Profil użytkownika VamosBlancos Senior

Kibicuje drużynom

Ostatnie punkty

Typ Zdarzenia Przyznane punkty Ranga Data i czas
50 plusów pod dodanym materiałem 1 Senior 2017-04-27 19:13:23
Dodanie komentarza 1 Senior 2017-04-27 10:21:38
50 plusów pod dodanym materiałem 1 Senior 2017-04-27 07:49:05
Dodanie komentarza 1 Senior 2017-04-27 07:46:44
Dodanie komentarza 1 Senior 2017-04-27 07:25:21
Dodanie komentarza 1 Senior 2017-04-26 21:20:57
Dodanie komentarza 1 Senior 2017-04-26 21:16:03
50 plusów pod dodanym materiałem 1 Senior 2017-04-26 15:13:18
Dodanie komentarza 1 Senior 2017-04-26 14:39:01
Dodanie komentarza 1 Senior 2017-04-26 08:08:34
Dodanie komentarza 1 Senior 2017-04-26 08:02:30
Dodanie komentarza 1 Senior 2017-04-26 07:55:52
Dodanie komentarza 1 Senior 2017-04-25 14:04:50
Dodanie komentarza 1 Senior 2017-04-25 14:01:53
Dodanie komentarza 1 Senior 2017-04-25 13:58:09
Dodanie komentarza 1 Senior 2017-04-25 12:11:30
Dodanie komentarza 1 Senior 2017-04-25 07:13:35
50 plusów pod dodanym materiałem 1 Senior 2017-04-24 18:30:17
Dodanie komentarza 1 Senior 2017-04-24 18:12:25
50 plusów pod dodanym materiałem 1 Senior 2017-04-24 14:04:18

Ostatnie komentarze

/ 3
Ale tu jest mowa o Lewym a nie o meczu LM :) ja tylko dałem przykład pewnych osobników którzy wystawiają komentarze :) mecz realu z bayernem dawno juz poszedł w swiat i to już przeszłość do której nie ma co wracać :)
/ 36
Przed meczem Real Bayern kazdy pisał Lewy dawaj jedziemy z nimi patrze na niektóre komentarze teraz tych samycho osób co tak skakali a potem był placz ze Bayern nie gra dalej to połowa z nich juz radzi Robertowi odejscie z Bayernu a co ciekawsze radzą zeby odszedł do Realu jeszcze kilkanascie dni temu jadąc po tym klubie dziwne :)
/ 19
Drugi garnitur Realu dlamnie to petarda tak miło dla oka sie to oglądało. Isco nie mam pytan chwilami wygladalo to tak jak by grał przeciwko amatorom. Jakby kolek drewna Morata postrzelal to tu spokojnie dwucyfrowy wynik. Sergio na Nacho dani za Danilo CR za Morate i James do przodu i za Vazqueza Modric i tak powinna wygladac podstawowa 11 hala madrid !!
26.04.2017; 21:04:57 FC Barcelona - Osasuna 7:1
/ 7
Ale lanie :)
Brawo łysy bracie nawet nie wiesz jak jestem dumny z tej decyzji,lepiej późno niż wcale :))
To powiadacie ze grosik wpadł w oko grubemu ciekawe ciekawe :)
Wszystko co napisałeś fajnie brzmi i jest takie piekne tylko pamietaj ze z valencia i sevilla stracilismy punkty w pierwszej rundzie i teraz kazdy mecz bedzie Finałem bo tak jak napisales Barcelona skupia sie tylko na lidze a my gramy w LM wiec nie był bym taki pewny ze wszystko wygramy fajnie ze wiezysz ale trochę realizmu i chłodnej głowy życzę :)
Ziomus też jestem kibicem Realu od 21lat widziałem brutalne faule czy Ramoss Pepe czy Hiero i trzeba powiedzieć jasno jak robi się sanki na przeciwniku i dostaję się jeden mecz kary to mało bardzo mało a ze 1 mecz to tylko jako kibice Realu możemy się tylko cieszyć choc to nie uczciwe tak serio.
Z całym szacunkiem do Realu kocham ten klub i z jednej strony ciesze się ze Ramos wroci szybko ale z drugiej czuje niesmak jeden mecz mały wymiar kary za mały. Ale tak jak napisałem cieszy mnie to ale nie uważam że to uczciwe :)
No sorry jeszcze Kaka ale tu bym sie zgodził ze zmarnowany ale przez kontuzję :)
Jaki wielki talent zmarnował Real ? James ? W dawnych latach kto Owen ? Robben ? Van der vart ? Powiedz ? Bo dlamnie dwójka hazard dybala sa chociaż o klase lepsi od tych co wymienilem :)
Ja bala skreslilem dawno dlamnie jest szklanka taka sama jak reus czy aguero więcej szpitala niż gry to takie dziwne ze chciał bym żeby w moim ulubionym klubie grał zawodnik który częściej gra niz leży polamany no chyba nie dziwne. Cieszyłem sie jak strzelał gola na wagę PK ale to tez nie powinno być dziwne ale nie zmienia to faktu ze 100 baniek to za dużo jedynym nieprzeplaconym transferem był CR te wszystkie Pogby,Higuainy i inni za wielką kasę sie nie sprawdzaja :)
Bale i Benzema na wylocie oby i sciagamy Dybale i Hazarda a jak nie to chociaż Dybale :) Bale to szklanka i 100 baniek za niego to przeplacony transfer.
Proszę nie osmieszajcie sie od czego tu się odwoływać chwała Bogu ze mu nóg nie polamal Ramos.
24.04.2017; 18:04:25 Real Madryt - FC Barcelona 2:3
/ 18
Co do meczu gratki Barca co do Realu pytanie do zizu gdzie isco? Gdzie morata po co kovacic ? pytanie do Ramosa gdzie kapitanie miałeś mózg wtedy? No i do CR jak ty tego ze spalonego i tak nie trafiłeś? Liga ucieka na własne życzenie.
Ja wiem że boli dupa mnie tez boli w hu*j. Ale naprawdę ogarnijcie to Ramos wyleciał bo na to zasłużyl przestał myśleć,karny na CR tak jak najbardziej ale to była 2min za wcześnie nie usprawiedliwia m tu sędziego ale myślimy racjonalnie.Dupka poboli i przestanie Lige wygramy i przestańcie sie jechać ze mecz sprzedany bo sie osmieszacie ja tam obejrzalem wspanialy mecz choc mojA drużyna przegrała.
Jestem kibicem Realu ale nie oszukujmy się to była czerwona wyleciał bo na chwilę zapomniał mózgu użyć.
I po co ta gownoburza gimby Real przegrał bo miał mniej szczescia. Obie drużyny grały świetnie. Nie ma co płakać ze ze Messi strzelił w doliczonym ile Razy Ramos nam tak dupe ratował to tez plakaliscie? Przegrana na klate przyjac i gramy dalej Ligi nie przegralismy jeszcze głowa do góry :) Pozdrawiam normalnych kibiców
Tak jak szanuje bardzo Ramosa tak teraz to się osmiesza wycia Messiego równo bez dwóch zdan czerwona porażkę na klate kapitanie i lecimy po lige dalej.
Przegraliśmy bo przegraliśmy nie byliśmy gorsi ani oni lepsi wiecej sszczęścia mieli :) dostalismy gola w doliczonym i co z tego ok ile razy Ramos nas tak ratował? Gramy dalej i zyje sie tez dalej ogarnijcie się :)