Profil użytkownika bebdzia Kluczowy zawodnik

Kibicuje drużynom

Ostatnie punkty

Typ Zdarzenia Przyznane punkty Ranga Data i czas
Dodanie komentarza 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-22 11:33:21
50 plusów pod dodanym materiałem 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-21 16:17:12
50 plusów pod dodanym materiałem 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-20 09:55:56
Dodanie komentarza 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-20 09:37:34
Dodanie komentarza 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-19 20:11:33
Dodanie komentarza 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-19 14:14:15
Dodanie komentarza 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-18 22:02:44
50 plusów pod dodanym materiałem 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-18 15:38:32
Dodanie komentarza 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-18 15:04:33
Dodanie komentarza 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-18 14:43:14
Dodanie komentarza 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-18 09:17:09
Dodanie komentarza 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-17 21:04:51
Dodanie komentarza 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-17 21:03:00
Dodanie komentarza 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-17 17:47:18
Dodanie komentarza 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-17 17:43:13
Dodanie komentarza 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-17 17:41:13
50 plusów pod dodanym materiałem 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-17 15:15:23
Dodanie komentarza 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-17 11:37:38
Dodanie komentarza 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-17 10:05:50
Dodanie komentarza 1 Kluczowy zawodnik 2017-01-17 09:44:41

Ostatnie komentarze

W sumie fajnie, że rodzinę ze sobą zabrał. Kto bogatemu zabroni?
Serio? Ktoś używa takich skrótów jak 'dlc'?! O Boże...
19.01.2017; 20:01:33 4. miejsce w Premier League
/ 1
Idąc tym tokiem rozumowania. Dlaczego mam oglądać któryś raz z rzędu obrazek o tym samym na tej stronie?! Skoro to cię tak bawi, to wpisz sobie na Google Arsenal memy i śmiej się do woli.
19.01.2017; 14:01:15 4. miejsce w Premier League
/ -3
No, ale nie wydaje wam się, że te śmiechy z '4rsenalu' są już po prostu nudne? Ciągle jedno i to samo. Po jakimś czasie naprawdę jest to irytujące.
/ -3
W takim razie jego żona jest idiotką...
van Basten... COŚ TY ĆPAŁ?! Jak bez spalonych? Będziemy oglądali ciągłe wykopy z jednego końca boiska na drugi... A karne każ im rozpoczynać od 50 metra, a co. Przecież po 120 minutach mają siłę na takie pierdoły.
/ 7
Jest gorszy. 'The Sun' :D
Macie tego swojego 'Zlatana'...
Pogba nie jest od strzelania bramek i asystowania. Pogba jest od... robienia syfu.
/ 0
Ha ha ha rozumiecie? Ha ha ha że 4rsenal H4 H4 H4 ale śmieszne! No nie mogę hahahah. Nie no na serio. Dajcie sobie z tym spokój. Nudne już to jest...
/ -11
No szok! Teraz to dopiero ogarnęliście?! Ja pierdziele, żeby osobny news o tym robić. Zaraz zrobicie news o tym, że Zieliński się wysrał. A dziesięć sekund wcześniej sikając niemal nie polał sedesu...
Ziomek ma dobre nazwisko. Żeby tego nie spierniczył...
17.01.2017; 17:01:13 Bramkarze lepsi od Bravo
/ 16
To, że nie załapałeś żartu to jedno. Ale kim według Ciebie są bramkarze jeśli nie piłkarzami?!
17.01.2017; 11:01:38 Zamienił stryjek...
/ -4
Za to fani Legii nigdy nie nazwali go Ibrą... Zawsze mówiłem, że Prijovic to jest gówno, a nie Ibrahimović. Niektórzy ogarnęli to dopiero teraz...
No ja bardziej kierowałem się możliwością gry. No niby wiadomo, że skoro United zapłaci 100 mln to Griezmann będzie grał. Ale przecież jest jeszcze Ibra (wątpię żeby odszedł po tym sezonie) i Rashford. W Chelsea po sprzedaży Diego zostałby tylko Batshuayi.
Już prędzej bym uwierzył, że do Chelsea przejdzie. Bo Costa jakieś gowno odwala. Więc jeśli by się go pozbyli do Chin, to raczej nie za małą kasę. Na Griezmanna idealnie.
Za wysokie progi dla Legii.
17.01.2017; 08:01:09 Nowy herb Juventusu Turyn
/ 10
Serio? Oni na głowę chyba upadli...
Jak to? Przecież Messi taki wspaniały! Legenda klubu. Kocha Barcelonę! Gówno. Kocha ich kasę, a nie klub. Gdyby ich naprawdę kochał to bez problemu zgodziłby się na obniżenie pensji.
Niektóre komentarze z dołu są naprawdę zabawne :D Rozumiem, że Legia zagrała w tym sezonie w LM. Super sprawa. No, ale ludzie bez przesady. Trochę pokory. Liga grecka jest bez wątpienia lepsza od ekstraklasy (no chociażby z powodu współczynnika UEFA). PAOK w ostatnich latach regularnie grał w LE. Poziomem sportowym raczej jest równy z Legią. Natomiast ekonomicznie to bije Legię na głowę. Transfer za 2,2 mln euro. U nas to byłby szok, a przecież PAOK w LM nie grał. Zresztą fani Legii tak się jarali tym 'Zlatanem' to dostali Zlatana. Kontrowersyjne teksty to chyba nic dziwnego przy tym imieniu... Chociaż ja od początku mówiłem, że on jest dupa, a nie Zlatan...

Ostatnio dodane do sport buzz