1-1
Data
20 paź 2019 | 17:30 (zakończony)
Sędzia
Martin Atkinson
Kibiców
73737

Manchester United - Liverpool FC - Wynik meczu

Statystyki Meczu

34%
Posiadanie piłki
66%
7
Strzały
10
2
Strzały celne
4
4
Strzały niecelne
5
1
Strzały zablokowane
1
96
Ataki
133
41
Groźne ataki
61
0
Kartki
1
6
Faule
14
15
Rzuty wolne
10
3
Rzuty rożne
1
4
Spalone
1
Materiał dodany przez: totil 20 paź 2019 | 19:18
Długi skrót:
Materiał dodany przez: totil 20 paź 2019 | 19:57
Długi skrót:
Materiał dodany przez: fanatic 20 paź 2019 | 19:27

Dyskusja 81

21 paź 2019 | 09:41
0
Po tym meczu Manchester tylko forma do góry i top 5 na koniec sezonu bez problemu. Ten mecz to odbicie od dna
21 paź 2019 | 10:28
(Edytowany)
Po PSG wydawało się, że powinni dostać kopa do końca poprzedniego sezonu, a stało się wręcz odwrotnie
0
Po wyeliminowaniu PSG wydawało się, że powinni dostać kopa do końca poprzedniego sezonu, a stało się wręcz odwrotnie
21 paź 2019 | 13:42
0
no napewno, zeby sedzia nie byl slepy i zagwizdal faul na Origim nawet gola UTD by nie strzelilo, nie mowiac dalej, ze to byl jeden z najgorszych meczy Premier LEague jakie ogladalem w tym sezonie, zero strzalow na bramke praktycznie, duzo niecelnych podan a Ty sie rajcujesz tym ze UTD w gore po takiej zenadzie pojdzie, ... hahahahaha rozbawiles mnie :))
22 paź 2019 | 10:28
0
Taki faul że się Origi trzymał za tą nogę co nie trzeba :) po kurwie faul :) więcej przyaktorzył niż faulu było. Jameas kopali jak chcieli i sędzia też nie reagował gdzie chłopak nie udawał.
22 paź 2019 | 14:23
0
tak samo jak piałes na fartem 4:0 ze kozak UTd tak samo bedzie teraz, Liverpoolu najgorszy mecz = UTD najlepszy + fart sedziowski -- copy sobie tego posta i czytaj co kolejke! :)co za zaklamanie hahahaha przyaktorzyl :)
22 paź 2019 | 22:40
(Edytowany)
NIe da się kurwa 4:0 fartem wygrać ty prze chuju xD zajebiste wytłumaczenie na porażkę. Nie zakłamanie- trzymał się za nogę nie tą co trzeba. Szkoda że jak Jamesa kopali a sędzia nie reagował to kurwa nic nie napiszesz hipokryto i tak w prawie każdym meczu lidze. Tak tak dla ciebie każdy punkt United to fart i nic więcej :) i jak mam z takim kurwa znaffcą dyskutować no nie da się.
0
NIe da się kurwa 4:0 fartem wygrać ty prze chuju xD zajebiste wytłumaczenie na porażkę. No może i pisałem bo miałem do tego powody.Nie zakłamanie- trzymał się za nogę nie tą co trzeba. Szkoda że jak Jamesa kopali a sędzia nie reagował to kurwa nic nie napiszesz hipokryto i tak w prawie każdym meczu lidze. Tak tak dla ciebie każdy punkt United to fart i nic więcej :) i jak mam z takim kurwa znaffcą dyskutować no nie da się.
22 paź 2019 | 22:50
(Edytowany)
Ty sobie skopiuj za to "United na farcie" bo tylko tyle umiesz napisać. Czy wygrają 6:0 :2:0 3:0 to i tak dla ciebie jest to fart bo przecież ból dupy musi być :) Nie możesz przeboleć tego że United wygrywa i takie sobie wytłumaczenie naszykowałeś . Ja potrafię obiektywnie wypowiedzieć się na temat każdego zespołu i nigdy nie pierdole głupot że ktoś na farcie wygra, a ty widocznie jeszcze musisz dorosnąć do tego.
0
Ty sobie skopiuj za to "United na farcie" bo tylko tyle umiesz napisać. Czy wygrają 6:0 :2:0 3:0 to i tak dla ciebie jest to fart bo przecież ból dupy musi być :) Nie możesz przeboleć tego że United wygrywa i takie sobie wytłumaczenie naszykowałeś . Ja potrafię obiektywnie wypowiedzieć się na temat każdego zespołu i nigdy nie pierdole głupot że ktoś na farcie wygra, a ty widocznie jeszcze musisz dorosnąć do tego. Zamiast napisać żę Chelsea chujowo zagrała w obronie czy coś w tym stylu o nie kurwa United na farcie XD fuck logic
1 lis 2019 | 11:36
0
Jak tam mecz w carabao znowu fuksem xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD?
1 lis 2019 | 17:30
0
to taka podpucha, dal Frank wam mecze, teraz bedzie solskier musial grac na 3 frontach, kontuzje przyjda i znowu plecy beda ^^ my skupiamy sie na LM ,. takze cieszcie sie kibicie UTD z wygranej w pucharze M.City ^^ ktory regularnie go wygrywa,.
1 lis 2019 | 21:00
0
Tak tak dał nam mecze :) na LM xD dojebałeś. Będą kontuzje nie będą nie o tym mowa. Najpierw był fuks, teraz Frank mecze dał kurwa zajebiste wymówki. Zamiast zachować się jak prawdziwy kibic i przyjąć porażkę na klate i pogratulować przeciwnikowi wygranej to nie lepiej pieprzyć głupoty.
2 lis 2019 | 10:58
0
beke z Ciebie krece ^^ naprawde ciesze sie ze odpadli, szkoda tylko ze z UTD moglo to by Crystal P, nie bylo by szumu, prawda jest taka ze na tyle frontow grac to tylko CITY ma sklad,.
2 lis 2019 | 12:09
0
A mi chodzi o te twoje wymowki tylko ;) o nic więcej. Niby kumaty jesteś kibic ale z tym 4:0 na fuksie to dojebales.
2 lis 2019 | 12:42
0
jakby nie byl fuks, czyli wielkie szczescie, to powtorzylibyscie taki wynik czasem, a mysle ze do konca sezonu wam sie taki fart nie zdazy ze przeciwnik bedzie trafial slupki i wszedzie kopal tylko nie w bramke ^^
2 lis 2019 | 13:31
(Edytowany)
A gdyby babcia miała wąsy to byłby dziadek xD nie moja wina że zawodnicy Chelsea nie umieli na bramkę trafić :) w obronie za to zagrali perfekcyjnie hehe aż 4 brameczki wpuścili, ale oczywiście to też jest fuks XD to z zagrali po prostu chujowo to też jest fuks :) teraz też nic ciekawego nie pokazali i też jest fuks :) wszędzie fuks ale że słabo zagrali to nieeeee skądże znowu Chelsea nigdy słabo nie gra tylko przeciwnik ma fuksa. Z United zawsze mają pecha jak skurwysyn :) grają zawsze lepiej XD
0
A gdyby babcia miała wąsy to byłby dziadek xD nie moja wina że zawodnicy Chelsea nie umieli na bramkę trafić :) w obronie za to zagrali perfekcyjnie hehe aż 4 brameczki wpuścili, ale oczywiście to też jest fuks XD to z zagrali po prostu chujowo to też jest fuks :) teraz też nic ciekawego nie pokazali i też jest fuks :) wszędzie fuks ale że słabo zagrali to nieeeee skądże znowu Chelsea nigdy słabo nie gra tylko przeciwnik ma fuksa. Z United zawsze mają pecha jak skurwysyn :) grają zawsze lepiej XD
Jakbyś był obiektywny kibic to byś napisał że Chelsea popełniła błędy w obronie i zagrali słabo ale nie lepiej fuks fusk fuks fuks . Tak więc wiesz, taki z ciebie kibic jak z koziej dupy trąba. Jak United chujowo zagra to potrafię to napisać a nie pierdole że przeciwnik fuksa miał.
21 paź 2019 | 09:39
0
Przez takie mecze odjeżdza mistrzostwo. Teraz jeszcze przegrana z City i remis z jakimś średniakiem i znowu City mistrzem. Liverpool musicie zdobyć tego mistrza bo jak nie wy to tylko city,ale kolejny rok z rzędu mistrz to nuda
21 paź 2019 | 08:02
0
Gol dla United nie powinien być uznany.
20 paź 2019 | 23:56
0
Możecie się smiać ale MU to jedyny klub w PL jak dotychczas który postawił się i urwał punkty Liverpoolowi.
21 paź 2019 | 10:26
(Edytowany)
Chyba nikt się nie śmieje sądząc po plusac
0
Chyba nikt się nie śmieje sądząc po plusach
20 paź 2019 | 23:41
0
cieszy powrót Keity i przełamanie Lallany.
20 paź 2019 | 22:53
0
Klop to stale placzek do sedziow,ale jak czesto w samej koncowce przyfarca to cicho siedzi.
20 paź 2019 | 20:49
0
widać że varciniak jest kibicem mendżesteru unajted mówiłem że tam chce przejść
20 paź 2019 | 22:50
0
Ale obiektywnie rzecz biorąc United zasłużyło przynajmniej na punkt
20 paź 2019 | 20:32
0
Ile się przed tym meczem naczytałem na forach bukmacherskich, że LFC łatwo to wygra i "eksperci" polecają ten "sure bet". Nawet mój kumpel, kibic MU, wysłał mi zdjęcie kuponu, na którym postawił 2 i over 3,5. Jako już prawie 40-letni kibic Liverpoolu nie mogłem w tej sytuacji nie postawić 1X :) Już za wiele takich "masówek" widziałem i zbyt wiele meczów pomiędzy Liverpoolem a United przeżyłem, żeby nie przewidzieć jak to się może skończyć. Abstrahując już od Atkinsona i VAR, The Reds zagrali słaby mecz i ten punkt trzeba szanować. Szkoda, że rekord kolejnych zwycięstw skończył się właśnie na Old Trafford, ale to dopiero 9. kolejka, i do końca sezonu i tak wszystkiego nie da się wygrać. Rzut oka na tabelę powinien nam wszystkim poprawić humor. Podobał mi się w United ten cały James. Był nieźle poniewierany, ale wytrzymał pełne 90 minut i był ciągłym zagrożeniem. Z tym transferem wyjątkowo trafili :)
20 paź 2019 | 22:36
0
No i wreszcie ktoś nie obwinia sędziego i Varu tylko potrafi napisać obiektywny komentarz. Cud.
21 paź 2019 | 13:46
0
lipa nie mecz, podniecasz sie tym, i Liverpool i Utd zagralo zenade sezonu, jezeli kogos pochwalic w tym meczy to tylko Robertsona ktory do konca staral sie cos zagrac,. strzaly na brakme jakbym liczyl to po liczbie 3 mozna sobie darowac, ... kicha mecz i tyle, w dodatku zeby ktos normalny za Varem siedzial, nawet gola UTD by nie strzelilo :)
22 paź 2019 | 10:25
0
Chłopcze chyba pomyliłeś adresata :) a ty wiesz co by zrobili a czego nie kurwa wróżbita jebany XD Origi większy aktorzyna co się trzymał nie za tą nogę co trzeba hehe.
20 paź 2019 | 19:45
0
Komentarz usunięty
20 paź 2019 | 20:03
0
dondrugiej?
20 paź 2019 | 21:32
0
Mam dla ciebie propozycję
20 paź 2019 | 21:40
0
Komentarz usunięty
20 paź 2019 | 22:51
0
haha
20 paź 2019 | 19:45
0
Nawet jak był faul to co z tego...było kilka fauli uznanych i nie uznanych życie...tutaj akurat bramka wpadła zasłużenie bo taki faul jest na zółtą dla origi za aktorzenie...niedługo to walka bark w bark będzie zakazana bo "szczepionka" nejmary jebane
21 paź 2019 | 00:46
0
Hey :)

Ogladalem powtorke z sytuacji,powiem a wlasciwie to napisze tak...Kontakt z tej kamery na lewa lydke jakby byl,nie widzialem z innych kamer,wiec nie polemizuje,ale tu bym mial opcje watpliwosci,w sytuacji kiedy mi ich brak w piatek, podczas padu Niepsuja vel Wisla Kraków :D
20 paź 2019 | 19:45
0
~VAR jest po to, żeby z niego korzystać.
20 paź 2019 | 22:32
0
Dzisiaj był użyty. Jednak panowie którzy tam byli zdecydowali ze faulu o dziwo nie było....trudno 1-1 i lecimy dalej :)
20 paź 2019 | 22:38
0
W Anglii będzie huczeć jutro.
20 paź 2019 | 19:37
0
Z gry wydaje się, że remis jest sprawiedliwy. Liverpool nie pokazał nic specjalnego, żeby zasłużyć na zwycięstwo.
20 paź 2019 | 19:36
0
Liverpool nie zagrał dziś dobrego meczu i remis jest zasłużonym wynikiem. Brakowało Salaha, który skupiałby na sobie uwagę obrońców. Można mówić o tym, że Man Utd w kryzysie, ale na Old Trafford każda drużyna może przegrać, więc ten 1 pkt trzeba wziąć z pokorą i przygotować się jak najlepiej na mecz z Tottenhamem.
20 paź 2019 | 19:44
0
Myślę, że z Tottenhamem nie będą mieli problemu :D
20 paź 2019 | 19:45
0
I to jeszcze u siebie
20 paź 2019 | 23:41
0
Jako kibic Tottenhamu muszę z bólem serca to potwierdzić że strach będę miał to oglądać...
21 paź 2019 | 10:29
(Edytowany)
A co wg Ciebie jako kibicu Tottenamu się stało z tą drużyną.
0
A co wg Ciebie jako kibica Tottenhamu się stało z tą drużyną ?
22 paź 2019 | 11:28
0
Wedlug mnie jest za duzo zamieszania wokol np Eriksena ktory zaczal gwiazdorzyc, odszedl Trippier jedno z ogniw moim zdaniem... Lloris juz tez nie jest taki jak byl wczesniej nie daje tej 101% pewnosci do tego dodajmy problem psychologiczny (po przegranej w lidze mistrzow w fatalnym stylu) kilka porazek w lidze ktore nie powinny sie przydazyc, nowy stadion tez pewnie robi swoje. Wiele czynnikow sie sklada na to bo ekipa az tak bardzo sie nie zmienila trener ten sam od kilku lat nawet kasy na transfery poszlo troszke wiecej ale jakos to srednio bardzo wyglada.
21 paź 2019 | 10:31
0
To co się dzieje ostatnio w Tottenhamie to jakaś zagadka, ale w ogóle jak się popatrzy na ligę to można się za głowę złapać. Także mimo że (mówiąc po francusku) Marne Sząnse to może jakaś kolejna niespodzianka za tydzień?
20 paź 2019 | 19:33
0
Live straciło impet
Gracz meczu: A. Lallana
20 paź 2019 | 19:51
0
Granie na takiej samej intensywności przez cały sezon jest niemożliwe. To dopiero ich pierwsza strata punktów w tym sezonie, więc naprawdę jest dobrze.
20 paź 2019 | 19:56
0
jest super. Ale muszą uważać. Jak Barca, RM , BVB czy Bayern
Gracz meczu: A. Lallana
20 paź 2019 | 19:31
0
Tego się obawiałem ze Ole ole powiedział będzie premia mecz jak finał LM reszta się nie liczy i w taki o to sposób przypomnieli sobie jak się gra.
20 paź 2019 | 19:30
(Edytowany)
Przemilczajac VAR i prace Atkinsona nie da sie ukryc ze zagrasmy gowno. Moze ten mecz cos obudzi w tej ekipie bo ostatnie mecze nie wygladaj dobrze. Wazny pkt. Jebax VAR.
0
Przemilczajac VAR i prace Atkinsona nie da sie ukryc ze zagralismy gowno. Moze ten mecz cos obudzi w tej ekipie bo ostatnie spotkania nie wygladaj dobrze. Wazny pkt. Jebax VAR.
20 paź 2019 | 19:50
0
VAR zawsze budził i będzie budził kontrowersje :) juz było dość "skandalicznych" decyzji po VAR w tym sezonie . Tak czy inaczej jedni i drudzy mieli po 90 minut by wygrać mecz. Arkinson stary dziadek na emeryturę.
20 paź 2019 | 19:30
0
Dziś 1 i 2 drużyna nie była sobą Liverpoolu słabiej a MU powiem szczerze dobra spotkanie patrząc na ostatnio prezentowaną formę
20 paź 2019 | 19:29
0
To bylo do przewidzenia, ze jak United wymusi taka kopanine to nie przegraja. Ciekawe gdzie sezonowcy LFC ze swoimi '0-3'/'0-5'?
Gracz meczu: M. Rashford
20 paź 2019 | 19:45
0
Ja sezonowcem bynajmniej nie jestem i tym bardziej nie obstawiałem łatwego zwycięstwa Liverpoolu. Dla Manchesteru to jeden z najważniejszych meczów w sezonie, a w takich spotkaniach piłkarze zawsze są dodatkowo zmotywowani. Tak samo z derbami Merseyside: nawet jakby Everton był w strefie spadkowej to Liverpoolowi nie grałoby się łatwo.
Gracz meczu: A. Robertson
20 paź 2019 | 19:52
0
Gimbusy mają fantazje z tym 0-5 xD
20 paź 2019 | 19:28
0
Martin Atkinson tyle powiedziane
20 paź 2019 | 19:28
(Edytowany)
United może w końcu się odblokowali takie mecze budują
0
United może w końcu się odblokowali takie mecze budują a i dziękuję za kupon live

Tabela ligowa - Premier League

Tylko do końca weekendu zakład bez ryzyka 230zł na polską piłkę! Kod: MEGABONUS

Bonus powitalny o łącznej wartości 1145zł. Zakład bez ryzyka + darmowy zakład + bonus od depozytu.

Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Mateusz Borek poleca: Bukmacher ETOTO zamienia 100zł na 300zł

Tylko do końca weekendu zakład bez ryzyka 230zł na polską piłkę! Kod: MEGABONUS

Bonus powitalny o łącznej wartości 1145zł. Zakład bez ryzyka + darmowy zakład + bonus od depozytu.

Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Mateusz Borek poleca: Bukmacher ETOTO zamienia 100zł na 300zł

Dyskusja 81

21 paź 2019 | 09:41
0
Po tym meczu Manchester tylko forma do góry i top 5 na koniec sezonu bez problemu. Ten mecz to odbicie od dna
21 paź 2019 | 10:28
(Edytowany)
Po PSG wydawało się, że powinni dostać kopa do końca poprzedniego sezonu, a stało się wręcz odwrotnie
0
Po wyeliminowaniu PSG wydawało się, że powinni dostać kopa do końca poprzedniego sezonu, a stało się wręcz odwrotnie
21 paź 2019 | 13:42
0
no napewno, zeby sedzia nie byl slepy i zagwizdal faul na Origim nawet gola UTD by nie strzelilo, nie mowiac dalej, ze to byl jeden z najgorszych meczy Premier LEague jakie ogladalem w tym sezonie, zero strzalow na bramke praktycznie, duzo niecelnych podan a Ty sie rajcujesz tym ze UTD w gore po takiej zenadzie pojdzie, ... hahahahaha rozbawiles mnie :))
22 paź 2019 | 10:28
0
Taki faul że się Origi trzymał za tą nogę co nie trzeba :) po kurwie faul :) więcej przyaktorzył niż faulu było. Jameas kopali jak chcieli i sędzia też nie reagował gdzie chłopak nie udawał.
22 paź 2019 | 14:23
0
tak samo jak piałes na fartem 4:0 ze kozak UTd tak samo bedzie teraz, Liverpoolu najgorszy mecz = UTD najlepszy + fart sedziowski -- copy sobie tego posta i czytaj co kolejke! :)co za zaklamanie hahahaha przyaktorzyl :)
22 paź 2019 | 22:40
(Edytowany)
NIe da się kurwa 4:0 fartem wygrać ty prze chuju xD zajebiste wytłumaczenie na porażkę. Nie zakłamanie- trzymał się za nogę nie tą co trzeba. Szkoda że jak Jamesa kopali a sędzia nie reagował to kurwa nic nie napiszesz hipokryto i tak w prawie każdym meczu lidze. Tak tak dla ciebie każdy punkt United to fart i nic więcej :) i jak mam z takim kurwa znaffcą dyskutować no nie da się.
0
NIe da się kurwa 4:0 fartem wygrać ty prze chuju xD zajebiste wytłumaczenie na porażkę. No może i pisałem bo miałem do tego powody.Nie zakłamanie- trzymał się za nogę nie tą co trzeba. Szkoda że jak Jamesa kopali a sędzia nie reagował to kurwa nic nie napiszesz hipokryto i tak w prawie każdym meczu lidze. Tak tak dla ciebie każdy punkt United to fart i nic więcej :) i jak mam z takim kurwa znaffcą dyskutować no nie da się.
22 paź 2019 | 22:50
(Edytowany)
Ty sobie skopiuj za to "United na farcie" bo tylko tyle umiesz napisać. Czy wygrają 6:0 :2:0 3:0 to i tak dla ciebie jest to fart bo przecież ból dupy musi być :) Nie możesz przeboleć tego że United wygrywa i takie sobie wytłumaczenie naszykowałeś . Ja potrafię obiektywnie wypowiedzieć się na temat każdego zespołu i nigdy nie pierdole głupot że ktoś na farcie wygra, a ty widocznie jeszcze musisz dorosnąć do tego.
0
Ty sobie skopiuj za to "United na farcie" bo tylko tyle umiesz napisać. Czy wygrają 6:0 :2:0 3:0 to i tak dla ciebie jest to fart bo przecież ból dupy musi być :) Nie możesz przeboleć tego że United wygrywa i takie sobie wytłumaczenie naszykowałeś . Ja potrafię obiektywnie wypowiedzieć się na temat każdego zespołu i nigdy nie pierdole głupot że ktoś na farcie wygra, a ty widocznie jeszcze musisz dorosnąć do tego. Zamiast napisać żę Chelsea chujowo zagrała w obronie czy coś w tym stylu o nie kurwa United na farcie XD fuck logic
1 lis 2019 | 11:36
0
Jak tam mecz w carabao znowu fuksem xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD?
1 lis 2019 | 17:30
0
to taka podpucha, dal Frank wam mecze, teraz bedzie solskier musial grac na 3 frontach, kontuzje przyjda i znowu plecy beda ^^ my skupiamy sie na LM ,. takze cieszcie sie kibicie UTD z wygranej w pucharze M.City ^^ ktory regularnie go wygrywa,.
1 lis 2019 | 21:00
0
Tak tak dał nam mecze :) na LM xD dojebałeś. Będą kontuzje nie będą nie o tym mowa. Najpierw był fuks, teraz Frank mecze dał kurwa zajebiste wymówki. Zamiast zachować się jak prawdziwy kibic i przyjąć porażkę na klate i pogratulować przeciwnikowi wygranej to nie lepiej pieprzyć głupoty.
2 lis 2019 | 10:58
0
beke z Ciebie krece ^^ naprawde ciesze sie ze odpadli, szkoda tylko ze z UTD moglo to by Crystal P, nie bylo by szumu, prawda jest taka ze na tyle frontow grac to tylko CITY ma sklad,.
2 lis 2019 | 12:09
0
A mi chodzi o te twoje wymowki tylko ;) o nic więcej. Niby kumaty jesteś kibic ale z tym 4:0 na fuksie to dojebales.
2 lis 2019 | 12:42
0
jakby nie byl fuks, czyli wielkie szczescie, to powtorzylibyscie taki wynik czasem, a mysle ze do konca sezonu wam sie taki fart nie zdazy ze przeciwnik bedzie trafial slupki i wszedzie kopal tylko nie w bramke ^^
2 lis 2019 | 13:31
(Edytowany)
A gdyby babcia miała wąsy to byłby dziadek xD nie moja wina że zawodnicy Chelsea nie umieli na bramkę trafić :) w obronie za to zagrali perfekcyjnie hehe aż 4 brameczki wpuścili, ale oczywiście to też jest fuks XD to z zagrali po prostu chujowo to też jest fuks :) teraz też nic ciekawego nie pokazali i też jest fuks :) wszędzie fuks ale że słabo zagrali to nieeeee skądże znowu Chelsea nigdy słabo nie gra tylko przeciwnik ma fuksa. Z United zawsze mają pecha jak skurwysyn :) grają zawsze lepiej XD
0
A gdyby babcia miała wąsy to byłby dziadek xD nie moja wina że zawodnicy Chelsea nie umieli na bramkę trafić :) w obronie za to zagrali perfekcyjnie hehe aż 4 brameczki wpuścili, ale oczywiście to też jest fuks XD to z zagrali po prostu chujowo to też jest fuks :) teraz też nic ciekawego nie pokazali i też jest fuks :) wszędzie fuks ale że słabo zagrali to nieeeee skądże znowu Chelsea nigdy słabo nie gra tylko przeciwnik ma fuksa. Z United zawsze mają pecha jak skurwysyn :) grają zawsze lepiej XD
Jakbyś był obiektywny kibic to byś napisał że Chelsea popełniła błędy w obronie i zagrali słabo ale nie lepiej fuks fusk fuks fuks . Tak więc wiesz, taki z ciebie kibic jak z koziej dupy trąba. Jak United chujowo zagra to potrafię to napisać a nie pierdole że przeciwnik fuksa miał.
21 paź 2019 | 09:39
0
Przez takie mecze odjeżdza mistrzostwo. Teraz jeszcze przegrana z City i remis z jakimś średniakiem i znowu City mistrzem. Liverpool musicie zdobyć tego mistrza bo jak nie wy to tylko city,ale kolejny rok z rzędu mistrz to nuda
21 paź 2019 | 08:02
0
Gol dla United nie powinien być uznany.
20 paź 2019 | 23:56
0
Możecie się smiać ale MU to jedyny klub w PL jak dotychczas który postawił się i urwał punkty Liverpoolowi.
21 paź 2019 | 10:26
(Edytowany)
Chyba nikt się nie śmieje sądząc po plusac
0
Chyba nikt się nie śmieje sądząc po plusach
20 paź 2019 | 23:41
0
cieszy powrót Keity i przełamanie Lallany.
20 paź 2019 | 22:53
0
Klop to stale placzek do sedziow,ale jak czesto w samej koncowce przyfarca to cicho siedzi.
20 paź 2019 | 20:49
0
widać że varciniak jest kibicem mendżesteru unajted mówiłem że tam chce przejść
20 paź 2019 | 22:50
0
Ale obiektywnie rzecz biorąc United zasłużyło przynajmniej na punkt
20 paź 2019 | 20:32
0
Ile się przed tym meczem naczytałem na forach bukmacherskich, że LFC łatwo to wygra i "eksperci" polecają ten "sure bet". Nawet mój kumpel, kibic MU, wysłał mi zdjęcie kuponu, na którym postawił 2 i over 3,5. Jako już prawie 40-letni kibic Liverpoolu nie mogłem w tej sytuacji nie postawić 1X :) Już za wiele takich "masówek" widziałem i zbyt wiele meczów pomiędzy Liverpoolem a United przeżyłem, żeby nie przewidzieć jak to się może skończyć. Abstrahując już od Atkinsona i VAR, The Reds zagrali słaby mecz i ten punkt trzeba szanować. Szkoda, że rekord kolejnych zwycięstw skończył się właśnie na Old Trafford, ale to dopiero 9. kolejka, i do końca sezonu i tak wszystkiego nie da się wygrać. Rzut oka na tabelę powinien nam wszystkim poprawić humor. Podobał mi się w United ten cały James. Był nieźle poniewierany, ale wytrzymał pełne 90 minut i był ciągłym zagrożeniem. Z tym transferem wyjątkowo trafili :)
20 paź 2019 | 22:36
0
No i wreszcie ktoś nie obwinia sędziego i Varu tylko potrafi napisać obiektywny komentarz. Cud.
21 paź 2019 | 13:46
0
lipa nie mecz, podniecasz sie tym, i Liverpool i Utd zagralo zenade sezonu, jezeli kogos pochwalic w tym meczy to tylko Robertsona ktory do konca staral sie cos zagrac,. strzaly na brakme jakbym liczyl to po liczbie 3 mozna sobie darowac, ... kicha mecz i tyle, w dodatku zeby ktos normalny za Varem siedzial, nawet gola UTD by nie strzelilo :)
22 paź 2019 | 10:25
0
Chłopcze chyba pomyliłeś adresata :) a ty wiesz co by zrobili a czego nie kurwa wróżbita jebany XD Origi większy aktorzyna co się trzymał nie za tą nogę co trzeba hehe.
20 paź 2019 | 19:45
0
Komentarz usunięty
20 paź 2019 | 20:03
0
dondrugiej?
20 paź 2019 | 21:32
0
Mam dla ciebie propozycję
20 paź 2019 | 21:40
0
Komentarz usunięty
20 paź 2019 | 22:51
0
haha
20 paź 2019 | 19:45
0
Nawet jak był faul to co z tego...było kilka fauli uznanych i nie uznanych życie...tutaj akurat bramka wpadła zasłużenie bo taki faul jest na zółtą dla origi za aktorzenie...niedługo to walka bark w bark będzie zakazana bo "szczepionka" nejmary jebane
21 paź 2019 | 00:46
0
Hey :)

Ogladalem powtorke z sytuacji,powiem a wlasciwie to napisze tak...Kontakt z tej kamery na lewa lydke jakby byl,nie widzialem z innych kamer,wiec nie polemizuje,ale tu bym mial opcje watpliwosci,w sytuacji kiedy mi ich brak w piatek, podczas padu Niepsuja vel Wisla Kraków :D
20 paź 2019 | 19:45
0
~VAR jest po to, żeby z niego korzystać.
20 paź 2019 | 22:32
0
Dzisiaj był użyty. Jednak panowie którzy tam byli zdecydowali ze faulu o dziwo nie było....trudno 1-1 i lecimy dalej :)
20 paź 2019 | 22:38
0
W Anglii będzie huczeć jutro.
20 paź 2019 | 19:37
0
Z gry wydaje się, że remis jest sprawiedliwy. Liverpool nie pokazał nic specjalnego, żeby zasłużyć na zwycięstwo.
20 paź 2019 | 19:36
0
Liverpool nie zagrał dziś dobrego meczu i remis jest zasłużonym wynikiem. Brakowało Salaha, który skupiałby na sobie uwagę obrońców. Można mówić o tym, że Man Utd w kryzysie, ale na Old Trafford każda drużyna może przegrać, więc ten 1 pkt trzeba wziąć z pokorą i przygotować się jak najlepiej na mecz z Tottenhamem.
20 paź 2019 | 19:44
0
Myślę, że z Tottenhamem nie będą mieli problemu :D
20 paź 2019 | 19:45
0
I to jeszcze u siebie
20 paź 2019 | 23:41
0
Jako kibic Tottenhamu muszę z bólem serca to potwierdzić że strach będę miał to oglądać...
21 paź 2019 | 10:29
(Edytowany)
A co wg Ciebie jako kibicu Tottenamu się stało z tą drużyną.
0
A co wg Ciebie jako kibica Tottenhamu się stało z tą drużyną ?
22 paź 2019 | 11:28
0
Wedlug mnie jest za duzo zamieszania wokol np Eriksena ktory zaczal gwiazdorzyc, odszedl Trippier jedno z ogniw moim zdaniem... Lloris juz tez nie jest taki jak byl wczesniej nie daje tej 101% pewnosci do tego dodajmy problem psychologiczny (po przegranej w lidze mistrzow w fatalnym stylu) kilka porazek w lidze ktore nie powinny sie przydazyc, nowy stadion tez pewnie robi swoje. Wiele czynnikow sie sklada na to bo ekipa az tak bardzo sie nie zmienila trener ten sam od kilku lat nawet kasy na transfery poszlo troszke wiecej ale jakos to srednio bardzo wyglada.
21 paź 2019 | 10:31
0
To co się dzieje ostatnio w Tottenhamie to jakaś zagadka, ale w ogóle jak się popatrzy na ligę to można się za głowę złapać. Także mimo że (mówiąc po francusku) Marne Sząnse to może jakaś kolejna niespodzianka za tydzień?
20 paź 2019 | 19:33
0
Live straciło impet
Gracz meczu: A. Lallana
20 paź 2019 | 19:51
0
Granie na takiej samej intensywności przez cały sezon jest niemożliwe. To dopiero ich pierwsza strata punktów w tym sezonie, więc naprawdę jest dobrze.
20 paź 2019 | 19:56
0
jest super. Ale muszą uważać. Jak Barca, RM , BVB czy Bayern
Gracz meczu: A. Lallana
20 paź 2019 | 19:31
0
Tego się obawiałem ze Ole ole powiedział będzie premia mecz jak finał LM reszta się nie liczy i w taki o to sposób przypomnieli sobie jak się gra.
20 paź 2019 | 19:30
(Edytowany)
Przemilczajac VAR i prace Atkinsona nie da sie ukryc ze zagrasmy gowno. Moze ten mecz cos obudzi w tej ekipie bo ostatnie mecze nie wygladaj dobrze. Wazny pkt. Jebax VAR.
0
Przemilczajac VAR i prace Atkinsona nie da sie ukryc ze zagralismy gowno. Moze ten mecz cos obudzi w tej ekipie bo ostatnie spotkania nie wygladaj dobrze. Wazny pkt. Jebax VAR.
20 paź 2019 | 19:50
0
VAR zawsze budził i będzie budził kontrowersje :) juz było dość "skandalicznych" decyzji po VAR w tym sezonie . Tak czy inaczej jedni i drudzy mieli po 90 minut by wygrać mecz. Arkinson stary dziadek na emeryturę.
20 paź 2019 | 19:30
0
Dziś 1 i 2 drużyna nie była sobą Liverpoolu słabiej a MU powiem szczerze dobra spotkanie patrząc na ostatnio prezentowaną formę
20 paź 2019 | 19:29
0
To bylo do przewidzenia, ze jak United wymusi taka kopanine to nie przegraja. Ciekawe gdzie sezonowcy LFC ze swoimi '0-3'/'0-5'?
Gracz meczu: M. Rashford
20 paź 2019 | 19:45
0
Ja sezonowcem bynajmniej nie jestem i tym bardziej nie obstawiałem łatwego zwycięstwa Liverpoolu. Dla Manchesteru to jeden z najważniejszych meczów w sezonie, a w takich spotkaniach piłkarze zawsze są dodatkowo zmotywowani. Tak samo z derbami Merseyside: nawet jakby Everton był w strefie spadkowej to Liverpoolowi nie grałoby się łatwo.
Gracz meczu: A. Robertson
20 paź 2019 | 19:52
0
Gimbusy mają fantazje z tym 0-5 xD
20 paź 2019 | 19:28
0
Martin Atkinson tyle powiedziane
20 paź 2019 | 19:28
(Edytowany)
United może w końcu się odblokowali takie mecze budują
0
United może w końcu się odblokowali takie mecze budują a i dziękuję za kupon live