ilość komentarzy: 358
Oceny: +3218
Kibicuje:
Arsenal Londyn Bayern Monachium Niemcy
08.02.2016 / 15:39:50
Era Bayernu za Pepa będzie po prostu średnia. To że odpadł w pólfinałach ligi mistrzów można przeżyć bo to i tak daleko. Choć podkreślić trzeba że zanim Pep przejął Bayern to Bawarczycy w ciągu 4ech lat byli w finale LM (i to z dwoma różnymi trenerami).
Regres więc jednak jest... szczególnie że odpadnięcie z Realem było upokarzające.
Dziwniejsze jednak jest to że mając taką pakę w poprzednim sezonie nie zdobył pucharu.

Jeśli nie wygra LM (a z tymi kontuzjami raczej na bank nie wygra). To nikt nie będzie mówił o bardzo dobrym okresie. Co najwyżej średnim.
Junior starszy
elber
Zarejestrowany od: 462 dni
Ilość komentarzy: 358
Oceny: +3218
Kibicuje:
Arsenal Londyn Bayern Monachium Niemcy
08.02.2016 / 15:40:52
Sorry (coś się nie wklepało).
Przed Pepem w ciągu 4 lat byli 3 razy w finale.
Kluczowy zawodnik
bonzo
Zarejestrowany od: 989 dni
Ilość komentarzy: 3947
Oceny: +432
Kibicuje:
Polska Błękitni Stargard Szczeciński
08.02.2016 / 22:21:13
nie zmienia to faktu że elber i tak był chujowy
Senior
Saruto
Zarejestrowany od: 328 dni
Ilość komentarzy: 698
Oceny: +3600
Kibicuje:
Leicester City FC PSG AC Milan Foggia Lewes
08.02.2016 / 17:55:27
Dokładnie tak. Mają najlepszy klub w Niemczech, więc trudno im ligi nie wygrać. W LM grają średnio.
Junior starszy
Siwus121
Zarejestrowany od: 1221 dni
Ilość komentarzy: 176
Oceny: +1243
Kibicuje:
AC Milan
08.02.2016 / 16:46:01
Bardzo dobry wpis zgadzam się w 100%. Aż chcę się powiedzieć "Dobrze gada polać mu"
Junior starszy
vonskin
Zarejestrowany od: 1530 dni
Ilość komentarzy: 201
Oceny: +1506
Kibicuje:
Bayern Monachium Juventus Turyn Fiorentina Polska Real Madryt Sandecja Nowy Sącz Termalica Nieciecza
08.02.2016 / 16:01:33
zgadza się, tylko nie można przyjmować że, będzie zdobywał ligę mistrzów raz za razem. trzeba oddać szacunek innym klubom i oczywiście trenerom. rywalizacja jest i póki jest to się powstrzymujmy od stwierdzeń określających - ten jest chujowy a ten drugi to luxio. zwłaszcza że trzymają poziom który mają utrzymać
Kluczowy zawodnik
kowalkiPPP
Zarejestrowany od: 1385 dni
Ilość komentarzy: 3371
Oceny: +32267
Kibicuje:
Liverpool FC Ajax Amsterdam Polska Real Madryt Zawisza Bydgoszcz
08.02.2016 / 18:05:57
trzymają poziom i w półfinałach dostają takie lanie, że nie wiadomo czy to gra Bayern czy jakiś średniak przebrany w ich stroje

Tabela