Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące
Liverpool FC
{{supporters}}
{{supporters}}
3-1 {{score_string}}
Data
16 gru 2018 | 17:00 ( {{time}}'
{{extra}}'
)
(zakończony) (przełożony) (anulowany) ( 90' ) (zakończony) (przełożony)
Rozgrywki
Sędzia
Martin Atkinson
Manchester United
{{supporters}}
{{supporters}}
1 Połowa
24'
(as Fabinho)
 
 
26'
33'
40'
2 Połowa
46'
70'
73'
80'
84'
85'
{{periods_name[current_period]}} {{(current_period == 4) ? ps_score : ''}}
{{time_item.order}}
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
Rzut karny
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
(gol cofnięty)
 
 
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
Rzut karny
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
(gol cofnięty)
 
 
Zakończony
Zakończony Przerwa Oczekiwanie na dogrywkę Przerwa Oczekiwanie na rzuty karne Trwa Trwa {{time}}' + {{extra}}'
Czas doliczony: +{{injury}}'
Mecz jeszcze się nie rozpoczął. Wynik i zdarzenia meczowe będą aktualizowane na bieżąco od pierwszego gwizdka sędziego.

Statystyki meczu

Posiadanie piłki
64% {{sum_A}}%
Liverpool FC
36% {{sum_B}}%
Manchester United
Posiadanie piłki
64 {{sum_A}}
36 {{sum_B}}
Strzałów
22 {{sum_A}}
5 {{sum_B}}
Strzałów celnych
11 {{sum_A}}
2 {{sum_B}}
Strzałów niecelnych
11 {{sum_A}}
3 {{sum_B}}
Strzałów zablokowanych
0 {{sum_A}}
0 {{sum_B}}
Ataków
148 {{sum_A}}
87 {{sum_B}}
Groźnych ataków
95 {{sum_A}}
23 {{sum_B}}
Rzutów rożnych
13 {{sum_A}}
2 {{sum_B}}
Fauli
6 {{sum_A}}
14 {{sum_B}}
Kartek
0 {{sum_A}}
2 {{sum_B}}
Rzutów wolnych
17 {{sum_A}}
8 {{sum_B}}
Spalonych
2 {{sum_A}}
3 {{sum_B}}

Liverpool FC - Manchester United Kursy przedmeczowe

Skrót meczu

Materiał dodany przez: totil 16 gru 2018 | 18:53
Długi skrót:
Materiał dodany przez: totil 16 gru 2018 | 21:07
Materiał dodany przez: fanatic 16 gru 2018 | 18:47
Materiał dodany przez: Kevinmecz 16 gru 2018 | 18:48
Długi skrót:
Materiał dodany przez: fanatic 16 gru 2018 | 19:07

Gracz meczu

Głosuj na najlepszego Twoim zdaniem piłkarza meczu. Weź pod uwagę dyspozycję piłkarza, jego wkład w grę zespołu i wartość jaką dał swojej drużynie w ocenianym meczu. Wybierz zawodnika z rozwijalnej listy i kliknij "Wybieram"
1
Liverpool FC
67% głosów
2
Liverpool FC
11% głosów
3
Liverpool FC
6% głosów
1
{{players[0].team_name}}
{{players[0].percentage}}% głosów
{{player.place}}
{{player.team_name}}
{{player.percentage}}% głosów
Oddano: 154 głosów
Twój wybór:

Dyskusja

172
17 gru 2018 | 13:04
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
18 baniek za Shaqiriego przy szalonych kwotach w premire leauge to jak za darmo. Jurgen wie co robi , juz chyba nie ma zadnego zawodnika ze skladu kiedy objal Liverpool
Gracz meczu: X. Shaqiri
18 gru 2018 | 03:11
(Edytowany)
Mane, Henderson gra często w 1 składzie, Wijnaldum (?)
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mane (?), Henderson, Wijnaldum (?)
17 gru 2018 | 11:15
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Typowy Mourinho: Fellaini w przerwie za Dalota...
17 gru 2018 | 11:09
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Było czuć na transmisji, że to derby, a jakie wrażenie dopiero musiało być na samym stadionie.
17 gru 2018 | 10:30
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
united jest żałosne w tym sezonie
17 gru 2018 | 10:02
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Odetchnalem z ulga po koncowym gwizdku bo obawialem sie straty 2 punktow po tym bledzie Becker'a.
Gracz meczu: Fabinho
17 gru 2018 | 09:08
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Shaqiri czarny koń tego spotkania. Liverpool zmiażdżył Manchester i wygrał zasłużenie.
Gracz meczu: X. Shaqiri
17 gru 2018 | 06:24
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Shaqiri na duzym farcie-2 bramy 2 rykoszety. Brawo Reds
17 gru 2018 | 03:40
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kurwa strzały 22/5 niech już wypierdolą siwego z ManU
17 gru 2018 | 09:54
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech zostanie tam jak długo tylko chce ;-)
17 gru 2018 | 11:02
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
MurinhoOut!
16 gru 2018 | 23:57
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Xherdan wejście smoka, chyba przez Kloppa to noszony na rękach był po ostatnim gwizdku ;) Świetny mecz Liverpoolu, tragiczny Manchesteru ale cóż, nie pierwszy i nie ostatni patrząc na ostatnie starania Mou
Gracz meczu: Fabinho
16 gru 2018 | 23:22
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rany znowu kompromitacja... lv w tym sezonie mc o tytul. Mu z jego wizja do ligi europy sie nie dostanie
16 gru 2018 | 23:02
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
bramka dobrze strzelona nie uznana ? czy mi się wydawało ? lukaku był na spalonym ale piłki nie dotkną więc pytam wtf??????
16 gru 2018 | 23:36
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pasywny spalony
16 gru 2018 | 23:47
(Edytowany)
Według zasad, zawodnik mógł przeszkodzić bramkarzowi przez ten ruch "zmylenia" i był blisko piłki więc bramka prawidłowo nie uznana.
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Według zasad, zawodnik mógł przeszkodzić bramkarzowi przez ten ruch "zmylenia" i był blisko piłki więc bramka prawidłowo nieuznana.
17 gru 2018 | 00:34
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
serio? dzięki za info, nie wiedziałem że mimo braku kontaktu z piłką można odgwizdać spalonego, nieraz widziałem bramę gdy zawodnik zasłaniał pole widzenia bramkarzowi i nie było spalonego, a typ był jawnie na spalonym, ciekawy przepis, wart przyjrzenia się
17 gru 2018 | 06:46
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
chyba w okręgówce ;D
18 gru 2018 | 13:43
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
coś mało tych meczów chyba oglądasz bo takich spalonych była cała masa w piłce nożnej :D
16 gru 2018 | 22:40
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szkoda takiego klubu Jak ManU. To jest chyba faktycznie klątwa Sir Alexa bo żaden trener do dzisiaj tego nie poukładał. Z drugiej strony jeśli spojrzymy na kadrę ManU... bez urazy ale oprócz De Gea, Pogby i Może Martiala to tam nikt nie gra nawet na średnim poziomie. Ani nazwisk, ani formy nie ma ta ekipa. To nie jest przede wszystkim drużyna.
17 gru 2018 | 09:49
(Edytowany)
Gdzie Ty widziałeś ostatnio grającego Pogbę?? Tam Pogba to taki truteń, który robi wszystko żeby zwolnili Mourinho i ma trochę racji, tylko takich kolesi jak on też powinni wy...ac z takiego klubu jak MU na zbity pysk... MU było zawsze wielkim klubem, bo miało przywiązanych, oddanych klubowi piłkarzy, jak Giggs, Scholes, Rooney, Beckham, Solskjaer, Keane i wielu innych, a nie bandę rozpieszczonych dzieciaków, którym się nie podoba trener, to nie wkładają 10% serca na boisku... Tacy ludzie jak Pogba, Sanches, Lukaku precz!!!
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdzie Ty widziałeś ostatnio grającego Pogbę?? Tam Pogba to taki truteń, który robi wszystko żeby zwolnili Mourinho i ma trochę racji, tylko takich kolesi jak on też powinni wy...ac z takiego klubu jak MU na zbity pysk... MU było zawsze wielkim klubem, bo miało przywiązanych, oddanych klubowi piłkarzy, jak Giggs, Scholes, Rooney, Beckham, Solskjaer, Keane i wielu innych, a nie bandę rozpieszczonych dzieciaków, którym się nie podoba trener, to nie wkładają 10% serca na boisku... Tacy ludzie jak Pogba, Sanches, Lukaku precz!!! Mourinho też do zwolnienia bo tego nie ogarnie już...
17 gru 2018 | 11:04
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pogba? Ty mecze oglądasz? Pogba udane zagranie to może ma ale 1 na 10 a jego strzały z 40 metrów to nie wiem po co, chyba na wiwat.
16 gru 2018 | 22:07
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Te mecze kieruja sie zupelnie innymi zasadami. Nie wqzne kto jest w jakiej formie a kto ssie w lidze. Tutaj wszytsko moze aie zdarzyc i obawialem sie najgorszego. Obawialem sie ze mimo przytlaczajacej przewagi przerzniemy to zwlaszcza po bledzie Alissona po ktorym to troche zeszlo z nas powietrze. Tak sie jednak nie stalo i zasluzenie wygralismy ten wazny dla nas mecz. Kolejne 3 wazne pkt.
16 gru 2018 | 22:25
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
>zeszlo z nas powietrze
>wygralismy
>wazny dla nas mecz
XD
Gracz meczu: X. Shaqiri
17 gru 2018 | 05:36
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mnie tez to zawsze rozpierdala, jak ktos sie utorzsamia chocby to on grał albo wymyslal taktyke :D
17 gru 2018 | 09:54
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mnie natomiast przeraza to, ze Polacy nie znaja swojego jezyka ojczystego i wala takie babole jak "utorzsamia".:-))
Gracz meczu: Fabinho
17 gru 2018 | 18:52
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Grunt to dobra wypowiedz merytoryczna
18 gru 2018 | 22:06
(Edytowany)
Bo chuja czujesz do klubu ktoremu rzekomo kibicujesz. Ja sie utozsamian bo bylem na wielu meczach zarowno domowych i wyjazdowych. Spotkalem i poznalem mase fanych ludzi ktorych wlasnie MOJ klub postawil na mojej drodze. Taka jest roznica gdy kibicujesz klubowi ktory skradl twoje serce. Ale co ty mozesz o tym wiedziec, kibicujesz Shity.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo chuja czujesz do klubu ktoremu rzekomo kibicujesz. Ja sie utozsamian bo bylem na wielu meczach zarowno domowych i wyjazdowych. Spotkalem i poznalem mase fajnych ludzi ktorych wlasnie MOJ klub postawil na mojej drodze. Taka jest roznica gdy kibicujesz klubowi ktory skradl twoje serce. Ale co ty mozesz o tym wiedziec, kibicujesz Shity.
19 gru 2018 | 04:30
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Buehehe nieźle cie poniosło, uważaj zeby nie zeszło z WAS powietrze i pamietaj ze to byl dla WAS wazny mecz. sluchaj gosciu, mecze rozegrane na xboxie 360 na ktorych byles, naprawde nie wpisywalbym do CV :) ale co ty mozesz o tym wiedziec, YMCA wygrywa puchary tylko na konsolach
19 gru 2018 | 14:55
(Edytowany)
Zal mi ciebie i tobie podobnych. Jedyne czym sie pasjonujecie to kwoty transferowe. Prawda jest taka ,ze takimi jak ty gardza prawdziwi kibice. Skaczecie z kwiatka na kwiatek jak tylko klub daje dupy. Daje sobie leb uciac ,ze w zyciu nie byles na Emptyhad i nie ogladales klubu ktoremu rzekomo kibicujesz na wlasne oczy. Pytanie sie nasuwa komu kibicowales rok temu lub wczesnie chlopczyku. Wesolych swiat.
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zal mi ciebie i tobie podobnych. Jedyne czym sie pasjonujecie to kwoty transferowe. Prawda jest taka ,ze takimi jak ty gardza prawdziwi kibice. Skaczecie z kwiatka na kwiatek jak tylko klub daje dupy. Daje sobie leb uciac ,ze w zyciu nie byles na Emptyhad i nie ogladales klubu ktoremu rzekomo kibicujesz na wlasne oczy. Pytanie sie nasuwa komu kibicowales rok temu lub wczesniej chlopczyku. Wesolych swiat cwoku.
19 gru 2018 | 16:06
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja pierdole, ale ty pierdolisz :D 95% takich dzbanów jak ty pierdoli w takim sam sposob, chuja wiesz a pierdolisz jakbys pozjadal wszystkie rozumy kibicu z dupy wzięty :) jak zes jest taki dupny kibic to najpierw SPRAWDŹ czy "emptyhad" ma lepszą frekwencje niz anfield baranie i sprawdz sobie ile wydał looserpool na transfery ty kurwa inteligencie. Tak, mam racje ale i tak pierdolniesz jakimś zacofanym tekstem i bedziesz zadowolony z siebie :) nie pozdrawiam cie ciulu z sosnowca
19 gru 2018 | 18:14
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ojojojoj ale sie ktos uniosl. Musialo trafic w czule miejsce. Ile ty masz latek chlopczyku, 14-15? Czekam na kolejny wysyp epitetow z twojej dziecinnej papy.
19 gru 2018 | 19:30
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pfff, widac ze jestes z sosnowca, albo z radomia, serio :) przytkalem cie prawdziwymi informacjami to teraz szukasz nie wiadomo czego, idz byc pizdą gdzie indziej smarku
19 gru 2018 | 21:07
(Edytowany)
Ale ty masz jakies problemy z wyrazaniem sie bez uzywania brzydkich wyrazow? Czy nadrabiasz bo jestes fajtlapa zyciowym i kazdy cie gnebil w gimnazjum? Wydaje sci sie, ze jestes twardzielem przed klawiatura?
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale ty masz jakies problemy z wyrazaniem sie bez uzywania brzydkich wyrazow? Czy nadrabiasz bo jestes fajtlapa zyciowym i kazdy cie gnebil w gimnazjum? Wydaje ci sie, ze jestes twardzielem przed klawiatura?
20 gru 2018 | 05:49
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mam cie w dupie szczawiu, staram sie tak dobierac slowa zebys nie mial problemu z przetworzeniem ich i zebys je zrozumial bez zadnego problemu bo jak na razie to musialem cie zgasic odnośnie twojego "ukochanego" klubu a teraz mi pierdolisz ze miales jakies problemy w gimnazjum, ja chodzilem starym tokiem nauczania więc nie wyszła ci docinka. A czy jestem twardzielem przed klawiatura? Dostosowuje sie do przeciwnika, wiec sam sobie odpowiedz ciulu :)
20 gru 2018 | 11:27
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No widac golym okiem ze masz jakies problemy. Moze mama ciebie nie przytulala czesto? Stawialbym raczej na nocne odwiedziny taty w twojej sypialni. Bolalo? Musiales ciezko to przezyc i teraz odreagowujesz przed klawiatura. Napisz cos jeszcze. Ponoc dzielenie sie takimi przezyciami pomaga chlopcze.
20 gru 2018 | 13:58
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No to to by było na tyle :) jestes debilem mieszkającym za granicą robiącym tam za zwykłą szmate do podłogi. Powodzenia w dalszym egzystowaniu pizdo. Nie masz żadnych racjonalnych (wiesz co to znaczy?) argumentów to zacząłeś wrzucać tu rodziców, obstawiam ze zatrzymałeś się w wieku 13 lat i takie wyrażanie sie jest modne tam gdzie mieszkasz. Buraki niech wypierdalają na pole, wiec nie wiem co tu jeszcze robisz. Ssij leśny dzbanie i najlepiej jakbyś już nie odpisywał bo jesteś malutki przy mnie z takimi tekstami :)
20 gru 2018 | 14:19
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czy twoja rodzina wie ze jestes gejem? Czy twoj tatus wie ze to dzieki niemu jestes nieoficjalnym krolem fistingu w Polsce? Czy nauczyles sie tych wszystkich brzydkich wyrazow we wlasnym domu od mamusi i tatusia? Jak to jest wstawac o 5:49 rano zeby odpisac na komentarz na meczykach? Jaram sie tym ze toczysz piane z pyska.
20 gru 2018 | 17:28
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skąd ty bierzesz te denne teksty o gejach? Ja pierdole dzieciaku jak ty sie uchowales? :D nauczylem sie brzydkich slow od twojej matki, gdy przeklinala jak ją pierdolili wszyscy twoi sąsiedzi pokolei :) wal sie na ryj szmaciarzu. Jak to jest pisac komentarz o 14:19? Co to w ogole jest za pytanie? Normalni ludzie pracują to wstają wczesniej, najwidoczniej taki nieudacznik zyciowy jak ty nie wie co to praca i pobierasz złodzieju wszystkie mozliwe zasiłki mopsiarzu :)
20 gru 2018 | 19:33
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Opowiedz jak to jest byc gejem w twoich rodzinnych stronach. Jak koledzy reaguja na twoje zaproszenia do wspolnego fistingu? Czy rodzice wiedza ze jestes lokalnym celebryta? Czy o 5 49 ktos tobie wsadzal lape w dupe czy ty komus? Miales nie odpisywac a jednak piszesz dalej. Masz jakas obsesje na moim punkcie?
20 gru 2018 | 20:33
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Widze niezłe masz wynaturzenia, skoro piszesz takie rzeczy :) brawo dla ciebie. Naucz sie czytac zwyrolu, nigdzie nie napisalem ze juz ci nie odpisze tylko TY masz mi już nie odpisywac bo jestes cienki jak dupa węża, teksty jak z podstawówki buehehe. pozdrów rodziców, całkiem mili panowie.
20 gru 2018 | 21:07
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czy fisting daje ci pelna satysfakcje? Czy lubisz duze dlonie wsadzane w dupe czy raczej male raczki?
20 gru 2018 | 21:15
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Twoja stara ci odpowie na to pytanie najlepiej
20 gru 2018 | 21:21
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ile rak miales na raz w dupie? Czy wolisz dlonie z bizuteria czy bez? Jaka bizuterie lubisz?
21 gru 2018 | 05:18
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jestes nudny jak twoja stara gdy jej wylizujesz odbytnice
21 gru 2018 | 10:59
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jakie przedmioty oprocz dloni wsadzasz sobie w dupe? Jaki przedmiot byl najdluzszy? Czy dzis o 5 18 tez wsadzales sobie cos w dupe?
21 gru 2018 | 11:40
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wypierdalaj na portale randkowe zboczony stulejarzu, jestes żenujący z takimi tekstami i nie dorastasz mi do pięt, pierdolisz caly czas o dupach bo nie masz nic mądrego do powiedzenia, nawet na temat swojego ukochanego klubiku :) mozesz mi naskoczyc, takie zenujące teksty na mnie nie działają bo to przedszkole. Mozesz dalej pisac co sobie robisz ze swoją dupą, mam z tego niezły ubaw :)
21 gru 2018 | 14:51
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale ty jestes emocjonalnie zjechany. Zakompleksiony na maxa koles ktoremu wystarczy napisac cokolwiek by mu piana z pyska poleciala. Mozna by ci przepis na sernik to wkleic a jedyna reakcja bylby kolejny plaster obelg bo nic innego nie potrafisz napisac. Generalnie masz ubogi slownik bogaty tylko w patologiczne odzywki. Jezyk patologii wyniesiony z domu gdzie biedy bylo tak samo duzo jak i taniego alkoholu. Molestowany pewnie tez byles nie mam watpliwosci. Musialo sie to odbic na twojej edukacji bo tylko matol wstaje do roboty o 5:18. Cep bez szkoly wstaje zapierdalac o 5:18. Masz gdzies ok 30 lat jak mniemam moze troszke wiecej. Upijasz sie tanim piwkiem z Biedry, obowiazkowo jedno po robocie z kumplami dla ktorych jestes gosciem bo masz wyszczekana jape. Posrod nich grasz chojraka ale w urzedzie nie wiesz jak pysk otworzyc. Kazda wartosciowa kobieta omija takiego cepa i prostaka z daleka dlatego pozostaja ci stare, zaniedbane pijaczki z twojej kamienicy. Wybredny nie jestes bo na nic innego ciebie nie stac. Jestes bowiem nikim i jako nikt zdechniesz cepie bez szkoly. Wesolych swiat patolu. The end.
21 gru 2018 | 15:39
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Buahahaha :D powiem ci tak psychologu, z niczym zes nie trafil, ale mozesz dalej wylewac swoje gorzkie żale stulejarzu. Ja mam ubogi język? Do takiego półgłowka nic nie trafia więc szedłem po najmniejszej linii oporu, patolem jestes TY, do tego zwyrolem ponieważ twoje wczesniejsze posty byly tylko twoich rekach ww dupie twojej matki wiec nie wiem co chcesz mi udowodnic :) tak dennej gadki jeszcze jeszcze z nikim nie prowadzilem, 0 merytoryki, wysmialem cie z tego co napisales o WASZYM klubie bo jestes dzieciuchem pisząc w ten sposob a ty zaczales uprswiac tu psychologie, nie dorastasz mi do pięt, juz ci to pisalem i twoje gierki w ogole na mnie nie dzialają :) a to ze ktos wstsje do pracy o 5 rano swiadczy ze jest zlym czlowiekiem? Niezły szacunek wyniosles z rodzinnego domu, pogratulowac twoim starym :))) nie wiesz co robie ale wszystkich do jednego wora wsadzasz, prawdziwy ignorant z ciebie. Nie zapomnij isc po zasilek po swietach bo taki jak ja musi robic na takiego nieroba jak ty. Nie pozdrawiam cie kur.wo bez chrztu
21 gru 2018 | 23:34
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No to ładna drama przed świętami;)
20 gru 2018 | 14:07
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No to to by było na tyle :) jesteś tak jebnięty że nie mam słów na ciebie, nawet nie odpisujesz na posty (podejrzewam ze nawet ich nie czytasz) tylko odrazu piszesz kolejna zaczepke, w dodatku taką że jakbym wiedział kim jesteś to odrazu masz w morde szczylu. Napinatorze internetowy nie masz zadnych racjonalnych (mam nadzieje ze wiesz co to znaczy?) to zacząłeś wrzucać tu rodziców. Odrazu widac ze jestes zwyklym leszczem dorabiającym za granicą jako zwykla szmata do podłóg, chuja wiesz, chuja widziales i w dupie byles a sie sadzisz jakbys nie wiadomo kim był :) uwazaj teraz na weekend bo jest wazny dla WAS mecz, żebyśCIE nie przegrali i żeby nie zeszło z WAS powietrze hahahah :) ssij leśny dzbanie i najlepiej jakbys juz nie odpisywal bo jestes malutki przy mnie z takmi tekstami
20 gru 2018 | 14:10
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No to to by było na tyle :) jesteś tak jebnięty że nie mam słów na ciebie, nawet nie odpisujesz na posty (podejrzewam ze nawet ich nie czytasz) tylko odrazu piszesz kolejna zaczepke, w dodatku taką że jakbym wiedział kim jesteś to odrazu masz w morde szczylu. Napinatorze internetowy nie masz zadnych racjonalnych (mam nadzieje ze wiesz co to znaczy?) to zacząłeś wrzucać tu rodziców. Odrazu widac ze jestes zwyklym leszczem dorabiającym za granicą jako zwykla szmata do podłóg, chuja wiesz, chuja widziales i w dupie byles a sie sadzisz jakbys nie wiadomo kim był :) uwazaj teraz na weekend bo jest wazny dla WAS mecz, żebyśCIE nie przegrali i żeby nie zeszło z WAS powietrze hahahah :) ssij leśny dzbanie i najlepiej jakbys juz nie odpisywal bo jestes malutki przy mnie z takmi tekstami
21 gru 2018 | 23:40
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak czytam te wasze posty i stwierdzam że liverpoolczyk ladnie cie zbaitował. Poza tym za mało pisania o futbolu za dużo patologii i pojazdu po rodzicach i sobie samych;) szacunku trochę jeden do drugiego.
22 gru 2018 | 07:39
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Moge dokladnie to samo napisac o tym kimś/czymś ze go/to "zbaitowałem" :) btw. gratuluje zmiany trenera :)
22 gru 2018 | 15:17
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lepiej późno niż wcale. Chociaż i tak sezon poszedł się jebać. Zobacyzmy co będzie dalej, czy Solskjaer zostanie czy zatrudnia nową osobę.
16 gru 2018 | 22:05
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby mi ktoś pokazał tylko statystyki z tego meczu, pomyślałbym że to był mecz któregoś z hegemonów ligi francuskiej lub hiszpańskiej, PSG lub Barcelony z jakimś zespołem z dołu tabeli, Amiens czy Rayo Vallecano. Z jednej strony czuję satysfakcję że Liverpool tak gniótł największego rywala. Z drugiej trochę przykro patrzeć na tak bezpłciowe United. Na Mou już chyba pora. Nic już dobrego z tego nie będzie.
17 gru 2018 | 11:15
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
przepraszam bardzo Rayo Vallecano jest moze u dołu tabeli ale czy jest słabe? nie sądze
16 gru 2018 | 22:02
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Prowadzilismy od poczatku spotkania do konca, jeden nie fortunny blad Allisona ktory nie obecni diabli w spotkaniu wykorzystyali, ale cieszy fakt ze to nie preszkodzilo planu na mecz i chlopaki grali swoje jak od pierwszego gwizdka.Shaq zajebiste wejscie smoka, w kazdym meczu jak wchodzi to robi zamieszanie drugiej druzynie, Klop stworzyl potwora ktory rozpierdala z lawki :D mam nadzieje ze z taka podstawa bedziemy grac do konca sezonu i wreszcie wygramy lige !! YNWA !!
Gracz meczu: N. Keïta
16 gru 2018 | 21:39
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jak tak patrze na Manchester , to chyba żadnego piłkarza bym nie wymienił od nich do Liverpoolu !!!
Gracz meczu: Fabinho
17 gru 2018 | 09:59
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Shaqiri strzelil 2 bramy, wiec dostal najwiecej glosow.Zgoda, ale patrzac na cale spotkanie uwazam, ze to Fabinho zasluzyl na MOTM i zagral wczoraj swoj najlepszy mecz w Pool'u.
Gracz meczu: Fabinho
16 gru 2018 | 21:21
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo The Reds.
16 gru 2018 | 21:17
-27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja pierdole to musi byc fuks ze o zwyciestwie zadecydowaly dwa rykoszety.
17 gru 2018 | 06:32
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ManU przez cały mecz 2 celne strzały i cudem zastrzelony gol a Ty pierdolisz o fuksie Liverpoolu 😁
16 gru 2018 | 21:14
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ManU słabe bez pomysłu na gre nie prowadzi akcji Liverpool ich gniótł cały mecz YNWA!!
16 gru 2018 | 21:09
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja nie wiek jak Manchester wygrał z Juventusem... Na prawdę szkoda mi Dawida 😔 Widać, ze mu już nerwy puszczają. Nie dziwie mu się. Niech sie cieszą, ze go maja, bo by dostawali po 4:0. Lubię Mourinho, ale jak on zostanie to niech Dawid spierdala do innego klubu. I nie rozumiem jednego chcą wydać ponad 100 baniek na obrońcę Napoli, a żałują 30 czy ile tam na odszkodowanie za zwolnienia trenera. Nie czaje tego serio...
16 gru 2018 | 20:06
(Edytowany)
Ferguson aż kiwal głową na trybunach... szkoda mi go że musi patrzeć na to co robi Józek z jego klubem. Jestem pewien że jakby SAF przejął tera z United to poustawialiby wszystkich jak trzeba i wrociliby do wygrywania meczy. Prawda taka że Józek się skończył gdy go z Chelsea wyjebali jak był nad strefą spadkową. Jego metody nie działają i jego filozofia jest przestarzała.
+43
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ferguson aż kiwal głową na trybunach... szkoda mi go że musi patrzeć na to co robi Józek z jego klubem. Jestem pewien że jakby SAF przejął tera z United to poustawialby wszystkich jak trzeba i wrociliby do wygrywania meczy. Prawda taka że Józek się skończył gdy go z Chelsea wyjebali jak był nad strefą spadkową. Jego metody nie działają i jego filozofia jest przestarzała.
16 gru 2018 | 19:59
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ciekawe czym ten glupek Murinhio bedzie sie usprawiedliwial , moze tym ze pies na murawe nasrał i ciezko bylo po niej biegać ...
16 gru 2018 | 20:58
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie na miejscu Kloppa to bym zrobił dwie rundy wokół boiska aby pokazać Portugalczykowi jak bardzo go szanuję. :P
16 gru 2018 | 19:58
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
you ll never walk alone ... you ll never walk alone ManU, Wilki i 4senal wezmą Cię w opiekę
16 gru 2018 | 19:52
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
0 pomysłu na grę i wieczna murarka tak się grać nie da. Zarząd wyjebane dopóki grają w LM i jest kasa. Nic tylko dociagnac ten sezon do końca i liczyć że speszial Łon poleci z klubu
16 gru 2018 | 19:51
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tylko De Gea-y mi szkoda
16 gru 2018 | 19:41
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No cóż Murinjo trzeba wyjebac bo i tak gra się nie poprawi. Oby zajęli miejsce poza TOP4 i szybko odpadli z LM to będą większe szanse że siwy poleci po sezonie ;)
17 gru 2018 | 11:12
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A już wydawało się, że wracają na dobre tory w meczu z Fulham...
17 gru 2018 | 20:53
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A tam ja straciłem nadzieję że kiedykolwiek będzie lepiej
16 gru 2018 | 19:37
-41
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Liverpool taki mocny ale tylko w tej śmiesznej lidze angielskiej. W LM gdy przyszło im zagrać z konkretnymi rywalami to ledwo wyszli po męczarniach z Napoli, przegranej z Crveną i cierpieniach z PSG, gdzie na Anfield wygrali ledwo po fartowne bramce w ostatniej minucie, a w Paryżu dostali lanie ;]
16 gru 2018 | 19:39
+39
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z tego co pamietam to na Anfield PSG nie wiedziało gdzie jest i strzeliło dwie bramki po fartownych kontrach. Z samej gry Liverpool zasłużył na wyższe zwyciestwo aniżeli 3:2.
16 gru 2018 | 19:42
-36
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeżeli PSG nie wiedziało gdzie jest podczas meczu na Anfield to powiedz mi co się działo w Paryżu ;]
16 gru 2018 | 19:45
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
XDDDDDD
16 gru 2018 | 19:47
(Edytowany)
* Weź ogarnij dupe...
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
* Weź ogarnij dupe... Na farcie, to ciebie zrobili...
16 gru 2018 | 19:58
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Liverpool jest wg. mnie 2 najlepszą ekipą na świecie. Subiektywnie sądzę, iż PSG jest najlepsze. Aktualnie mają najlepszą formę, juventus w dołku, co do Barcelony nie wiem bo w tym sezonie grają w kratkę.
16 gru 2018 | 20:07
(Edytowany)
BVB też ma bardzo przyzwoity sezon.
Jakie jest twoje top5 (jeśli znajdziesz chwilkę)
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
BVB też ma bardzo przyzwoity sezon i może być bardzo niebezpieczne. MC też w miarę OK, mimo kilku wpadek... Bayern powoli podnosi się z kolan. Real... koszmar... Juve? Dalej za słabe...
Jakie jest twoje Top5 na tą chwilę. (jeśli znajdziesz chwilkę). Naturalnie, do wiosny wszystko może wywrócić się do góry nogami.
16 gru 2018 | 20:28
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
1. PSG
2. Liverpool
3. Barca
4. Juve
5. City