Dodano: 06.11.2013 (22:20) przez
Mistrz
kamyk019
Zarejestrowany od: 1576 dni
Ilość komentarzy: 4
Oceny: -635
(48 komentarzy)


Dodaj komentarz
Junior
izydor
Zarejestrowany od: 1645 dni
Ilość komentarzy: 109
Oceny: -76
Kibicuje:
FC Barcelona
07.11.2013 / 17:13:45
żałoba Polska znowu przegrała.Lewy lubi pajacować
Senior
Emil RM
Zarejestrowany od: 1470 dni
Ilość komentarzy: 444
Oceny: +3898
Kibicuje:
Polska Portugalia Real Madryt
07.11.2013 / 16:17:47
Lewy chyba ćwiczył z barcelonom
Solidny ligowiec
Arafat Stefan
Zarejestrowany od: 1513 dni
Ilość komentarzy: 1265
Oceny: -694
07.11.2013 / 15:54:17
Lewandowski słabo wczoraj
Junior starszy
kubaszakal
Zarejestrowany od: 1246 dni
Ilość komentarzy: 411
Oceny: +1609
Kibicuje:
Arsenal Londyn
07.11.2013 / 15:02:15
Przepraszam za błąd w grupie mi chodziło :) Ps zalałem klawiature może czasami nie byc odstępu :)
Junior starszy
kubaszakal
Zarejestrowany od: 1246 dni
Ilość komentarzy: 411
Oceny: +1609
Kibicuje:
Arsenal Londyn
07.11.2013 / 14:59:26
Nie przypominam sobie takiej sytułacji w głupie bo może być teraz naprawde ciekawie :) Jeśli Arsenalwygra z marsylją a przegra z napoli bedzie miał 12pkt i niby pewny awans ale nie koniecznie ... napoli po zwycięstwie z arsenalem a porażką z borusią też moze mieć 12pkt a borusia jeśli wygra z marsylią i z napoli też bedziemieć 12pkt ! więc grupa moze sie roztrzygnąć po przez zdobyte bramki :)

1. Arsenal 12pkt ...
2.Borussia 12pkt ...
3.Napoli 12pkt...
4.Marsylia 0pkt...

Kibic trzyma kciuki za Arsenal Go Go Gunners żeby tylko sie tak nie stało ale nawet różnicą bramek dadzą sobie rade :)
Junior
Hayperowsky
Zarejestrowany od: 1255 dni
Ilość komentarzy: 71
Oceny: +546
07.11.2013 / 14:47:48
Borussia nie strzeliła bramki, bo nikt nie podał do Robercika, żeby do pustej trafił.
Trampkarz
Madej14
Zarejestrowany od: 1320 dni
Ilość komentarzy: 19
Oceny: +146
07.11.2013 / 09:48:30
Skrót meczu BVB-Arsenal, a w komentarzach oczywiście znajdą się buraki które spinają się o Barce i real.
Junior
Kibic! CFC !
Zarejestrowany od: 1436 dni
Ilość komentarzy: 85
Oceny: +1180
07.11.2013 / 01:48:56
Brawo Armaty,Londyn musi panowac w LM :D
Junior starszy
EdwinAFC
Zarejestrowany od: 1474 dni
Ilość komentarzy: 240
Oceny: +4178
Kibicuje:
Arsenal Londyn Anglia
07.11.2013 / 00:17:44
Bundesliga dzisiaj wpierdol 4:0 :D Fajne zwycięstwo, trzy punkty nasze. Teraz jeszcze dokończyć dzieła, ale to już powinno być z górki.
Senior
SidewaysCFC
Zarejestrowany od: 1645 dni
Ilość komentarzy: 800
Oceny: -15998
Kibicuje:
Chelsea Londyn Glasgow Rangers FC
07.11.2013 / 00:09:05
/ -20
Brawo Arsenal! Jeszcze tylko zwycięstwo z Marsylią lub Napoli i awans. Angielskie kluby w tym roku pokazują, że zeszła edycja była wypadkiem przy pracy i to bardzo cieszy.
Junior
Kibic! CFC !
Zarejestrowany od: 1436 dni
Ilość komentarzy: 85
Oceny: +1180
07.11.2013 / 01:50:06
Dokladnie angielskie zespoly musza trzymac sie razem,a te hiszpanskie cipki niech sie tam wyzywaja :D
Kluczowy zawodnik
pawel997402
Zarejestrowany od: 1369 dni
Ilość komentarzy: 2420
Oceny: +15444
Kibicuje:
AS Roma Juventus Turyn Inter Mediolan Udinese Włochy
07.11.2013 / 09:44:47
hiszpańskie niech spierdalają do Spielberga grać w filmach, bo to nie piłkarze tylko aktorskie cioty
Junior
sinisza
Zarejestrowany od: 1645 dni
Ilość komentarzy: 211
Oceny: +609
06.11.2013 / 23:28:05
Wojtek Szczesny tymi dobrymi interwencjami skutecznie zamyka sobie droge do Repry.
Szczesny powinien zaczac chlac wodke i trzymac sie z Lemingami i puszczac szmaty to wtedy nr 1 u Nawalki bedzie murowany :) xxx

Junior starszy
Adammo14
Zarejestrowany od: 1259 dni
Ilość komentarzy: 170
Oceny: +610
Kibicuje:
Arsenal Londyn Ipswich Town FC Bayern Monachium Ajax Amsterdam
06.11.2013 / 23:12:38
Dobrze komentatorzy mowili, lepiej jak oba zespoly w dwumeczu wygraja bo teraz maja po 3 pkt a tak jakby byly 2 remisy to tylko 2. Jeszcze nie wszystko w tej grupie jest roztrzygniete bo Napoli to tez solidny team z ktorym trzeba sie liczyc a i Marsylia moze napsuc krwi.

Niżej w komentarzach ktos wspomnial o tym ze Arsenal gra slabiej z rywalami z wyzszej półki. Nie zgodze sie z tym bo z Tottenhamem, Liverpoolem i teraz BVB wygrywali i to bez straty gola. Oczywiscie wiem ze przegrali u siebie 1-2 z Borussia ale biorac pod uwage klase rywala i okolicznosci tej porazki to bilans 3/4 w starciach z takimi klubami to zaden wstyd.

W najblizszy weekend wyjazd do Manchesteru, tam zawsze jest trudno. Mysle ze ten mecz naprawde pokaze prawdziwa forme The Gunners i to jak bardzo serio mysla o mistrzowskim tytule.
Solidny ligowiec
cul de sac
Zarejestrowany od: 1412 dni
Ilość komentarzy: 911
Oceny: +5467
Kibicuje:
Atlético Madryt
06.11.2013 / 23:06:48
Teraz tak: Borussia wygrywa u siebie z Napoli i Ol. Marseille na wyjeździe, Arsenal pokonuje u siebie Napoli i OM. Awansują: Arsenal 12pkt., Borussia 9 pkt. różnicą goli wygrywa z mającym również 9pkt. Napoli; OM pakują teczki i żegnają z Ligą Mistrzów, Napoli spada do Ligi Europy. Dziękuję, dobranoc.
Solidny ligowiec
cul de sac
Zarejestrowany od: 1412 dni
Ilość komentarzy: 911
Oceny: +5467
Kibicuje:
Atlético Madryt
06.11.2013 / 23:07:08
Źle pkt policzyłem - nieważne.
Junior starszy
mazakczek
Zarejestrowany od: 1370 dni
Ilość komentarzy: 282
Oceny: +4103
Kibicuje:
Arsenal Londyn
06.11.2013 / 23:09:43
Arsenal na Emirates Stadium już wygrał z Napoli 2:0 także czeka teraz ich mecz wyjazdowy :)
U siebie przyjmują już tylko OM
Kapitan
pilkarzyk123
Zarejestrowany od: 1556 dni
Ilość komentarzy: 7722
Oceny: +32064
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
06.11.2013 / 23:09:42
obecnie:
Napoli 9
Arsenal 9
BVB 6
OM 0.
według twego przykładu.
Arsenal 15
Napoli 9
BVB 12
OM 0.
Senior
afctid
Zarejestrowany od: 1583 dni
Ilość komentarzy: 596
Oceny: +5656
Kibicuje:
Arsenal Londyn Śląsk Wrocław
06.11.2013 / 22:53:43
Gdzie są ci, którzy mówili, że Arsenal nie potrafi wygrywać z najlepszymi? A co do meczu to było bardzo trudno, ale po bramce złapaliśmy wiatr w żagle i jakoś to już poszło. Z MU też łatwo nie będzie, ale trzeba wierzyć! :)
COYG!
Kapitan
pilkarzyk123
Zarejestrowany od: 1556 dni
Ilość komentarzy: 7722
Oceny: +32064
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
06.11.2013 / 22:49:17
1 połowa to nudy i jeszcze raz nudy.kopaniny w środku boiska.
2 połowa lepsza ale jakiej 15 minut bezradności i dzikie trio Ozil-Giroud-Ramsey i mamy gola na beznadziejność BVB w grupie.
Brawo Arsenal.
Lewy robił co mógł.grał sam.raz o tego karnego przyaktorzył bo już pomysłu na gre nie było.
szkoda mecz ogółęm 7/10
Kluczowy zawodnik
maestro3
Zarejestrowany od: 1645 dni
Ilość komentarzy: 3594
Oceny: +20134
Kibicuje:
Manchester United
06.11.2013 / 22:54:03
/ -12
Wolales ogladac ten mecz niz mecz Barsy z Milanem ;o?

Rozumiem gdyby Barcelona grala z jakimis leszczami typu Kopenhaga, Austria Wieden...
Junior
RovaPears
Zarejestrowany od: 1290 dni
Ilość komentarzy: 82
Oceny: +472
07.11.2013 / 16:12:02
Zaskoczę cię. Futbol bez Barcy też istnieje.
Kapitan
pilkarzyk123
Zarejestrowany od: 1556 dni
Ilość komentarzy: 7722
Oceny: +32064
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
06.11.2013 / 23:10:42
miałęm oba włączone na komputerze.co nie da sie.co chwile oglądałęm po pare minut ten i na zmiane.
ty oczywiście wiesz najlepiej bo jesteś duchem grasującym po mym pokoju
Kluczowy zawodnik
maestro3
Zarejestrowany od: 1645 dni
Ilość komentarzy: 3594
Oceny: +20134
Kibicuje:
Manchester United
06.11.2013 / 23:22:01
Takie ogladanie to nie ogladanie, nie mozna sie skupic na jednym meczu, wiem bo sam raz tak kiedys probowalem tyle, ze jeden mecz lecial na kompie, a drugi w tv. Zawsze sie jakas ciekawa akcje pominie, lub co najgorsze gola no ale co kto lubi :)
Kapitan
pilkarzyk123
Zarejestrowany od: 1556 dni
Ilość komentarzy: 7722
Oceny: +32064
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
07.11.2013 / 16:00:20
tylko ja ślpey nie jestem i jakoś wyrabiałęm.
Kluczowy zawodnik
maestro3
Zarejestrowany od: 1645 dni
Ilość komentarzy: 3594
Oceny: +20134
Kibicuje:
Manchester United
06.11.2013 / 22:47:46
Ars po tym meczu moze mowic, ze mial duuuzo szczescia. Co do BVB, to coz niewykorzystane sytuacje lubia sie mscic i w tym meczu najlepiej bylo to widac. Niezly mecz Lewego. Spokojnie mogl zaliczyc dzis 2 asysty. Wciaz nie moge zrozumiec, jak to mozliwe, ze ani Kuba, ani Reus nie potrafili zamienic podania Lewego na bramke. Slabiutki mecz Reusa niczym specjalnym sie dzis nie popisal, takze nie zdziwilo mnie to, ze Kloop go sciagnal. Pochwalic trzeba za to Kube, ktory rozegral znacznie lepsze zawody niz Marco.

Co do samego meczu, to 1 polowa slaba, 2 polowa byla znacznie lepsza i zywsza. W Ars widac bylo brak szybkich zwrotnych skrzydel, W BVB natomiast widac bylo brak Piszczka oraz szczegolnie Gundo.

Ciekawa sytuacja jest teraz w tej grupie:

Napoli 9 pkt
Ars 9 pkt
BVB 6 pkt

Beka bedzie jestli BVB nie wyjdzie z tej grupy. Teraz ostatnie 2 mecz dla Borussii beda meczami o byc albo nie byc.
Kluczowy zawodnik
wnw45
Zarejestrowany od: 1645 dni
Ilość komentarzy: 4210
Oceny: +14839
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG Francja Bayern Monachium
06.11.2013 / 22:54:23
tak z tej twojej "wypowiedzi: bije zazdrość ze Mu nie w formie ze weśśś. U siebie przegrali przez głupie błędy a BvB stalo 11 w bramce tu sie trochę wysunęli i przegrali nic nie zmienia teksty typu..."wygrali na farcie" "Ars miał szczęście" "nie wykorzystali sytuacji" itddddddd
Kluczowy zawodnik
maestro3
Zarejestrowany od: 1645 dni
Ilość komentarzy: 3594
Oceny: +20134
Kibicuje:
Manchester United
06.11.2013 / 22:59:57
co ma brak formy United, do tego ze Ars mial dzis sporo szczescia? Ogladales mecz? domyslam sie ze tak, takze sam chyba widziales ile groznych sytuacji mialo BVB...
Kluczowy zawodnik
wnw45
Zarejestrowany od: 1645 dni
Ilość komentarzy: 4210
Oceny: +14839
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG Francja Bayern Monachium
06.11.2013 / 22:55:41
a takie teksty tez nic nie dadza"Ars po tym meczu moze mowic, ze mial duuuzo szczescia" hahahahha
Kluczowy zawodnik
wnw45
Zarejestrowany od: 1645 dni
Ilość komentarzy: 4210
Oceny: +14839
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG Francja Bayern Monachium
06.11.2013 / 22:44:44
tak jest czekalem 2 tygodnie na to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
COYG!!!
Junior
FCB es el Mejor equipo del Mundo
Zarejestrowany od: 1484 dni
Ilość komentarzy: 51
Oceny: -201
06.11.2013 / 22:40:28
Brawo Arsenal
Junior starszy
mazakczek
Zarejestrowany od: 1370 dni
Ilość komentarzy: 282
Oceny: +4103
Kibicuje:
Arsenal Londyn
06.11.2013 / 22:39:39
Rewanż udany !
Bardzo dobry mecz Rosicky'ego oraz Ozila !!
Go Go Gunners !
Senior
tomo-zap
Zarejestrowany od: 1645 dni
Ilość komentarzy: 502
Oceny: +8593
Kibicuje:
Real Madryt
06.11.2013 / 22:39:29
lewandowski powinien 2 żółtą dostać za próbe wymuszania karnego, poaktorzył mocno
Kluczowy zawodnik
wnw45
Zarejestrowany od: 1645 dni
Ilość komentarzy: 4210
Oceny: +14839
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG Francja Bayern Monachium
06.11.2013 / 22:56:41
nie mial juz pomysłu to próbował chociaż tak
Zobacz skrót i bramki z meczu Skróty meczu - Borussia Dortmund - Arsenal Londyn 06.11.2013 wynik: 0:1 z dnia 06.11.2013 online. Tylko na Meczyki.pl obejrzysz skróty meczów z ligi"Liga mistrzów"w wysokiej jakości transmisji na żywo.