Dodano: 22.02.2014 (21:46) przez
Mistrz
kamyk019
Zarejestrowany od: 1572 dni
Ilość komentarzy: 4
Oceny: -635
(123 komentarze)
Statystyki meczu (*Aktualizowane około 10min po meczu)
Strzałów
12
9
Strzałów celnych
5
2
Rzutów rożnych
2
13
Fauli
13
16
Kartek
2
3
Rzutów wolnych
18
13
Spalonych
0
2
Posiadanie piłki
1. połowa
 
 
22'
23'
 
 
(samob.) A. Song
GOL
32'
 
 
 
 
36'
 
 
39'
2. połowa
 
 
52'
54'
 
 
59'
 
 
 
 
61'
69'
 
 
84'
 
 
90' +2
 
 
KONIEC MECZU


Dodaj komentarz
Junior starszy
kubalek15
Zarejestrowany od: 1167 dni
Ilość komentarzy: 376
Oceny: +3623
Kibicuje:
Chorwacja Chelsea Londyn Lech Poznań Benfica Lizbona
23.02.2014 / 15:38:30
heh dlaczego zawsze jak gra barca albo real to jest tu najebane wiecej komentarzy niz przez caly tydzien z ligi angielskiej? aahha
Junior
kong94
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 163
Oceny: +1239
23.02.2014 / 15:08:59
/ -16
Nie rozumiem kibiców RM HEJTUJĄ FCB DLACZEGO ??? NIECH KAZDY SB ODPOWIE NA TE PYTANIE . BO TO SĄ SEZONOWCY NIE KIBICE KAŻDY PORZĄDNY KIBIC KIBICUJE SWOJEJ TYLKO SWOJEJ DRUZYNĘ (KLUB) A NIE CISNIE NA INNYCH ... ZAL DUPE SCISKA SEZONOWCĄ JAK BARCELONA WYGRYWA .... A JAK PRZEGRYWA TO OD RAZU JADĄ NA NICH KIBICE RM ... TO NIE SĄ KIBICE !!! GRATULUJĘ ZDOBYCIA FOTELA LIDERA VEB <3 A CEZONOWCY NIECH SIĘ JEBIA NA RYJ !!! POZDRAWIAM KIBIC BARCELONY <3
Junior
Paul29010
Zarejestrowany od: 1155 dni
Ilość komentarzy: 35
Oceny: +536
Kibicuje:
Chelsea Londyn Manchester United AS Monaco Bayern Monachium AC Milan Napoli Lech Poznań Polonia Warszawa Polska Real Madryt
23.02.2014 / 14:26:58
Nie jesteś klubu godny, nie jesteś klubu warty.
Jak kochasz Real/Barcelonę i oddałeś swoje serce,
To szanuj Real/Barcelonę oto chodzi w tej piosence.
Podajcie sobie ręce idziemy po zwycięstwo,
Miłość, szacunek, wiarę i braterstwo,
Zgodę, przyjaźń, lojalność i chwałę,
Bo razem stworzymy jedenaste przykazanie.
Junior
Allen
Zarejestrowany od: 1486 dni
Ilość komentarzy: 45
Oceny: +461
Kibicuje:
Chelsea Londyn PSG Bayern Monachium Real Madryt
23.02.2014 / 14:12:37
Ładny mecz i rewanż za półfinał :}
Solidny ligowiec
Sebaa2012
Zarejestrowany od: 1494 dni
Ilość komentarzy: 1130
Oceny: +7442
Kibicuje:
Arsenal Londyn Leicester City FC Polska Portugalia Real Madryt
23.02.2014 / 14:07:17
Jak patrze komentarze to mi sie śmiać chce :D , zrzucanie winy na sędziego nic nie da . Liczy się wynik końcowy czyli 3-1 , fakt faktem mógłbyć wyższy , katalończycy mieli szczęście , że to się nie skończyło ostatecznie 6-1 . Brawo dla Sociedas za ich gre , a co do barcelony nie tego sie po nich spodziewałem , czuje się rozczarowany :(
Junior
shootin_putin
Zarejestrowany od: 1138 dni
Ilość komentarzy: 120
Oceny: -2316
23.02.2014 / 14:26:29
/ -19
chyba dla barcy
VeB!
Kluczowy zawodnik
LEGIONISTA3
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 2021
Oceny: +15145
Kibicuje:
Arsenal Londyn Manchester United AS Monaco PSG Bayern Monachium Borussia Dortmund AC Milan Napoli Legia Warszawa Polska
23.02.2014 / 13:48:40
O kurde po takim meczu z City nie spodziewałbym się tu takiego wyniku przed meczem , ale taka jest piłka nożna gramy dalej !
Trampkarz
lucio03
Zarejestrowany od: 1456 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: -3
23.02.2014 / 13:37:43
a co to sie stało że barca przegrała
Junior
shootin_putin
Zarejestrowany od: 1138 dni
Ilość komentarzy: 120
Oceny: -2316
23.02.2014 / 14:25:53
wina sędziego
Junior
shootin_putin
Zarejestrowany od: 1138 dni
Ilość komentarzy: 120
Oceny: -2316
23.02.2014 / 13:27:18
/ -59
sędzia chuj
Barca powinna wygrać, dominowała, ale źle sędziował

Visca el Barca!
Junior
NieJestemZaNikim
Zarejestrowany od: 1132 dni
Ilość komentarzy: 107
Oceny: +427
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
23.02.2014 / 13:08:46
Po wygranej 2-0 nad Manchesterem City kibice mogli spodziewać się wygranej nad Sociedad, a tutaj zaskoczenie.
Trampkarz
panicz
Zarejestrowany od: 1125 dni
Ilość komentarzy: 5
Oceny: +27
23.02.2014 / 12:54:53
90% kibicow barcelony w polsce to ludzie ktorzy zaczeli kibicowac barcelonie po obejrzeniu jednego meczu, najlepsi sa ci co pruja dupe do innych 'swojakow' i dodaja te popierdolone veby i hale pokazujac jacy to wielcy kibice
Senior
naczelnik
Zarejestrowany od: 1139 dni
Ilość komentarzy: 473
Oceny: +2772
23.02.2014 / 13:03:45
/ -10
Niech zgadne-gdyby pisali ktbffh czy jakos tak lub hala madrid to juz byloby okej?
Trampkarz
tequilas89
Zarejestrowany od: 1233 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: -7
23.02.2014 / 12:37:12
no i sztos ;D
Trampkarz
mati1899
Zarejestrowany od: 1132 dni
Ilość komentarzy: 5
Oceny: +25
23.02.2014 / 12:27:55
/ -25
Visca El Barca ! Nic sie nie stało !
Junior starszy
mateuszr23
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 233
Oceny: +978
23.02.2014 / 12:08:36
haj oglądałem trzecią bramkę dla RS to jakbym widział polską reprezentację w obronie...
Junior
Hahas
Zarejestrowany od: 1421 dni
Ilość komentarzy: 117
Oceny: +1145
23.02.2014 / 12:00:25
Prawda jest taka, że Martino przegrał ten mecz na własne życzenie, wymienić 3 na 4 obrońców i środkowego pomocnika na mecz z dość mocnym rywalem, do tego na wyjeździe... chyba nie muszę kończyć.
Trampkarz
jack120
Zarejestrowany od: 1125 dni
Ilość komentarzy: 41
Oceny: +195
23.02.2014 / 11:22:51
barcelona chce pokonać real madryt a nie potrafi pokonać real sociedad
Trampkarz
mr.wats
Zarejestrowany od: 1230 dni
Ilość komentarzy: 23
Oceny: +291
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium
23.02.2014 / 11:22:37
Pique w tym meczu grał jak klocek, jakby to była liga podwórkowa, Valdes beznadziejne wyjścia do dośrodkowań...
Kluczowy zawodnik
wnw45
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 4199
Oceny: +14781
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG Francja Bayern Monachium
23.02.2014 / 09:55:49
uuuuuuuuuuu
Senior
okolioza77
Zarejestrowany od: 1531 dni
Ilość komentarzy: 797
Oceny: +4867
Kibicuje:
Juventus Turyn Polska
23.02.2014 / 09:54:00
Chciałbym się teraz zapytać- czy Valdes przy trzeciej bramce nie skosił Zurutuzy? Sytuacja bardzo podobna do sytuacji Wojtka Szczęsnego z meczu z Bayernem.I moje pytanie- dlaczego Valdes nie otrzymał za to zagranie choćby żółtej kartki? Bo piłka wpadła do siatki? To co, gol unieważnia przepisy?Pomóżcie mi ogarnąć zachowanie sędziów.
Junior
RovaPears
Zarejestrowany od: 1287 dni
Ilość komentarzy: 82
Oceny: +472
23.02.2014 / 10:54:10
Sędzia chyba stał w korkach i dopiero na trzeciego gola zdążył.
Junior
Ayeonflnyen
Zarejestrowany od: 1448 dni
Ilość komentarzy: 67
Oceny: +105
23.02.2014 / 10:41:32
To Barcelona, im wszystko wolno...
Junior
peter20.
Zarejestrowany od: 1181 dni
Ilość komentarzy: 51
Oceny: +309
23.02.2014 / 09:53:21
lubie Real Sociedad a jeszcze lepiej Madryt a jeszcze lepiej lubie jak dopierdala ktoś Barcelonie :D
Trampkarz
Miki#11
Zarejestrowany od: 1145 dni
Ilość komentarzy: 26
Oceny: +310
23.02.2014 / 11:52:56
/ -15
Natomiast ja wole jak ktoś dopierdala Realowi. I tak zostane zminusowany bo na meczykach jest więcej kibiców Królewskich
Senior
naczelnik
Zarejestrowany od: 1139 dni
Ilość komentarzy: 473
Oceny: +2772
23.02.2014 / 09:44:07
Mi fanowi Barcelony zarzucono, ze tylko pozytywnie wypowiadam sie o Barcelonie, lecz to głupota- widze od dawna i jest mi przykro, ze tak kiepsko im idzie - mistrzostwa sie przegrywa z takimi rywalami.

Nie szukam wymowek- Gratuluje Realowi i ciesze sie, ze widze wsparcie miedzy prawdziwymi fanami Barcy i Realu.

Trampkarz
Miki#11
Zarejestrowany od: 1145 dni
Ilość komentarzy: 26
Oceny: +310
23.02.2014 / 11:53:31
Kiepsko im idzie. Owszem ale nie wiem czy oglądałeś wtorkowy mecz?
Senior
naczelnik
Zarejestrowany od: 1139 dni
Ilość komentarzy: 473
Oceny: +2772
23.02.2014 / 12:43:02
Oglądałem ale chodzi mi o to glupie lekceważeni . La ligi...

Mecz z City to inna bajka, bo tam sie ladnie zmotywowali ale niestety la lige uznali za miejsce do odpoczynku i to boli, bo Real podkreca tempo i nie wydaje mi sie, by latwo odpuscili.

Moze zabrzmialem pierwszym komentem jak gimb, lecz nie lubie odpuszczania czegos na rzecz innych priorytetów
Junior
najdowski2
Zarejestrowany od: 1440 dni
Ilość komentarzy: 128
Oceny: +1425
Kibicuje:
FC Barcelona Chojniczanka Chojnice
23.02.2014 / 09:17:50
Tutaj chyba wiekszosc gimbusow jest.... Nie rozumiem jak mozna sie nasmiewac i komentowac w obrazliwy sposob dany zespol??! Pytam sie gdzie jest admin tej strony?? Takich niepowaznych ludzi powinno sie od razu usuwac z kazdego forum!
Junior starszy
kubalek15
Zarejestrowany od: 1167 dni
Ilość komentarzy: 376
Oceny: +3623
Kibicuje:
Chorwacja Chelsea Londyn Lech Poznań Benfica Lizbona
23.02.2014 / 09:51:42
co zrobisz ? nic nie zrobisz same dzieci napiszesz po prostu ze fajne albo co wuchte plusow ale jak napiszesz juz cos konkretnego , ''wysilisz'' sie nad komentarzem skrytykujesz cos w nie chamski sposob to juz leca hejty o bolu dupy :P dzieciarnia ta str powinna miec ograniczenie od lat 16 -.-
Kapitan
pilkarzyk123
Zarejestrowany od: 1552 dni
Ilość komentarzy: 7722
Oceny: +32064
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
23.02.2014 / 09:14:12
/ -25
Hahahah nie wierze.Hala dziewczyny po porażce Barcy już świętują po o 3 punkty Barce wyprzedzają.No parodia.Tak samo było przed meczem z City.A później hejterki sporawdzone na ziemie.
Jeszcze przyjdzie taki czas że Realek przegra i to nawet w następnej kolejce.
Real zagrał fantastycznie,Barca nie grała żle no ale cóż.
Junior
Kazul
Zarejestrowany od: 1536 dni
Ilość komentarzy: 62
Oceny: +450
23.02.2014 / 08:31:55
Uwielbiam te dni w których Barcelona przegrywa ;) Oby było ich jak najwięcej.
Hala Madrid !!!
Junior starszy
izhmash
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 56
Oceny: +361
Kibicuje:
AC Milan
23.02.2014 / 07:48:16
Jebać Barce
Solidny ligowiec
tomek_s85
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 1481
Oceny: +3775
Kibicuje:
Olympique Lyon PSV Eindhoven
23.02.2014 / 05:00:24
a jednak cos w tym jest jak mowil komentator ze od 2009 r tam nie wygrali:) pisalem to juz tysiac razy i napisze jeszcze raz ze barcelona srodkowych obroncow nie ma, szklem sobie dupe podcieraja i tak sie to konczy. czasem jest lepiej, czasem gorzej...zwyciestwo jak juz jest to wymeczone i bez polotu.
Junior
Red_Devil98
Zarejestrowany od: 1441 dni
Ilość komentarzy: 126
Oceny: +695
Kibicuje:
Manchester United
23.02.2014 / 01:59:34
/ -26
Sezonowcy po meczu: "Od dziecka byłem za Realem Sociedad ".
Junior
kaka1985
Zarejestrowany od: 1474 dni
Ilość komentarzy: 80
Oceny: +391
23.02.2014 / 01:57:10
tak bywa czasami,dlatego nie obstawialem tego meczu.
Solidny ligowiec
Buszek
Zarejestrowany od: 1406 dni
Ilość komentarzy: 1149
Oceny: +44609
Kibicuje:
Arka Gdynia Polska FC Barcelona
23.02.2014 / 01:48:16
/ -34
dawać minusy kurwy z madrytu każdy minus = dziwka srealu pokażcie ile was jest niech kazdy zobaczy i sie dowie ze najwieksze kurwy w tym obsranym madrycie siedza ;]
Solidny ligowiec
Buszek
Zarejestrowany od: 1406 dni
Ilość komentarzy: 1149
Oceny: +44609
Kibicuje:
Arka Gdynia Polska FC Barcelona
23.02.2014 / 13:48:22
mamy juz 50 kurew dziwki srealu przybywajcie
Junior
ERYK :D ES9
Zarejestrowany od: 1476 dni
Ilość komentarzy: 115
Oceny: +627
Kibicuje:
Real Madryt
23.02.2014 / 09:01:53
Sam jestes kurwa i ta twoja BarcWelona :DD
Junior
Tyson
Zarejestrowany od: 1284 dni
Ilość komentarzy: 59
Oceny: +1579
Kibicuje:
Polska Real Madryt
23.02.2014 / 01:58:45
Pokazałeś klasę
Junior starszy
sebaHalaMadrid
Zarejestrowany od: 1233 dni
Ilość komentarzy: 386
Oceny: +934
Kibicuje:
Lech Poznań Real Madryt
23.02.2014 / 01:45:12
Hala MAdrid !
Solidny ligowiec
Buszek
Zarejestrowany od: 1406 dni
Ilość komentarzy: 1149
Oceny: +44609
Kibicuje:
Arka Gdynia Polska FC Barcelona
23.02.2014 / 01:27:38
/ -30
Hala Dzieci ! Real po prostu wykupił gwiazdy innych zespołów i tak wspiął się na szczyt. Teraz próbuje robić to samo i nie jest już nawet najlepszym zespołem w Madrycie.

Nawet jak ubierzesz FCB w jakieś kombinezony i założysz im maski, po 5 minutach będzie wiadomo, kto gra. O Realu tego nikt nie powie i to jest największa różnica między tymi dwoma zespołami. ! pozdrawiam :)
Junior starszy
sebaHalaMadrid
Zarejestrowany od: 1233 dni
Ilość komentarzy: 386
Oceny: +934
Kibicuje:
Lech Poznań Real Madryt
23.02.2014 / 01:44:42
Idz juz spac .......
Junior starszy
zagłada i potępienie
Zarejestrowany od: 1132 dni
Ilość komentarzy: 368
Oceny: +1617
23.02.2014 / 02:00:43
/ -12
do kolegi wyzej
Junior starszy
zagłada i potępienie
Zarejestrowany od: 1132 dni
Ilość komentarzy: 368
Oceny: +1617
23.02.2014 / 01:58:49
no bez kitu nie siedz tak długo
Kluczowy zawodnik
Kielce92
Zarejestrowany od: 1499 dni
Ilość komentarzy: 1994
Oceny: +15821
Kibicuje:
Argentyna FC Barcelona Korona Kielce
23.02.2014 / 01:10:23
Jako kibic Barcelony gratuluje pilkarzon Sociedad wspanialej gry, nalezalo im sie! Nikt wiecznie wygrywac nie moze
Senior
MaxFCB
Zarejestrowany od: 1442 dni
Ilość komentarzy: 474
Oceny: +4533
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
23.02.2014 / 01:42:57
Dokładnie wypełnili plan w 120% , może to i dobrze , może w końcu zaczną się jakieś zmiany w ustawieniu , jestem ciekaw jak by się zaprezentował Neymar na szpicy a Messi na prawym skrzydle , Pedro na lewym .
Junior starszy
CFC and the rest
Zarejestrowany od: 1411 dni
Ilość komentarzy: 377
Oceny: -2499
23.02.2014 / 03:50:25
Zaglada i potepienie sluchaj gosciu,ja tez nie lubie jak ktos rzuca kurwy i huje na prawo i na lewo i robi zadyme ale gimbaza z Barcy juz nie raz nie dwa tylko kurwa regularnie nabija sie z innych klubow to sa znani wszystkim gimbusowate kutaski kazdy zna ich nick(i) no i niestety tu miarka sie przebrala wiec teraz my sie posmiejemy z nich!;D
Kluczowy zawodnik
Kielce92
Zarejestrowany od: 1499 dni
Ilość komentarzy: 1994
Oceny: +15821
Kibicuje:
Argentyna FC Barcelona Korona Kielce
24.02.2014 / 14:08:54
z checia popatrze ;)
Junior starszy
CFC and the rest
Zarejestrowany od: 1411 dni
Ilość komentarzy: 377
Oceny: -2499
23.02.2014 / 00:32:45
SRARSA na kolanach hahahahahahaha! Piłkarzyk 123 gdzie jestes gimbusku !??!!hahaha i reszta sezonowo gimbusowo kibicujący farsie?! Nabijacie sie z innych klubów jak przegrywają albo gdy maja słaby sezon a dzis wasza teatrolona dostala w Pizde jak tralala! hahaha nie obrazaj innych i nie wyśmiewaj bo ciebie to samo spotka- to sie tyczy was sezonowe gimbuski aktorki z Farcelonki:D
Junior starszy
zagłada i potępienie
Zarejestrowany od: 1132 dni
Ilość komentarzy: 368
Oceny: +1617
23.02.2014 / 01:56:32
jesteś zdrowy? tak pytam bo czytam to gówno(inaczej tego nie nazwe)dwa razy i nie rozumiem Ciebie , niby jesteś przeciw , a jesteś taki sam , nawet gorszy bo sam nie wiesz co piszesz,
jak by ci mózgu brakowało , jak bozieńke kocham no przeczytaj to swoje arcy dzieło raz jeszcze ,i sie zastanów, nie nad tym co pisze bo to nic mądrego tylko nad sobą .
dobranoc do jutra zycze emocji do końca sezonu..
Junior starszy
CFC and the rest
Zarejestrowany od: 1411 dni
Ilość komentarzy: 377
Oceny: -2499
23.02.2014 / 03:36:02
jestem zdrowy leszczu!Nie wpierdalaj sie miedzy wodke a zakaske!Chodzilo mi o to ze jak gimbaza sie nabija z innych i obraza ich to niech teraz zobacza jak to jest,jak mi nikt w droge nie wchodzi ja tez nie wchodze,ale jak ktos kurwa wyzywa i obraza oraz sie wysmiewa z innych klubow,sam zobaczy jak to jest :D
Senior
MaxFCB
Zarejestrowany od: 1442 dni
Ilość komentarzy: 474
Oceny: +4533
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
23.02.2014 / 00:38:12
Wygrałeś wszystko
Junior
fire
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 80
Oceny: +622
Kibicuje:
Manchester United FC Barcelona
22.02.2014 / 23:30:12
Obserwują ten sezon mam wrażenie , że rotacje Taty zamiast wzmacniać osłabiają Barcę.
Wyjście czterema obrońcami i dwoma pomocnikami defensywnymi w mecz na bardzo trudnym terenie , który trzeba wygrać i w dodatku bez żadnego kreatora gry to dla mnie kompletnie nie na miejscu. Po za tym na takiego rywala nie powinno się wpuszczać dwóch młodzików i Songa ( kompletnie nic od początku gry w Barcelonie nie pokazał ) w formacji defensywnej . Zero reakcji po stratach bramek coś tu nie gra.
Natomiast w Realu Ancelotti odwala kawał fajnej roboty . Stworzył coś co istniało za Mou , ale świeża i odpowiednio dobrana młoda krew popchnęła zespół do milszego dla oka futbolu.
Junior starszy
kwiotek999
Zarejestrowany od: 1510 dni
Ilość komentarzy: 236
Oceny: +1943
22.02.2014 / 23:23:16
ciekawe co sugerowali obroncy przy trzeciej bramce podnaszac rece moja wina,moja wina...czy jak zawsze szukali wsparcia u sedziego brawo sociedad
Senior
mietkowski133
Zarejestrowany od: 1317 dni
Ilość komentarzy: 670
Oceny: +8060
Kibicuje:
Chelsea Londyn
22.02.2014 / 23:20:56
A co to się staneło :D
Senior
MaxFCB
Zarejestrowany od: 1442 dni
Ilość komentarzy: 474
Oceny: +4533
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
22.02.2014 / 23:14:17
Jak czytam te Wasze komentarze to mi się rzygać chce , co niektórzy ''Kibice" płaczą i grożą , że nie będą kibicować Barcelonie po tym co dzisiaj pokazała , Żałosne i nie wybaczalne , Jak kibicujesz to na dobre i na złe , dzieciaki weźcie lepiej grajcie w tą Fife albo Pes'a i nie piszcie takich bzdur na forum , przegrali i tyle , zdarza się nie zawsze Messi musi strzelić 3 bramki , nie zawsze Valdes będzie schodził do szatni z czystym kontem , przez takich jak wy później tylko spiny w necie się tworzą , jak Real albo Barca się gdzieś przegra mecz , żal żal żal i tyle gimbaza powinna mieć zakaz udzielania się na forach :P Nara VeB zawsze i wszędzie , pozdro dla kumatych
Junior starszy
CruelmatT
Zarejestrowany od: 1609 dni
Ilość komentarzy: 289
Oceny: +1252
22.02.2014 / 22:54:12
A jednak City bym nie skreslal:) jak widac da sie ograc Barce 3-1 ;)
Solidny ligowiec
tomek_s85
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 1481
Oceny: +3775
Kibicuje:
Olympique Lyon PSV Eindhoven
23.02.2014 / 05:11:03
/ -13
city to nie sociedad...dwie klasy gorsi
Trampkarz
macias07
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 28
Oceny: +262
22.02.2014 / 22:53:17
Ładnie mi kupon spierdolili :<
Junior
Mrbakusinski
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 98
Oceny: +880
22.02.2014 / 22:48:51
w ciągu ostatnich dni sporo było spotkań w których drużyna z większym posiadaniem piłki( i to o dużo) przegrywa
Solidny ligowiec
ArturoJR44
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 929
Oceny: +6877
Kibicuje:
Polska Real Madryt
22.02.2014 / 22:47:09
Sociedad zagrało z barcą jak Real Mourinho ;)
Junior starszy
realmfannr1
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 245
Oceny: +1368
Kibicuje:
Polska
22.02.2014 / 22:46:49
Zawalista jest ta liga co tydzien ktos inny jest na szczycie zostalo jeszcze dwa wazne mecze wszystko moze sie zdarzyc.
Junior starszy
kwiotek999
Zarejestrowany od: 1510 dni
Ilość komentarzy: 236
Oceny: +1943
22.02.2014 / 23:18:06
/ -11
tydzien temu malaga byla liderem zajebista jest taa liga hahha
Kluczowy zawodnik
bebdzia
Zarejestrowany od: 1483 dni
Ilość komentarzy: 3005
Oceny: +23087
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska
22.02.2014 / 22:38:29
Asysta Griezmanna cud , miód i orzeszki. Idealnie to zagrał
Junior starszy
jayebe
Zarejestrowany od: 1129 dni
Ilość komentarzy: 236
Oceny: +3171
22.02.2014 / 22:12:45
Czym się różni Barca z lat 2008-2011 od tej póżniejszej? Puyolem. Póżniej pojawiał się coraz rzadziej, lata robiły swoje. Gość miał duszę, nie odpuszczał, mimo ze technicznie brakowało mu do Pique to nadrabiał serduchem. Dzisiaj takiego zawodnika/zawodników Barcelonie brakowało, słaby pressing, cały czas z przeświadczeniem, że w końcu się tą piłkę rywalowi zabierze i wyjdzie z własnym atakiem, bo MY JESTEŚMY BARCELONĄ. Ofensywa wcale nie zagrała najgorzej strzelając bramkę na trudnym terenie, ale defensywa straciła o 3 za dużo. Szacunek dla Realu S., ambicja i wola walki to podstawa, a jak się dokłada do tego jeszcze niezłe umiejętnosci, to się wygrywa, nawet z Barceloną.
PS. Błagam, niechże Barca ściągnie jakiegoś obrońce, Barta za rok, dwa da radę ale jeszcze to nie to.
Senior
tomo-zap
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 502
Oceny: +8593
Kibicuje:
Real Madryt
22.02.2014 / 22:45:48
Puyol jest zajebisty, bardzo kolesia lubię mimo że jestem wielkim kibicem Realu

takich piłkarzy się uwielbia, niezależnie gdzie grają
Trampkarz
labambo
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 11
Oceny: -576
22.02.2014 / 22:08:28
/ -26
TheHmTh
Piszesz że ta porażka przkreślila tytuł.. nie zapominaj ile Real tracił do bracy ostatnimi czasy i nie zapedzaj sie tak w swych marzeniach a na podsumowanie kto przegrałtytuł zaczekaj do końcamaja okej? A tak poza tym to gratki dla Realu sociedad mysle że w dniu dzisiejszym limit porażek zmniejszył sie do zera oby pamietali to nasi ukochani zwodnicy ze stolicy Kataloni Pozdro dla prawdziwych fanów BARCY. VEB!!!!
Junior
TheHmTh
Zarejestrowany od: 1257 dni
Ilość komentarzy: 47
Oceny: +261
22.02.2014 / 22:37:10
Koleś mówi dobrze, nie wiem czemu te łapki, jeszcze 8 kolejek zostało, Real czeka mecz z Barceloną oraz Atletico, wszystko może się wydarzyć.
Senior
Mario893
Zarejestrowany od: 1524 dni
Ilość komentarzy: 629
Oceny: +5299
Kibicuje:
Real Madryt
22.02.2014 / 22:08:01
Aż się łezka w oku kręci, jak wszyscy koronowali Barcelonę potrójną koroną po meczu z Rayo... ;) Dobrze, że zostaliście sprowadzeni na ziemię, kochani. Można też przypomnieć słowa Fabregasa po meczu z City, że tamto spotkanie miało na kilka dni zamknąć usta krytykom Barcy. Doskonale to powiedział - na kilka dni. ;)
Junior starszy
jayebe
Zarejestrowany od: 1129 dni
Ilość komentarzy: 236
Oceny: +3171
22.02.2014 / 22:03:33
Wszyscy krytycy ligi hiszpańskiej są TAK BARDZO w błędzie. Fakt faktem, że zazwyczaj Barca i Real dominują, a to wynika z tego, że są po prostu bardzo mocne, o wiele mocniejsze niż czołówka Premier League, ale są zespoły jak Sociedad czy Bilbao (nie mówiąc o Atletico), które jestem przekonany, że mogłyby walczyć o mistrzostwo każdego kraju, a takie mecze jak ten tylko to potwierdzają.
Solidny ligowiec
Cannibal
Zarejestrowany od: 1432 dni
Ilość komentarzy: 1182
Oceny: +6561
Kibicuje:
Chelsea Londyn
23.02.2014 / 00:08:55
XDDD ale śmiechłem. Oczywiście. Też chciałbym zobaczyć Barcelonę w lidze angielskiej. Bardzo. Barcelona przegrała bo klepie tak samo w każdym spotkaniu, i jedynym taktycznym zagraniem Taty jest ewentualne nie wystawienie Messiego a wpuszczenie go w 2 połowie. Real Soc. nie miałby szans konkurować chociażby z Evertonem. Nie krytykuję ligi hiszpańskiej, ale jeżeli myślisz że nawet Atletico jest lepsze od City, czy Chelsea... to nie mam chyba dużo do dodania na temat twojej wiedzy. Liga angielska jest dużo równiejsza, dużo bardziej zacięta, jest zwyczajnie lepsza. Nawet Barcelona by w niej utonęła.
Solidny ligowiec
tomek_s85
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 1481
Oceny: +3775
Kibicuje:
Olympique Lyon PSV Eindhoven
23.02.2014 / 05:08:42
/ -18
bardziej wyrownana bo wiecej przecietniakow:) przez amerykanow, arabow, ruskich i kebabow kupionych:) ales pierdolnal z tym evertonem:) w LM anglicy graja inna pilke? bo barcelona w ostatnich latach regularnie wpierdol wszystkim spuszczala a problemy tylko z chelsea miala:) wszystkie angolskue kluby plynely jak kolumb do ameryki.
Solidny ligowiec
Cannibal
Zarejestrowany od: 1432 dni
Ilość komentarzy: 1182
Oceny: +6561
Kibicuje:
Chelsea Londyn
23.02.2014 / 11:52:55
To jeszcze raz może, DLACZEGO W CIĄGU OSTATNICH 10 TO ANGIELSKIE KLUBY WYGRYWAŁY LM NAJWIĘCEJ RAZY? Dotarło do pustki czy może przeliterować?
Kluczowy zawodnik
bebdzia
Zarejestrowany od: 1483 dni
Ilość komentarzy: 3005
Oceny: +23087
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska
22.02.2014 / 22:32:57
Tak, chciałbym zobaczyć Barcelonę w PL, wyłamał by się im skład (dosłownie) po 3 kolejkach. Wystarczyłoby żeby zagrali meczyk z byle średniakiem, np. West Hamem czy Stoke i już by grali w następnym meczu bez Messiego i Neymara... O Real bym się, aż tak bardzo nie bał, bo oni są podobno brutalami, z tego co słychać od kibiców Barcy. A Atletico? Jak Atletico, poszarpią, poszarpią i tak nic nie wygrają, sprzedadzą lepszych piłkarzy, znowu sobie wykreują nowych i tak w kółko...
Solidny ligowiec
tomek_s85
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 1481
Oceny: +3775
Kibicuje:
Olympique Lyon PSV Eindhoven
23.02.2014 / 05:03:56
/ -19
a ja chcialbym zobaczyc jakis zespol angolski w lidze hiszpanskiej:) od techniki zawrotow glowy by dostali, bo jak barca ogrywa ogorkow z angolii a siciedad ogrywa barce to czolowka ligi o ktorej piszesz powinna byc w srodku tabeli hiszpanskuej
Junior starszy
jayebe
Zarejestrowany od: 1129 dni
Ilość komentarzy: 236
Oceny: +3171
22.02.2014 / 22:49:55
/ -21
I to ma świadczyć za poziomem ligi, że łamie się kości tym, którzy ponad ten poziom wykraczają? Po pierwsze, wątpie, w Anglii sprawdziło się wielu technicznych, drobnych do tego zawodników jak Aguero, David Silva, Mata, Hazard długo by wymieniać. Po drugie przesadzasz co do poziomu agresji w Anglii i Hiszpanii, uważam ze jest dosyc podobnie, przy czym Hiszpania jest o niebo lepsza technicznie. A poza tym nie chodzi o brutalność, a o siłę fizyczną i faktycznie poza resztą hiszpańskiej czołówki Barcelona by ustępowała, ale rzecz w tym, że Barca ustępuje fizycznie praktycznie każdemu zespołowi z jakim gra, a jednak zazwyczaj wygrywa. W Anglii nie byłoby inaczej.
Kluczowy zawodnik
bebdzia
Zarejestrowany od: 1483 dni
Ilość komentarzy: 3005
Oceny: +23087
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska
22.02.2014 / 23:18:36
to podaj mi przykład dla którego to właśnie hiszpańska liga jest mocniejsza? To, że Atletico się włączyło w tym sezonie w walce o mistrza? A może to, że Barca wygrała z City?
Junior starszy
jayebe
Zarejestrowany od: 1129 dni
Ilość komentarzy: 236
Oceny: +3171
22.02.2014 / 23:43:57
/ -20
ok. Od kilku dobrych lat w nominacjach do Złotej Piłki przeważają zdecydowanie piłkarze z La Liga. Od 2009 to piłkarze La Liga zdobywają ZP. Patrząc na czasy współczesne tj. od 2000 5 razy ligę mistrzów zdobyła drużyna z La Liga, 2 razy z Premier League. Oczywiście tyczy się to wszystko Realu i Barcelony, stąd zarzut - La Liga to nic poza tymi drużynami. Taki mecz jak ten temu przeczy, postawa Atletico temu przeczy. Real i Barcelona urosły tak bardzo, że nie dostrzega się siły tej ligi. Mówi się, że w Anglii pierwszy zespół może przegrać z ostatnim, i to jest wyznacznik poziomu ligi. W Polsce jest tak samo... Nasza Ekstraklasa jest przez to lepsza od La Liga?
Kluczowy zawodnik
bebdzia
Zarejestrowany od: 1483 dni
Ilość komentarzy: 3005
Oceny: +23087
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska
23.02.2014 / 09:48:39
Ok. Czyli nagroda indywidualna świadczy o poziomie ligi? Jest mnóstwo genialnych piłkarzy, którzy spokojnie mogliby wygrać Złotą Piłkę, ale kasa robi wszystko w tym przypadku. Wracając do poziomu ligi angielskiej i hiszpańskiej... La Liga może i jest lepsza od Premier League, ale to w Anglii właśnie są zawsze największe emocje. Tylko tam liczy się walce o mistrza nawet 7 drużyn, które są na równym poziomie. Więc jeśli uważasz, że La Liga jest lepsza to okej, ja pozostanę przy swojej wersji.
Solidny ligowiec
Cannibal
Zarejestrowany od: 1432 dni
Ilość komentarzy: 1182
Oceny: +6561
Kibicuje:
Chelsea Londyn
23.02.2014 / 00:12:49
aha, i LM 2 razy zdobyła drużyna z PL? to MU nie liczy się do ligi angielskiej tak? Pewnie grają w Szkocji?
Solidny ligowiec
Cannibal
Zarejestrowany od: 1432 dni
Ilość komentarzy: 1182
Oceny: +6561
Kibicuje:
Chelsea Londyn
23.02.2014 / 00:11:54
o rzesz kurwa... od kilku lat dominują do ZP... nie mam nic do dodania. Jesteś zwyczajnie tempą dzidą. Dominują w walce o ZP bo liczyli się w tej walce 2 piłkarze, Ronaldo i Messi. Właściwie to tylko Messi bo dostawał ją 4 lata z automatu bo się nazywa Messi. Na inne kluby nawet nie patrzyli. To jest twój argument to tego że liga hiszpańska jest lepsza od angielskiej? No to cóż... Nic dodać nic ująć. Ręce opadają.
Junior starszy
jayebe
Zarejestrowany od: 1129 dni
Ilość komentarzy: 236
Oceny: +3171
23.02.2014 / 00:20:24
/ -22
Mówiłem najpierw o nominacjach (20 zawodników) "Tempa dzido"
Solidny ligowiec
Cannibal
Zarejestrowany od: 1432 dni
Ilość komentarzy: 1182
Oceny: +6561
Kibicuje:
Chelsea Londyn
23.02.2014 / 01:30:46
Kto dominuje w nominacjach do ZP? Piłkarze 2 klubów z Hiszpanii. Relu i Barcelony. Tylko z tych 2 klubów są nominowani. To świadczy o sile? Raczej o słabości ligi.
Junior starszy
Blue is the color
Zarejestrowany od: 1137 dni
Ilość komentarzy: 345
Oceny: +1559
22.02.2014 / 22:23:09
sociedad się pokazało idealnie w dwu meczu z manchesterem - 7 drużyną PL
Trampkarz
Micoo
Zarejestrowany od: 1317 dni
Ilość komentarzy: 20
Oceny: +255
22.02.2014 / 22:09:35
Problem w Hiszpanii jest z kasą, Podział za prawa do TV są niesprawiedliwe, że nawet szejkowie wybierają Francję i Anglię.
W Bundeslidze podobnie tylko Bayern, pozostałe zespoły to tak naprawdę zaplecze dla nich - nawet BVB. Ale Bayern nawalił punktów w rankingu i aż 4 zespoły z Niemiec grają w LM. Podobnie jest w Hiszpanii. Real I Barca, ewentualnie Atletico ale w LE.
Senior
Mario893
Zarejestrowany od: 1524 dni
Ilość komentarzy: 629
Oceny: +5299
Kibicuje:
Real Madryt
22.02.2014 / 22:06:15
/ -11
No dokładnie. Barca, Real i w tym sezonie Atletico są po prostu jakby z zupełnie innej półki, ale zespoły La Liga będące niżej(Villareal, Valencia, Sevilla, Sociedad, można by z pewnością wymienić jeszcze kilka) śmiało mogłyby stawać w szranki z najlepszymi zespołami Europy i bylibyśmy świadkami całkiem wyrównanych widowisk. Zgadzajcie się z tym lub nie, ale liga hiszpańska zmiata angielską.
Solidny ligowiec
Cannibal
Zarejestrowany od: 1432 dni
Ilość komentarzy: 1182
Oceny: +6561
Kibicuje:
Chelsea Londyn
23.02.2014 / 00:19:13
Na bank zmiata. Co pokazała na przykład Valencja walcząc ze Swansea City w LE. Oprócz Barcelony i Realu tylko Atletico jest w hiszpanii w stanie coś wywalczyć, gdziekolwiek. Widzę że niektórzy nawet na fakty nie potrafią patrzeć. Jeden mówi że anglicy wygrali LM 2 razy przez ostatnie 14 lat (no debil) drugi mówi że Villareal jest w stanie rywalizować np z City czy BVB. Człowieku... Ostatnio Atletco mało nie przegrało z AC Milanem. A zobacz sobie który jest Milan, i to w lidze włoskiej, która jest 4 ligą Europy. No japierdole.
Junior
tesus91
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 155
Oceny: +1454
Kibicuje:
FC Barcelona
22.02.2014 / 22:01:49
Katastrofalnie zły mecz. Obrońcy jak przedszkolaki. Nawet zmęczenie po meczu z City nie tłumaczy w żaden sposób tak głupich błędów.
Atak bez pomysłu (poza jedną akcją), choć obrona Realu zagrała popisowo, ale wystarczyła by już ta jedna strzelona bramka, tylko trzeba było solidnie zagrać w obronie.
Teraz będzie płacz i zgrzytanie zębów i pozostanie liczyć na wpadki rywali. To nie dobrze, bo trzeba samemu grać na poziomie, a nie liczyć na potknięcia innych.
Ech, huśtawka nastrojów w tym tygodniu...
Junior
motka75
Zarejestrowany od: 1209 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +995
22.02.2014 / 22:00:48
Za oknami wiosna powoli sie robi a w Barcelonie na minusiku :D
Junior
backspacev2
Zarejestrowany od: 1134 dni
Ilość komentarzy: 162
Oceny: -122
Kibicuje:
Arsenal Londyn FC Barcelona
22.02.2014 / 21:58:55
Nie ogladalem meczu ale chyba chlopaki z barcelony zapomnieli jak sie gra :/
Junior
kong94
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 163
Oceny: +1239
22.02.2014 / 21:57:50
Cos okropnego co Barca dzisiaj wyczyniała ale da sie odrobic Brawo dla Real Sociedad za wspaniała gre VeB
Senior
frigi
Zarejestrowany od: 1125 dni
Ilość komentarzy: 396
Oceny: +1251
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska Real Madryt
22.02.2014 / 21:57:44
Hahahahahahahaha wielki smiech "autobus w obronie ,, pozdro dla cb gimbie jak by sie tylko bronili to by farsie 3 goli nie wbili
Junior starszy
Solemio
Zarejestrowany od: 1142 dni
Ilość komentarzy: 302
Oceny: +2173
Kibicuje:
Twente
22.02.2014 / 21:55:59
hahahhahahahhahahahha
Trampkarz
Miki#11
Zarejestrowany od: 1145 dni
Ilość komentarzy: 26
Oceny: +310
22.02.2014 / 21:55:24
Trochę dziwny mecz ;d We wtorkowy wieczór pewne zwycięstwo nad City 2:0 a teraz porażka 3:1 z Sociedad. Szkoda. Takie uroki futbolu ;p
Junior
TheHmTh
Zarejestrowany od: 1257 dni
Ilość komentarzy: 47
Oceny: +261
22.02.2014 / 21:55:16
Wydaje mi się że Real już zdobędzie mistrzostwo, a także lige mistrzów, to nie jest hejt na Barcelone, jestem za Realem, ale ta porażka myśle przekreśliła tytuł, chociaż jeszcze wiele może sie zdarzyć, powodzenia :)
Junior starszy
ManU123
Zarejestrowany od: 1542 dni
Ilość komentarzy: 410
Oceny: +3448
Kibicuje:
Manchester United Widzew Łódź Polska Real Madryt Pelikan Łowicz
22.02.2014 / 22:39:14
Kibicuje Realowi w La liga ale głupszego komentarzu i to jeszcze pozytywnie ocenionego dawno nie widziałem. Rozumiem, że po meczu z emocji myśli się że wszystko wygrane, ale do triumfu w lidze a tym bardziej w LM daleka droga. W lidze trzeba pokonać Barce i Rojiblancos a w LM najlepsze europejskie drużyny, także wstrzymał bym się z takimi twierdzeniami
Junior
Piotr1994
Zarejestrowany od: 1521 dni
Ilość komentarzy: 129
Oceny: +1170
Kibicuje:
FC Barcelona
22.02.2014 / 22:01:13
Tak, podobno jutro Real ma odebrać puchar już
Junior starszy
PLSD
Zarejestrowany od: 1229 dni
Ilość komentarzy: 360
Oceny: +345
Kibicuje:
FC Barcelona
22.02.2014 / 21:54:16
/ -15
Dobra ogólnie raz do roku to i kura piardnie ,murawa zjebana , autobus w bramce ,Barca kopała sie po czole ,obrona na ryby a patrząc w tym meczu na Neymara to sie porzygałem .
Junior
byczek980
Zarejestrowany od: 1350 dni
Ilość komentarzy: 92
Oceny: +1224
Kibicuje:
Liverpool FC FC Barcelona
22.02.2014 / 21:54:13
Valdes znów zawalił mecz ale nie ma co ukrywać Real Sociedad zagrał dobry mecz a 3 bramka, piękna

VeB
Trampkarz
Miki#11
Zarejestrowany od: 1145 dni
Ilość komentarzy: 26
Oceny: +310
22.02.2014 / 21:57:26
Znowu zawalił mecz? Jak ratował nam dupsko z City to już nie pamiętasz?
Kapitan
ad_riann
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 8068
Oceny: +32126
22.02.2014 / 21:53:35
Wielki szacunek dla piłkarzy Sociedad, zagrali kapitalne spotkanie. Na pewno najlepsze w tym sezonie, a Barcelona zagrała bardzo źle. Szkoda, ale mówi się trudno i gramy dalej.
VEB ♥ !!!
Junior starszy
MjutMalina
Zarejestrowany od: 1210 dni
Ilość komentarzy: 239
Oceny: +1899
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Borussia Dortmund Lech Poznań Real Madryt FC Barcelona
22.02.2014 / 23:40:39
haha spierdalaj. pewnie masz teraz bol dupy i musisz zmienic pampersa
Trampkarz
Micoo
Zarejestrowany od: 1317 dni
Ilość komentarzy: 20
Oceny: +255
22.02.2014 / 21:53:11
szkoda, że nie ma skrótu. Najlepsza akcja około 80 min. Co grał Sociedad rewela. Mogli wygrać wyżej,
Junior
Blaugrana953
Zarejestrowany od: 1573 dni
Ilość komentarzy: 60
Oceny: +830
22.02.2014 / 21:52:55
no cóż... raz się wygrywa raz przegrywa... :/ brawo dla Sociedad za naprawdę świetny mecz. Niech żyje Barca!
Junior starszy
KibicRealu
Zarejestrowany od: 1279 dni
Ilość komentarzy: 302
Oceny: +4279
22.02.2014 / 21:52:15
I ten mecz pokazał, że Barcelona jest słaba w tym sezonie i żeby ją ograć trzeba troche odważniej zagrać, a nie jak City co przed meczem mieli pełne gacie
Junior
PF7
Zarejestrowany od: 1245 dni
Ilość komentarzy: 38
Oceny: +459
22.02.2014 / 21:52:04
Hala Madrid ! :) Real idzie po mistrzostwo ...
Kapitan
ad_riann
Zarejestrowany od: 1641 dni
Ilość komentarzy: 8068
Oceny: +32126
22.02.2014 / 21:59:27
/ -17
Zobaczymy :)
Junior
Ars3n
Zarejestrowany od: 1423 dni
Ilość komentarzy: 123
Oceny: +1684
22.02.2014 / 21:52:00
Griezmann i Vela koty wchuj :D ^^
Junior starszy
jamazur69
Zarejestrowany od: 1580 dni
Ilość komentarzy: 372
Oceny: +2254
Kibicuje:
Manchester United FC Barcelona
22.02.2014 / 21:51:56
Brawa dla gospodarzy. Gramy dalej, Visca Barca- Forever.
Junior
alexis99
Zarejestrowany od: 1629 dni
Ilość komentarzy: 53
Oceny: +431
22.02.2014 / 21:51:42
Dobry mecz w wykonaniu Barcy ale to sociedad zagrał o wieeele lepiej.
Junior
shootin_putin
Zarejestrowany od: 1138 dni
Ilość komentarzy: 120
Oceny: -2316
22.02.2014 / 21:52:10
/ -13
chyba nie
Trampkarz
Matt10
Zarejestrowany od: 1166 dni
Ilość komentarzy: 16
Oceny: +174
22.02.2014 / 21:51:37
Jak Guardiola z powrotem nie wróci do Barcy to nic się nie zmieni do tego momentu. Barca będzie dalej grała tak samo bez zaangażowania i woli ducha wali...
Senior
Messi na sterydach
Zarejestrowany od: 1258 dni
Ilość komentarzy: 572
Oceny: +54
Kibicuje:
FC Utrecht
23.02.2014 / 00:47:38
jak woli ducha wali to już ostro widzę bez mydła
Junior
motka75
Zarejestrowany od: 1209 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +995
22.02.2014 / 21:51:32
Sociedad dzis zagrał galaktyczną piłkę :D Barca w dołkiu , Real liderem Pięknie HM
Junior
domo194
Zarejestrowany od: 1482 dni
Ilość komentarzy: 91
Oceny: +726
Kibicuje:
FC Barcelona
22.02.2014 / 21:50:53
Japierdole... VeB
Kapitan
RealowiecHM
Zarejestrowany od: 1313 dni
Ilość komentarzy: 4418
Oceny: +73701
Kibicuje:
Real Madryt
22.02.2014 / 21:49:04
Real na fotelu lidera !! :D
Zobacz skrót i bramki z meczu Skróty meczu - Real Sociedad - FC Barcelona 22.02.2014 wynik: 3:1 z dnia 22.02.2014 online. Tylko na Meczyki.pl obejrzysz skróty meczów z ligi"Hiszpania"w wysokiej jakości transmisji na żywo.

Zespoły

Real Sociedad

Kibicuję! 118 kibiców
  • Rok założenia 1909
  • Adres Paseo de Anoeta 1
  • Stadion Estadio Municipal de Anoeta
  • Średnia frekwencja 21525
  • Trener Eusebio Sacristán Mena
  • Najlepszy strzelec Juanmi (11)

FC Barcelona

Kibicuję! 16074 kibiców
  • Rok założenia 1899
  • Adres Avenida de Arístides Maillol
  • Stadion Camp Nou
  • Średnia frekwencja 73144
  • Trener Luis Enrique Martínez García
  • Najlepszy strzelec L. Messi (40)