Dodano: 10.03.2012 (23:54) przez
Solidny ligowiec
admin
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 33
Oceny: +138
Kibicuje:
Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United PSG Bayern Monachium Borussia Dortmund Juventus Turyn Wisła Kraków Legia Warszawa Lech Poznań
(77 komentarzy)
Dodaj komentarz
Solidny ligowiec
kciuku8
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 1669
Oceny: +14933
Kibicuje:
Polska Real Madryt
12.03.2012 / 16:55:22
Hahahaha dobreee :DDD


Kupowac mecz z BENIAMINKIEM HAHAHAHAHA ! XD


Sory leze ....
Junior
Szazijr
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 70
Oceny: +302
Kibicuje:
Arsenal Londyn Wisła Kraków Polska
12.03.2012 / 12:20:37
nie wiem ludzie czemu wy się kłócicie o takie sprawy zamiast obejrzeć skróty i podziękować, że ktoś wrzucił. A to w jakim stylu się wygrywa to podobno nieważne. Więc kibice Barcy i kibice Realu dodam ze polscy kibice keep calm and watch bez napinki.
Kluczowy zawodnik
maestro3
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 3504
Oceny: +19637
Kibicuje:
Manchester United
12.03.2012 / 02:05:03
real ma majstra a Farsa gowno w tym sezonie zdobedzie bo LM w tym sezonie zdobedzie Real,badz Bayern,puta Farsa!!!!!
Senior
lukasq
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 589
Oceny: +356
12.03.2012 / 00:11:17
Oto zwyciezca LM : )
Trampkarz
Xander
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 9
Oceny: +7
12.03.2012 / 00:01:59
JAK REAL PRZEGRA Z CSKA ZAPRASZAM NA BROWARA :)<br/><br/>edytowano: 2012-03-12 00:02 przez użytkownika
Trampkarz
Czerwone DIabły
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: +4
11.03.2012 / 21:45:12
Real miał szczęście ale to nie zmienia faktu ze Barcelona =FAKE FOOTBOL +obciąg sędziom a wygrasz LM :) Pozdro
Solidny ligowiec
Jacob94
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 1024
Oceny: +3220
Kibicuje:
Arsenal Londyn FC Barcelona Villarreal
11.03.2012 / 23:18:43
Jak można tak mówić po wygranej w takim "stylu"
Trampkarz
ekiert
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 20
Oceny: +36
11.03.2012 / 21:23:06
jak zwykle gra real ma więcej szczęścia niz rozumu
Trampkarz
west2888
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 3
Oceny: +9
11.03.2012 / 19:44:58
do Kibiców Barcelony - ZAPOMNIELIŚCIE MECZ REWANŻOWY PUCHARU KRÓLA BARCA- REAL 2-2 JAK RAMOS STRZELIŁ PRAWIDŁOWO GOLA A SĘDZIA NIE UZNAŁ?? POWINNO BYĆ 2-3 DLA REALU [[ SĘDZIOWIE POPEŁNIAJĄ BŁĘDY I BĘDĄ POPEŁNIAĆ NAWET JAK ICH BĘDZIE 10 . A W TYM MECZU 2 KARNE SIĘ NALEŻAŁY DLA BETISU - ŻYCIE
Trampkarz
Xander
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 9
Oceny: +7
11.03.2012 / 23:57:56
Ramos popychał obrońce czy nawet zawiesił się na nim CIULU tak to jest jak się meczu nie ogląda ! Chyba żółtą powinien dostać a nie , na gola trzeba zasłużyć .<br/><br/>edytowano: 2012-03-11 23:58 przez użytkownika
Trampkarz
gabriel2708
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 16
Oceny: +33
11.03.2012 / 19:05:20
Ale Real Madryt miałszęście bp mieli 2 ręki,w polu karnym i mogły być 2 karne dla Betisu, i mogło byc 5-3
Trampkarz
xxx
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +11
11.03.2012 / 22:47:47
ej ale 2-3 + 2 bramki to jest 4-3 a nie 5-3, chyba że coś źle licze
Trampkarz
Antydivison
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: -1
11.03.2012 / 19:30:28
ja mysle,ze to barca przekupila sedziow,czemu nie wspomnisz o rece,ktora miala miejsce przy pierwszym golu betisu?przyjal,odbila sie od lokcia i podal do kolegi,ktory strzelil gola?hmm... ??a co do rak realu,karnych nie bylo,bo nie bylo rak.proste.nic nie mowie o golu messiego,ktory strzelil go,kiedy to bramkarz przeciwnej druzyny ustawial mur w poprzedniej kolejce chyba.baj
Solidny ligowiec
Jacob94
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 1024
Oceny: +3220
Kibicuje:
Arsenal Londyn FC Barcelona Villarreal
12.03.2012 / 17:12:06
to najgłupszy komentarz jaki w życiu przeczytałem na meczykach

Jak to rąk nie było? nie wiedziałeś? już po meczu można się przyznać kurwa no xd
Junior starszy
samixxx112
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 297
Oceny: +452
11.03.2012 / 18:10:51
NO CIEKAWE ILE SĘDZIA WZIĄŁ ZA TE DWA KARNE !!!! ;DD
o tym to kibice realu nic nie powiedzą ?
Trampkarz
Xander
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 9
Oceny: +7
11.03.2012 / 23:59:37
Kasa Kasa ich popiera kasa . ! :D
Junior starszy
mistrz3
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 329
Oceny: +110
11.03.2012 / 19:24:23
a ciekawe ile sedzia wzial za te cztery karne,ktore nalezaly sie Cwelsom w LM,pewnie strasznie duzo z uwagi ze to byla LM ,pozdrowiam ; ]
Trampkarz
pawelek777
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 4
Oceny: +3
11.03.2012 / 17:54:10
real 3-0 cska
Trampkarz
pawelek777
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 4
Oceny: +3
11.03.2012 / 17:53:06
hala madrid
Solidny ligowiec
kciuku8
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 1669
Oceny: +14933
Kibicuje:
Polska Real Madryt
11.03.2012 / 16:31:54
NIE WYPISUJE RZECZY TYPU : "KIBICE BARCELONY MAJA SZACUNEK DO REALU A KIBICE REALU NIE MAJA DO BARCELONY" BO TO BZDURA!!!!
Solidny ligowiec
kciuku8
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 1669
Oceny: +14933
Kibicuje:
Polska Real Madryt
11.03.2012 / 16:29:03
SADZICIE ZE KIBICE REALU ZALILI SIE ZE SEDZIOWIE POMAGALI BARCELONIE A WY ROBICIE WLASNIE W TEJ CHWILI TO SAMO !

NIE DZIELIMY SIE NA KIBICOW REALU I BARCELONY
MY WSZYSCY JESTESMY POLAKAMI I ZAWSZE GDY NASZE KLUBY BEDA W PODOBNYCH SYTUACJACH ODRUCHY BEDA TE SAME! ( tzw. "plakanie")

I TA SYTUACJA JEST TEGO PRZYKLADEM !!!<br/><br/>edytowano: 2012-03-11 16:32 przez użytkownika
Senior
Bartek25
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 627
Oceny: +5849
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Śląsk Wrocław
11.03.2012 / 15:44:06
Jestem kibicem Barcelony ale w tym sezonie Real zasłużył na mistrzostwo hiszpanii poniewaz mistrzostwo sie zdobuwa własnie wygrywając ze słabymi zespołami , mozna przegrywac z czołowka ale mistrza sie zdobywa ciułając punkty i nie tracac ich z ekipami z dołu tabeli
Junior starszy
zygmuntinho
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 467
Oceny: -1807
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Juventus Turyn Lech Poznań FC Barcelona
11.03.2012 / 15:18:58
wiele razy o tym mówilem ze juz wszystkim po trochu zaczęło sie robić realu szkoda oczywiscie o kibicach realu mysle tak ciepło jak o wyborcach pisu :) mIło bedzie wygrac Mistrza przegrywając w sezonie 4 mecze z wicemistrzem
Trampkarz
szlugoo
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 24
Oceny: +54
Kibicuje:
Chelsea Londyn Leicester City FC Polska FC Barcelona
11.03.2012 / 15:15:44
mecz przekupiony:D
Junior starszy
samixxx112
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 297
Oceny: +452
11.03.2012 / 15:05:21
zobaczymy jak wam pójdzie z CSKA :D<br/><br/>edytowano: 2012-03-11 15:06 przez użytkownika
Trampkarz
Xander
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 9
Oceny: +7
12.03.2012 / 00:01:22
A JAK BY PRZE***** TO BYM CHYBA KUMPLOM KASTĘ PIWA STAWIAŁ :)
Junior starszy
samixxx112
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 297
Oceny: +452
11.03.2012 / 15:05:17
macie tą lige w tym roku :)
my walczymy o puchar króla i o LM ...
przyjdą GD znowu będzie w pałe i będą lamenty że sędzia zły piłka nie okrągła itp :D
Junior starszy
samixxx112
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 297
Oceny: +452
11.03.2012 / 15:04:19
Do kciuku8 i innych dzieci realu ( nie do normalnych kibiców ) jak sędziowie sie mylą w meczu Barcelony to jest wielka obraza , jak Barca symuluje to też wielki skandal , ale jak sędziowie wygrywają wam mecz i to nie pierwszy w tym sezonie to jest dobrze?
Solidny ligowiec
kciuku8
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 1669
Oceny: +14933
Kibicuje:
Polska Real Madryt
11.03.2012 / 16:24:52
samixxx112: CZŁOWIEKU TO SAMO MOGLBYM NAPISAC DO CIEBIE I INNYCH "KIBICOW BARCELONY" !

NIE ZASMIECAJ CZAT TAKIMI WYPOWIEDZIAMI ... BO TEGO JEST MNOSTWO...

I CO TWOJA WYPOWIEDZ MA WSPOLNEGO Z MOJĄ? BO TO CHYBA NIE JEST JAKIS ARGUMENT ZE SIĘ MYLE?
Junior starszy
zygmuntinho
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 467
Oceny: -1807
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Juventus Turyn Lech Poznań FC Barcelona
11.03.2012 / 14:11:10
spotykamy sie tu codziennie wiec prosze wszystkich kibiców realu zeby sie przygotowali do polemiki na temat rewanżu z CSKA obojetnie jaki bedzie wynik.pozdro
Trampkarz
00Damian20
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 2
Oceny: +2
11.03.2012 / 13:49:21
Real Mistrzem!!! halaa
Solidny ligowiec
kciuku8
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 1669
Oceny: +14933
Kibicuje:
Polska Real Madryt
11.03.2012 / 13:42:27
GDYBY LIGA WAS NIE OBCHODZILA NIE BYLO BY WAS TUTAJ CALA ARMIA I
NIE ŻALIŁA SIE NA WSZYSTKIE STRONY.

_________________________________________
TAK! TEN MECZ NIE BYL DO KONCA UCZCIWY ALE CO MY MAMY DO TEGO? WINICIE NAS ZE KIBUCUJEMY TEMU KLUBOWI?

JEZELI NIE MOZECIE SIE Z TYM POGODZIC:

TO CHYBA NIE WIECIE CZYM JEST PIŁKA NOZNA (!!!)
Junior
piotrus81
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 124
Oceny: +14
12.03.2012 / 10:15:44
Ale jeżeli Barcelona również wygra w podobny, "nieuczciwy" sposób, to też nas ciśniecie z tego powodu, więc o co te pretensje? Nikt tu nie jest bez winy, niestety :( Jedziemy sobie równo. I powinniśmy to tępić - my w naszych szeregach; i Wy w Waszych...
Solidny ligowiec
kciuku8
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 1669
Oceny: +14933
Kibicuje:
Polska Real Madryt
11.03.2012 / 13:34:34
A PRZEPRASZAM BARDZO !

PODOBNY MECZ MIALA BARCA Z ATLETICO !

I CO JUZ O TYM ZAPOMNIELISCIE?


____________________________________

Jak to trudno pogodzic sie z utrata lidera :(((
Trampkarz
Boczar1906
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 40
Oceny: -31
11.03.2012 / 12:18:21
KoksikKoksu ty jestes chyba troszke zabardzo zapatrzony w ten caly real. Każdy normalny kibic potrafi przyznać ze druzyna zagrała słabo, wygrała po błędzie sedziego, ale ty tego niewidzisz i tkwisz w dość mylnym przekonaniu ze real zdobędzie mistrza zasłużenie. W ostatnich meczach realu było tyle kontrowersji ze cięzko je spamiętać. Przyszła LM i wielki cudowny real zaledwie zremisował z Moskwą.
Trampkarz
kacper980@op.pl
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 14
Oceny: +10
11.03.2012 / 12:15:05
Hala Madrid!
Solidny ligowiec
mAster8902
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 959
Oceny: +3340
Kibicuje:
Wisła Kraków FC Barcelona
11.03.2012 / 11:45:03
Obiektywnie oceniając mecz , remis był by sprawiedliwym wynikiem. Bo o ile pierwsza ręka (Xabi Alonso) była ewidentna, to tej drugiej sytuacji mógł nie dostrzeć sędzia. Choć piłka otarła się o ręke Marcelo i Ramosa.
Liczę tylko na to, że to co dostali w tym meczu w innym im zabierze, tak żeby było sprawiedliwie ;)
Solidny ligowiec
mAster8902
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 959
Oceny: +3340
Kibicuje:
Wisła Kraków FC Barcelona
11.03.2012 / 12:18:26
Brak argumentów! ...Więc lepiej zminusować ;) hehe
Junior
karat65
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 54
Oceny: +5
11.03.2012 / 14:08:11
ja ci brudasie napisze argument.frajerze sie nauczyłeś jednego powiedzenia,,kozak w necie itp......'ja bym ci pokazał tego kozaka.a i nie pisz gnojku że ktoś ma iść się uczyć pisać bo sam takie byki walisz jak mało kto,więc morda krótko tam rozjebundo
Solidny ligowiec
mAster8902
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 959
Oceny: +3340
Kibicuje:
Wisła Kraków FC Barcelona
11.03.2012 / 16:53:40
Stać Cię na coś więcej?! Nie zniże się do Twojego poziomu i nie podejmę rozmowy z kimś takim prostym jak Ty ;)
Junior
karat65
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 54
Oceny: +5
11.03.2012 / 17:09:38
prostak to jesteś ty tu bronisz Realu a na innych stronach sam prowokujesz kibiców innych drużyn.podjąć to ty możesz ale prace na drodze w pobliskim lesie
Solidny ligowiec
mAster8902
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 959
Oceny: +3340
Kibicuje:
Wisła Kraków FC Barcelona
11.03.2012 / 21:41:33
I tu Cię zaskoczę! Nie jestem kibicem Realu, a nawet ich nienawidze ;) Jestem fan Barcy! A komentuje w taki sposób, żeby nie pobudzać byłda do napinki. Staram się w miare kulturalny sposób wyrazić swoją opinię na temat tego meczu.... Znam swoją wartość i nie podejmę pracy takiej która jest Twoim fachem.
PS. popracuj nad pisownią ;)
Trampkarz
KoksikKoksu
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 3
Oceny: +1
11.03.2012 / 11:42:57
hmm ziomuś :D To był mecz towarzyski ....
Tam z Portugalii chyba nikt nie grał na serio...


A ja nie porównywałem messiego do RONALDO tylko pokazałam wam dzięki komu tracicie pkt i do nich powinniście mieć czasem żale.. a nie na sędziów zwalać ...
Może to ze barsa wtedy zremisowała to była wina sędziów tak?? haha..
Solidny ligowiec
mAster8902
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 959
Oceny: +3340
Kibicuje:
Wisła Kraków FC Barcelona
11.03.2012 / 11:49:34
To powiedz mi czy w meczu towarzyskim czy o punkty grają za darmo? Coś się wymaga od piłkarzy skoro się płaci za bilet, za abonament itp. Dlatego nie tłumacz mi tak tego, bo Ozil, Khedira itd we wrześniu też grali towarzysko i wyglądali duuużo lepiej!
Trampkarz
KoksikKoksu
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 3
Oceny: +1
11.03.2012 / 11:36:43
tak sobie to mów :D
Dobre słowa na pocieszenie :)
Junior starszy
zygmuntinho
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 467
Oceny: -1807
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Juventus Turyn Lech Poznań FC Barcelona
11.03.2012 / 11:36:36
DO koksikkoksu jestes ekstra znawca własnie porównałes ronaldo MESSIEGO a wiec jak juz 94 minuta to i wytlumacz nam co ostatnio na Narodowym robiło 94 miliony Euro jak masz jaki filmik z jego dobrym zagraniem to podeslij
Junior starszy
zygmuntinho
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 467
Oceny: -1807
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Juventus Turyn Lech Poznań FC Barcelona
11.03.2012 / 11:34:13
Wreszcie sie Barcelona , Rywale , Sędziowie zlitowali nad Realem..... Liga Mistrzów pewnie bedzie dla barcy puchar króla też a real cóż smiac sie chce pionasów w tym sezonie w lidze pociskaja ale mocniejsze CSKA juz sie nie dało... zal
Trampkarz
00Damian20
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 2
Oceny: +2
11.03.2012 / 13:47:32
Real z cieniutkim Betisem wygral a Barca z cieniutka osasuna przegrala 2;3 wiec kto jest Cienki?? rowniez nie zapominajmy o przestrzelonym karnym mesiego!! sedziowie jak sedziowie przypominam czerwien pepe w polfinale LM ktorej tez nie powinien dostac i co?? idac tropem kibicow Barcy to... Barca bez sedziow dno!!
Solidny ligowiec
Jacob94
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 1024
Oceny: +3220
Kibicuje:
Arsenal Londyn FC Barcelona Villarreal
11.03.2012 / 20:05:06
Cieniutka Osasuna?
Betis 13 miejsce w tabeli
Osasuna 5 miejsce w tabeli
Ogólnie rzecz biorąc czemu nie możemy mówić O TYM KONKRETNYM MECZU tylko powracać do historii... cały czas wracacie do historii (Nawet to meczu z Chelsea!!!) to jest śmieszne, by się bronić zawsze tym co było i czekać tylko jak się nazbiera tego więcej....
Błędy błedami ale te 2 ręki widział cały świat.
Trampkarz
KoksikKoksu
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 3
Oceny: +1
11.03.2012 / 11:31:16
Nie wkurzajcie mnie dzieciaki i przestańcie płakać ....
A co do Boczar1906 hmmm Tak będę się cieszył Mistrzostwa bo wygrywa go Słusznie, a wy musicie się pogodzić z tym że REAL jest lepszy a nie zwalać tylko Sędziowie, Sędziowie .... Jak jakieś dzieci hahahaha.
94min - Messi karny -2pkt :)
Solidny ligowiec
mAster8902
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 959
Oceny: +3340
Kibicuje:
Wisła Kraków FC Barcelona
11.03.2012 / 11:36:54
W zeszłym sezonie kto "płakał"? Że sędziowie, że symulanci..
"Nie pamięta wół, jak cielęciem był!"
Junior
piotrus81
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 124
Oceny: +14
12.03.2012 / 10:06:16
Dokładnie - mentalność Kalego: "Kali ukraść krowę - Kali dobra człowiek; Kalemu ukraść krowę - złodziej zła człowiek". Typowo polska mentalność, niestety...
Junior
José
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 90
Oceny: +347
11.03.2012 / 11:15:52
No tak , wyszło wszystko w tym jednym meczu. Realowi całą ligę pomagają sędziowie, macie rację...Barcy nigdy się takie rzeczy nie zdarzają . Jak czytam komentarze stałych bywalców tej strony to tracę chęć do życia i kibicowania komukolwiek... Sędziowie mylą się bardzo często , zwłaszcza w tej lidze i barcelona pod tym względem wcale nie jest święta. Szczęście sprzyja najlepszym, Hala Madrid!
Trampkarz
Boczar1906
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 40
Oceny: -31
11.03.2012 / 10:16:34
Mam do was pytanie ,,kibice" realu, będziecie się cieszyć z Mistrzostwa zdobytego w ten sposób?? (pewnie tak bo po tylu latach postu nawet suchar cieszy). W przeszłości zdarzyło się kilka fatalnych błędów na korzyść Barcy, ale to co się wyprawia teraz w La Liga to jest koszmar, w ostatnich 8 meczach realu zawsze był jakiś błąd który znacznie ułatwiał wygraną realowi.
Visca el Barca
Senior
lukasq
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 589
Oceny: +356
11.03.2012 / 15:55:09
Boczar1906 ty to lepiej wyloguj sie z tego forum raz na zawsze bo sadzac po tym co piszesz niemasz pojecia o pilce zadnego. Poprostu absolutnie ŻADNEGO
Solidny ligowiec
kciuku8
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 1669
Oceny: +14933
Kibicuje:
Polska Real Madryt
11.03.2012 / 11:01:27
Ale peszek ja nie mogee ;DD Patrzcie na wypowiedzi kibicow Barcelony jak płacza jak wyzywaja hehehehe ;p Az fajnie sie zrobilo ... teraz wiedza jak to bylo na miejscu kibicow realu gdy Barcelona wygrywala wiekszosc pucharow dzieki sedziemu :PPP....

Nie przeszkadzajcie sobie ... A ja sie troche jeszcze posmieje ;DD
Junior
piotrus81
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 124
Oceny: +14
12.03.2012 / 09:52:55
Przepraszam, ale widzę raczej, że to kibice Realu wyzywają. Przynajmniej, jeżeli chodzi o poniższe komentarze do niniejszego filmiku...
Trampkarz
MilanFan
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 26
Oceny: +1
11.03.2012 / 01:37:27
Jacob94
Ja za Milanem, i uważam, że nie ma czegoś takiego jak "nie powinni wygrać tego meczu". Wygrali? Właśnie, a co mówiłeś na temat sędziego? Jako kibic barcelony na ten temat się nie wypowiadaj, 2006,2009,2011...
Junior starszy
mistrz3
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 329
Oceny: +110
11.03.2012 / 01:26:40
Brawa dla Realu w tym roku liga bedzie wasza ;),Drodzy kibice Farsy akurat wy jestescie ostatnia druzyna,ktora moze komus wytykac,ze sedzia dziala na czyjas korzysc.Widze ze juz chyba zapomnieliscie ile to razy wam sedzia dupe ratowal :).Jedyne pretensje miejcie nie do sedziow lecz do swojego Pepa bo to on ustatal taktyke i wystawial zawodnikow na dany mecz :).
Junior starszy
mistrz3
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 329
Oceny: +110
11.03.2012 / 01:31:03
To wlasnie przez jego roszady w Madrycie jest teraz +10 stopni ,a u was -10 haha ;D.Gdybyscie tak jak Real wygrywali ciezko,bo ciezko ale wygrywali na wyjazdach to teraz byscie nie musieli plakac na sedziego;D.Takze jeszcze raz brawa dla Realu,a Farsie coz pozostaje walka o LM i puchar Krola :)
podro dla kibicow Realu do kibica Man United :)<br/><br/>edytowano: 2012-03-11 01:34 przez użytkownika
Junior starszy
mistrz3
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 329
Oceny: +110
11.03.2012 / 02:04:07
mam jednak nadzieje ze w tej edycji LM Farsa nie trafi juz na takich sedziow ,ktorzy beda jej pomagac,tak jak to bylo w latach ubieglych :)<br/><br/>edytowano: 2012-03-11 02:05 przez użytkownika
Solidny ligowiec
Jacob94
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 1024
Oceny: +3220
Kibicuje:
Arsenal Londyn FC Barcelona Villarreal
11.03.2012 / 00:05:21
/ -11
Okej, a więc...
1. Tak, jestem kibicem Barcelony
2. Szanuję Real. Wielka drużyna, wspaniała, bardzo dobrze grająca, jedyna która może rywalizować z Barcą
3. Nigdy nie przeklnąłem na nich....
ale...
KU*WA
CO TO BYŁO???
JEB*NY SĘDZIA, JE*ANY REAL!!!!
Macie tą swoją la Ligę!!!
Trampkarz
roberrto13
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 18
Oceny: +132
Kibicuje:
Arsenal Londyn Jagiellonia Białystok Real Madryt
11.03.2012 / 00:10:55
Spokojnie, bo ci żyłka pęknie;p
Solidny ligowiec
Jacob94
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 1024
Oceny: +3220
Kibicuje:
Arsenal Londyn FC Barcelona Villarreal
11.03.2012 / 00:22:58
byście mogli choć trochę pokazać obiektywizmu...
Wiecie co to jest?

Jak Barca wygrywa niezasłużenie to nie jestem z tego zadowolony.

Ale wam to wszystko jedno.

"Hala Madryt" i gratulacje takiej ligi -.-<br/><br/>edytowano: 2012-03-11 00:23 przez użytkownika
Solidny ligowiec
Jacob94
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 1024
Oceny: +3220
Kibicuje:
Arsenal Londyn FC Barcelona Villarreal
11.03.2012 / 00:38:48
a jak chwaliłem waszą grę z Espanyolem na 5:0 to miałem mnóstwo plusów i komenty "Takich kibiców powinna mieć Barcelona" a teraz? 3 minusy? Wy nie umiecie znieść prawdy, że wygracie tegoroczną ligę niezasłużenie...i tego że tego meczu nie powinniście wygrać
Junior starszy
Eycon
Zarejestrowany od: 1582 dni
Ilość komentarzy: 255
Oceny: +1846
11.03.2012 / 10:33:13
nie jestem kibicem Realu ale bez przesady... W tym sezonie wygrają lige zasłużenie, nawet jesli tego meczu nie powinni wygrac.
Zobacz skrót i bramki z meczu Skróty meczu - Betis - Real Madryt 10.03.2012 wynik: z dnia 10.03.2012 online. Tylko na Meczyki.pl obejrzysz skróty meczów z ligi"Hiszpania"w wysokiej jakości transmisji na żywo.