Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące
Manchester United
{{supporters}}
{{supporters}}
2-2 {{score_string}}
Data
5 gru 2018 | 21:00 ( {{time}}'
{{extra}}'
)
(zakończony) (przełożony) ( 90' ) (zakończony) (przełożony)
Rozgrywki
Sędzia
Andre Marriner
Kibiców
74507
Arsenal Londyn
{{supporters}}
{{supporters}}
1 Połowa
26'
 
 
30'
 
 
37'
38'
 
40'
41'
42'
2 Połowa
46'
63'
65'
68'
(samobój)
 
 
69'
72'
75'
86'
{{periods_name[current_period]}} {{(current_period == 4) ? ps_score : ''}}
{{time_item.order}}
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
Rzut karny
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
(gol cofnięty)
 
 
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
Rzut karny
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
(gol cofnięty)
 
 
Zakończony
Zakończony Przerwa Oczekiwanie na dogrywkę Przerwa Oczekiwanie na rzuty karne Trwa Trwa {{time}}' + {{extra}}'
Czas doliczony: +{{injury}}'
Mecz jeszcze się nie rozpoczął. Wynik i zdarzenia meczowe będą aktualizowane na bieżąco od pierwszego gwizdka sędziego.

Statystyki meczu

Posiadanie piłki
48% {{sum_A}}%
Manchester United
52% {{sum_B}}%
Arsenal Londyn
Posiadanie piłki
48 {{sum_A}}
52 {{sum_B}}
Strzałów
10 {{sum_A}}
9 {{sum_B}}
Strzałów celnych
7 {{sum_A}}
4 {{sum_B}}
Strzałów niecelnych
1 {{sum_A}}
2 {{sum_B}}
Strzałów zablokowanych
2 {{sum_A}}
3 {{sum_B}}
Ataków
108 {{sum_A}}
115 {{sum_B}}
Groźnych ataków
47 {{sum_A}}
60 {{sum_B}}
Rzutów rożnych
4 {{sum_A}}
4 {{sum_B}}
Fauli
13 {{sum_A}}
10 {{sum_B}}
Kartek
3 {{sum_A}}
3 {{sum_B}}
Rzutów wolnych
13 {{sum_A}}
15 {{sum_B}}
Spalonych
2 {{sum_A}}
3 {{sum_B}}

Manchester United - Arsenal Londyn Kursy przedmeczowe

Skrót meczu

Materiał dodany przez: totil 5 gru 2018 | 22:52
Materiał dodany przez: fanatic 5 gru 2018 | 22:52

Gracz meczu

Głosuj na najlepszego Twoim zdaniem piłkarza meczu. Weź pod uwagę dyspozycję piłkarza, jego wkład w grę zespołu i wartość jaką dał swojej drużynie w ocenianym meczu. Wybierz zawodnika z rozwijalnej listy i kliknij "Wybieram"
1
Arsenal Londyn
28% głosów
2
Arsenal Londyn
15% głosów
3
Manchester United
13% głosów
1
{{players[0].team_name}}
{{players[0].percentage}}% głosów
{{player.place}}
{{player.team_name}}
{{player.percentage}}% głosów
Oddano: 67 głosów
Twój wybór:

Dyskusja

87
6 gru 2018 | 17:31
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale padaka haha
6 gru 2018 | 12:29
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mourinho to desperat. On zrobi z MU Stoke. Amen.
6 gru 2018 | 09:09
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
kanonierom zabrakło szczęścia-mieli ogórków na widelcu
sędzia sie nie sprawił-gdzie czerwone kartki dla juzkowych kopaczy?
powalczymy o 3 miejsce,a ogórki czerwone nawet do LE sie nie załapią! ;-D
6 gru 2018 | 08:23
(Edytowany)
De Gea superstar.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
De Gea superstar :) Szkoda Arsenalu powinni ten mecz wygrać obiektywnie patrząc a MU kończyć w 10-tkę conajwyżej.
6 gru 2018 | 07:54
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale to ManU to są rzeźnicy.
Gracz meczu: L. Torreira
6 gru 2018 | 11:01
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po prostu tacy grali dziś, bo wiele kontuzji jest. Normalnie Rojo, Herrera czy Bailly by pewnie nie grali.
6 gru 2018 | 11:02
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wczoraj*
6 gru 2018 | 18:17
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
kiedys to sie nazywala meska gra dzisiaj to jest rzezn, bylo troche ostro, ale aresnal tez niezle kartek wylapal tyle, ze jak w arsenalu ktos fauluje to jeszcze sam kontuzje lapie
7 gru 2018 | 08:19
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hmm...zawsze myślałem, że męska gra jest kiedy zawodnicy grają bardzo fizycznie, dużo ostrych ale czystych wślizgów itp. Nie wiedziałem, że wchodzenie wślizgami w stawy skokowe i szarpanie za włosy to "męska" gra.
Gracz meczu: L. Torreira
6 gru 2018 | 07:27
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ciekawe widowisko, chociaż nieco przyćmione przez sporą liczbę fauli - owszem, jest to liga angielska, więc zjawisko całkiem normalne, jednak nieczyste zagrania musieli w głównej mierze stosować gospodarze, bo nie prezentowali się zbyt rewelacyjnie na tle Arsenalu. Można mówić wiele na temat tego spotkania, ale pointa tego jest taka, że po walce mamy remis.
Gracz meczu: M. Guendouzi
6 gru 2018 | 06:57
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To samo robił Mourinho w Realu pozwalał dla pepe na wszystko tu zrobił z rojo pepe. Emery mógł załatwić na tem. Mecz drużynę footbolu amerykańskiego bo sędzia to ewidentnie sporty pomylił. .
6 gru 2018 | 06:44
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Unajted kryminał nie gra jeszcze 20 min to ten felaini by komuś coś zrobił złego. Gra mu tragedia Arsenal by to wygrał lekko ale musieli się troch wycofać bo debile z MU bezkarni skasował 2 graczy lacazett ledwo przeżył co w tym polu karnym się stało. W sumie kiedyś remis z unajted em u nich to był ok teraz to zwykła strata pts z ogurkami.
6 gru 2018 | 05:04
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dramat,kurwa
6 gru 2018 | 04:49
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fifa z roku na rok coraz bardziej realistyczna
6 gru 2018 | 01:15
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Można było mieć jakieś uwagi przez caly sezon do Marcusa, ale ewidentnie widać komu zależy na klubie pokroju United. Przez 90 minut zrobił wiecej sprintów niz Lukaku od poczatku sezonu ;) Guendouzi kozak :)
6 gru 2018 | 00:06
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
De Gea...chyba gra na zwolnienie Jozefa. Arsenal po staremu tragicznie w obronie. Fellaini to ciota za pociagniecie za wlosy. Totalna zenujaca ciota.
6 gru 2018 | 07:06
(Edytowany)
A sam miał takie długie tyle czasu to chyba z zazdrości zrobił. Ogólnie to go po to juzek trzyma Hama takiego jak i on.
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A sam miał takie długie tyle czasu to chyba z zazdrości zrobił. Ogólnie to go po to juzek trzyma chama takiego jak i on.
5 gru 2018 | 23:51
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szkoda ,że tylko remis. Tempo gry na całkiem niezłym poziomie ale spektakl na moje oko psuły nieczyste zagrania i to w większości przez zawodników MU. Remis to nasza porażka. Przy obecnej formie czerwonego manchesteru powinniśmy ich przejść. Było zupełnie inaczej. Miałem wrażenie ,że to MU dominowało. Jednak to co robił Rojo to lekka przesada. Arbiter chyba zapomniał okularów. Ten Pan to powinien wyjść z czerwem. Bogu niech dziękuję za przychylność bo chyba tylko dlatego dograł mecz do końca. Na pewno Unaited troszkę zaskoczyło tym pressingiem i bardziej agresywną grą. Ciekawe czy przełoży się to na ich lepsze występy, a Arsenal byle powoli do przodu. Pierwsza czwórka będzie nasza, i myślę ,że nie uwielbiane przez hejterów 4 miejsce ;),a 3. Powoli do celu.
6 gru 2018 | 00:28
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bez urazy ale pierwsza czwórka czytam tutaj jako 4miejsce to i za Wengera była przed sezonem już ustalona :D może pora na np. 3?
6 gru 2018 | 00:44
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
MU doszło do głosu dopiero w drugiej połowie, także ciężko powiedzieć, że dominowało.
6 gru 2018 | 08:23
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba nie trafiles z komentarzem :)
6 gru 2018 | 11:03
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No wiadomo, bo dziś trzeba pisać to co inni chcą usłyszeć. Takie czasy nastały...
5 gru 2018 | 23:12
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jazda z kurwami :D , jeszcze coś bardziej agresywnego bym obejrzał , jak arsenal mógł skakać do totenhamj to do united już nie bardzo . Tego się wymaga od ligi ang i united brak głaskania
5 gru 2018 | 23:17
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To polecam football amerykański albo kopaninę sebixów na osiedlowym orliku. Od ligi ang to się wymaga umiejętności, a nie takiego drewna jak MU :P
5 gru 2018 | 23:20
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jak masz ochotę oglądać coś bardzo agresywnego to odpal sobie liveleak, a piłkę nożną zostaw w spokoju
5 gru 2018 | 23:24
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie będę tu nikogo obrażać . Ale liga angielska to nie liga głaskania po główkach
5 gru 2018 | 23:54
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie widzę niczego przyjemnego w ciągnięciu kogoś za włosy czy wjazd w nogi totalnie bez potrzeby z narażeniem czyjegoś zdrowia, może to i nie powinna być głaskanina, ale na pewno też nie wrestling
6 gru 2018 | 00:41
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ryyyycz mała ryyyycZ płacz maleńka plaacz masz to u mnie od dziś , tyryrtyy
6 gru 2018 | 05:38
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chłopaki zrozumcie go, odpierdala mu, bo wie, że nie zgarną mistrzostwo przez najbliższe 5 lat z obecną formą i składem.
6 gru 2018 | 07:08
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie nic więcej oprócz chamskich fauli nie mogą pokazać.
5 gru 2018 | 23:06
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mecz brzydki do oglądania i ciężki... Martwi kontuzja Holdinga, bo czułem że to będzie jego sezon. Sędzia do wyjebania, z takim ocenianiem to może w 8 lidze mistrzów coś osiągnie. Przynajmniej tempo tego meczu było jakieś na przyzwoitym poziomie. Auba spierdolona setka, akurat dzisiaj na wagę 3 pkt. Jedyny pozytyw dla United to że Martial sobie prezent na urodzinki zrobił. Brama ze spalonego ale chuj z tym GG i gramy dalej. Top 3 w zasięgu w tym sezonie. Coyg
5 gru 2018 | 23:11
-20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
unajted 2 czerwone i brama po spalonym hehehhehehe brawo macie remis muly XD var was wyryucha...
Gracz meczu: L. Torreira
5 gru 2018 | 23:35
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z tego co piszesz United was wyruchalo :D
6 gru 2018 | 06:33
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak bybyl var to by sędzia obejrzał faul rojo czerwo faul felaibiego czerwo spalony przy 1 bramce i tyle.
5 gru 2018 | 23:06
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
WSTYD UNAJTED! nie manchester tylko WSTYD UNAJTED wpioszcie sobie to w głowe gracie syf jakich malo proby kontuzjowania graczy, rzygac sie chce z klubu ktory cos znaczyl murinho zrobil posmioewsiko super sie na to patrzy 2:2 chuj kazdy widzial gre Wstydu Unajted....
Gracz meczu: L. Torreira
5 gru 2018 | 23:32
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
4rsenal nie lepiej, w tym sezonie jedynie troche odpaliliście poprzednie nie lepiej od MU, więc nie wiem czym sie tak napinasz jak i tak nic nie ugracie :v
6 gru 2018 | 07:36
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
moze bedzie top 4 moze nie MU napewno nie wejdzie do top4 za wysokie progi ale Arsenal gra w pilke nie robi jakies kung fu mistrz.
5 gru 2018 | 23:04
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Parada błędów po obu stronach. Wnioskuję to tylko po skrócie.
5 gru 2018 | 22:58
+33
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fellainiemu chyba bardzo brakuje swojej starej fryzury, że tak darł Guendouziego za włosy, generalnie że gościu nie dostał żółtej w tym meczu to dziwne, sędzia pozwalał na trochę za wiele.
Dobry i wyjazdowy remis.
5 gru 2018 | 22:58
+43
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na kartofiskach widziałem lepsze sędziowanie, aż się ciśnie na usta: o żesz k* maaaaać.

Jakim cudem Rojo i Fellani dograli do końca? Ciągnięcie za włosy, łokieć w potylicę, 2 kosy na wyprostowanej podniesionej nodze? Zachowanie takie same, jedynie murawa lepiej utrzymana.
5 gru 2018 | 22:58
-15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Haha fani kanonierów liczyli na łatwe zwycięstwo do zera, takiego wała kurwa, możecie zapomnieć o trzech punktach
5 gru 2018 | 22:59
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
gracie najwiekszy syf w lidz nevcastell graq ladniej od was brawo zero zero 00000000000000000000000000000000000000000000 jestescie zerem jak banda mułow stoicie odbijacie ta pilke i nic wiecej to wolferhampton lepiej zagralo na remis...
Gracz meczu: L. Torreira
6 gru 2018 | 07:10
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ambicją kibicaMu nie przegrać do zera. Sir Alex był by z cb dumny xd
5 gru 2018 | 22:57
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ten remis to porażka Arsenalu. Przyjedzie na Old Trafford jakiś zespół ze środka tabeli i pyknie ich 3:0 jak tylko zagra ambitnie, w obecne MU można wchodzić jak w masło.
5 gru 2018 | 22:56
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja nie wiem po co ten Bailly tak panikuje w niektórych sytuacjach, przecież ma duże umiejętności co dziś tez udowodnił przy paru zagraniach.
5 gru 2018 | 22:58
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
w mu nikt nie ma umiejetnosci graja jak moj zespol 10 lat temu w b klasie dlugie pilki kurwa zespolz bpl dlugie pilki na przypal to nawet zepspoly z 17-20 prubuja cos zagrac a murinjo co? dlugie pilki antyfutbol i tyle mu zejdzie na dno z nim ani le ani lm nic....
Gracz meczu: L. Torreira
5 gru 2018 | 23:38
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Weź analfabeto odłóż klawiature, zaparz herbatki i przestań pić te browary po tajniaku napinasz sie jakbyście mieli final LM, ale zapomniałem, że nie gracie ;v
6 gru 2018 | 00:45
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może w przyszłym sezonie coś ugrają w LM, bo top4 w lidze coraz bardziej staje się realny.
5 gru 2018 | 22:41
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie wiem jak ocenić dziś United... Pierwsza połowa gorsza, druga lepsza, ale dużo błędów. Ogólnie mecz chaotyczny.
5 gru 2018 | 22:42
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dalot ciekawy zawodnik, przyszłosć United
5 gru 2018 | 22:49
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
unajted powinno grac w 9ke tyle graja piach pod kontuzje przeciwnika ntyfootbol tylk murinh o moze tk graccwel
Gracz meczu: L. Torreira
5 gru 2018 | 22:41
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Festwial klopsów. Jak Arsenal tego nie wygra to mogą zapomnieć już o mistrzostwie.
5 gru 2018 | 22:57
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No spodziewałem się dziś więcej po Arsenalu
5 gru 2018 | 22:35
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
United,z trybun leci,gramy do końca!!!
5 gru 2018 | 22:50
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nic nie gracie skaczecie na przeciwnkow jak malpy
Gracz meczu: L. Torreira
5 gru 2018 | 22:28
(Edytowany)
KURWA MAC !!!!!!!!!
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
KURWA MAC !!!!!!!!!
tyle błędów tyle kontuzji kurwa
5 gru 2018 | 22:32
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie wiem jak Laca się po tym pozbierał, okropnie to wyglądało
5 gru 2018 | 22:07
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
CZERWONA JAK DLA MNIE PRZYNAJMIEJ ŻÓŁTA NIESTETY TAK UWAŻAM KUR......W A
5 gru 2018 | 22:06
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wszędzie są nerwy ale po chuj robić wioskę jaka kibice arsenalu pokazują w komentarzach poniżej ....
5 gru 2018 | 22:31
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wy juz pilki noznej nie gracie ludzie wstyd
Gracz meczu: L. Torreira
5 gru 2018 | 22:05
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
GLORY MAN UNITED GLORY ! AHHHH
5 gru 2018 | 22:51
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
glory kurwa to co widzisz to glory zobacz pilke nie kibicuj slepo
Gracz meczu: L. Torreira
5 gru 2018 | 22:04
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak wiem że jestem kibicem Arsenalu ale patrząc obiektywnie czy nie powinno być czerwonej dla Rojo? Wjechał z impetem w Guendouziego prawie skręcając mu kostkę
5 gru 2018 | 22:53
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
unajted gra na kontuzje cwellle
Gracz meczu: L. Torreira
5 gru 2018 | 23:06
(Edytowany)
Ciężko powiedzieć. Wydaje się, że Rojo trącił lekko piłkę. Myślę, że jakby piłka nie wpadła do bramki to byłoby drugie żółtko dla Rojo i karny dla Arsenalu. Sędzia zobaczył, że w sumie piłka się wtoczyła do bramki więc uznał gola, a na resztę okoliczności wyjebane.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ciężko powiedzieć. Wydaje się, że Rojo trącił lekko piłkę. Myślę, że jakby piłka nie wpadła do bramki to byłoby drugie żółtko dla Rojo i karny dla Arsenalu. Sędzia zobaczył, że w sumie piłka się wtoczyła do bramki więc uznał gola, a na resztę okoliczności wyjebane. (edit - nie zauważyłem, że kolega piszę o faulu na Guendouzim. Myślałem, że chodzi o bramkę na 2-1 dla Arsenalu)
5 gru 2018 | 22:04
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
KOCHAM MANCHESTER ALE TEN MECZ TO PORASZKA. ROJO ZA TEN USMIESZEK W RYJ POWINIEN WYLAPAC ZERO DUMY HONORU. ŁZA LECI
5 gru 2018 | 21:56
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kibice Arsenalu wynocha stąd! Bo śmierdzi
5 gru 2018 | 23:01
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
leż jak nejmar
Gracz meczu: L. Torreira
6 gru 2018 | 13:54
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak Ci śmierdzi to masz nos za blisko ust frajerze...
5 gru 2018 | 21:51
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
mu gol po spalonym elo za rok var i sie skonczy gole z dupy
Gracz meczu: L. Torreira
5 gru 2018 | 21:48
-16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
niech emery odda walkower bo granie na tych kryminalistow to szkoda graczy
Gracz meczu: L. Torreira
5 gru 2018 | 21:43
-15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
kurwa jak unajted szuka kartek jebany anty futbol
Gracz meczu: L. Torreira
5 gru 2018 | 21:43
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
20 minut faulowania 25 minut grania ,żenada XD
5 gru 2018 | 21:45
-17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jebany unajte ciagnie do tej gry na kontuzje krymional footbolu
Gracz meczu: L. Torreira
5 gru 2018 | 21:42
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
kurwa unajted jebany co oni graja
Gracz meczu: L. Torreira
5 gru 2018 | 21:42
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
De Gea się nie popisał, coś od MŚ się nie moze pozbierać.
5 gru 2018 | 21:41
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
unajted proszenie o kartki jaki to cwel zespol
Gracz meczu: L. Torreira