Dodano: 23.11.2013 (18:06) przez
Mistrz
kamyk019
Zarejestrowany od: 1510 dni
Ilość komentarzy: 4
Oceny: -626
(24 komentarze)




Dodaj komentarz
Junior
barcaever
Zarejestrowany od: 1328 dni
Ilość komentarzy: 58
Oceny: +648
Kibicuje:
Argentyna Polska FC Barcelona Sevilla
24.11.2013 / 18:18:28
Według mnie boruc jest dobrym bramkarzem ale jak juz mu cos w tej głowie nabuzuje to umie z tego zrobic fail stulecia JUZ ma takie 2
Trampkarz
Banan7
Zarejestrowany od: 1153 dni
Ilość komentarzy: 24
Oceny: +277
24.11.2013 / 14:31:20
Boruc i tak pozostaje świetnym bramkarzem , numerem 1 w reprezantacji i klubie .
Junior
kaka1985
Zarejestrowany od: 1412 dni
Ilość komentarzy: 80
Oceny: +391
24.11.2013 / 02:25:29
boruc dal ciala,lubie go ale tak grac no po prostu nie da rady
Junior
lasicapmz
Zarejestrowany od: 1578 dni
Ilość komentarzy: 60
Oceny: +362
Kibicuje:
Legia Warszawa
23.11.2013 / 23:09:22
I dlatego Szczęsny a nie Boruc!!!
Junior
sinisza
Zarejestrowany od: 1578 dni
Ilość komentarzy: 211
Oceny: +609
23.11.2013 / 23:14:33
/ -30
zapomnij chlopie w kraju Lemingow to Boruc jest bedzie nr 1 bo umiejetnosci sie nie licza tylko wodeczka zdrada cwaniakowanie itd itp

zal ale co zrobic
Junior
sinisza
Zarejestrowany od: 1578 dni
Ilość komentarzy: 211
Oceny: +609
24.11.2013 / 00:47:35
/ -23
tak malo minusow Lemingi ?

cala Wielka Brytania sie dziwi jak to jest mozliwe ze Boruc jest nr 1 w Polsce

no ale Pokemony sa najmadrzejsze

ps. szatanie spraw zeby pokemonowe katole poszly do nieba bo na ziemi juz wiecej ich zielonej irlandii nie trza:)

Trampkarz
sebicz
Zarejestrowany od: 1281 dni
Ilość komentarzy: 32
Oceny: +385
23.11.2013 / 22:28:04
Boruc Szkoda błędu ale Polak potrafi .
Kapitan
ad_riann
Zarejestrowany od: 1578 dni
Ilość komentarzy: 8068
Oceny: +32125
23.11.2013 / 21:43:06
Szkoda mi Boruca, bo cały sezon ratował Southampton przed porażkami a teraz sam je prokuruje :(
Junior
kaka1985
Zarejestrowany od: 1412 dni
Ilość komentarzy: 80
Oceny: +391
24.11.2013 / 02:26:13
zgadzam sie
Junior
borussia9090
Zarejestrowany od: 1332 dni
Ilość komentarzy: 55
Oceny: +60
23.11.2013 / 21:12:59
Boruc niech przestanie grac w fife na amatorze
Kluczowy zawodnik
Kamilcak
Zarejestrowany od: 1210 dni
Ilość komentarzy: 2345
Oceny: +20324
Kibicuje:
Lech Poznań Polska Real Madryt
23.11.2013 / 21:00:21
Artur, nie tak Cię uczyłem
Junior
laerr99
Zarejestrowany od: 1423 dni
Ilość komentarzy: 33
Oceny: +346
Kibicuje:
Arsenal Londyn Real Madryt
23.11.2013 / 20:07:11
Boruc za dużo w fife sie nagrał :)
Junior
ChelseaFC fan
Zarejestrowany od: 1411 dni
Ilość komentarzy: 96
Oceny: +1382
Kibicuje:
Chelsea Londyn Liverpool FC Polska
23.11.2013 / 19:34:09
Co ten Boruc najlepszego narobił...
Junior
ts
Zarejestrowany od: 1504 dni
Ilość komentarzy: 157
Oceny: +1335
Kibicuje:
Wisła Kraków Real Madryt
23.11.2013 / 18:58:36
No to teraz ma kolejne 3 punkty do odrobienia...
Prawda jest, ze bramkarzem jest bardzo dobrym (poziom swiatowy), ale niestety bledy tego typu nie powinny sie zdarzac, szczegolnie bramkarzowi o takim doswiadczeniu. Najwazniejsze, zeby takich koszmarnych bledow nie popelnial w kadrze w meczach eliminacyjnych do ME. Nie zdziwi mnie sytuacja, jesli szkoleniowiec dla ochloniecia i przemyslenia swojego postepowania posadzi go na lawce, choc mam nadzieje, ze to sie nie wydarzy. Do czasu, kiedy Boruc takiego babola nie zaprezetuje w kadrze, wedlug mnie, jest pierwszym bramkarzem reprezentacji. Z reszta o obsade bramki nie musimy sie martwic, zdecydowanie wieksze problemy mamy w polu, a szczegolnie w ataku. Jesli ktos ogladal rewanzowy mecz Portugalia - Szwecja na pewno dostrzegl, ile znaczy klasowy napastnik, ktory w pojedynke potrafi wygrac mecz dla swojej druzyny lub dac jej bardzo duzo. Takimi zawodikami w tamtym spotkaniu byl Zlatan i Ronaldo. Nie tylko wykanczali sytuacje stwarzane przez partnerow (i nie tylko - bramka Zlatana z wolnego), ale rowniez potrafili dograc pilke, ktora powinna skonczyc sie strzeleniem gola. Jakie mamy korzysci z Lewandowskiego? Czy jego bezsensowne cofanie sie o pilke skutkuje czyms pozytywnym dla nas? Raczej nie... Szwedzi poziomem pilkarskim zblizeni sa do nas, jednak Zlatan jest tam pierwszoplanowa postacia i zdecydowanie wyroznia sie na tle kolegow oraz na nim oparta jest gra. Lewandowski grajac w kadrze nic nam nie daje, a posadzenie go na lawce i wpuszczenie w jego miejsce Teodorczyka, Milika, Soboech etc. w zasadzie nie ma zadnego znaczenia.
Trampkarz
monczao
Zarejestrowany od: 1207 dni
Ilość komentarzy: 4
Oceny: +11
23.11.2013 / 18:30:18
Jeszcze się wkur**ł i chciał odgwizdania wolnego... Oj sodówka do głowy uderzyła...
Kluczowy zawodnik
wnw45
Zarejestrowany od: 1578 dni
Ilość komentarzy: 4116
Oceny: +14535
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG Francja Bayern Monachium
23.11.2013 / 18:24:19
COYG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Junior
misiek91
Zarejestrowany od: 1481 dni
Ilość komentarzy: 106
Oceny: +896
Kibicuje:
Real Madryt
23.11.2013 / 18:20:29
przykro mi że bramkarz z takim doświadczeniem robi taką wioche na meczu
Junior starszy
kquba1
Zarejestrowany od: 1239 dni
Ilość komentarzy: 138
Oceny: +809
23.11.2013 / 18:18:13
no i chyba juz wiemy na kogo nawałka postawi
Kapitan
RealowiecHM
Zarejestrowany od: 1250 dni
Ilość komentarzy: 4324
Oceny: +72100
Kibicuje:
Real Madryt
23.11.2013 / 18:07:50
Szkoda że Boruc tego karnego nie obronił bo mógłby się w ten sposób zrewanżować za swój beznadziejny bląd.. Szkoda mi go.
Kluczowy zawodnik
wnw45
Zarejestrowany od: 1578 dni
Ilość komentarzy: 4116
Oceny: +14535
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG Francja Bayern Monachium
23.11.2013 / 18:13:10
szkoda ale to samo Szczesny jak za dobrze to kozacza i wtedy lipa....
Zobacz skrót i bramki z meczu Skróty meczu - Arsenal Londyn - Southampton FC 23.11.2013 wynik: 2:0 z dnia 23.11.2013 online. Tylko na Meczyki.pl obejrzysz skróty meczów z ligi"Anglia"w wysokiej jakości transmisji na żywo.