Dodano: 06.04.2014 (19:00) przez
Mistrz
kamyk019
Zarejestrowany od: 1507 dni
Ilość komentarzy: 4
Oceny: -626
(53 komentarze)
Statystyki meczu (*Aktualizowane około 10min po meczu)
Strzałów
6
14
Strzałów celnych
1
8
Rzutów rożnych
4
4
Fauli
8
9
Kartek
4
0
Rzutów wolnych
9
8
Spalonych
0
0
Posiadanie piłki
1. połowa
43'
 
 
 
 
GOL S. Gerrard
(karny)
44'
45' +2
 
 
2. połowa
70'
 
 
 
 
GOL S. Gerrard
(karny)
71'
80'
 
 
84'
 
 
86'
 
 
KONIEC MECZU
Dodaj komentarz
Trampkarz
vanbuy
Zarejestrowany od: 1441 dni
Ilość komentarzy: 7
Oceny: +14
07.04.2014 / 18:29:55
gerdZiu staryyy pewniak jak coca cola za hajsy
Junior
okoń
Zarejestrowany od: 1076 dni
Ilość komentarzy: 57
Oceny: +244
Kibicuje:
Polska Real Madryt
07.04.2014 / 12:47:01
Nie wiem jak wam, ale u mnie od pewnego czasu nie da rady obejrzeć żadnego zamieszczonego skrótu meczu na tej stronie. Miniatura się pokazuje ale buffeting trwa trwa i trwa.... i nic. Czy tylko u mnie tak się dzieje, czy też macie problemy?\
Junior
Prothory
Zarejestrowany od: 1078 dni
Ilość komentarzy: 86
Oceny: +385
Kibicuje:
Real Madryt
07.04.2014 / 13:15:03
Matko droga. Pod każdym filmikiem na tej stornie jest identyczne pytanie. WYŁĄCZ AD BLOCKA.
Junior
okoń
Zarejestrowany od: 1076 dni
Ilość komentarzy: 57
Oceny: +244
Kibicuje:
Polska Real Madryt
07.04.2014 / 15:34:05
Nie mam zainstalowanego adblocka :(
Junior starszy
kwiotek999
Zarejestrowany od: 1445 dni
Ilość komentarzy: 232
Oceny: +1862
07.04.2014 / 12:40:33
jestem kibicem liverpoolu od zawsze ,teraz po dlugim okresie bez mistrzostwa jest szansa by je zdobyc,chwala ci za to ze jestes fanem west hamu ale napinaja to tu sie goscie z united ktorym zal dupe sciska ze mozemy zdobyc mistrzostwo ,nawet nie wiesz jak sie ciesze ze jest szansa na majstra YNWA
Junior
messi123456
Zarejestrowany od: 1039 dni
Ilość komentarzy: 31
Oceny: +135
07.04.2014 / 09:07:28
liv ładnie pyka po mistrzostwo
Junior starszy
HAzard17 :
Zarejestrowany od: 1079 dni
Ilość komentarzy: 333
Oceny: -257
Kibicuje:
Chelsea Londyn
07.04.2014 / 18:35:10
Twuj stary cie pyka
Trampkarz
Hammers
Zarejestrowany od: 1339 dni
Ilość komentarzy: 25
Oceny: +64
Kibicuje:
Czechy Aston Villa West Ham United Anglia Schalke 04 Niemcy Lazio Rzym Polska
07.04.2014 / 08:33:02
Jako Polski fan West Hamu United musze cos powiedziec. Napinanie sie 12latkow nie jest smieszne tylko zalosne. Wiekszosc, ktora sie tu napina jest kibicem sukcesu. Kibicuje juz bardzo dlugo West Hamowi, bylem z nimi w ciezkich chwilach, nikt mi nie moze zarzucic, ze jestem kibicem sukcesu, dlaczego? A co West Ham osiagnal? Teraz liczy sie kasa i transfery. My fani West Hamu kibicujemy im ze wzgledu na tradycje. Wielu juz o nich zapomnialo.
Junior starszy
Real_ponad_zycie
Zarejestrowany od: 1069 dni
Ilość komentarzy: 403
Oceny: -2633
Kibicuje:
Real Madryt
07.04.2014 / 20:01:15
To są w Polsce tacy ?
Junior starszy
kwiotek999
Zarejestrowany od: 1445 dni
Ilość komentarzy: 232
Oceny: +1862
07.04.2014 / 03:18:41
YNWA
Junior starszy
GGMU
Zarejestrowany od: 1576 dni
Ilość komentarzy: 450
Oceny: +1916
Kibicuje:
Manchester United AFC Bournemouth Legia Warszawa
07.04.2014 / 01:23:45
/ -10
Dalej nie wiem kto nurkowal...
Junior
czyzu
Zarejestrowany od: 1274 dni
Ilość komentarzy: 115
Oceny: +623
Kibicuje:
Liverpool FC
07.04.2014 / 01:38:18
Nie widać ze środka tabeli?
Junior starszy
kwiotek999
Zarejestrowany od: 1445 dni
Ilość komentarzy: 232
Oceny: +1862
06.04.2014 / 23:27:05
ADAS no jak sie karny nalezy ,to sie nalezy ,ogladam od 4 do 5 meczow na kolejke angielskiej ligi i nie patrze na to ze strony jako fan liverpoolu ale jako kibic ligi angielskiej i naprawde w tym sezonie liverpool kreuje bardzo duzo akcji duza iloscia zawodnikow w polu karnym,i moge stwierdzic ze 95 % to rzuty karne ,oczywiscie sturridge wymusil na old trafford ale gerrard nie strzelil,przyznaje takze to tylko moja teoria kazdy ma oczywiscie swoja ,chcialem pomoc YNWA
Junior starszy
arti0002
Zarejestrowany od: 1408 dni
Ilość komentarzy: 266
Oceny: +2946
Kibicuje:
Manchester United
06.04.2014 / 22:56:15
Dajcie jakiś normalny player, na tym nic nie możńa obejrzeć.
Junior
AdaaM666
Zarejestrowany od: 1202 dni
Ilość komentarzy: 96
Oceny: +933
Kibicuje:
Manchester United Lech Poznań
06.04.2014 / 21:49:26
/ -10
Coś dużo tych karnych Liverpool dostaje... tutaj 2, z ManUtd 3... o co chodzi?
Junior
Opekery
Zarejestrowany od: 1124 dni
Ilość komentarzy: 68
Oceny: +618
Kibicuje:
Real Madryt
06.04.2014 / 21:06:48
Liverpool jedzie jak chce jedzie sobię i jedzie i 3 pkt łapie i sobię zapisuję ;)
Junior starszy
kwiotek999
Zarejestrowany od: 1445 dni
Ilość komentarzy: 232
Oceny: +1862
06.04.2014 / 21:00:26
I PROSILBYM tych ktorzy nie kibicuja zadnej z tych druzy i ktorzy nie ogladali meczu niech po prostu nie udzielaja sie tutaj niech w pokoju kibicuja swoim druzynom,bo naprawde nie moge zrozumiec tej prostackiej nienawisci,nie mieszkam juz w polsce 15 lat ale widze ze nic sie nie zmienilo i nie zanosi sie w pszyszlosci na poprawe YNWA
Junior
tsu108
Zarejestrowany od: 1366 dni
Ilość komentarzy: 86
Oceny: -149
07.04.2014 / 04:05:19
stary bez spiny ja tam za chelsea ale Liverpool idzie jak brzytwa wspaniale trio s s s graja ten sezon przepieknie meczu nie widzialem a z filmiku wynika ze pelna dominacja zabraklo szczescia i by blo znowu 5 do 2 pozdro.
Junior starszy
kwiotek999
Zarejestrowany od: 1445 dni
Ilość komentarzy: 232
Oceny: +1862
06.04.2014 / 20:53:05
czlowieku sam zaczales to sam to zakoncz i nie mieszaj normalnych ludzi w swoje teorie z palca wyssane bo to jakas paranoja jest i pozdrow stara i zycze jej dobrych wynikow w nurkowaniu YNWA
Junior starszy
CruelmatT
Zarejestrowany od: 1543 dni
Ilość komentarzy: 289
Oceny: +1252
06.04.2014 / 21:29:32
Ile Ty masz lat? Zaraz Cię pocisne gimbie jak jeszcze raz napiszesz stara i nie bedzie to mile dla Ciebie. Odpisz jak chcesz, zebym Cie publicznie zrolowal i zobaczymy jakiś mocny w swoim ojczystym języku.
Junior starszy
kwiotek999
Zarejestrowany od: 1445 dni
Ilość komentarzy: 232
Oceny: +1862
06.04.2014 / 23:14:58
A TY co obronca wdow i sierot,pocisnac to sobie mozesz ,wyzywac tez,i nie strasz bo od straszenia to sa duchy ,nastepny natret,masz problem napisz do przyjaciolki i nie mow co moge co nie bo nie mam zamiaru obrazac nastepnego jak ty to mowisz gimbusa,jestem fanem liverpoolu jestem z tego dumny wiec zrob mnie przysluge i sie nie wtracaj bo to nie ladnie mam nadzieje ze ktos cie tego kiedys nauczyl jak nie przyjmij to jako mala lekcje YNWA
Junior
kuchen
Zarejestrowany od: 1576 dni
Ilość komentarzy: 25
Oceny: +442
Kibicuje:
Liverpool FC
06.04.2014 / 20:52:28
Ciężki mecz dla The Reds. Do ostatniej minuty drżałem o te 3 punkty ;) Ale najważniejsze są 3 punkty :) Za tydzień najważniejszy mecz sezonu, oby udało się wygrać :) Na pewno emocji nie będzie brakowało :D Walczymy o mistrzostwo! YNWA!
Kapitan
ad_riann
Zarejestrowany od: 1576 dni
Ilość komentarzy: 8068
Oceny: +32123
06.04.2014 / 20:36:34
Gdyby nie sędzia mielibyśmy tylko jedną bramkę, a tak były emocje :)
Brawo Liverpool :D
Kluczowy zawodnik
Fives
Zarejestrowany od: 1117 dni
Ilość komentarzy: 4023
Oceny: +22970
Kibicuje:
Borussia Dortmund Polska FC Barcelona Stomil Olsztyn
06.04.2014 / 20:17:50
Taaa, ale i tak wszyscy się srają, że to Barca ma ciągle karne...
Solidny ligowiec
marco233
Zarejestrowany od: 1576 dni
Ilość komentarzy: 1060
Oceny: +5807
Kibicuje:
Polska FC Barcelona
06.04.2014 / 20:34:57
gimbom realu nie przetłumaczysz...
Trampkarz
chiken189
Zarejestrowany od: 1576 dni
Ilość komentarzy: 5
Oceny: +39
06.04.2014 / 19:43:10
Ciężki mecz, prawdę mówiąc miałem obawy co do końcowego wyniku ale się udało, oby tak do końca chłopaki:) pozdrawiam kibiców Liverpoolu:)
Solidny ligowiec
MeoLessi
Zarejestrowany od: 1576 dni
Ilość komentarzy: 1399
Oceny: +12541
Kibicuje:
Arsenal Londyn Real Madryt
06.04.2014 / 19:24:25
zycze Liverpoolowi mistrzostwa i dobrej drogi w Lidze Mistrzow
Junior starszy
GGMU
Zarejestrowany od: 1576 dni
Ilość komentarzy: 450
Oceny: +1916
Kibicuje:
Manchester United AFC Bournemouth Legia Warszawa
06.04.2014 / 19:16:40
/ -45
Kto nurkowal przy karnych dla looserpoolu bo nie ogladalem?
Trampkarz
jinguardino
Zarejestrowany od: 1131 dni
Ilość komentarzy: 5
Oceny: +85
06.04.2014 / 20:50:04
Ktoś ma tu chyba ból dupy, co zazdrosny że "twój" ManU jest bardzo dalekooo.
Senior
FreyV2
Zarejestrowany od: 1375 dni
Ilość komentarzy: 451
Oceny: +5073
Kibicuje:
Liverpool FC
06.04.2014 / 20:14:55
Jak już wcześniej wspomniałem, teraz to jest Liderpool.
A kto w tym sezonie jest loserem - LFC czy ManUnited widać wyraźnie :)
Junior starszy
kwiotek999
Zarejestrowany od: 1445 dni
Ilość komentarzy: 232
Oceny: +1862
06.04.2014 / 19:32:52
twoja stara
Junior starszy
GGMU
Zarejestrowany od: 1576 dni
Ilość komentarzy: 450
Oceny: +1916
Kibicuje:
Manchester United AFC Bournemouth Legia Warszawa
06.04.2014 / 19:58:17
/ -19
Nie denerwuj sie gownie.
Junior starszy
kwiotek999
Zarejestrowany od: 1445 dni
Ilość komentarzy: 232
Oceny: +1862
06.04.2014 / 20:05:54
nikt sie nie denerwuje tylko po co zawracasz dupe glupimi pytaniami jak mozesz stara zapytac
Junior starszy
GGMU
Zarejestrowany od: 1576 dni
Ilość komentarzy: 450
Oceny: +1916
Kibicuje:
Manchester United AFC Bournemouth Legia Warszawa
06.04.2014 / 20:35:36
/ -20
To nie glupie pytania, looserpool to gowna wiec pytam ich gownianych "kibicow z tego sezonu bo w nastepnym beda kibicowac komu innemu". Poza tym obrazac rodzine to troche szmacenie samego siebie, chociaz nie wiem czy mozna sie zeszmacic bardziej niz kibicujac gownom.
Junior starszy
mrskee
Zarejestrowany od: 1242 dni
Ilość komentarzy: 395
Oceny: +2105
Kibicuje:
Liverpool FC
06.04.2014 / 20:57:58
na bol dupy tylko masc
Kluczowy zawodnik
Idwtlitpa
Zarejestrowany od: 1080 dni
Ilość komentarzy: 2694
Oceny: +14204
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
06.04.2014 / 19:09:30
Za tydzień chyba najważniejszy mecz sezonu dla Liverpoolu mam nadzieję że go wygramy :D dla Chelsea najlepszy byłby remis ale wątpię że będzie remis w tym meczu


YNWA!!!!!!
Junior starszy
HAzard17 :
Zarejestrowany od: 1079 dni
Ilość komentarzy: 333
Oceny: -257
Kibicuje:
Chelsea Londyn
06.04.2014 / 19:55:45
/ -15
Dla chelsea tylko wygrana loserpoolu wchodzi w gre city ma przewage 4 pkt nad cfc wiec musi przegrac 2 mecze Wiec city przegra z live i evertonem Chelsea wygra z live i miszu bedzie.
""taki mialem sen"
Senior
FreyV2
Zarejestrowany od: 1375 dni
Ilość komentarzy: 451
Oceny: +5073
Kibicuje:
Liverpool FC
06.04.2014 / 20:12:17
Już nie Loserpool.
Teraz Liderpool ;)
Junior starszy
HAzard17 :
Zarejestrowany od: 1079 dni
Ilość komentarzy: 333
Oceny: -257
Kibicuje:
Chelsea Londyn
06.04.2014 / 20:24:34
/ -11
loserpoll bo nie sa liderami tylko city ma przewage 2 pkt
Junior starszy
kwiotek999
Zarejestrowany od: 1445 dni
Ilość komentarzy: 232
Oceny: +1862
06.04.2014 / 20:16:07
dobre
Junior starszy
kwiotek999
Zarejestrowany od: 1445 dni
Ilość komentarzy: 232
Oceny: +1862
06.04.2014 / 20:01:47
najwyzszy czas sie obudzic ha ha
Junior starszy
HAzard17 :
Zarejestrowany od: 1079 dni
Ilość komentarzy: 333
Oceny: -257
Kibicuje:
Chelsea Londyn
06.04.2014 / 20:09:25
1 jest pewne live nie bedzie mistrzem
Junior starszy
kwiotek999
Zarejestrowany od: 1445 dni
Ilość komentarzy: 232
Oceny: +1862
06.04.2014 / 20:15:54
nie ma co sie sprzeczac wpadnij za 3 tygodnie pogadamy good luck
Kluczowy zawodnik
Idwtlitpa
Zarejestrowany od: 1080 dni
Ilość komentarzy: 2694
Oceny: +14204
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
07.04.2014 / 01:00:01
Nie ma co gadać z dzieckiem, które Chelsea kibicuje pewnie od 2012 roku ... Fakt jest taki że sezon jest bardzo ciekawy i do ostatniej kolejki będzie walka o tytuł a kto wygra ? Niech wygra lepszy :D
Senior
Mate 8
Zarejestrowany od: 1576 dni
Ilość komentarzy: 677
Oceny: +5536
Kibicuje:
Liverpool FC
06.04.2014 / 19:07:39
Ale Mourinho miał rację WHU gra 19 wieczny football :D
Ja ich określam jak rzeźnicy :d
Senior
dtomasik7
Zarejestrowany od: 1576 dni
Ilość komentarzy: 479
Oceny: +3901
Kibicuje:
Manchester United Widzew Łódź Polska
07.04.2014 / 07:52:25
jak dla mnie rzeznicy to jest Stoke ;) Jak interesujesz się PL to o tym wiesz ;)
Senior
Mate 8
Zarejestrowany od: 1576 dni
Ilość komentarzy: 677
Oceny: +5536
Kibicuje:
Liverpool FC
06.04.2014 / 19:05:55
Moim zdaniem sędzia zachował się prawidłowo że dał LFC karnego i nie zgodzę się z panem Rosłoniem , że błędem nie eliminuje się błędu , bo jeśli sędzia wie że zawinił to jeśli tylko nadarzy się okazja aby dać poszkodowanej drużynie bramkę to trzeba to zrobić ale przy dwuznacznej sytuacji tak jak przy Flanaganie .
YNWA ważne 3 pkt
Kluczowy zawodnik
Kielce92
Zarejestrowany od: 1434 dni
Ilość komentarzy: 1994
Oceny: +15820
Kibicuje:
Argentyna FC Barcelona Korona Kielce
06.04.2014 / 19:05:44
meczyk ciekawy, nie zaluje ze go obejrzalem :)
Junior starszy
kwiotek999
Zarejestrowany od: 1445 dni
Ilość komentarzy: 232
Oceny: +1862
06.04.2014 / 19:05:02
brawo niesamowia walka ,suarez w tej chwili nie ma lepszego,sedziowie jak zwykle do bani ,west ham zenada ,trzymamy kciuki i wierzymy ze to w tym roku ,pozdro dla wszystkich fanow YNWA
Junior starszy
Fanlive
Zarejestrowany od: 1129 dni
Ilość komentarzy: 253
Oceny: +2621
Kibicuje:
Liverpool FC FC Barcelona
06.04.2014 / 19:02:09
Bardzo ciężki mecz ale na szczęście sie udalo i sprawiedliwy wynik bo liverpool powinien wygrac 1 bramk po niesprawiedliwej bramce west ham graty live nastepny przystanek City ;d
Zobacz skrót i bramki z meczu Skróty meczu - West Ham United - Liverpool FC 06.04.2014 wynik: 1:2 z dnia 06.04.2014 online. Tylko na Meczyki.pl obejrzysz skróty meczów z ligi"Anglia"w wysokiej jakości transmisji na żywo.

Zespoły

West Ham United

Kibicuję! 340 kibiców
  • Rok założenia 1895
  • Adres Green Street
  • Stadion Boleyn Ground
  • Średnia frekwencja 37752
  • Trener Slaven Bilić
  • Najlepszy strzelec M. Antonio (8)

Liverpool FC

Kibicuję! 2725 kibiców
  • Rok założenia 1892
  • Adres Anfield Road
  • Stadion Anfield
  • Średnia frekwencja 45450
  • Trener Jürgen Klopp
  • Najlepszy strzelec S. Mané (9)