Dodano: 25.09.2013 (22:33) przez
Mistrz
totil
Zarejestrowany od: 1258 dni
Ilość komentarzy: 5
Oceny: -304
(18 komentarzy)
Dodaj komentarz
Junior
MrRasterz
Zarejestrowany od: 1374 dni
Ilość komentarzy: 40
Oceny: +535
26.09.2013 / 18:08:05
/ -19
Moyes ssie...
Kluczowy zawodnik
Labret
Zarejestrowany od: 1390 dni
Ilość komentarzy: 1949
Oceny: +15670
Kibicuje:
Manchester United Polska
26.09.2013 / 12:40:03
Ostatnimi czasy Rooney ma udział przy każdej bramce zdobytej przez "Diabły".
Junior
Norbi-siek_1
Zarejestrowany od: 1421 dni
Ilość komentarzy: 30
Oceny: +255
Kibicuje:
Wisła Kraków Legia Warszawa Lech Poznań Real Madryt Śląsk Wrocław Mrągowia Mrągowo
26.09.2013 / 10:38:42
Kurwa jak rooney te wolne napierdala teraz :0 jebany xd im starszy lepszy
Junior starszy
kamil381
Zarejestrowany od: 1538 dni
Ilość komentarzy: 389
Oceny: +2501
Kibicuje:
Manchester United Polska Stal Stalowa Wola
26.09.2013 / 14:12:06
27 lat, najlepsze lata przed nim
Junior starszy
custodian
Zarejestrowany od: 1579 dni
Ilość komentarzy: 424
Oceny: +1451
Kibicuje:
Manchester United
26.09.2013 / 01:56:25
Brawo United ! Mecz wyrównany ale to United było góra na Koniec! brawo Groszek ! Czekamy na Norwich!
Kluczowy zawodnik
Kielce92
Zarejestrowany od: 1438 dni
Ilość komentarzy: 1994
Oceny: +15820
Kibicuje:
Argentyna FC Barcelona Korona Kielce
25.09.2013 / 23:49:09
Obejrzal bym obszerny skrot :)
Trampkarz
Micci
Zarejestrowany od: 1579 dni
Ilość komentarzy: 13
Oceny: +67
25.09.2013 / 22:58:13
Brawo!!!
Kluczowy zawodnik
maestro3
Zarejestrowany od: 1579 dni
Ilość komentarzy: 3502
Oceny: +19634
Kibicuje:
Manchester United
25.09.2013 / 22:47:31
Rewanz za mecz ligowy udany :). Oby w nastepnej rundzie losowanie bylo dla nas bardziej szczesliwe ;p. Mecz na niezlym poziomie. U nas bylo tylko 3 pilkarzy z podstawy, natomiast w Live gral tylko bez Aggera i Coutinho, bo tak to pozostali, to o ile sie nie myle byla podstawa, takze wynik 1-0 w pelni mnie satysfakcjonuje :)
Senior
Mate 8
Zarejestrowany od: 1579 dni
Ilość komentarzy: 677
Oceny: +5536
Kibicuje:
Liverpool FC
25.09.2013 / 22:39:44
Mecz trochę nudny ale brawo dla MU że przechodzą dalej i mówi to kibic LFC :)
Junior
arczis92
Zarejestrowany od: 1579 dni
Ilość komentarzy: 57
Oceny: +169
Kibicuje:
Lech Poznań FC Barcelona
26.09.2013 / 08:04:06
Jaki kurwa normalny kibic swojej drużyny cieszyłby sie, ze rywal przechodzi dalej...? Nie ściemniaj ze jestes fanem lpoolu tylko tanim fanem man utd, ktory podszywa sie by miec dużo lajków, ale skoro masz ze 7 lat to rozumiem. Sie dziwie ze Ci co lajkują sie nabierają, MASAKRA . " Ciesze sie ze Barca wygrała lige mistrzów w 2011 mimo ze jestem fanem Manchesteru " :)
Senior
Mate 8
Zarejestrowany od: 1579 dni
Ilość komentarzy: 677
Oceny: +5536
Kibicuje:
Liverpool FC
26.09.2013 / 14:48:27
Kolego czytaj ze zrozumieniem wychodzi na to że nie potrafisz zrozumieć prostego zdania i raczej ty masz te swoje 10 lat :D po prostu pogratulowałem, kamil381 to dobrze odczytał i nie rzucaj tu żenującymi przykładami , czy komuś tu chodzi o dostawanie plusów ??? raczej nie wyraziłem swoją opinię i tak cię to zirytowało małolacie :)
Junior starszy
kamil381
Zarejestrowany od: 1538 dni
Ilość komentarzy: 389
Oceny: +2501
Kibicuje:
Manchester United Polska Stal Stalowa Wola
26.09.2013 / 14:17:12
nie napisał że się cieszy tylko pogratulował kulturalnie pisząc "brawo", jedno zdanie a tak trudno przeczytac ze zrozumieniem, ale rzeczywiście nie musiał się chwalić ze to on kibic live heh
Junior starszy
custodian
Zarejestrowany od: 1579 dni
Ilość komentarzy: 424
Oceny: +1451
Kibicuje:
Manchester United
26.09.2013 / 01:54:30
Dzięki Mate 8 spoko komen...:D
Kluczowy zawodnik
maestro3
Zarejestrowany od: 1579 dni
Ilość komentarzy: 3502
Oceny: +19634
Kibicuje:
Manchester United
25.09.2013 / 22:42:10
mecz bez historii, spodziewalem sie troche szybszego tempa meczu...
Zobacz skrót i bramki z meczu Skróty meczu - Manchester United - Liverpool FC 25.09.2013 wynik: 1:0 z dnia 25.09.2013 online. Tylko na Meczyki.pl obejrzysz skróty meczów z ligi"Anglia"w wysokiej jakości transmisji na żywo.