W trakcie
Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące
Liverpool FC
{{supporters}}
{{supporters}}
3-1 {{score_string}}
Data
10 lis 2019 | 17:30 ( {{time}}'
{{extra}}'
)
(zakończony) (przełożony) (anulowany) ( 90' ) (zakończony) (przełożony)
Rozgrywki
Sędzia
Michael Oliver
Kibiców
53324
Manchester City
{{supporters}}
{{supporters}}
1 Połowa
6'
 
13'
 
 
2 Połowa
51'
 
 
61'
71'
78'
87'
 
 
90'
5'
Dogrywka
{{periods_name[current_period]}} {{(current_period == 4) ? ps_score : ''}}
{{time_item.order}}
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
Rzut karny
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
(gol cofnięty)
 
 
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
Rzut karny
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
(gol cofnięty)
 
 
Zakończony
Zakończony Przerwa Oczekiwanie na dogrywkę Przerwa Oczekiwanie na rzuty karne Trwa Trwa {{time}}' + {{extra}}'
Czas doliczony: +{{injury}}'
Mecz jeszcze się nie rozpoczął. Wynik i zdarzenia meczowe będą aktualizowane na bieżąco od pierwszego gwizdka sędziego.

Statystyki meczu

Posiadanie piłki
44% {{sum_A}}%
Liverpool FC
56% {{sum_B}}%
Manchester City
Posiadanie piłki
44 {{sum_A}}
56 {{sum_B}}
Strzałów
12 {{sum_A}}
18 {{sum_B}}
Strzałów celnych
5 {{sum_A}}
3 {{sum_B}}
Strzałów niecelnych
5 {{sum_A}}
8 {{sum_B}}
Strzałów zablokowanych
2 {{sum_A}}
7 {{sum_B}}
Ataków
73 {{sum_A}}
96 {{sum_B}}
Groźnych ataków
43 {{sum_A}}
89 {{sum_B}}
Rzutów rożnych
4 {{sum_A}}
13 {{sum_B}}
Fauli
10 {{sum_A}}
5 {{sum_B}}
Kartek
0 {{sum_A}}
2 {{sum_B}}
Rzutów wolnych
10 {{sum_A}}
13 {{sum_B}}
Spalonych
3 {{sum_A}}
5 {{sum_B}}

Skrót meczu

Materiał dodany przez: totil 10 lis 2019 | 19:25
Materiał dodany przez: fanatic 10 lis 2019 | 19:21

Gracz meczu

Głosuj na najlepszego Twoim zdaniem piłkarza meczu. Weź pod uwagę dyspozycję piłkarza, jego wkład w grę zespołu i wartość jaką dał swojej drużynie w ocenianym meczu. Wybierz zawodnika z rozwijalnej listy i kliknij "Wybieram"
1
Liverpool FC
28% głosów
2
Liverpool FC
18% głosów
3
Manchester City
17% głosów
1
{{players[0].team_name}}
{{players[0].percentage}}% głosów
{{player.place}}
{{player.team_name}}
{{player.percentage}}% głosów
Oddano: 92 głosów
Twój wybór:

Dyskusja

203
16 lis 2019 | 11:32
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przynajmniej jeden karny należał się City
14 lis 2019 | 14:45
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
EJ Świniaczki. Koniec dyskusji.
Słuchałem Owenów, Shearerów itd. i innych expertów.

Mark Clattenburg says Trent Alexander-Arnold's handball wasn't a penalty

https://www.youtube.com/watch?v=EpyvBz06i3w

Mark Clattenburg says Trent Alexander-Arnold's handball wasn't a penalty

youtube.com/watch?v=EpyvBz06i3w
Gracz meczu: A. Robertson
12 lis 2019 | 17:38
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Macie opinie sędziego a nie wasze nic nie warte domysły. Nie dziękować, i "obiektywni" kibice Live siedzieć cicho już: https://angielskieespresso.pl/post/50302/2019/11/11/analiza-sedziego-city-powinno-miec-karnego-ale-nie-za-zagranie-reka-alexandra-arnolda/?fbclid=IwAR1Lu2ISvWGEc9TpTOHlsKQL8KLjTezxgdXbcFC6eXMAA-rBZFEyEOEOFvg
12 lis 2019 | 21:29
(Edytowany)
Ale co chcesz udowodnić?
Rogowski przyznaje rację Liverpoolczykom w kwestii nieprzyznania karnych za RĘCE Arnolda.

Co śmieszne dopatruje się karnego tam, gdzie żaden kibic The Citizens oraz tutaj nie wspominał :)

Słuchałem i po angielsku speców i tutaj. Jedni mówią, że karny w 5 min. (np Shearer mówił, Owen, że 50/50 ; jeszcze jacyś inni , że gdyby Silva nie zagrał ręką, to powinien być karny a tak nie ma mowy.
itd.

Co dowodzi tylko, jak różne wśród emerytów piłkarzy itd. są opinie.

Chciałbym, gdzieś odnaleźć opinię np. Clattenburga czy Colliny :D emerytów sędziów :)

Albo tłumaczenie samego Olivera za decyzje. Jak ktoś ma link to niech daje :D
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale co chcesz udowodnić?
Rogowski przyznaje rację Liverpoolczykom w kwestii nieprzyznania karnych za 2 RĘCE Arnolda.5 min. i ta druga.
n

Co śmieszne dopatruje się karnego tam, gdzie żaden kibic The Citizens oraz tutaj nie wspominał :)mowa o popchnięciu lekkim w plecy Sterlinga przez Mane.


Słuchałem i po angielsku speców i tutaj. Jedni mówią, że karny w 5 min. (np Shearer mówił, Owen, że 50/50 ; jeszcze jacyś inni , że gdyby Silva nie zagrał ręką, to powinien być karny a tak nie ma mowy.
itd.

Co dowodzi tylko, jak różne wśród emerytów piłkarzy itd. są opinie.

Chciałbym, gdzieś odnaleźć opinię np. Clattenburga czy Colliny :D emerytów sędziów :)

Albo tłumaczenie samego Olivera za decyzje. Jak ktoś ma link to niech daje :D
Gracz meczu: A. Robertson
12 lis 2019 | 21:33
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Speców, którzy nie mają nic wspólnego z sędziowaniem. Masz opinię profesjonalisty, co jeszcze potrzebujesz? Na piśmie od Olivera "tak, wypaczyłem wynik i to cholernie, sorry"?
13 lis 2019 | 09:02
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jakie wypaczenie wyniku ?
Człowieku. On mówi o ewentulanym karnym przy stanie 3:0 chyba za faul Mane na Sterlingu. A nie za ręce TAA/.
Ty to nazywasz wypaczeniem?
Gracz meczu: A. Robertson
13 lis 2019 | 11:57
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Uuuu. ktoś nie ogarnia j. polskiego. Kurczę, nie nowość tutaj, ciężko przez to dyskutować. A co mówi o pierwszej akcji bramkowej? Zacytuję, no bo nie wierzę że dasz radę z tak ciężkim zadaniem jak znalezienie samemu. "Zgodnie z „Przepisami Gry”, rękę Silvy należało uznać za przewinienie i podyktować rzut wolny bezpośredni. W wyniku tego zagrania powstała szansa na zdobycie bramki – w tym przypadku był to nawet rzut karny, a zatem bezdyskusyjna szansa na gola – tłumaczył na łamach portalu Prawda Futbolu arbiter. – Nie ma tutaj znaczenia, że ręka ta była przypadkowa."

Coś świta? Zamiast 1-0 w 5 minucie i możliwość gry z kontr macie 0-0. Do tego karny na Sterlingu. Jedna bramka dana za darmo i nie podyktowany karny, to nie wypaczenie wyniku? To jak się to nazywa w języku polskim? Gulasz z makaronem?
13 lis 2019 | 15:56
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
o chłopie.
No pewnie Ty mówisz, jakby kontra kończyła się golem.

jeśli uważasz, iż puszczenie gry stanowi WYPACZENIE gry, to naprawdę uwierz mi, żeby tylko takie wypaczenia gry były.

JA to umiem czytać.
Ale czy zwróciłeś uwagę, że Rogowski nie nazywa tego WYPACZENIEM.
W skali błędów sedziowskich uważasz to za wypaczenie?
A czego Aguero się domagał? Zamiast pajacować powinien walczyć o piłkę, a nie jak palant biegnie do sędziego. Potem cały mecz a to nie trafia w piłkę na 5 metrze(chyba JEDYNA 100% okazja na gola dla City).

Gol dla Liverpoolu pada po 23 chyba sekundach.
Sędzia i sędziowie VAR uznali, więc że można puścić przywilej korzyści.
Ja nie wiem czy tak można, ale widocznie tak uznali.
Generalnie zasada przywilej korzyści jest dla drużyn, które pomimo przewinienia osiągną korzyść w ataku- tak było w przypadku ręki Silvy.
Gdyby pajac Aguero zamiast grać, to biegał za sędzią, to może by gwizdnęli wolnego, a tak zastosowali przywilej korzyści dla Lvierpoolu.
Choć mam mieszane uczucia czy mogli po ręce Arnolda.
Ale jeśli to jest wypaczenie wyniku meczu, to..............wierz mi i powiedz to choćby kibicom Chelsea po pamiętnym rewanżu jak drukował Ovrebo .
TO BYŁO WYPACZENIE, tudzież Koreańce jak dmuchali na MŚ Włochów czy Spanów.
A nie Twoje widzimisie a propos przywileju korzyści.
Jak Ty stawiasz znak równości między KARNYM , a przywilejem korzyści, to sry........

Czekam aż jakiś kibic napisze, że City nie dostało autu ,a Liverpool bo tam jakiś dotknął.
Gracz meczu: A. Robertson
12 lis 2019 | 09:38
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czy gdyby piłka odbita od ręki Bernardo Silvy trafiła pod nogi Aguero w 5min., a nie w rękę TAA, i ten wykorzystał okazję strzeelając gola, to czy sędzia anulowałby gola, skoro City osiągnęłoby korzyść w ataku? VAR?
Co mówią przepisy..?

Pytam , bo jeśli anulowaliby gola, to niezrozumiałe są pretensje o karnego i tyle.
Gracz meczu: A. Robertson
11 lis 2019 | 21:17
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Klopp idzie po mistrza jak nic, brawo Live
Gracz meczu: Mohamed Salah
11 lis 2019 | 17:13
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ytube
Trent Alexander-Arnold NOT HANDBALL [explain match • Liverpool - Man City]


Jeśli Silva zagrał nogą w pole karne Liverpoolu, tzn. że wyrosła mu zamiast ręki.

2ga ręka Arnolda- Trent EWIDENTNIE chowa rękę w stronę ciała z 0.5m
Sędzia spokojnie wybroni się z każdej decyzji.

JEDYNYM jego błędem w meczu było NIEODGWIZDANIE od razu ręki Silvy. Bo faktycznie wówczas należało jednak dać karnego za rękę Arnolda pierwszą (!)
Gracz meczu: A. Robertson
11 lis 2019 | 13:32
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
szlak mnie trafi od tych reklam vectry nie moge patrzec na tą sztuczną laskę i tego gościa co cieszy się jakby conajmniej jego stary został kierownikiem w pksach
11 lis 2019 | 16:09
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dodatki: uBlock Origin... Od lat nie widziałem reklamy!
11 lis 2019 | 18:38
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
mnie też, dlatego zacząłem oglądać tylko na tym drugim playerze
12 lis 2019 | 11:35
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kibice Live i ich obiektywizm. Gdybyście wyszli na boisko w 16 i zestrzelili przeciwników z kałachów, to i tak byście bronili że "wszystko przecież było ok"
Nowe przepisy, KAŻDY kontakt piłki z ręką to jest wolny/karny. I tak, gwizdamy w pierwszej akcji łapę Silvy i stoimy na wyniku 0-0.
No i ręka TAA na karnego. Wystarczy zobaczyć na sytuację z Chelsea - Ajax, sytuacja z 2 czerwonymi. Strzał, obrońca chowa rękę ale i tak w nią dostaję, praktycznie nie powiększając obrysu ciała(blabla, stare przepisy, nieważne) i nie dość że jest karny, to jeszcze dostaje żółtą kartkę, przez co wylatuje z boiska.
Takimi meczami buduje się taki image jak Real i Barcelona, którzy byli przez sędziów przepychani, i nawet po ponad 10 latach taka renoma im się ciągnie. Wygrajcie sobie mistrzostwo, ale będzie jak z LM Barcy po meczu z Chelsea, nikt nie zapamięta Kloppa/pobicia City/sezonu z 100+ punktów. Zapamięta się to, że sędzia was pchał wręcz w komicznie oczywisty sposób.
12 lis 2019 | 21:27
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zajebiscie napisane
11 lis 2019 | 13:07
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hitowy mecz ze zwycięstwem drużyny, która na nie zasłużyła, a 95% komentarzy to gównoburza o ręce w polu karnym. Cieszmy się piękną piłką zamiast dyskutować bez celu. Pozdrawiam także tych, którzy już wręczają puchar Liverpoolowi. Do końca zostało 26 kolejek, czyli mówiąc prostym językiem - w chuj. Wszystko może się jeszcze wydarzyć i dla frajdy z oglądania mam nadzieję że wydarzy wiele.
11 lis 2019 | 13:27
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To prawda, ale terminarz sprzyja Liverpoolowi.
Komuchy już miały na rozkładzie Lisów, Chelsky, TOtki United.
A City zaczyna właśnie z Chelsky i Leicester.
Jak dla mnie na tę chwilę Liverpool jest na 96,78% majstrem.
Jedynie chyba to jakieś ze 2 kontuzje , jakby Mane złapał Robertson czy Fabinho.
Wtedy biorąc pod uwagę krótką ławkę Live w stosunku do City........kiepsko.
ALe jeśli kontuzje ominą masowo Liverpool to w maju świętują majstra.
Gracz meczu: A. Robertson
11 lis 2019 | 20:39
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na zwyciestwo zasługuje ta drużyna, która strzeli więcej bramek.
11 lis 2019 | 20:45
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
26 kolejek to bardzo dużo i nie rozumiem jak ludzie mogą wyciągać już wnioski.
11 lis 2019 | 11:44
(Edytowany)
Czytam te komentarze to jakbym czytał komentarze ludzi z minutowym iq każdy powiedział, że pierwsza ręka karny prawidłowo jakie udo on zatrzymał piłkę ręka gdyby nie to sterling ma sam na sam więc jest karny i kartka. Co do drugiej ręki to samo 100% karny za dużo pseudo fanów live się zrobiło nie mając pojęcia minusuja i próbują broniąc na siłę gdzie każdy wie, że mecz wygrał sędzia jedynie Brawa za piękna bramkę salaha i to zagranie no cóż widać w ustawionych meczach to i var nie pomoże, Nie interesuje się żadnym z tych klubów ale ten mecz to żart i ośmieszanie trochę jurgena, że bez sędziego by nie wygrali dziękuję dobranoc i A pseudofani znikna gdy zaczną się porażki więc nawet nie piszcie swoich śmiesznych wypocin o udzie xd
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czytam te komentarze to jakbym czytał komentarze ludzi z minusowym iq każdy powiedział, że pierwsza ręka to karny prawidłowo jakie udo on zatrzymał piłkę ręka gdyby nie to sterling ma sam na sam więc jest karny i kartka. Co do drugiej ręki to samo 100% karny za dużo pseudofanów live się zrobiło nie mając pojęcia minusuja i próbują broniąc na siłę gdzie każdy wie, że mecz wygrał sędzia jedynie Brawa za piękna bramkę salaha i to zagranie no cóż widać w ustawionych meczach to i var nie pomoże, Nie interesuje się żadnym z tych klubów ale ten mecz to żart i ośmieszanie trochę jurgena, że bez sędziego by nie wygrali dziękuję dobranoc i A pseudofani znikna gdy zaczną się porażki więc nawet nie piszcie swoich śmiesznych wypocin o udzie xd
11 lis 2019 | 12:00
(Edytowany)
Jak ja czytam takie komentarze, to mam wrażenie, że tacy jak Ty widzą tytlko to co wygodne.
PYTANIE za 100 punktów do Ciebie i o sokolim wzroku OBIEKTYWNYCH?

PYTANIE:
ZANIM Piłka trafia w rękę Arnolda(abstrahującod tego czy celowa reka czy nie itd.), kto OSTATNIO i jaką częścią ciała zagrał piłkę?
Kto przedostatni dotknął i czym piłki zanim trafia w rękę arnolda?

Może zamiast o IQ pieprzyć warto użyć w końcu OCZU i przepisów ?????
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak ja czytam takie komentarze, to mam wrażenie, że tacy jak Ty widzą tytlko to co wygodne.
PYTANIE za 100 punktów do Ciebie i o sokolim wzroku OBIEKTYWNYCH?

PYTANIE:
ZANIM Piłka trafia w rękę Arnolda(abstrahującod tego czy celowa reka czy nie itd.), kto OSTATNIO i jaką częścią ciała zagrał piłkę?
Kto przedostatni dotknął i czym piłki zanim trafia w rękę arnolda?

Może zamiast o IQ pieprzyć warto użyć w końcu OCZU i przepisów ?????

Wskazówka :Przedostatni zagrywał piłkę Obywatel zwany Benio Sylvek.
Gracz meczu: A. Robertson
11 lis 2019 | 12:23
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nawet specjalisci krytykuja sedziow i kazfy daje tam karnego. I tu jest typowy fan live wiesz co to znaczy nienaturalne czyt. Przypadkowe odbicie ręka widziałem to i silva jej nie dotknął pierw ręka A Arnold zatrzymał piłkę ręka za co jest kartka i karny bo sterling miał sam na sam i każdy specjalista też wydał opinie że 100% karny i karta za zatrzymanie akcji ręka później ten sam zawodnik robi drugi karny gdzie sędzia był 1m metr od tej ręki więc masz czarno na białym mecz ustawiony przez sędziego i nawet nie użył varu ale dyskusja z pseudofanem jednego sezonu live nie ma sensu już mówiłem dziękuję za dyskusję cześć ;)
11 lis 2019 | 13:16
(Edytowany)
Kur...jego mać. W myśl przepisów KAŻDA ręka zwłaszcza w OFENSYWIE jest ręką osiąga korzyść.Nie kumasz?
Odpowiedziałeś wymijajjąco, że Silva jednak zagrał reką a nie uchem piłkę zanim trafia w rekę Arnolda.
Jeśli coś jest błędem, to NIE odgwizdanie OD razu przewinienia SIlvy, ale ne jest błędem niepodyktowania karnego.

Gdyby sędzia podyktował karnego, to logicznie wynikałoby , iż reka w ofensywie może być , ale już w defensywie musi być od razu karana.
Ja pierdolę. dziękuję za takch expertów jak Ty i cała masa patałachów.
(przypomnij sobie gola Bale'a z PSG, został anulowany bo Bale osiągnął korzyść.) czy dotarło do łebków?
Ręka w ofensywie to ręka.
Jeśli błąd sędziego , to że nie gwizdnął ręki Silvy a nie Arnolda,. bo liczy się kolejność zdarzeń..........dla obiektywnego kibica to proste jak budowa cepa.
Ale dla jakich spiskowców, którzy wietrzą proliverpoolskich sędziów już chyba nie.
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kur...jego mać. W myśl przepisów KAŻDA ręka zwłaszcza w OFENSYWIE jest ręką osiąga korzyść.Nie kumasz?
Odpowiedziałeś wymijajjąco, że Silva jednak zagrał reką a nie uchem piłkę zanim trafia w rekę Arnolda.
Jeśli coś jest błędem, to NIE odgwizdanie OD razu przewinienia SIlvy, ale ne jest błędem niepodyktowania karnego.

Gdyby sędzia podyktował karnego, to logicznie wynikałoby , iż reka w ofensywie może być , ale już w defensywie musi być od razu karana.
Ja pierdolę. dziękuję za takch expertów jak Ty i cała masa patałachów.
(przypomnij sobie gola Bale'a z PSG, został anulowany bo Bale osiągnął korzyść.) czy dotarło do łebków?
Ręka w ofensywie to ręka.
Jeśli błąd sędziego , to że nie gwizdnął ręki Silvy a nie Arnolda,. bo liczy się kolejność zdarzeń..........dla obiektywnego kibica to proste jak budowa cepa.
Ale dla jakich spiskowców, którzy wietrzą proliverpoolskich sędziów już chyba nie.

Jeśli nazywamy wypaczeniem wyniku, to że sędzia nie gwizdnął ręki Silvy potem Arnolda i PUŚCIŁ grę, to cóż..........
Natomiast bezczelnością i skrajnym anytliverpoolizmem jest nazywać zagranie Silvy PRZYPADKOWE w ofensywie, a 0,5 sekundy potem już celowe i nieprzypadkowe Arnolda. To tylko bezczelny gnój może tak twierdzić, którego dupa piecze od tego, że Komuchy jadą w dupsko na Anfield czy Barcelonę czy United czy Arsenal.
KAżdy "wielki" na Anfield po prostu grzecznie KLĘKA przed Liverpoolem od ponad 2óch lat i błaga o niski wymiar kary.
Pewnie do czasu , ale na razie każdy bęcki tutaj zbiera.
Liverpool nie prezgrał już poand 2 lata chyba w lidze u siebie i w LM
Gracz meczu: A. Robertson
13 lis 2019 | 17:32
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jakiś fan City wstawił na górze opinię sędziego Rogowskiego, że włąsnie bzdury pleciesz o karnym w 5 min.
Ręka Silvy spowodowało za 0,5 sekundy trafeinie w łapkę Arnolda.

To jakiś fan City zamieścił na górze.
https://angielskieespresso.pl/post/50302/2019/11/11/analiza-sedziego-city-powinno-miec-karnego-ale-nie-za-zagranie-reka-alexandra-arnolda/?fbclid=IwAR1Lu2ISvWGEc9TpTOHlsKQL8KLjTezxgdXbcFC6eXMAA-rBZFEyEOEOFvg

Nie kamufluj się kibicku City.
Jacy specjaliści, jaki każdy?
Gracz meczu: A. Robertson
14 lis 2019 | 14:43
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
MASZ SPECJALISTĘ z Anglii.

Zagięło?
Lubię CIę zaginać :D

https://www.youtube.com/watch?v=EpyvBz06i3w

Mark Clattenburg says Trent Alexander-Arnold's handball wasn't a penalty.
Gracz meczu: A. Robertson
11 lis 2019 | 11:22
(Edytowany)
Polecam wszystkim typom przypieprzającym się do Liverpoolu:
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Polecam wszystkim typom przypieprzającym się do Liverpoolu:
11 lis 2019 | 11:23
(Edytowany)
Polecam wszystkim typom przypieprzającym się do Liverpoolu:
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
...
11 lis 2019 | 11:19
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może i ręka Arnolda była, ale sędzia karnego nie dał pewnie ze względu na to że nie było w tym celowości i że Arnold próbował nawet tę rękę zabrać od piłki, dlatego karny pół na pół. Nie powinien mieć nikt pretensji że nie było, nie powinniśmy mieć pretensji jakby był, ale w związku z tym że LFC się teraz powodzi to wszystkim żal dupę ściska.
12 lis 2019 | 19:03
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Częściowo masz rację.
Ale zauważ co by było gdyby piłka trafiła bezpośrednio pod nogi Aguero i ten strzela gola po zagraniu ręki kolegi z drużyny jako ostatniego?
Co sędzia by zrobił i VAR?
Raczej by anulowali gola, gdyż City wówczas osiągnęło korzyść z reki Silvy i nie ma znaczenia wówczas czy była naturalnie czy nie.
DLatego bezzasadne są pretensje o karnego dla City, natomiast mnie ciekawi bardziej fakt iperspektywa czy sedzia MUSIAŁ zatrzymać grę czy mógł ją puścić na korzyść Liverpoolu.
Gracz meczu: A. Robertson
11 lis 2019 | 10:40
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie kibicuje ani jednym ani drugim, ale jakiś taki niesmak pozostaje kiedy pomimo varu sędziowie popełniają takie błędy... I te gratulacje Guardioli po meczu, mało sędziemu ręki nie urwał tak nim trzepał XD
11 lis 2019 | 09:57
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Odtwarza wam skruty normalnie?
11 lis 2019 | 03:41
-35
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
najbardziej ustawiony mecz roku...
12 lis 2019 | 11:37
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ciiii, tutaj nie piszemy prawdy, tutaj piaskownica Live. Widać po minusikach
11 lis 2019 | 00:09
(Edytowany)
No i co? Wejdą takie gole w fifce? XD
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szkoda że fifie takich goli nie zobaczymy
10 lis 2019 | 23:45
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Liverpool mistrzem nie widze innych mozliwosci. Nie przedam za Jurgenem ale trzeba przyznac ze robi robote
11 lis 2019 | 11:09
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeszcze się nie podniecaj i nie kracz
11 lis 2019 | 19:37
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
twoja matka sie podnieca jak obciaga murzynskie faje, naucz sie odzywac chlopczyku.
24 lis 2019 | 17:43
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To że twoja tak ma nie znaczy że wszystkie tak robią...
10 lis 2019 | 23:31
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ej świnie, ale mimo wszystko Robertson z tą piłka crossową, to odjebał asystę roku chyba.
I to lewy obrońca posłać taką piłę.
IQ piłkarskie tego syna Roberta- 150 :)
Gracz meczu: A. Robertson
10 lis 2019 | 23:51
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ej, świnio, twoje iq jest zerowe taki synu
11 lis 2019 | 07:55
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale jądro Cię boli? pisałem o IQ syna Roberta. Poza tym nieuku nie ma ludzi z ZEROWYM IQ.
Poza tym nie wiedziałem świnio, że umiesz pisać :D
Gracz meczu: A. Robertson
10 lis 2019 | 23:29
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Powiem tak można sie kłócić czy byla ręką czy nie moim zdaniem w pierwszej sytuacji nie było ręki ale w drugiej była trudno gratulacje Liverpoolowi i piękna bramka fabhinio szkoda ze nie bylo edrsona ale cóż fajny mecz
10 lis 2019 | 23:05
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeszcze dużo kolejek.Wszystko może ulec zmianie.
10 lis 2019 | 22:47
(Edytowany)
Widzę komentarze i się nadziwić nie mogę. Ok pierwszego karnego nie powinno być. No ale druga ręka to już była i karny musiał być odgwizdany . Al
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Widzę komentarze i się nadziwić nie mogę. Ok pierwszego karnego nie powinno być. No ale druga ręka to już była i karny musiał być odgwizdany . Ale i tak się cieszę z przegranej MC
10 lis 2019 | 22:32
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Liverpool najprawdopodobniej właśnie zapewnił sobie Mistrzostwo Anglii 2019/20!
Gracz meczu: J. Henderson
10 lis 2019 | 23:53
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie rozpędziłeś się za bardzo? Do końca sezonu jeszcze bardzo daleka droga. Mistrzostwo ligi wygrywa się nie takimi meczami, ale nie gubieniem punktów z patałachami.
11 lis 2019 | 00:40
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak jak rok temu, gdy miał kilogram przewagi jeszcze później niż teraz?
10 lis 2019 | 21:43
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wow! Ale piłę dał Robertson!
10 lis 2019 | 21:43
+49
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jako kibic Arsenalu życzę Live tytułu mistrza Anglii, ale mam nadzieję, że raz przegracie ;)

Przerzut Trenta to była wirtuozeria. Live gra tak, że aż zacząłem oglądać ich mecze. Zostaję przy Arsenalu, ale drużyna Kloppa za każdym razem mnie zachwyca. Ten Niemiec to wasz transfer dekady ;)
11 lis 2019 | 06:49
-28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dupa z ciebie a nie kibic.
11 lis 2019 | 11:07
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Napisał typek "kibicujący" prawie wszystkim klubom z top 6 w Anglii
10 lis 2019 | 21:29
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobry mecz.
10 lis 2019 | 21:23
-26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Już sobie wyobrażam jaki byłby płacz i ból dupy jakby to United byli na miejscu LFC w tym meczu. Już byłoby że mecz sprzedany, United na farcie itp. Ale że LFC grali to kuuurwa gdzie tam zasłużone zwycięstwo żadnych kontrowersji :)
10 lis 2019 | 21:26
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Obejrzyj powtorki rzekomych zagran reka. I nie pier.ol.
10 lis 2019 | 21:35
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I kto to mówi :D ten co płacze o 6 karnych dla MU w tym sezonie i mówił o nurkowaniu Jamesa z Chelsea w pucharze ligi .
10 lis 2019 | 21:43
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja wiem ze ci mozg zszedl do dupy z rozpaczy po upadku klubu ale nie porownuj sytuacji z nurkowaniem do rzekomych zagran rekami. Mam nadzieje, ze to ci pomoze w trzezwej ocenie.
10 lis 2019 | 21:59
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mówisz o trzeźwej ocenie a gadasz o nurkowaniu :) Spoko luz, nic mi do dupy nie zeszło a już dawno jestem pogodzony z sytuacją United więc punchem nie trafiłeś mordo. Tak czy inaczej powinien być VAR w tej sytuacji. A tak serio to ci powiem że mam wyjebane czy powinien być karny czy nie. Nie mój klub nie moja sprawa. Napisałem tylko jak by to wyglądało jakby United grali a nie Liverpool.
11 lis 2019 | 11:40
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I co w tych powtorkach... Dzbanie mecz było obejrzec, pierwsza ręką ok zgodzę się że nie było karnego bo bernardo miał w tej akcji pierwszy reke, ale druga to jest karny jak w mordę strzelił. Ręką to ręką, i karny i enter... Powiększył objętość ciała...
10 lis 2019 | 23:45
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
najpierw sprawdz wszystkie powtórki to zobaczysz , że Arnold nie zagrał rękę tylko odbiła się od biodra piłka, a że jednocześnie chował rękę od piłki to wyglądało jakby ręką odbił a tak nie było !!! także zobacz wszystkie powtórki kilka razy i pogadamy dopiero
11 lis 2019 | 11:14
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dokładnie
11 lis 2019 | 05:57
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zauważyłem, że pod każdym meczem LFC porównujesz jakby to United... daj już spokój..
11 lis 2019 | 11:16
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo ich teraz najbardziej boli że nam się powodzi xD
11 lis 2019 | 11:41
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wam?? Siedzisz z kapciami w fotelu nygusie :P
24 lis 2019 | 17:41
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A tobie pewnie do tej pory matka żryć pod ryj podstawia?
11 lis 2019 | 20:40
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mordo, czytaj ze zrozumieniem bo widzę kiepsko z tym :)
11 lis 2019 | 21:41
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Problem mam z czytaniem bredni
10 lis 2019 | 20:56
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobry mecz zwyciężył lepszy YNWA
10 lis 2019 | 20:31
(Edytowany)
Ej Świniaczki.
Obejrzyjcie powtórkę DOKŁADNIE 5 minuta.
Zanim piłka TAFIA w UDO(!) Arnolda, a sędzia to widzi z 2 m, to piłka trafiła 0.5 sekundy wcześniej w rękę Bernardo Silvę i trafią prostu BEZPOŚREDNIO w udo Arnolda.
I Aguero zamiast pajacować i chyba wg niego Arnoldowi urosła trzecia ręka zamiast uda, to powinien walcyzć o piłkę.

Sędzia ewidentnie puszcza grę mimo tej ręki SIlvy.
I pada gol.
Nie wiem czy można puścić grę na korzyść defensynwej frużyny, ale na PEWNO ręki TAA nie było, a jeśli to można mieć PRETENSJE tlyko o to, ze sędzia nie odgwizdał WOLNEGO dla Live po ręce SIlvy.
Koniec pierdolenia i zaślepieńcy oglądać powtórki i minusować, ale REALITY nie zmienita.
Ręka SILYV, Udo Arnolda. KONIEC BASTA.
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ej Świniaczki.
Obejrzyjcie powtórkę DOKŁADNIE 5 minuta.
Zanim piłka TAFIA w UDO(!) Arnolda, a sędzia to widzi z 2 m, to piłka trafiła 0.5 sekundy wcześniej w rękę Bernardo Silvę i trafią prostu BEZPOŚREDNIO w udo Arnolda.
I Aguero zamiast pajacować i chyba wg niego Arnoldowi urosła trzecia ręka zamiast uda, to powinien walcyzć o piłkę.

Sędzia ewidentnie puszcza grę mimo tej ręki SIlvy.
I pada gol.
Nie wiem czy można puścić grę na korzyść defensynwej frużyny, ale na PEWNO ręki TAA nie było, a jeśli to można mieć PRETENSJE tlyko o to, ze sędzia nie odgwizdał WOLNEGO dla Live po ręce SIlvy.
Koniec pierdolenia i zaślepieńcy oglądać powtórki i minusować, ale REALITY nie zmienita.
Ręka SILYV, Udo Arnolda. KONIEC BASTA.

Macie oczy, a nie widzicie ?
Macie VAR, a nie widzicie ?

Można siętylko przyjebać do sędzeiego, za to, że nie przerwał gry po ręce Silvy.
A kibice City niech walą konia i kupią Aguero okularki
Gracz meczu: A. Robertson
10 lis 2019 | 23:08
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie zesraj się
10 lis 2019 | 23:10
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zesrałem się. zdrowo.
Jednak uderza w rękę TAA, potem w udo, ale i tak sędzia były bezczelny gdyby podyktował reke Arnolda gdy 0.5 sekudny temu uderzyła najpierw Silvę.
Zesrałeś dupę?
Gracz meczu: A. Robertson
11 lis 2019 | 00:15
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nawet jeśli to wygraliby 2:1
W kwestii sędziowania masz racje, jest do dupy bo faulowali Fabinho w polu karnym a chwile później strzelił Silva więc mogłoby być tak napraw