betclic

Wenger: Dzięki mnie dostaliśmy kredyty na stadion. Wyliczyć wam, ile miałem ofert?

Ostatnia aktualizacja: 30/04/16 11:33, Komentarzy: 68

1
68
Fot. URALSKIY IVAN / Shutterstock.com

Menedżer Arsenalu wyjawił właśnie, że jego długoletnie przywiązanie do klubu pomogło w... finansowaniu budowy stadionu.

Arsene Wenger odpowiedział w ten sposób na pojawiające się coraz częściej głosy niezadowolenia, jakie płyną ze strony kibiców Kanonierów.

- Kiedy budowaliśmy stadion, banki zażądały, żebym podpisał kontrakt na pięć lat - powiedział Francuz.

- Chcecie, żebym wam wyliczył, ile ofert odrzuciłem w tym okresie? - zapytał.

- Banki wymagały od nas spójności i ciągłości, żeby zagwarantować sobie spłatę kredytu - wyjaśnił szkoleniowiec, który prowadzi Arsenal od 1996 roku.

- Przyszedłem do tego klubu i zostałem, mimo wielu niesprzyjających warunków. Zarzuty, że teraz nie wygraliśmy mistrzostwa, cała ta krytyka, jest moim zdaniem przesadzona - ocenił.

Od końcówki stycznia Arsenal zdobył tylko 10 z 21 możliwych punktów i wyłączył się z walki o prymat w Anglii. 

- Na wyjazdach jesteśmy mistrzami. Ale w domu tracimy punkty ze słabszymi zespołami - przyznał Wenger.

- To bardzo frustrujące, bo przez długi czas byliśmy w stanie rywalizować o tytuł. Rozumiem naszych kibiców, ale najlepsze, co można zrobić, by dać szansę drużynie, to wspierać ją - zakończył Wenger.
Źródło: BBC
Dodaj komentarz
Junior
Daski
Zarejestrowany od: 507 dni
Ilość komentarzy: 139
Oceny: +1478
Kibicuje:
Chelsea Londyn
03.05.2016 / 10:59:02
Myslalem ze za wygrywanie trofeow dostaje sie takze kase... wiec zamiast bawic sie w ksiegowego moze wygralby cos i po problemie z kibicami i kasa!
Junior
emkamalins
Zarejestrowany od: 397 dni
Ilość komentarzy: 87
Oceny: +852
Kibicuje:
Arsenal Londyn
02.05.2016 / 07:44:50
Nie no....on Wenger postradal rozum,krytyka ze nie zdobylismy mistrza w tym sezonie jest przesadzona ? Czy tylko mi sie wydaje ze AW ma swoj wlasny idealny swiat ? co komentarz z jego strony to lepszy ehhh
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 912 dni
Ilość komentarzy: 1436
Oceny: +4001
02.05.2016 / 02:49:15
gosc pomylil zawody, z tymi rachunkami, finansami powinien zostac w Arsenalu ksiegowym!
Senior
bosze
Zarejestrowany od: 889 dni
Ilość komentarzy: 703
Oceny: +5876
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska Lechia Gdańsk
30.04.2016 / 19:49:55
Wygrałby z raz LM i ze 2 razy Mistrza to by nie było problemów z kredytem. Pan Wymówka\
Solidny ligowiec
SirAlexDelPiero
Zarejestrowany od: 628 dni
Ilość komentarzy: 1436
Oceny: +5801
Kibicuje:
Chorwacja Chelsea Londyn Juventus Turyn Jamajka Polska Valencia GKS Jastrzębie Zdrój
30.04.2016 / 18:45:14
Arsen nie pozwoli żeby byle kto prowadzil jego klub, przekaze go tylko i wylacznie w rece swojego syna a ten swojego itd...... tym prostym sposobem Wenger na zawsze zostanie w Arsenalu.
Junior starszy
Hala Madrid12
Zarejestrowany od: 1217 dni
Ilość komentarzy: 389
Oceny: +1757
Kibicuje:
Lech Poznań Real Madryt
30.04.2016 / 18:40:39
Wenger wyraźnie jest za dłuuuugo w Arsenalu i to się zaczyna robić toksyczna miłość,ten klub jest po prostu ciągle w tym samym punkcie.Najpierw dobry początek ligi i marzenia o mistrzostwie potem odpadnięcie z LM słaba końcówka sezonu i... 4 miejsce na koniec sezonu
Senior
gilon
Zarejestrowany od: 708 dni
Ilość komentarzy: 657
Oceny: +4500
Kibicuje:
Manchester United Borussia Dortmund Juventus Turyn Ajax Amsterdam Widzew Łódź FC Barcelona
30.04.2016 / 17:57:20
co tam wygrywane trofea ważne żeby księgowemu budżet na koniec okresu rozrachunkowego się zgadzał - to jest prawdziwy sukces a nie jakieś tam mistrzostwo kraju, marna LM czy inne puchary. Po co i na co to komu potrzebne.............?
Junior
szymek10_94
Zarejestrowany od: 439 dni
Ilość komentarzy: 14
Oceny: +138
Kibicuje:
Arsenal Londyn
30.04.2016 / 17:31:37
Dziękujemy za wszystko, ale może pora coś zmienić? A Wengera do zarządu czy za jakiegoś dyrektora finansowego w ramach podziękowania i żeby dalej był blisko klubu.
Kapitan
chamstwo
Zarejestrowany od: 1489 dni
Ilość komentarzy: 7445
Oceny: +40212
Kibicuje:
Juventus Turyn
30.04.2016 / 17:12:31
On w tej mentalności 'stabilizacji dla banku' żyje już chyba w takim razie dekade bo tyle czekają na sensowne trofeum. Wszystkiego po trochu, niczego do końca. Idź pan z takiem tym.
Junior starszy
gunner4ever
Zarejestrowany od: 618 dni
Ilość komentarzy: 398
Oceny: +1839
Kibicuje:
Arsenal Londyn Juventus Turyn Lech Poznań Polska
30.04.2016 / 16:50:29
Zasług ma wiele to trzeba mu przyznać ale chyba już czas na zmianę
Solidny ligowiec
ogladaczlfc
Zarejestrowany od: 1178 dni
Ilość komentarzy: 921
Oceny: +5024
Kibicuje:
Liverpool FC
30.04.2016 / 15:39:19
Tam po prostu trzeba zmiany, jakaś świeżość. Wenger zasiedział się w Londynie i teraz ciężko mu stamtąd odejść ale dla dobra klubu powinien to zrobić. Kibice chcą trofeów więc trzeba zmienić trenera i wtedy się okaże na ile ten klub stać, czy oczekiwania kibiców nie są wygórowane czy to Wenger blokuje możliwość osiągnięcia sukcesu.
Kluczowy zawodnik
wnw45
Zarejestrowany od: 1704 dni
Ilość komentarzy: 4294
Oceny: +15495
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG Francja Bayern Monachium
30.04.2016 / 15:38:11
Zrobiø wiele i wolaøbym gdyby odszedl juz z tym puchare ligi... Ale jego taktyka co roku sie nie sprawdza od kilku lat.
Trampkarz
alcohol
Zarejestrowany od: 404 dni
Ilość komentarzy: 7
Oceny: -6
Kibicuje:
Arsenal Londyn Wisła Kraków
30.04.2016 / 17:38:17
Wenga nigdy nie wygrał Pucharu Ligi
Kluczowy zawodnik
wnw45
Zarejestrowany od: 1704 dni
Ilość komentarzy: 4294
Oceny: +15495
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG Francja Bayern Monachium
30.04.2016 / 18:38:51
lol chodzilo mi o zwyciestwo w bpl a puchar ligi wygral ostatnio 2 razy z rzędu...
Senior
Qax
Zarejestrowany od: 1079 dni
Ilość komentarzy: 610
Oceny: +6524
Kibicuje:
Liverpool FC Juventus Turyn Feyenoord Polska Real Madryt
30.04.2016 / 18:45:16
alcohol dobrze mówi (strach pomyśleć ile razy takie zdanie naprawdę padało z moich ust). Wenger nie wygrał nigdy Pucharu Ligi, za to puchar który wygrał 2x z rzędu to FA Cup
Solidny ligowiec
eeeSynek
Zarejestrowany od: 922 dni
Ilość komentarzy: 1242
Oceny: +6332
30.04.2016 / 15:31:31
Kończ waść, wstydu oszczędź!
Trampkarz
alcohol
Zarejestrowany od: 404 dni
Ilość komentarzy: 7
Oceny: -6
Kibicuje:
Arsenal Londyn Wisła Kraków
30.04.2016 / 17:38:59
Wstyd to tacy kibice jak Ty.
Solidny ligowiec
eeeSynek
Zarejestrowany od: 922 dni
Ilość komentarzy: 1242
Oceny: +6332
30.04.2016 / 19:09:35
"Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść"
Kapitan
arthy
Zarejestrowany od: 1705 dni
Ilość komentarzy: 5720
Oceny: +19056
Kibicuje:
Manchester United PSG Borussia Dortmund Juventus Turyn Wisła Kraków Real Madryt
30.04.2016 / 15:14:40
Kibice czesto maja krotka pamiec, dla nich licza sie przede wszsytkim dorazne sukcesy
Senior
Pixario
Zarejestrowany od: 420 dni
Ilość komentarzy: 510
Oceny: +1721
Kibicuje:
Brazylia Manchester United Francja Bayern Monachium Inter Mediolan Polska Portugalia Real Madryt FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
30.04.2016 / 16:25:22
Przez 12 lat nie wygrać ligi i 11 lat temu ostatni wicemistrz i w każdym sezonie mówić że walczy się o 1 miejcie i jest się topowym klubem angielskim. Podaj mi choć jeden klub który ma tak zakłamanego trenera. Ten sezon dobitnie pokazuje że mając dobrego trenera, choć słabszy skład i budżet, można wywalczyć mistrzostwo lub wicemistrzostwo patrz Lisy albo Tottenham
Trampkarz
alcohol
Zarejestrowany od: 404 dni
Ilość komentarzy: 7
Oceny: -6
Kibicuje:
Arsenal Londyn Wisła Kraków
30.04.2016 / 17:41:39
Serio?
To podaj inny przykład. Przypomnij mi inny podobny sezon.
Kto ostatni wygrał PL poza Arsenalem, City, United, Chelsea?
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 912 dni
Ilość komentarzy: 1436
Oceny: +4001
02.05.2016 / 02:46:50
Blackburn
Junior starszy
michalm7
Zarejestrowany od: 884 dni
Ilość komentarzy: 433
Oceny: +1451
Kibicuje:
Brazylia Arsenal Londyn Olympique Lyon Olympique Marsylia Juventus Turyn Ajax Amsterdam Benfica Lizbona Valencia FC Barcelona Hiszpania
30.04.2016 / 14:19:29
Ogólnie to śmieszy mnie ta gadka że jak Wenger poleci to Arsenal spadnie na dół jak MU. Serio ? Jak zatrudnią takiego gościa jak LvG to wiadomo że tak. Pochettino czy Kloop robią robote w nowych klubach i Arsenal jak by zatrudnił odpowiedniego trenera to w końcu stał by się inną lepszą drużyną.
Senior
Justynafctg
Zarejestrowany od: 1705 dni
Ilość komentarzy: 321
Oceny: +4158
Kibicuje:
Anglia Niemcy Polska
30.04.2016 / 15:24:40
Tylko, że ci co tak mówią porównują Manchester i Arsenal. To są dwa kluby, które mają/mieli długoletnich trenerów (Ferguson, Wenger). Liverpool i Tottenham zmieniały trenerów więc te zespoły nie odczuwały diametralnej zmiany. Najlepszym przykładem jest Chelsea, co chwile zmieniają trenerów i grają cały czas na mniej więcej takim samym poziomie (nie mówię o tym sezonie, tylko o 10-12 latach). Pochettino wcześniej dobrze prowadził zespół a teraz wystrzelił może dlatego, że zarówno ManU, City czy Chelsea mają słabszy sezon. Kloop o nim nie można nic powiedzieć, ponieważ to jest za krótki okres. Co z tego, ze wygrywa mecz z Borrusią skoro wraca do PL i remisuje z klubem zagrożonym spadkiem.

Moim zdaniem w Arsenalu brakuje dobrego sztabu medycznego oraz konkurencji. W Arsenalu w ogóle nie ma rotacji, konkurencji, więc zawodnicy nie muszą wchodzić na wyżyny swoich umiejętności na treningach i nie muszą walczyć o swoją pozycję. Wszyscy mają zapewnioną podstawową jedenastkę no chyba, że dostanie kontuzji lub jest zawodnik za bardzo zmęczony. Co z tego, że Wenger wprowadza młodych skoro on to robi dlatego, że są kontuzje. Nie mają dwóch dobrych zawodników, którzy by konkurowali ze sobą na tej samej pozycji (no po za bramkarzami).
Junior starszy
michalm7
Zarejestrowany od: 884 dni
Ilość komentarzy: 433
Oceny: +1451
Kibicuje:
Brazylia Arsenal Londyn Olympique Lyon Olympique Marsylia Juventus Turyn Ajax Amsterdam Benfica Lizbona Valencia FC Barcelona Hiszpania
30.04.2016 / 17:14:48
Justyna, różnice w grze Liverpoolu widać gołym okiem. Kloop robi co trzeba i to tylko kwestia czasu jak jego zespół będzie odnosić sukcesy. W Arsenalu brakuje głównie dobrego trenera. Dalej błędy to:
- sztab medyczny
-trenerzy od przygotowania fizycznego i motorycznego
- rotację a raczej ich brak
- wycieczki na inny kontynent
- brak przygotowania do sezonu dla Sancheza
- brak zaangażowania
- brak wysokiego pressingu
- transfery na pozycję które nie są priorytetem lub brak transferów
Senior
Pixario
Zarejestrowany od: 420 dni
Ilość komentarzy: 510
Oceny: +1721
Kibicuje:
Brazylia Manchester United Francja Bayern Monachium Inter Mediolan Polska Portugalia Real Madryt FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
30.04.2016 / 16:32:20
Przez ostanie 12 lat Chelsea ma 3 mistrzostwa kraju i ligę mistrzów a Arsenal 1 mistrzostwo co to za porównanie w ogóle ?? A chyba wiem żeby pokazać jaki Wegner jest słaby masz racje zgodzę się z tobą
Trampkarz
alcohol
Zarejestrowany od: 404 dni
Ilość komentarzy: 7
Oceny: -6
Kibicuje:
Arsenal Londyn Wisła Kraków
30.04.2016 / 17:47:11
A nie widzisz pewnych zależności?
Arsenal wydawał znacznie mniej niż mistrzowie z ubiegłych lat.
Ewidentnie Arsenalu ciągle nie stać na kupowanie super gwiazd.
Nawet Ozil czy Sanchez byli nie chciani już w swoich byłych klubach.
A słaby to ty masz tok rozumowania.
Albo jego całkowity brak.
Junior starszy
martwy_plod
Zarejestrowany od: 391 dni
Ilość komentarzy: 154
Oceny: +920
Kibicuje:
Liverpool FC Leeds United AFC West Ham United AS Monaco Feyenoord Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Odra Opole MKS Kluczbork
30.04.2016 / 14:14:28
Mozecie mowic co chcecie ale Arsenal bez Wengeranie istnieje. Jesli on odejdzie to stanie sie to samo co z ManU.
Junior starszy
lollus
Zarejestrowany od: 1073 dni
Ilość komentarzy: 222
Oceny: +1813
Kibicuje:
Manchester City Polska
30.04.2016 / 14:10:35
Wy kibice Arsenalu chcecie zmiany trenera, ale pomyślcie co może się stać jak Wenger odejdzie. Może być tak jak w przypadku Man Utd klub mistrzowski stracił Sir Alexa Fergusona który odszedł na emeryturę i w Ciągu 3 lat był raz na miejscu dającą ligę mistrzów. Oczywiście może być tak że trafi wam się lepszy trener, ale zawsze trzeba wziąć pod uwagę to że może przyjść trener do klubu który się nie wkomponuje w obecny Arsenal jak w przypadku Beniteza z Realu.
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 912 dni
Ilość komentarzy: 1436
Oceny: +4001
02.05.2016 / 02:43:44
wytrzymali 12 lat bez majstra, wytrzymaja kolejne 5 czy 10
Trampkarz
czarny7777777
Zarejestrowany od: 391 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: +1
Kibicuje:
Arsenal Londyn
30.04.2016 / 14:21:20
tylko w tym rzecz ze Aresnal nie jest klubem mistrzowskim juz od 2004 (wiec porównanie do Manu jest nie na miejscu)
Junior
szu01
Zarejestrowany od: 542 dni
Ilość komentarzy: 81
Oceny: +227
Kibicuje:
Chelsea Londyn Legia Warszawa Real Madryt FC Barcelona
02.05.2016 / 22:20:04
To wymien kluby, ktore co roku sa w top 4? Mysle, ze Arsenal (Wenger) wyciska maksimum z zawodnikow, ktorych ma do dyspozycji. Oczywiscie zadn trener nie uchroni sie od bledow i do tej pory nie rozumiem zo Girou tam robi...
Junior starszy
michalm7
Zarejestrowany od: 884 dni
Ilość komentarzy: 433
Oceny: +1451
Kibicuje:
Brazylia Arsenal Londyn Olympique Lyon Olympique Marsylia Juventus Turyn Ajax Amsterdam Benfica Lizbona Valencia FC Barcelona Hiszpania
30.04.2016 / 14:17:27
no może być tak jak w przypadku Tottenhamu że zmiana na lepsze.
Senior
tyskie871
Zarejestrowany od: 1705 dni
Ilość komentarzy: 484
Oceny: +2687
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Pogoń Szczecin Real Madryt
30.04.2016 / 14:02:45
już niech wypierdala bo już się tłumaczy żenujący typ!
Junior starszy
Bellerin
Zarejestrowany od: 458 dni
Ilość komentarzy: 406
Oceny: -3711
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG Borussia Dortmund Real Madryt
30.04.2016 / 13:32:17
wywalaj z tego klubu, starcze
Kluczowy zawodnik
sebastian840918
Zarejestrowany od: 580 dni
Ilość komentarzy: 2407
Oceny: +27526
Kibicuje:
Manchester United Werder Brema Legia Warszawa Polska
30.04.2016 / 13:23:16
Ważne że cały Arsenal, nie zrobił Wojtkowi na złość. Głupio by było zdobyć mistrzostwo, podczas gdy Szczęsny w Rzymie ...
Solidny ligowiec
RedPanda
Zarejestrowany od: 1067 dni
Ilość komentarzy: 1138
Oceny: +6126
Kibicuje:
Dania Everton Tottenham Hotspur Swansea City AFC Węgry Islandia Feyenoord Walia
30.04.2016 / 14:19:32
Taa, jakby to miało coś do rzeczy.
Solidny ligowiec
radzik834
Zarejestrowany od: 1199 dni
Ilość komentarzy: 1290
Oceny: +10441
Kibicuje:
Arsenal Londyn Real Madryt
30.04.2016 / 13:17:25
Ok, moze to jest prawdą, ale od wielu sezonow Arsenal nie gra nic choc ma kase na transfery i moga wzmocnic sklad, jednak tak sie nie dzieje, 50% winy wengera , drugie 50% zarzadu, potrzebny ktos jak Klopp zeby wstrząsnąć tym klubem
Trampkarz
dawid.urbanski
Zarejestrowany od: 397 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +56
30.04.2016 / 13:13:22
Gość pracuje 20 lat w jednym klubie. W tym czasie zdobył 15 trofeów. Jako jeden z dwóch zespołów w historii Premier League wygrał ligę bez żadnej porażki w całym sezonie. Regularnie jest w top 4. I to wszystko regularnie od 20 lat. Pokażcie mi drugiego aktywnego menadżera który może się pochwalić takimi osiągnięciami. Lepszego Arsenal nie znajdzie, taka jest prawda.
Solidny ligowiec
radzik834
Zarejestrowany od: 1199 dni
Ilość komentarzy: 1290
Oceny: +10441
Kibicuje:
Arsenal Londyn Real Madryt
30.04.2016 / 16:01:09
A coz tego TOP4 jest co roku, wolalbym jakby grali w lidze Europy ale mniej wiecej co 3 lata zbybyc mistrzostwo wtedy jest sie czescia historii. Wenger mialby spokojna glowe, kibice zadowoleni a tak to beka z klubu ze walcza co roku o 4 miejsce, ile tego mozna sluchac
Junior
JeffMoonwalker
Zarejestrowany od: 411 dni
Ilość komentarzy: 46
Oceny: +255
Kibicuje:
Liverpool FC
30.04.2016 / 19:32:03
Przyjdzie taki czas, że jeszcze zatęsknicie za tym top 4 i dopiero wtedy docenicie Wengera.
Senior
afctid
Zarejestrowany od: 1643 dni
Ilość komentarzy: 599
Oceny: +5671
Kibicuje:
Arsenal Londyn Śląsk Wrocław
30.04.2016 / 15:24:30
No nie wytrzymam zaraz! Jakie ty masz argumenty? "Regularnie jest w top 4". To zajebiście, że dają za to puchar. Przecież ten sezon to jest katastrofa. Gdyby czołowe zespoły nie miały tak zjebanego sezonu to byśmy już byli za burtą. Ten człowiek ma przestarzałą taktykę. Nie układa zespołu podczas meczu, zawsze znajdzie wymówkę, nie wydaje kasy na transfery mimo iż mamy najdroższe bilety w całej zakichanej lidze! (I tak, byłem na kilku meczach, bilety są masakrycznie drogie). Ostatnio Sunderlandowi bardziej zależało na wygranej niż Arsenalowi przy stanie 0:0. A Wenger siedzi w najlepsze. Po czym wpuszcza Walcotta a ten tak się wystraszył kontaktu z rywalem że mija się z piłką. I ostatecznie zwala winę na kibiców że przy takiej atmosferze nie da się grać! Piłkarze dostosowują się do trenera. Jak trener jest pipa to oni grają jak pipy bo niczego się od nich nie wymaga a wielka kasa wpływa do klubu! Potem rzuca tekstem "macie za duze wymagania". Wszyscy się z nas śmieją i mają powód. Jak ty go możesz bronić ty ciepła klucho!?!?
Trampkarz
dawid.urbanski
Zarejestrowany od: 397 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +56
30.04.2016 / 15:48:53
Masz rację. W większości się z Tobą zgadzam. Jednak uznawanie że bycie regularnie w top 4 to nic wielkiego jest moim zdaniem po prostu złe. Ciężko oczekiwać od Arsenalu regularnego wygrywania ligi. Może za top 4 nie dają pucharów, ale od 20 lat nikt Wengera nie zwolnił. Nie jest to bez powodu. Klub ma się dobrze zarówno pod względem finansowym jak i sportowym. PS. tą ciepłą kluchę trzeba było sobie darować. Poprawiło Ci humor obrzucenie kogoś mięsem?
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 912 dni
Ilość komentarzy: 1436
Oceny: +4001
02.05.2016 / 02:41:37
moze dlatego go nikt nie zwolnil bo Arsenal to po prostu nie jest klub zwyciezcow? wywalczyli 3 razy mistrza pod wodza Wengera i to byly dla nich szczyt. jeden (przgrany) final LM to juz byla bajka, cos jak Leicester w tym sezonie. wyobrazasz sobie, zeby w United, Realu, Barcelonie, Juventusie czy Bayernie byl gosc 20lat na jednym stolku i w tym czasie wygral 3 mistrzostwa?
Junior
szu01
Zarejestrowany od: 542 dni
Ilość komentarzy: 81
Oceny: +227
Kibicuje:
Chelsea Londyn Legia Warszawa Real Madryt FC Barcelona
02.05.2016 / 22:26:25
Taa... Bayernowi zajelo prawie 15 lat zanim zaistnieli ponownie w Europie.
Senior
afctid
Zarejestrowany od: 1643 dni
Ilość komentarzy: 599
Oceny: +5671
Kibicuje:
Arsenal Londyn Śląsk Wrocław
30.04.2016 / 16:07:38
Przepraszam, nie chciałem Cie obrazić. Z tym że celowo to zrobiłem by podkreślić, że się zadowalasz top4. Zgadzam się, wiele zrobił dla klubu. Ale te czasy już nie wrócą. Futbol ruszył naprzód. A Arsenal wydaje się stać w miejscu.
Junior
szu01
Zarejestrowany od: 542 dni
Ilość komentarzy: 81
Oceny: +227
Kibicuje:
Chelsea Londyn Legia Warszawa Real Madryt FC Barcelona
02.05.2016 / 22:26:50
Ciagle top 4
Junior starszy
Bellerin
Zarejestrowany od: 458 dni
Ilość komentarzy: 406
Oceny: -3711
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG Borussia Dortmund Real Madryt
30.04.2016 / 13:33:43
/ -28
Hahaha wiedzialem, ze znajdzie sie jakis pajac broniacy Wengera.
Trampkarz
dawid.urbanski
Zarejestrowany od: 397 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +56
30.04.2016 / 13:47:59
Argumenty ad hominem są słabe. Nie masz żadnych normalnych argumentów? Chyba nie. Przykre to. Ja przynajmniej nie wstydzę się podpisać pod moją opinią imieniem i nazwiskiem, a Ty?
Solidny ligowiec
mefeklwa123
Zarejestrowany od: 666 dni
Ilość komentarzy: 1468
Oceny: +7782
Kibicuje:
Arsenal Londyn Polska Real Madryt
30.04.2016 / 14:07:22
Ty to jesteś idiotą że się tym imieniem i nazwiskiem podpisujesz na jakiejś stronce więc nie ma się czym chwalić jeszcze podaj swój adres numer dowodu i konta bankowego
Junior
szu01
Zarejestrowany od: 542 dni
Ilość komentarzy: 81
Oceny: +227
Kibicuje:
Chelsea Londyn Legia Warszawa Real Madryt FC Barcelona
02.05.2016 / 22:28:21
Swoja droga nazywjac kogos idiota jak nazwac Ciebie?
Junior
szu01
Zarejestrowany od: 542 dni
Ilość komentarzy: 81
Oceny: +227
Kibicuje:
Chelsea Londyn Legia Warszawa Real Madryt FC Barcelona
02.05.2016 / 22:27:37
Jego sprawa...
Trampkarz
dawid.urbanski
Zarejestrowany od: 397 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +56
30.04.2016 / 14:47:21
Kolejny bez jakichkolwiek argumentów. Jestem idiotą bo? Nie masz nic więcej do powiedzenia? Żałosne. Typowy objaw frustracji spowodowanej brakiem jakichkolwiek argumentów. Teksty w stylu "podaj może jeszcze swój adres i numer dowodu", są wręcz śmieszne. Co to ma w ogóle do rzeczy? Potrafisz to wyjaśnić? Czy to za dużo dla Ciebie?
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 663 dni
Ilość komentarzy: 3302
Oceny: -6148
Kibicuje:
Real Madryt
30.04.2016 / 13:21:08
Chcącemu nie dzieje się krzywda. A nóż, znajdą swojego Simeone?
Junior
Arsenal96
Zarejestrowany od: 427 dni
Ilość komentarzy: 117
Oceny: +1179
Kibicuje:
Arsenal Londyn
30.04.2016 / 12:39:54
Przecież każdy wie ile on zrobił dla klubu... Jednak pora żeby ktoś świeży przejął stery. Każdy jest tego świadom tylko nie on.
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 912 dni
Ilość komentarzy: 1436
Oceny: +4001
02.05.2016 / 02:37:15
a co on zrobil? dwie jego jedyne zaslugi to zmiany w trybie zywienia zawodnikow zaraz po przyjsciu do Arsenalu, czyli 96r. a druga to "invincibles" jako drugi angielski klub. hehe czyli arsen znowu nie pierwszy;)
Kluczowy zawodnik
7mari
Zarejestrowany od: 469 dni
Ilość komentarzy: 2819
Oceny: +2724
Kibicuje:
Arsenal Londyn Olympique Marsylia Napoli Feyenoord Wisła Kraków Real Madryt Betis Sevilla Stany Zjednoczone
30.04.2016 / 13:23:06
ktoś świeży może oznaczać wypadnięcie z top4, to jest duże ryzyko, choć trzeba przyznać że Wenger w tym sezonie miał świetną okazję na tytuł i rozumiem wszystkich tych którzy chcą jego odejścia
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 663 dni
Ilość komentarzy: 3302
Oceny: -6148
Kibicuje:
Real Madryt
30.04.2016 / 12:32:59
Fajnie, ale i tak jesteś tutaj już tak cholernie długo. Czasami dobrze jest wiedzieć, kiedy ze sceny zejść.
Kluczowy zawodnik
thefirehunter
Zarejestrowany od: 663 dni
Ilość komentarzy: 3302
Oceny: -6148
Kibicuje:
Real Madryt
30.04.2016 / 12:43:43
W wolnym czasie człowiek może cofnąć się jak i gdzie chce, ale w trakcie pracy trzeba iść cały czas do przodu generalnie.
Junior starszy
cadabra
Zarejestrowany od: 545 dni
Ilość komentarzy: 199
Oceny: +29
30.04.2016 / 12:30:39
To był najlepszy sezon do tego, żeby Arsenal w końcu coś ugrał, niestety Wenger powinien odejść.
Junior
KwasAlexander
Zarejestrowany od: 569 dni
Ilość komentarzy: 57
Oceny: +469
Kibicuje:
Corinthians Saint Étienne AS Roma Inter Mediolan Legia Warszawa Polska Real Madryt
30.04.2016 / 12:25:38
/ -14
jak to powiedzieć -Spieprzaj dziadu!
Junior starszy
demix
Zarejestrowany od: 518 dni
Ilość komentarzy: 353
Oceny: +2525
Kibicuje:
Manchester United Polska
30.04.2016 / 12:18:23
Tonący się brzytwy chwyta, trochę szkoda bo Arsenal miał szansę na tytuł od wielu lat. W przyszłym sezonie może byc trudno nawet o to 4 miejsce.
Solidny ligowiec
juve31
Zarejestrowany od: 892 dni
Ilość komentarzy: 1210
Oceny: +4031
Kibicuje:
Juventus Turyn
30.04.2016 / 12:05:48
i chwała Ci za to ale trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść
Junior starszy
dream_catch
Zarejestrowany od: 1135 dni
Ilość komentarzy: 453
Oceny: +800
Kibicuje:
Polska Real Madryt
30.04.2016 / 11:48:06
Niech pan Wenger juz sie lepiej nie odzywa....
Junior
Karas13
Zarejestrowany od: 415 dni
Ilość komentarzy: 96
Oceny: +403
Kibicuje:
Argentyna Arsenal Londyn Borussia Dortmund Inter Mediolan Wisła Kraków Polska Real Madryt Atlético Madryt
30.04.2016 / 11:45:58
Znakomity trener 20 lat w jednym klubie
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 912 dni
Ilość komentarzy: 1436
Oceny: +4001
02.05.2016 / 02:29:46
20lat i trzy mistrzostwa! toz to geniusz! a pucharow mistrzow ma tyle, ze zrobil sobie z nich zastawe do picia herbaty.
Junior starszy
jOhnson46
Zarejestrowany od: 394 dni
Ilość komentarzy: 340
Oceny: +3675
Kibicuje:
Argentyna Lech Poznań Polska FC Barcelona
30.04.2016 / 11:44:59
No to sporo osiągnął w Arsenalu.
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 1155 dni
Ilość komentarzy: 4369
Oceny: +31525
30.04.2016 / 17:31:58
moze bank mu ufunduje jakis puchar za to ze jest najlepszym klientem

Tabela