1 - 3
Data
14 wrz 2020 | 21:15 (zakończony)
Sędzia
Craig Pawson

Brighton & Hove - Chelsea Londyn - Wynik meczu

1 Połowa
21'
Rzut karny
23'
(rzut karny)
2 Połowa
Zakończony

Statystyki Meczu

57%
Posiadanie piłki
43%
13
Strzały
11
3
Strzały celne
5
6
Strzały niecelne
2
4
Strzały zablokowane
4
88
Ataki
67
60
Groźne ataki
41
1
Kartki
0
8
Faule
13
16
Rzuty wolne
8
4
Rzuty rożne
3
0
Spalone
3
Materiał dodany przez: totil 14 wrz 2020 | 23:14
Alternatywny skrót:
Materiał dodany przez: fanatic 14 wrz 2020 | 23:06

Dyskusja 16

15 wrz 2020 | 18:46
0
fajny manager, polecam ww.total-football.org
15 wrz 2020 | 16:32
0
James niezle pierdolnal.Najslabszy w Chelsea to Kepa i nic w tym dziwnego.
15 wrz 2020 | 15:50
0
Długo będą jeszcze tą przedmeczową szopkę uprawiać?
15 wrz 2020 | 14:31
0
Bramka Jamesa palce lizac :)) CFC nie miala problemow ze strzelaniem goli a Frank chce strzelac jeszcze wiecej ,.. i ten beton Kepa, on juz wyglada jakby sie bal tej bramki ^^ mialy smerfy troche szczescia, BH zmarnowalo pare akcji :))
15 wrz 2020 | 07:58
0
po tych transferach oczekiwania są od Chelsea bardzo duże
15 wrz 2020 | 05:05
0
Chelsea zdominowała spotkanie. Teraz trzeba pozbyć się jeszcze przepłaconego bramkarza i mamy drużynę, która w końcu zacznie walczyć o najwyższe cele.
15 wrz 2020 | 03:28
0
W CHELSEA WYDALI GRUBA KASE I TAK SIE PODNIECILI TRANSFERAMI AZ ZAPOMNIELI ZE KEPPA NADAL JEST NA BRAMCE LOL
15 wrz 2020 | 03:18
0
A O CO TO SIE MODLILI NA KOLANACH PRZED MECZEM?
O DESZCZ CZY PODWYZKI?
15 wrz 2020 | 08:44
0
chyba o to żeby murzyny przestały rozpierdalać sklepy i ulice :D
15 wrz 2020 | 01:13
0
Bramkarzowi Brighton tak spodobało się to klękanie, że powtórzył przy sam na sam i karny gotowy ;) Ale i tak bardziej schrzanił obrońca.
15 wrz 2020 | 00:19
0
Brawo Chelsea :) . Styl nie porywał. Wiadomo to dopiero pierwszy mecz Zobaczymy później jak to będzie. Najważniejsze, że 3pkt zdobyte.
14 wrz 2020 | 23:33
0
Ładna brameczka Jamesa.
14 wrz 2020 | 23:16
0
Trochę ciężko ale będzie potrzeba trochę czasu żeby się wszyscy ładnie zgrali. Jednak są gracze na plus a to są James i Werner. Werner cały czas w ruchu i to się podoba nie to co Morata kiedyś co tylko ręce rozkładał. A Reece porządnie w obronie i ta bramka
14 wrz 2020 | 23:23
0
Zgadzam się z tobą w 100 procentach. Troche nudny mecz z naszej strony. No to kepa raczej juz napewno dostanie nowego rywala do walki o skład . Pozdro
14 wrz 2020 | 23:13
0
Klątwa Kijowych Keeperow na K trwa. Kuszczak, Karius, Kepa
14 wrz 2020 | 23:03
(Edytowany)
Kuszczak Karius Kepa. No jakoś bramkarze na K nie radzą sobie w wielkich klubach PL
0
No to Roman biznesu na Kepie zrobił . Nie wiem czy za 10 baniek ktoś go wezmie
1500 PLN

TYLKO DO KOŃCA WRZEŚNIA! 1500 PLN we wszystkich bonusach, w tym zakład bez ryzyka 231 PLN!

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

3100 PLN

"Pakiet Pudziana" w wysokości 3000 PLN na start gry oraz "Siano wraca", czyli 100 PLN bez ryzyka

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

550 PLN

Tydzień bez ryzyka dla nowych graczy w Superbet. Cashback 500 PLN + 50 PLN na start

1500 PLN

TYLKO DO KOŃCA WRZEŚNIA! 1500 PLN we wszystkich bonusach, w tym zakład bez ryzyka 231 PLN!

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

3100 PLN

"Pakiet Pudziana" w wysokości 3000 PLN na start gry oraz "Siano wraca", czyli 100 PLN bez ryzyka

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

550 PLN

Tydzień bez ryzyka dla nowych graczy w Superbet. Cashback 500 PLN + 50 PLN na start

Dyskusja 16

15 wrz 2020 | 18:46
0
fajny manager, polecam ww.total-football.org
15 wrz 2020 | 16:32
0
James niezle pierdolnal.Najslabszy w Chelsea to Kepa i nic w tym dziwnego.
15 wrz 2020 | 15:50
0
Długo będą jeszcze tą przedmeczową szopkę uprawiać?
15 wrz 2020 | 14:31
0
Bramka Jamesa palce lizac :)) CFC nie miala problemow ze strzelaniem goli a Frank chce strzelac jeszcze wiecej ,.. i ten beton Kepa, on juz wyglada jakby sie bal tej bramki ^^ mialy smerfy troche szczescia, BH zmarnowalo pare akcji :))
15 wrz 2020 | 07:58
0
po tych transferach oczekiwania są od Chelsea bardzo duże
15 wrz 2020 | 05:05
0
Chelsea zdominowała spotkanie. Teraz trzeba pozbyć się jeszcze przepłaconego bramkarza i mamy drużynę, która w końcu zacznie walczyć o najwyższe cele.
15 wrz 2020 | 03:28
0
W CHELSEA WYDALI GRUBA KASE I TAK SIE PODNIECILI TRANSFERAMI AZ ZAPOMNIELI ZE KEPPA NADAL JEST NA BRAMCE LOL
15 wrz 2020 | 03:18
0
A O CO TO SIE MODLILI NA KOLANACH PRZED MECZEM?
O DESZCZ CZY PODWYZKI?
15 wrz 2020 | 08:44
0
chyba o to żeby murzyny przestały rozpierdalać sklepy i ulice :D
15 wrz 2020 | 01:13
0
Bramkarzowi Brighton tak spodobało się to klękanie, że powtórzył przy sam na sam i karny gotowy ;) Ale i tak bardziej schrzanił obrońca.
15 wrz 2020 | 00:19
0
Brawo Chelsea :) . Styl nie porywał. Wiadomo to dopiero pierwszy mecz Zobaczymy później jak to będzie. Najważniejsze, że 3pkt zdobyte.
14 wrz 2020 | 23:33
0
Ładna brameczka Jamesa.
14 wrz 2020 | 23:16
0
Trochę ciężko ale będzie potrzeba trochę czasu żeby się wszyscy ładnie zgrali. Jednak są gracze na plus a to są James i Werner. Werner cały czas w ruchu i to się podoba nie to co Morata kiedyś co tylko ręce rozkładał. A Reece porządnie w obronie i ta bramka
14 wrz 2020 | 23:23
0
Zgadzam się z tobą w 100 procentach. Troche nudny mecz z naszej strony. No to kepa raczej juz napewno dostanie nowego rywala do walki o skład . Pozdro
14 wrz 2020 | 23:13
0
Klątwa Kijowych Keeperow na K trwa. Kuszczak, Karius, Kepa
14 wrz 2020 | 23:03
(Edytowany)
Kuszczak Karius Kepa. No jakoś bramkarze na K nie radzą sobie w wielkich klubach PL
0
No to Roman biznesu na Kepie zrobił . Nie wiem czy za 10 baniek ktoś go wezmie