Dodano: 02.02.2014 (22:49) przez
Mistrz
pct
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 7
Oceny: +594
(151 komentarzy)
Statystyki meczu (*Aktualizowane około 10min po meczu)
Strzałów
7
9
Strzałów celnych
4
3
Rzutów rożnych
6
3
Fauli
12
14
Kartek
1
2
Rzutów wolnych
16
12
Spalonych
0
2
Posiadanie piłki
1. połowa
 
 
30'
2. połowa
58'
 
 
73'
 
 
73'
 
 
75'
 
 
87'
 
 
KONIEC MECZU
Dodaj komentarz
Junior
HeniksCFC
Zarejestrowany od: 1255 dni
Ilość komentarzy: 48
Oceny: +345
Kibicuje:
Chelsea Londyn Legia Warszawa
03.02.2014 / 23:09:22
Liga hiszpańska ;) szkoda, że od tego lekkiego pchnięcia raka nie dostał, ale Ronaldo też zawinił - pokazał swój "charakter"
Kluczowy zawodnik
Kielce92
Zarejestrowany od: 1561 dni
Ilość komentarzy: 1994
Oceny: +15820
Kibicuje:
Argentyna FC Barcelona Korona Kielce
03.02.2014 / 21:24:46
zjebane dzieci....
03.02.2014 / 19:21:26
nie przepadam za ronaldo i realem ale kartka z dupy a prawda taka ze jakby strzelil jednego czy drugiego malca to by sie nieciekawie poczuli hahaha Brawo Baskowie za charakter i kolejne zabrane punkty wielkim faworytom
Solidny ligowiec
Mick1988pl
Zarejestrowany od: 1662 dni
Ilość komentarzy: 913
Oceny: +5270
Kibicuje:
Argentyna Polska Valencia
03.02.2014 / 19:19:20
W ten weekend same sensacje.
Junior
qb
Zarejestrowany od: 1262 dni
Ilość komentarzy: 28
Oceny: +370
Kibicuje:
Manchester City Polska Lechia Gdańsk
03.02.2014 / 17:57:16
co jak co, ale karta czerwona z rękawa.
Kluczowy zawodnik
Kamilcak
Zarejestrowany od: 1334 dni
Ilość komentarzy: 2649
Oceny: +21300
Kibicuje:
Lech Poznań Polska Real Madryt
03.02.2014 / 16:45:07
Nic sie nie stało...
Junior starszy
lllukasz22
Zarejestrowany od: 1521 dni
Ilość komentarzy: 297
Oceny: +1266
Kibicuje:
FC Barcelona
03.02.2014 / 16:42:13
ujebali sie sedziego a kurwa wy slepe byliscie ze bilbao bylo druzyna lepsza w tym meczu
Junior
hałamadłyt
Zarejestrowany od: 1269 dni
Ilość komentarzy: 56
Oceny: +146
03.02.2014 / 16:21:49
Real co na mega farcie od początku sezonu jedzie...
Junior
decline11
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 94
Oceny: +563
Kibicuje:
Lech Poznań Real Madryt
03.02.2014 / 16:05:30
"Szkoda, że komory gazowe w Oświęcimiu już nie są aktywne. Tam powinien wylądować sędzia tego meczu, razem z tym aktorem z Bilbao. Skandal."

Przejedz sie do Oswiecimia glupku i potem wypisuj takie rzeczy nieoswiecony kretynie.
Junior
kamo7
Zarejestrowany od: 1203 dni
Ilość komentarzy: 117
Oceny: +323
Kibicuje:
Chelsea Londyn Crystal Palace FC Juventus Turyn Legia Warszawa Polska Real Madryt Hiszpania Francja Drweca Nowe Miasto Termalica Nieciecza
06.02.2014 / 10:13:07
masz rację
Junior starszy
sebaHalaMadrid
Zarejestrowany od: 1295 dni
Ilość komentarzy: 404
Oceny: +926
Kibicuje:
Lech Poznań Real Madryt
03.02.2014 / 15:43:40
Sedzia Fuj !
Trampkarz
abadum
Zarejestrowany od: 1206 dni
Ilość komentarzy: 5
Oceny: -40
03.02.2014 / 14:54:00
Odepchając Ronaldo a Ronaldo tylko go dotknął a ten pajac z Bilbao symulował , czyli upadł i udawał , że boli go oko .
Trampkarz
abadum
Zarejestrowany od: 1206 dni
Ilość komentarzy: 5
Oceny: -40
03.02.2014 / 14:52:13
Z tymi kartkami powinno być odwrotnie czyli Ronaldo powinien dostać żółty kartonik a tamten czerwony ponieważ to było tak :
Pierwszy sfaulował piłakrz Bilbao
Kapitan
pilkarzyk123
Zarejestrowany od: 1613 dni
Ilość komentarzy: 7722
Oceny: +32061
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
03.02.2014 / 13:29:05
Hahahahahahah śmieje sie ten kto sie śmieje ostatni.
Macie za swoje wielkie kibicki.Smianie i wyzywanie obraca sie o 180 stopni.
Junior
olo1979
Zarejestrowany od: 1207 dni
Ilość komentarzy: 102
Oceny: +503
Kibicuje:
FC Barcelona
03.02.2014 / 19:29:58
popieram
Junior
BLOV
Zarejestrowany od: 1235 dni
Ilość komentarzy: 36
Oceny: +485
03.02.2014 / 15:24:07
Widzisz jaki słaby jesteś, można tobą manipulować jak dzieckiem. Udajesz zażenowanie, gdy ktoś wyzywa inne kluby. Uważasz się za inteligentniejszego od hejterów, a gdy oni piszą coś o Barcelonie już zdejmujesz maskę i pokazujesz, że tak naprawdę jesteś tacy jak oni, tylko udajesz mądrego. :)
Junior
PF7
Zarejestrowany od: 1307 dni
Ilość komentarzy: 38
Oceny: +459
03.02.2014 / 13:28:47
/ -19
Szkoda, że komory gazowe w Oświęcimiu już nie są aktywne. Tam powinien wylądować sędzia tego meczu, razem z tym aktorem z Bilbao. Skandal.
Junior starszy
krolmeczykow
Zarejestrowany od: 1239 dni
Ilość komentarzy: 168
Oceny: +672
03.02.2014 / 14:43:40
Rozumiem ze to samo myślałem podczas meczu z Juve, gdy Chiellini lekko musnął Ronaldo po twarzy i podczas meczu Milan - Real gdy Abate "ZAMASAKROWAŁ" Ronaldo.
Junior starszy
byrtok1
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 199
Oceny: +1388
03.02.2014 / 13:01:45
chuja mu zrobił no ale zamiar jakis tam był i dziekujemy za uwagę ;)
Junior
Zdunn
Zarejestrowany od: 1595 dni
Ilość komentarzy: 88
Oceny: +361
03.02.2014 / 12:45:46
WINA SĘDZIEGO XDDD
Trampkarz
PrzemQs
Zarejestrowany od: 1206 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +54
03.02.2014 / 11:43:46
http://www.youtube.com/watch?v=NmSPejqhuXA

Ten filmik dokładnie obrazuje to co dzieje się w tej śmiesznie słabej lidze... Aktoreczki i fizole!!! Z piłką nożną to ma tyle wspólnego co nasz premier z mówieniem prawdy... Smutna sprawa. To straszna choroba a Ty i tak powiesz że oni tragicznie grają.
Kluczowy zawodnik
Idwtlitpa
Zarejestrowany od: 1206 dni
Ilość komentarzy: 2978
Oceny: +16266
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
03.02.2014 / 13:25:46
filmik, który podałeś pokazuję akurat tylko jedną stronę w złym świetle a prawda jest taka że Barca też ma swoje za uszami
Junior
claudia7
Zarejestrowany od: 1279 dni
Ilość komentarzy: 104
Oceny: +786
Kibicuje:
FC Barcelona
03.02.2014 / 11:28:03
nosil wilk razy kilka poniesli i wilka, ile razy cr symulowal i nieslusznie pilkarz z przeciwnej druzyny wylecial, nie da sie zliczyc,zobaczył na własnej skorze jakie to uczucie
Junior
kong94
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 163
Oceny: +1239
03.02.2014 / 11:15:03
Ciecz RRonaldo
Senior
wer151
Zarejestrowany od: 1393 dni
Ilość komentarzy: 495
Oceny: +3687
Kibicuje:
Napoli Polska FC Barcelona
03.02.2014 / 10:48:59
Smutne, że ledwo co dostał złotą piłkę, a nie potrafi zachować się na boisku. Wielki,wspaniały człowiek, który przegrywać nie potrafi...

Co do meczu, to na prawdę ciekawy, bo sporo okazji było:)
Senior
-Chelsea-
Zarejestrowany od: 1229 dni
Ilość komentarzy: 671
Oceny: +3399
Kibicuje:
Chelsea Londyn Widzew Łódź Ruch Chorzów Polska Elana Toruń
03.02.2014 / 10:28:28
Przykro mi patrzeć na ludzi którzy kłócą się o lige gdzie grają ogórki z trudnymi nazwami i tylko 3 kluby liczące się w lidze. Spójrzcie na oczy, że to jeden wielki chłam stworzony dla gimbusiarskich sezonowców. Co jest w tej lidze? No co? Dwie sypiące się już drużyny.z bejlami neszjami, ronaldami i nejmarami... Patrzcie, już kurwa was Niemcy rozbijają i nie chodzi mi tylko o ligę, ale o poprzednie półfinały LM Hiszpańsko-Niemieckie. Wy spójrzcie, że przez was te dwa wasze "najlepsze" kluby w lidze są przez normalnych kibiców piłki nożnej znienawidzone. Wiecie dlaczego? To przez te wasze jebane gimbusiste sprzeczki w necie. Jesteście wstydem dla tych klubów i przynosicie złą opinię dla tej ligi. Zobaczcie jak jest w Anglii. Tam nikt zagorzale nie wywyzsza swojego ulubionego klubu, rzadko ludzie się wyzywaja i przede wszystkim można zobaczyć genialny football gdzie o wyniku meczu.nie decydują faworyci lecz wszyscy są równi, a w tabeli strzelców każdy walczy z każdym, a nie nabija gole na kotletach. Nie obrazam prawdziwych fanów obu klubów lecz sezonowców i ludzi, których nie potrafią uszanować rywala i spinają się w necie. Już dla was wymyślono specjalne gimbusiarskie
Junior
qb
Zarejestrowany od: 1262 dni
Ilość komentarzy: 28
Oceny: +370
Kibicuje:
Manchester City Polska Lechia Gdańsk
03.02.2014 / 17:59:32
Chelsea napijmy sie wodki. Pzdr od niebieskiego Manchesteru.
Senior
-Chelsea-
Zarejestrowany od: 1229 dni
Ilość komentarzy: 671
Oceny: +3399
Kibicuje:
Chelsea Londyn Widzew Łódź Ruch Chorzów Polska Elana Toruń
03.02.2014 / 18:31:31
qb - Nie dziękuję, ja nie piję i nie zamierzam pić ;]. Może jakiś soczek? :D. Pozdr od niebieskiego Londynu ^^.
Kluczowy zawodnik
Idwtlitpa
Zarejestrowany od: 1206 dni
Ilość komentarzy: 2978
Oceny: +16266
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
03.02.2014 / 13:28:14
zgadzam się z tym lepiej bym tego nie ujął :D
Senior
-Chelsea-
Zarejestrowany od: 1229 dni
Ilość komentarzy: 671
Oceny: +3399
Kibicuje:
Chelsea Londyn Widzew Łódź Ruch Chorzów Polska Elana Toruń
03.02.2014 / 18:34:46
Idwtlitpa- Dzięki! Pewnie byś to lepiej ujął. Po prostu powiedziałem całą prawdę... Jeśli nikt nie rozumie piękna piłki nożnej to nie może nazywać się prawdziwym kibicem. Przez takich gimbusków piłka nożna traci sens.
Senior
-Chelsea-
Zarejestrowany od: 1229 dni
Ilość komentarzy: 671
Oceny: +3399
Kibicuje:
Chelsea Londyn Widzew Łódź Ruch Chorzów Polska Elana Toruń
03.02.2014 / 10:29:52
Pioseneczki.
Junior starszy
adixCFC
Zarejestrowany od: 1505 dni
Ilość komentarzy: 205
Oceny: +1344
Kibicuje:
Chelsea Londyn
03.02.2014 / 10:01:05
Ja bym sie popłakał jeszcze :D Ale mu CR zayebał :D Musiało boleć
Trampkarz
PrzemQs
Zarejestrowany od: 1206 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +54
03.02.2014 / 09:34:48
Wiem że mój komentarz wszyscy GIMBAZJALIŚCI - fani Madrytu i Barcelony "zhejtują" ale na szczęście ludzie dorośli mający mózgi i jakąś wiedzę na temat piłki nożnej zgodzą się ze mną... Liga hiszpańska to dno. Nie ma co się oszukiwać, że drużyny które mają być faworytami grają BARDZO w kratkę, nierówno a nieraz tragicznie i to, że często zawalają ważne mecze ze słabszymi teoretycznie rywalami. W dwóch ostatnich finałach LM nie było żadnej hiszpańskiej drużyny a i w tym roku moim zdaniem się na to nie zapowiada... Wg mnie Premier League i Bundesliga są na wyższym poziomie niż ta cała La Liga. Może i kiedyś drużyny z Hiszpanii coś znaczyły na arenie europejskiej ale widać, że ten okres już jakiś czas temu przeminął. Szkoda tylko, że pod komentarzami wnoszącymi coś do dyskusji najczęściej czyta się odpowiedzi typu "Barca ssieee tylko REAL" "Real ssieeee tylko BARCA" wyprodukowane przez pokemony z gimnazjum.
Trampkarz
Brashearr
Zarejestrowany od: 1443 dni
Ilość komentarzy: 32
Oceny: +54
Kibicuje:
FC Barcelona
03.02.2014 / 11:29:49
Oraz kiedys to angielskie zespoly sie liczyly gdy w polfinalach dwa lata z rzedu byly Liverpool Chelsea Manchester Utd i Barcelona , ale ostatnie 4 lata to juz inna bajka.
Trampkarz
Brashearr
Zarejestrowany od: 1443 dni
Ilość komentarzy: 32
Oceny: +54
Kibicuje:
FC Barcelona
03.02.2014 / 11:26:26
To teraz posluchaj wypowiedzi mojej. Nie mam 15 lat , tylko troszke wiecej juz nie wazne ile dokladnie. Co do Twojej wypowiedzi, nie zgadzam się z nia co do ligi angielskiej bo opinie na temat bundesligi jak najbardziej podzielam i licze na odpowiedz po moim komentarzu. Przeanalizujmy 3 ostatnie sezony bo dalej nie ma sie co zaglebiac jezeli chcemy miec rzeczywisty obraz obecnej sytuacji ,a nie sytuacji z dalekiej przeszlosci. Sezon 10/11 i uklad w cwiercfinale 2 hiszpanskie ekipy ( Real i Barca) 3 angielskie ( Koguty Diably i Niebiescy) oraz 1 niemiecka - Schalke tutaj zaczyna sie poczatek naprawde dobrego okresu dla niemieckiej pilki. Nie oszukujmy sie zeby Barca i Real nie trafily na siebie w polfinale to wlasciwy final powinien byc wlasnie pomiedzy tymi druzynami. Schalke poleglo z kretesem przegrywajac z Diablami i to wysoko a w finale Barca zniszczyla Manchester. Gdzie tu wyzszosc Premier League? Sezon nastepny 11/12 cwiercfinal az jedna ekipa z angielskiej ligi , Real i Barca oraz Bayern jako przedstawiciel Bundesligi. Wygrala Chelsea lige mistrzow ale wszyscy dobrze wiedza ze na to nie zasluzyli, cudem bo nie umiem tego inaczej nazwac ograli bedaca w wybornej formie Barcelone i fartem wygrali final z Bayernem. No ale Ty powiesz ze angielska ekipa wygrala Lige Mistrzow, ale nie byli najlepsi wiec gdzie ta moc angielskiej ligi? Sezon ostatni tutaj juz mamy pelna dominacje Primera Division i Budnesligi patrzac na polfinaly , a w cwiercfinale nie bylo ZADNEJ ekipy z anglii. Dodatkowo Malaga tylko przez ogromnego pecha nie awansowala do polfinalu i bysmy mieli 3 hiszpanskie ekipy. Takze wlasnie widac jak hiszpanska liga jest slaba. Spojrz co dzieje sie teraz , Atletico , Athletic BIlbao i RSSS sa w wybornej formie, jedna mala Twoja racja to to ze Real i Barca maja zadyszke ale to chwilowe bo byly zmiany trenerow itd. Musza znalezc swoj styl. Takze jak masz mi pier*olic ze Angielska liga jest lepsza to sie zamknij. Jest o wiele ciekawsza i bardziej konkurencyjna ,a nie LEPSZA naucz sie odrozniac pojecia "kibicu" Ty.
Kluczowy zawodnik
Idwtlitpa
Zarejestrowany od: 1206 dni
Ilość komentarzy: 2978
Oceny: +16266
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
03.02.2014 / 13:36:35
Co ty palisz ... tu jest rozmowa o LIDZE a nie o wybranych zespołach! Liga hiszpańska jakbyś na to nie spojrzał to dno!!! Realowi i Barcelonie powinni w ogóle zakazać grać w lm bo po 1 dostają za dużo pieniędzy za ligę i już tutaj mają przewagę nad resztą a i sezon ligowy mają 10x łatwiejszy niż w Anglii Niemczech a nawet we Włoszech. Większość kibiców Realu i Barcelony oglądając mecze ligowe układa pasjansa z nudów albo zerka na wynik drużyny przeciwnej i ich ewentualna porażka bardziej ich cieszy niż zwycięstwo własnej drużyny ... :D
Senior
-Chelsea-
Zarejestrowany od: 1229 dni
Ilość komentarzy: 671
Oceny: +3399
Kibicuje:
Chelsea Londyn Widzew Łódź Ruch Chorzów Polska Elana Toruń
03.02.2014 / 10:32:27
W pełni zgadzam się z tobą :).
Junior starszy
mateuszr23
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 233
Oceny: +978
03.02.2014 / 09:13:52
dobrzeee! niech tracą punkty. Chociaż kibicuje Barcelonie to szczerze życzę wygranej w lidze dla ATLETICO! :D
Junior
meczeplpl123pl
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 54
Oceny: -14
03.02.2014 / 08:50:45
kurde 1-1 3 miejsce co to ma być mogło być 2 i ronaldo nie ma rekordu raula pech !!!
Senior
Cin19880
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 542
Oceny: +3856
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań
03.02.2014 / 08:31:56
Rammos asysta przy 1:1 :D
Junior starszy
krolmeczykow
Zarejestrowany od: 1239 dni
Ilość komentarzy: 168
Oceny: +672
03.02.2014 / 07:41:53
Ronaldo robił razy kilka w ten sposób by wymusić kartkę wiec i poniesli i wilka.
Kluczowy zawodnik
Idwtlitpa
Zarejestrowany od: 1206 dni
Ilość komentarzy: 2978
Oceny: +16266
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
03.02.2014 / 02:08:30
Budżet Realu - 500 mln; budżet Athleti Bilbao 60 mln; mina kolesia, który niby jest najlepszy na świecie i zarabia prawdopodobnie tyle co całe atletic bilbao schodzącego z boiska za czerwoną kartkę BEZCENNA !!! Jebać Real i Barcelona mam już dosyć tego cyrku, którym jest La liga
03.02.2014 / 19:33:23
ten cyrk to jest tradycja i pieniadze czy sie to komus podoba czy nie!!! my tylko to ogladamy niektórzy komentuja i po sobie cisną jak hamy jakies jebane oderwane od pługa! też bym chciał zeby la liga byla bardziej wyrównana ale niestety jestesmy skazani na dominacje dwóch i raz na kilka lat ktoś sie przebije jak Athletico Valencia Villareal czy Sevilla to jest fajniej i ciekawiej. Sory taki klimat hahaha
Kluczowy zawodnik
Makaveli
Zarejestrowany od: 1625 dni
Ilość komentarzy: 4510
Oceny: +11562
Kibicuje:
FC Barcelona Mordovia Saransk
03.02.2014 / 01:33:18
REal stracił punkty i kto jest winny? Jak zwykle sędzia :)
Solidny ligowiec
MeoLessi
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 1482
Oceny: +13321
Kibicuje:
AS Monaco
03.02.2014 / 11:08:38
oczywiscie, broncie sedziow, przeciez to dzieki nim macie te karne z kapeluszy
Junior
endi1
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 74
Oceny: +740
03.02.2014 / 12:52:09
kary z kapelusza to ostatnio mesii strzelił :)
Junior
DyDs
Zarejestrowany od: 1503 dni
Ilość komentarzy: 106
Oceny: +544
Kibicuje:
Liverpool FC Polska
03.02.2014 / 00:28:34
/ -39
Dobrze ze pedalinio dostał czerwona nie potrafi przegrywać. Jak gram w fife to tez mnie wkurwia, a jak mi strzeli bramkę to już w ogóle.
Kapitan
pilkarzyk123
Zarejestrowany od: 1613 dni
Ilość komentarzy: 7722
Oceny: +32061
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
03.02.2014 / 07:05:21
na amatorze bęcki dostajesz to sie nie dziw
Junior
Davex
Zarejestrowany od: 1255 dni
Ilość komentarzy: 118
Oceny: +2153
03.02.2014 / 00:49:09
najwidoczniej grać nie umiesz ;p
Junior
DyDs
Zarejestrowany od: 1503 dni
Ilość komentarzy: 106
Oceny: +544
Kibicuje:
Liverpool FC Polska
03.02.2014 / 01:06:08
/ -32
Tak sie składa ze gram w 1 lidze sezonu i kurwa jadę ten Real bayernem
Junior
Davex
Zarejestrowany od: 1255 dni
Ilość komentarzy: 118
Oceny: +2153
03.02.2014 / 08:56:32
ja mam 2 niskobudżetowe składy (100k na jeden) i jade smiesznych graczy ktorzy maja cala barce/real/bayern/man city. ;) Co bys powiedzial na jakiegos sparinga bo mi sie juz nudzi codzienne mistrzostwo 1 ligi :D
Senior
leszek.biel
Zarejestrowany od: 1677 dni
Ilość komentarzy: 412
Oceny: +5454
Kibicuje:
Widzew Łódź Jagiellonia Białystok Polska FC Barcelona
03.02.2014 / 00:23:14
ładna asysta Ramosa XD
Senior
user24
Zarejestrowany od: 1460 dni
Ilość komentarzy: 875
Oceny: +817
03.02.2014 / 00:01:03
/ -26
Liga hiszpańska najmocniejsza w europie. Dawno nie było tyle wyrówananych i silnych drużyn
Junior starszy
marcopollo
Zarejestrowany od: 1549 dni
Ilość komentarzy: 330
Oceny: -471
02.02.2014 / 23:50:52
Za co Ronaldo dostał czerwo!!!! Kurwa! PYTAM SIE?! Czy tego sędziego całkiem pojebało .Czerwo powinien dostać ten co do niego podleciał i go odepchnął!!!!!!!!!!!!!!
Kluczowy zawodnik
Aroniero
Zarejestrowany od: 1602 dni
Ilość komentarzy: 3420
Oceny: +17454
02.02.2014 / 23:48:17
aaAAAAAAAaaaaaahahahahahahahahhahahaha kurwa nie wierzę. No bajkę Ancelotti normalnie, nie mam pytań do typa. Spierdolili jedyną, realną szansę na mistrzostwo.
Trampkarz
Barts
Zarejestrowany od: 1207 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: +15
02.02.2014 / 23:34:56
Jestem neutralnym obserwatorem i według mnie powinny być pokazane 2 czerwone czerwone kartki. Jedna dla Ronaldo, a druga dla Iturraspe. A teksty typu "Ronaldo go tylko smyrnął" to tylko mnie bawią gdyż KAŻDY ruch w stronę twarzy zawodnika to czerwo pseudo fani. Poza tym Ronaldo również wykonał ruch głową w stronę gracza Athleticu. A sytuacja Benzemy to normalka i gdyby mieli kartkować takie sytuacje to każdy mecz trwałby 20 minut. Jedyny błąd w tej sytuacji to żółta zamiast czerwonej.
Junior
ponury żniwiarz
Zarejestrowany od: 1234 dni
Ilość komentarzy: 61
Oceny: +234
Kibicuje:
FC Barcelona
02.02.2014 / 23:27:46
/ -12
Dobre spotkanie,chłopaki z Bilbao zagrali jak Valencia z FCB ale niestety tylko i aż zremisowali.
Strzał Benzemy z 53 minuty świetnie wybronił Iraizos.
Co do czerwonej kartki to uważam że powinien ją dostać Xabi Alonso za swoje 'paralityczne' wślizgi a pan z numerem 7 powinien rączki trzymac przy dupie i wtedy na spokojnie udałby się do szatni razem z kolegami z boiska.
A co do sędziowania to...czasem brakuje słów jak się ogląda 'wypaczone' mecze ale tak już w piłce bywa.
Mamy nowego lidera...będzie ciekawie.Pozdrowienia dla fanów dobrej piłki i oby zawsze Barcelona była wyżej w tabeli niż Real :) (bez obrazy)
Junior starszy
CruelmatT
Zarejestrowany od: 1670 dni
Ilość komentarzy: 290
Oceny: +1286
02.02.2014 / 23:21:42
Cos nie widac tego foteliku dla Realu jak wczoraj trabili, ze się nim zajma... neutralny kibic:)
Solidny ligowiec
rafi509
Zarejestrowany od: 1669 dni
Ilość komentarzy: 1856
Oceny: +10691
Kibicuje:
Lech Poznań FC Barcelona
02.02.2014 / 23:18:21
Ciąganie ludzi za włosy... ja pierdole, przecież to nawet w boksie się nie zdarza ;-)
Junior
endi1
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 74
Oceny: +740
02.02.2014 / 23:16:05
Teraz wszystkim kibicom barcwelony widać się humorek poprawił a jeszcze wczoraj wszyscy płakali...

Real nie zasłużył na 3 pkt ale nie wiadomo jakby się gra potoczyła gdyby grał Ronaldo w piłce jest dużo przypadu nie zawsze lepszy wygrywa i tak mogło być w tym meczu ale itak nie jest źle lepszy remis na wyjeździe niż przegrana u siebie :)
Kapitan
pilkarzyk123
Zarejestrowany od: 1613 dni
Ilość komentarzy: 7722
Oceny: +32061
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
03.02.2014 / 06:59:17
Teraz że sędzia bebebe?
my płakali?To wyście kurna dupy grzali przed tym meczem licząc na lidera.
i bardzo dobrze
Junior starszy
Mat Hew
Zarejestrowany od: 1703 dni
Ilość komentarzy: 227
Oceny: +886
Kibicuje:
Real Madryt
02.02.2014 / 23:15:17
Fantastyczny mecz Bilbao,piękny strzał Ibai Gomez'a. Nie mogę zrozumieć zachowanie sędziego podczas sporu Ronaldo z Gurpegi oraz Itturaspe. Itturaspe popełnił podobny czyn do tego co Ronaldo,to pytam się dlaczego jeden dostaje żółtą a drugi czerwień,przecież to były te same przewinienia.
Kluczowy zawodnik
Fives
Zarejestrowany od: 1244 dni
Ilość komentarzy: 4863
Oceny: +28364
Kibicuje:
Hull City Borussia Dortmund Polska FC Barcelona Stomil Olsztyn
02.02.2014 / 23:14:11
Żałosne. CR7 nie potrafi przegrac z honorem (w sumie remis to dla nich przegrana). No cóż. Bardzo fajnie, że Bilbao wyrwało im 2 punkty ;)
VeB!
Junior
endi1
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 74
Oceny: +740
02.02.2014 / 23:17:40
"przegrać" widać nie wiesz co piszesz wracaj do podstawówki o srory zapomniałem przecież ty tam chodzisz
Senior
Tesyer
Zarejestrowany od: 1692 dni
Ilość komentarzy: 474
Oceny: +5893
Kibicuje:
Arsenal Londyn Polska Atlético Madryt Korona Kielce
02.02.2014 / 23:13:14
Potknięcie Realu, wczesniej Barcelony i Atletico ma lidera! Wreszcie,będzie ciekawie jak nigdy w Hiszpanii!
Junior
kasfera
Zarejestrowany od: 1543 dni
Ilość komentarzy: 53
Oceny: +434
Kibicuje:
Chelsea Londyn Tottenham Hotspur Olympique Lyon Hamburger SV Inter Mediolan Górnik Zabrze Ruch Chorzów Piast Gliwice Polska Vitoria Guimaraes
02.02.2014 / 23:11:50
Mecz mi się bardzo podobał niby takie Athletico B. ,a wygrało z Barceloną i o włos z realem.Kibice Atl.Madryt pewnie się cieszą ... sędziowie dali też troche od siebie ... pozdrowienia dla tych ANTYkibiców,którzy śmiali się po wczorajszej porażce Barcelony ... Po 2-jeszcze troche meczów jest więc bd ciekawie ^^
Kapitan
pilkarzyk123
Zarejestrowany od: 1613 dni
Ilość komentarzy: 7722
Oceny: +32061
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
03.02.2014 / 07:00:05
ANTYkibice?Wszyscy kibice Realu mają takie miano po sobotnim meczu Barcy.
Trampkarz
Miki#11
Zarejestrowany od: 1207 dni
Ilość komentarzy: 26
Oceny: +310
02.02.2014 / 23:08:01
Trzeba przyznać błędy sędziego. Ale gra Realu nie była jakaś powalająca. Więc co do wyniku to zasłużony 1 pkt dla jednych jak i drugich :)
Junior
ponury żniwiarz
Zarejestrowany od: 1234 dni
Ilość komentarzy: 61
Oceny: +234
Kibicuje:
FC Barcelona
02.02.2014 / 23:32:13
Dobrze powiedziane,sprawiedliwy remis
Trampkarz
kamilekmine7
Zarejestrowany od: 1224 dni
Ilość komentarzy: 31
Oceny: +130
02.02.2014 / 23:06:36
Sędzia powinien zmienić zawód na grabarza, albo sobie samemu dać czerwoną kartkę
Trampkarz
BlueLion
Zarejestrowany od: 1207 dni
Ilość komentarzy: 3
Oceny: -11
Kibicuje:
Chelsea Londyn
02.02.2014 / 23:06:09
Jeszcze przed 21 godziną (prawie) wszyscy real'owcy się cieszyli, że real przegoni Barce... Hah
Junior starszy
CruelmatT
Zarejestrowany od: 1670 dni
Ilość komentarzy: 290
Oceny: +1286
02.02.2014 / 23:05:54
Ogladalem caly mecz i spinajcie się ile chcecie, Real na pewno nie zasłużył dzisiaj na 3 punkty.
Solidny ligowiec
ArturoJR44
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 935
Oceny: +6975
Kibicuje:
Polska Real Madryt
02.02.2014 / 23:11:33
To nie znaczy ze sedzia musi pomagac dajac czerwien Ronaldo ;)
Kluczowy zawodnik
Labret
Zarejestrowany od: 1513 dni
Ilość komentarzy: 2208
Oceny: +17621
Kibicuje:
Manchester United Polska
02.02.2014 / 23:07:40
To na pewno.
Junior
Zulub
Zarejestrowany od: 1587 dni
Ilość komentarzy: 92
Oceny: +374
02.02.2014 / 23:05:33
Kibice Realu wszystko zwalaja na siedziego . Nie potrafia przyjac godnie remisu . Mowi sie trudno . Prawa jest taka , ze Ronaldo by plakal jak by Mu tak zrobiono. Real z taka gra w LM daleko nie zajdzie . W sumie , to zadna nowosc ;)
Junior
Piotr1994
Zarejestrowany od: 1583 dni
Ilość komentarzy: 129
Oceny: +1170
Kibicuje:
FC Barcelona
02.02.2014 / 23:06:54
Real z taką grą odpadnie z cdr
Trampkarz
Miki#11
Zarejestrowany od: 1207 dni
Ilość komentarzy: 26
Oceny: +310
02.02.2014 / 23:04:58
I można jeszcze ocenić poziom sędziów w lidze. Słaby poziom to mało powiedziane. Popełniają dużo błędów. Ale nie poprawnym stwierdzeniem jest to , że np. Barca albo inny klub kupili mecz. Bo po poziomie sędziowania bałbym się użyć tego stwierdzenia.
Junior
matti25_1995
Zarejestrowany od: 1432 dni
Ilość komentarzy: 81
Oceny: +920
Kibicuje:
Brazylia Chelsea Londyn Gwinea Bissau Jagiellonia Białystok Real Madryt
02.02.2014 / 23:04:37
komentator najlepszy "ło ho ho ho ho ho ho"
Junior
marcinek1908
Zarejestrowany od: 1275 dni
Ilość komentarzy: 97
Oceny: +1223
02.02.2014 / 23:04:02
ronaldo poprostu dał do zrozumienia wszystkim żeby nikt się nie ważył mieć takiej ładnej fryzury!
Solidny ligowiec
Suezir47
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 1302
Oceny: +9328
Kibicuje:
Polska Real Madryt
02.02.2014 / 23:03:46
Gurpegi tak naprawde chciał być aktorem, ale że jego tata widział że lepiej mu wychodzi gra w piłkę to go zapisał na treningi :D Szkoda Real znów nie wykorzystuje podknięcia się Barcelony, cieszy przynajmniej to że Jese strzela bramke, rozwija się powoli chłopak. Liga staje się ciekawsza gdy liderem jest A.Madryt.
Trampkarz
macias07
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 28
Oceny: +262
02.02.2014 / 23:03:11
Poziom sędziowania nie tylko w tym meczu ale jak w całej lidze to jakas parodia...
Trampkarz
Caravessi
Zarejestrowany od: 1231 dni
Ilość komentarzy: 19
Oceny: +98
02.02.2014 / 23:02:41
Hala dzieci zaczynają sapać na sędziego za 3.2.1... HAHAHAHA
Pies was jebał madryckie kurwy!
Junior
TheHmTh
Zarejestrowany od: 1319 dni
Ilość komentarzy: 47
Oceny: +261
02.02.2014 / 23:05:04
"Pies was jebał madryckie kurwy" - Nie mam pojęcia po co żyją takie osoby jak Ty...
Senior
KoloToure
Zarejestrowany od: 1262 dni
Ilość komentarzy: 709
Oceny: +4679
02.02.2014 / 23:04:30
Gdyby nie ten pies spod klatki to by cie na świecie nie było gimbie.
Senior
KoloToure
Zarejestrowany od: 1262 dni
Ilość komentarzy: 709
Oceny: +4679
02.02.2014 / 23:02:34
Jedynym błędem Ronaldo w sytuacji z czerwoną kartką, było to, że nie przywalił tej panience z buta w łeb jak przewrócił się na ziemi, po tym dotknięciu twarzy. Żałosne naprawdę, za takie prowokacje powinno się wyrzucać z boiska i dawać meczowe zawieszenie. To męski sport w końcu chociaż niektórzy nie potrafią się dostosować...
Junior
dzj92
Zarejestrowany od: 1336 dni
Ilość komentarzy: 59
Oceny: +531
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Termalica Nieciecza
02.02.2014 / 23:01:59
Wczoraj wy sie cieszyliście i śmialście z Barcy a dzisiaj Real chuja grał i taka jest prawda. Wpadła im jedna bramka tyle szczęścia. Bilbao grało lepiej i w pierwszej połowie powinien być już mecz załatwiony. teraz oczywiście wina sędziego i wszystkich innych tylko nie Realu ...
Kluczowy zawodnik
Kielce92
Zarejestrowany od: 1561 dni
Ilość komentarzy: 1994
Oceny: +15820
Kibicuje:
Argentyna FC Barcelona Korona Kielce
02.02.2014 / 23:04:28
ogladalem mecz i sie z tym zgadzam. Ale Ronaldo dostal kartke i wielkie zale kibicow musza wyplynac na zawnatrz :)
Junior
baalla
Zarejestrowany od: 1479 dni
Ilość komentarzy: 128
Oceny: +848
02.02.2014 / 23:03:32
Przecież zawsze tak było :)
Trampkarz
Miki#11
Zarejestrowany od: 1207 dni
Ilość komentarzy: 26
Oceny: +310
02.02.2014 / 23:01:44
Emocje do końca chociaż Atletico Madryt odskakuje na 3 pkt. Jeżeli wygrają ligę nie będę miał żalu gdyż ciężki wysiłek wkładają w ten sezon. Real i Barca słabo słabo. Mają szanse i je marnują.
Solidny ligowiec
rafi509
Zarejestrowany od: 1669 dni
Ilość komentarzy: 1856
Oceny: +10691
Kibicuje:
Lech Poznań FC Barcelona
02.02.2014 / 23:01:42
Dwa zwycięstwa klubów z Madrytu w jeden wieczór to chyba po prostu za dużo.
Junior
Piotr1994
Zarejestrowany od: 1583 dni
Ilość komentarzy: 129
Oceny: +1170
Kibicuje:
FC Barcelona
02.02.2014 / 23:00:28
Zaczyna sie sedzia jego wina haha
Junior
motka75
Zarejestrowany od: 1271 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +995
02.02.2014 / 23:01:51
wyjdz ! idz spać bo do szkoły nie wstaniesz
Junior starszy
kamilas07
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 216
Oceny: +1567
Kibicuje:
Arsenal Londyn Real Madryt
02.02.2014 / 23:01:21
bys ogladal mecz a nie tylko powtorki to bysmy inaczej rozmawiali
Junior
Piotr1994
Zarejestrowany od: 1583 dni
Ilość komentarzy: 129
Oceny: +1170
Kibicuje:
FC Barcelona
02.02.2014 / 23:03:36
Ogladalem caly prócz doliczonego czasu bo wiedzialem ze real zremisuje i gitara
Klasa światowa
RealowiecHM
Zarejestrowany od: 1374 dni
Ilość komentarzy: 4558
Oceny: +76671
Kibicuje:
Real Madryt
02.02.2014 / 23:01:18
A nie jego?
Junior starszy
Quuerx
Zarejestrowany od: 1388 dni
Ilość komentarzy: 73
Oceny: +1084
Kibicuje:
Polska
02.02.2014 / 23:00:24
Podsumujmy:
Sędzia - idiota
Piłkarze Realu - Nice.
Piłkarze Athletic - Super madafaka ło w dupe najs.
Gurpegui - zaraz do Justina i One Direction dzwonie żeby się z nim zabawili. ; - )

Mecz żenujący, niestety, albo stety, przez sędziego...
Trampkarz
kamilekmine7
Zarejestrowany od: 1224 dni
Ilość komentarzy: 31
Oceny: +130
02.02.2014 / 23:17:18
Masz racje sędzia to idiota, pierdziśmierdziel i nie wiadomo co jeszcze
Trampkarz
kamilekmine7
Zarejestrowany od: 1224 dni
Ilość komentarzy: 31
Oceny: +130
02.02.2014 / 23:17:16
Masz racje sędzia to idiota, pierdziśmierdziel i nie wiadomo co jeszcze
Senior
LordStyrax
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 398
Oceny: +4064
Kibicuje:
Tottenham Hotspur AS Monaco Napoli Zagłębie Lubin Polska Porto Real Madryt Real Madrid II Hiszpania Odra Opole
02.02.2014 / 22:59:55
Baskowie udowodnili że nikomu nie bedzie łatwo na ich terenie
Atlético Madryt odjechało ale to lepiej dla rywalizacji teraz w Realu pełna mobilizacja dzieki za emocje jeszcze sporo przed nami kolejnych ekstytujących meczy zwłaszcza że terminarz napiety Hm!
Junior starszy
Molesta94
Zarejestrowany od: 1571 dni
Ilość komentarzy: 200
Oceny: +2557
Kibicuje:
Argentyna Liverpool FC Leicester City FC Olympique Lyon Bayern Monachium Juventus Turyn Ajax Amsterdam Jagiellonia Białystok Polska FC Barcelona
02.02.2014 / 22:57:58
Zawisc... Smialiscie sie i linczowaliscie Barcelone po przegranym meczu z Valencia to teraz macie :)
Junior starszy
kamilas07
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 216
Oceny: +1567
Kibicuje:
Arsenal Londyn Real Madryt
02.02.2014 / 22:59:30
Remis zawsze bardziej cieszy niz porazka. Ale gorzki smak zostaje
Junior starszy
Molesta94
Zarejestrowany od: 1571 dni
Ilość komentarzy: 200
Oceny: +2557
Kibicuje:
Argentyna Liverpool FC Leicester City FC Olympique Lyon Bayern Monachium Juventus Turyn Ajax Amsterdam Jagiellonia Białystok Polska FC Barcelona
02.02.2014 / 23:04:21
Zgodzę się, to samo miałem po meczu z Valencia, mimo tego ludzie lubili wejsc napisac swoje wypociny, posmiac i powyzywać :)
Junior
baalla
Zarejestrowany od: 1479 dni
Ilość komentarzy: 128
Oceny: +848
02.02.2014 / 22:58:37
Dokładnie ;)
Junior
baalla
Zarejestrowany od: 1479 dni
Ilość komentarzy: 128
Oceny: +848
02.02.2014 / 22:57:48
Bo to wina sędziego !!
Trampkarz
Miki#11
Zarejestrowany od: 1207 dni
Ilość komentarzy: 26
Oceny: +310
02.02.2014 / 22:57:19
/ -13
Przepraszam za pogodę, która przeciw wam.
Przepraszam całym sercem, że dzisiaj wiał wiatr.
Przepraszam za terminarz co w tym roku był.

Hala Dzieci - Wina sędziego
Solidny ligowiec
Salcos
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 935
Oceny: +9674
Kibicuje:
Polska Real Madryt
02.02.2014 / 22:59:38
No niestety sędzia dzisiaj dał popis i to konkretny. Podobnie jak sędzia w meczu Barcelony - karny z kapelusza dla Katalończyków a Barca i tak umoczyła. Poziom sędziowania w La Liga
Junior
megashira
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 145
Oceny: +859
02.02.2014 / 22:58:54
chłopcze do łóżka uciekaj, bo do szkoły jutro nie wstaniesz ;)
Junior starszy
kamilas07
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 216
Oceny: +1567
Kibicuje:
Arsenal Londyn Real Madryt
02.02.2014 / 22:58:22
zobaczymy jak bedziesz suszyl zeby na koniec sezonu
Junior starszy
Quuerx
Zarejestrowany od: 1388 dni
Ilość komentarzy: 73
Oceny: +1084
Kibicuje:
Polska
02.02.2014 / 22:57:05
No, to jak mamy wygrać jak mecz prowadzi jakiś niedorozwinięty sędzia.
Gurpegui powinien wygrać czarnego kutasa w dupe za to...
Athletic grał dobrze od początku, az do końca. ;)
Senior
Hiro9
Zarejestrowany od: 1609 dni
Ilość komentarzy: 812
Oceny: +5269
Kibicuje:
Polska Real Madryt
02.02.2014 / 22:56:04
Czemu Dani Alves grał na stoperze?
Klasa światowa
RealowiecHM
Zarejestrowany od: 1374 dni
Ilość komentarzy: 4558
Oceny: +76671
Kibicuje:
Real Madryt
02.02.2014 / 22:56:02
Benzema dostaje z łokcia w żebra, a zaraz potem w ryj - gramy dalej.
Ronaldo dotyka twarzy rywala - czerwona
Ronaldo dostaje w nos z dyńki - żółta.

Sędzia delikatnie mówiąc niech się pierd***.
Junior starszy
kamilas07
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 216
Oceny: +1567
Kibicuje:
Arsenal Londyn Real Madryt
02.02.2014 / 22:55:21
a mowia ze sedziowie pomagaja Realowi..
Solidny ligowiec
Salcos
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 935
Oceny: +9674
Kibicuje:
Polska Real Madryt
02.02.2014 / 22:55:17
Benzema z łokcia w żebra + strzał w papę = 0 reakcji. Ronaldo chamsko ciągnięty za koszulkę = 0 reakcji. Ronaldo dostaje z bańki = żółta kartka. Ronaldo mizia gościa po twarzy = czerwona :D WELCOME TO LA LIGA
Junior
baalla
Zarejestrowany od: 1479 dni
Ilość komentarzy: 128
Oceny: +848
02.02.2014 / 22:55:13
/ -17
Elegancko ! :)
Junior starszy
jamazur69
Zarejestrowany od: 1642 dni
Ilość komentarzy: 376
Oceny: +2197
Kibicuje:
Manchester United FC Barcelona
02.02.2014 / 22:54:48
/ -37
Na pochybel gimbusom; Visca Barca; Dzis ja mam powody do radosci;
Junior
Blaugrana953
Zarejestrowany od: 1634 dni
Ilość komentarzy: 60
Oceny: +830
02.02.2014 / 22:54:48
Heee wiadomo czerwona kartka dla Ronaldo śmieszna ale moim zdaniem to Xabi Alonso powinien wczesniej dostć drugą złołta ze te wejścia z tyłu... Zapowiada sie ciekawa walka o mistrza. Pozdro dla normalnych. Visca el Barca! ;)
Senior
Hiro9
Zarejestrowany od: 1609 dni
Ilość komentarzy: 812
Oceny: +5269
Kibicuje:
Polska Real Madryt
02.02.2014 / 22:54:08
sędzia główny=żenada
Senior
Mario893
Zarejestrowany od: 1586 dni
Ilość komentarzy: 630
Oceny: +5308
Kibicuje:
Real Madryt
02.02.2014 / 22:53:44
Dobra postawa po czerwonej kartce dla Cristiano Ronaldo, szkoda, że tak zmarnowaliśmy pierwszą połowę. A sędzia skoro wcześniej nie daje żadnej żółtej kartki żadnemu zawodnikowi Bilbao, to nie powinien dawać od razu czerwonej CR7. To jest moje zdanie, ale oczywiście to nie przez tę czerwoną kartkę nie wygraliśmy tego meczu, a przez postawę przede wszystkim w pierwszej połowie. No cóż, nie był to najważniejszy mecz w sezonie, trzeba iść do przodu. Hala Madrid!
Junior
motka75
Zarejestrowany od: 1271 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +995
02.02.2014 / 22:53:16
Szkoda że zamiast sędziego był baran na boisku ... ;/ pozd
Junior
Davex
Zarejestrowany od: 1255 dni
Ilość komentarzy: 118
Oceny: +2153
02.02.2014 / 22:53:04
Widać że jak sędzia nie pomógł Barcelonie, to ten się o to lepiej postarał, kuźwa niedość że tylko 3 minuty doliczone to sędzia jeszcze skończył przed czasem -.- Pozatym czerwień dla CR7 w uj nie słuszna, co to wogóle był za mecz?
Junior starszy
kamilas07
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 216
Oceny: +1567
Kibicuje:
Arsenal Londyn Real Madryt
02.02.2014 / 22:54:03
nic dodac nic ujac
Junior
NeY
Zarejestrowany od: 1230 dni
Ilość komentarzy: 83
Oceny: +1462
Kibicuje:
Polska
02.02.2014 / 22:53:01
Ehh.. To co zrobił Iturraspe to porażka. Ładny mecz Bilbao. Real chciał być solidarny z Barceloną :) Proszę bez spiny :)
Junior starszy
kamilas07
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 216
Oceny: +1567
Kibicuje:
Arsenal Londyn Real Madryt
02.02.2014 / 22:52:36
pierdolniety sedzia...
Kluczowy zawodnik
Kielce92
Zarejestrowany od: 1561 dni
Ilość komentarzy: 1994
Oceny: +15820
Kibicuje:
Argentyna FC Barcelona Korona Kielce
02.02.2014 / 22:52:14
/ -30
cieszy mnie ten remisik :)
Kluczowy zawodnik
Kielce92
Zarejestrowany od: 1561 dni
Ilość komentarzy: 1994
Oceny: +15820
Kibicuje:
Argentyna FC Barcelona Korona Kielce
02.02.2014 / 22:56:53
oho, "kibice Realu sie obudzily :) haha
Junior
megashira
Zarejestrowany od: 1702 dni
Ilość komentarzy: 145
Oceny: +859
02.02.2014 / 22:52:03
widać, że Gurpegi szkolił się w Barcelonie :)
Klasa światowa
RealowiecHM
Zarejestrowany od: 1374 dni
Ilość komentarzy: 4558
Oceny: +76671
Kibicuje:
Real Madryt
02.02.2014 / 22:51:38
/ -36
Spadła na nich olbrzymia presja wyprzedzenia Barçy i się zesrali ... Brawo dla Atletico, bo jest liderem od bardzo dawna. Gratulacje!
Junior
Leeeeniiii
Zarejestrowany od: 1537 dni
Ilość komentarzy: 64
Oceny: +1043
02.02.2014 / 22:50:35
Mecz jeszcze trwa...
Zobacz skrót i bramki z meczu Skróty meczu - Athletic Bilbao - Real Madryt 02.02.2014 wynik: 1:1 z dnia 02.02.2014 online. Tylko na Meczyki.pl obejrzysz skróty meczów z ligi"Hiszpania"w wysokiej jakości transmisji na żywo.

Zespoły

Athletic Bilbao

Kibicuję! 202 kibiców
  • Rok założenia 1898
  • Adres Alameda de Mazarredo 23
  • Stadion Estadio San Mamés
  • Średnia frekwencja 38946
  • Trener Ernesto Valverde Tejedor
  • Najlepszy strzelec Aduriz (8)

Real Madryt

Kibicuję! 14368 kibiców
  • Rok założenia 1902
  • Adres Avenida de Concha Espina 1, Chamartín
  • Stadion Estadio Santiago Bernabéu
  • Średnia frekwencja 69232
  • Trener Zinédine Zidane
  • Najlepszy strzelec Cristiano Ronaldo (11)