Dodano: 05.03.2014 (22:43) przez
Mistrz
kamyk019
Zarejestrowany od: 1639 dni
Ilość komentarzy: 4
Oceny: -644
(104 komentarze)
Statystyki meczu (*Aktualizowane około 10min po meczu)
Strzałów
10
2
Strzałów celnych
4
2
Rzutów rożnych
6
1
Fauli
14
15
Kartek
1
3
Rzutów wolnych
16
15
Spalonych
1
1
Posiadanie piłki
Dodaj komentarz
Senior
miko2003
Zarejestrowany od: 980 dni
Ilość komentarzy: 664
Oceny: +828
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska Real Madryt Stal Stalowa Wola Puszcza Niepołomice
06.02.2016 / 19:05:55
Polska gra pięknie
Junior starszy
mateo10004
Zarejestrowany od: 1184 dni
Ilość komentarzy: 288
Oceny: +3401
Kibicuje:
Borussia Dortmund Ajax Amsterdam Legia Warszawa FC Barcelona
07.03.2014 / 21:59:33
Naprawde kibicuje reprezentacji i czekam od dawna na sukces.. Ale kur** tego meczu nie dało się oglądać! My na wf lepiej piłke rozgrywamy, no kurde jak tak można, ludzie!
Trampkarz
mrbezi
Zarejestrowany od: 1180 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: +7
07.03.2014 / 12:39:30
oni sie do tego nie nadają zresztą od nich nie można dużo wymagać bo to jest Polska Reprezentacja piłki KOPANEJ
Junior starszy
kwiotek999
Zarejestrowany od: 1577 dni
Ilość komentarzy: 236
Oceny: +1945
07.03.2014 / 03:47:04
ludzie to sie w pale nie miesci olac to wszystko nie ogladac nie chodzic na mecze ani grosza na ten przekretniech niech sie sami utrzymuja i graja dla tej pzpnowskiej mafii....wstyd
Junior
baczek_lukasz
Zarejestrowany od: 1237 dni
Ilość komentarzy: 105
Oceny: +49
07.03.2014 / 01:29:03
O I jak tak dalej pojdzie do bede musiał podpurki dawać jak bede obstawiał mecz z Gibraltar kurwa fix !!!!!
Junior
baczek_lukasz
Zarejestrowany od: 1237 dni
Ilość komentarzy: 105
Oceny: +49
07.03.2014 / 01:25:58
Dac reprezatacje do lat 21 jako pierwsza I daje sobie "wora" obciâć ze duzo lepiej by wypadli a juz napewno widIwli bys my jakies gole zdobyte przez naszych chlopcôw. Fak!!!!
Junior
abdul-19
Zarejestrowany od: 1660 dni
Ilość komentarzy: 81
Oceny: +771
Kibicuje:
Brazylia Borussia Dortmund Lech Poznań Polska FC Barcelona
07.03.2014 / 00:16:07
Było pare dobrych okazji, ale zmarnowane z naszej strony;( Dobrze że Ludovic Obraniak wrócił do kadry, zagrał naprawdę dobrze!!! ;D Brakuje nam tylko dobrego trenera zza granicy,!
Senior
gimbus2005
Zarejestrowany od: 1300 dni
Ilość komentarzy: 748
Oceny: +6718
Kibicuje:
Manchester United Manchester City Legia Warszawa Lech Poznań Real Madryt FC Barcelona
06.03.2014 / 22:49:54
"na zero z przodu z tyłu może coś wpadnie"
Junior
subik
Zarejestrowany od: 1578 dni
Ilość komentarzy: 106
Oceny: -52
06.03.2014 / 22:29:01
prosze CIe user24 jak Lewy wroci to nawet w statystykach juz nie bedziemy lepsi
Senior
user24
Zarejestrowany od: 1465 dni
Ilość komentarzy: 875
Oceny: +817
06.03.2014 / 21:17:28
W statystykach Polacy byli lepsi. Szkoda tylko tej straconej bramki. Może jak Lewandowski wróci to wygramy
Junior
podmuch
Zarejestrowany od: 1554 dni
Ilość komentarzy: 128
Oceny: +381
06.03.2014 / 20:36:10
nie dotrwałem nawet do końca 1 połowy; przełączyłem na TVN7 na zajebisty film z Eastwoodem
Trampkarz
banan307
Zarejestrowany od: 1465 dni
Ilość komentarzy: 30
Oceny: +131
06.03.2014 / 19:44:51
z tego skrótu wcale nie wynika że sytuacji nie mieliśmy czy graliśmy słabo. Meczu nie oglądałem
Senior
Durrakk
Zarejestrowany od: 1515 dni
Ilość komentarzy: 607
Oceny: +3777
Kibicuje:
Arsenal Londyn Bayern Monachium Polska
06.03.2014 / 18:28:09
''nic sie nie stalo'''... to powinien byc juz polski hymn
Solidny ligowiec
Davidxd17
Zarejestrowany od: 1440 dni
Ilość komentarzy: 926
Oceny: +7495
Kibicuje:
Legia Warszawa Pogoń Szczecin Real Madryt
06.03.2014 / 18:16:37
Nic się nie stało Polacy nic się nie stało a tak naprawde stało się zobaczcie Polaczki jak wygrała nasza kadra U21 5:0 kurwa rozgromiła Litwe z nich nasze kopacze powinni brać przykład albo poprostu Nawałka powołał by tych piłkarzy z U21 a oddał trenerowi u21 naszych obecnych :) Pewnie by się opłacało
Senior
Slawi
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 489
Oceny: +1552
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia KSZO Ostrowiec Toronto
06.03.2014 / 17:35:46
ladnie, jak tak dalej pojdzie to bedziemy musieli slono placic zeby ktokolwiek konkretny laskawie zechcial z nami zagrac mecz towarzyski, inaczej pozostanie nam granie a takimi potegami pilkarskimi jak andorra, malta, albania, san marino, luxembourg czy wyspy owcze..... z reszta co tu owijac w bawelne, daleko nam do ich poziomu nie trzeba, my sie tylko tak oszukujemy zbiorowo, no bo przeciez to niemozliwe zebysmy my, polacy, tak slabi byli??? jak to, to sie nie dzieje, przeciez 74 rok, przeciez barcelona.... ano, bylo minelo, swiat poszedl dalej, a my zostalismy w ciemnej dupie i dlugo z niej nie wyjdziemy
Solidny ligowiec
armageddon
Zarejestrowany od: 1377 dni
Ilość komentarzy: 1893
Oceny: +10351
Kibicuje:
Polska
06.03.2014 / 17:27:36
Słaby mecz . Znowu. Tu trzeba rewolucji, wstrząsu, bo kolejna wielka impreza nas ominie. Nawałka powinien dać wiecej szans chlopakom z młodzieżówki.Taki Wszołek, Pawłowski,Furman,Linetty czy Wolski na pewno nie zagrali by gorzej a coś mi się wydaje że, mogli by się pokusić o wygraną.
Junior
adryan
Zarejestrowany od: 1529 dni
Ilość komentarzy: 142
Oceny: +714
06.03.2014 / 16:35:22
ludzie czy wy też zauważyliście mimo to ,że polacy cały czas przegrywają to na nich są małe kursy...hmmm
Junior
adryan
Zarejestrowany od: 1529 dni
Ilość komentarzy: 142
Oceny: +714
06.03.2014 / 16:29:12
Lubię stawiać na polaczków, zawsze mi wchodzi kupon ;)
Junior
lui90
Zarejestrowany od: 1286 dni
Ilość komentarzy: 25
Oceny: +618
Kibicuje:
Arsenal Londyn FC Barcelona
06.03.2014 / 16:13:17
Ten mecz potwierdzil to, ze ta Polska Repr. nie jest juz nawet "mistrzem Polski", jak to zawsze zwyklo sie spiewac po porazkach. Mistrzem Polski wczoraj zostala mlodziezowka i nie chodzi wcale o wynik bramkowy, ale o to jebane serce do gry i wole walki. Idz pan w chuj z takim trenerem - lamaga, ktory sciaga w miare sprawnie biegajacych po boisku, a zostawia kulawy badziew i na konferencji pieprzy o tym, ze do eliminacji jeszcze kupa czasu, to poki co mozna sobie na takie wyniki pozwalac. Zenada. Wyrzucili Beenhakkera, a do tej pory to on juz mialby pod soba zgrana i przemyslana druzyne i nikt z nas nie obawialby sie o to, czy jakims cudem uda nam sie nie zajac ostatniego miejsca w grupie eliminacyjnej i powalczyc z Gibraltarem chociaz o 1 pkt. Pozdro dla kumatych.
Junior starszy
mateuszr23
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 233
Oceny: +978
06.03.2014 / 16:10:28
tak sobie czytam o karierze trenerskiej Nawałki i nie ma tam NIC szczególnego.
trzeba zrobić kolejną nagonkę na ten skorumpowany zarząd PZPN który nie robi sobie nic z kibiców i polskiej reprezentacji tylko garnie cały hajs do siebie i zatrudnia swoich koleżków !!!!!
Junior
Szczelaka
Zarejestrowany od: 1287 dni
Ilość komentarzy: 83
Oceny: +790
Kibicuje:
Polska
06.03.2014 / 15:57:35
Dlaczego teraz nikt nie najezdza na Milika, przeciez mial strzelac bramki tak jak to robił w reprezentacji młodziezowej. Lewy po takim meczu zostałby zmieszany z błotem. Wszyscy mowia o wspanialej mlodziezowce, ok dobrze sobie radza, ale to jest inny poziom i nie ma co porownywac go z pilka seniorską. Pilkarzy mamy, jakich mamy, ale trojka z Borussi musi grac, bo w Polsce nie ma kto ich zastąpic.
Kluczowy zawodnik
Aroniero
Zarejestrowany od: 1607 dni
Ilość komentarzy: 3420
Oceny: +17454
06.03.2014 / 23:12:42
Po co się plujesz? Ślepe polaczki i tak pod skrótem wygranego meczu U21 napiszą: "Powinni zastąpić starych", a prawda jest taka, że by dostali 2:0 od Szkocji.
Junior
lui90
Zarejestrowany od: 1286 dni
Ilość komentarzy: 25
Oceny: +618
Kibicuje:
Arsenal Londyn FC Barcelona
06.03.2014 / 16:14:40
Swiete slowa.
Junior
Hesper64
Zarejestrowany od: 1310 dni
Ilość komentarzy: 75
Oceny: +218
06.03.2014 / 15:16:43
An error occured: Cannot call method 'init' of undefined at undefined line undefined. Najlepszy komentarz do tego meczu.
Solidny ligowiec
ArturoJR44
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 935
Oceny: +6975
Kibicuje:
Polska Real Madryt
06.03.2014 / 15:12:23
Mówcie co chcecie ale najbardziej niedojebany to jest Szukała i Obraniak :)
Junior starszy
kanonier216
Zarejestrowany od: 1412 dni
Ilość komentarzy: 217
Oceny: +1377
Kibicuje:
Arsenal Londyn
06.03.2014 / 15:28:05
Obraniak to wczoraj całkiem dobry mecz zagrał a szukała jest przeciętny ale kogo wziąść na drugiego stopera ?
Junior starszy
CFC
Zarejestrowany od: 1314 dni
Ilość komentarzy: 318
Oceny: +3178
Kibicuje:
Chelsea Londyn Middlesbrough Juventus Turyn Lech Poznań Polska FC Barcelona Atlético Madryt
06.03.2014 / 14:46:36
K A T A S T R O F A
Trampkarz
Koffee1496
Zarejestrowany od: 1181 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: +31
06.03.2014 / 14:03:39
Poproszę o zwrot pieniędzy za bilety na mecze reprezentacji Polski
Junior
farr
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 114
Oceny: +1036
Kibicuje:
Chelsea Londyn Anglia Francja Borussia Dortmund Napoli Holandia
06.03.2014 / 14:00:01
Kibicom wmawia się, że powalczymy o awans na Euro 2016. Z czym do ludzi? Apeluję do ludzi związanych z naszą piłką - zejdźcie w końcu na ziemię i powiedzcie prawdę o naszym futbolu. Trzeba rozwiązać tą pół-amatorską ekstraklasę, stadiony rozmontować albo przerobić na potrzeby innych dyscyplin. Wielu sportowców w Polsce nie ma gdzie trenować, a przywożą medale. Może po wyburzeniu stadionów pojawiliby się dobrzy piłkarze?
Kluczowy zawodnik
Aroniero
Zarejestrowany od: 1607 dni
Ilość komentarzy: 3420
Oceny: +17454
06.03.2014 / 20:18:15
Aaaaaaaaaaaaahahahahahah jak Polska była mocna w nogę i wygrywała to oni nie mieli gdzie trenować, teraz im dali warunki i proszę. Może lepiej nie budować obiektów dla medalistów?
Trampkarz
oldboj
Zarejestrowany od: 1181 dni
Ilość komentarzy: 18
Oceny: -60
06.03.2014 / 13:57:02
jebac tych kopaczy
Junior starszy
lllukasz22
Zarejestrowany od: 1526 dni
Ilość komentarzy: 297
Oceny: +1266
Kibicuje:
FC Barcelona
06.03.2014 / 13:11:05
jak widzde tego obraniaka i te jego spacerki po boisku to jestem taki wkurwiony ze go bym przekopal jak bym byl trenerem zreszta to sie tyczy wszystkich pierdolone gwiazdy zamiast zapierdalac ile tylko sil Bog dal to te kurwy spacerki se uzadzaja z nikim nie wygraja z takim podejsciem gwiazdory pierdolone
Solidny ligowiec
MajkiPGWCh04
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 1110
Oceny: +4352
Kibicuje:
CA Boca Juniors CA River Plate Hajduk Split Arsenal Londyn Liverpool FC Aston Villa Everton Exeter City FC AS Monaco Nantes
06.03.2014 / 12:24:03
nie dam się już zrobić w chuja, zrywam z oglądaniem meczów reprezentacji polskiej
Senior
Slawi
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 489
Oceny: +1552
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia KSZO Ostrowiec Toronto
06.03.2014 / 15:19:15
dopiero teraz sie zorientowales? ja juz ich nie ogladam od ponad roku.... czuje sie przez to szczesliwszy, nie siwieje, nie wybijam dziur w scian, zycie jest po prostu lepsze
Junior
Nup3l
Zarejestrowany od: 1232 dni
Ilość komentarzy: 37
Oceny: +322
Kibicuje:
FC Barcelona
06.03.2014 / 11:20:41
Brak im pewności siebie to jest przyczyną każdej przegranej. A co do trenera to nigdy nie zbuduja pewnego zespołu jak bedą zmieniać ich co chwila bo żaden trener nie jest w stanie zbudować silnej drużyny w ciągu kilku miesięcy ale to jest myślenie PZPN.
Solidny ligowiec
hagi
Zarejestrowany od: 1495 dni
Ilość komentarzy: 1129
Oceny: +7793
Kibicuje:
Juventus Turyn Korona Kielce
06.03.2014 / 11:49:29
Brak im ruchu... bardzo statycznie grają.. mało kto biega bez piłki wystarczy przyjrzeć się postawie lepszych europejskich zespołów gdzie jest szybka wymiana podań i wychodzenie do piłki. A u nas.... biegnie z piłką, rozgląda się gdzie zagrać, po czym uderza długą piłkę **uj wie gdzie i do kogo.
Junior
Nup3l
Zarejestrowany od: 1232 dni
Ilość komentarzy: 37
Oceny: +322
Kibicuje:
FC Barcelona
06.03.2014 / 11:16:25
Zostawiam komentarz bez komentarza.
Junior
Bykuhaha
Zarejestrowany od: 1540 dni
Ilość komentarzy: 74
Oceny: +123
06.03.2014 / 10:55:04
Nasi pilkarze graja w P I Ł K A P A R Z Y tyle na ten temat :)
Junior
Bykuhaha
Zarejestrowany od: 1540 dni
Ilość komentarzy: 74
Oceny: +123
06.03.2014 / 10:51:11
co prawda ten skład był taki sprawdzający zawodników których ewidentnie moze później wystawic do składu pierwszego, ale wstyd grali jak piłka parzy boją sie wziąć odpowiedzialnosci za jakies akcje strzaly, jakby ktos mial im glowe za to ściąć poddenerwowani cały czas sa jacyś, wczorajszy skład to porażka wielka z mojego miasta 10tyś mieszkańców lepszy skład bym wybrał. pozdro
Solidny ligowiec
mistrzu512
Zarejestrowany od: 1304 dni
Ilość komentarzy: 664
Oceny: +3773
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska FC Barcelona
06.03.2014 / 10:43:18
Ale z was są debile! :p
Prawie każdy komentarz to jechanie po zawodnikach! Ogarnijcie się w końcu bo prezentujecie poziom podstawówki a niektórzy jaszcze niżej!! Wiem że porażka boli ale nie trzeba od razu jechać po każdym!
Ci kadrowicze są 100 razy lepsi od was a wy nie znacie się na piłce potraficie tylko jechać po każdym i tyle! Myślę że przeważająca ilość użytkowników na tej stronie to dzieci z podstawówki!!!!!!!!!
Ogarnijcie się!!! Z góry dziękuje za minusy tych gimbusów co jadą po każdym!!!! :PP
Solidny ligowiec
hagi
Zarejestrowany od: 1495 dni
Ilość komentarzy: 1129
Oceny: +7793
Kibicuje:
Juventus Turyn Korona Kielce
06.03.2014 / 11:47:13
Dobrze mówisz, ale wiesz ludzi ogarnęła frustracja bo od tego meczu można się było nerwicy nabawić :)
Kluczowy zawodnik
M4v3r!ck
Zarejestrowany od: 1611 dni
Ilość komentarzy: 2738
Oceny: +10720
Kibicuje:
Chelsea Londyn Widzew Łódź Ruch Chorzów Porto Real Madryt
06.03.2014 / 08:43:23
Przyszedł Fornalik, gówno zrobił, przyszedł Nawałka, gówno zrobi.. Przecież Nawałka to ten sam typ trenera co Fornalik.. Trzeba było zatrudnić kogoś zza granicy może byłyby wtedy jakieś nadzieje na przyszłość, bo to co reprezentuje teraz Polska Reprezentacje, to jest dno poniżej zera.
Solidny ligowiec
tomek_s85
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 1481
Oceny: +3779
Kibicuje:
Olympique Lyon PSV Eindhoven
06.03.2014 / 08:42:52
Slabo strasznie to wygladalo...nic nie jest tak jak powinno od pewnego czasu...kiedys syt. kupe przynajmniej mieli (i wiekszosc marnowali)...ech...nic czekamy do nastepnego meczu i kibicujemy:)
A kto nie chce niech nie oglada...
Junior starszy
natan1
Zarejestrowany od: 1521 dni
Ilość komentarzy: 264
Oceny: +1439
Kibicuje:
Liverpool FC Borussia Dortmund Juventus Turyn Lech Poznań FC Barcelona
06.03.2014 / 08:28:29
Brakloby czasu na opisanie tego co czuje statystyczny Kowalski .Na ta chwile nie mamy kompletnie druzyny jestesmy zlepkiem Nierozumiejacych sie pilkarzy zastanawiam sie nad przyczyna lecz nie potrafie znalezc odpowiedzi niby niektorzy z nich graja w porzadnych klubach brak tej druzynie duszy ....nie ma w niej nic zadnej jakosci gry co najdziwniejsze zaangazowania w gre!!trener ,ktory w tej chwili zajmuje sie kadra jest przesympatycznym czlowiekiem ...ale niestety tylko tyle ....konia z rzedem temu kto zrobi z tych pilkarzy druzyne na miare reprezentacji
Trampkarz
Fan A. Cyckiewicza (członek - założyciel)
Zarejestrowany od: 1187 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +11
06.03.2014 / 08:06:42
Zachęcony słowami mojego Mentora umieszczam zapiski z pierwszej oficjalnej wycieczki członkòw fanklubu. Pod patronatem A. Cyckiewicza wyruszylismy w turne po szkockich gorzelniach whiski. Ceny biletów polskiej komunikacji miejskiej spowodowały zmianę celu podròży na pobliską rozlewnie spirytusu. Warto wspomnieć o mym kąpanie trzykrotnym złotym medalistą w tandemie gòrskim o twarzy łudząco przypominającej znak zapytania co pozwoliło nam bez problemu dostać się na teren zakładu. Wszyscy bowiem pracownicy tej zbożnej instytucji wyglądali niemal identycznie jak mòj znajomek. Dużo by opowiadać o naszych kąpielach w kadziach i innych excesach, dość powiedzieć że została poniesiona nieoceniona strata w świecie tandemu gòrskiego. Tak właśnie wyglądały początki naszego stoważyszenia. Dziekuje za uwagę u mnie Polska 1 Szkocja 0.
Junior starszy
marcin8622
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 140
Oceny: +538
Kibicuje:
Ruch Chorzów FC Barcelona
06.03.2014 / 06:51:59
poszłem spac o 20.20
Junior
qba993
Zarejestrowany od: 1447 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +208
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska
06.03.2014 / 08:19:39
Poszedłem*
Junior
engykm
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 115
Oceny: +1064
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Bayern Monachium AS Roma Napoli Włochy
06.03.2014 / 17:10:08
Po prostu kurwa no nie, no po prostu kurwa no nie. Boże widzisz i nie grzmisz. Proszę Cię panie Boże weź go jebnij w ten zakuty łeb, może zmądrzeje.
Junior
engykm
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 115
Oceny: +1064
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Bayern Monachium AS Roma Napoli Włochy
06.03.2014 / 17:11:40
nie tu
Solidny ligowiec
patrykmilan
Zarejestrowany od: 1275 dni
Ilość komentarzy: 1520
Oceny: +15087
Kibicuje:
AC Milan
06.03.2014 / 04:21:18
Kto jest za likfidacja Polskiej Reprezentacji ?
Senior
miko2003
Zarejestrowany od: 980 dni
Ilość komentarzy: 664
Oceny: +828
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska Real Madryt Stal Stalowa Wola Puszcza Niepołomice
06.02.2016 / 19:06:46
NIGDY
Junior
qba993
Zarejestrowany od: 1447 dni
Ilość komentarzy: 50
Oceny: +208
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska
06.03.2014 / 08:19:22
Nie wiem co to jest. Ja mogę być jedynie za likwidacją...
Junior starszy
footballer
Zarejestrowany od: 1450 dni
Ilość komentarzy: 233
Oceny: +887
Kibicuje:
Brazylia Arsenal Londyn Liverpool FC Bayern Monachium Borussia Dortmund Juventus Turyn Legia Warszawa Polska FC Barcelona Hiszpania
06.03.2014 / 04:40:03
palec pod budke,bo za minutke...
Kluczowy zawodnik
Makaveli
Zarejestrowany od: 1631 dni
Ilość komentarzy: 4523
Oceny: +11521
Kibicuje:
FC Barcelona Mordovia Saransk
06.03.2014 / 02:57:36
Nie rozumiem, czego wy po tych ludziach oczekujecie. Większość zawodników gra w klubach z głębokiej prowincji, a niektórzy to nawet przedstawiciele ligi polskiej, która w Europie w zasadzie nie istnieje. Wielkim tegorocznym sukcesem mistrza polski było obronienie się na Cyprze przed mianem najgorszego zespołu w historii Ligi Europy. Do tego dochodzi jeszcze żenująco niekompetentny trener, który robotę dostał zwyczajnie po znajomości.

Polska reprezentacja piłkarska to jest takie fajne podsumowanie tego, kim jest przeciętny polak i jak wygląda kraj, który sobie polacy zbudowali. Wybudowanie kościoła na boisku nie pomoże, nie da się nikogo wziąć na litość i dostać dwóch bramek w formie dotacji, nikogo nie obchodzi druga wojna światowa i na boisku nie ma nawet jednego Żyda, na którego dało by się zwalić porażki. Boisko wali prawdę prosto w oczy: mecz o stawkę, mecz o honor, mecz o pietruszkę - polacy przegrywają wszystko i za wyjątkiem zbudowania Orlików (w dodatku z inicjatywy człowieka zwalczanego przez środowiska "kopaczowskie"), nie robi się nic.
Junior starszy
footballer
Zarejestrowany od: 1450 dni
Ilość komentarzy: 233
Oceny: +887
Kibicuje:
Brazylia Arsenal Londyn Liverpool FC Bayern Monachium Borussia Dortmund Juventus Turyn Legia Warszawa Polska FC Barcelona Hiszpania
06.03.2014 / 04:37:48
/ -13
Co ma kosciol do pilki noznej? xD Pilka nozna to religia. Albo wyznajesz i jestes w tym calym sercem czerpiac przyjemnosc z ogladania spotkan i kibicowania swoim ulubionym druzynom albo sie nie wypowiadaj,bo polityczno-religijne zaczepki sa nie na miejscu. Sport polega na bezposredniej, fizycznej rywalizacji miedzy ludzmi,a nie na pisaniu komentarzy w internecie. Chcesz religii to wlacz sobie radio maryja, a jak brakuje Ci politycznej paplaniny to zajrzyj do lodowki - Ukraina pewnie juz tam jest.

Pozdro 600!
Junior
engykm
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 115
Oceny: +1064
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Bayern Monachium AS Roma Napoli Włochy
06.03.2014 / 17:11:29
Po prostu kurwa no nie, no po prostu kurwa no nie. Boże widzisz i nie grzmisz. Proszę Cię panie Boże weź go jebnij w ten zakuty łeb, może zmądrzeje.
Solidny ligowiec
MajkiPGWCh04
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 1110
Oceny: +4352
Kibicuje:
CA Boca Juniors CA River Plate Hajduk Split Arsenal Londyn Liverpool FC Aston Villa Everton Exeter City FC AS Monaco Nantes
06.03.2014 / 12:22:35
nie wyczuwasz ironii, tępolu?
Kluczowy zawodnik
KysiuS
Zarejestrowany od: 1697 dni
Ilość komentarzy: 3316
Oceny: +17702
Kibicuje:
Manchester United Anglia Holandia Wisła Kraków Polska
06.03.2014 / 02:05:31
widzieliscie jak na skrocie w 54 minucie Glik sobie truchta przy ataku Szkotow... kurwa to jest nie do pomyslenia...
Junior starszy
PLSD
Zarejestrowany od: 1296 dni
Ilość komentarzy: 396
Oceny: +375
Kibicuje:
FC Barcelona
06.03.2014 / 01:28:28
Chciałem sobie obejrzęć mecz a znowu dostałem piachem po oczach .
Junior
Xerter
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 67
Oceny: +670
06.03.2014 / 00:25:19
Czekam na mecz Polska - Giblartar BEDĄ EMOCJĘ !!!
Senior
user24
Zarejestrowany od: 1465 dni
Ilość komentarzy: 875
Oceny: +817
05.03.2014 / 23:55:18
Apeluję o rozwagę i nie krytykowanie naszych! Na dzień dzisiejszy to jest maksimum co może dać ta drużyna, więc nie rozumiem zarzuty o braku szybkości akcji. Ja się pytam jak piłkarze z takich klubów jak Zwolle, Brugge, Reims Werder czy Augsburg mają grać? Na więcej ich po prostu nie stać. Nie doszukujmy się drugiej Barcelony czy Realu Madryt. Na zmianę jakościową gry trzeba poczekać razem ze zmianą piłkarzy. Na więcej ich po prostu nie stać. Zacznijmy od pracy z młodzieżą. Tutaj musi iść lepsza i systematyczna praca w klubach na poziomie juniora z najlepszymi trenerami. Szkolmy lepiej piłkarzy i wymagajmy od nich tyle co od piłkarzy na zachodzie a za 4-5 lat przyjdą pierwsze efekty, w innym razie nie doczekamy się zmiany stylu gry!
Trampkarz
jannooo
Zarejestrowany od: 1684 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: +4
06.03.2014 / 03:48:20
ale na to to my już czekamy odkąd sięgam pamięcią...a do gimnazjum nigdy nie chodziłem bo wtedy takich nie było...
Junior
Jequieros
Zarejestrowany od: 1490 dni
Ilość komentarzy: 77
Oceny: +1334
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań FC Barcelona
05.03.2014 / 23:50:01
Reprezentacja Marcina Dorny stawiłaby większy opór Szkocji niż dorosła reprezentacja. Smutne ale prawdziwe i przerażające :(
Senior
MaxFCB
Zarejestrowany od: 1509 dni
Ilość komentarzy: 474
Oceny: +4534
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
05.03.2014 / 23:36:16
N S N S i tak do usranej śmierci
Senior
Petie__Weedie
Zarejestrowany od: 1301 dni
Ilość komentarzy: 597
Oceny: +3854
Kibicuje:
West Ham United Inter Mediolan Real Madryt Stal Stalowa Wola
05.03.2014 / 23:33:04
Mam nadzieję, że Brzyski już nigdy nie zagra w kadrze.
Kluczowy zawodnik
Aroniero
Zarejestrowany od: 1607 dni
Ilość komentarzy: 3420
Oceny: +17454
06.03.2014 / 20:28:28
To kogo wolisz w zamian Wawrzyniaka czy Boenisha? On jednym z najlepszych LO w Polsce.
Junior starszy
fruspeed
Zarejestrowany od: 1342 dni
Ilość komentarzy: 313
Oceny: +2245
Kibicuje:
Manchester United Polska Real Madryt
05.03.2014 / 23:32:27
/ -13
Przecież to jest taktyka !! Specjalnie dalismy wygrać Szkotom , żeby pokonać ich w EL. ME. Bardzo sprytnie zachowanie Nawałki :D Szacun :)
Kluczowy zawodnik
Kielce92
Zarejestrowany od: 1566 dni
Ilość komentarzy: 1994
Oceny: +15820
Kibicuje:
Argentyna FC Barcelona Korona Kielce
05.03.2014 / 23:24:59
chcialem obejrzec fajny mecz, nie obejrzalem
Junior starszy
sinisza
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 226
Oceny: +701
Kibicuje:
Polska
05.03.2014 / 23:13:50
faken zapisz to

80 tys pln miesiecznie tyle zarabia Nawalka

Teraz pytanie:

Czy Nawalka mialby szanse zostac trenerem:

a. Borussi Dortmund - poziom Lewandowskiego
b. Southampton - poziom Boruca
c. FC Augsburg - poziom Milika
d. Gornika Zabrze - poziom Michała Klimczaka ktory pracowal po znajomosciach u Pokemonowego Ministra Nowaka bez zadnego doswiadczenia ani wyksztalcenia
Junior starszy
Faint
Zarejestrowany od: 1216 dni
Ilość komentarzy: 291
Oceny: +2265
Kibicuje:
Manchester City Norwich City FC Polska
05.03.2014 / 23:12:22
Uff, już się martwiłem że coś nie tak z naszą reprezentacją :)
Trampkarz
FeeLIt
Zarejestrowany od: 1181 dni
Ilość komentarzy: 8
Oceny: +98
05.03.2014 / 23:09:42
Dobrze że meczu nie oglądałem.
Kluczowy zawodnik
stanley10
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 2175
Oceny: +11416
Kibicuje:
Blackpool FC
05.03.2014 / 23:08:17
Dzieki Szkoci dzięki wam mam kolejne punkty do suwalskiego typera :D.
Junior starszy
Znawca
Zarejestrowany od: 1279 dni
Ilość komentarzy: 153
Oceny: +2239
Kibicuje:
Manchester City
05.03.2014 / 23:06:15
Nawałka przed meczem powiedział do naszych "Gramy swoje panowie" , no i zgadza sie xd
Senior
Bartek25
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 645
Oceny: +6072
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Śląsk Wrocław
05.03.2014 / 23:05:10
Wynik dla mnie nie jest żadnym zaskoczeniem bo spodziewałem się tego. Nie pisze tego żeby śmiać się z naszych ale bądzmy realistami , będziemy walczyć o 4 miejsce w grupie z Gruzją. Bo Niemcy , Irlandia oraz Szkocja są poza naszym zasięgiem na ten moment. Niby łatwo bo na mistrzostwa awansowac mają 24 ekipy, ale jak tak sobie pomyśle to lekko mogę wymienić 30 drużyn w europie lepszych niż Polska.
Trampkarz
kamilo800
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 31
Oceny: -33
05.03.2014 / 23:31:24
To zastanawia mnie, po jakiego chu** to coś jest naszym sportem narodowym?
Junior
baczek_lukasz
Zarejestrowany od: 1237 dni
Ilość komentarzy: 105
Oceny: +49
05.03.2014 / 23:05:08
AHA I JESZCZE JEDNO ........... DLACZEGO PIERWSZA REPREZETACJA GRALA DZIS Z LITWA !!!
Junior
baczek_lukasz
Zarejestrowany od: 1237 dni
Ilość komentarzy: 105
Oceny: +49
05.03.2014 / 23:01:23
DO --SMOLINSKI--!!! NO I WLASNIE DLA TEGO MIALES BYC NALESNIKIEM ALE STARY SPUSCIL SIE NA ZIMNA PATELNIE NO I MAMY TO CO MAMY A DOTEGO PEWNIE KOCHA CIE BARDZO ... ZWLASZCZA W NOCY !!!!
Solidny ligowiec
marco233
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 1093
Oceny: +6125
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
05.03.2014 / 22:59:26
WSTYD!!! nie strzeliliśmy gola w 5 ostatnich meczach**!!

** nie liczę dwóch styczniowych meczów w ZEA, z 5 lub 10 składem Norwegii (3-0) i 3 lub 4 składem Mołdawii (1-0)
Junior
baczek_lukasz
Zarejestrowany od: 1237 dni
Ilość komentarzy: 105
Oceny: +49
05.03.2014 / 22:56:37
BONIEK KURWA GDZIE CI TRENERZY Z NAJWYZSZYCH POLEK JAK OBIECYWALES "ROZJEBALES MOJE TATULAZE " JAK NARAZIE WSZYSTKO TO BYDLO NADAJE SIE NA 3 LIGE MARSJANSKA!!!!!!! WSTYD MI ZA KAZDYM RAZEM GDY PATRZE NA WYNIK MOJEJ UKOCHANEJ DRUZYNY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Solidny ligowiec
mietkowski133
Zarejestrowany od: 1384 dni
Ilość komentarzy: 726
Oceny: +8571
Kibicuje:
Chelsea Londyn
05.03.2014 / 22:59:57
Tu trenerzy dużo wszystkiego nie zrobią,mamy po prostu słabych zawodników,ale może udałoby skleic sklad chociażby taki jak z 2007 roku.
Kluczowy zawodnik
Kielce92
Zarejestrowany od: 1566 dni
Ilość komentarzy: 1994
Oceny: +15820
Kibicuje:
Argentyna FC Barcelona Korona Kielce
05.03.2014 / 23:40:33
jesli sie zmienia trenera co chwile to sie nie ma co dziwic, trzeba kogos z zachodu jak byl Leo
Senior
gimbus2005
Zarejestrowany od: 1300 dni
Ilość komentarzy: 748
Oceny: +6718
Kibicuje:
Manchester United Manchester City Legia Warszawa Lech Poznań Real Madryt FC Barcelona
05.03.2014 / 22:53:29
z powtórki widac jaki ciekawy mecz...połowa jej czasu to faul Peszki
Junior starszy
FaderChrzestny
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 205
Oceny: +2192
Kibicuje:
Manchester United Polska Real Madryt KSZO Ostrowiec
05.03.2014 / 22:51:20
Słaba Szkocja nas zbiła... W co my kur.a gramy....??
Junior
matimks
Zarejestrowany od: 1361 dni
Ilość komentarzy: 133
Oceny: +425
Kibicuje:
FC Barcelona
05.03.2014 / 22:51:06
padlina totalna! kiedy oni zaczna cos grac? tego chyba nikt niewie
Junior
Tuniekrpk
Zarejestrowany od: 1234 dni
Ilość komentarzy: 88
Oceny: +388
Kibicuje:
FC Barcelona
05.03.2014 / 22:51:01
Bez Niespodzianki Jak Zwykle Popelina !!
Solidny ligowiec
mietkowski133
Zarejestrowany od: 1384 dni
Ilość komentarzy: 726
Oceny: +8571
Kibicuje:
Chelsea Londyn
05.03.2014 / 22:50:06
Tym razem sobie odpuściliśmy,żeby wytestować młodszych graczy a starsi niech nie przemęczają się. ;)
Trampkarz
BonusBiDżiSi
Zarejestrowany od: 1192 dni
Ilość komentarzy: 42
Oceny: +106
05.03.2014 / 22:49:25
To jest chwila przeciętności Pozdro 600
Senior
Rivaldo
Zarejestrowany od: 1593 dni
Ilość komentarzy: 403
Oceny: +4667
Kibicuje:
FC Barcelona
05.03.2014 / 22:48:52
MECZ WSZECHCZASÓW KURWA
Kluczowy zawodnik
Fives
Zarejestrowany od: 1249 dni
Ilość komentarzy: 4878
Oceny: +28444
Kibicuje:
Hull City Borussia Dortmund Polska FC Barcelona Stomil Olsztyn
05.03.2014 / 22:48:39
/ -18
Odpierdolcie się gimbo - hejterzy. Polacy mieli pecha i tyle. Skurwesyny ze Szkocji jeden przypadkowy strzał i gol... no proszę was... nie mając Kuby i Lewego i tak nieźle zagrali Polacy.
Junior starszy
mateuszr23
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 233
Oceny: +978
05.03.2014 / 22:47:42
dno









gdzieś tam jeszcze dużo dużo niżej jest polska reprezentacja.
Junior
sojomontol
Zarejestrowany od: 1200 dni
Ilość komentarzy: 160
Oceny: -3827
05.03.2014 / 22:47:39
/ -21
Bardzo dobry mecz. Wiele ciekawych, szybkich akcji z obu stron. Dobra gra Polaków, szokda, że wynik nie oddaje przebiegu spotkania, zasługiwaliśmy na więcej.
Junior starszy
mateuszr23
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 233
Oceny: +978
05.03.2014 / 22:48:32
do żeś dojebał...
Senior
kalo
Zarejestrowany od: 1655 dni
Ilość komentarzy: 453
Oceny: +5368
Kibicuje:
Bayern Monachium
05.03.2014 / 22:47:32
"Raz się przegrywa raz się przegrywa..."
Junior starszy
ManU123
Zarejestrowany od: 1609 dni
Ilość komentarzy: 411
Oceny: +3468
Kibicuje:
Manchester United Widzew Łódź Polska Real Madryt Pelikan Łowicz
05.03.2014 / 22:47:28
Żenada...
Junior starszy
Barca VeB
Zarejestrowany od: 1184 dni
Ilość komentarzy: 260
Oceny: +2757
05.03.2014 / 22:46:01
To jest poprostu smutne.
Kluczowy zawodnik
wnw45
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 4306
Oceny: +15570
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG Francja Bayern Monachium
05.03.2014 / 22:45:39
przewidywalem 0:1 mogłem postawic na to z 10 zł
Senior
tomo-zap
Zarejestrowany od: 1708 dni
Ilość komentarzy: 502
Oceny: +8592
Kibicuje:
Real Madryt
05.03.2014 / 22:45:00
widzę że nasi w formie ... haha, ja pierdole, to już nawet śmieszne jest
Senior
miko2003
Zarejestrowany od: 980 dni
Ilość komentarzy: 664
Oceny: +828
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska Real Madryt Stal Stalowa Wola Puszcza Niepołomice
28.08.2016 / 22:13:16
My bez formy?
Junior
Vegeta47
Zarejestrowany od: 1562 dni
Ilość komentarzy: 132
Oceny: +575
06.03.2014 / 16:54:12
to już nawet przestało być śmieszne
Zobacz skrót i bramki z meczu Skróty meczu - Polska - Szkocja 05.03.2014 wynik: 0:1 z dnia 05.03.2014 online. Tylko na Meczyki.pl obejrzysz skróty meczów z ligi"Międzynarodowe"w wysokiej jakości transmisji na żywo.

Zespoły

Polska

Kibicuję! 16088 kibiców
  • Rok założenia 1919
  • Adres Bitwy Warszawskiej 1920
  • Stadion Stadion Narodowy
  • Średnia frekwencja 43739
  • Trener Adam Nawałka

Szkocja

Kibicuję! 17 kibiców
  • Rok założenia 1873
  • Adres Hampden Park
  • Stadion Hampden Park
  • Średnia frekwencja 36008
  • Trener Gordon Strachan