Dodano: 18.04.2017 (21:23) przez
Mistrz
kamyk019
Zarejestrowany od: 1610 dni
Ilość komentarzy: 4
Oceny: -644
(865 komentarzy)
Statystyki meczu (*Aktualizowane około 10min po meczu)
Strzałów
23
13
Strzałów celnych
13
5
Rzutów rożnych
7
10
Fauli
6
22
Kartek
1
4
Rzutów wolnych
24
8
Spalonych
2
2
Posiadanie piłki
1. połowa
 
 
5'
40'
 
 
2. połowa
 
 
53'
 
 
70'
 
 
75'
76'
 
 
 
 
77'
 
 
84'
dogrywka
 
 
101'
109'
 
 
112'
 
 
KONIEC MECZU


Długi skrót:
Dodaj komentarz
Trampkarz
acid1000
Zarejestrowany od: 1489 dni
Ilość komentarzy: 3
Oceny: +13
Kibicuje:
Polska
21.04.2017 / 00:45:20
Ja to bym sędziemu wyjebał.
Trampkarz
Chester5
Zarejestrowany od: 11 dni
Ilość komentarzy: 2
Oceny: +7
Kibicuje:
Polska Real Madryt
20.04.2017 / 20:49:16
Ile kosztowało ile nie,ile dostał sędzia ile nie,co to za komy? Miejcie pretensje do FIFA ze nie wprowadzą powtórek albo do sędziego ze dał dupy a nie do RM ze wygrał! To nie polska ze kasa załatwi wszystko. A mentalność Polaków co do łapówek widzę ze się nawet na kibicach odbija. W Polsce nic nie zbudujemy jak będziecie tak myśleć panowie...
Junior
ciastekksgw
Zarejestrowany od: 1187 dni
Ilość komentarzy: 24
Oceny: +294
Kibicuje:
Bayern Monachium
20.04.2017 / 18:43:31
W pierwszym meczu karny dla Bayernu fakt, z dupy. Proponuję porównać, ile błędów było na korzyść Realu a ile na korzyść Bayernu. W sumie 210 min meczu z czego Real przez 70 min gra z przewagą jednego zawodnika. Bayern niby nie zasłużył na awans z racji tego, że w dwumeczu zawodnicy oddali tylko 5 celnych strzałów na bramkę, racja, ale gdyby nie sędzia sprzedawczyk to celnych uderzeń na bramkę byłoby przynajmniej o jeden więcej, bo po swojaku Ramosa Bayern przycisnął i Real z hukiem wyleciałby z CL.
Junior
Mumio
Zarejestrowany od: 10 dni
Ilość komentarzy: 75
Oceny: +259
Kibicuje:
AC Milan AS Roma Juventus Turyn Inter Mediolan Lech Poznań
20.04.2017 / 14:24:23
Dobry mecz. Szkoda, że sędziowie nam go popsuli. Marcelo udowodnił, że jest aktualnie najlepszym, bocznym obrońcą na świecie.
Junior
Albion121
Zarejestrowany od: 730 dni
Ilość komentarzy: 37
Oceny: +149
Kibicuje:
Polska Real Madryt
20.04.2017 / 14:21:14
Nie chciałem tutaj wypominać błędów sędziego z pierwszego spotkania, bo wtedy to Bayern dostał prezent, którego nie wykorzystał. Mecz rewanżowy również bez niespodzianek poziom sędziowania na poziomie okręgówki jak nie lepiej. Co do samego spotkania bez wspominania o wysokiej formie sędziów to Bayern przegrał na własne życzenie, jestem kibicem Realu, ale patrząc obiektywnie na oba spotkania to właśnie Real zagrał lepsze spotkania. Wyróżnienie za świetny mecz powinien dostać Marcelo to co on robił to naprawdę szacunek oraz sędziowie ;d
Junior
kacper16
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 41
Oceny: -35
20.04.2017 / 09:24:17
I tak bayern grał 10vs14 bo oczywiście real grał z sędziami a kartka dla vidala to jest jakieś nieporozumienie.Ale gdyby real nie był sławny a szczególnie ten penaldo to oni nie zaszli by tak daleko.#zidanefarci
Junior
kacper16
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 41
Oceny: -35
20.04.2017 / 09:20:05
Ronaldo temu ped..owi pomagają sędziowie dwa gole ze spalonych ta nażelowana p..da strzeliła!.
Junior starszy
Klawisz84
Zarejestrowany od: 1665 dni
Ilość komentarzy: 400
Oceny: +1750
Kibicuje:
Polska Real Madryt
20.04.2017 / 08:35:40
https://gfycat.com/DependentSilkyGrasshopper#?speed=0.25
Trampkarz
Sznyta1234
Zarejestrowany od: 15 dni
Ilość komentarzy: 3
Oceny: +35
20.04.2017 / 07:40:52
Na takim poziomie jak ćwiercfinale ligi m powtórki musza wprowadzić ,lepiej niech system zweryfikuje niz niekompetętny dobór sędziów .
Junior starszy
benny
Zarejestrowany od: 626 dni
Ilość komentarzy: 241
Oceny: +1730
Kibicuje:
Arsenal Londyn Liverpool FC Leicester City FC Borussia Dortmund Wisła Kraków Polska FC Barcelona
20.04.2017 / 04:21:08
W dzisiejszych czasach,przy takiej kasie jaka placi UEFA,przy takiej technologi takie bledy arbitrow nie powinny sie zdarzyc. Kibice Realu-podziekujcie sedziom,oni to wydrukowali bo Real na boisku tego awansu nie wywalczyl.Ciekawe,ile to kosztowalo?Bayern bez Vidala byl duzo slabszy,nie mozna ograc Realu grajac w 10,to jest niemozliwe.
Trampkarz
FanStomilu1945
Zarejestrowany od: 30 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +21
Kibicuje:
Liverpool FC Leicester City FC Bayern Monachium Borussia Dortmund AC Milan Juventus Turyn Napoli Wisła Płock Pogoń Szczecin Polska
20.04.2017 / 00:33:38
jebać Real i jebać Barcelone. kibicujcie swoim lokalnym drużynom a nie udajecie chuj wie kogo. pozdro. bez odbioru
Trampkarz
FanStomilu1945
Zarejestrowany od: 30 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +21
Kibicuje:
Liverpool FC Leicester City FC Bayern Monachium Borussia Dortmund AC Milan Juventus Turyn Napoli Wisła Płock Pogoń Szczecin Polska
20.04.2017 / 00:01:26
chciałem żeby Real przeszedł ale nie w takim stylu. drukarnia jednym słowem.
Junior
kacper16
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 41
Oceny: -35
19.04.2017 / 22:29:07
Jak coś to znajdzcie
Junior
kacper16
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 41
Oceny: -35
19.04.2017 / 22:27:00
/ -30
Ronaldo strzelił 100 goli dzięki sędziemu a barca przegrała dzięki sędziemu. Znajdzicie różnice.
Solidny ligowiec
glajmmereste
Zarejestrowany od: 97 dni
Ilość komentarzy: 943
Oceny: +2387
Kibicuje:
Albania Liverpool FC West Bromwich Albion AFC Bournemouth Hull City Swansea City AFC Olympique Lyon AS Monaco PSG Nantes
20.04.2017 / 21:06:44
Przegrała, bo przelew sędziemu nie wszedł.
Junior
Ardeyen
Zarejestrowany od: 385 dni
Ilość komentarzy: 51
Oceny: +475
Kibicuje:
Polska
20.04.2017 / 16:09:19
Prędzej znajdę różnice miedzy inteligentnym człowiekiem a tobą
Junior starszy
OscarNeymar
Zarejestrowany od: 908 dni
Ilość komentarzy: 349
Oceny: +2532
Kibicuje:
Internacional Santos Chelsea Londyn Borussia Dortmund Napoli Legia Warszawa Polska FC Barcelona
19.04.2017 / 21:52:13
Visca Łebki cicho już bo żal że ktoś taki kibicuje mojemu ukochanemu klubowi. Drążycie ten temat i na co ? Już tego nie odwrócicie. I nie mówcie że po meczu z PSG było pełno komentarzy od Hala Dzieci a teraz siedzą cicho bo wy robicie to samo;) Szkoda że piękno tego sportu wypaczają sędziowie ale my kibice nie mamy na to żadnego wpływu więc po co szargać swoje nerwy! VeB!!
Senior
wojciech8881
Zarejestrowany od: 483 dni
Ilość komentarzy: 460
Oceny: +1712
Kibicuje:
Argentyna Belgia Brazylia Chile Kolumbia Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Newcastle United
19.04.2017 / 21:37:36
Sedzia nie odebrał bayernowi awansu bo w zadnym momencie nie byli bliscy sytucji w ktorej oni awansuja
Junior starszy
jar_007
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 166
Oceny: +685
Kibicuje:
Real Madryt
19.04.2017 / 20:26:53
Ja jako kibic Realu czuję się ograbiony. Ograbiony z pełnej radości po zwycięstwie. Real był w tym dwumeczu lepszy, a przez fatalne sędziowanie Real jest traktowany, jakby to jego wina była. A sędzia mylił się w obie strony, mimo, że te z golami Ronaldo najbardziej spektakularne.
Junior
kacper16
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 41
Oceny: -35
20.04.2017 / 09:28:47
No na pewno to bayern powinien przejść dalej bo jak lewandowski wychodziłsam na sam to nie powwinno być spalonego a jak dwa razy był spalony dla realu to nie zagwizdał.jakby nie sędzia to by real teraz płakał
Junior starszy
cichi
Zarejestrowany od: 616 dni
Ilość komentarzy: 182
Oceny: +870
Kibicuje:
Liverpool FC
19.04.2017 / 20:20:03
Wyrzucenie Vidala wypaczyło wynik tego meczu.
Junior starszy
jar_007
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 166
Oceny: +685
Kibicuje:
Real Madryt
19.04.2017 / 20:24:13
W sensie, że za późno chyba? Bo tutaj faul był jak pokazały dokładne powtórki, mimo, że na początku sam tego nie widziałem.
Vidal mógł wylecieć już wtedy co dostał pierwszą żółtą. Potem powinien za faul na Casemiro, a poza tym po drodze miał tyle fauli, że za samo to mógłby dostać drugą żółtą.
Casemiro swoją droga też powinien wylecieć, ale to już inna sprawa.
Trampkarz
FanStomilu1945
Zarejestrowany od: 30 dni
Ilość komentarzy: 6
Oceny: +21
Kibicuje:
Liverpool FC Leicester City FC Bayern Monachium Borussia Dortmund AC Milan Juventus Turyn Napoli Wisła Płock Pogoń Szczecin Polska
20.04.2017 / 00:04:50
patrz co Casemiro robił
Junior starszy
cichi
Zarejestrowany od: 616 dni
Ilość komentarzy: 182
Oceny: +870
Kibicuje:
Liverpool FC
19.04.2017 / 20:34:29
Meczu nie oglądałem i właśnie czytałem tutaj w komentarzach że Vidal mógł/powinien prędzej wylecieć i się zastanawiałem czy to tylko alibi kibiców Realu czy rzeczywiście takie sytuacje miały miejsce. Musiałbym sobie oblukać te inne jego faule.
Junior starszy
jar_007
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 166
Oceny: +685
Kibicuje:
Real Madryt
19.04.2017 / 21:36:56
Poszukaj sobie faulu Vidala na Isco z 4 minuty. To już było na pograniczu czerwonej kartki. Potem Faul na Casemiro w 47 minucie. I samo to, ze był to już jego szósty faul! Tyle co cały Real Madryt w 90 minut.
Trampkarz
Mietkowiu
Zarejestrowany od: 27 dni
Ilość komentarzy: 4
Oceny: +20
Kibicuje:
Bayern Monachium Lechia Gdańsk
19.04.2017 / 20:18:55
Powiem krótko - No comment.
Junior
DawajMiTuTeTaktykie
Zarejestrowany od: 302 dni
Ilość komentarzy: 15
Oceny: +109
Kibicuje:
Liverpool FC
19.04.2017 / 20:00:07
Może gdyby Robert grał w pierwszym meczu to Bayern przeszedł by dalej bez dogrywki, ale cóż to tylko gdybanie :) Kontrowersje były duże, jak dla mnie pierwszy karny i słynny pan nurek który zanurkował na samo dno rowu mariańskiego :D , niby tą noge mu tam zahaczył, ale coś mi się wydaje że pan Roben znów zakpił z sędziego :D Co do innych sytuacji z błedami pana sedziego nie będe sie juz rozpisywał bo nikt i tak nie ma czasu tego czytać, ale dopóki istnieje pojecie hazard i zakład bukmacherski to zawsze bedą jakieś kwasy i domysły że ktoś tam jednak cos posmarował :D
Solidny ligowiec
błekitna liga
Zarejestrowany od: 1431 dni
Ilość komentarzy: 1102
Oceny: +7161
Kibicuje:
Bayern Monachium Borussia Dortmund ADO Den Haag Legia Warszawa Wisła Płock Polska Dolcan Ząbki Huragan Wołomin
19.04.2017 / 19:29:23
To się robi żenujące zmieniam dyscyplinę sportu niech jeszcze Real z Atletico zagra w finale to więcej LM nie oglądam
Kluczowy zawodnik
7mari
Zarejestrowany od: 443 dni
Ilość komentarzy: 2761
Oceny: +2595
Kibicuje:
Arsenal Londyn Olympique Marsylia Napoli Feyenoord Wisła Kraków Real Madryt Betis Sevilla Stany Zjednoczone
19.04.2017 / 19:27:50
/ -20
Hala madryt! tyle w temacie. pomimo stronniczości sędziego który nie wyjebał w 5 minucie Vidala, a potem uznał nieprawidłowego gola na 2:1 (lewandowski był na spalonym) udało im się wytrwać i obegrać tych jebanych bawarczyków. wracajacie do waszych piwsk, kiełbasy i grubych kobiet!!!!!!!!!!!!
Junior starszy
M4ni3k
Zarejestrowany od: 1544 dni
Ilość komentarzy: 249
Oceny: +1108
Kibicuje:
Nottingham Forest FC AC Milan
19.04.2017 / 19:18:04
Jako pilkarz Bayernu nie podalbym sedziemu reki.
Junior
kacper16
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 41
Oceny: -35
20.04.2017 / 09:30:34
Ja bym go jebnął
Junior
Przemo94
Zarejestrowany od: 1050 dni
Ilość komentarzy: 43
Oceny: +792
Kibicuje:
Brazylia Bayern Monachium Juventus Turyn Wisła Kraków Polska
19.04.2017 / 18:49:16
Chyba trzeba zadać sobie pytanie czy aby to, co oglądamy w tej edycji LM to na pewno jest jeszcze sport czy może starannie wyreżyserowane widowisko, w którym w końcowym rozrachunku liczy się tylko dochód.

Pierwsza sprawa. Nie wiem, jak można zagrać koncertowo i wygrać pierwszy mecz 4-0, a następnie przejebać we frajerskim stylu 1-6 i odpaść z LM. Wiem natomiast, że Barcelona jest klubem bardziej dochodowym, medialnym i jej awans w tak spektakularnym stylu był po prostu czymś, co dobrze się sprzeda. Nie obyło się bez kontrowersji w działaniach arbitrów, ale czy może nie był to celowy zabieg by odwrócić uwagę od czegoś, co nie mogło się tak naprawdę wydarzyć?

Wczoraj też nie obyło się bez kontrowersji w działaniu arbitrów. Podobnie jak w przypadku dwumeczu Barcelona-PSG kibice dostają dostają spektakl, w którym niby decydującą, negatywną rolę, odgrywają arbitrzy. Ale tak naprawdę to według mnie znowu tylko odwrócenie uwagi od tego, co tak naprawdę jest istotne. Bayern w tym dwumeczu wyglądał na drużynę, w której nie ma woli wygranej i mówię to jako kibic tej drużyny. Jeszcze etap wcześniej drużyna ta cieszyła oko i potrafiła zaaplikować Arsenalowi 10 goli w dwumeczu, tutaj natomiast wyglądała często ospale i tak, jakby wiadomo było, kto ma ten dwumecz wygrać od samego początku. Powiedzmy sobie szczerze, Real nie dysponuje najlepszą obroną w Europie i na jej tle więcej się spodziewałem po drużynie Bayernu, która jest typowym walcem i z zimną krwią wykorzystuję błędy w destrukcji rywali. Aby załagodzić rozgoryczenie kibiców tego zespołu wszystko zostało wyreżyserowane w taki sposób, aby można było oskarżyć o brak awansu arbitrów. W ten sposób w dalszej fazie gra dochodowy Real Madryt, a Bayern nie traci swojej renomy jako jeden z topowych zespołów europejskich.

Każdy sobie może myśleć, co chce, jednak według mnie niestety już tylko w niewielkim stopniu mamy tutaj do czynienia z czystym sportem, a główną rolę w piłce, jak zresztą wszędzie, odgrywa pieniądz. Pozdrawiam.
Junior starszy
jar_007
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 166
Oceny: +685
Kibicuje:
Real Madryt
19.04.2017 / 21:53:45
A poza tym w Smoleńsku był zamach, Amerykanie sfingowali lądowanie na księżycu, a ziemia jest płaska.
Proszę cię... Myślisz, ze Lewandowski i spółka sprzedaliby mecz? Gdyby to miało być ustawione z Bayernem , to by to rozegrali zgrabniej. Teraz to największy hejt idzie na UEFA i słusznie.
Junior
JuveMX
Zarejestrowany od: 13 dni
Ilość komentarzy: 17
Oceny: +205
Kibicuje:
Juventus Turyn Polska
19.04.2017 / 19:07:20
Najgorsze jest to (jakkolwiek to zabrzmi),że możesz mieć rację
Trampkarz
mychaktbffh
Zarejestrowany od: 11 dni
Ilość komentarzy: 3
Oceny: +81
19.04.2017 / 18:40:59
GDYBY SEDZIA PRAWIDLOWO DAL 2 KARTKE CASEMIRO I NIE DAWAŁ KARTKI VIDALOWI ZA CZYSTĄ INTERWENCJE MECZ SKONCZYLBY SIE INACZEJ. Niestety pomyłki sędziów psują widowisko.
Junior
kacper16
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 41
Oceny: -35
20.04.2017 / 09:29:45
No właśnie prawde mówisz
Junior
dawidtivi
Zarejestrowany od: 88 dni
Ilość komentarzy: 40
Oceny: +78
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium AC Milan AS Roma Wisła Kraków Legia Warszawa Polska Portugalia FC Barcelona Sevilla
19.04.2017 / 18:37:21
Co mają do tego sędziego , już o Ayetkinie zapomnieliście .
Trampkarz
Valesio
Zarejestrowany od: 693 dni
Ilość komentarzy: 15
Oceny: +37
Kibicuje:
Chelsea Londyn Legia Warszawa
19.04.2017 / 18:16:05
Bayernowi zabrakło dołożenia drugiej bramki. Tak jak w pierwszym meczu nie wykorzystali karnego, tak w tym zaraz po strzeleniu bramki mieli 2 świetne sytuacje by strzelić na 2,3:0. Wtedy to by inaczej wyglądało.
Junior starszy
interamala
Zarejestrowany od: 63 dni
Ilość komentarzy: 268
Oceny: +1985
Kibicuje:
Manchester United Inter Mediolan Lech Poznań
19.04.2017 / 18:22:31
gdyby nie robben to bayern by nawet nie podszedl pod bramke realu ,thiago alcantara najbardziej przereklamowany pilkarz bayernu morze podan z ktorych nic nie wynika na bundeslige wystarcza w europie juz nie istnieje
Trampkarz
mati066
Zarejestrowany od: 169 dni
Ilość komentarzy: 5
Oceny: 0
Kibicuje:
Real Madryt
19.04.2017 / 17:46:12
/ -12
Marcelo to jest przechuj, takie rajdy po 110 minutach gry

A tu analiza sędziowska:
Kluczowe sytuacje:
5. minuta. Brak czerwonej kartki dla Vidala za faul na Isco – nieprawidłowa decyzja.
27. minuta. Brak rzutu karnego po faulu Xabiego na Ramosie – nieprawidłowa decyzja.
47. minuta. Brak żółtej karki dla Vidala za faul na Casemiro – nieprawidłowa decyzja.
51. minuta. Rzut karny po faulu Casemiro na Robbenie – prawidłowa decyzja.
77. minuta. Nieodgwizdanie spalonego przy golu na 1:2 – nieprawidłowa decyzja.
79. minuta. Brak żółtej karki dla Casemiro za faul na Robbenie – nieprawidłowa decyzja.
83. minuta. Czerwona kartka dla Vidala za faul na Asensio – prawidłowa decyzja.
97. minuta. Brak karnego na Casemiro – prawidłowa decyzja.
104. minuta. Nieodgwizdanie spalonego przy golu na 2:2 – nieprawidłowa decyzja.
110. minuta. Nieodgwizdanie spalonego przy golu na 3:2 – nieprawidłowa decyzja.
Solidny ligowiec
Godzilla
Zarejestrowany od: 351 dni
Ilość komentarzy: 1040
Oceny: +8573
Kibicuje:
Manchester United Borussia Dortmund Lech Poznań Polska
19.04.2017 / 17:52:03
Któraś tam minuta - odgwizdanie "spalonego" Lewandowskiego jak wychodził na czystą pozycję.
Trampkarz
mati066
Zarejestrowany od: 169 dni
Ilość komentarzy: 5
Oceny: 0
Kibicuje:
Real Madryt
20.04.2017 / 08:29:22
nie wiem czy przeczytałeś, ale chodzi o KLUCZOWE SYTUACJE, jeśli wtedy strzelił by bramę, na pewno by się tu znalazło, a po drugo to nie moja analiza xd
Solidny ligowiec
kitkas
Zarejestrowany od: 650 dni
Ilość komentarzy: 1490
Oceny: +13290
Kibicuje:
Barcelona Arsenal Londyn Chelsea Londyn Manchester United Liverpool FC Manchester City Bayern Monachium Borussia Dortmund AS Roma Juventus Turyn
19.04.2017 / 17:43:39
Teraz to już keczup po frytkach,sędziowanie miało wiele do życzenia .Skupmy się na Juve ,mam nadzieje,że nie wypuści awansu z rękawa,tak jak PSG.
Junior starszy
mrino
Zarejestrowany od: 131 dni
Ilość komentarzy: 166
Oceny: +1061
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Borussia Dortmund AS Roma Legia Warszawa Polska Portugalia
19.04.2017 / 17:29:03
marciniak to teraz najlepszy sedzia świata i to bez gadania
Kluczowy zawodnik
qrviq
Zarejestrowany od: 869 dni
Ilość komentarzy: 1639
Oceny: +37184
Kibicuje:
SG Dynamo Dresden Vitesse Real Madryt Real Madrid II
19.04.2017 / 19:37:52
Szczególnie jak w Monachium podyktował karnego dla Bayernu, którego nie było. Już tak nie chwalcie tego Marciniaka.
Ale Kassai czy Aytekin to rzeczywiście porażki na dwóch nogach.
Junior
bullshit
Zarejestrowany od: 59 dni
Ilość komentarzy: 20
Oceny: -112
Kibicuje:
FC Barcelona Atlético Madryt
19.04.2017 / 17:27:34
Real wygrał uczciwie spalone to złudzenie optyczne, ale za to Farsie z PSG pomagali wiadomka ^^
Trampkarz
Legal
Zarejestrowany od: 116 dni
Ilość komentarzy: 8
Oceny: +31
Kibicuje:
Chelsea Londyn
19.04.2017 / 17:27:33
Sędzia spierdolił po całości. Gdzie są powtórki? Jakim kurwa prawem ten cały cyrk nazywa się Ligą Mistrzów, cyrk w którym większą szansę na wygraną mają kluby którym arbiter puści gola ze spalonych czy wyjebie zawodnika z boiska. Na miejscu kibiców Bayernu czułbym się gorzej po tym meczu niż Greyska po ostrej nocy u Łysego.
Junior
Kaizen89
Zarejestrowany od: 71 dni
Ilość komentarzy: 100
Oceny: +833
19.04.2017 / 19:20:50
Zgadzam się!!!
Junior starszy
mrino
Zarejestrowany od: 131 dni
Ilość komentarzy: 166
Oceny: +1061
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Borussia Dortmund AS Roma Legia Warszawa Polska Portugalia
19.04.2017 / 17:19:16
pomyłki sedziego były korzystne dla obu stron
Junior
Y3ste
Zarejestrowany od: 281 dni
Ilość komentarzy: 58
Oceny: +506
Kibicuje:
Leicester City FC Borussia Dortmund Juventus Turyn Napoli Legia Warszawa Polska Śląsk Wrocław Termalica Nieciecza
19.04.2017 / 17:12:44
Nie jestem kibicem Realu, ani Barcelony, oglądam futbol dla przyjemności, kibicuje mniejszym klubą które mimo braku funduszy i zawodników takiej klasy są w stanie namieszać Gigantom. Gdy Oglądam mecz na takim poziomie to jedyną atrakcją jest picie piwa i jedzenie chipsów... W tych czasach Futbolem rządzi pieniądz. Żadnym zdziwieniem będzie jak Barcelona uzyska z Juve jakiś kosmiczny wynik.
Junior starszy
jamazur69
Zarejestrowany od: 1618 dni
Ilość komentarzy: 374
Oceny: +2279
Kibicuje:
Manchester United FC Barcelona
19.04.2017 / 17:07:33

Jest mi go strasznie szkoda, bo to jeden z najlepszych sędziów na świecie. Jest mi go serdecznie żal, ale też cisną mi się na usta mocne słowa. Sędziowie się mylili, mylą i będą mylić - to jak dwa razy dwa równą się cztery. Ale kiedy w jednym meczu są trzy błędy w jedną stronę i decydują o wyniku, to jest strasznie. A jeszcze wróćmy pamięcią do spotkania w Monachium. Tam też Bayern wcale nie musiał grać w osłabieniu. Ale wtedy czułem, że czerwoną kartką dla Javiego Martineza Bayernowi wyrządzono krzywdę, a po wtorkowym rewanżu powiem tyle - nie chciałbym być teraz kibicem Bayernu, zrobiono mu potężną krzywdę. Oczywiście nie doszukuję się złej woli i świadomego działania sędziów na niekorzyść klubu z Monachium. Za to wielka szkoda, że od kilku lat władze UEFA upierają się, żeby utrzymywać sześcioosobowy skład sędziów. We wtorek to ten system się skompromitował.
Junior
MESQUEUNCLUBFCB
Zarejestrowany od: 441 dni
Ilość komentarzy: 30
Oceny: -1
Kibicuje:
Chelsea Londyn Bayern Monachium Polska FC Barcelona
19.04.2017 / 16:53:59
Kto dokończy gdzie real nie może tam ....
Solidny ligowiec
kgtrako
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 1302
Oceny: +1079
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
19.04.2017 / 16:59:45
wez sie nie osmieszaj hipokryto dzieki komu barca gra dalej tak samo jak real przez bledy sedziego wiec nie wiem jak mozna byc takim idiota jak ty
Senior
Pixario
Zarejestrowany od: 394 dni
Ilość komentarzy: 480
Oceny: +1507
Kibicuje:
Brazylia Manchester United Francja Bayern Monachium Inter Mediolan Polska Portugalia Real Madryt FC Barcelona Zawisza Bydgoszcz
19.04.2017 / 16:59:21
Barcelone pośle
Junior
Kaizen89
Zarejestrowany od: 71 dni
Ilość komentarzy: 100
Oceny: +833
19.04.2017 / 16:49:20
/ -12
Ten dwumecz to była jakaś żenada! Jak oglądałem te mecze to miałem wrażenie że oglądam w zwolnionym tempie!! Żadna z drużyn nie grała nawet w połowie tego co gra zwykle. Sędziowie wczoraj - mało brakowało a tv bym zbierał z chodnika. I najważniejsze: zero radości z gry i bramek!!! To jest jakiś żart! Grają o półfinał LM a zachowują się jak na sparingu z trzecioligowcem! Żenada! Wyłączylem w 116 min!
Junior
MadristaWM
Zarejestrowany od: 58 dni
Ilość komentarzy: 62
Oceny: +291
Kibicuje:
Real Madryt
19.04.2017 / 16:45:13
/ -15
haha Płacz ,płacz i jeszcze raz płacz .Real jest najlepszy tylle.W koncu to Mistrz swiata i Europy !!! A ci co narzekaja na wszystko i wszystkich to niech Ciagna Druta ! Hala Madryt!
Trampkarz
Inzaghi09
Zarejestrowany od: 15 dni
Ilość komentarzy: 10
Oceny: -163
Kibicuje:
FC Barcelona
19.04.2017 / 17:08:34
Wyłącz Fife dziecko, taki z was mistrz , że ja pierd....Gdyby nie sędziowie to byście się po tych krzywych ryjach kopali.
Barca !
Solidny ligowiec
Godzilla
Zarejestrowany od: 351 dni
Ilość komentarzy: 1040
Oceny: +8573
Kibicuje:
Manchester United Borussia Dortmund Lech Poznań Polska
19.04.2017 / 17:53:18
Kibic Barcelony mówi o sędziowaniu? :)
Junior starszy
Bayern8
Zarejestrowany od: 51 dni
Ilość komentarzy: 145
Oceny: +176
Kibicuje:
Bayern Monachium Legia Warszawa Polska
19.04.2017 / 16:07:47
/ -14
Już się Kibice Srealu obudzili i nie dowierzają że ich zjebana drużyna awansowała przy pomocy sędziów niedorozwoi
Junior
MrFreeSoul666
Zarejestrowany od: 798 dni
Ilość komentarzy: 95
Oceny: +584
Kibicuje:
Real Madryt
19.04.2017 / 16:22:00
Bo to wina kibiców i piłkarzy, że sędziowie nie domagają. Gościu napinałeś na Real w weekend napinasz teraz tylko po chuj? Wyślij list do UEFY i Pana Sędziego a nie tu żale wylewasz i wyzywasz. Nie podoba mi się bardzo, że sędzia zjebał tak piękny mecz ale szacunek nawet do przeciwnika mam bo dali pokaz pięknej gry. Także prześpij się i może za rok szczęście uśmiechnie się do Bayernu
Junior starszy
Bayern8
Zarejestrowany od: 51 dni
Ilość komentarzy: 145
Oceny: +176
Kibicuje:
Bayern Monachium Legia Warszawa Polska
19.04.2017 / 17:33:44
A ty kurwa nie lataj za mną jak murzyn ok??
Trampkarz
gwizdusss
Zarejestrowany od: 11 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: +18
Kibicuje:
Bayern Monachium Borussia Dortmund Polska FC Barcelona
19.04.2017 / 15:59:40
Kto jest za tym aby wprowadzić wideo powtórki łapka w górę !!!
Junior
pruslaw
Zarejestrowany od: 1319 dni
Ilość komentarzy: 59
Oceny: +228
19.04.2017 / 15:58:39
Mimo tych wszystkich ewidentnych błędów sędziego to i tak awans należał się Realowi. Rozumiem, że większość Polaków chciałaby zobaczyć Lewandowskiego w półfinale ale patrząc obiektywnie to Bayern chyba nie stworzył sobie żadnej dogodnej sytuacji z gry. Real ich w zasadzie zmiażdżył! Przez większość czasu mieli problem z wysokim presingiem Realu i nie mogli wyjść z własnej połowy. A jak już się jakoś tam udało to akcje kończyły się jakimś chujowym dośrodkowaniem. Ile setek zmarnował Real no i te bramki Bayernu jedna to przypadkowy samobój a druga z karnego. Wiem, że to lepsze niż ze spalonego ale mówienie, że awans się należał Bayernowi to przesada, bo byli zwyczajnie słabsi i RM pokazał na boisku zdecydowanie więcej jakości. Szkoda, że sędzia wypaczył widowisko ale mimo to Bayern nawet jakby wygrał to tylko przypadkiem
Solidny ligowiec
makaoq6
Zarejestrowany od: 890 dni
Ilość komentarzy: 1746
Oceny: +9299
Kibicuje:
Arsenal Londyn Borussia Dortmund Legia Warszawa Polska Real Madryt
19.04.2017 / 16:02:35
/ -11
Zapewne dostaniesz masę minusów za obiektywny komentarz.
Solidny ligowiec
makaoq6
Zarejestrowany od: 890 dni
Ilość komentarzy: 1746
Oceny: +9299
Kibicuje:
Arsenal Londyn Borussia Dortmund Legia Warszawa Polska Real Madryt
19.04.2017 / 15:57:13
Nie rozumiem, dlaczego ludzie nie oceniają pracy arbitra obiektywnie... Co za idiotyczne podejście... Niektórzy z Was są naprawdę żałośni. Jeśli chodzi o sędziowanie, to obie strony czerpały korzyści z błędów arbitra, w tym przypadku to właśnie Real wykorzystał szansę.
Junior
GeoEgbA
Zarejestrowany od: 91 dni
Ilość komentarzy: 32
Oceny: +85
Kibicuje:
Borussia Dortmund
19.04.2017 / 15:37:05
No teraz pozostalo tylko liczenie na to ze druga niemiecka druzyna awansuje dzisiaj dalej. Bo stac ich na zwyciestwo na zdominowanie Monako, ale stac ich tez zeby sami zostali zdominowani i dostali ostry wpierdal. To jest mlody zespol i to robi swoje niestety.
Junior starszy
mrino
Zarejestrowany od: 131 dni
Ilość komentarzy: 166
Oceny: +1061
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Borussia Dortmund AS Roma Legia Warszawa Polska Portugalia
19.04.2017 / 15:36:13
Ciekawy jestem ile osób zauważyła spalony przy drugim golu dla Bayernu
Junior starszy
mrino
Zarejestrowany od: 131 dni
Ilość komentarzy: 166
Oceny: +1061
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Borussia Dortmund AS Roma Legia Warszawa Polska Portugalia
19.04.2017 / 15:27:34
1.karny z kapelusza roben to zajebiscie przyaktorzyl
2.2 spalone ronaldo byly ale przy drugim to marcelo osmieszyl obrone Bayernu
3.czerwona kartka sluszna dla vidala bo caly mecz gral brutalnie a co do casemiro to też zasłużył
4.moim zdaniem to real w dogrywce by wygrał bo Bayern kondycyjnie nie wytrzymał bylo to widac przy 4 golu dla realu
Solidny ligowiec
kgtrako
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 1302
Oceny: +1079
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
19.04.2017 / 17:01:26
upadek robena byl taetralny ale faul byl oczywisty...
Junior
GeoEgbA
Zarejestrowany od: 91 dni
Ilość komentarzy: 32
Oceny: +85
Kibicuje:
Borussia Dortmund
19.04.2017 / 15:33:19
No 1 karny dyskusyjny, byl kontak ale racja gra aktorska bo to nie bylo wejscie ktore powalilo Robena, zostal dotkniety upadl i karny sie generalnie nalezal. Spalone ewidentne, Vidal gral brutalnie ale w tym wypadku wslizg byl czysty i pod zadnym prawem nie powinien byc odgwizdany faul, o kartoniku nie mowiac. A dogrywka moze nie kondycyjnie ale w 10 jednak gorzej sie gra, a gdy juz dostali 2bramke juz wiedzieli ze chuja zrobia i dostali z tego 3.
Junior starszy
mrino
Zarejestrowany od: 131 dni
Ilość komentarzy: 166
Oceny: +1061
Kibicuje:
Liverpool FC AS Monaco Borussia Dortmund AS Roma Legia Warszawa Polska Portugalia
19.04.2017 / 15:38:08
Dzieki za odpowiedz
Junior starszy
alan97
Zarejestrowany od: 125 dni
Ilość komentarzy: 333
Oceny: +1621
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska Real Madryt
21.04.2017 / 16:27:16
ASDADADA
Trampkarz
piteroni22
Zarejestrowany od: 130 dni
Ilość komentarzy: 17
Oceny: +162
19.04.2017 / 15:14:38
Jak by te bramki strzelil Lewandowski to by się podniecali że jest za szybki i sędzia liniowy nie widział!!!
Junior
dawidp24
Zarejestrowany od: 1679 dni
Ilość komentarzy: 82
Oceny: +796
Kibicuje:
Arsenal Londyn Górnik Zabrze GKS Katowice
19.04.2017 / 15:05:46
I coraz częściej głównymi aktorami spotkań są sędziowie. Już prawie w każdej kolejce ligowej/LE/LM zawsze jest jakiś mecz sędziowany jak przez amatora. Ciekawe ile jeszcze spotkań zostanie wypatrzonych przez panów z gwizdkami i chorągiewkami.
Junior starszy
alan97
Zarejestrowany od: 125 dni
Ilość komentarzy: 333
Oceny: +1621
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska Real Madryt
21.04.2017 / 16:30:34
zsdcvzsZXC
Kluczowy zawodnik
Idwtlitpa
Zarejestrowany od: 1183 dni
Ilość komentarzy: 2915
Oceny: +15777
Kibicuje:
Liverpool FC Lech Poznań Polska
19.04.2017 / 15:04:07
Najlepiej niech uefa od razu wybierze Real i Barcelone na finał LM bo po co oglądać takie gówno jak to w półfinałach ... szkoda czasu na to.
Junior starszy
alan97
Zarejestrowany od: 125 dni
Ilość komentarzy: 333
Oceny: +1621
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska Real Madryt
21.04.2017 / 16:31:19
zxcvxvzxvxvz
Senior
God
Zarejestrowany od: 283 dni
Ilość komentarzy: 391
Oceny: +788
Kibicuje:
Bośnia i Hercegowina Chorwacja Arsenal Londyn Blackburn Rovers West Ham United AC Milan Polska Valencia Hiszpania
19.04.2017 / 14:51:06
Dobry mecz,kontrowersyjny gol i hat-trick Ronaldo. MVP dla mnie jest Marcelo
Junior starszy
Williams-91
Zarejestrowany od: 388 dni
Ilość komentarzy: 150
Oceny: +1461
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Hiszpania
19.04.2017 / 14:47:46
Sędziowanie tragedia. Dwa spalone, brak czerwieni dla gracza realu, za to w druga strone niesluszna czerwien. Szok, najwieksza kradziez w historii futbolu.
Junior
Panek
Zarejestrowany od: 1091 dni
Ilość komentarzy: 29
Oceny: +271
Kibicuje:
Arka Gdynia Real Madryt
19.04.2017 / 15:55:16
Druga kartka dla Vidala to prawidłowa decyzja, nie wspominając że Vidal powinien wyleciec w pierwszej połowie razem z Casemiro
https://gfycat.com/DependentSilkyGrasshopper#?speed=0.25
Junior
user12345
Zarejestrowany od: 304 dni
Ilość komentarzy: 75
Oceny: +363
19.04.2017 / 15:19:32
Typowe pierdolenie, zero obiektywizmu, jak mówisz o błędnych decyzjach sędziowskich, to wymień je wszystkie, a nie tylko na korzyść Realu. Oto błędy na korzyść Bayernu :

- Vidal powinien wylecieć już wcześniej,
- przy samobóju Ramosa w momencie zgrywania piłki przez Mullera, Lewandowski był na minimalnym spalonym,
- niesłuszny karny w pierwszym meczu.
Junior
decline11
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 89
Oceny: +557
Kibicuje:
Lech Poznań Real Madryt
19.04.2017 / 15:32:42
Wlasnie tak. Zal zapatrzonych w ekrany dzieci biegajacych po orlikach w koszulkach Messiego czy Neymara. Potem mama dopuszcza do kompa i takie glupoty wypisuja, ze juz sie czytac tego nie chce.
Junior
GeoEgbA
Zarejestrowany od: 91 dni
Ilość komentarzy: 32
Oceny: +85
Kibicuje:
Borussia Dortmund
19.04.2017 / 15:28:12
I to swiadczy o poziomie sedziowania meczu na takim szczeblu. Co racja to racja z pierwszym meczem i karnym, ale dobra moze sie zdazyc kazdemu sedziemu moze byl zasloniety ok uroki pilki noznej. Ale w tym meczu za duzo zdecydowanie za duzo bylo bledow sedziego. Jak za ten faul dostal 2 zolta to Casmiro powinien tez wyleciec z boiska, ale dostal "taryfe ulgowa". Ogolnie gra obu druzyn byla na wysokim poziomie, ale sedziowie spierdolili. Wiem ze nie ma mozliwosci odkrecenia tego, nikt nie anuluje bramek, ale komisja sedziowska powinna zawiesic sedziego, albo przynajmniej przesunac go i tylko ligowe mecze dla niego.
Junior
Cedur
Zarejestrowany od: 836 dni
Ilość komentarzy: 61
Oceny: +699
Kibicuje:
Chelsea Londyn
19.04.2017 / 14:50:18
Największa? Odsyłam do meczu Chelsea - Barcelona rok 2009 chyba mało jeszcze widziałeś. Z resztą więcej kontrowersji było już w meczu PSG - Barcelona.
Senior
Grand00
Zarejestrowany od: 1565 dni
Ilość komentarzy: 751
Oceny: +4982
Kibicuje:
Polska
19.04.2017 / 16:30:41
Ja odsyłam z powrotem do tego meczu. Bayern prowadzi 2:1, Vidal dostaje drugą żółtą kartkę za czyste wejście, Real nadal niesłusznie gra w 11, później Ronaldo strzela 2 gole ze spalonych.
Junior starszy
irgendwie
Zarejestrowany od: 480 dni
Ilość komentarzy: 186
Oceny: +801
Kibicuje:
Schalke 04 AC Milan Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia
19.04.2017 / 14:43:39
Szkoda gadać, współczuję piłkarzom i kibicom Bayernu. Po takich meczach traci się resztki sympatii do gwiazdeczek z La Liga... i wiarę w jakąkolwiek sprawiedliwość.
Junior starszy
Hokou
Zarejestrowany od: 624 dni
Ilość komentarzy: 104
Oceny: +736
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium Polska Real Madryt
19.04.2017 / 14:31:35
Mecz wyrównany. Cieszy mnie, że Lewy coś strzelił i że były emocje.. Natomiast szkoda, że awansowaliśmy po bramkach ze spalonego, gdzie na 2:2 ewidentny a 3:2 miniamlny.

Aczkolwiek czerwo dla Vidala wydaje mi się zasłużone.
Junior
GeoEgbA
Zarejestrowany od: 91 dni
Ilość komentarzy: 32
Oceny: +85
Kibicuje:
Borussia Dortmund
19.04.2017 / 15:09:35
No uwazam ze sedzia fatalny wieczor mial, nie chce sie spinac ale pomogl on Realowi, tak samo boczni, rozumiem 1 spalony zdaza sie ale 2 to juz jest dziwna sytuacja, na takim szczeblu rozgrywek sedziowie tez powinni cos soba prezentowac. A czerwien dla Vidala, w moim przekonaniu dostal on ja za czysty odbior pilki, a Casemiro za ewidentny faul w polu karnym nie zobaczyl. I mozna w jego przypadku powiedziec dobra mial zolta i faul nie byl wyjatkowo brutalny, w takim meczu usunac zawodnika to nie ukrywajmy zepsuloby widowisko i utrodnilo Realowi. Ale z drugiej strony, za czysty odbior pilki w sroku pola, nawet jak zalozymy ze byl tam lekki faul nie byl on powazniejszy od Cesmiro a dostal nagle 2 zolta. Sorry nie spinam sie,nie jestem fanem Bayernu ani Realu ani Barcy, ale widzac takie sytuacje nie dziwie sie ze jest ogolna opinia ze sedziowie pomagaja Realowi/Barcie. Szanuje Cie jako kibica Realu, zadnej spiny z mojej strony.
Junior starszy
alan97
Zarejestrowany od: 125 dni
Ilość komentarzy: 333
Oceny: +1621
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska Real Madryt
21.04.2017 / 16:33:24
XCXZCZXCzCdsfsdf
Junior starszy
Hokou
Zarejestrowany od: 624 dni
Ilość komentarzy: 104
Oceny: +736
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium Polska Real Madryt
19.04.2017 / 16:19:53
Cenię Twoją opinię ;). Czekamy na pomoc dla sędziego w postaci video weryfikacji.
Junior
2000radek
Zarejestrowany od: 469 dni
Ilość komentarzy: 53
Oceny: +284
Kibicuje:
Polska Real Madryt
19.04.2017 / 14:28:25
Chuj ze Bayern nic nie pokazal w obu meczach bramka z karnego, prezent w postaci samobojeczego gola no i bramka z roznego, nic poza tym. Co do Vidala powinien wyleciec duzo wczesniej. 2 bramki ze spalonego i co z tego? Nie bedzie powtorek to bedzie cyrk na kolkach. No ale oczywiscie placz bo sprzedany mecz ;) Pozdrawiam obiektywnych kibicow, nie wiem jak wy ale Bayern i tak nie zaslugiwal na awans do polfinalu.
Trampkarz
Fan1986
Zarejestrowany od: 11 dni
Ilość komentarzy: 1
Oceny: +3
Kibicuje:
Manchester United Liverpool FC Bayern Monachium Inter Mediolan Napoli Real Madryt
19.04.2017 / 14:26:48
Ronaldo strzelił dwie bramki ze spalonego ? Jedna ewidentna.
A druga ? Pytam poważnie bo nie widzę.
Junior
2000radek
Zarejestrowany od: 469 dni
Ilość komentarzy: 53
Oceny: +284
Kibicuje:
Polska Real Madryt
19.04.2017 / 14:29:20
Byl na pozycji spalonej w momencie gdy podawal Marcelo. Pilka wyznacza linie spalonego
Solidny ligowiec
havoc90
Zarejestrowany od: 1516 dni
Ilość komentarzy: 1299
Oceny: +3238
Kibicuje:
Arsenal Londyn Manchester United Jagiellonia Białystok Real Madryt
19.04.2017 / 14:21:58
/ -14
Ale beka z was uposledzence hahahahaha!!!!! Bayern dostał karnego z dupy, bramka padła po spalonym a Niedojebani kibice, czyli wszyscy kibice barcelony placza, ze bayern okradziony o ja pierdole, na waszym miejscu bym zacisnął pętle na szyji i skoczył z moatu, ulzylibyscie wtedy swojej rodzinie i nielicznym znajomym wy nieudacznicy!!!!
Junior
tadeuszbrysz
Zarejestrowany od: 52 dni
Ilość komentarzy: 44
Oceny: +503
Kibicuje:
Manchester United Bayern Monachium Napoli Widzew Łódź Ruch Chorzów Polska Atlético Madryt
19.04.2017 / 14:00:32
Gdyby były karne to sędzia nie miał by czego zepsuć
Junior
zgnilykoala
Zarejestrowany od: 331 dni
Ilość komentarzy: 47
Oceny: +378
Kibicuje:
Polska Real Madryt
19.04.2017 / 13:30:53
Wszyscy jądą po głównym, a to przecież odpowiedzialność liniowych. I skupiacie się na golach CR7, a zatrzymajcie sobie skrót na 10:10 to się przekonacie, że spalony przy samobóju też był. Także luzik. Real był lepszy i nie ma co gadać.
Trampkarz
PKrome
Zarejestrowany od: 69 dni
Ilość komentarzy: 18
Oceny: +133
Kibicuje:
Manchester City Bayern Monachium Legia Warszawa Real Madryt
19.04.2017 / 13:27:39
Ważne że wszyscy przeżyli
Junior
zzzoro
Zarejestrowany od: 550 dni
Ilość komentarzy: 124
Oceny: +953
Kibicuje:
Arsenal Londyn Legia Warszawa
19.04.2017 / 13:24:12
Sędzia zaczął już odpierdalać w 26 minucie, jak nie zobaczył, że Neuer sparował piłkę na rzut rożny. Jak to można było przegapić? Nie wspominając o reszcie sytuacji..
Junior
tadeuszbrysz
Zarejestrowany od: 52 dni
Ilość komentarzy: 44
Oceny: +503
Kibicuje:
Manchester United Bayern Monachium Napoli Widzew Łódź Ruch Chorzów Polska Atlético Madryt
19.04.2017 / 14:07:23
Robisz problem o rzut rożny i spalony przy drugiej bramce. Na korzyść realu dwie bramki ze spalonego, lewy sam na sam a sędzia gwiżdże spalony czerwona dla casemiro ( vidalowi też sie należała ale by było wtedy 10 na 10) htkiokio na q swojej oferciei
Trampkarz
TwoResT
Zarejestrowany od: 770 dni
Ilość komentarzy: 8
Oceny: +19
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska Real Madryt
19.04.2017 / 13:06:19
Wiedziałem że zlecą się wszyscy i będzie co czytać, miłego dnia wam życzę :D
Junior
majkel20
Zarejestrowany od: 1679 dni
Ilość komentarzy: 13
Oceny: +171
19.04.2017 / 13:00:01
Niech teraz ktoś powie, ze CR7 strzela tylko z ogórkami.
Junior
typowykibicbarcelony
Zarejestrowany od: 251 dni
Ilość komentarzy: 24
Oceny: +65
Kibicuje:
Leicester City FC Polska FC Barcelona Śląsk Wrocław Lechia Gdańsk
19.04.2017 / 13:10:51
Niech ktoś powie, że jego dwie bramki były zdobyte prawidłowo, a nie ze spalonego xDDD Real grał w 14 na 10 także polecam
Junior starszy
rakaftan
Zarejestrowany od: 534 dni
Ilość komentarzy: 301
Oceny: +3263
Kibicuje:
Chelsea Londyn Bayern Monachium AC Milan Polska Real Madryt Lechia Gdańsk
19.04.2017 / 12:49:20
A czym Bayern zasłużył na awans? W dwumeczu strzelili gola z rożnego, karnego i dostali prezent w postaci samobója.
Junior
user12345
Zarejestrowany od: 304 dni
Ilość komentarzy: 75
Oceny: +363
19.04.2017 / 15:21:38
Dodałbym jeszcze, że tego samobója w ogóle nie powinno być, bo wcześniej na spalonym był Lewy.
Trampkarz
Ossellunda89
Zarejestrowany od: 585 dni
Ilość komentarzy: 5
Oceny: +8
Kibicuje:
Arsenal Londyn Borussia Dortmund Wisła Kraków Real Madryt FC Barcelona Atlético Madryt
19.04.2017 / 13:40:52
Popieram w 100%.Krótko i na temat.Gdyby nie Neuer w tym dwumeczu,to wynik mogłby być dużo wyzszy.Już w 1szej połowie Real mogł prowadzić z 3-0.Po początkowej przewadze Bayernu,od 15,20 minuty Real zdecydowanie przeważał.W drugiej połowie było podobnie,poza okresem gdzie Bayern dostał karnego,to Oni dominowali,stwarzali sytuacje z gry.Niemcy strzelili z karnego i dostali prezent w postaci samobója.Wyróżnili się dużą ilością fauli i po raz kolejny pokazali,że nie umieją grać,bronić się gdy mają jednego mniej
Junior
typowykibicbarcelony
Zarejestrowany od: 251 dni
Ilość komentarzy: 24
Oceny: +65
Kibicuje:
Leicester City FC Polska FC Barcelona Śląsk Wrocław Lechia Gdańsk
19.04.2017 / 13:13:11
A Real zasłużył? Oni dostali w tym meczu 3 prezenty w postaci dwóch bramek Cristiano i czerwonej kartki z dupy dla Vidala
Senior
Flamingo1141
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 539
Oceny: +2400
Kibicuje:
Real Madryt
19.04.2017 / 12:43:42
Panowie Panowie o co wy się kłocicie? to jest mało ważne, ważne ze dzis barcelona odpanie!!!!
Senior
rozert
Zarejestrowany od: 858 dni
Ilość komentarzy: 604
Oceny: +4476
Kibicuje:
Arsenal Londyn Newcastle United Polska
19.04.2017 / 14:46:40
brawa dla tego pana
Junior starszy
DzidaZawodnik
Zarejestrowany od: 948 dni
Ilość komentarzy: 436
Oceny: +1573
Kibicuje:
Liverpool FC Bayern Monachium Napoli Polska Motor Lublin
19.04.2017 / 13:59:01
Czapki z głów.
Junior
Spimper
Zarejestrowany od: 438 dni
Ilość komentarzy: 8
Oceny: -13
Kibicuje:
Liverpool FC AC Milan Polska Portugalia Real Madryt Odra Opole
19.04.2017 / 11:57:17
Real zagrał po prosu lepszy mecz i tyle ..
Senior
Bazzik
Zarejestrowany od: 630 dni
Ilość komentarzy: 330
Oceny: +2432
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Korona Kielce
19.04.2017 / 12:09:20
no to chyba dwa inne mecze oglądalismy :D
Junior starszy
aAdaskOo
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 178
Oceny: +1669
Kibicuje:
Liverpool FC Widzew Łódź Polska Real Madryt
19.04.2017 / 11:43:12
A może również warto zauważyć jak Marcelo i Asensio osmieszyli w pojedynkę obrońców?
Senior
Bazzik
Zarejestrowany od: 630 dni
Ilość komentarzy: 330
Oceny: +2432
Kibicuje:
Polska FC Barcelona Korona Kielce
19.04.2017 / 12:10:07
/ -26
bo druga druzyna grała w 10?
Junior
palmeiras
Zarejestrowany od: 1138 dni
Ilość komentarzy: 78
Oceny: +3190
Kibicuje:
Liverpool FC Polska FC Barcelona Stomil Olsztyn
19.04.2017 / 11:39:05
Thiago Alcantara,ten to robi grę...Bayern dał za niego 25mln,ale wart jest 4xtyle.
Junior starszy
PLSD
Zarejestrowany od: 1266 dni
Ilość komentarzy: 384
Oceny: +308
Kibicuje:
FC Barcelona
19.04.2017 / 11:35:36
Najlepszym graczem meczu powinien zostać Marcelo który w obronie sobie radził wyśmienicie a w ataku zrobił więcej akcji podbramkowych niże Bale ,Ronaldo i Benzema w całym sezonie :) . Po za tym miał jakieś dziwne zachowania po udanych wślizgach (jakies wycie jak by był na dopalaczach) ,warto było by mu zrobić testy na doping bo albo coś bierze albo to robot :)
Junior
zgnilykoala
Zarejestrowany od: 331 dni
Ilość komentarzy: 47
Oceny: +378
Kibicuje:
Polska Real Madryt
19.04.2017 / 13:23:05
Marcelo to "świrek", wiadomo nie od dziś. Przejdzie 6 obrońców, a zjebie podanie na końcu; w jego stylu totalnie, tym razem miał farta, bo sędzia pijany
Junior starszy
virtualkris
Zarejestrowany od: 1109 dni
Ilość komentarzy: 256
Oceny: +2411
19.04.2017 / 11:33:25
Neuer jest prze-kozak!
Trampkarz
Inzaghi09
Zarejestrowany od: 15 dni
Ilość komentarzy: 10
Oceny: -163
Kibicuje:
FC Barcelona
19.04.2017 / 11:30:17
/ -45
Karny na Suarezie ewidentny w meczu z PSG tak słowem wstępu.
Barca jak wygrywa to czysto sportowo a Real? Perez kupił LM już przed rozpoczęciem fazy gr to ją dostanie, cr to cienki bolek bez kszty szacunku dla rywala nie to co Leo Messi. Dziś wam to udowodni lejąc starą kur.... Z Włoch w pojedynkę.
Wypaczony mecz w 100% i tak właśnie gra śmieszny hipermarkiet Real . Barca !
Junior starszy
levy76
Zarejestrowany od: 885 dni
Ilość komentarzy: 158
Oceny: +548
Kibicuje:
Jagiellonia Białystok Real Madryt
19.04.2017 / 19:32:19
Wypaczony to ty masz leb.
Junior starszy
Hiszpanx
Zarejestrowany od: 454 dni
Ilość komentarzy: 342
Oceny: +662
Kibicuje:
Chelsea Londyn
19.04.2017 / 13:32:34
zmień dilera stary, bo juz ci łeb szafankuje od wpierdalania jakiegos gówna
Solidny ligowiec
kgtrako
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 1302
Oceny: +1079
Kibicuje:
Lech Poznań Cracovia Arka Gdynia Polska
19.04.2017 / 12:19:59
dobrze napisane czesto barca wygrywa sportowo co znaczy ze nie zawsze co do meczu barcy z psg i real bayern ubliznie ze przes sedzie ktos przeszedl to tak jak gowno by gowno wyzywalo ze smierdzi...
Junior
Rednex74
Zarejestrowany od: 1168 dni
Ilość komentarzy: 24
Oceny: +247
Kibicuje:
Polska Real Madryt
19.04.2017 / 11:26:38
Jacy wy jesteś zapatrzeni w ten Bayern... Fakt sędzia rozegrał tragiczne zawody, lecz nie wydrukował meczu jak sądzi większość z was. Obiektywna lista błędów: -Spalony Lewandowskiego przy golu samobójczym. -Vidal powinien wylecieć dużo wcześniej za faul na Casemiro. -Brak czerwonej dla Casemiro. -dwa spalone Ronaldo. Koniec końców bardziej pokrzywdzony jest Bayern, lecz 2 błędy sędziego na początku(brak kartki dla Vidala o Spalony Roberta) mogły ustawić mecz. Szkoda że z tak pięknego meczu sędziowie zrobili teatrzyk. Pozdrawiam prawdziwych kibiców.
Junior
user12345
Zarejestrowany od: 304 dni
Ilość komentarzy: 75
Oceny: +363
19.04.2017 / 15:27:43
Dokładnie, większość osób tak pierdoli jak to Bayern został "okradziony" itd., a mało kto napisze o tym, że Real również został pokrzywdzony przez sędziów (w mniejszym stopniu niż Bayern).
Junior
Maestroo
Zarejestrowany od: 32 dni
Ilość komentarzy: 49
Oceny: +330
Kibicuje:
Liverpool FC Borussia Dortmund Real Madryt
19.04.2017 / 11:24:15
Bayern skłamał że Lewy jest na 100% sprawny żeby zmylić Real. Teraz nie mogą się przyznać do kłamstwa a Lewy traci na tym wizerunkowo.
Trampkarz
batik17
Zarejestrowany od: 51 dni
Ilość komentarzy: 3
Oceny: -9
Kibicuje:
Arsenal Londyn FC Barcelona
19.04.2017 / 11:23:57
Wyrzucenie Vidala z boiska to śmiech. Nie mówiąc o metrowym spalonym Ronaldo przy bramce na 2:2. Natomiast obrońca Realu powinien dostać drugą żółtą i wylecieć z boiska czego sędziowie nie zrobili. Przy bramce na 3:2 też był spalony, minimalny ale był! Jeszcze ten "spalony" Lewego po podaniu Robbena (chyba), gdy ten wychodził 1 na 1 z bramkarzem... Sędziowie okradli Bayern z awansu.

Trampkarz
kulatocz
Zarejestrowany od: 111 dni
Ilość komentarzy: 5
Oceny: +24
19.04.2017 / 13:13:21
Widać, że jesteś kibicem Barcelony, kiedy wyliczasz błędy tylko na korzyść Realu... Przy bramce 3:2 śmiesznie doszukiwać się milimetrowego spalonego, bo po prostu nikt by tego nie gwizdnął na świecie, dla Vidala zasłużona czerwo, Casemiro także powinien wylecieć, przy samobóju był spalony, ale też nie odgwizdany. Jak nie potrafi się oddać celnego strzału, to nie dziwoto że się nie awansuje.
Junior starszy
alan97
Zarejestrowany od: 125 dni
Ilość komentarzy: 333
Oceny: +1621
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska Real Madryt
21.04.2017 / 16:35:21
wfgdsgdsgdsgs
Junior
marcinradek
Zarejestrowany od: 51 dni
Ilość komentarzy: 9
Oceny: +59
Kibicuje:
Bayern Monachium Borussia Dortmund Legia Warszawa Polska Real Madryt FC Barcelona
19.04.2017 / 10:55:19
Od najmłodszych lat lubie Real od czasów gdzie czekało się na Demo fify gdzie tylko Realem i Barcelona można było zagrać, ale no trzeba sobie szczerze powiedzieć jeżeli wylatuje nieslusznie 1 zawodnik przy stanie 2-1 i dochodzi do dogrywki to mecz jest prawie niemozliwy do wygrania
Junior
user12345
Zarejestrowany od: 304 dni
Ilość komentarzy: 75
Oceny: +363
19.04.2017 / 15:29:15
"przy stanie 2-1", stanu 2-1 nie powinno w ogóle być, bo był spalony Lewego przy tym samobóju Ramosa
Trampkarz
Ossellunda89
Zarejestrowany od: 585 dni
Ilość komentarzy: 5
Oceny: +8
Kibicuje:
Arsenal Londyn Borussia Dortmund Wisła Kraków Real Madryt FC Barcelona Atlético Madryt
19.04.2017 / 13:29:24
Ten zawodnik zdecydowanie za późno wyleciał z boiska.Gość mając żółta kartke i kolejne faule na koncie,zupełnie nie spuścił z tonu,był mega agresywny,każde kolejne wejście było na pograniczu faulu.Zupełnie mnie dziwi,że trener go nie zmienił,przecież widział co się dzieje,podobnie zreszta dziwie sie,ze Casemiro dotrwal do końca i Zizu go nie zmienił po jakichś 60 minutach
Trampkarz
Warszawski Styl
Zarejestrowany od: 769 dni
Ilość komentarzy: 21
Oceny: -180
Kibicuje:
Legia Warszawa
19.04.2017 / 10:53:19
nie ma co tracić czasu na dywagacje czy wydrukowali, czy sprzedali dopóki, nikt nikogo za rękę nie złapał, praca sędziów faktycznie kiepska, nie jest to nic nowego - na naszych rodzimych boiskach mamy to samo, niezależnie od rangi meczu, zachowując neutralność wobec obu klubów: Bayern jednak trochę się przyłożył do porażki, biorąc pod uwagę wszystkie składowe wygrał po prostu lepszy, mecz dostarczył emocji a przecież o to chodzi
Junior
piotrek191
Zarejestrowany od: 36 dni
Ilość komentarzy: 60
Oceny: +536
Kibicuje:
Legia Warszawa Real Madryt
19.04.2017 / 10:51:19
Skandal!
Wstyd!
Oszustwo!
Junior
Agannalo
Zarejestrowany od: 447 dni
Ilość komentarzy: 9
Oceny: +94
Kibicuje:
Chelsea Londyn
19.04.2017 / 10:58:57
Zamach!
Junior
b1ue
Zarejestrowany od: 1625 dni
Ilość komentarzy: 89
Oceny: +1375
19.04.2017 / 10:46:10
czerwona kartka dla Vidala wypaczyła mecz, przecież przed kartką Bayern delikatnie przeważał, dopiero w dogrywce Real podniósł sobie statystyki strzałów grając w przewadze jednego zawodnika. Powtórki powinny być priorytetem na przyszły sezon.
Junior starszy
alan97
Zarejestrowany od: 125 dni
Ilość komentarzy: 333
Oceny: +1621
Kibicuje:
Bayern Monachium Polska Real Madryt
21.04.2017 / 17:02:50
aacascACAX
Solidny ligowiec
Salcos
Zarejestrowany od: 1678 dni
Ilość komentarzy: 894
Oceny: +9393
Kibicuje:
Polska Real Madryt
19.04.2017 / 11:08:25
Chrystusie. Teraz będziecie tak kłamać w żywe oczy bo sędzia jebnął 2 babole na korzyść Realu? Real nie zrobił sobie przewagi w strzałach dopiero w dogrywce. Real miał masę, masę strzałów już na początku meczu. Bayern klepał i klepał i nic, ich pierwszy strzał w bramkę (i jeden z dwóch ogólnie) to rzut karny.

Vidal wyleciał słusznie obejrzyjcie sobie powtórki, najpierw wjeżdża w nogi Asensio. Gol samóbójczy dla Bayernu, który DAŁ BAYERNOWI W OGÓLE DOGRYWKĘ padł po spalonym Lewandowskiemu. Tak, zanim sędzia się pomylił przy JEDNYM spalonym (nie było drugiego spalonego) to sędzia najpierw dał dyskusyjnego karnego na Robbenie i nie odgwizdał spalonego Lewandowskiego dzięki czemu w ogóle Bayern miał dogrywkę.

Teraz będzie koncert kłamstw BO MOŻNA, bo w polskich mediach będą bronić Lewego teraz, zaraz ktoś napiszę, że Real był słabszy w dwumeczu. Real był dwa razy lepszy niż ten Bayern, co z tego, że Bayern miał dłużej piłkę jak nic z tego nie wynikało? Real odbierał piłkę i 5 sekund później Neuer musiał robić zajebiste parady ... Bayern nie został z niczego okradziony bo on niczego nie miał w dwumeczu nawet przez pół sekundy, dostali 2 karne, dostali gola ze spalonego i to był na dodatek samobój. No kurwa zlitujcie się, odpadliby nawet z Monaco.
Junior
Spimper
Zarejestrowany od: 438 dni
Ilość komentarzy: 8
Oceny: -13
Kibicuje:
Liverpool FC AC Milan Polska Portugalia Real Madryt Odra Opole
19.04.2017 / 12:00:23
Cała prawda,Realowi bardziej sie chciało grac a Bayern marudzi o sędziach żenada
Junior
ViscaElBarcaBarcelona
Zarejestrowany od: 161 dni
Ilość komentarzy: 37
Oceny: -104
Kibicuje:
Legia Warszawa Polska Real Madryt FC Barcelona
19.04.2017 / 11:21:33
Kolego Salcos zgadzam się z tobą w 90% ponieważ ostatnie słowa dotyczące tego że bayern by przegrał z monaco to raczej abstrakcja ponieważ bayern to jednak dobry klub mimo wszystko
Junior starszy
Corvinus
Zarejestrowany od: 821 dni
Ilość komentarzy: 334
Oceny: +1794
Kibicuje:
Bayern Monachium AC Milan Inter Mediolan Legia Warszawa Polska FC Barcelona
19.04.2017 / 10:40:27
Podobnie jak w meczu Barcelony z PSG również tutaj sędziowie wypaczyli wynik, na siłę pchają hiszpańskie drużyny do finału. Piłką dziś rządzi pieniądz i jeśli nie wprowadzi się powtórek kontrowersyjnych sytuacji podczas meczu (a tu było ich wiele) to zawsze uczciwość przegra z aktorstwem a to drugie niestety preferuję hiszpańskie drużyny, za udawanie powinny być kary dla drużyn które udają a nie odwrotnie.
Junior
Monster17
Zarejestrowany od: 1362 dni
Ilość komentarzy: 62
Oceny: +1033
Kibicuje:
Real Madryt
19.04.2017 / 10:38:06
Wątpliwy karny, przy drugim samobójczym golu w momencie podania był spalony w pierwszym meczu karny którego nie powinno być, w dwumeczu oddane 5 celnych strzałów i oni mają czelność obwiniać sędziów za odpadnięcie :D
Junior
RafałS
Zarejestrowany od: 249 dni
Ilość komentarzy: 121
Oceny: +983
Kibicuje:
Manchester United Leicester City FC Bayern Monachium Borussia Dortmund AS Roma Napoli Polska Real Madryt
19.04.2017 / 10:08:24
W sumie to najlepsze we wczorajszym zamieszaniu jest to, że nagle wszystkim magicznie wyprano pamięć, już nikt nie pamięta że w pierwszym meczu był karny podyktowany po barku Carvajala, nikt nie pamięta że Vidal mógł wylecieć z boiska wcześniej, a o spalonym napastnika Bayernu przy samoboju Ramosa to w ogóle nie warto wiedzieć. Ja tam polecam być obiektywnym i jak jechać po arbitrach, to za chujowe gwizdanie w obie strony, a nie zwalanie winy na sędziego, za to że nie przeszła dalej drużyna która oddała 2 celne strzały
Senior
majkelok
Zarejestrowany od: 798 dni
Ilość komentarzy: 517
Oceny: -566
Kibicuje:
Real Madryt
19.04.2017 / 10:13:16
Zgadzam się, po za tym zabierzmy Realowi dwie bramki ze spalonego i dalej nie ma wyniku promującego Bayern i ani razu nie było, więc teksty typu okradziono nas z awansu są śmieszne.
Junior
Agannalo
Zarejestrowany od: 447 dni
Ilość komentarzy: 9
Oceny: +94
Kibicuje:
Chelsea Londyn
19.04.2017 / 10:46:02
Sędziowanie, fakt to jakaś tragedia tej edycji LM, ale miejmy nadzieje, że to tylko przyspieszy wprowadzenie powtórek.
Tak jak wspominają poprzednicy, to nie było tak, że Real przespał pierwszy mecz i sędziowie cudem ich wyciągnęli do półfinału. Przewińcie sobie "Sport Buzz" do poprzedniego meczu jak wszyscy wychwalali Roberta jaki wspaniały bo chwile go nie ma i Niemcy mają kryzys. Jak Bayern sobie nie daje rady i że jak tak dalej pójdzie to i w lidze nie utrzymają lidera... Wszyscy wieszali psy na Bayern. Teraz nagle pokrzywdzeni...
Chociaż w sumie ta strona to starcie pomiędzy dwoma frontami kibiców i wiele nie trzeba, żeby w komentarzach rozpoczęła się wojna i wytykanie palcami.
Trampkarz
a.propos
Zarejestrowany od: 11 dni
Ilość komentarzy: 3
Oceny: -56
19.04.2017 / 10:05:59
/ -20
Jeśli ktoś miał jeszcze jakieś wątpliwości kto jest najlepszym piłkarzem, w rywalizacji Real - Bayern, Ronaldo - Lewandowski 5:1. Pozamiatane ;-)
Junior starszy
virtualkris
Zarejestrowany od: 1109 dni
Ilość komentarzy: 256
Oceny: +2411
19.04.2017 / 10:21:38
Ronaldo to geniusz i tytan pracy, żyjąca legenda, ale w czym to musi dyskredytować naszego Roberta?! Chyba Ronaldo mu nie przeszkadza być znakomitym, kompletnym, wręcz wyśmienitym numerem "9", piłkarzem z absolutnego Olimpu futbolu... Przemyśl swoją zawiść a pokonasz kompleksy i staniesz się lepszym człowiekiem. Złość jest łatwa, trudno się zdyscyplinować do bycia dobrym.
Trampkarz
a.propos
Zarejestrowany od: 11 dni
Ilość komentarzy: 3
Oceny: -56
19.04.2017 / 12:03:29
Szanowny virtualkris, gdzie tu zawiść, kompleksy i złość? Przytaczam tylko fakty z dwóch meczów. A jak wiadomo dżentelmeni o faktach nie dyskutują.
Chyba, że masz na myśli zachowanie Lewandowskiego po meczu, gdy słownie napadł na sędziów. Istotnie ukazał tym swoje zawiść, kompleksy i złość. Ale to już nie moja wina. Raczej zasługa Romaldo ;-)
Solidny ligowiec