Ogromny progres AS Monaco! Brawo!

Dodano: 21.04.2017 (13:12) przez
Kluczowy zawodnik
mateo89
Zarejestrowany od: 320 dni
Ilość komentarzy: 2072
Oceny: +14965
Kibicuje:
Borussia Dortmund Niemcy Juventus Turyn Polska Real Madryt
(19 komentarzy)
ogromny_progres_as_monaco!_brawo!
+202

Dodaj komentarz
Senior
barpawel
Zarejestrowany od: 1107 dni
Ilość komentarzy: 554
Oceny: +3462
Kibicuje:
Juventus Turyn Włochy Lech Poznań
22.04.2017 / 04:12:18
takie grzebanie w sensacjach na siłę troche bez sensu...
Równie dobrze można napisać ;
jeszcze 10 lat temu JUVENTUS grał w Serie B.
Kluczowy zawodnik
John_Cena
Zarejestrowany od: 463 dni
Ilość komentarzy: 2222
Oceny: +12977
Kibicuje:
FC Barcelona
21.04.2017 / 19:31:01
To tylko pokazuje że liczy się zespół a nie poszczególni gracze.Fajny mają skład wielu młodych zdolnych graczy.Co tu dużo pisać w tym sezoni to oni jak na razie podbijają Europę
Senior
interamala
Zarejestrowany od: 118 dni
Ilość komentarzy: 404
Oceny: +2964
Kibicuje:
Manchester United Inter Mediolan Lech Poznań
21.04.2017 / 19:15:38
mało kto wie ale monaco nadel boryka sie z problemami finansowymi po okienku transferowym sprzed kilku lat gdy kupili falcao,jamesa rodrigueza, moutinho i kilku innych grajkow dajac im astronomiczne kontrakty , dlatego tez monako moze w tym roku wygrac mistrza francji i lige mistrzow a za dwa lata spasc z ligi bo bedzie wyprzedaz
Junior
Becks
Zarejestrowany od: 112 dni
Ilość komentarzy: 38
Oceny: +654
Kibicuje:
Manchester United Bayern Monachium Polska Chicago Fire
21.04.2017 / 19:27:04
Jamesa kupili za 45mil, bym tam rok, i sprzedali za 80 mil... Watpie aby to spowodowalo problemy finansowe.
Senior
interamala
Zarejestrowany od: 118 dni
Ilość komentarzy: 404
Oceny: +2964
Kibicuje:
Manchester United Inter Mediolan Lech Poznań
21.04.2017 / 20:05:03
jamesa sprzedali zeby latac dziure , afalcao posedl na wypozycznie bo mial astronomiczna tygodniowke
Junior
slipdog
Zarejestrowany od: 1169 dni
Ilość komentarzy: 126
Oceny: +36
21.04.2017 / 22:17:19
akurat też bredzisz. Rybołowlew wziął rozwód z żoną która go oskubała na 5 mld i dlatego juz nie kupuje drogich zawodników tylko młodych po 10-20 mln i zaraz potem sprzedaje. Wiecej wiedzy chłopcze
Senior
interamala
Zarejestrowany od: 118 dni
Ilość komentarzy: 404
Oceny: +2964
Kibicuje:
Manchester United Inter Mediolan Lech Poznań
22.04.2017 / 09:01:49
sam bredzisz ,gdyby tak bylo to by najlepszy ich grac nie musial isc na wypozyczenie tak jest jak sie szasta pieniedzmi
Junior
slipdog
Zarejestrowany od: 1169 dni
Ilość komentarzy: 126
Oceny: +36
23.04.2017 / 01:11:56
rozumujesz czasem czy z tym ciezko? :D no przeciez pisze ze po rozwodzie musiał drastycznie ograniczyc wydatki, wiec poszło na Falcao który i tak wtedy grał bardzo słabo.
Kapitan
nemrod51021
Zarejestrowany od: 1214 dni
Ilość komentarzy: 5651
Oceny: +35165
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska Real Madryt
21.04.2017 / 17:22:27
A PSG wypierdzieliło tyle kasy przez te 6 lat... haaaa
Kluczowy zawodnik
LFCforever
Zarejestrowany od: 1584 dni
Ilość komentarzy: 2613
Oceny: +6952
Kibicuje:
Liverpool FC
21.04.2017 / 16:37:29
Many many. CIty tez kiedys siedziało w dole tabeli...
Solidny ligowiec
Volen
Zarejestrowany od: 117 dni
Ilość komentarzy: 1364
Oceny: +7368
Kibicuje:
Anglia Wyspy Owcze Bayern Monachium Borussia Dortmund Hoffenheim Niemcy Juventus Turyn Pescara Calcio Włochy Legia Warszawa
21.04.2017 / 15:10:17
Taka gra to coś więcej niż progres . Postęp i to w chuj ogromny .
Junior
slipdog
Zarejestrowany od: 1169 dni
Ilość komentarzy: 126
Oceny: +36
21.04.2017 / 16:02:27
ależ oczywiscie, tylko progres. A to że klub w 2 lidze przejał Dmitrij Rybołowlew 93 miliarder na świecie to juz przypadek. Przypadkiem rzucił100 mln na transfery gdy byli w 2 lidze, a potem przypadkiem kupował zawodników po 45 mln, wszystko to przypadek :D wpierw radze zapoznac sie troche z faktami a potem mniej bredzić
Kapitan
arthy
Zarejestrowany od: 1733 dni
Ilość komentarzy: 5836
Oceny: +19305
Kibicuje:
Manchester United PSG Borussia Dortmund Juventus Turyn Wisła Kraków Real Madryt
21.04.2017 / 14:35:09
...i dalej chca sciagnac radovica :)))
Junior
Madridastas
Zarejestrowany od: 74 dni
Ilość komentarzy: 57
Oceny: +303
Kibicuje:
Liverpool FC Napoli Polska Real Madryt
21.04.2017 / 13:54:18
Ciekawe jak sobie poradzą z Juve ?
Kluczowy zawodnik
sharak1987
Zarejestrowany od: 1733 dni
Ilość komentarzy: 2612
Oceny: +3548
Kibicuje:
CA Boca Juniors CA River Plate CA San Lorenzo de Almagro Argentyna Australia FK Austria Wiedeń FC Salzburg Austria Dinamo Minsk BATE
21.04.2017 / 13:43:35
Teraz w końcu mają pieniądze na Radovicia... nie wiadomo tylko, czy Radović będzie chciał do nich dołączyć.
Kluczowy zawodnik
Football_Transfers
Zarejestrowany od: 287 dni
Ilość komentarzy: 2050
Oceny: +16585
Kibicuje:
Valencia FC Barcelona
21.04.2017 / 13:28:34
Mają świetną szkółkę, bazują na młodych - francuskie BVB ;)
Klasa światowa
dawidinho
Zarejestrowany od: 1265 dni
Ilość komentarzy: 8592
Oceny: +53799
Kibicuje:
Borussia Dortmund
21.04.2017 / 13:34:13
Chciałem już to kiedyś napisać, że Monaco jest jak BVB kiedy zdobywało mistrzostwo za Kloppa. Nie mają jakiś naprawdę wielkich i znanych piłkarzy, ale za to młode talenty i starszyzna doświadczona i do tego rewelacyjna forma sprawia to, że mogą zajść daleko.
Klasa światowa
dawidinho
Zarejestrowany od: 1265 dni
Ilość komentarzy: 8592
Oceny: +53799
Kibicuje:
Borussia Dortmund
21.04.2017 / 13:34:56
Najgorsze jest to, że pomimo pieniędzy jakie mają w Monaco piłkarze zaczną i tak odchodzić... dokładnie jak BVB
Senior
OdegaardKing
Zarejestrowany od: 450 dni
Ilość komentarzy: 625
Oceny: +3168
Kibicuje:
Manchester United Newcastle United Manchester City Leicester City FC Bayern Monachium AC Milan Juventus Turyn Norwegia Legia Warszawa Lech Poznań
21.04.2017 / 13:18:46
Hehe. Chęć ściągnięcia Radovicia to wyznacznik upadłości drużyny