Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące
Polska
{{supporters}}
{{supporters}}
2-0 {{score_string}}
Data
13 paź 2019 | 20:45 ( {{time}}'
{{extra}}'
)
(zakończony) (przełożony) (anulowany) ( 90' ) (zakończony) (przełożony)
Sędzia
Antonio Miguel Mateu Lahoz
Kibiców
52894
Macedonia Północna
{{supporters}}
{{supporters}}
1 Połowa
13'
19'
35'
39'
2 Połowa
62'
66'
 
67'
68'
74'
 
 
80'
 
 
80'
82'
88'
90'
2'
{{periods_name[current_period]}} {{(current_period == 4) ? ps_score : ''}}
{{time_item.order}}
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
Rzut karny
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
(gol cofnięty)
 
 
{{event.time}}'
{{event.extra}}'
Rzut karny
(niestrz. karny)
(obr. karny)
(samobój)
(rzut karny)
(gol cofnięty)
 
 
Zakończony
Zakończony Przerwa Oczekiwanie na dogrywkę Przerwa Oczekiwanie na rzuty karne Trwa Trwa {{time}}' + {{extra}}'
Czas doliczony: +{{injury}}'
Mecz jeszcze się nie rozpoczął. Wynik i zdarzenia meczowe będą aktualizowane na bieżąco od pierwszego gwizdka sędziego.

Statystyki meczu

Posiadanie piłki
65% {{sum_A}}%
Polska
35% {{sum_B}}%
Macedonia Północna
Posiadanie piłki
65 {{sum_A}}
35 {{sum_B}}
Strzałów
22 {{sum_A}}
7 {{sum_B}}
Strzałów celnych
5 {{sum_A}}
2 {{sum_B}}
Strzałów niecelnych
12 {{sum_A}}
3 {{sum_B}}
Strzałów zablokowanych
5 {{sum_A}}
2 {{sum_B}}
Ataków
112 {{sum_A}}
65 {{sum_B}}
Groźnych ataków
67 {{sum_A}}
32 {{sum_B}}
Rzutów rożnych
3 {{sum_A}}
2 {{sum_B}}
Fauli
19 {{sum_A}}
12 {{sum_B}}
Kartek
3 {{sum_A}}
6 {{sum_B}}
Rzutów wolnych
17 {{sum_A}}
22 {{sum_B}}
Spalonych
3 {{sum_A}}
5 {{sum_B}}

Skrót meczu

Materiał dodany przez: totil 13 paź 2019 | 22:43
Materiał dodany przez: fanatic 13 paź 2019 | 22:35

Gracz meczu

Głosuj na najlepszego Twoim zdaniem piłkarza meczu. Weź pod uwagę dyspozycję piłkarza, jego wkład w grę zespołu i wartość jaką dał swojej drużynie w ocenianym meczu. Wybierz zawodnika z rozwijalnej listy i kliknij "Wybieram"
1
Polska
45% głosów
2
26% głosów
3
Polska
11% głosów
1
{{players[0].team_name}}
{{players[0].percentage}}% głosów
{{player.place}}
{{player.team_name}}
{{player.percentage}}% głosów
Oddano: 395 głosów
Twój wybór:

Dyskusja

82
15 paź 2019 | 09:04
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A do poprawy stylu gry najlepiej zatrudnić jakiegoś pajacykówa ;-)
14 paź 2019 | 19:07
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Poszli za ciosem Piękna bramka Milika i znakomita Asysta Lewego oraz sęp pola karnego czyli Frankowski POLSKA !!!
14 paź 2019 | 15:18
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ludzie!!! Odkąd "Lewy" zobaczył,że Brzęczek jest chujowy to się wkurwił i sam ustawiał taktykę...No to że "Lewy" na razie nie ma taktyki w jednym palcu to mecze wyglądały jak wyglądały....To dokładnie to samo jak Messi z Sampaolim.Jak widać jaki kraj taki Sampaoli
14 paź 2019 | 14:46
(Edytowany)
Widze ze tutaj „coś wam sie w głowach, chyba popierdolilo” to tak oczywiscie odnosnie ludzi ktorzy bujają w obłokach ze Polska z kim kolwiek kiedys bedzie wygrywać po 5-0 do połówki i po 12-0 po końcowym gwizdku, nie gramy w fife wiec nie gadajmy takich bzdur, mamy przeciętny skład , poki co znakomicie funkcjonujący w defensywie i tu czy sie komus podoba czy nie widac „reke Brzeczka” ja wiem ze mentalność Polska jest taka ze dla nie ktorych chodzby Brzeczek mistrzostwa wygrał to znajdzie sie cep taki ktory nie pochwali i powie ze fartem wygrali i Guardiola zrobiłby to lepiej , nie porównuje teraz oczywiscie jednego do drugiego tylko staram sie uświadomić ze jestesmy średnim zespołem z europejskiej półki a oczekiwania mamy na miare Niemców , Brazylii , Argentyny chodz nigdy nimi nie bedziemy , co nie zmienia faktu ze jesli bedziemy grac mądrze nie mozemy z nimi wygrać , doceniajmy to co mamy w obecnej chwili , bo dorobek w tych eliminacjach mamy przedni i podstaw do obawy prowadzenia drużyny nie mamy , a jak ktos chce efektownej gry , akcji , 7 bramek , co mecz hattrików Lewego co mecz , to baran o ściane , wiaderko wody na banie i tak do skutku az zmieni zdanie... BRAWO POLSKA! Brawo Brzeczek !!!
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Widze ze tutaj „coś wam sie w głowach, chyba popierdolilo” to tak oczywiscie odnosnie ludzi ktorzy bujają w obłokach ze Polska z kim kolwiek kiedys bedzie wygrywać po 5-0 do połówki i po 12-0 po końcowym gwizdku, nie gramy w fife wiec nie gadajmy takich bzdur, mamy przeciętny skład , poki co znakomicie funkcjonujący w defensywie i tu czy sie komus podoba czy nie widac „reke Brzeczka” ja wiem ze mentalność Polska jest taka ze dla nie ktorych chodzby Brzeczek mistrzostwa wygrał to znajdzie sie cep taki ktory nie pochwali i powie ze fartem wygrali i Guardiola zrobiłby to lepiej , nie porównuje teraz oczywiscie jednego do drugiego tylko staram sie uświadomić ze jestesmy średnim zespołem z europejskiej półki a oczekiwania mamy na miare Niemców , Brazylii , Argentyny chodz nigdy nimi nie bedziemy , co nie zmienia faktu ze jesli bedziemy grac mądrze nie mozemy z nimi wygrać , doceniajmy to co mamy w obecnej chwili , bo dorobek w tych eliminacjach mamy przedni i podstaw do obawy prowadzenia drużyny nie mamy , a jak ktos chce efektownej gry , akcji , 7 bramek , co mecz hattrików Lewego co mecz , to baran o ściane , wiaderko wody na banie i tak do skutku az zmieni zdanie... BRAWO POLSKA! Brawo Brzeczek !!!
14 paź 2019 | 16:00
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nic dodać nic ująć
14 paź 2019 | 13:34
-18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bardzo słaba gra Polaków, nie rozumiem puszenia się co niektórych kadrowiczów. Z taką Macedonią i przy świadomości, że wygrana daje awans, powinno być 4:0 do przerwy, a tymczasem były męki i znowu egoistyczne popisy Grosickiego i Krychowiaka (ten chociaż miał dobre podania). Naprawdę boję się o mistrzostwa, bo tam nie ma miejsca na kunktatorstwo.
14 paź 2019 | 12:01
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dla tych ktorzy chca lepszy skrot :
https://goals2.tovidit.com/player/html/HXcWDBiwBS?popup=yes&autoplay=1
14 paź 2019 | 11:25
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z tej grupy nie można było nie awansować. Z taką grą i trenerem którego nie szanuje szatnia dostaniemy po dupie na ME aż "miło". Piłkarze którzy wiedzą, że przyszłoroczny czempionat jest ostatnim w ich karierze są wkurzeni faktem, że facet o charyzmie dziewicy tuż przed jej pierwszym razem jest selekcjonerem. Z takim kimś nie mają szans na jakikolwiek sukces. Jak będzie inaczej to przeproszę. Nie mam problemu w przeciwieństwie do większości by przyznać się do błędu.
14 paź 2019 | 10:01
(Edytowany)
Awans jest, gra średnia... Bardzo wielu zawodników wychodziło na wolne pole, ale jak zawsze, trzeba podać do obrońcy, czy bramkarza. Krychowiak w formie, Lewandowski jak nie strzela, to asystuje. Myślałem, że wystawienie Góralskiego to będzie strzał w stopę. Zaskoczyłem się pozytywnie. Co do skrzydłowych... Grosicki ma siłę tylko na jedną połowę i jego dryblingi w 80%-90% to straty. Moim zdaniem Szymański nie jest skrzydłowym. Muszę przyznać, że pierwszy raz od meczu z Izraelem, obejrzałem mecz w całości.
PS. Dobre zmiany Brzęczka, lecz nadal sądzę, że to nie jest trener za poziom reprezentacji.
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Awans jest, gra średnia... Bardzo wielu zawodników wychodziło na wolne pole, ale jak zawsze, trzeba podać do obrońcy, czy bramkarza. Krychowiak w formie, Lewandowski jak nie strzela, to asystuje. Myślałem, że wystawienie Góralskiego to będzie strzał w stopę. Zaskoczyłem się pozytywnie. Co do skrzydłowych... Grosicki ma siłę tylko na jedną połowę i jego dryblingi w 80%-90% to straty. Moim zdaniem Szymański nie jest skrzydłowym. Muszę przyznać, że pierwszy raz od meczu z Izraelem, obejrzałem mecz w całości (za kadencji Brzęczka).
PS. Dobre zmiany Brzęczka, lecz nadal sądzę, że to nie jest trener za poziom reprezentacji.
14 paź 2019 | 07:56
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pierwsza połowa to porażka. Niedokładne podania, ciągła gra na obieg zawodnika z piłką. Po 2 takich akcjach już 3 Macedończyków stało przy nabierającym zawodniku. Druga rzeczą na którą nie mogę patrzeć to wyjście naszych z piłką na połowę przeciwnika. Wszyscy chowają się za zawodników zamiast wyjść do piłki. Dzieje się to dopiero jak zawodnik z piłką rozkłada bezradnie ręce. Po prostu podaje do tyłu. Brak Lewego i mamy spore problemy. Dobry mecz Krychy oraz Szymańskiego. Grosicki jak zwykle 80% rajdów to strata piłki. Bardzo dobre zmiany pana brzęcza , myślę że to prostu szczęście. Bez Lewego nie istniejemy. Jest awans ale to był obowiązek.
14 paź 2019 | 07:56
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czekam na bramkę Krychowiaka w reprezentacji, aby zaakcentował ostatnie bardzo dobre w jego wykonaniu mecze. Było blisko gdy bramkarz przyładował dyńką w słupek, ale mamy jeszcze 2 ostatnie mecze i trzeba pokazać pazur.
Gracz meczu: G. Krychowiak
14 paź 2019 | 06:56
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ludzie podniecaja sie wygrana nad Macedonia jakby to byla czolowa druzyna z Top10, a tak naprawde nie pokazala nic, jak Lotwa, a naszym orlom jeszcze bardzo duzo brakuje, poza kilkoma wyjatkami. Najbardziej mamy problem z wyprowadzeniem pilki, po prostu jak Nasi zaczynaja atak pozycyjny to az czlowieka krew zalewa, wieczna tiki taka Glik - Bednarek i spowrotem, przez caly mecz zeby przerzucic ciezar gry z jednej strony na druga nasza para stoperow zrobila to bez podania miedzy soba dokladnie - Glik x3 a Bednarek x2, a reszte meczu podawali miedzy soba jak pilkarze z Wisly K. Bardzo brakowalo tych prxerzutow miedzy stronami ale tez nie ma za co obarczac wina stoperow bo od tego powinni byc pomocnicy, a swoja robote dobrze jedynie wykonali Goralski i Krycha. Szymanskibjakby byl w amoku, Zielinski to samo oprocz dwoch przyjec pilki kierunkowych, Grosicki jedna celne dosrodkowani, to jednak troche za malo. Na dobre slowo zasluzyl Bereszynski, bo bez niego az do wejscia Frankowskiego nie mielibysmy w ogole prawej strony, a Reca musi sie jeszcze chlopak sopro nauczyc, ja jestem zdania ze lewa obrona to jednak powinna byc obsadzana przez Rybusa. Co do pozostalych reprezentantow to nie ma do czego sie do nich przyczepic- Szczęsny pewny w bramce, Lewandowski to klasa sama w sobie, gdyby nie te poslizgniecia na murowie to pewnie i on by wpisal sie na liste strzelcow. Zmiennicy na +, Frankowski szybki, dynamiczny na skrzydle, Milik bardzo dobrze ze sie chlopak przełamał. Wydaje mi sie, ze jak przecwicza bardziej wyprowadzanie pilki na plowe przeciwnika bez zbednej ingerencji stoperow to nawet ich gra bedzie bardziej mila do ogladania bo jak pisalem wczesniej brakowalo tego jak i przerzutow miedzy stronami, wiele razy nasi skrzydlowi badz boczni obroncy stali nie pilnowani na bokach boiska, a reszta jak konie z zapadkami na oczach posylali pilke w najwiekszy gąszcz graczy macedonskich. Kilka slow krytyki sie nalezy, ale pochwala tez musi byc- dzieki chlopaki za awans na Euro ale pokażcie klase w tym 2 ostatnich meczach. ⚽️
Gracz meczu: J. Góralski
14 paź 2019 | 04:21
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Reca to co grał normalnie jak Marcelo tylko jakiś inny
14 paź 2019 | 03:29
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pawdziwe reprezentacje typu Hiszpania, Francja czy Niemcy ich zweryfikuje. Macedonia to amatorzy. Ale pompowanie balonika przybralo na mocy.
14 paź 2019 | 01:43
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czyli wyszliśmy defensywnym ustawieniem na Macedonię?? To kurwa kogo my na mistrzostwach mamy tłamsić?
14 paź 2019 | 03:07
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jaki Ty mecz oglądałeś? Widziałeś gdzieś Krychowiaka między Glikiem A Bednarkiem? Góralski wszedł żeby Krucha mógł grać wyżej i dla mnie to strzał w 10, bo grał agresywnie zabezpieczal skutecznie tyly A Krucha mógł zarówno jemu pomagać w obronie jak i chłopakom z przodu coś stworzyć lub postrzegać czyli to co gra w lokomotiwie. I tak to będzie wyglądało jak wujek zacznie grać tak jak chłopcy w klubie grają
15 paź 2019 | 09:13
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Poniekąd masz rację ale na słabszego przeciwnika to powinniśmy grać jednym napastnikiem? Moim zdaniem nie
14 paź 2019 | 01:13
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No i klawo jak cholera
Gracz meczu: A. Milik
14 paź 2019 | 00:47
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rozpisywanie się o tym, że Lewandowski podawał do Frankowskiego jest dużym nadużyciem. Po prostu RL 9 zrobił za duży wzwód na który wleciał Frankowski.
14 paź 2019 | 09:26
(Edytowany)
"za duży wzwód na który wleciał Frankowski"? Brzmi jak bardzo nieudolne tłumaczenie w sądzie :D
+27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"za duży wzwód na który wleciał Frankowski"?
Brzmi jak bardzo nieudolne tłumaczenie w sądzie :D
13 paź 2019 | 23:49
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No cóż, zagraliśmy niezłe 90 minut, macedonczycy niewiele mogli zrobić. Szkoda że ciężko mam było stworzyć dogodne sytuacje, ale ważne że strzelilismy jednak 2 bramki. Oby Milik się przemogl teraz w klubie. Jednak okazuje się że Brzeczek podbudowuje naszych XD
13 paź 2019 | 23:38
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dziękuję.....i dobranoc Panowie; -)
13 paź 2019 | 23:36
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Slowa Marcina Urbasia: ''Wiekszosc naszych pilkarzy nie portafi biegac i dziwo nie ma az tak duzo zajec aby wyplenic u nich te problemy technicznea tu jest najwiekszy potencjal. Przy korektach z zakresu techniki biegu i optymalizacji tej techniki mozna naprawde duzo bardzo zyskac nie wchodzac wogole w przygotowanie kondycyjne, wiec warto to robic a tego sie nie robi, przynajmniej nie na takim poziomie i nie w Polsce'' I tak dodal ze starania i szybkosc grosickiego w meczu z Senegalem w niczym nie pomogly gdzie praktycznie kazdy jeden z senegalczykow byl na tym samym lub lepszym poziomie niz nasz najszybszy zawodnik wiec to pokazuje ze jestesmy 100 lat za murzynami w tym szkoleniu i faktycznie tak jest. Szkolenie motoryczne kuleje u pilkarzy w polsce. Ja to potwierdzam bo dla mnie nikt z naszych reprezentantow nie potrafi biegac. Dzis tego nie widzialem. Powolni. Nawet taki Lewandowski nie potrafil dzis za duzo wygrac wyscig z takim pilkarzem nawet takiej Macedoni. Strasznie to szwankuje u nas.
13 paź 2019 | 23:46
(Edytowany)
Coś ty to kurwa translatorem tłumaczył?
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Coś ty to kurwa translatorem tłumaczył?
14 paź 2019 | 02:43
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Albo to Kali albo Marcin Urbaś miał udar...
14 paź 2019 | 00:26
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wyszkolenie motoryczne Roberta dało nam dzisiaj 2 bramki i zwycięstwo. Frankowski bez zastanowienia poszedł za piłką. Arek zrobił to jakby grał w klubie w każdej kolejce. Bardzo dobry mecz ze słabym przeciwnikiem. Nasza kadra jest przygotowana fizycznie do spotkań. Tylko na mocniejszych przeciwników brakuje odpowiedniego planu taktycznego ze strony trenera. Krycha gracz meczu.
13 paź 2019 | 23:21
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja już wspominałem że w Brzęczku jest potencjał, owszem może nie był to idealny mecz i nie ma co się pompować balona ale pochwała się należy choć grupa jest jaka jest. Rozliczymy reprezentację po Euro 2020 i wtedy zobaczymy czy dzisiejszy mecz to chwilowa poprawa. Cieszy mnie gra w obronie bo rzadko tracimy bramki co u Nawałki było wręcz przeciwnie
Gracz meczu: J. Góralski
13 paź 2019 | 23:47
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fajny żarcik.
13 paź 2019 | 23:48
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może z pierwszym zdaniem pofantazjowałem ;)
Gracz meczu: J. Góralski
14 paź 2019 | 08:48
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Polacy na narodowym dostają skrzydeł. Jak jest na wyjazdach widzieliśmy już nie raz.
13 paź 2019 | 23:21
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobry mecz? Ludzie, czy wy macie oczy? Wygraliśmy ze słabiutką Macedonią, a wy już popadacie w huraoptymizm? Dobry mecz to my zagraliśmy może z Niemcami i dwa razy z Rumunią...to były dobre mecze Polski, zobaczcie sobie tamte powtórki i porównajcie do stanu dzisiejszego. Przecież z tak ślamazarną grą jak dziś na euro nie mamy najmniejszych szans na wyjście nawet z najsłabszej grupy, rozniosą nas w każdym meczu.
Jest masa rzeczy do poprawy, zaczynając od mentalności, na trenerze i taktyce kończąc i nie mówię tego jako sceptyk, bo nim nie jestem, ale jako realnie obserwujący grę kibic.
13 paź 2019 | 23:41
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
autobus z Niemcami, wygrany w głównej mierze przez ich rażąca nieskuteczność to ten dobry mecz był? dobry był tylko wynik, tak samo jak w tych kwalifikacjach
Gracz meczu: G. Krychowiak
14 paź 2019 | 00:17
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mówiłem o meczu na wyjeździe, w Niemczech. Mimo, że przegraliśmy 3:1, to naprawdę bardzo dobrze zagraliśmy, chciałbym, abyśmy dzisiaj tak grali, ale nie zanosi się na to...
13 paź 2019 | 23:12
+41
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Polska wjechała na Euro niczym Conrado Moreno na skuterze.
Chociaz na dzsiejszy mecz sie dobrze patrzyło.
13 paź 2019 | 23:10
+36
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O kurwa. Awans i przeciętny mecz a Wy za chwilę tego miernote Brzęczka będziecie pod niebiosa wynosić. Z tej grupy to ta drużyna bez trenera by wyszła. Szanujcie się ludzie, a nie obracajcie jak chorągiewka na wietrze.
13 paź 2019 | 23:14
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Poczytaj sobie swoje komentarze. Cały czas na coś narzekasz. Weź jakąś pigułkę, albo najlepiej maść.
Gracz meczu: G. Krychowiak
13 paź 2019 | 23:33
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Narzekam, bo jest powód, jestem realistą i widzę co się dzieje, a nie zamazuję rzeczywistość i podniecam się awansem z marną grą. Będziesz miał mistrzostwa jak zwykle. A mecz przeciętny do bólu, gra ocierała się o archaizm. Ten zespół grać prawdopodobnie nie będzie już lepiej, no chyba że nastąpi cud. Że też chciało Ci się prześledzić moje komentarze, a później takie bzdety pisać...
13 paź 2019 | 23:39
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mylisz realizm z pesymizmem. Bo fakty są takie, że mamy wywalczony udział w euro i mnóstwo czasu na przygotowanie. Ja też nie jestem fanem Brzęczka, ale ma chłop wynik. I przynajmniej po tym meczu nie napiszę nic złego
Gracz meczu: G. Krychowiak
13 paź 2019 | 23:44
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie mylę nic. A ja piszę swoją negatywną opinię, bo mam do niej prawo. W mistrzostwach bez stylu się nie da grać, a że takowego nie mamy więc nic z tego nie będzie.
13 paź 2019 | 23:49
-20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gadasz bez sensu Plague, masz minusa i idź spać
Gracz meczu: J. Góralski
13 paź 2019 | 23:10
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To że Macedonia skończyła w 11 to jakiś chory żart sędziego.
A co do gry to Krycha na 10, a Zielu na defpom, albo najlepiej na ławkę :D Co ten Grzesiek grał to szok, ukradł ten show.
Gracz meczu: G. Krychowiak
13 paź 2019 | 23:05
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ta Macedonia zamiast grać w piłkę to woleli urządzić w tym meczu prawdziwe Muay Tai, to jak kopali, deptali, robili jakieś dźwignię na rękach, chwyty oraz walili łokciami po twarzy Polskich piłkarzy a w szczególności Lewandowskiego to się w palę nie mieści, sędzia w tym meczu wyglądał jakby się niczym nie przejmował Lewandowski faulowany przy drugiej bramce ten go traktuje jak szmate a sędzia widzi że Polska strzela drugą bramkę to sobie myśli że nie będzie dawał kartki już Macedończykowi bo stracili gola, następna akcja przy stanie 2:0 dla Polski długa do Lewego Macedończyk wyskakuje w powietrze i jeb z łokcia w twarz a sędzia nic jakby zajęty czym innym i w ogóle nie ogarnia rzeczywistości. Macedonia to w tym meczu mogła spokojnie grać w dziewiątke chyba że sędzia nie chciał krzywdzić Macedonii bo się bał że Polacy mogliby już ich bardziej upokorzyć i strzelić im więcej goli grając w przewadze, ogólnie strasznie przyjebany w tym meczu był ten sędzia, Lewy mistrz.
Gracz meczu: R. Lewandowski
13 paź 2019 | 23:03
(Edytowany)
To był mecz
W końcu widać światełko w tunelu
A co robił Krycha to ludzkie pojęcie przechodzi , widać że służy mu pobyt w Moskwie.
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To był mecz
W końcu widać światełko w tunelu
Świetne decyzję Brzęczka
Dobry pomysł z Góralskim i odpowiednie zmiany
A co robił Krycha to ludzkie pojęcie przechodzi , widać że służy mu pobyt w Moskwie.
Gracz meczu: G. Krychowiak
13 paź 2019 | 23:01
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kuba nie wszedł i wygraliśmy.....
Gracz meczu: G. Krychowiak
13 paź 2019 | 22:59
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Krycha najtwardszy walczak
Gracz meczu: G. Krychowiak
13 paź 2019 | 22:57
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobry mecz Polaków, Krychowiak takie piły daje, że nie mam pytań. Bereszyński jak najbardziej na plus. Zieliński niewidoczny całe spotkanie. Szymański dobry mecz, Reca solidnie i nos Wujka ze zmianami.
Gracz meczu: G. Krychowiak
13 paź 2019 | 22:57
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Śliskie boisko było dla nas większym przeciwnikiem od Macedonii
Gracz meczu: G. Krychowiak
13 paź 2019 | 22:52
(Edytowany)
Jak ja tego kraju nie trawie to jest szok. Ludzie mieszkajacy w tym kraju to typowa cebula, wiesniaczki zawistne. Brzeczek out nie ma stylu. Ogladalem mecz, macedonia nawet nie miala zadnej szansy 30% na gola. Rzadko sie zdarza, by jakas druzyna w ogole nie miala okazji w meczu. Ja generalnie jestem w szoku odkad brzeczek przejal repre to defensywa gra zajebiscie. Wiecznie na zero z tyłu i przeciwnej druzyny akcje idzie policzyc na palcach jednej reki cebularze. Czego wy kurwa chcecie? Przeciez jak na ten sklad to i tak ladne wyniki. Tylko lewandowski top. Krycha juz najlepsze lata ma za soba. Grosicki w Championshipie, glik rowniez najlepsze lata ma za soba. Wiadomo, ze z francja czy hiszpania nie wygramy i tez wiadomo, ze mistrzem nie bedziemy. Chcecie zeby grali ladnym stylem, ale zadajcie sobie pytanie czy sa do tego odpowiedni pilkarze. Oczy macie zamydlone przez media. Media pompuja balon jak zawsze, ze chuj wie jaki mamy sklad. A moim zdaniem na ten sklad to sztos. Brzeczek kozak !
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak ja tego kraju nie trawie to jest szok. Ludzie mieszkajacy w tym kraju to typowa cebula, wiesniaczki zawistne. Brzeczek out nie ma stylu. Ogladalem mecz, macedonia nawet nie miala zadnej szansy 30% na gola. Rzadko sie zdarza, by jakas druzyna w ogole nie miala okazji w meczu. Ja generalnie jestem w szoku odkad brzeczek przejal repre to defensywa gra zajebiscie. Wiecznie na zero z tyłu i przeciwnej druzyny akcje idzie policzyc na palcach jednej reki cebularze. Czego wy kurwa chcecie? Przeciez jak na ten sklad to i tak ladne wyniki. Tylko lewandowski top. Krycha juz najlepsze lata ma za soba. Grosicki w Championshipie, glik rowniez najlepsze lata ma za soba. Wiadomo, ze z francja czy hiszpania nie wygramy i tez wiadomo, ze mistrzem nie bedziemy. Chcecie zeby grali ladnym stylem, ale zadajcie sobie pytanie czy sa do tego odpowiedni pilkarze. Oczy macie zamydlone przez media. Media pompuja balon jak zawsze, ze chuj wie jaki mamy sklad. A moim zdaniem graj i wyniki na ten sklad to sztos. Brzeczek kozak !
13 paź 2019 | 22:51
(Edytowany)
I o to chodzi , Brawo Brzeczek!!! Niech cisną , niech jadą po Tobie , zamkną Morde po Euro , stylu nie ma , gry nie ma, koncepcji nie ma, nic nie gramy i o to chodzi , tak sie budujemy drużyne , 2 bramki stracone na tyle meczy - szacun... Grajmy swoje, defensywny futbol , cierpliwosc , ospałość i wyczekiwane kontry a Polska zajdzie bardzo daleko... po stracie powrót na swoja polowe, agresywna gra, bez zabawy , o to chodzi... Brawo Polska
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I o to chodzi , Brawo Brzeczek!!! Niech cisną , niech jadą po Tobie , zamkną Morde po Euro , stylu nie ma , gry nie ma, koncepcji nie ma, nic nie gramy i o to chodzi , tak sie budujemy drużyne , 2 bramki stracone na tyle meczy - szacun... Grajmy swoje, defensywny futbol , cierpliwosc , ospałość i wyczekiwane kontry a Polska zajdzie bardzo daleko... po stracie powrót na swoja polowe, agresywna gra, bez zabawy , o to chodzi... Brawo Polska
13 paź 2019 | 22:51
(Edytowany)
Brawo Panowie była walka nawet momentami dominacja 3 naj Lewy Krucha i Góralski
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brawo Panowie była walka nawet momentami dominacja 3 naj Lewy Krucha i Góralski
13 paź 2019 | 23:09
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I jeszcze Szymanski
13 paź 2019 | 22:50
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mamy to !!!!!
Gracz meczu: S. Szymański
13 paź 2019 | 22:50
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Strasznie słaba ta Macedonia
Gracz meczu: G. Krychowiak
13 paź 2019 | 22:49
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak ostatnio narzekalem to dzisiaj jednak trzeba pochwalić za tą gre . Macedonia w sumie nie istniała , gra się kleiła , szkoda tych niewykorzystanych sytuacji wynik byłby większy. W porównaniu do poprzednich meczów ten zdecydowanie na plus.
13 paź 2019 | 22:49
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brzeczek uratował cię fart.
13 paź 2019 | 22:49
(Edytowany)
Krychowiak dojebał dobrą robotę.
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Krychowiak odjebał dobrą robotę.
Gracz meczu: G. Krychowiak
13 paź 2019 | 22:48
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zwykle byłem naczelnym hejterem Wuja, ale dzisiaj Brzęczyszczykiewicz podejmował decyzję jak fachowiec wysokiej klasy. Jeśli to utrzyma i o dziwo... Wyjdzie z grupy na ME będę musiał go przeprosić.
13 paź 2019 | 22:52
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja tak samo, oglądałem jeszcze wywiad z nim przed meczem, mówił o taktyce i jaką role ma odgrywać w tym meczu Góralski, to się śmiałem no, że ciekawe zobaczymy, oglądam mecz i sorry wuja, pykło mu.
Gracz meczu: G. Krychowiak
13 paź 2019 | 22:46
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
3 gole z Ł
2 asysty z M
Bez RL9 nie ma życia...
Gracz meczu: R. Lewandowski
13 paź 2019 | 22:49
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Za Nawałki jeszcze jakoś sobie radziliśmy bez Lewego (na przykład 3:1 z Czechami), ale teraz tragedia. Bez Roberta to jak człowiek bez nóg.
13 paź 2019 | 23:03
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Albo po 2022 albo najdalej po 2024 go nie będzie i co wtedy? Koniec z awansami???
Gracz meczu: R. Lewandowski
13 paź 2019 | 23:29
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wtedy liczymy na Piątka, że teraz to co prezentuje to chwilowy kryzys i udowodni, że to nie był jeden sezon życia.
13 paź 2019 | 23:32
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
RL9 to nie tylko bramki... To cały pakiet. To jak zastępowanie CR7 Hazzardem...
Gracz meczu: R. Lewandowski