betclic

Wenger krytykuje Chelsea. "W takich klubach młodzi piłkarze mają mniejsze szanse na rozwój"

Ostatnia aktualizacja: 28/12/16 15:53, Komentarzy: 78

0
78
Fot. Cylonphoto/Shutterstock

Arsene Wenger uważa, że dla niektórych klubów w przypadku młodych piłkarzy ważniejszy jest aspekt finansowy niż ich rozwój. Menedżerowi Arsenalu w szczególności nie podoba się postępowanie takich zespołów, jak Chelsea.

"The Blues" mają obecnie aż trzydziestu zawodników na wypożyczeniu. Część z nich, jak np. niedawno Romelu Lukaku czy Kevin De Bruyne, zostaje sprzedana z klubu, zanim w ogóle otrzyma szansę gry w pierwszym składzie. Francuz krytykuje taki sposób postępowania względem młodych piłkarzy.

- To jeden z największych problemów współczesnego futbolu. Inwestujesz coraz więcej w nowych zawodników, płacisz im coraz więcej, a potem okazuje się, że za tego samego gracza w wieku 20 lat nie otrzymasz już takich pieniędzy, więc ich gromadzisz. To nie jest właściwe - stwierdził Arsene Wenger cytowany przez serwis goal.com.

- Kiedy spojrzysz na liczbę piłkarzy, którzy są wypożyczani, należy pomyśleć jeszcze raz nad całym systemem. Obecny powoduje, że najbogatsze kluby skupują najbardziej utalentowanych graczy, a tam mają dużo mniejsze szanse na rozwój - zauważył opiekun "Kanonierów".

- Należy stworzyć taki system, który zapewni równomierny rozwój wszystkim zawodnikom. To trudne, ponieważ im więcej masz dobrych piłkarzy, tym większa szansa, że staną się oni jeszcze lepsi. Być może niektórym zespołom powinno się stworzyć możliwość, by byli współwłaścicielami drużyn z League One i to właśnie tam młodzi gracze mogliby się rozwijać - zastanawiał się francuski menedżer.
Źródło: goal.com
Dodaj komentarz
Solidny ligowiec
HancockKlopp
Zarejestrowany od: 319 dni
Ilość komentarzy: 1851
Oceny: -7275
30.12.2016 / 21:40:15
Wenger przestań juz być trenerem bo naprawdę szkoda czytać co gadasz.
Solidny ligowiec
italianfan30
Zarejestrowany od: 312 dni
Ilość komentarzy: 1008
Oceny: +5322
Kibicuje:
AC Milan AS Roma Juventus Turyn Inter Mediolan Napoli Włochy
29.12.2016 / 10:39:03
takie kluby to nie promocja panie Wenger.Takie kluby nastawione sa na zwyciestwa od razu .Niestety Arsenal ma mlodziez i zadnych znaczacyc osiagniec.Moze panie Wenger czas zmienic myslenie i sciagac gotowych wielkich zawodnikow bo inaczej dalej bedzie posucha.Takze nie ma co wylewac zale na inne kluby.
Kluczowy zawodnik
mateo89
Zarejestrowany od: 234 dni
Ilość komentarzy: 2030
Oceny: +14449
Kibicuje:
Borussia Dortmund Niemcy Juventus Turyn Polska Real Madryt
29.12.2016 / 10:30:53
Z tymi rezerwami, czy też możliwością gry na niższych szczeblach w Anglii to dobte wyjście, zgadzam się z Wenger'em.
Junior
ŚwistakYNWA
Zarejestrowany od: 91 dni
Ilość komentarzy: 79
Oceny: +307
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Juventus Turyn Legia Warszawa Polska Real Madryt
29.12.2016 / 09:51:19
Widze ze pare przygłupów nie skumalo co mial na mysli i ma racje bo the blus przez ta swoja glupia polityke zmarnowalo takich pilkarzy jak Lukaku cz De Bruyne a tera sa gwiazdami ciekawe ilu jeszcze takich pilkarzy przepadnie chelsea w kolejnych latach
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1308 dni
Ilość komentarzy: 7604
Oceny: -8949
29.12.2016 / 00:35:32
Ciekaw jestem jak by mial do wyboru skompletowac druzyne z graczy Realu,Barcelony,Bayernu,czy gowniarzy z klubow P.L. co by wybral.
Senior
Wierolyb
Zarejestrowany od: 147 dni
Ilość komentarzy: 707
Oceny: -1366
Kibicuje:
VfL Wolfsburg
28.12.2016 / 22:56:24
Tak jak wyszystkie tesca i auchany wypieraja mniejsze sklepy tak samo jakies redbulle miedzynarodowe przejmuja mmiejsze kluby. Az do momentu oplacalnosci. Zostana tylko niedobitki, kirwa zamiast na pelikan lowicz bedziesz chodzil na tesco lowicz vs carrefour leczna
Kapitan
luNq69
Zarejestrowany od: 738 dni
Ilość komentarzy: 5776
Oceny: +29537
Kibicuje:
Liverpool FC Napoli Wisła Kraków Polska Sevilla Guangzhou Evergrande Termalica Nieciecza
28.12.2016 / 22:49:27
jak tak kozaczy to niech kupi Kapustke
Junior starszy
BATRRAXON
Zarejestrowany od: 116 dni
Ilość komentarzy: 156
Oceny: +1039
Kibicuje:
Brazylia Chelsea Londyn Borussia Dortmund Grecja Węgry Islandia Irlandia Napoli Włochy Mołdawia
29.12.2016 / 21:39:31
Właśnie!
Senior
Wierolyb
Zarejestrowany od: 147 dni
Ilość komentarzy: 707
Oceny: -1366
Kibicuje:
VfL Wolfsburg
28.12.2016 / 22:43:15
Mam pomysl co zrobic z nadmiarem pilkarzy. Grac po 22 z kazdej strony czyli 44 ziomow. Albo przebranzowic no bo po co ich tylu?
Solidny ligowiec
vector_orange
Zarejestrowany od: 656 dni
Ilość komentarzy: 420
Oceny: +4471
Kibicuje:
Manchester United Borussia Dortmund Wisła Kraków Polska AFC Wimbledon
28.12.2016 / 22:55:50
Tylko czekać kiedy Łysy z FIFA wpadnie na ten "rewolucyjny" pomysł. Żebyśmy się nie zdziwili...
Junior starszy
Hiszpanx
Zarejestrowany od: 423 dni
Ilość komentarzy: 275
Oceny: +489
Kibicuje:
Chelsea Londyn
28.12.2016 / 22:21:29
oj tam takie gadanie -- wypożycza CFC piłkarza do innego klubu, sie pokaże to biorą go z powrotem albo inny klub go kupi, a jak sie nie wykarze -- to lata z klubu do klubu na wypożyczeniu -- tacy piłkarze też sa potrzebni jakby nie było ktoś musi grać -- to że Wengera nie stać na piłkarzy i zamiast małolatów wypozyczyc musi na nich stawiac i dlatego nie moze nic wygrac to juz inna sprawa :) zreszta on widział 5m spalonego przy 2:0 dla City -- bije juz staremu na głowe :)
Trampkarz
scierajebana
Zarejestrowany od: 757 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: +6
Kibicuje:
Arsenal Londyn
29.12.2016 / 01:54:48
chodzilo mu o to, ze inny gosc po strzale zrobil ruch do pilki na pozycji spalonej, ktory zmylil bramkarza. Gdyby sedzia podyktowal spalony to mialby sie czym podeprzec.
Solidny ligowiec
HancockKlopp
Zarejestrowany od: 319 dni
Ilość komentarzy: 1851
Oceny: -7275
28.12.2016 / 22:18:33
Wenger zalezy od trenera. Van Gal przecież wypromowal mlodziakow w dużym klubie. Ogarnij się wenger - wszystko zależy od trenera. Ps. I wydaj troche kasy na transfery zima.
Solidny ligowiec
HancockKlopp
Zarejestrowany od: 319 dni
Ilość komentarzy: 1851
Oceny: -7275
30.12.2016 / 21:31:04
Wenger jest smutny bo gdyby był młodszy to chinczycy by go kupili żeby poprowadził kogoś na top 4.
Kluczowy zawodnik
Lechu4444
Zarejestrowany od: 1648 dni
Ilość komentarzy: 3143
Oceny: +13766
Kibicuje:
Chile Arsenal Londyn Olympique Marsylia Borussia Dortmund Legia Warszawa Polska Real Madryt
28.12.2016 / 22:26:37
Wengerowi raczej chodziło o liczbę młodzików na wypożyczeniu 5-6 jest ok ale 20. To gruba przesada. :)
Solidny ligowiec
slowik68
Zarejestrowany od: 131 dni
Ilość komentarzy: 1118
Oceny: +13432
Kibicuje:
Hull City Bayern Monachium Napoli Legia Warszawa Polska FC Barcelona Zagłębie Sosnowiec
28.12.2016 / 22:18:26
Panie Wenger , masz Pan rację
Senior
kibol95
Zarejestrowany od: 330 dni
Ilość komentarzy: 648
Oceny: +5220
Kibicuje:
Śląsk Wrocław
28.12.2016 / 21:31:33
Ehhh niech odpowie na inne pytanie: lata mijają a Arsenal dalej ładnych parę punktów za liderem.
Solidny ligowiec
leniwiec
Zarejestrowany od: 213 dni
Ilość komentarzy: 1621
Oceny: +5160
Kibicuje:
Manchester United Tottenham Hotspur Real Madryt
28.12.2016 / 19:34:47
Temu to nigdy nic nie pasuje, a to sędzia, a to nie zasłużyli na przegraną, a to że zasłużyli na wygraną jak nie zasłużyli, a jak już zasłużyli, to mówi, że zasłużyli na więcej niż dostali. Pierdoli, zawsze bał się wydawać pieniądze, pomysły się skończyły, brak mu nowych, truje ten Arsenal od środka, a działacze kurczowo się go trzymają jakby to był jakiś fenomen. A managerem jest naprawdę przeciętnym, tylko patrząc przez pryzmat stażu na jednym stołku ludzie go szanują, poza tym nic nie wnosi. Już dawno powinni si go pozbyć, bo z nim na czele Arsenal nie ugra już nic znaczącego.
Kluczowy zawodnik
Idwtlitpa
Zarejestrowany od: 1151 dni
Ilość komentarzy: 2835
Oceny: +15158
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
28.12.2016 / 22:38:44
Nie chce bronić papcia Wengera ale u jego boku wyrosły takie legendy jak Henry, Viera itp wiec gosciu cos jednak wie o trenerce. Pamiętaj też że w Arsenal nikt nie wpompował hajsu pochodzącego od sponsora tylko sami budowali swoją pozycje podobnie zresztą jak United, który obecną pozycję zawdzięcza Fergusonowi i jakby nie patrzeć sam musisz przyznać że powrót na szczyt nie idzie wam tak jakbyście sobie tego życzyli więc po części nie dziwie się że nie zwalniają Wengera bo jednak gościu trzyma ich na szczycie a Arsenal nie jest aż tak bogaty żeby pozwolić sobie na kilkuletni rozbrat z LM tak jak United.
Solidny ligowiec
mefeklwa123
Zarejestrowany od: 609 dni
Ilość komentarzy: 1374
Oceny: +7252
Kibicuje:
Arsenal Londyn Polska Real Madryt
28.12.2016 / 20:53:03
Co ty gościu gadasz w ogóle nie na temat? ból dupy tak?
Junior
Dziadek.
Zarejestrowany od: 322 dni
Ilość komentarzy: 115
Oceny: +393
28.12.2016 / 19:58:32
Może i jest słabszym trenerem ale w przeciwieństwie do waszego Fergusona, kiedy widział, że nadchodzą ciężkie czasy nie spierdolił z tonącego okrętu.
Kluczowy zawodnik
maestro3
Zarejestrowany od: 1647 dni
Ilość komentarzy: 3597
Oceny: +20149
Kibicuje:
Manchester United
28.12.2016 / 22:02:49
Mistrz wygrany na duzym luzie to jest tonacy okret? To co powiedziec o Arsenalu, ktory juz spory okres czasu czeka by wygrac jakies wartosciowy puchar... Poza tym zobaczymy jak bedzie sobie radzil Arsenal po odejsciu Francuza na emeryture. A i dla twojej wiadomosci SAF nie przeszedl na emeryture przez wlasne widzimisie, tylko zrobil to tylko i wylacznie z powodu swojej zony, ktora psychicznie sie zalamala po smierci jej siostry. Praca, pasja to nie wszystko...
Solidny ligowiec
eduardo1986
Zarejestrowany od: 855 dni
Ilość komentarzy: 1380
Oceny: +3808
28.12.2016 / 21:38:32
haha, zawsze wydarzenie mozna dopasowac pod swoja wypowiedz nie? Ferguson nic nikomu nie musi juz udowadniac. robil to dziesiatki lat. jesli jednak chcesz druga strone medalu to "trzeba wiedziec, kiedy ze sceny zejsc, niepokonany".
Junior starszy
Luisi
Zarejestrowany od: 927 dni
Ilość komentarzy: 218
Oceny: +1548
Kibicuje:
Chelsea Londyn
28.12.2016 / 21:19:47
Wenger przeprowadził Arsenal przez trudne czasy, to prawda, ale teraz gdy te czasy się już skończyły, to nic produktywnego nie robi, żeby powiększyć liczbę trofeów. Nie wiem czy to jego wina, czy właścicieli, którzy są nastawieni jedynie na zysk z klubu, a nie dawanie radości kibicom, ale prawda jest taka, że Wenger ostatnie przesadza w swoich wypowiedziach i przypomina coraz bardziej Mou, którego tak nie znosi. Narzeka na wszystko i na wszystkich, a nie skupia się na swoim zadaniu jako menadżer.
Kluczowy zawodnik
Lechu4444
Zarejestrowany od: 1648 dni
Ilość komentarzy: 3143
Oceny: +13766
Kibicuje:
Chile Arsenal Londyn Olympique Marsylia Borussia Dortmund Legia Warszawa Polska Real Madryt
28.12.2016 / 22:33:16
Każdy ma swój sposób pracy Wenger nie lubi robić rewolucji w składzie to dlatego nie wydaje 200 mln w każdym oknie jak co po niektórzy tylko powoli uzupełnia skład czasem nawet zbyt wolno. Nie wiem która filozofia jest lepsza ale tacy którzy wydawali po 200 mln w jednym oknie już w tych klubach nie pracują. :)
Junior starszy
Luisi
Zarejestrowany od: 927 dni
Ilość komentarzy: 218
Oceny: +1548
Kibicuje:
Chelsea Londyn
28.12.2016 / 23:44:35
Jak tak dalej pójdzie, to kibice znowu wyciągną baner, a właściciel może wziąć ich zdanie tym razem pod uwagę. Słyszałam wiele opinii kibiców Kanonierów, którzy mimo że są wdzięczni Wengerowi za te wszystkie lata, to i tak chcieliby żeby odszedł, bo mają dosyć serwowania im co roku tego samego odgrzewanego kotleta. Najpierw jest walka o mistrza, a później święta i wtedy już tylko walka o LM. Jakby ambicje całego zespołu znikały na półmetku sezonu. I jest to sytuacja trwająca jako status quo od dekady. Ja tam nic do Arsene nie mam, dopóki nie czepia się czyjejś pracy, nie zwracając uwagi na własną. Powoli jednak kończą mu się wymówki i jedynie tak próbuje odwrócić uwagę od swoich niepowodzeń.
Kluczowy zawodnik
Lechu4444
Zarejestrowany od: 1648 dni
Ilość komentarzy: 3143
Oceny: +13766
Kibicuje:
Chile Arsenal Londyn Olympique Marsylia Borussia Dortmund Legia Warszawa Polska Real Madryt
29.12.2016 / 22:21:29
Nie sądzę aby właściciel czy zarząd Arsenalu chciał zwalniać Wengera, kibice mogą sobie wywieszać banery ale póki będą przychodzić na mecze hajs się będzie zgadzał nikt nawet nie pomyśli o tym żeby zwolnić Francuza, a kandydatów na zastąpienie też nie wielu już zostało. Teraz mówi się o Eddim Howie ale tak na prawdę to trener zagadka jeszcze większa niż Moyes. Trenerów do zastąpienia Francuza jest mało bo inne angielskie kluby najlepszych sobie zaklepały. Guardiola w City, Klopp w Liverpoolu, Conte w Chelsea, z trenerów którzy mogliby sobie jeszcze poradzić na miejscu Wengera lepiej od niego to jest jeszcze Ancellotti ale on niedawno związał się z Bayernem, Emery też wydawał się dobry ale po tym co pokazał w PSG to chyba trzeba zmienić o nim zdanie.
Solidny ligowiec
leniwiec
Zarejestrowany od: 213 dni
Ilość komentarzy: 1621
Oceny: +5160
Kibicuje:
Manchester United Tottenham Hotspur Real Madryt
28.12.2016 / 21:33:24
O to właśnie chodzi.
Junior starszy
User401
Zarejestrowany od: 215 dni
Ilość komentarzy: 345
Oceny: +4746
Kibicuje:
Manchester City
28.12.2016 / 19:30:11
Niemożliwe Panie Wenger, że niektórzy chcą wygrać ligę? ;)
Kluczowy zawodnik
Lechu4444
Zarejestrowany od: 1648 dni
Ilość komentarzy: 3143
Oceny: +13766
Kibicuje:
Chile Arsenal Londyn Olympique Marsylia Borussia Dortmund Legia Warszawa Polska Real Madryt
28.12.2016 / 22:36:07
Czytałeś ten artykuł czy tylko tytuł, nie wiem w jaki sposób wypożyczanie graczy szczególnie tych młodych miałoby pomóc w wygraniu ligi, może za 5-6 lat to będzie miało jakieś efekty ale na pewno wszyscy gracze którzy teraz są wypożyczeni z Chelsea nie zagrają w niej ani jednego meczu, bo to po prostu jest zbyt duża liczba.
Junior starszy
Luisi
Zarejestrowany od: 927 dni
Ilość komentarzy: 218
Oceny: +1548
Kibicuje:
Chelsea Londyn
28.12.2016 / 23:33:10
Może to na obecną chwilę niewiele, ale jest jeden zawodnik, który był wypożyczany i to multum razy, a teraz na stałe zagościł w składzie Chelsea - Victor Moses. Także stwierdzenie, że żaden z nich nie zagra w Chelsea jest błędne, bo właśnie przez to przeszedł Nigeryjczyk. A zatem skoro bez sensu jest używanie młodzików, a pożytek z nich będzie za "5-6 lat", to jaki jest sens trzymać ich w klubie, skoro mogą tydzień w tydzień grać w pierwszym składzie na wypożyczeniach? Czy to nie lepsze niż wejście na 3-5 minut w nielicznych spotkaniach Chelsea? W ten sposób też można rozwijać talenty, ale też oddzielić to co wydawało się w danym momencie wartościowe i przyszłościowe, od tego co rzeczywiście takie jest.
Senior
Wierolyb
Zarejestrowany od: 147 dni
Ilość komentarzy: 707
Oceny: -1366
Kibicuje:
VfL Wolfsburg
28.12.2016 / 22:45:35
Jak to niemozliwe? Mozliwe przyglupie rok femu wygralo leicester kazdy chce wygrac oprocz ciebie
Junior
Dziadek.
Zarejestrowany od: 322 dni
Ilość komentarzy: 115
Oceny: +393
28.12.2016 / 19:25:16
Jak zwykle portale internetowe manipulują poprzez tytuł jak w tym przypadku "Wenger krytykuje..." a wy łatwo to łapiecie.

Kurwa nie dziwi mnie, że w tym kraju rządzi Jarek jak tak łatwo ludźmi manipulować i sterować ich opinią.

Jest dużo prawdy w tym co mówi Wenger.
Senior
Wierolyb
Zarejestrowany od: 147 dni
Ilość komentarzy: 707
Oceny: -1366
Kibicuje:
VfL Wolfsburg
28.12.2016 / 22:48:56
Ja nie lykam. Wiem ze portale robia manipulpwane naglowki, przeczytalem wegnera i wiem ze sie normalmie wypowiada a nie krytykuje. Jebac zolte paski meczyki po huj to i tak klikne na wypowiedz wegnera bo to gosc nie trzeba walic sciemy
Solidny ligowiec
mefeklwa123
Zarejestrowany od: 609 dni
Ilość komentarzy: 1374
Oceny: +7252
Kibicuje:
Arsenal Londyn Polska Real Madryt
28.12.2016 / 20:54:20
No niestety mamy stada pelikanów w Polsce które łykają wszystko jak leci
Junior
Dziadek.
Zarejestrowany od: 322 dni
Ilość komentarzy: 115
Oceny: +393
28.12.2016 / 19:31:01
Co za jebane debile. Wenger mówi to w kontekście tego, że na przykład Pogba został olany kiedyś przez MU, Lukaku przez Chelsea i De Bruyne przez Chelsea, a teraz ci goście są warci setki milionów.

100% prawdy panie Wenger. Jebać tych, którzy przeczytają tylko tytuł "Wenger krytykuje Chelsea" i już srają w komentarzach.
Senior
Wierolyb
Zarejestrowany od: 147 dni
Ilość komentarzy: 707
Oceny: -1366
Kibicuje:
VfL Wolfsburg
28.12.2016 / 22:50:13
A ty gdzie srasz?
Solidny ligowiec
Omega31
Zarejestrowany od: 1647 dni
Ilość komentarzy: 1145
Oceny: +6269
Kibicuje:
Chelsea Londyn AC Milan Torino Polska Atlético Madryt Sevilla FC Bayern Monachium II
28.12.2016 / 19:22:11
Chelsea robi co chce,taki pilkarz mlody ma talent ,jest dobry,ale jest duzo takich piłkarzy,taki coman nie gral w juve a poszedl do Bayernu i strzelil gola juve w lm,zycia nie oszukasz,pieniadze niestety tym rządzą
Junior
degarus
Zarejestrowany od: 365 dni
Ilość komentarzy: 85
Oceny: +582
Kibicuje:
Arsenal Londyn
29.12.2016 / 20:38:56
tobie na klate
Junior
skoczek121@interia.eu
Zarejestrowany od: 276 dni
Ilość komentarzy: 135
Oceny: +1264
Kibicuje:
Manchester United Anglia AS Monaco PSG Francja AS Roma Juventus Turyn PSV Eindhoven Holandia Porto
28.12.2016 / 18:54:20
Panie Wenger to nie twoja sprawa co robi Chelsea z młodymi piłkarzami, tobie już szajba odbija, na okrągło coś ci nie pasuję. Już czuje jak polecą minusy od kibiców Arsenalu.
Senior
Wierolyb
Zarejestrowany od: 147 dni
Ilość komentarzy: 707
Oceny: -1366
Kibicuje:
VfL Wolfsburg
28.12.2016 / 22:52:03
Tobie kirwa odbija szalwia uspokuj sie odkrec sloik.
Junior
skoczek121@interia.eu
Zarejestrowany od: 276 dni
Ilość komentarzy: 135
Oceny: +1264
Kibicuje:
Manchester United Anglia AS Monaco PSG Francja AS Roma Juventus Turyn PSV Eindhoven Holandia Porto
29.12.2016 / 00:50:55
Radzę odwiedzić słownik.
Kluczowy zawodnik
titanum.87
Zarejestrowany od: 349 dni
Ilość komentarzy: 3861
Oceny: -15264
28.12.2016 / 18:53:01
No tak... najlepiej być wiecznie na 4 miejscu.
Solidny ligowiec
HancockKlopp
Zarejestrowany od: 319 dni
Ilość komentarzy: 1851
Oceny: -7275
28.12.2016 / 18:45:16
Tak dużo trzeba zrobić w futbolu
Solidny ligowiec
HancockKlopp
Zarejestrowany od: 319 dni
Ilość komentarzy: 1851
Oceny: -7275
28.12.2016 / 18:44:54
Trzeba cofnąć decyzje conte o sadzaniu Williama na lawie.
Junior starszy
Hiszpanx
Zarejestrowany od: 423 dni
Ilość komentarzy: 275
Oceny: +489
Kibicuje:
Chelsea Londyn
28.12.2016 / 18:42:49
to chyba dobrze ze daja młodym graczom pograc a nie trzymaja ich na lawce wciskajac kit ze kiedys nadejdzie ich dzien :)
Solidny ligowiec
HancockKlopp
Zarejestrowany od: 319 dni
Ilość komentarzy: 1851
Oceny: -7275
28.12.2016 / 18:41:11
Następnie trzeba uporządkować sprawę zlotej pilki by nie dotyczyła to napastników.
Solidny ligowiec
HancockKlopp
Zarejestrowany od: 319 dni
Ilość komentarzy: 1851
Oceny: -7275
28.12.2016 / 18:39:04
Następne należy karać wszystkie ekipy które odpuszczają ligę Europy i kosztem swojej ligi krajowej!
Solidny ligowiec
HancockKlopp
Zarejestrowany od: 319 dni
Ilość komentarzy: 1851
Oceny: -7275
28.12.2016 / 18:37:31
Następnie należy utworzyć jedna ligę - równa dla wszystkich gdzie hiszpanska nie bd faworyzowana przez rozgrywanie mniej meczy niż w premierlig.
Solidny ligowiec
Wutka
Zarejestrowany od: 1484 dni
Ilość komentarzy: 1318
Oceny: +4322
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska San Marino Miedź Legnica
28.12.2016 / 21:41:57
Akurat meczy ligowych jest i w Anglii i Hiszpanii na najwyższym szczeblu tyle samo, po 38.
Solidny ligowiec
HancockKlopp
Zarejestrowany od: 319 dni
Ilość komentarzy: 1851
Oceny: -7275
30.12.2016 / 21:32:04
No chyba nie. I hiszpania nie ma boxing day. Szkoda gadać z tb, masz w ogóle jakaś wiedzę na temat poszczególnych lig?
Solidny ligowiec
HancockKlopp
Zarejestrowany od: 319 dni
Ilość komentarzy: 1851
Oceny: -7275
28.12.2016 / 18:34:44
Trzeba wrócić do czasów Fenicjan zanim jeszcze wymyślili pieniadze, i cofnąć transfer pogby za 120 baniek.
Junior
Pawlo12345
Zarejestrowany od: 1113 dni
Ilość komentarzy: 173
Oceny: +521
Kibicuje:
Chelsea Londyn Bayern Monachium Lech Poznań Polska
28.12.2016 / 18:20:55
Ja się chciałem tylko wypowiedzieć na temat Lukaku i De Bruyna , ponieważ obaj panowie otrzymywali szanse gry. De Bruyne otrzymywał kilka szans na przełomie sezonu 13/14 , ale grał jak Oscar(;)) w ostatnich miesiącach czyli bardzo przeciętnie. Natomiast Lukaku nie dość , że otzrymywał dużo szans w lidze , to jeszcze zastąpił Torresa w meczu o Superpuchar Europy. Chelsea grała z Bayernem (dla noobów nie chodzi o Ligę mistrzów , tylko o spotkanie z 2014 roku) i doszło do rzutów karnych . Nie dość , żę Lukaku grał jak kawałek starego drewna , to jeszcze zmarnował ostatniego karnego , pozbawiająć Chelsea pucharu. Po De Bruyna i Lukaku zgłośiły się dobre kluby , zaoferowały konkretne pienidze i tyle. I fakt obaj są świetni , ale przestańcie ciągle o tym gadać , stało się i tyle.
Solidny ligowiec
Wutka
Zarejestrowany od: 1484 dni
Ilość komentarzy: 1318
Oceny: +4322
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska San Marino Miedź Legnica
28.12.2016 / 21:57:29
Lukaku w ostatnim meczu z Chelsea nie pokazał absolutnie niczego. Nawet nie pamiętam, czy on w ogóle grał. Kevin fajnie się rozwinął, ale po co był Chelsea piłkarz, który płakał w mediach, że musi walczyć o miejsce w składzie? A przecież jest w tym samym wieku co Eden Hazard. Ale Hazard nie marudził tylko pokazywał, że na Stamford Bridge nie znalazł się przypadkiem. Teraz ciężko sobie wyobrazić The Blues bez Edena.
Senior
Justynafctg
Zarejestrowany od: 1647 dni
Ilość komentarzy: 286
Oceny: +2155
Kibicuje:
Anglia Niemcy Polska
28.12.2016 / 20:59:34
Ja dodam jeszcze, że gdy Lukaku grał w Chelsea był totalnie bezproduktywny. Stał i czekał na piłkę, zresztą w Evertonie też tak gra. Stety, niestety Chelsea jest klubem gdzie nawet napastnik ma za zadanie rozgrywać piłkę, wychodzić do niej a nawet pomagać w defensywie i to bez wymówek. Lukaku jest piłkarzem, który głównie stoi i czeka na piłkę. Zresztą jak dochodzi do meczu Chelsea-Everton to Lukaku gra piach i w takich momentach potwierdza słuszność sprzedaży przez Chelsea. Ja bym odważnie powiedziała, że Torres był dużo lepszy niż Lukaku, bo po Torresie było widać, że się stara (mimo, że mu nic nie wychodziło), Lukaku jedynie co dobrze robił to rozkładał ręce.
Co do Kevina to on w Chelsea był niezadowoloną gwiazdką bo musiał rywalizować o pozycję. Zamiast spiąć poślady to wolał w wywiadach podkreślać jaki to jest nieszczęśliwy.

Coś co mi się podoba w Chelsea to rywalizacja. Chelsea kupuje piłkarza na jakąś pozycję i zawodnicy muszą rywalizować o tę pozycję. I w myśl zasady "słabsi odpadają" następuje selekcja. I zarówno Lukaku jak i Kevin powinni spojrzeć na Azpillicuete, bo kogo by Chelsea nie kupiła na lewą obronę to Cesar ich wszystkich połyka na śniadanie. Tak było z Colem, Rahmanem, Luisem i teraz z Alonso.

I to nie jest wina Chelsea i nie wiem z czego niektórzy się nabijają, ale zarówno Kevin jak i Lukaku nie nadają się do gry w Chelsea. Nie potrafili dopasować swojej gry do taktyki stąd Chelsea na ich bezproduktywności zarobiła niezły hajs.
Solidny ligowiec
HancockKlopp
Zarejestrowany od: 319 dni
Ilość komentarzy: 1851
Oceny: -7275
30.12.2016 / 21:34:20
Justyna, to prawdziwy nik i rzeczywiście jesteś dziewczyną która udziela się na meczykach? Kurde musisz się do mnie odezwać bo naprawdę jestem w szoku! obj2@poczta.fm sorry numeru nie mogę podać bo będą mnie hejtować za komentarze, no poza tym, bo mnie zauroczyłaś ;)
Solidny ligowiec
Wutka
Zarejestrowany od: 1484 dni
Ilość komentarzy: 1318
Oceny: +4322
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska San Marino Miedź Legnica
28.12.2016 / 21:45:14
Akurat Azpilicueta był kupiony jako następca Cole'a, który już wtedy tracił swoje największe atuty. Alonso gra na lewej a Cesar został przeniesiony na środek, ale Baba i Felipe Luis to pełna zgoda
Solidny ligowiec
Darth_Vader
Zarejestrowany od: 735 dni
Ilość komentarzy: 1130
Oceny: +9712
Kibicuje:
Juventus Turyn Włochy Polska
28.12.2016 / 18:10:28
Wenger w narzekaniu pomału przebija Mourinho. O ile z De Bruyne facet ma rację to brzmi reszta jak zrzędzenie starego dziada, który ma ból dupy bo ciągle przegrywa. Gdyby on był na szczycie to by tak nie gadał. Najlepszym przykładem jest fakt, że w czasach świetności i zdobywanych mistrzostw to Wenger stawiał na Henry'ego, Bergkampa, Piresa, Vieirę, Adamsa, Cole'a, Campbella, Reyesa, Ljungberga, którzy wtedy do młodych nie należeli. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jakoś młodzi piłkarze to żadnych sukcesów Arsenalu nie doprowadzili.
Junior
eloczelsi
Zarejestrowany od: 467 dni
Ilość komentarzy: 104
Oceny: +921
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska Atlético Madryt
28.12.2016 / 17:47:34
Dobrze, że w Arsenalu Ci młodzi mają szansę na rozwój i zdobywanie trofe.. zaraz..
Solidny ligowiec
Szmugler
Zarejestrowany od: 239 dni
Ilość komentarzy: 1668
Oceny: -11134
Kibicuje:
Legia Warszawa Real Madryt
28.12.2016 / 17:16:33
Dlaczego Arsenal jest znowu czwarty?
Junior starszy
alan97
Zarejestrowany od: 94 dni
Ilość komentarzy: 258
Oceny: +1420
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska Real Madryt
28.12.2016 / 17:26:38
nie
Junior
Bellerin2
Zarejestrowany od: 331 dni
Ilość komentarzy: 28
Oceny: -179
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG Borussia Dortmund Real Madryt
28.12.2016 / 17:11:51
on sie tylko osmiesza takimi wypowiedziami.
Solidny ligowiec
MattBoy_Lfc
Zarejestrowany od: 408 dni
Ilość komentarzy: 1684
Oceny: +7524
Kibicuje:
Liverpool FC
28.12.2016 / 17:03:57
ten w ogóle co pierdoli :D
Junior starszy
alan97
Zarejestrowany od: 94 dni
Ilość komentarzy: 258
Oceny: +1420
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska Real Madryt
28.12.2016 / 17:27:19
/ -12
no tak
Senior
dydol_
Zarejestrowany od: 210 dni
Ilość komentarzy: 566
Oceny: +1406
Kibicuje:
Liverpool FC
28.12.2016 / 17:03:56
Wenger narzeka częściej od Mourinho, co jest nie lada sztuką.
Senior
FC Chelsea
Zarejestrowany od: 699 dni
Ilość komentarzy: 569
Oceny: +4450
Kibicuje:
Chelsea Londyn Borussia Dortmund AC Milan Lech Poznań Polska FC Barcelona
28.12.2016 / 17:01:40
Krytykuje ale nie pomyslal ze co ,,mlodzi pilkarze,, sa za slabi na mecze w tak wielkim klubie , Ile bylo takich pilkarzy z mozliwoscia gry w 1 skladzie dobrej druzyny ? A teraz 2 liga ligo ang ... wiec po to sa wypozyczenia zeby ich sprawdzac I doksztalcac. Gdybycna poczatku wypozyczyc takiego de bruyne z chelsea to by teraz dali tam gral a ze mourinho odrazu go skreslil to stracili jedna z gwiazd....
Junior
szostak1998
Zarejestrowany od: 517 dni
Ilość komentarzy: 65
Oceny: -373
Kibicuje:
Arsenal Londyn Manchester United Bayern Monachium Borussia Dortmund Juventus Turyn Legia Warszawa Real Madryt FC Barcelona
28.12.2016 / 16:44:21
W chelsea młodzi mają mało szans na reguralną gre w budeslidze młodzi mają dużo szans w bayernie coman kimisch sanchez a borussi dembele weigl
Junior
Dziadek.
Zarejestrowany od: 322 dni
Ilość komentarzy: 115
Oceny: +393
28.12.2016 / 16:35:56
Jakby Wenger miał na imię Chester to prowadziłby Manchester?
Trampkarz
Lejton_Edwards
Zarejestrowany od: 111 dni
Ilość komentarzy: 27
Oceny: +85
Kibicuje:
Arsenal Londyn AC Milan Stomil Olsztyn
28.12.2016 / 16:22:22
Ma troche racji, jednak nie winilbym tu klubow tylko, lecz samych mlodych pilkarzy, ktorzy patrza na zety i renome klubu, a nie na stala gre i mozliwosci rozwoju. Agenci tez swoje mieszaja im w glowach zapewne. Powstanie super ligi czy cos w tym rodzaju pozwoli jednak tym najbogatszym i najslawniejszym miec jeszcze wiekszy monopol na wszystkich grajkow, reklamodawcow, trenerow czy "kibicow". A moze pisze farmazony.
Senior
Wilku89
Zarejestrowany od: 610 dni
Ilość komentarzy: 482
Oceny: +4836
Kibicuje:
Chelsea Londyn SV Darmstadt 98
28.12.2016 / 16:21:48
Wenger już chyba głową nie na ziemi jest. Chelsea młodzików ma najlepszych już dwa razy pod rząd wygrywają młodzieżową ligę mistrzów. Z czego już ok 5ciu zawodników jest w pierwszej drużynie w lidze. Na dodatek w tym sezonie Conte z nich korzysta. Jestem ciekaw gdzie Wenger ma swoich wychowanków? Hipokryta...
Trampkarz
Kibo188
Zarejestrowany od: 92 dni
Ilość komentarzy: 7
Oceny: +12
Kibicuje:
Arsenal Londyn
28.12.2016 / 16:57:32
sądzę ze Wengerowi bardziej chodziło o to ze młodzi zawodnicy z Chelsea nie dostają szans na grę w pierwszym składzie , skupują porostu dobrze zapowiadająca się młodzież po czym ją wypożyczają nie dające im szans na gre w Chelsea
Kluczowy zawodnik
sad1sta
Zarejestrowany od: 1098 dni
Ilość komentarzy: 4171
Oceny: +29848
28.12.2016 / 17:55:32
no tak, ale skoro taki mlody pilkarz jest wypozyczony do biedniejszego klubu i w nim gra, to jaka to roznica, czy nalezy do chelasea, czy do tego drugiego klubu
Junior starszy
Aaronch
Zarejestrowany od: 408 dni
Ilość komentarzy: 159
Oceny: +1238
Kibicuje:
Chelsea Londyn AS Monaco Napoli Polska
28.12.2016 / 16:34:53
Zgadzam się w zupełności. Chalobah Aina to na pewno nie są młodzi. Może się mylę albo nie mam dobrego widoku bo Chelsea kibicuje ale niektórzy leją kwas już chyba z zazdrosci
Junior starszy
Aaronch
Zarejestrowany od: 408 dni
Ilość komentarzy: 159
Oceny: +1238
Kibicuje:
Chelsea Londyn AS Monaco Napoli Polska
28.12.2016 / 16:50:04
Jeśli sie mylę to oprócz minusa ktoś by wyjaśnił gdzie ?...
Kluczowy zawodnik
gryzior
Zarejestrowany od: 1429 dni
Ilość komentarzy: 2000
Oceny: +16125
Kibicuje:
Chelsea Londyn Wisła Kraków Polska
28.12.2016 / 16:18:52
ten ma znowu swój ból dupy, niech maść zmieni bo czwarte miejsce go uwiera chyba
Junior
Vbartix
Zarejestrowany od: 111 dni
Ilość komentarzy: 33
Oceny: +72
Kibicuje:
Arsenal Londyn Manchester United Tottenham Hotspur Manchester City Napoli Polska
28.12.2016 / 16:07:35
A w Arsenalu młodziki mają większy rozwój?
Junior
COYG
Zarejestrowany od: 107 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +123
Kibicuje:
Arsenal Londyn Lech Poznań Porto Polska U17
29.12.2016 / 09:32:56
Popatrz na takiego Iwobiego, Fabregasa, Wallcota (zadebiutował jak miał 16 lat) jest jeszcze wielu, tak więc zapoznaj się z tematem a nie opowiadaj bajek
Junior
pietrasM
Zarejestrowany od: 561 dni
Ilość komentarzy: 75
Oceny: +795
Kibicuje:
Arsenal Londyn
28.12.2016 / 16:00:21
Wow. Serio? Arsene chyba odpłynął.

Tabela