Dodano: 09.04.2015 (23:15) przez
Mistrz
pct
Zarejestrowany od: 1707 dni
Ilość komentarzy: 7
Oceny: +594
(162 komentarze)
Statystyki meczu (*Aktualizowane około 10min po meczu)
Strzałów
33
4
Strzałów celnych
14
2
Rzutów rożnych
15
1
Fauli
19
9
Kartek
4
1
Rzutów wolnych
10
24
Spalonych
3
1
Posiadanie piłki
1. połowa
6'
 
 
17'
 
 
 
 
20'
34'
 
 
44'
 
 
2. połowa
60'
 
 
74'
 
 
83'
 
 
dogrywka
106'
 
 
KONIEC MECZU


Dodaj komentarz
Junior
lukaszm06@wp.pl
Zarejestrowany od: 851 dni
Ilość komentarzy: 85
Oceny: +199
Kibicuje:
Argentyna Brazylia Chelsea Londyn Borussia Dortmund Hamburger SV Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska Szkocja
29.04.2015 / 17:44:44
Brawo! Błękitni pokazaliście klasę to co osongnieliście było nie do wiary
Trampkarz
robson6868
Zarejestrowany od: 1331 dni
Ilość komentarzy: 15
Oceny: +5
14.04.2015 / 17:27:40
Od początku było wiadomo, kto ma zagrać w finale i zejść wygranym z boiska. Nawet przepis PZPN, że pierwsze cztery drużyny z ekstraklasy mają prezentować rozgrywki europejskie o czymś świadczy. I nie sądze, że gil czy sroka czy tez inne ptaszysko, w odpowiednim momencie nie zawachali się użyć gwizdka, by np. gwizdnąć karnego na 3:1 w końcówce meczu, byle by tylko kolejorz mógł doprowadzić do dogrywki. Sprawy się potoczyły jednak inaczej, gdy te ptaszystko pokazało czerwień i tyle gadki. Ukartowany mecz od początku do końca, bo polityka.... jest wszędzie. Resztę dodajcie sobie sami. Pozdrawiam wszystkich normalnych kibicównie i ludzi skorumpowanych.
Junior starszy
radek0809
Zarejestrowany od: 1045 dni
Ilość komentarzy: 238
Oceny: +1138
Kibicuje:
Liverpool FC Leicester City FC Bayern Monachium Ajax Amsterdam Polska Real Madryt Sevilla
11.04.2015 / 20:24:44
Brawo Błękitni. Dodaje was do klubów, którym kibicuje. Pokazaliście, że do gry potrzebna jest wola walki i można wtedy zdziałać o wiele więcej. Nasi "zawodowi" kopacze myśleli ,że wygraja z wami spokojnie dzięki talentowi tylko zapomnieli, że takowego nie mają zbyt wiele. Pewnie, że mecz mógłby wyglądać inaczej. Lech atakował, sędzia również nie uznał im gola itd. Ale ludzie!!! Na Boga!!! Lech grał z II-go ligowcem!!! A my mówimy o pomocy sędziów? Pomińmy zarobki i to że wielu graczy Błękitnych jest już w wieku "emerytalnym" jak na piłkarzy, pomińmy to, że wielu ma swoją pracę i trenują w wolnym czasie, a nie jak zawodnicy Lecha cały czas. Nawet jeśli weźniemy pod uwage zabezpieczenie medyczne i zaplecze co często już tutaj inni opisywali, zgrupowania w ciepłych krajach, masażyści, lekarze , suplementy to jednak Lech grał z drużyną z trzeciej klasy rozgrywek zajmującą w niej obecnie 7 miejsce. Aktualny vicemistrz Polski męczy się z taką drużyną? Każda drużyna z Ekstraklasy powinna w 10-ciu wygrywać z takimi Błękitnymi grajac rezerwowym składem. Tymczasem Błękitni wygrali 3 mecze z drużynami z ekstraklasy eliminując przy tym Cracovie z pucharów. Cracovie, która twierdziła po pierwszym przegranym meczu ,że ich rozjedzie u siebie. I co? Gola dla błękitnych widzieliście pierwszego? Rozklepali obronę Lecha jakby byli Barceloną. Obrońca obiegnięty jak dzieciak. Majstersztyk. Oczywiście Lech przeważał cały czas ,a dodatkowo gra w przewadze sprawiła, że zasłużenie wygrał jednak nie był to spacerek. Nie strzelał bramki jak na zamówienie tylko strasznie się męczył. Przy wyniku 4:1 Błękitni się otworzyli bo musieli zdobyć gola i to spowodowało stratę 5 bramki. Wynik nie oddaje przebiegu meczu w pełni. Brawo Błękitni. Teraz czekam na wygraną Lecha w finale, bo myślę że kibice Błękitnych woleli by mieć świadomość że ulegli jedynie najlepszej drużynie :P
Kapitan
chamstwo
Zarejestrowany od: 1492 dni
Ilość komentarzy: 7448
Oceny: +40253
Kibicuje:
Juventus Turyn
11.04.2015 / 16:58:26
Chujowo z tym czerwem, zwłaszcza pierwsza żółta za nic. Błękitni może nie błyszczeli w obronie, ale z takimi osłabionymi Lech sobie LEDWO poradził. Lech + sędzia znaczy sie.
Junior
marcel_w81
Zarejestrowany od: 1542 dni
Ilość komentarzy: 135
Oceny: +557
Kibicuje:
FC Barcelona
11.04.2015 / 13:02:31
A trzecia bramka lecha gdzie?
Kluczowy zawodnik
Czopa
Zarejestrowany od: 1167 dni
Ilość komentarzy: 3678
Oceny: +11150
Kibicuje:
Manchester City Olympique Lyon Borussia Dortmund Inter Mediolan Ajax Amsterdam Lech Poznań Polska FC Barcelona
11.04.2015 / 09:54:37
Brawo Lech za wygraną i brawo Błękitni za grę do końca!
10.04.2015 / 22:51:09
akcja Błękitnych-coś wspaniałego
Trampkarz
dawidk1899
Zarejestrowany od: 1330 dni
Ilość komentarzy: 9
Oceny: -84
Kibicuje:
Cracovia FC Barcelona
10.04.2015 / 21:49:15
Brawo LECH ! Pozdro od Cracovii.
Trampkarz
WSG
Zarejestrowany od: 849 dni
Ilość komentarzy: 15
Oceny: +94
Kibicuje:
Arsenal Londyn Atalanta Lech Poznań Polska
10.04.2015 / 21:19:02
Szacun dla Błekitnych za to co osiągneli i sie nie poddali !!!
Senior
BrońRadom
Zarejestrowany od: 891 dni
Ilość komentarzy: 662
Oceny: +3000
Kibicuje:
Manchester United PSG AC Milan Legia Warszawa Polska Benfica Lizbona Portugalia Zenit Real Madryt Broń Radom
10.04.2015 / 21:03:06
Błękitni dla nas jesteście mistrzami !!!!!!!!!!!!!!!!
Senior
Aschurbanipall
Zarejestrowany od: 1346 dni
Ilość komentarzy: 677
Oceny: +3597
Kibicuje:
Real Madryt
10.04.2015 / 21:02:18
Lech w żadnym wypadku nie zasłużył na awans.
Mistrz
Halamadrid319
Zarejestrowany od: 865 dni
Ilość komentarzy: 8826
Oceny: +41183
Kibicuje:
Arsenal Londyn Leicester City FC AS Monaco PSG Juventus Turyn PSV Eindhoven Feyenoord Lech Poznań Polska Portugalia
10.04.2015 / 20:52:07
Brawo dla Błękitnych za walkę do samego końca! No ale w tym meczu wygrał lepszy. Teraz oby Lech wygrał w finale z ległą! Do Boju LECH!
Senior
LeoN19
Zarejestrowany od: 813 dni
Ilość komentarzy: 790
Oceny: +2961
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
10.04.2015 / 19:52:04
ohh... mamy ten finał :D Brawo dla Kolejorza że im się udało wygrać, ale też trzeba pogratulować Błękitnym, za to że pokazali że wolą walki i niebywałą determinacją można zdziałać wszystko :) Pokazali że nawet taki drugoligowiec potrafi dobrze grać w piłkę :)
Solidny ligowiec
er.es.2104
Zarejestrowany od: 902 dni
Ilość komentarzy: 1565
Oceny: +8010
Kibicuje:
Manchester United Lech Poznań Polska FC Barcelona
10.04.2015 / 19:43:42
Należą się brawa za walke dla błękitnch ale Puchar Polski - musi mieć jakąś ange i muszą o niego walczyć najlepsi w danym sezonie, bo inaczej to jest jak karykatura Narodowego trofeum!
Junior starszy
radek0809
Zarejestrowany od: 1045 dni
Ilość komentarzy: 238
Oceny: +1138
Kibicuje:
Liverpool FC Leicester City FC Bayern Monachium Ajax Amsterdam Polska Real Madryt Sevilla
11.04.2015 / 20:04:38
Najlepsi? Czyli jakby Błękitni np pokonali 2 razy Lecha to byliby gorsi? Sorry stary ale taki LEch to powinien wygrywać z taką drużyną 2 mecze i to grając rezerwami. Błękitni pokazali co potrafią mimo że to półpforesjonalny klub z nieporównywalnie gorszym zapleczem logistycznym. Pokonali 2 drużyny z I ligi i wygrali 3 mecze z drużynami z ekstraklasy! To o czymś świadczy.
Kluczowy zawodnik
balotelli najlepszy
Zarejestrowany od: 810 dni
Ilość komentarzy: 4430
Oceny: +5547
Kibicuje:
Brazylia Chile Kostaryka Arsenal Londyn Liverpool FC Manchester City Leicester City FC Anglia PSG Nice
10.04.2015 / 19:34:04
/ -10
Szkoda Błękitnych ale Lech był lepszy!!!
Junior
legion 2000
Zarejestrowany od: 1520 dni
Ilość komentarzy: 96
Oceny: -206
11.04.2015 / 18:01:25
Ciekawe w czym?
Junior starszy
Lazz
Zarejestrowany od: 1577 dni
Ilość komentarzy: 182
Oceny: +1058
Kibicuje:
Liverpool FC PSG Zawisza Bydgoszcz Wda Świecie
10.04.2015 / 18:05:14
Nic nie ujmując Błękitnym, ja się cieszę że w finale zagrają, wydaje się, dwa najmocniejsze zespoły.
Zero kalkulacji a wiele walki
Junior starszy
kuba1112345
Zarejestrowany od: 1707 dni
Ilość komentarzy: 296
Oceny: +1087
Kibicuje:
Chelsea Londyn Borussia Dortmund Niemcy Polska FC Barcelona
10.04.2015 / 17:16:18
Już nie wytrzymali fizycznie w dogrywce w dziesięciu... niestety
Junior starszy
Krzysiek007
Zarejestrowany od: 1173 dni
Ilość komentarzy: 352
Oceny: +1071
Kibicuje:
Manchester United Bayern Monachium Juventus Turyn Polska FC Barcelona
10.04.2015 / 17:07:32
haha a ci się tak jarali że będzie niespodzianka
Junior starszy
tomal86
Zarejestrowany od: 1707 dni
Ilość komentarzy: 321
Oceny: +715
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok
10.04.2015 / 17:26:03
Grali w 10 przez prawie całe spotkanie , żeby nie to była by niespodzianka . Sędzia pomógł Lechowi w tym spotkaniu dając kartkę czerwoną już na początku spotkania ,a kartkę to powinien zobaczyć piłkarz Lech za uderzenie w twarz
Solidny ligowiec
cebulowyskrzat
Zarejestrowany od: 903 dni
Ilość komentarzy: 1616
Oceny: +12664
Kibicuje:
Pogoń Szczecin
10.04.2015 / 17:05:59
Za co Kosakiewicz dostał pierwszą żółtą kartkę? Skoro on dostał żółtą to Keita powinien czerwoną. Druga kartka dla Kosakiewicza, tłumaczenie że za sam zamiar takiego wejścia. Do chuja, a Keita co zrobił miał zamiar pogłaskać zawodnika Błękitnych? Za to należała się albo sama żółta dla Keity a jak juz dał zółtą Kosakiewiczowi to murzynek powinien wylecieć z boiska. Druga sprawa.... Formella atakuje na zółtą kartkę, sędzia nic. W 60 minucie dopiero daje mu żółtą kartkę, która powinna być jego drugą kartką. Ten śmieszny Gil tylko czekał żeby dać kartkę zawodnikowi w białym stroju. I nikt mi nie wmówi że sędzia nie wypaczył wyniku meczu bo Błękitni w 11 już kontrolowali ten mecz. Przetrwali najgorsze i objęli prowadzenie, ale przecież na siłę musiał być finał Legia -Lech. Nie zdziwię się jak za pare lat wyjdzie kolejna afera korupcyjna. Błękitnym należą się brawa bo i tak dobrze sobie poradzili przez tyle czasu grając w osłabieniu. Na pocieszenie zostaje im fakt że strzelili najpiękniejszą bramkę w tym meczu. Fadecki co zrobił z tym drewniakiem z Finlandii... jak z juniorem się zabawił ;) Więcej takich ściągać do Polski, napewno podniesie to poziom.
Junior starszy
Kolejorz1922KKS
Zarejestrowany od: 1383 dni
Ilość komentarzy: 410
Oceny: +3729
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia
10.04.2015 / 19:25:41
Keita zasłużenie dostał żółtą kartkę, czerwoną mógłby dostać gdyby rzeczywiście go uderzył, a takie sytuacje czy odpychanki zdarzają się w prawie każdym meczu i to jest żółta kartka. Sędzia dobrze ocenił tą sytuację dając żółte kartki obu panom. Miało to też pewnie ostudzić zawodników, żeby później jeszcze bardziej się gra nie zaostrzyła. W każdym meczu pokazuje się takie żółte kartki i pokazane zostały całkowicie SŁUSZNIE. A Kosakiewicz mając na koncie żółtą kartkę mógł się pilnować, a nie na środku boiska bezsensownie wjeżdżać wyprostowaną nogą w Trałkę. Akcja nie była groźna, ba, dopiero się rozpoczynała, a Koskiewicz po prostu nie wytrzymał ciśnienia. Ale skoro już mówisz o kartkach i błędach sędziowskich to powiedz czemu Kownackiemu nie uznali słusznie zdobytej bramki na początku meczu? Mówicie, że gdyby grali w 11 to mieliby finał. A skąd wiadomo czy po bramce Lecha strzelili by swoją? To jest takie samo głupie gdybanie. Poza tym w drugiej połowie zawodnik Błękitnych powinien wylecieć z boiska za przeoranie twarzy Pawłowskiego. Interwencja była spóźniona i po prostu wjechał mu z buta z głowę. Już nie mówię tutaj, że powinien być karny bo to chyba jasne. To jest ten wasz cały obiektywizm, przyczepiacie się do dwóch słusznych żółtych kartek, a nie weźmiecie pod uwagę sytuacji gdzie sędzia przeszkodził Lechowi.
Widzę bardzo was boli to, ale gadajcie sobie, to my gramy w finale.
Junior
legion 2000
Zarejestrowany od: 1520 dni
Ilość komentarzy: 96
Oceny: -206
10.04.2015 / 19:02:03
Masz rację słabszym trzeba pomagać. Keita powinien zejść razem z Trałką.
Junior
super99
Zarejestrowany od: 1146 dni
Ilość komentarzy: 130
Oceny: +693
Kibicuje:
Brazylia Chelsea Londyn Bayern Monachium Legia Warszawa Polska FC Barcelona Hiszpania
10.04.2015 / 16:56:09
/ -17
Brawa dla Blekitnych za walke i za serce. Ale musze powiedziec szczerze ze nie zasluzyli na awans do finalu. Lech wpelni zasluzyl na final. Po tym meczu bylo sporo skarg na sedziowanie ale na to juz nie ma wplywu czy powinna byc ta czerwona kartka czy nie, czy powinien byc karny dla Lecha czy nie. Tak czy inaczej Lech jest w finale i za to tez trzeba ich pochwalic. :)
Trampkarz
Kuba880
Zarejestrowany od: 784 dni
Ilość komentarzy: 20
Oceny: +171
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska FC Barcelona
10.04.2015 / 16:40:17
Brawo Błękitni za walke
Junior
Ragnar09
Zarejestrowany od: 804 dni
Ilość komentarzy: 112
Oceny: +910
Kibicuje:
Arsenal Londyn Borussia Dortmund
10.04.2015 / 15:47:11
zostawili serce na boisku,brawo dla Błękitnych :)
Junior starszy
PLSD
Zarejestrowany od: 1295 dni
Ilość komentarzy: 396
Oceny: +375
Kibicuje:
FC Barcelona
10.04.2015 / 15:37:52
Ludzie nie popadajcie w paranoje ,Błękitnym chłopakom gratulacje ,pograli sobie , przeżyli fajną przygodę ale to i tak było wszystko ustawione jak w tym kraju . Porażka Lecha w 1 meczu 3-1 ?niech ktos sie dowie jaki był kurs w zakładach bukmacherskich ?i dokładnie to samo na awans Lecha w drugim meczu ? wszystko ukartowane i ustalone ,kasa sie kręci i mówi o tym dokładnie reklama Lecha Poznań na swoich koszlukach .
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1367 dni
Ilość komentarzy: 8141
Oceny: -8809
11.04.2015 / 02:27:47
Jakby Lech zremisowal,to dalej bys twierdzil ze obstawione u buka bylo.
Junior starszy
śląsk76543210
Zarejestrowany od: 853 dni
Ilość komentarzy: 339
Oceny: +2415
Kibicuje:
Polska Śląsk Wrocław
10.04.2015 / 14:45:06
Ależ szkoda tej czerwonej kartki...
Ale i tak wielkie brawa za dojście do półfinału i walkę w tym półfinale!
Junior
Milo2001
Zarejestrowany od: 1029 dni
Ilość komentarzy: 29
Oceny: +216
Kibicuje:
Chelsea Londyn Lech Poznań Real Madryt
10.04.2015 / 14:28:11
Jako kibic Lecha zawsze będe mu kibicował ! Ale brawa dla błekitnych za walkę!
Junior starszy
`MADEJ0WSKy.
Zarejestrowany od: 1133 dni
Ilość komentarzy: 120
Oceny: +2753
Kibicuje:
Polska
10.04.2015 / 14:23:33
Oglądam trochę te nasze piłkarskie wypociny. Śmiać mi się chciało jak komentator opowiadał o zgrupowaniach Lechitów, o przygotowaniach do sezonu i w końcu o zarobkach piłkarzy. Ludzie komentujecie, że 5 dostali !!! Pamiętajcie, że Lech walczy o mistrza Polski nie okręgówki. Pamiętajcie, że Lech dostał od dobrych Amatorów 3 : 1 !!!! Ci ludzie mają swoją pracę i rodziny. Nie mają zgrupowań, wyjazdów, masażystów, energetycznych batoników i przede wszystkim takiego zaplecza oraz pieniędzy jak ma Lech czy Legia. Nie wspominam o zarobkach bo nie chce się denerwować. Ci "strażacy" ukazali znowu coś co jest w Polsce nagminne. Płacimy niewłaściwe pieniądze niewłaściwym ludziom !!! Ci "strażacy" spotykają się w wolnym czasie a mają większe serce do gry i prawie takie same umiejętności jak nasi wspaniali piłkarze. Trochę szacunku im się należy, że doszli tu gdzie doszli. Co do kartki to chętnie się wypowiem. Najpierw czerwona dla zawodnika Lecha za próbę dotknięcia twarzy !!! widzieliśmy, że na próbie się nie skończyło. Jedyne jak mogli przegrać ten mecz to grać w osłabieniu i to "sędzia" im przygotował. Zgadzam się z trenerem, że mecz wyglądał by inaczej 11 na 11. Jedyne czego brakowało zespołowi z drugiej ligi ( 7 miejsce w tabeli ) to kondycji i 1 zawodnika. I niech was to nie dziwi bo wielcy zawodnicy Lecha zajmują się tylko grą w piłkę a szanowny kolega ze Stargardu gasi domy i ratuje ludziom życie !!! Brawo Błękitni, zostaliście ukarani bo ukazaliście kto gra w polska piłkę !! ośmieszyliście kilku trenerów !! kilka klubów !! ukazaliście po raz kolejny jak słabi są nasi sędziowie ( nawet jak będzie ich 20stu + kamery) to i tak nie zobaczą jak zawodnik zostaje uderzony w twarz. Dlatego tak w 100% tak inaczej by wyglądał mecz jak by to Lech grał w 10 Panie Agile. Powodzenia polskiej piłce !!! Gdzie dobre 1 ligowe zespoły koczą specjalnie w środku tabeli bo nie stać ich na utrzymanie w "ekstaklasie". Gdzie zawodnicy nie mają pojęcia ( w większości ) o graniu, sędziowie o sędziowaniu a trenerzy o trenowaniu. Ja widzę taki obrazek wiedziecie inny?? Ligowych zmagań już od dawna nie oglądam bo nie ma po co. Ten mecz oglądałem... :)

Junior
legion 2000
Zarejestrowany od: 1520 dni
Ilość komentarzy: 96
Oceny: -206
10.04.2015 / 19:08:09
Ja za Legią ale szacunek za mecze które niosą emocjje.
Trampkarz
ozi_1234
Zarejestrowany od: 1032 dni
Ilość komentarzy: 3
Oceny: +10
Kibicuje:
Real Madryt
10.04.2015 / 15:37:25
zgadzam się :D Ci,którzy mają dodatkowe prace i rodzinę i nie utrzymują się wyłącznie z piłki tylko muszą codziennie wstać o 5 rano i zapieprzać by się utrzymać traktują piłkę i takie mecze jako swoją pasję i zabawę bo wielkich pieniędzy nie zarobią natomiast "piłkarzyki" bo chyba tylko tak ich można nazwać z Lecha i innych drużyn wychodzą na boisko bo wyłącznie chcą odpękać te 90 minut , dostać kasę na konto i cieszyć się życiem i wolnym czasem :)
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1367 dni
Ilość komentarzy: 8141
Oceny: -8809
11.04.2015 / 02:34:22
Jakie pilkarzyki?,to niedorozwoje z mozgami kury.Pracuja po poltora godziny dziennie,i zarabiaja kilkadziesiat razy wiecej od robotnika harujacego po 10, 12 godzin.A i tak nie potrafia wykonac dobrze swojej pracy.Dla mnie to sa cwaniacy zerujacy na ludzkiej naiwnosci
Junior starszy
Kolejorz1922KKS
Zarejestrowany od: 1383 dni
Ilość komentarzy: 410
Oceny: +3729
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia
10.04.2015 / 14:31:22
Wszyscy o czerwonej kartce, a nikt nie wspomni o tym, że nie uznali Lechowi prawidłowo zdobytej bramki na początku meczu. Może wtedy Błękitni swojej by nie strzelili? Może Lech by ich do przerwy poskładał 4:0? To wszystko jest gdybanie tak samo jak z tą czerwoną kartką. Kolejną stykową sytuacją jest kopnięcie Pawłowskiego w głowę - umyślnie czy nie, obrońca Błękitnych był spóźniony i po prostu pociągnął mu z laczka. Tu też się można kłócić, że powinna być kartka i karny, ale wy widzicie tylko jedną sytuację w tym meczu.

Poza tym, drużyna Błękitnych to nie są amatorzy co podkreślał sam trener - 4 osoby u nich pracują, a to, że piłkarze Lecha zarabiają ile zarabiają to już nie powinno cię obchodzić bo to nie ty im płacisz. To jest sprawa tylko i wyłącznie zarządu Lecha ile i komu płacą.
Solidny ligowiec
cebulowyskrzat
Zarejestrowany od: 903 dni
Ilość komentarzy: 1616
Oceny: +12664
Kibicuje:
Pogoń Szczecin
10.04.2015 / 17:18:02
Ok kopnął go w głowę, umyślnie czy nie. Keita natomiast umyślnie robi krzywdę Kosakiewiczowi, nie wnikam czy to go bolało czy nie ale za sam zamiar powinien wylecieć. A zostaje ukarany również poszkodowany. Sprawiedliwe, co nie? Formella ma 3 wejścia na żółtą kartkę, dostaje ją dopiero przy trzecim takim wejściu.
Solidny ligowiec
mietkowski133
Zarejestrowany od: 1383 dni
Ilość komentarzy: 726
Oceny: +8571
Kibicuje:
Chelsea Londyn
10.04.2015 / 14:16:28
Wszyscy możemy być dumni z poczynań Błękitnych a to znak, że każda drużyna, niezależnie od ligi w jakiej gra, może pokonać wszystkich i dojść na sam szczyt ;)
Solidny ligowiec
KKS1922
Zarejestrowany od: 1098 dni
Ilość komentarzy: 966
Oceny: +5354
Kibicuje:
CA Boca Juniors Argentyna Corinthians Manchester United Tottenham Hotspur Borussia Dortmund Juventus Turyn Holandia Lech Poznań Polska
10.04.2015 / 13:58:04
Brawo Za bramke dla Błekitnych
Solidny ligowiec
KKS1922
Zarejestrowany od: 1098 dni
Ilość komentarzy: 966
Oceny: +5354
Kibicuje:
CA Boca Juniors Argentyna Corinthians Manchester United Tottenham Hotspur Borussia Dortmund Juventus Turyn Holandia Lech Poznań Polska
10.04.2015 / 13:57:37
Brawo Błekitni za walke do konca brawo
Junior starszy
Kolejorz1922KKS
Zarejestrowany od: 1383 dni
Ilość komentarzy: 410
Oceny: +3729
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia
10.04.2015 / 13:29:30
Lech przegrał to była kompromitacja, Lech wygrał to szukacie sensacji tam gdzie jej nie ma i tłumaczycie Błękitnych. Walczyli, ale to za mało na Lecha, pierwszy mecz im nie wyszedł, ale w drugim pokazali klasę. Co z tego, że Błękitni strzelili bramkę skoro zrobili tylko 1 akcję przez cały mecz? Od początku byli nastawieni na przedłużanie spotkania i obronę Częstochowy. Lech od początku zaatakował, żeby zmazać plamę z poprzedniego meczu i tak na dobrą sprawę popełnili tylko jeden błąd - co prawda mógł być opłakany w skutkach, ale się podnieśli. Mówicie, że sędziowie pomogli Lechowi, a obie kartki były zasłużone - pyskówka = żółta kartka, wejście wyprostowanymi nogami = żółta kartka. Po pierwszej mógł się bardziej pilnować, tym bardziej, że to nie była groźna sytuacja i pewnie nie skończyłoby się to golem. Lech wykorzystał grę w przewadze bo właśnie tak powinien grać zespół, który aspiruje o Mistrzostwo. Błękitni w tym meczu nie istnieli, a gdybanie, że jakby grali w 11 to byłby awans jest śmieszne. Skąd wiecie jak potoczyłby się mecz? Druga sprawa to faul na Pawłowskim gdzie powinien być rzut karny i co najmniej żółta kartka - tam też sędzia Lechowi pomógł? Do tego wątpliwa decyzja przy nieuznanej bramce Kownackiego.
Tak, wiem, Błękitni walczyli, Błękitni pokazali sportowego ducha i dostarczyli wiele emocji, ale to Kolejorz był lepszym zespołem w tym dwumeczu co udowodnił wczoraj. Pierwszy mecz im nie wyszedł, ale nadrobili to w drugim. Jakie teraz ma znaczenie mecz w Stargardzie skoro to Lech awansował? Zrobili swoje i są w finale i to nie jest żadna niespodzianka. Kolejna sprawa - narzekacie na stronniczy komentarz. Może przypomnijcie sobie co było tydzień wcześniej gdzie komentator otwarcie mówił, że nie lubi Sadajewa, że Douglas to człowiek bez techniki i nie powinien grać w Ekstraklasie (cóż z tego, że to najlepszy lewy obrońca w lidze). Po prostu Lech był lepszy, Lech grał w piłkę, a Stargard tylko murował. To o kim mieli mówić komentatorzy? Zawsze komentarz jest pod dyktando drużyny, która prowadzi mecz.
I na koniec chciałbym dodać, że mój post nie ma na celu obrażania kogokolwiek, ale chciał wyjaśnić kilka kwestii. Na stadionie po meczu piłkarze Lecha i kibice Lecha nagrodzili Błękitnych brawami za walkę, a piłkarze Kolejorza pocieszali przegranych - i to jest prawdziwe piękno sportu. Tylko w internecie wielkie poruszenie bo faworyt awansował do finału.
Brawa dla Błękitnych, ale Lech też pokazał, że potrafią ambitnie zagrać, przecież w pewnym momencie było 4:1 dla Błękitnych, a mimo to doprowadzili do dogrywki strzelając 3 bramki w 60 minut, dogrywka była tylko przedłużeniem gry Błękitnych w Pucharze Polski bo chyba nikt nie miał złudzeń kto awansuje. Lech po stracie gola mógł się podłamać, ale dalej atakował i Lechowi też należy się szacunek, tylko gimby tego nie potrafią pojąć.
Pewnie zaraz mój post zostanie odebrany negatywnie i będziecie mnie po prostu hejtować, ale taka jest prawda.
Junior starszy
radek0809
Zarejestrowany od: 1045 dni
Ilość komentarzy: 238
Oceny: +1138
Kibicuje:
Liverpool FC Leicester City FC Bayern Monachium Ajax Amsterdam Polska Real Madryt Sevilla
11.04.2015 / 23:51:58
Zgadzam się z pewnymi tezami ale nie wszystkimi. Po pierwsze Barcelona też czasem gra z drużyną która ciągle sie broni i robi jedną akcję i czasami zdobywa gola. Obrona nawet 11 zawodnikami nie jest zabroniona. Po drugie skoro Lech jest taki mocny to jakim cudem dostał z półprofesjonalną drużyną 3:1? Nie chodzi o wynik tylko o to z kim sie gra i jak na jego tle się wypada. Lech oczywiście dominował, ale też nie można mówić że gra z przewagą jednego zawodnika nad drużyną zdecydowanie słabszą nie przekłamała statystyk. Gol dla błękitnych był piekny. Obrońcy Lecha jak na tak solidny zespół to dali się ograć jak dzieci. Bardziej o takie rzeczy chodzi. Lech w dwumeczu wygrał ale wymęczył ten finał z drużyną 2 klasy niższą. Skojarzenia do porażek Lecha i innych naszych drużyn w rozgrywkach Europejskich z niżej notowanymi drużynami odrazu się nasuwają.
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1367 dni
Ilość komentarzy: 8141
Oceny: -8809
11.04.2015 / 02:42:28
He,he,he,najgorsza obrona w lidze.Douglas zatrzymal sie w wyszkoleniu na poziomie juniora,ten drwal z Finlandi to gamon o slabiutkich umiejetnosciach.Kaminski to oferma,ciagle spozniona,no kogo tam jeszcze macie z asow? Kedziora? to zdechlak bez kondycji.Legia zerznie im dupska az im poczerwienieja kiszki sztolcowe.
Solidny ligowiec
cebulowyskrzat
Zarejestrowany od: 903 dni
Ilość komentarzy: 1616
Oceny: +12664
Kibicuje:
Pogoń Szczecin
10.04.2015 / 17:37:38
Chłopie... zamiar uderzenia zawodnika to czerwona kartka. Czy przepisy na ten mecz zostały zmienione? Dlaczego nie wspomnisz o tym że Formella również kilka razy faulował na kartkę a ujrzał ją dopiero po 3 takim wejściu? Zawodnik Błękitnych leży, sędzia pozwala grać Lechowi, zawodnik Lecha leży, sędzia od razu przerywa grę. To jest sprawiedliwe? Czy to że oni grają w Ekstraklasie daje im jakieś przywileje? Zawodnik Błękitnych nie mógł nic powiedzieć do sędziego bo od razu upominał, a gwiazdeczki z Lecha co rusz się żalili i jakoś żadnemu uwagi nie zwrócił. Wiadomo że walka nie wystarczyła, bo wygrać z Lechem i sędzią jest trudno. Boli takie gadanie co nie? To teraz już wiecie co czują kibice Legii gdy pierdolicie o tym że sędziowie im ciągle pomagają.
Junior starszy
Kolejorz1922KKS
Zarejestrowany od: 1383 dni
Ilość komentarzy: 410
Oceny: +3729
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia
10.04.2015 / 19:36:24
A skoro już mowa o zamiarze uderzenia zawodnika to powinieneś pamiętać jak dwa lata temu w meczu o mistrzostwo Łukasik wyleciał z pięściami do sędziego, a nawet nie został zawieszony. Za to ukarany został Kebba bo Kosecki się tatusiowi poskarżył, że Kebba mu coś powiedział. Co jak co, ale o sprawiedliwości i decyzji sędziego kibice legii nie mają prawa się wypowiadać bo od 3 sezonów tylko na błędach sędziowskich pniecie się w górę tabeli.

#LetFootballWin
Junior starszy
Kolejorz1922KKS
Zarejestrowany od: 1383 dni
Ilość komentarzy: 410
Oceny: +3729
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia
10.04.2015 / 19:32:15
Tylko, że od dwóch sezonów to pierwszy mecz Lecha gdzie pojawiają się jakiekolwiek zastrzeżenia, że było sędziowanie pod drużynę z Poznania (mimo, że Lechowi sędzia też kilka razy przeszkodził w znaczący dla spotkania sposób), a w meczach Legii prawie zawsze są wałki. Ostatnio bramka Żyry po przyjęciu ręką, bramka Kucharczyka po przyjęciu ręką. Już nie mówię tutaj o koszeniu zawodników Jagiellonii i braku reakcji sędziego (Astiz powinien wtedy dwa razy z boiska wylecieć) czy piłce, która metr przekroczyła linie końcową. Można też wspomnieć o wałkach w meczu Śląsk - Legia w ćwierćfinale tej edycji pucharu Polski czy dwóch karnych, które Legia dostała z kapelusza dwa lata temu też w Pucharze Polski. W poprzednim sezonie brak karnych dla Lecha w meczu z Legią, ale za to uznana bramka po faulu Radovicia. I takich sytuacji jest mnóstwo, a o Lechu jest mowa pierwszy raz. Nie bez powodu w tabeli Fair Play Lech jest pierwszy, a Legia 16.
Senior
malarzinho7
Zarejestrowany od: 1668 dni
Ilość komentarzy: 642
Oceny: +3840
Kibicuje:
Manchester United Legia Warszawa Polska
10.04.2015 / 13:54:38
Nie lubię Lecha,ale muszę się zgodzić.
Junior starszy
Kolejorz1922KKS
Zarejestrowany od: 1383 dni
Ilość komentarzy: 410
Oceny: +3729
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia
10.04.2015 / 14:00:19
Cieszę się, że chociaż jedna osoba, która potrafi to dostrzec.
Naprawdę mam ogromny szacunek do tych chłopaków, ale niestety dla nich wygrał lepszy. Teraz oby do I ligi, a może za pare lat wezmą rewanż z Lechem w Ekstraklasie, życzę im tego z całego serca.
Junior
legion 2000
Zarejestrowany od: 1520 dni
Ilość komentarzy: 96
Oceny: -206
10.04.2015 / 12:44:22
nnym
Senior
mati12345
Zarejestrowany od: 1032 dni
Ilość komentarzy: 794
Oceny: +3232
Kibicuje:
Holandia Polska
10.04.2015 / 12:09:31
brawo błękitni za walkę do konca. nie dość że w 10, nie dość że dwie klasy niżej, nie dość że grali z wicemistrzem kraju i wiceliderem tabeli, nie dość że jeszcze grali w dogrywce, nie dość że niektórzy to amatorzy, to jeszcze tak dzielnie walczyli
Trampkarz
woocash86
Zarejestrowany od: 1217 dni
Ilość komentarzy: 11
Oceny: +39
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska
10.04.2015 / 12:27:28
Tak długo budowałeś napięcie zwrotem "nie dość", że zabrakło Ci napięcia na mocne zakończenie :P Żartuje ;) Szacunek dla Błękitnych ich kibice i miasto na pewno są dumni :)
Junior
kondensatorAFC
Zarejestrowany od: 817 dni
Ilość komentarzy: 41
Oceny: +293
Kibicuje:
Arsenal Londyn Borussia Dortmund Juventus Turyn Lech Poznań Polska Real Madryt
10.04.2015 / 11:55:09
Ten Kowalczyk niech lepiej wraca do cafe futbol sie wymadrzac razem z Kołtoniem bo do komentowania to on sie nie nadaje ... Zero obiektywizmu
Solidny ligowiec
Wilczurek
Zarejestrowany od: 1542 dni
Ilość komentarzy: 929
Oceny: +9822
Kibicuje:
Górnik Zabrze
10.04.2015 / 11:18:22
Sędzia sędziował bardzo źle ten mecz i to w obydwie strony. Moim zdaniem ślepi i głusi nie powinni prowadzić takich spotkać, ale u nas w naszym pięknym raju to niestety norma...
Solidny ligowiec
Wilczurek
Zarejestrowany od: 1542 dni
Ilość komentarzy: 929
Oceny: +9822
Kibicuje:
Górnik Zabrze
10.04.2015 / 11:18:44
spotkań*
Solidny ligowiec
Endy7
Zarejestrowany od: 1063 dni
Ilość komentarzy: 890
Oceny: +10071
Kibicuje:
Arsenal Londyn Górnik Zabrze Polska
10.04.2015 / 10:32:24
Teraz patrzałem na wynik na livesports bo byłem na nocce w pracy widziałem że błękitni strzelili pierwsi gola ale był by jaja jak bym to widział na żywo pompa z Lecha i paktycznie myśl że pewny awans błekitnych.... a z drugiej strony tak to musiało być pomyślcie gdybyśmy zamiast Lecha lub innego polskiego klubu z ekstraklasy mieli błekitnych w lidze europy dla nich fajna przygoda a dla nas katastrofa bo nie oszukujmy sie ale dostali by baty z pierwszą lepszą drużyną z europy.

ALE BARAWA DLA BŁĘKITNYCH ZA WSPANIŁĄ GRE może ktoryś z zawodników zapewnił sobie bilet do lepszej ligi..pozdro
Solidny ligowiec
cebulowyskrzat
Zarejestrowany od: 903 dni
Ilość komentarzy: 1616
Oceny: +12664
Kibicuje:
Pogoń Szczecin
10.04.2015 / 17:39:58
A Lech to może ostatnio zaszedł daleko? Faktycznie... odpadli dopiero z potentatem z ligi islandzkiej... Wielki sukces, czekamy na więcej.
Trampkarz
woocash86
Zarejestrowany od: 1217 dni
Ilość komentarzy: 11
Oceny: +39
Kibicuje:
Wisła Kraków Polska
10.04.2015 / 12:44:24
Na grę w Lidze Europy trzeba jeszcze dostać licencję i tutaj pewnie wszyscy nie zadowoleni, że taki klub powiedzmy wprost 3-ligowy doszedł tak daleko łatwo mogliby wyeliminować. A niestety takich którym to wadziło jest sporo, między innymi Panowie komentujący wczorajszy mecz w momencie jak już było pewne, że Lech awansuje to mówili "szacunek dla Błękitnych, no ale jest tak jak być powinno, bo Lech to świetny stadion, profesjonalni piłkarze i przygotowanie, oh i ah a Błękitni to przecież strażak i strażnik więzienny hehe.."chociaż dzisiaj przeczytałem że tylko 3 piłkarzy pracuje oprócz grania, reszta ma pieniądze za grę. Ciekawe swoją drogą z tą licencją bo jeśli tak jest, że by jej nie dostali to powinni dostać rekompensatę finansową, no ale to pytanie z cyklu "co by było gdyby..?" :D
Kluczowy zawodnik
bonzo
Zarejestrowany od: 1166 dni
Ilość komentarzy: 4680
Oceny: +1683
Kibicuje:
Polska Błękitni Stargard Szczeciński
10.04.2015 / 11:49:10
niekoniecznie baty gimbusku

baty to dostała Cracovia i Lech (do momentu aż zaczął grać w przewadze 1 zawodnika)

mogliby by np. z wygrć z islandczykami, od których wicemistrz Polski dostał wpierdol ;D
Junior
legion 2000
Zarejestrowany od: 1520 dni
Ilość komentarzy: 96
Oceny: -206
10.04.2015 / 11:21:10
Kazachstan to też Europa, no ale zgadzam się z Tobą. Były Też Tygodniki Miliarder.
Junior
dala9418
Zarejestrowany od: 780 dni
Ilość komentarzy: 47
Oceny: +336
Kibicuje:
Bayern Monachium Borussia Dortmund Lech Poznań
10.04.2015 / 10:19:40
Kazdy lubi takie historie jak slaba druzyna pnie sie w gore i wygrywa z lepszymi, ale to nie znaczy , ze mamy jej dawac taryfy ulgowe :
-Lech zdobyl w pierwszych 10m prawidlowa bramke, Ktos o tym wspomnial ?
-Pawlowski dostal w glowe z korkow w twarz, ewidentna 2 czerwien i karny ?
A to ze byla ta 1 czerwien, no ewidentny faul na zolta to byl, a ze zawodnik mial juz zolta to trudno .
Blekitni pokazali, ze jak komus zalezy to mozna walczyc nawet z najlepszymi :)
Solidny ligowiec
sagem511
Zarejestrowany od: 1146 dni
Ilość komentarzy: 969
Oceny: +7289
Kibicuje:
Manchester United Polska
10.04.2015 / 10:11:06
Kurde piłkarze Lecha cieszyli się jakby wygrali nie wiadomo z jaką drużyną, a to drugoligowiec:)
Junior starszy
Kolejorz1922KKS
Zarejestrowany od: 1383 dni
Ilość komentarzy: 410
Oceny: +3729
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia
10.04.2015 / 13:33:34
A ty byś się nie cieszył z awansu do finału? Tym bardziej po tak dramaturgicznym dwumeczu? To jest sport, to są emocje. Czy to tak trudno pojąć?
Solidny ligowiec
sagem511
Zarejestrowany od: 1146 dni
Ilość komentarzy: 969
Oceny: +7289
Kibicuje:
Manchester United Polska
10.04.2015 / 15:08:09
No tak, ale dlaczego się podniecają jak strzelili gola amatorom?
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1367 dni
Ilość komentarzy: 8141
Oceny: -8809
11.04.2015 / 02:49:56
Bo zawodowcom nie potrafia,to ich przerasta.
Solidny ligowiec
LeonMessi1991
Zarejestrowany od: 1512 dni
Ilość komentarzy: 1270
Oceny: +7117
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska FC Barcelona Korona Kielce
10.04.2015 / 09:25:48
sędzia czerwoną kartką wypaczył widowisko.
Junior
legion 2000
Zarejestrowany od: 1520 dni
Ilość komentarzy: 96
Oceny: -206
10.04.2015 / 10:34:05
Znam wiekszość zawodników z Lublina.Pawła Gila osobiście.Wjechałem nie jednemu tak w łapy i nie było kartki.
Junior
legion 2000
Zarejestrowany od: 1520 dni
Ilość komentarzy: 96
Oceny: -206
10.04.2015 / 11:26:26
Za co minusy. Lech to jedyny przeciwnik Legii. a nie ta krakowska świnka.
Junior starszy
monster2000
Zarejestrowany od: 809 dni
Ilość komentarzy: 474
Oceny: +1628
Kibicuje:
Bayern Monachium Lech Poznań Polska Real Madryt
10.04.2015 / 09:02:43
Brawa dla Błękitnych za ładny pierwszy mecz i dojście do dogrywki w drugim,ale też nie przesadzajcie z komentarzami że niby Lech jest cienki i że nie powinien przejść bo pokazał że potrafi strzelac bramki i że należał sie mu awans xd
Junior
legion 2000
Zarejestrowany od: 1520 dni
Ilość komentarzy: 96
Oceny: -206
10.04.2015 / 10:39:00
Lech nie jest cienki,ja legionista, ale szacunku dla Błękitnych!
Senior
malarzinho7
Zarejestrowany od: 1668 dni
Ilość komentarzy: 642
Oceny: +3840
Kibicuje:
Manchester United Legia Warszawa Polska
10.04.2015 / 08:53:22
/ -32
Co co kurwa wielcy znawcy mówiłem,że Lech odrobi to mnie zminusowali,widać jak się znacie na piłce,teraz też mówię,że Legia wygra puchar i Ligę i chuj mnie bolą wasze minusy,piszę jak jest a wy macie ból dupy,banda dzieciaków.
Kluczowy zawodnik
bonzo
Zarejestrowany od: 1166 dni
Ilość komentarzy: 4680
Oceny: +1683
Kibicuje:
Polska Błękitni Stargard Szczeciński
10.04.2015 / 11:52:16
jak sędzia dał czerwo, to Lech odrobił

na szczęście nie w każdym meczu wicemistrz dostanie takie fory

zobaczymy od kogo tym razem ta śmieszna drużynka z pyrlandii dostanie wpierdol w Europie ;)

a dupa boli tylko i wyłącznie rozmaitych gimbusów od zabawy w kolejarza xD
Junior
legion 2000
Zarejestrowany od: 1520 dni
Ilość komentarzy: 96
Oceny: -206
10.04.2015 / 11:30:36
Masz rację, ale każdy szanuje swój klub. LEGIA.
Senior
bosze
Zarejestrowany od: 892 dni
Ilość komentarzy: 704
Oceny: +5882
Kibicuje:
Chelsea Londyn Polska Lechia Gdańsk
10.04.2015 / 10:05:23
spinaj się bardziej!
Senior
malarzinho7
Zarejestrowany od: 1668 dni
Ilość komentarzy: 642
Oceny: +3840
Kibicuje:
Manchester United Legia Warszawa Polska
10.04.2015 / 10:26:44
Taaa,strasznie jestem spięty,jak plandeka na żuku,haha.
Trampkarz
MichalKa20
Zarejestrowany od: 1288 dni
Ilość komentarzy: 27
Oceny: +208
10.04.2015 / 08:36:18
Sędzia przekręcił Błekitnych :( 1 żółta dla Kosakiewicza niesłuszna a powinien czerwona dostać ten bambo Keita za atak brutalny bez piłki , jestem pewien że wtedy Błekitni awansowali by do finału ale cóż.
Lech nie ma co szukać w LE bo jest poprostu słaby znów dostaną z Litwinami czy Islandczykami.
Ten Kownacki to taki nowy Małecki prowokator się rodzi , pare meczy zagrał dobrych i już wierzy że jest niewiadomo kim , śmiech na sali.
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1367 dni
Ilość komentarzy: 8141
Oceny: -8809
11.04.2015 / 02:54:22
Masz racje,ten Kownacki to sierota,sodowka mu w leb wali,skonczy gorzej niz Malecki.Umiejetnosci ma mizerne.Ale to dobrze dla Legi ze maja takich niedorozwojow.
Junior starszy
Kolejorz1922KKS
Zarejestrowany od: 1383 dni
Ilość komentarzy: 410
Oceny: +3729
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia
10.04.2015 / 13:38:39
Poza tym obie kartki były słuszne, a sędzia bardziej mylił się na niekorzyść Lecha bo nie uznał prawidłowo zdobytej bramki, która mogła ustawić ten mecz oraz nie podyktował rzutu karnego i nie dał czerwonej kartki zawodnikowi Błękitnych, który kopnął Pawłowskiego w twarz. Tak czy siak powinni grać w 10, ale gimbusy bez rozumu widziały tylko jedną sytuację w meczu, chuj, że Lech został okradziony z bramki i karnego. Obiektywni jak cholera jesteście.
Junior starszy
Kolejorz1922KKS
Zarejestrowany od: 1383 dni
Ilość komentarzy: 410
Oceny: +3729
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia
10.04.2015 / 13:36:31
Skoro Lech jest słaby to kogo chcesz w LE? Pogoń Szczecin czy Górnik Zabrze? No powiedzcie mi, skoro Lech jest taki słaby to czemu do cholery tylko Legia jest lepsza? Tylko oni się mogą śmiać bo tylko ich drużyna osiąga więcej niż Lech, a jak widzę kibiców Lechii czy Pogoni, którzy wypowiadają się na temat Lecha to aż mnie skręca bo ich największe sukcesy to top 6 w ekstraklasie.
Junior
Mazda323
Zarejestrowany od: 811 dni
Ilość komentarzy: 148
Oceny: -421
Kibicuje:
CA Boca Juniors Argentyna AS Roma FC Barcelona Polonia Bytom
10.04.2015 / 08:55:12
Zgadzam sie Kownacki sodówkarz ,strasznie pyskaty i macha łapkami jak CR7,a kozaczy jakby miał umiejetnosci Messiego lub Ronaldo gdy byli w jego wieku(mowa oczywiscie o prawdziwym Ronaldo-Brazylijczyku Luisie Nazario De Lima)j..Musza go utemperowac bo inaczej talent zmarnuje -w sumie go ma - bo
chłopakowi calkiem sodówa odwali i za 2 lata skonczy w Bytovii albo Warcie Poznan.To raz ,a dwa jak Lech znow nie chce odpasc ze studentami z Islandii z LE ,to pozbyc sie jak najszybcie drewnianego stopera z Finlandii i drugiego superobroncy Kaminskiego bo na ich gre nie da sie patrzec.Jak objezdzaja ich 2-ligowcy(mowa też o 1-szym szpilu),to z czym do Europy..Aha I kogos na ławke na stopera bo Wołakiewicz to tez szkoda słow.Sprowadzic jakis naprawde solidnych zawodnikow na środek obrony ,bo od tego zaczyna sie budowa drużyny,a Lecha stac na takie zakupy.
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1367 dni
Ilość komentarzy: 8141
Oceny: -8809
11.04.2015 / 02:57:37
Wolakiewicz juz dawno gra w Rumuni.Ogladasz mecze,czy tylko udajesz kibica?
Junior starszy
69Bonanza69
Zarejestrowany od: 1302 dni
Ilość komentarzy: 297
Oceny: +2521
Kibicuje:
Holandia GKS Katowice Polska
10.04.2015 / 08:04:04
Szansę mieli strzelili pierwszą bramkę była euforia w drużynie a u oglądających mecz zachwyt i wielki szacunek i podziw do Błękitnych... Sędzia pomógł Lechowi tą czerwoną kartką bo podciął im skrzydła ale nie wiarę :) Szkoda bo mogło się skończyć jak w Islandi :)
Kapitan
rzepek1
Zarejestrowany od: 1707 dni
Ilość komentarzy: 6232
Oceny: +44167
Kibicuje:
Leeds United AFC West Ham United 1. FC Nürnberg Legia Warszawa RB Lipsk
10.04.2015 / 07:49:36
Walić frajerskich pyrarzy ! Sędzia zbyt wcześnie pokazał drugą żółtą kartkę zawodnikowi Błękitnych i to ustawiło mecz. Jak zwykle, tak jak napisał ktoś poniżej "FINAŁ musi być medialny", szkoda tylko, że cierpią na tym najubożsi. Legia rozjedzie zakompleksiony Poznań (pooglądajcie wywiady po pierwszym spotkaniu z Błękitnymi).
Senior
dziurek
Zarejestrowany od: 1120 dni
Ilość komentarzy: 809
Oceny: +5797
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium Ajax Amsterdam Holandia Legia Warszawa Lech Poznań Real Madryt Śląsk Wrocław
10.04.2015 / 07:17:24
Szacunek dla błękitnych dużo osiągneli brawa także dla lecha ze dali rade bo w 20 minucie było 0-1 i zdołali strzelić te bramki !
Solidny ligowiec
Mick1988pl
Zarejestrowany od: 1667 dni
Ilość komentarzy: 915
Oceny: +5276
Kibicuje:
Argentyna Polska Valencia
10.04.2015 / 06:53:51
Zapomnialem dodac ze szkoda ze takiej ambicji nie maja w wyzszy ligach..Jest kasa i wyjebane...
Trampkarz
Emun15
Zarejestrowany od: 965 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +41
Kibicuje:
West Ham United Juventus Turyn Wisła Kraków US Sassuolo Calcio Termalica Nieciecza
10.04.2015 / 06:52:56
Dla mnie to i tak Błękitni wygrali,panowie pokazali prawdziwy football,że powinno się wkładać do gry serce a nie pieniądze ;)
Solidny ligowiec
Mick1988pl
Zarejestrowany od: 1667 dni
Ilość komentarzy: 915
Oceny: +5276
Kibicuje:
Argentyna Polska Valencia
10.04.2015 / 06:51:01
Bravo za walke w pucharze dla Blekitnych ta przegrana nie jest zadna porazka dla nich graty za ambicje
Junior starszy
hejman
Zarejestrowany od: 1707 dni
Ilość komentarzy: 241
Oceny: +451
10.04.2015 / 06:32:40
widac tu bylo roznice klas ale i tak duze brawa dla blekitnych za walke i emocje
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1367 dni
Ilość komentarzy: 8141
Oceny: -8809
10.04.2015 / 00:51:41
Wstyd,awansowali dopiero po dogrywce i grajac 90 minut w przewadze.Lepiej zeby zrezygnowali z jakichkolwiek pucharow bo przecietny sredniak europejski zerznie im odbyty tak ze beda tydzien do dupy zagladac.
Trampkarz
owens
Zarejestrowany od: 790 dni
Ilość komentarzy: 8
Oceny: +69
Kibicuje:
Manchester United Lech Poznań
10.04.2015 / 00:43:03
Ciekawe, że wszyscy widzą czerwoną dla Błekitnych, ale niesłuszne nieuznanie bramki Kownackiego z początku meczu to już nie :D
Kluczowy zawodnik
bonzo
Zarejestrowany od: 1166 dni
Ilość komentarzy: 4680
Oceny: +1683
Kibicuje:
Polska Błękitni Stargard Szczeciński
10.04.2015 / 11:54:25
bo jakby nie ta czerwona, to zawodnicy i kibice Lecha do dziś by wcierali sobie maść na ból dupy xD
Junior
blackvoldemort
Zarejestrowany od: 1707 dni
Ilość komentarzy: 114
Oceny: +951
Kibicuje:
Manchester United Legia Warszawa Polska
10.04.2015 / 00:37:05
cos czuje ze jakby nie ta kartka to Blekitni by awansowali dalej.
Taki jest futbol. Brawo dla obu ekip.
Final zapowiada sie ciekawie.
Obecnie dwie najlepsze druzyny w Polsce
Junior starszy
Neymar #11
Zarejestrowany od: 817 dni
Ilość komentarzy: 243
Oceny: +1015
Kibicuje:
FC Barcelona
10.04.2015 / 00:08:09
/ -27
Błękitni jak bramkarza by zmienili to by wygrali ! Bramkarz chyba dopiero z roboty wrócił bo nic nie bronił ...
Kluczowy zawodnik
bonzo
Zarejestrowany od: 1166 dni
Ilość komentarzy: 4680
Oceny: +1683
Kibicuje:
Polska Błękitni Stargard Szczeciński
10.04.2015 / 11:55:27
gimbusku, meczu nie widziałeś, idź lekcje odrabiać
Junior starszy
virtualkris
Zarejestrowany od: 1138 dni
Ilość komentarzy: 258
Oceny: +2411
10.04.2015 / 08:08:03
Bramkarz dostał porządnie piłką w twarz po bloku, który był niesportowym faulem zaraz na początku meczu! Ten śmieszny koleś z Lecha nie potrafił nawet z honorem podejść do przeciwnika z drugiej ligi, to żałosne. Szkoda, że dostał tylko żółtą kartkę, niestety nie był to faul na czerwoną.
Trampkarz
MjutMalinka
Zarejestrowany od: 913 dni
Ilość komentarzy: 26
Oceny: +76
Kibicuje:
Borussia Dortmund Lech Poznań Polska
10.04.2015 / 00:07:20
/ -14
Dobry mecz Błękitnych XDDD Żartowałem
Senior
szpsz
Zarejestrowany od: 805 dni
Ilość komentarzy: 806
Oceny: +1992
10.04.2015 / 09:35:07
śmieszne jest to że gdy Błękitni byli w 10 to Twój Lech dopiero zaczął strzelać bramki i grając tyle w przewadze 1 zawodnika musiał grać dogrywkę :)
Junior starszy
Kolejorz1922KKS
Zarejestrowany od: 1383 dni
Ilość komentarzy: 410
Oceny: +3729
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia
10.04.2015 / 13:40:33
Aha, czyli dla ciebie 3 bramki to mało? Bo tyle Lech musiał strzelić, aby do tej dogrywki doprowadzić? Poza tym co zmieniła ta dogrywka skoro Błękitni dalej nie istnieli? Po prostu Lech miał więcej czasu na dobicie rywala i tyle.
Senior
szpsz
Zarejestrowany od: 805 dni
Ilość komentarzy: 806
Oceny: +1992
10.04.2015 / 20:55:13
no patrząc na to że grali w przewadze i z 2-ligowcem to chyba nieduzo
Junior starszy
Ochujany
Zarejestrowany od: 1002 dni
Ilość komentarzy: 226
Oceny: +2220
Kibicuje:
FC Barcelona
10.04.2015 / 00:32:04
Az mnie po nim wysuszylo...
Junior starszy
Ochujany
Zarejestrowany od: 1002 dni
Ilość komentarzy: 226
Oceny: +2220
Kibicuje:
FC Barcelona
10.04.2015 / 00:30:48
Az mnie po,nim wysuszylo...
Junior
Maciek96
Zarejestrowany od: 786 dni
Ilość komentarzy: 78
Oceny: +663
Kibicuje:
Lech Poznań Polska Stal Stalowa Wola Korona Kielce
10.04.2015 / 00:06:04
Jestem kibicem Lecha, wiec kibicowalem Lechowi. Przed meczem mowilem ze Lech raczej wygra, sa lepsi technicznie, fizycznie i taktycznie. Pierwszy mecz przegrali bo zmiennicy mieli zero ambicji, i czesc z nich powinno odejsc, bo takich grajkow co biora kase a nic nie graja nam nie trzeba. Chcialem tez zaznaczyc ze meczu sie nie wygrywa broniac wyniku od pierwszej do ostatniej minuty. Pierwsza bramka Kownackiego byla nieslusznie nie uznana, nie wiem czemu komentatorzy tego nie wychwycili, ale chyba byli zajeci pieprzeniem glupot wiec sa usprawiedliwieni (Pan Kowalczyk to dno). Keita powinien zobaczyc czerwona kartke, sedzia mogl nie widziec jego reki bo byl za plecami zawodnika Blekitnych, ale to zadne usprawiedliwienie, jest jeszcze dwoch liniowych, plus techniczny. Czerwona kartka dla zawodnika blekitnych tez w pelni zasluzona, o ile mozna sie sprzeczac ze sedzia nie musial dac pierwszej, to obydwa zachowania byly, sa i beda karane zoltymi kartkami. Pierwsze przewinienie za atakowanie zawodnika a nie pilki (i pyskowki o ile mnie pamiec nie myli), a drugie za niebezpieczne wejscie z wyprostowanymi nogami. Argument ze czerwona kartka ustawila mecz tez trudno przyjac, nie ma wiekszej roznicy czy bronisz sie 10 zawodnikami czy 11. Poprostu Blekitni stracili napastnika ktory i tak nie mial by z kim grac , bo taktyka na mecz to byl autobus. Nie twierdze ze Blekitni nie mieli przez to trudniej, ale ci co twierdza ze czerwona kartka ustawila mecz gadaja glupoty, bo te dwie linie defensywne Blekitnych mialy tyle samo zawodnikow co przed czerwienia. Bramki nie padaly dlatego ze brakowalo zawodnikow tylko dlatego ze defensywa zawinila, im dluzej grali tym wiecej bledow wynikajacych ze zmeczenia i dlatego worek z bramkami sie posypal. Lech byl bezsprzecznie lepszy i zasluzyl na awans, co nie zmienia faktu ze dalej jest problem z ta druzyna bo potencjal wielki a widowisko marne. Blekitni pokazali ducha walki i zaangazowanie jakiego brakuje w ekstraklasie, gratulacje dla nich i dla Lecha.
Kluczowy zawodnik
bonzo
Zarejestrowany od: 1166 dni
Ilość komentarzy: 4680
Oceny: +1683
Kibicuje:
Polska Błękitni Stargard Szczeciński
10.04.2015 / 12:00:47
LOL jak to teraz trzeba swoją cienką drużynkę usprawiedliwiać, że niby lepsza

a prawda jest taka, że do momentu w którym sedzia pokazał zawodnikowi Błękitnych czerwoną dostawali wpierdol od drugoligowca xD

tylko i wyłącznie przewaga 1 zawodnika pozwoliły im wygrać

a gdyby Sadajew w pierwszym meczu też dostał czerwoną na początku spotkania, a nie na końcu, nie pierdoliłbyś takich smutów na meczykach tylko płakał w klubowy szalik
Junior
klekot12937
Zarejestrowany od: 1025 dni
Ilość komentarzy: 100
Oceny: +874
Kibicuje:
Manchester United Borussia Dortmund Lech Poznań Polska
10.04.2015 / 02:47:36
"...nie ma wiekszej roznicy czy bronisz sie 10 zawodnikami czy 11." Też kibicuję Lechowi ale teraz to mnie rozjebałeś
Junior
Maciek96
Zarejestrowany od: 786 dni
Ilość komentarzy: 78
Oceny: +663
Kibicuje:
Lech Poznań Polska Stal Stalowa Wola Korona Kielce
10.04.2015 / 10:21:51
Tyle razy juz to pisalem, napisze setny raz co mi szkodzi. Ogladales mecz Irlandia - Polska? Nasza taktyka na ten mecz to byl autobus po strzeleniu bramki, czy Polska sie dobrze bronila z super-duetem snajperow Lewandowski i Milik? Byli niewidoczni! Czy ten napastnik, jakby nie zostal wyrzucony stal by w linii obrony czy bylby lekko wysuniety zeby ewentualnie zbierac albo prztrzymaywac pilki? Stal by wysuniety gdzies na 40 -35 metrze? Zawodnik pol-amator z taka technika ktory nie radzil sobie z tym przytrzymywaniem w wielu meczach (jestem tez kibicem Stalowki wiec ogladam druga lige) nie bedzie mial wiekszego wplywu na wynik. Wiec nie mowcie mi ze Blekitni by sie bronili lepiej, bo wszystkie bramki w regulaminowym czasie gry padly po bledach obrony z ataku pozycyjnego gdzie napastnik bylby poza zasiegiem pilki 90 procent czasu. Dziekuje, pozdrawiam.
Junior
klekot12937
Zarejestrowany od: 1025 dni
Ilość komentarzy: 100
Oceny: +874
Kibicuje:
Manchester United Borussia Dortmund Lech Poznań Polska
10.04.2015 / 13:48:10
A, i jeszcze jedno bo zapomniałem. Tyle ludzi wytyka Ci Twoje "mądrości". Naprawdę tego nie widzisz?
Junior
klekot12937
Zarejestrowany od: 1025 dni
Ilość komentarzy: 100
Oceny: +874
Kibicuje:
Manchester United Borussia Dortmund Lech Poznań Polska
10.04.2015 / 13:42:08
Dobra, Janusz, nie pierdol, że ten jeden zawodnik nic im nie dał, bo po czerwonej kartce ta zdjęto napastnika aby zmiennik zastąpił zawodnika, który dostał czerwo, ale i tak jeden stał z przodu na ewentualny kontratak więc de facto i tak bronili się o jednego mniej. No chyba, że jakimś cudem oglądaliśmy inne mecze, lub po prostu widzisz tylko to co chcesz. Lech grając o jednego więcej powinien im dołożyć w regulaminowym czasie gry. Mając przewagę w wyszkoleniu technicznym powinni próbować ich rozklepać a jedynym pomysłem była piłka na skrzydło i wzuta w pole karne. Może być to nawet B-klasa ale grając o jednego mniej zawsze jest ciężej, więc twój argument jest o kant dupy potłuc.
Junior starszy
virtualkris
Zarejestrowany od: 1138 dni
Ilość komentarzy: 258
Oceny: +2411
10.04.2015 / 08:12:46
Proszę bardzo! Są też normalni kibice Lecha :__: Nikt mi nie wmówi, że ktoś, kto kocha tą drużynę i ma pojęcie o jej historii, jest zadowolony z tego, co zaprezentowali w tym dwumeczu.
Junior
Lasonic
Zarejestrowany od: 1707 dni
Ilość komentarzy: 127
Oceny: +255
Kibicuje:
Real Madryt
10.04.2015 / 01:40:25
Rozbawiles mnie do lez starajac sie wmowic nam twoja wypowiedzia na strone A4,ze gra w 11 przeciwko 10 jest jak najbardziej sprawiedliwa.
Mozesz byc wiernym kibicem,ale na kibicowanie twoja wiedza o pilce sie konczy...
Junior
Maciek96
Zarejestrowany od: 786 dni
Ilość komentarzy: 78
Oceny: +663
Kibicuje:
Lech Poznań Polska Stal Stalowa Wola Korona Kielce
10.04.2015 / 10:15:19
Nikogo nie przkonuje ze gra 111 na 10 jest sprawiedliwa, chyba nie umiesz czytac albo ci sie nie chcialo, powiedzialem ze Keita powinien wyleciec, wiec bylo by po 10 na 10. Jestes zwyklym konfidentem wybierasz to co ci nie pasuje i wyolbrzymiasz, a reszte ignoruje.
Junior starszy
monster2000
Zarejestrowany od: 809 dni
Ilość komentarzy: 474
Oceny: +1628
Kibicuje:
Bayern Monachium Lech Poznań Polska Real Madryt
10.04.2015 / 00:26:32
jest różnica czy sie gra w 10 czy w 11,przykładem może być np. Lewy bo gdy Polska sie broni i wybija piłke to nieraz on do niej doszedł i ją przytrzymał czy wymusił faul...czesto też w trudnych sytuacjach napastnik wraca pod pole karne i pomaga w defensywie xd Lech był lepszy,ale brawa dla Błękitnych za determinacje i pierwszy mecz,który zagrali świetnie xd
Junior
Maciek96
Zarejestrowany od: 786 dni
Ilość komentarzy: 78
Oceny: +663
Kibicuje:
Lech Poznań Polska Stal Stalowa Wola Korona Kielce
10.04.2015 / 01:12:48
Polska sie bronila w meczu z irlandia po strzeleniu bramki, mielismy duet swietnych snajperow (przez niektorych uwazany za jeden z najlepszych w Europie) ktory wypadl kiepsko, milik byl slaby, a lewy nie mial z kim grac nawet jak sie kiwal i przytrzymywal. Blekitni w dokladnie taki sam sposob sie bronili, i teraz poweidz mi czy ten pol-amator ktory mial problemy z kontrolowaniem pilki a co dopiero przytrzymaniem jej albo clenym odegraniem, czy on mialby jakis wiekszy wplyw na ten mecz gdyby tam byl?
Junior starszy
monster2000
Zarejestrowany od: 809 dni
Ilość komentarzy: 474
Oceny: +1628
Kibicuje:
Bayern Monachium Lech Poznań Polska Real Madryt
10.04.2015 / 08:59:59
może większego wpływu by nie miał,ale w obronie i to jeszcze z Lechem a nie jakimś zespołem z końca tabeli to każdy zawodnik jst na wage złota :D
Junior starszy
fruspeed
Zarejestrowany od: 1341 dni
Ilość komentarzy: 313
Oceny: +2245
Kibicuje:
Manchester United Polska Real Madryt
10.04.2015 / 00:18:42
jeżeli uważasz, że nie ma różnicy czy gra się w 10 czy w 11 (nawet broniąc) to chyba nigdy nie grałeś piłkę nożną na choć trochę profesjonalnym poziomie. Nie będę się kłócił czy czerwo było zasłużone czy też nie. Dla dobra widowiska finałowego dobrze, że awansował Lech, bo zapewne w finale byłby pogrom. Jednak ogromne brawa dla Błękitnych bo potrafili w kilka dni dać o sobie znać całej Polsce.
Junior
Maciek96
Zarejestrowany od: 786 dni
Ilość komentarzy: 78
Oceny: +663
Kibicuje:
Lech Poznań Polska Stal Stalowa Wola Korona Kielce
10.04.2015 / 01:14:04
Na drugoligowym poziomie to nie ma znaczenia, na wysokim poziomie tez jest znikome co potwierdzil mecz z Irlandia ostatnio. Polska sie bronila w meczu z irlandia po strzeleniu bramki, mielismy duet swietnych snajperow (przez niektorych uwazany za jeden z najlepszych w Europie) ktory wypadl kiepsko, milik byl slaby, a lewy nie mial z kim grac nawet jak sie kiwal i przytrzymywal. Blekitni w dokladnie taki sam sposob sie bronili, i teraz powiedz mi czy ten pol-amator ktory mial problemy z kontrolowaniem pilki a co dopiero przytrzymaniem jej albo celnym odegraniem, czy on mialby jakis wiekszy wplyw na ten mecz gdyby tam byl?
Junior starszy
virtualkris
Zarejestrowany od: 1138 dni
Ilość komentarzy: 258
Oceny: +2411
10.04.2015 / 08:25:49
"pol-amator ktory mial problemy z kontrolowaniem pilki a co dopiero przytrzymaniem jej albo celnym odegraniem"
Chamie bez szkoły, pojęcia o piłce i szacunku, półamatorzy wrzócili wam razem 4 a półamator zrobił pośmiewisko z waszego obrońcy przy pierwszej bramce! Jesteś niepełnosprawny umysłowo jeżeli myślisz, że różnica jednego zawodnika przez prawie cały mecz nie ma znaczenia. To taktyka, wysokie umiejętności i szczęście powodują, iż czasem wychodzi się z takiej opresji obronną ręką. Przy taktyce autobusu jest to po prostu o jedno ciało więcej do przejścia a przy grze otwartej, nawet bez ciągu na bramkę, "dodatkowy" zawodnik sprawia, że wymienia się więcej podań, jest komu przytrzymać piłkę, lub chociażby wybić ją na aut. Czerwoną kartkę dostał kluczowy zawodnik "Błękitnych", nawet, jeżeli, jak twierdzisz, miał problem z kontrolowaniem piłki.
Junior
Maciek96
Zarejestrowany od: 786 dni
Ilość komentarzy: 78
Oceny: +663
Kibicuje:
Lech Poznań Polska Stal Stalowa Wola Korona Kielce
10.04.2015 / 10:10:58
Co sie tak unosisz glabie? Czy ja kogokolwiek obrazilem? Co to w ogole ma do szacunku? To jest druzyna pol-amatorow czyz nie? Mieli problemy z kontrolowaniem pilki? Mieli, ja ogladalem mecze stalowki jak grali z blekitnymi i widzialem obydwa mecze z Lechem, chlop sobie nie radzil. Zawodnik ktory ma takie umiejetnosci nie przytrzyma ci pilki i nie wymieni podan. Ogladales mecz Irlandia - Polska, jak sobie duet "super-snajperow radzil w taktyce z autobusem? Byli nie widoczni! Lewy cos szarpal ale i tak za malo, to teraz mi powiedz jak ten ekstra zawodnik ktory czeka przy srodkowej linii na dlugo pilke wykopana przez obrona ma przytrzymac ja i oddac do graczy ktorzy nie wychodzili dalej niz 30 metr przez 85 minut meczu? Ja staram sie byc obiektywny, a ty jestes poprostu fanatykiem, bo kto normalny tak reaguje jak ktos mowi prawde, a prawda jest taka, ze to sa pol-amatorzy. Wiec miej troche godnosci i przepros, jak nie masz to nie nic nie pisz.
Junior
Lasonic
Zarejestrowany od: 1707 dni
Ilość komentarzy: 127
Oceny: +255
Kibicuje:
Real Madryt
25.06.2016 / 06:36:44
Leże i placze ze smiechu jak to czytam. Mowisz juz 4 raz o meczu polska irlandia i "jednym z najlepszych napastnikow w europie". Jesli dla ciebie nie ma roznicy 10 czy 11 to zrob cos dla siebie i dla nas - rusz pewnie twoje wielkie dupsko, zadzwon po kumpli, wez pilke i zagraj w noge. Jesli nie 10 na 11 to kurwa 6 na 5 i wtedy zobaczysz roznice niedouczony glabie. Mam nadzieje,ze twoja autobuswa taktyka da rade
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1367 dni
Ilość komentarzy: 8141
Oceny: -8809
10.04.2015 / 00:46:15
Masz racje,w finale bedzie pogrom lecha,bo z takimi umiejetnosciami to moga grac z drugoligowcami tylko.
Junior
klekot12937
Zarejestrowany od: 1025 dni
Ilość komentarzy: 100
Oceny: +874
Kibicuje:
Manchester United Borussia Dortmund Lech Poznań Polska
10.04.2015 / 00:00:43
Prośba do moderatora tej strony: dodajcie Błękitnym herb bo im się należy :)
Junior
Macie7
Zarejestrowany od: 837 dni
Ilość komentarzy: 66
Oceny: +353
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska KSZO Ostrowiec
09.04.2015 / 23:58:58
No to ja chyba złapię kilka minusów, bo jestem Rodowitą Pyrą i jako facet, który urodził się 1500 metrów od stadionu w linii prostej, a którego okno w kuchni wychodziło na zegar starej podkowy powiem tak:
To jest jakaś pierdolona STS popierdółka, a nie piłka nożna...
1 mecz -czerwona dla lecha(po dwóch żółtych, żeby nie było większej kary, niż dwa mecze) 3-1 dla Gospodarzy.
2 mecz - czerwona dla Błękitnych, Przy trzeciej bramce nawet główny komentator(nie liczę tego niełoka kowalczyka, bo suka nadawała non stop "anty Kolejorz") stwierdził, że koleś uchylał głowę przy wrzutce.
Ja tam nie wiem jak Wy, ale dla mnie ten dwumecz po prostui je bie gównem.
Kocham Kolejorza, oddałem mu kilka ładnych lat swojego życia(od urodzenia, do 2001 roku ponad setka wyjazdów w niezapomnianych latach 90tych :) ), ale takiego wronieckiego gówna to ja nie uznaję. Dla mnie to wali na kilometr, ale ocenę pozostawię Wam.
Kocham Kolejorza i zawsze będzie w moim sercu, ale nie ten od czasów amiki, ale ten z duszą, Poznański... Heeeej Kolejooooorz ! ! !
Junior starszy
virtualkris
Zarejestrowany od: 1138 dni
Ilość komentarzy: 258
Oceny: +2411
10.04.2015 / 08:38:31
Nie zamierzam Cię krytykować, bo to jest możliwe, jak najbardziej, ale oglądam, oglądam, oglądam i nie mogę dostrzec tej "uchylonej głowy". Jeśli to ustawka, to tym razem bardzo profesjonalna. Patrząc na przebieg gry, zachowania i same bramki, na prawdę ciężko to stwierdzić.
Junior
klekot12937
Zarejestrowany od: 1025 dni
Ilość komentarzy: 100
Oceny: +874
Kibicuje:
Manchester United Borussia Dortmund Lech Poznań Polska
10.04.2015 / 13:51:05
Uchylał. Nawet sam piłkarz powiedział że "uchylił głowę bo myślał że nie dosięgnie piłki" XD. Dla mnie to nielogiczne ale jeśli sam tak powiedział...
Junior starszy
edwardinho
Zarejestrowany od: 1299 dni
Ilość komentarzy: 161
Oceny: +1658
Kibicuje:
Manchester United PSG Borussia Dortmund AC Milan Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia FC Barcelona KSZO Ostrowiec
09.04.2015 / 23:58:25
Brawo Lech, a jeszcze większe brawa Błękitni. Zapowiada się zacięty pojedynek na narodowym, Lech ostatnio nie leży Legii, jednak to ona ostatnio wygrała z Lechem w finale. Będzie się działo...
Junior
Faraon92
Zarejestrowany od: 957 dni
Ilość komentarzy: 54
Oceny: -327
Kibicuje:
Manchester United AC Milan Valencia
09.04.2015 / 23:44:35
/ -27
No i gdzie są teraz Ci co mówili że Błękitni awansują do finału? Mówiłem że Lech z nimi pojedzie, no ale najlepiej zwalić na sędziego, że dał czerwień, no tak zawsze musi być jakieś wytłumaczenie...
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1367 dni
Ilość komentarzy: 8141
Oceny: -8809
10.04.2015 / 00:42:16
No popatrz aspirant na mistrza dal sobie wjebac w dwumeczu CZTERY bramki,to ile im legia wpierdoli? osiem?
Kluczowy zawodnik
wnw45
Zarejestrowany od: 1707 dni
Ilość komentarzy: 4305
Oceny: +15553
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG Francja Bayern Monachium
09.04.2015 / 23:57:18
czlowieku przekonujesz ludzi do zdania ze byles pewien ze 2 ligowca lech pokona hahahahahahaha
Solidny ligowiec
Matsui
Zarejestrowany od: 1267 dni
Ilość komentarzy: 1731
Oceny: +4768
Kibicuje:
Borussia Dortmund Lech Poznań FC Barcelona
09.04.2015 / 23:52:31
Ja w zapowiedzi pisałem, że będzie 5-0, więc byłem blisko. Ci wszyscy co pisali, że Błękitni awansują nie znają się chyba na piłce. Pozdro ziomek!
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1367 dni
Ilość komentarzy: 8141
Oceny: -8809
10.04.2015 / 00:40:06
Postaw flaszke sedziemu,ze tego dopilnowal.A poza tym to wstyd dla patalachow z Poznania ze dali sobie strzelic 4 bramki drugoligowcowi w dwumeczu.
Kluczowy zawodnik
wnw45
Zarejestrowany od: 1707 dni
Ilość komentarzy: 4305
Oceny: +15553
Kibicuje:
Arsenal Londyn PSG Francja Bayern Monachium
09.04.2015 / 23:57:58
przed pierwszym meczem tez taki pewny byłes....
Junior
olo1979
Zarejestrowany od: 1212 dni
Ilość komentarzy: 102
Oceny: +502
Kibicuje:
FC Barcelona
09.04.2015 / 23:57:14
cala polska liga to dno LECH czy LEGIA ,WISLA i cała reszta a taka druzyna jak STARGART TO UDOWADNIA
Solidny ligowiec
Matsui
Zarejestrowany od: 1267 dni
Ilość komentarzy: 1731
Oceny: +4768
Kibicuje:
Borussia Dortmund Lech Poznań FC Barcelona
09.04.2015 / 23:59:47
"STARGART" Pozdro - widać jaki masz szacunek do tej "twojej" mega drużyny
Kapitan
zdzislawz
Zarejestrowany od: 915 dni
Ilość komentarzy: 4883
Oceny: +48192
Kibicuje:
Liverpool FC Borussia Dortmund
09.04.2015 / 23:38:14
Błękitni =serce a nie kasa
Junior
steFAN M.U
Zarejestrowany od: 780 dni
Ilość komentarzy: 28
Oceny: +280
Kibicuje:
Manchester United Legia Warszawa Polska FC Barcelona
09.04.2015 / 23:35:08
BRAWO BŁĘKITNI za walkę w pierwszej połowie potem co prawda trochę słabiej ale mimo wszystko mecz zasłużenie wygrany przez drużynę Lecha. Czerwień trochę zepsuła spotkanie ale cóż mam nadzieje że jeszcze o drużynie ze Stargardu usłyszymy i to jak najszybciej.
Junior starszy
monster2000
Zarejestrowany od: 809 dni
Ilość komentarzy: 474
Oceny: +1628
Kibicuje:
Bayern Monachium Lech Poznań Polska Real Madryt
09.04.2015 / 23:34:01
BRAWo Lech! tak mnie wkurzały te memy po porażce Lecha ale wierzyłem że w rewanżu da rade :D
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1367 dni
Ilość komentarzy: 8141
Oceny: -8809
10.04.2015 / 00:36:16
To ile wzial sedzia?Rozumiem ze rudy tego przypilnowal,no bo jak to, taki wstyd ze w finale mialby grac drugoligowiec?
Kluczowy zawodnik
bonzo
Zarejestrowany od: 1166 dni
Ilość komentarzy: 4680
Oceny: +1683
Kibicuje:
Polska Błękitni Stargard Szczeciński
09.04.2015 / 23:31:48
No niestety, sędzia czerwoną kartką pozbawił Błękitnych szans

Szacun dla drużyny ze Stargardu, wicemistrz Polski potrzebował dogrywki i przewagi jednego zawodnika przez większość meczu żeby wyeliminować drużynę z 2 ligi
Junior starszy
virtualkris
Zarejestrowany od: 1138 dni
Ilość komentarzy: 258
Oceny: +2411
09.04.2015 / 23:29:01
Szacun Błękitni! Lech... Potrzebowali dogrywki przeciwko 10 "strażakom"! Zamienili jedynie słowo "kompromitacja", na "żenada" i tyle w temacie. Co za ambicja i honor drugoligowców, dopóki mogli, wstawali z murawy bez naciągania i płaczu, wielkie brawa!
Junior starszy
monster2000
Zarejestrowany od: 809 dni
Ilość komentarzy: 474
Oceny: +1628
Kibicuje:
Bayern Monachium Lech Poznań Polska Real Madryt
09.04.2015 / 23:33:29
żenada bo Lech wygrywał tylko 3:1?! zagrali ładny mecz a też nie mów że Błękitni są ciotami i że Lech powinien ich rozwalić 10:0,bo mimo że grają w drugiej lidze to pokazali że tez potrafią grać w piłke xd
Junior
zolnierz53
Zarejestrowany od: 1707 dni
Ilość komentarzy: 82
Oceny: +499
Kibicuje:
Manchester United Juventus Turyn Lech Poznań Polska FC Barcelona
09.04.2015 / 23:28:09
/ -14
Brawo Lech !
Junior starszy
virtualkris
Zarejestrowany od: 1138 dni
Ilość komentarzy: 258
Oceny: +2411
09.04.2015 / 23:34:59
Chłopaku! Dziś to Ty nie powinieneś się nawet zbliżać do komputera ze wstydu!
Solidny ligowiec
Adamken
Zarejestrowany od: 1524 dni
Ilość komentarzy: 679
Oceny: +13488
Kibicuje:
AC Milan Polska
09.04.2015 / 23:27:43
Chociaż bardzo kibicowałem Błękitnym, to jednak chyba lepiej dla finału, że awansowal Lech. Spotkanie szlagierowe, którego stawką będzie puchar zapowiada się ciekawie.
Oczywiście wielkie brawa dla Błękitnych za ich grę w pucharze! Pokazali, że ambicją, zaangażowaniem i walką można śmiało konkurować z pieniędzmi. Cała Polska jest z Was dumna! Brawo Błękitni!
Junior
Gymnazjos
Zarejestrowany od: 805 dni
Ilość komentarzy: 47
Oceny: +195
Kibicuje:
Arsenal Londyn
09.04.2015 / 23:27:38
68 dośrodkowań Lecha, jeden strzał celny Błękitnych i bramka ;D Co za mecz xD
Junior
M@rio
Zarejestrowany od: 1707 dni
Ilość komentarzy: 137
Oceny: +1435
Kibicuje:
Lech Poznań Polska Athletic Bilbao
09.04.2015 / 23:24:41
/ -43
ODPIERDOLCIE SIĘ OD LECHA!!!! Udowodnił i jeszcze udowodni wszystkim burakom, po zdobyciu pucharu i mistrza w ekstraklasie!
Junior starszy
virtualkris
Zarejestrowany od: 1138 dni
Ilość komentarzy: 258
Oceny: +2411
09.04.2015 / 23:37:00
Łzy ze śmiechu zalały mi oczy! :__:
Junior
Macie7
Zarejestrowany od: 837 dni
Ilość komentarzy: 66
Oceny: +353
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska KSZO Ostrowiec
09.04.2015 / 23:24:02
A gdzie kartki z meczu?
Solidny ligowiec
lansbansomg
Zarejestrowany od: 849 dni
Ilość komentarzy: 1012
Oceny: +8580
Kibicuje:
Polska
09.04.2015 / 23:23:30
Szacunek dla Błękitnych! W 10 dotrwać do dogrywki to i tak jest wyczyn. Szkoda, że czerwona kartka padła tak szybko, kto wie jak potoczyłby się mecz (no i czy zawodnik Lecha nie powinien dostać czerwa za atak na twarz i niesportowe zachowanie?).
Trampkarz
sp203
Zarejestrowany od: 780 dni
Ilość komentarzy: 2
Oceny: +2
Kibicuje:
Lech Poznań
10.04.2015 / 06:37:20
Ciekawe jak potoczyłby się mecz gdyby sędzia uznał prawidłowo zdobytą bramkę przez Kownackiego na początku meczu (przed czerwoną kartką i przed bramką dla Błękitnych).
Kapitan
Jerry 2
Zarejestrowany od: 1367 dni
Ilość komentarzy: 8141
Oceny: -8809
09.04.2015 / 23:23:17
/ -18
Patalachom z Posen znow sedzia pomogl.Legia spusci im taki wpierdol ze beda przez tydzien dupy moczyc.
Trampkarz
sp203
Zarejestrowany od: 780 dni
Ilość komentarzy: 2
Oceny: +2
Kibicuje:
Lech Poznań
10.04.2015 / 06:41:30
Przypomnieć Ci ile razy ległej sędzia w Ekstraklasie pomagał???
I nie pier dol, że sędzia pomógł Lechowi bo gdyby uznał bramkę Kownackiego z 8' to zupełnie inaczej mógłby potoczyć się ten mecz.
Junior
adilot
Zarejestrowany od: 1631 dni
Ilość komentarzy: 62
Oceny: +1033
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium Polska Real Madryt
09.04.2015 / 23:23:01
Wstyd dla Lecha, z taką grą z przewagą zawodnika........ gdyby nie sędzia to mogliby tylko pomarzyć
Brawo Błękitni....
Junior
maciek61012
Zarejestrowany od: 1707 dni
Ilość komentarzy: 152
Oceny: +440
Kibicuje:
FC Barcelona
09.04.2015 / 23:22:05